Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive electrice (LE) => Subiect creat de: Stakee din 02 Octombrie 2008, 08:34:05
-
Clasa 40 (LE 5100)
-
40-0527-8
-
40-0608-6 Cu un tren de marfa
-
40-1007-0 A companiei GFR cu o garnitura de Zaes-uri (daca nu ma insel)
-
Constructor: Electroputere Craiova.
Puterea:5100 kW.
Formula osiilor: Co'Co'.
Locomotiva este utilizata pentru transportul de calatori si marfa.
Utilizeaza diode redresoare si comanda a tensiunii prin dispozitiv de comutare în sarcina pe partea de inalta tensiune.
Viteza maxima:120 km/h.
S-au construit intre anii: 1965-1991.
Viteza constructiva e 160 km/h pentru cele de calatori. Cele de marfa au 120.
-
40-0782-9, in Gara de Nord.
-
Am prins si eu unul la Gara de Nord:
40-0442-0
-
40-0533-6 vu un tren mixt de marfa intrand in Teius.
-
060-EA-009
Pe asta nu stiu unde sa o bag, asa ca o postez aici. ::) ::)
-
40-0059-2
Gara de Nord.
-
40-0369-5
Gara de Nord.
-
40-0590-6, 20.04.2009
-
40-0594-8
Pentru informatia tuturor actuala 106 din poza lu zofei este 594 aceasta.
Revin maine cu mai multe informati pentru a va lamuri de ce 106 este 594.
-
Anunt important: cand atasati o poza cu o locomotiva va rog sa scrieti numarul de parc si locul unde ati fotografiat-o.
-
Locomotiva 060-EA-106 nu este cea originala, este defapt 594, mai demult 106 a avut un accident si a ars si a mers la RK la Craiova impreuna cu 594 si le-au schimbat numerele.
Cele fabricate in Suedia aveau pantograful simetric, 594 il are 106 nu. La 594 suruburile de sub CFR asa le aveau cele aduse din suedia pe cand la 106 nu sunt.
Deci, foarte clar ca ,,actuala" 106 nu e suedeza ci olteanca.
-
Cabina unei locomotive clasa 40 in dep. Bucuresti Calatori
-
Bordul mai in detaliu unei LE5100 [ clasa 40 ] modernizata cu INDA, locomotiva care apartine CFR MARFA.
-
40-0382-7, 16.09.2009 Gara de Nord
-
40-0908-0, 16.09.2009 Gara de Nord
-
40-0789-4
Gara de Nord, 23 Septembrie 2009
-
40-1023-7, 18.09.2009 Gara de Nord .
-
40-0818-1, 19.09.2009 in Gara de Nord .
-
40-0194-7 in Gara Bucuresti Nord, 16 Iunie 2009.
-
40-0794-4 in gara Suceava Nord.
-
40-0278-9
Gara de Nord
Locomotiva se afla intr-o stare deplorabila si nu stiu cat va mai circula sub forma clasa 40.
-
40-1084 in Gara Mogosoaia. ;D
-
40-0794-4 repartizata la A 1725, 31.01.2010.
-
40-0014-7
-
40-0018-8
-
40-0018-8
Apartine cumva de CFR Infrastructura?
-
Yes of course :D (sigla de la CFR Infrastructura a ramas aceeasi sigla veche a CFR-ului --roata cu aripi-- si celelalte companii au fost obligate sa le schimbe) iar asta era schema lor de culori originala.
-
40-0637-5
Gara Bucuresti Nord, 02 Februarie 2010.
-
40-0018-8
Apartinea....mai bine spus....
-
Apartinea....mai bine spus....
La ora actuala la cine se afla locomotiva 40-0018-8?
-
40-0369-5
Gara de Nord.
40-0369-5 (poreclita Clujeanca)
Gara Bucuresti Nord, 04 Februarie 2010
-
La ora actuala la cine se afla locomotiva 40-0018-8?
Locomotiva 40-0018-8 care in trecut a apartinut CFR infrastructura cum se poate vedea in poza postata de mariustrs (fotografia avandu-l ca autor de fapt pe Dr2005), a fost confiscata de la CFR Infrastructura si vanduta prin licitatie firmei private GFR. A avut parte de o revopsire si acum o puteti poza ca fiind 40-1024-5.
-
40-0756-3 Bucuresti Nord
-
(fotografia avandu-l ca autor de fapt pe Dr2005)
Mi se parea mie cunoscuta poza :D
40-0059-2
-
40-0637-5
-
40-0845-4
Gara Bucuresti Baneasa, 13 Februarie 2010
-
40-0527-8 cuplata la P3007 Bucuresti Nord - Brasov, Gara Bucuresti Nord, 13 Februarie 2010.
-
40-0560-9 in Depoul Bucuresti Calatori, 13 Februarie 2010.
-
40-0670-5 in Depoul Bucuresti Calatori, 13 Februarie 2010.
-
40-0861-1 pe M1000 (intre Ploiesti Vest - Bucuresti Nord), 14 Februarie 2010.
-
40-0637-5
-
La fel ca si locomotivele diesel si electricele noastre au ajuns peste granite. La sarbi, la bulgari si la germani. De curand au ajuns si la unguri. Au fost 2 modele si in China, dar le-au refuzat si culmea, dupa un an au scos o locomotiva care semana in proportie de 80% cu a noastra ::)
La sarbi sunt numerotate cu clasa 461
-
La bulgari (BDZ) sunt numerotate in clasa 46 (46-007). Ale lor sunt mai "ciudate" daca vrei sa le zicem asa, pentru ca viteza maxima este de 130 km/h
-
40-0794-4 in Gara de Nord, 20.02.2010.
-
40-1006-2 apartinand GFR in Gara de Nord 20.02.2010
-
Majoritatea electricelor care sunt de la GFR, mai ales cele cu farurile centrale supraetajate precum 40-1006 din poza de mai sus sunt aduse second-hand din Serbia.
-
Si au si postul de comanda pe stanga ;).
-
Si apropo de sarboaice, dupa razboiul din Iugoslavia, fiecare tara care a rezultat din despartirea federatiei a retinut un "parc" de electrice craiovence.
Pozele sunt din Muntenegru, Macedonia si Bosnia si Hertegovina.
-
Destul de frumoasa schema de vopsire din a treia poza
-
Si culmea...pana si Macedonenii au grija de ele ca de ochii din cap :) doar la noi lipsa de interes .... mereu noi :(.
-
40-0669-8
Gara Bucuresti Nord, 24 Februarie 2010.
