Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN ROMANIA structurat pe urmatoarele regiuni geografice: => C R I S A N A => Judetul Arad => Subiect creat de: Plesh din 08 Octombrie 2008, 22:07:42
-
Tramvaiele DUWAG
-Pozat in statia Fat Frumos(momentan in decurs de modernizare)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/Im1.jpg)
-Primarie-Centru
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/Im2.jpg)
-Iesire din depoul UTA
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/Im3.jpg)
-In statia UTA
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/Im4.jpg)T
-
Am revenit cu poze:
In zona Podgoria si Autogara:
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2764.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2765.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2774.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2769.jpg)
O parte din ce a ramas, dar se va schimba!!!
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2777.jpg)
-
Proiectul de modernizare a infrastructurii in Arad
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2767.jpg)
Si zone in curs de finalizare:
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2784.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2787.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2790.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2798.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2807.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2808.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2827.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2830.jpg)
(http://i240.photobucket.com/albums/ff143/offspryng/UTA/Forum%20Tramvaie/DSCF2831.jpg)
-
Am si eu o intrebare, distanta intre ecartamament este mai mica decat cea normala?
-
Daca la noi in romania, se zice ca "cel normal" e de 1.435, atunci da, ecartamentul este mai mic decat cel normal.
Prima linie electrificata din europa de est a fost linia Podgoria-Ghioroc-Pancota-Lipova (Arad) iar primul tren se numeste "Sageata Verde"
-Am precizat asta, deoarece trenul functiona pe acelasi ecartament care e si acum in Arad!
-
Of ce de DOREL lucreaza si pe la voi!!!!
-
Cam ciudata aceasta linie, ultima oara cand am vizitat Bucurestiul am observat ca inaltimea liniilor era aproape de 2 ori mai mare decat cea vizibila in pozele tale
-
Cam ciudata aceasta linie, ultima oara cand am vizitat Bucurestiul am observat ca inaltimea liniilor era aproape de 2 ori mai mare decat cea vizibila in pozele tale
Se vede clar ca ecartamentul este mai mic fata de ce avem la Bucuresti
-
Cam ciudata aceasta linie, ultima oara cand am vizitat Bucurestiul am observat ca inaltimea liniilor era aproape de 2 ori mai mare decat cea vizibila in pozele tale
Se vede clar ca ecartamentul este mai mic fata de ce avem la Bucuresti
Te referi la gabaritul linie sau inaltimea acesteia?
-
Cam ciudata aceasta linie, ultima oara cand am vizitat Bucurestiul am observat ca inaltimea liniilor era aproape de 2 ori mai mare decat cea vizibila in pozele tale
Se vede clar ca ecartamentul este mai mic fata de ce avem la Bucuresti
Te referi la gabaritul linie sau inaltimea acesteia?
Scuze ai dreptate, cred ca este vorba de inaltime, dar marea majoritate a linilor sunt asemanatoare cu cele de tren, fiind mai inalte. Ms. de atentionare.
-
Aceste tramvaie din Arad au ceva aparte.
-
Aceste tramvaie din Arad au ceva aparte.
Pantografele sunt diferita fara de Tatrele T4R din Bucuresti. ;D
-
Pantografele sunt diferita fara de Tatrele T4R din Bucuresti. ;D
Dupa cum arata sunt ca la V3A-urile noastre?Nu?
-
In 2007, august, am intalnit tramvaiul asta "turistic".
-
E vorba de un Timis (probabil utilitara) adaptat sezonului de vara. Geamurile sunt doar pe jumatate, circulatia aerului fiind maxima. Ca o parere subiectiva, curentii de aer pot deranja anumite persoane mai sensibile.
Acest tramvai are un regim normal (cui nu ii place confortul interior va trebui sa astepte alt tramvai) si circula pe liniile urbane atunci cand vremea o permite.
-
#1069 pe Traseu Gara Aradu Nou-Fat Frumos