-
40-0497-4
Gara Ploiesti Vest, 14 Februarie 2010.
-
40-0573-2
Gara Ploiesti Vest, 14 Februarie 2010.
-
40-0696-1
Gara Ploiesti Vest, 14 Februarie 2010.
-
Cateva poze cu clasa 40 la unguri (MMV) si la nemti (KEG)
-
O locomotiva clasa 40 in gara Brasov care pleaca cu un tren personal Brasov - Teius
-
O locomotiva clasa 40 in gara Brasov care pleaca cu un tren personal Brasov - Teius
Ce nr. de parc are? :D Trimiteti pozele originale (la rezolutia ei mare) la adresa de email iasminsandu@ro-trans.org.!!!
-
Ti-as trimite poza, da stii, crede-ma ca daca se vedea numarul de parc in fotografia cu rezolutia initiala, as fi pus-o ;) nici cu zoom nu se vedea
-
060-EA-008 in Gara Bucuresti Nord.
-
40-0369-5 in Gara de Nord, locomotiva apartine depoului Cluj 8).
-
O frumusete 100% suedeza, care face parte dintr-un lot de 12 locomotive, de la 001 la 012, fabricate integral de ASEA si livrate catre Depoul CFR Brasov, a fost eroina principala a garniturii IC 531 in data de 19.03.2010. Intra in scena Brasoveanca 060-EA-008:
-
40-0639-1 in Gara Predeal, 19 Martie 2010, in fruntea unui 'petrolier':
-
40-0701-9 in halta Bucuresti Basarab, 20.03.2010 .
-
O frumusete 100% suedeza, care face parte dintr-un lot de 12 locomotive, de la 001 la 012, fabricate integral de ASEA si livrate catre Depoul CFR Brasov, a fost eroina principala a garniturii IC 531 in data de 19.03.2010. Intra in scena Brasoveanca 060-EA-008:
numai 10 locomotive suedeze 060-EA-001/ 060-EA-009 + 060- EB-001 (ACTUALA 931); DACA PRINDETI CUMVA UNIFERTRANSUL 0010 fosta CFR INFRA), ACEEA S-AR PUTEA SA FIE PRIMA LOCOMOTIVA PRODUSA LA ELECTROPUTERE CU ECHIPMANTE ASEA
-
numai 10 locomotive suedeze 060-EA-001/ 060-EA-009 + 060- EB-001 (ACTUALA 931); DACA PRINDETI CUMVA UNIFERTRANSUL 0010 fosta CFR INFRA), ACEEA S-AR PUTEA SA FIE PRIMA LOCOMOTIVA PRODUSA LA ELECTROPUTERE CU ECHIPMANTE ASEA
Informatia referitoare la cele 12 locomotive mi-a parvenit de la un mecanic al CFR. Asa ca tind sa cred ca este 100% adevarat ceea ce mi-a spus. :)
-
40-1017-9, apartinand GFR, la 'tractiunea' unui marfar petrolier, stationand in Gara Ploiesti Vest in 22.01.2010:
-
40-1021-1 apartinand operatorului privat Grup Feroviar Roman, 21.03.2010
-
40-0811-6 repartizata la P 9303 Gara Basarab - Rosiori Nord, 21.03.2010.
-
40-0357-0 in Gara Bucuresti Nord.
Foto serbancosmin91 (http://www.ro-trans.org/index.php?action=profile;u=455).
-
40-0904-9, inainte de plecarea in cursa cu R 827/836, in data de 23.03.2010, Gara Bucuresti Nord:
-
40-1022-9 apartinand operatorului privat Grup Feroviar Roman "parcata" in Depoul Bucuresti Calatori, 24 Martie 2010.
-
40-0904-9, Bucuresti Nord, 27.03.2010.
-
40-0041-0, in apropierea Garii Baneasa, in data de 30.03.2010:
-
40-0756-3 in Gara de Nord, 29.03.2010.
-
40-0772-0 trecand prin Gara Baneasa, in data de 30.03.2010:
-
40-0781-1, stationand in Gara Valea Larga, la tractiunea P 3024 Brasov - Ploiesti Sud, in data de 01.04.2010:
-
40-0059-2 in Depoul BC -> 30.03.2010
-
40-0357-0 in Gara Bucuresti Nord -> 30.03.2010, la tractiunea R Ister+Maramures.
-
40-0908-0 retragandu-se in Basarab -> 30.03.2010
-
40-0873-6 repartizata la A 1894 Craiova - Bucuresti Nord, Gara Bucuresti Nord, 02.04.2010.
-
40-0794-4 repartizata la P 5024 Buzau - Bucuresti Basarab, Gara Bucuresti Basarab, 03.04.2010.
-
40-0908-0 repartizata la P 9303 Bucuresti Basarab - Rosiori Nord, Gara Bucuresti Basarab, 04.03.2010.
-
40-0794-4 repartizata la A 1735 Bucuresti Nord - Campina, Gara Bucuresti Nord, 19.03.2010.
-
40-0304-0 in Depoul Bucuresti Basarab, 04.03.2010.
-
40-0482-6 repartizata la A 1735 Bucuresti Nord - Campina, 21.03.2010.
-
40-0236-6 (intr-o stare cam jalnica a exteriorului, daca ma intrebati pe mine), inainte de a cupla la garnitura P 4011 Brasov-Targu Mures, in Gara Brasov, in data de 08.04.2010:
-
Verde pe directia Pavilioanele CFR Brasov Triaj h., si iata ca 40-0236-6 pleaca in cursa cu P 4011 Brasov-Targu Mures, din Gara Brasov, in data de 08.04.2010:
-
40-0512-0 soseste in Gara Brasov la carma P 4504 Toplita-Brasov (09.04.2010):
-
40-0701-9, apartinand Depoului Cluj Napoca, ajunge cu R 833/826 Oradea/Sibiu - Bucuresti Nord in Gara Brasov, cu o intarziere de 20 de minute (09.04.2010):
-
40-0756-3 intra in Gara Brasov cu R 407 Budapest Keleti-Brasov via Biharkeresztes-Episcopia Bihorului (09.04.2010):
-
40-0846-2 in Gara Bucuresti Nord - 8 aprilie 2010
-
40-0881-9 in Gara Bucuresti Nord -> 10 aprilie 2010
-
40-0743-1 cuplata la tractiunea R13696 Timisoara Nord - Bucuresti Nord, via Craiova, Gara Bucuresti Nord, 17 Aprilie 2010.
Locomotiva este repartizata catre Depoul Arad.
-
@ Elful, foarte tare poza ta cu 40-0881-9 bravo!
-
@ Elful, foarte tare poza ta cu 40-0881-9 bravo!
Observa ca depoul CLuj detine mai multe locomotive cu stema Depoului montata pe partea frontala a locomotivei.
-
40-1017-9 apartinand GFR, in Dep. Bucuresti Calatori 18.04.2010
-
40-0622-7 apartinand operatorului privat Transferoviar Grup, 14.04.2010.
-
Clujeanca 40-0881-9 soseste in Gara de Nord cu R 473 (ISTER) Budapest Keleti - Bucuresti Nord in data de 13 Mai 2010:
-
40-0090-7 a GFR - fosta RS - izolata in Bucuresti Nord, 13 Mai 2010.
-
40-0669-8 la manevre impreuna cu un sulzer, un 20-50 si un 20-47 in Bucuresti Nord, 13 Mai 2010.
-
40-0873-6 gareaza in Bucuresti Nord, 13 Mai 2010.
-
40-0236-6 in Miercurea Ciuc, "inhamata" la P 4011 Brasov - Razboieni, 15 Mai 2010.
-
40-0198-8 in Miercurea Ciuc cu un tren personal catre Marasesti, 15 Mai 2010.
-
060-EA-009 (teoretic vorbind) in gara Miercurea Ciuc, 15 Mai 2010.
-
40-0801-1 in gara Suceava Burdujeni, 16 Mai 2010.
-
40-139-2 tot in Suceava Burdujeni cu P5704 de la Ilva Mica spre Suceava, 16 Mai 2010.
-
40-0169-9 a CFR Marfa proaspat iesita de la un RG la Reloc Arad, Gara Buzau, 16 Mai 2010.
-
GFR-ista 40-1024-5 izolata in Gara Chitila asteptand cuplarea la un tren de marfa si plecarea spre Constanta, 22 Mai 2010.
-
40-0043-6 apartinand operatorului privat SERVTRANS tragand un marfar in Gara Chitila, 23 Mai 2010
-
40-0259-8 (CFR Marfa) sosind cu un tren de marfa la linia 8 in Gara Chitila, 22 Mai 2010.
-
40-0584-9 fosta Roling Stock, actualmente GFR stationand pe linia 6 in spatele tamponului din Chitila a CFR-ului Calatori, 22 Mai 2010.
-
40-0904-9, Bucuresti Nord, 27.03.2010.
40-0904-9 gonind prin Gara Chitila cu R827/836 Bucuresti Nord - Cluj-Napoca/Sibiu, 22 Mai 2010:
-
40-0361-2 apartinand Depoului Cluj Napoca, sosit in Gara de Nord cu R 473 Budapest Keleti - Bucuresti Nord via Curtici/Lőkösháza, in data de 20.05.2010:
-
40-0520-3 in Bucuresti Nord, 22 Mai 2010
-
40-0826-4 In Bucuresti Nord cu R Ister, fara grupa de Maramures, 22 Mai 2010:
-
40-0826-4 In Bucuresti Nord cu R Ister, fara grupa de Maramures, 22 Mai 2010:
Fotografii mai in amanuntime cu "tricolora" 40-0826-4 a Depoul CFR Calatori Cluj. Locomotiva respectiva se afla cuplata la acelasi tren, R International 472 (Ister) Bucuresti Nord - Brasov - Curtici - Budapest Keleti. Avea in compunere si R741 Bucuresti Nord - Brasov - Satu Mare. Fotografiile au fost realizate pe 3 si 22 Mai 2010 (exceptie facand data din urma cand lipsea grupa de Satu Mare) in Gara Bucuresti Nord.
-
40-0846-2 apartinand Depoului Cluj Napoca, sosit in Gara de Nord cu R 473 Budapest Keleti - Bucuresti Nord via Curtici/Lőkösháza, in data de 27.05.2010:
-
40-0754-8 in Gara de Nord, inainte de a cupla la IC 593 "Timis Cerna" Bucuresti Nord-Timisoara Nord, 27.05.2010:
-
40-723-3 apartinand operatorului privat Rompetrol, 04.06.2010.
Gara Mogosoaia.
-
40-0605-2 apartinand operatorului privat Rompetrol, 27.05.2010, Gara Mogosoaia.
-
40-0691-2 apartinand operatorului privat Rompetrol, 25.05.2010, Gara Mogosoaia.
-
40-0562-5 apartiand operatorului CFR Marfa, 20.05.2010, Gara Mogosoaia.
-
40-0185-5 apartinand operatorului privat Rompetrol, 29.05.2010, Gara Mogosoaia.
-
Locomotiva 40-1084-9 fosta Constantin Grup, actualmente avand operator necunoscut, inchirita de Rompretrol tragand un marfal spre Chitila pe M800 vis a vis de "Podul Constanta", 09 Iunie 2010:
-
40-0185-5 apartinand operatorului privat Rompetrol, 29.05.2010, Gara Mogosoaia.
Misto pantograful.
-
Locomotiva 40-1084-9 fosta Constantin Grup, actualmente avand operator necunoscut, inchirita de Rompretrol tragand un marfal spre Chitila pe M800 vis a vis de "Podul Constanta", 09 Iunie 2010:
Defapt a ajuns la Mogosoaia locomotiva cu Zaes-urile pentru Rompetrol-u de pe Sos. Odai.
-
40-0527-8 in Depoul Bucuresti Basarab, 18.06.2010.
-
40-0565-8 apartinand CFR Marfa, 18.06.2010. Gara Mogosoaia.
-
40-0794-4 repartiza la P 3009 Bucuresti Basarab - Brasov via Ploiesti Vest, 18.06.2010. Bucuresti Basarab.
-
40-0864-5 repartizata la P 5010 Marasesti - Bucuresti Basarab via Ploiesti Sud, 18.06.2010.
a) in apropierea Depoului Bucuresti Basarab;
b) in Gara Bucuresti Basarab.
-
40-0590-6 in triajul Bucuresti Basarab, in dimineata zilei de 18 iunie 2010:
-
GFR-ista 40-1014-6 stand izolata in GARA Bucuresti Nord asteptand verdele spre Chitila, 23 Iunie 2010:
-
40-0534-4 in Gara de Nord, 28.06.2010 in drum spre Chitila unde s-a legat de niste "cazane"(Z adica) destinatia finala Constanta. 8)
-
40-1007-0 , in Gara Chitila 2.07.2010 .
-
40-0727-4, in Gara Chitila, 2.07.2010. Mentionez ca este prima locomotiva Unifertrans pozata de mine cu niste mecanici foarte de treaba.
-
40-0622-7 in Gara Chitila, 2.07.2010 .
-
40-0048-5 in Gara de Nord, 3.07.2010 .
-
Locomotiva CFR-ului Marfa 40-0497-4 fotografiata pe M800 in zona Podului Miorita din Bucuresti, 04 Iulie 2010:
-
40-0361-2 soseste in Bucuresti Nord cu R Ister + Maramures 472+742, 13 Iunie 2010
-
40-0639-1 in gara Crivina, 13 Iunie 2010
-
Locomotiva 40-0671-4 cuplata in Gara Bucuresti Nord in data de 07 Iulie 2010 la R827/836 Bucuresti Nord - Cluj-Napoca/Sibiu:
-
Adaugam o locomotiva nou sosita prin Bucuresti: 40-0700-1 tragand P5013 Bucuresti Nord - Buzau din Gara de Nord in ziua de 07 Iulie 2010:
-
40-1023-7 in gara din Chitila, 08.07.2010// Locomotiva este denumita "Elodia", dupa cum se poate vedea deasupra numarului de parc
-
40-0857-9 asteapta izolata in Bucuresti Nord la linia 14, 08.07.2010
-
40-0811-6 soseste in Chitila cu P3004 Brasov - Bucuresti Nord, 08.07.2010
-
40-0625-0 in gara Chitila, 08.07.2010
-
40-0573-2 sosind in gara Chitila, 08.07.2010, cu mecanici foarte de treaba, salutandu-ma cu... stergatorul :D
-
40-0185-5 aprtinand Rompetrol soseste in Chitila, 08.07.2010
-
40-1023-7 in gara din Chitila, 08.07.2010// Locomotiva este denumita "Elodia", dupa cum se poate vedea deasupra numarului de parc
In sfarsit a prins-o cineva.
-
40-0582-3 trecand prin Chitila, 10.07.2010
-
40-0568-2 sosind in dubla in gara din Chitila, 10.07.2010
-
40-0647-4 la capul unui marfar aparinand GTF ( Grup Transport Feroviar ), 10.07.2010
-
40-0766-2 trece prin Chitila fara stationare, 10.07.2010
-
40-0845-4 soseste in gara Chitila, 10.07.2010
-
40-0721-7, "striata" CFR CALATORI prin Gara de Nord la tractiunea R827, 11 Iulie 2010:
-
40-0084-5 sosit in Gara de Nord cu A 1672 Galati - Bucuresti Nord - 14.07.2010:
-
40-0047-7:
1. In Gara de Nord, 23 Februarie 2010
2. Tot in Bucuresti Nord, 5 Martie 2010
-
40-0052-7 stationand in Caracal, Ianuarie 2010:
-
1. 40-0169-7 in Predeal pe 31 August 2009;
2. 40-0169-7 in Darste pe 31 August 2009.
-
40-0212-7 in Predeal, 11 Martie 2010:
-
1. 40-0218-4 in Ploiesti Vest, 11 Martie 2010;
2. & 3. 40-0218-4 tranzitand Sinaia, 11 Martie 2010.
-
40-0218-4 & 40-0185-5 asteptand la semnal in Ploiesti Vest, 11 Martie 2010
-
40-0223-4 impingatoare spre Predeal, 11 Martie 2010:
-
40-0224-2 ca dubla in gara Predeal, 11 Martie 2010:
-
1. 40-0272-1 in gara din Focsani, 6 Martie 2010;
2. & 3. 40-0272-1 tranzitand gara Marasesti, 6 Martie 2010.
-
40-0341-4 in gara Caracal, Ianuarie 2010:
-
40-0350-5 retragandu-se in Grivita, 12 Februarie 2010:
-
1. 40-0376-0 tranzitand gara Marasesti, 6 Martie 2010;
2,3,4. 40-0376-0 in gara din Predeal 11 Martie 2010.
-
40-0386-9 in gara din Predeal, 11 Martie 2010:
-
1. & 2. 40-0392-7 In Bucuresti Nord, Ianuarie 2010:
3. 40-0392-7 in Predeal, 11 Martie 2010:
4. 40-0392-7 in Bucuresti Nord, 12 Martie 2010:
-
40-0392-7 & 40-0776-1 & 40-0212-7 asteptand la semnal in Predeal, 11 Martie 2010
-
40-0071-7 in gara Chitila, 16.07.2010:
-
40-0590-6 in gara Chitila, 16.07.2010:
-
40-0799-3 sosita in Bucuresti Nord, 16.07.2010:
-
40-0361-2 soseste in Bucuresti Nord cu R Ister + Maramures 472 + EN742, 20 Iulie 2010.
-
@ Elfu..mai informeaza-te, este R 742 Maramures + EN 472 Ister.
-
40-0460-2 in Predeal, 31 August 2009.
-
40-0461-0 in Predeal, 31 August 2009.
-
40-0468-5 in Predeal si ultima prin Sinaia cred, 11 Martie 2010.
-
40-0481-8 in Rosiori Nord, 22 Octombrie 2009.
-
40-0486-7 prin gara din Predeal, 31 August 2009
-
40-0502-1 in Bucuresti Nord, 28 Mai 2010.
-
40-0503-9 in Predeal, 31 August 2009.
-
40-0506-2 prin Predeal, 31 August 2009.
-
40-0524-5 1. In Predeal, 30 August 2009;
2. In Predeal 31 August 2009;
3. Langa Darste, 31 August 2009.
-
40-0546-8 in Bucuresti Nord, 9 Iunie 2010.
-
40-0576-5 tranzitand gara din Marasesti, 6 Martie 2010.
-
40-0590-6 1. In Bucuresti Nord, 10 Aprilie 2010;
2. In Gara Basarab, 22 Mai 2010;
3. In Bucuresti Nord, 30 Mai 2010.
-
40-0593-0 in Videle, 12 Martie 2010.
-
Una din pozele mele favorite, 40-0524-5 & 40-0503-9 in Predeal, 31 August 2009.
-
40-0637-5 1. In Bucuresti Nord, 15 Decembrie 2009;
2. Alaturi de 41-0402-2 in Bucuresti Nord, 15 Decembrie 2009;
3. Prn Bucuresti Nord, 4 Iunie 2010.
-
40-0642-5 in Predeal, 31 August 2009.
-
40-0658-1 in Marasesti, 6 Martie 2010
-
40-0687-0 in Predeal, 11 Martie 2010
-
40-0694-6 in Bucuresti Nord, Ianuarie 2010
-
40-0721-7 :
1. In Predeal, 31 August 2009;
2. In Bucuresti Nord, 16 Februarie 2010;
3. Retragandu-se in Grivita, 16 Februarie 2010.
-
40-0776-1 1. Sosind in Predeal, 11 Martie 2010;
2. Stationand in Predeal, 11 Martie 2010;
3. Alaturi de 40-0212-7 de la Unifertrans, 11 Martie 2010.
-
40-0781-1 in Bucuresti Nord, 23 Octombrie 2009
-
40-0782-9 prin Bucuresti Nord, 16 Februarie 2010.
-
40-0798-5 1. In Marasesti, 6 Martie 2010;
2. Sosind in Bucuresti Nord, 28 Mai 2010;
3. Retragandu-se in depou, 28 Mai 2010.
-
40-0834-8 in gara Caracal, Ianuarie 2010.
-
40-0843-9 urcand spre Sinaia, 11 Martie 2010.
-
40-0863-7 in Ploiesti Vest, 11 Martie 2010.
-
40-0868-6 in Caracal, Ianuarie 2010.
-
Adaugam in statistica inca o GFR-ista, fost Roling Stock: 40-0344-8 pe M500 in apropierea Garii Valea Calugareasca:
-
40-0908-0 la tractiunea trenului P9002 pe M900, 24.07.2010.
-
40-0494-1 pe racordul Chiajna - Chitila, 24.07.2010.
-
40-0090-7 in gara Chiajna, 24.07.2010 .
-
40-0867-8 pe M900, 24.07.2010 .
-
40-0874-4 pe M900, 24.07.2010 .
-
40-0050-1 pe M900, 24.07.2010 .
-
40-0470-1 pe M900, 24.07.2010 .
-
40-0678-9 pe M900, 24.07.2010 .
-
40-0050-1 1. Asteptand liber, in gara din Chiajna;
2. Alaturi de 40-0470-1 in aceeasi locatie, 24.07.2010.
-
40-0344-8 asteptand la semnal, spre Chiajna, 24.07.2010.
-
40-0380-2 indreptandu-se spre Bucurestii Noi, 24.07.2010.
-
40-0825-6 plecand din Chiajna, 24.07.2010.
-
40-0867-8 1. & 2. Efectuand manevre in Chiajna;
3. Alaturi de 40-0874-4 in aceeasi gara, 24.07.2010.
-
40-0088-1 ramasa defecta in Baneasa, asteptand ajutor, 25.07.2010.
-
40-0558-3 vemita ca ajutor pentru 40-0088-1 in Baneasa, 25.07.2010.
-
40-0750-6 1. & 2. In gara din Chiajna;
3. Spre Constanta, 25.07.2010.
-
40-0852-0 indreptandu-se spre Chiajna, 25.07.2010.
-
40-1006-2 tranzitand fara oprire gara Chiajna, 25.07.2010.
-
40-0479-2 , 01-07-2010
-
40-0882-7 1. In Ploiesti Vest, 11 Martie 2010;
2. Urcand spre Sinaia, 11 Martie 2010.
-
40-0888-4 izolata prin Bucuresti Nord, Ianuarie 2010.
-
40-0890-0 sosind in Predeal, 31 August 2009.
-
40-0897-5 indreptandu-se spre Bucuresti Triaj, 9 Iunie 2010.
-
40-1004-7 izolata in Bucuresti Nord, 17.04.2010.
-
40-1006-2 in apropiere de Sinaia, 30 august 2009.
-
40-1018-7 izolata prin Bucuresti Nord, Ianuarie 2010.
-
40-1081-5 sosind in Predeal la Unifertrans ca dubla, 11.03.2010.
-
40-0888-4 izolata prin Bucuresti Nord, Ianuarie 2010.
CFR Marfa?
-
CFR Marfa?
Nu stiu exact sa iti spun, ar apartine de CFR Calatori, dar nu am vazut-o la nici un tren.
-
40-0772-0 asteptand plecarea in cursa cu P 3004 Brasov - Bucuresti Nord - 31.07.2010:
-
40-1021-1 indreptandu-se spre Chiajna, 03.08.2010.
-
40-1022-9 tranzitand M900 in apropiere de Chiajna, 03.08.2010.
-
Locomotiva Depoului Suceava 40-0666-4 impreuna cu un vagon RUSESC asteptand unda verde spre GRIVITA, 06-08-2010.
Locomotiva a sosit cu un tren "RUSESC" in Bucuresti Nord pe la ora 16:30, asteptand la peron pana in jurul orei 20:10 cand va pleca R13385 (Bulgaria Express) cu o parte de vagoane spre Giurgiu:
Vorba mecanicului Sucevean: a venit Dracu in BUCURESTI :D ;D!!!
-
40-0084-0 in gara din Chiajna, 07.08.2010.
-
40-0222-6 indreptandu-se spre Chiajna, 07.08.2010.
-
40-0316-6 in dubla cu 40-0766-2 tranzitand Chiajna, 07.08.2010.
-
40-0723-3 in Chiajna, 07.08.2010.
-
40-0835-5 spre Bucurestii Noi, 07.08.2010.
-
40-0866-0 in Bucurestii Noi, 07.08.2010.
-
40-0050-1 in Chitila, 13.08.2010.
-
40-0468-5 efectuand manevere prin Chiajna pentru a se cupla la un marfar cu compus din Z-uri, 13.08.2010.
-
40-0479-2 ajungand in Chitila pentru a prelua o garnitura de Z-uri, 13.08.2010.
-
40-0775-3 o dubleaza pe EA-772 la P5005 in Nord, 13.08.2010.
-
40-1085-6 sosind in Chiajna, 13.08.2010.
-
40-0380-2 indrepatandu-se spre Chiajna, 19.08.2010.
-
40-0511-2 venind spre Chiajna, 19.08.2010.
-
40-0515-3 plecand din Chiajna in directia Bucurestii Noi, 19.08.2010.
-
40-0633-4 asteptand in Chitila, 19.08.2010.
-
40-0634-2 tranzitand Chiajna, 19.08.2010.
-
40-0817-3 tranzitand Chiajna, 19.08.2010.
-
40-1005-4 asteptand in Chitila, 19.08.2010.
-
40-1018-7 asteptand in Chitila, 19.08.2010.
-
40-1083-1 indreptandu-se spre Chiajna, 19.08.2010.
-
40-0041-0 indreptandu-se spre Bucurestii Noi, 22.08.2010.
-
40-0084-0 stand izolata in Chiajna, 22.08.2010.
-
40-0090-7 indreptandu-se spre Chiajna, 22.08.2010.
-
40-0214-3 la nanevre prin Chitila, 22.08.2010.
-
40-0316-6 stationand in Chitila, 22.08.2010.
-
40-0582-3 sosind in Chitila, 22.08.2010.
-
40-0593-0 tranzitand racordul Chiajna - Chitila, 22.08.2010.
-
40-0647-4 tranzitand racordul Chiajna - Chitila, 22.08.2010.
-
40-0652-4 indreptandu-se spre Chiajna, 22.08.2010.
-
40-0797-7 tranzitand fara oprire Chitila, 22.08.2010.
-
40-1024-5 venind dinspre Chiajna, 22.08.2010.
-
Striata CFR-ului Marfa 40-0657-3 intra in Gara Campina cu un tren de marfa care elibereaza linia pentru trecerea ORIENTULUI EXPRESS, 30 August 2010:
-
40-0088-1 vine spre depoul Bucuresti Triaj, 24.08.2010.
-
40-0330-7 indreptandu-se spre Chiajna, 24.08.2010.
-
40-0520-3 in Bucuresti Nord, 24.08.2010.
-
40-0704-3 in Chitila, 24.08.2010.
-
40-0740-7 pe racordul Chiajna - Chitila, 24.08.2010.
-
40-0059-2 in Bucuresti Nord cu A1632 Brasov - Bucuresti Nord - Constanta, 2.09.2010.
-
EA-ul CFR-ului Marfa 40-0499-0 stationand in Gara Buftea cu un tren de Zaes, 03 Februarie 2010:
-
40-0560-9 cu A 1693 Bucuresti Nord - Timisoara Nord proaspat garat in Gara de Nord pe 04 Septembrie 2010.
Inainte de cuplarea la tren, locomotiva a dat cateva rateuri, dar profesionalitatea electricienilor aflati la ora respectiva in depou a izbandit, "masinaria" reusind sa cupleze disjunctorul si tensiunea in motoare!
In concluzie: "fiarele tot fiare raman"!
-
40-0068-3 cuplata la P 4015 Brasov - Siculeni, in Gara Brasov - 06.09.2010:
-
40-0478-4 apartinand GFR la tractiunea unui petrolier, intre Brasov si Darste - 05.09.2010:
-
40-0589-8 apartinand Depoului CFR Ciceu, cuplata la IC 549 Bucuresti Nord - Brasov - Targu Mures - 06.09.2010:
-
40-0639-1 gonind spre Brasov cu P 3001 Bucuresti Nord - Brasov - 07.09.2010:
-
40-0904-9 pleaca din Gara Brasov cu IC 531/525 Bucuresti Nord - Oradea/Arad - 06.09.2010:
-
40-0908-0 cu P 3004 Brasov - Bucuresti Nord intre Brasov si Darste - 06.09.2010:
-
40-0295-2 a tras la dubla garnitura P 3500 Teius - Brasov - 09.09.2010:
-
40-0361-2 ajunge in Gara Brasov cu R 407 Budapest Keleti - Brasov via Biharkeresztes/Episcopia Bihorului - 09.09.2010:
-
40-0919-7 intra in Gara Brasov la tractiunea P 4504 Toplita - Brasov - 09.09.2010:
-
Ce doamne iartama cauta "REGINA BANATULUI" la sectiunea clasa 40!
EA = clasa 40
EA1 = clasa 41
Insfarsit te-ai trezit. :D :D
-
40-0482-6 repartizata la A 1735 Bucuresti Nord - Campina, 21.03.2010.
ce jalnica arata! :(
-
40-0781-1 asteapta semnalul verde pentru a pleca cu P 3004 Brasov - Bucuresti Nord - 12.09.2010:
-
40-0028-7 soseste in Gara Brasov cu P 4014 Razboieni - Targu Mures - Brasov - 13.09.2010:
-
40-0295-2 cuplat la P 4011 Brasov - Targu Mures - Razboieni - 14.09.2010:
-
40-0334-9 urmeaza sa preia vagoanele P 3535 Brasov - Racos - 13.09.2010:
-
40-0540-1 cu P 3500 Teius - Brasov - 14.09.2010:
-
40-0608-6 in Gara Brasov - 13.09.2010:
-
060-EA-008 in Gara Brasov:
FOTO 1 - la manevra pentru a cupla la vagoanele P 4583 Brasov - Sfantu Gheorghe ~ 13.09.2010
FOTO 2 - pleaca din gara cu P 4583 Brasov - Sfantu Gheorghe ~ 13.09.2010
FOTO 3 - soseste in gara cu P 4582 Sfantu Gheorghe - Brasov ~ 14.09.2010
-
40-0834-8 in gara Caracal, Ianuarie 2010.
40-0834-8 sosita in Chitila, 13.09.2010.
-
40-0425-5 la manevre prin Chiajna, 16.09.2010.
-
40-0637-5 1. In Bucuresti Nord, 15 Decembrie 2009;
2. Alaturi de 41-0402-2 in Bucuresti Nord, 15 Decembrie 2009;
3. Prn Bucuresti Nord, 4 Iunie 2010.
40-0637-5 cu R693 pe magistrala 900, la intrare in Chiajna, 16.09.2010.
-
40-0711-8, 16.09.2010 apartinand operatorului privat Rompetrol, Mogosoaia .
-
40-0087-3 cu o garnitura de cisterne, venind dinspre Darste ~ 18.09.2010:
-
40-0492-5 apartinand CFR Marfa, in Gara Brasov ~ 18.09.2010:
-
40-0657-5 in Gara Brasov ~ 18.09.2010:
-
40-0752-2 cuplata la IC 549 Bucuresti Nord - Tg. Mures, in Gara Brasov ~ 18.09.2010:
-
40-0801-7 pleaca din Gara Brasov cu P 4015 Brasov - Toplita ~ 18.09.2010:
-
40-1001-3 la tractiunea posterioara a cargo-ului petrolier tras de 40-0087-3 ~ 18.09.2010:
-
40-1084-9 in gara Campina, 18.09.2010.
-
40-0711-8 in gara Campina 18.09.2010 .
-
40-0657-5 in Gara Brasov ~ 18.09.2010:
Masina este 40-0557-5, ca 40-0657-3 are tabla nervurata.
-
40-0661-5 in gara Timisoara N. 22.09.2010 .
-
40-0191-3 in gara Timisoara N. 22.09.2010 .
-
40-0220-0 apartinand Servtrans, tranziteaza M900 la km10+8, 24.09.2010.
-
40-0835-5 spre Bucurestii Noi, 07.08.2010.
40-0835-5 vine din directia Videle, in dreptul km10+8, 24.09.2010.
-
40-0254-9 sosita in dubla la un marfar CTV, M900 langa km10+8, 25.09.2010.
-
40-0665-6 tranziteaza gara din Chiajna, 25.09.2010.
-
40-0791-0 in dreptul km10+8 pe M900, 25.09.2010 ( scuzati incadrarea, am dat zoom prea mult ).
-
40-0837-1 merge la roata spre zona industriala Progresul, prin dreptul garii din Chiajna 25.09.2010.
-
40-1023-7 in gara din Chitila, 08.07.2010// Locomotiva este denumita "Elodia", dupa cum se poate vedea deasupra numarului de parc
"Elodia" 40-1023-7 tranziteaza M900, pe langa km10+8, 25.09.2010.
-
40-0083-2 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0425-5 la manevre prin Chiajna, 16.09.2010.
40-0425-5 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0477-6 la coada unui marfar pe M900 in dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0492-5 apartinand CFR Marfa, in Gara Brasov ~ 18.09.2010:
40-0492-5 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0817-3 tranzitand Chiajna, 19.08.2010.
40-0817-3 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0866-0 in Bucurestii Noi, 07.08.2010.
40-0866-0 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0909-8 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-1004-7 izolata in Bucuresti Nord, 17.04.2010.
40-1004-7 tranziteaza M900 prin dreptul km10+8, 27.09.2010.
-
40-0494-1 pe racordul Chiajna - Chitila, 24.07.2010.
40-0494-1 la manevre prin Gara Brazi trecand cu un mecanic de "gasca" al GFR-ului in urma cu o saptamana (02 Octombrie 2010):
-
40-0078-2 in Gara Lupeni pe 2 Iulie 2010:
-
40-0788-6 in Gara Lupeni pe 17 August 2010:
-
40-0743-1 in Gara Lupeni pe 10 Octombrie 2010:
-
40-0078-2 in Gara Lupeni
Locomotiva asta arata demential!
Pure SEX on SIX wheels! :D
-
Locomotiva asta arata demential!
Pure SEX on SIX wheels! :D
Parca se spunea ca numai Dep. Ploiesti au bombe pe SIX wheels!
-
Parca se spunea ca numai Dep. Ploiesti au bombe pe SIX wheels!
Asa, SI?
SEX=bombe? De cand? Sau asa ti se pare tie?
OK!!!!
-
40-0172-3 sosind spre Chiajna, km 10+800, 12.10.2010.
-
40-0425-5 la manevre prin Chiajna, 16.09.2010.
40-0425-5 indreptandu-se cu pasi repezi spre Rosiori pe M900, km 10+800, 12.10.2010.
-
40-0779-5 sosind spre Chiajna intr-o dimineta insorita de octombrie, M900 km 10+800, 12.10.2010.
-
40-0797-7 tranzitand fara oprire Chitila, 22.08.2010.
40-0797-7 sosind spre Chiajna, km 10+800, 12.10.2010.
-
40-0873-6 gareaza in Bucuresti Nord, 13 Mai 2010.
40-0873-6 vine spre Bucuresti cu P9002, cu intarziere de 30 de minute, km 10+800, 12.10.2010.
-
40-0534-4 venind spre Chiajna, 3.10.2010.
-
40-0766-2 trece prin Chitila fara stationare, 10.07.2010
40-0766-2 se indreapta spre Videle pe M900, km 10+800, 3.10.2010.
-
40-0034-5 in gara Simeria, August 2010.
-
40-0047-7 soseste in Simeria cu un personal, August 2010.
-
40-0048-5 in Simeria, August 2010.
-
40-0213-5 pe M202, August 2010.
-
40-0214-3 la manevre prin Simeria, August 2010.
-
40-0316-6 sosind in Simeria, apoi intorcandu-se cu o alta incarcatura, August 2010.
-
40-0344-8 sosind si ea in Simeria, August 2010.
-
40-0392-7 a depoului Ploiesti, inchiriata la TransFeroviar Group, August 2010.
-
40-0422-2 stationeaza in Simeria, August 2010.
-
40-0466-9 pe M202, August 2010.
-
40-0511-2 in gara Simeria, August 2010.
-
40-0550-0 fosta masina 40-0016-2, sosind in Simeria, August 2010.
-
40-0743-1 in gara din Simeria, August 2010.
-
40-0856-1 in Simeria, August 2010.
-
40-1085-6 sosit in Simeria, August 2010.
-
060-EA-247 cu un personal in Simeria, August 2010.
-
40-0701-9 in zona Depoului Brasov.
Ps:Cred ca masina din fata ei este 242.
-
40-0901-5 sosind in Gara Chiajna de pe racordul Chiajna-Chitila cu un tren format din containere plasate pe vagoane "Rgs", 18 Octombrie 2010:
-
40-0766-2 se indreapta spre Videle pe M900, km 10+800, 3.10.2010.
40-0766-2 tranzitand Chiajna, 19.10.2010.
-
40-0853-8 trece prin Chiajna, 18.10.2010.
-
40-0917-1 stationand pret de cateva zeci de minute in Chiajna, 18.10.2010.
-
40-0470-1 pe M900, 24.07.2010 .
40-0470-1 soseste spre Chiajna, 25.10.2010.
-
40-0691-2 soseste in Chiajna, 25.10.2010.
-
40-1008-8 asteapta la semnalul de intrare in Chiajna, 25.10.2010.
-
40-0006-3 apropiindu-se de Chitila, locomotiva apartine unui operator privat cu sediul in Cluj-Napoca, 25.10.2010.
-
40-0887-6 in Lupeni pe 27 octombrie 2010
-
40-0043-6 apartinand operatorului privat SERVTRANS tragand un marfar in Gara Chitila, 23 Mai 2010
40-0043-6 in halta depou Petrosani, 17.10.2010.
-
40-0099-8 in depoul Petrosani, 16.10.2010.
-
40-0220-0 apartinand Servtrans, tranziteaza M900 la km10+8, 24.09.2010.
40-0220-0 in gara Petrosani, izolata, 17.10.2010.
-
40-0254-9 sosita in dubla la un marfar CTV, M900 langa km10+8, 25.09.2010.
40-0254-9 pe M202, 16.10.2010.
-
40-0259-8 (CFR Marfa) sosind cu un tren de marfa la linia 8 in Gara Chitila, 22 Mai 2010.
40-0259-8 cu naveta de Dacii in Petrosani, 16.10.2010.
-
40-0262-2 in gara Petrosani, 16.10.2010.
-
40-0417-2 in Craiova ( imi cer scuze pentru incadrare ), 17.10.2010.
-
40-0469-3 in Petrosani, 16.10.2010.
-
40-0568-2 sosind in dubla in gara din Chitila, 10.07.2010
40-0568-2 aflandu-se in Tg-Jiu, 17.10.2010.
-
40-0636-7 in gara din Petrosani, 16.10.2010.
-
40-0678-9 pe M900, 24.07.2010 .
40-0678-9 in Filiasi, 17.10.2010.
-
40-0713-4 in depoul Petrosani, 17.10.2010.
-
40-0759-7 in Petrosani, 16.10.2010.
-
40-0788-6 in Gara Lupeni pe 17 August 2010:
40-0788-6 in Tg-Jiu, 17.10.2010.
-
40-0874-4 pe M900, 24.07.2010 .
40-0874-4 la intrarea in depoul Petrosani, 17.10.2010.
-
40-0921-3 in depoul Petrosani, 17.10.2010.
-
40-1008-8 asteapta la semnalul de intrare in Chiajna, 25.10.2010.
40-1008-8 cu o saptamana in urma, 16.10.2010, astepta izoalata in Petrosani.
-
40-1021-1 indreptandu-se spre Chiajna, 03.08.2010.
40-1021-1 intra in gara din Petrosani, 16.10.2010.
-
40-1083-1 indreptandu-se spre Chiajna, 19.08.2010.
40-1083-1 la intrare in Chiajna, pe podul de peste Jiul de Est, 16.10.2010.
-
40-0781-1 intra in Gara Campina cu P 3004 Brasov - Bucuresti Nord ~ 29.10.2010:
-
40-0084-0 stand izolata in Chiajna, 22.08.2010.
40-0084-0 asteptand cu un marfar in Chiajna, 30.10.2010.
-
40-0485-9 pe M900 indreptandu-se spre Videle, 30.10.2010.
-
40-0534-4 venind spre Chiajna, 3.10.2010.
40-0534-4 tranziteaza Chiajna cu un mecanic de treaba, 30.10.2010.
-
40-0636-7 in gara din Petrosani, 16.10.2010.
40-0636-7 soseste in Chiajna cu directia Craiova, 30.10.2010.
-
40-1085-6 sosind in Chiajna, 13.08.2010.
40-1085-6 cu naveta de Holcim cu destinatia Cluj, 30.10.2010.
-
40-1082-3 la manevre in Gara Brazi pe 30 Octombrie 2010.
Este inchiriata sau achizitionata de West Trans Cargo Srl facand tractiune pt. firma respectiva (sediul general al companiei este in Campia Turzi, jud. Cluj).
-
40-0041-0 indreptandu-se spre Bucurestii Noi, 22.08.2010.
40-0041-0 stationeaza in Chiajna, 2.11.2010.
-
40-0150-9 abia ce pleaca din Chiajna si pe fundal se vede si 474-017-7 ce efectua manevre, 1.11.2010.
-
40-0547-6 se departeaza cu pasi repezi de Chiajna, 1.11.2010.
-
40-0584-9 fosta Roling Stock, actualmente GFR stationand pe linia 6 in spatele tamponului din Chitila a CFR-ului Calatori, 22 Mai 2010.
40-0584-9 cu cisterne in directia Brazi, 07.11.2010.
-
40-0779-5 sosind spre Chiajna intr-o dimineta insorita de octombrie, M900 km 10+800, 12.10.2010.
40-0779-5 soseste iarasi in Chiajna in alta dimineta insorita, dar acum de noiembrie, 07.11.2010.
-
40-0845-4 soseste in gara Chitila, 10.07.2010
40-0845-4 vine dinspre gara din Chiajna, 07.11.2010.
-
40-0868-6 in Caracal, Ianuarie 2010.
40-0868-6 soseste in Chiajna, 02.11.2010.
-
40-0869-4 se departeaza cu pasi repezi de Chiajna, 07.11.2010.
-
40-0873-6 vine spre Bucuresti cu P9002, cu intarziere de 30 de minute, km 10+800, 12.10.2010.
40-0873-6 soseste in Chiajna cu P9002, 07.11.2010.
-
40-1001-3 la tractiunea posterioara a cargo-ului petrolier tras de 40-0087-3 ~ 18.09.2010:
40-1001-3 soseste spre Chiajna intr-o zi cetoasa de noiembrie, 01.11.2010.
-
40-0319-0 la Braila cu P7368.
-
40-0794-4 repartiza la P 3009 Bucuresti Basarab - Brasov via Ploiesti Vest, 18.06.2010. Bucuresti Basarab.
40-0794-4 cu A1724 spre Bucuresti, 14.11.2010.
-
40-0728-2 apartine Grup Transport Feroviar, in Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0647-4 tranzitand racordul Chiajna - Chitila, 22.08.2010.
40-0647-4 in Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0509-6 apartinand CTF ( Compania de Transport Feroviar ), soseste in Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0678-9 in Filiasi, 17.10.2010.
40-0678-9 in Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0637-5 cu R693 pe magistrala 900, la intrare in Chiajna, 16.09.2010.
40-0637-5 trece prin Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0565-8 apartinand CFR Marfa, 18.06.2010. Gara Mogosoaia.
40-0565-8 inchiriata la DB in gara din Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0090-7 indreptandu-se spre Chiajna, 22.08.2010.
40-0090-7 soseste in Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0344-8 sosind si ea in Simeria, August 2010.
40-0344-8 soseste in Chiajna, 14.11.2010.
-
40-0439-6 cu vagoane goale pentru Alumina Calcinata se pregateste de plecare spre Slatina via Caracal.
-
40-0571-6 tranziteaza Chiajna, 21.11.2010.
-
40-0874-4 la intrarea in depoul Petrosani, 17.10.2010.
40-0874-4 tranziteaza gara din Chiajna, cu directia Port Constanta, 21.11.2010.
-
40-1083-1 indreptandu-se spre Chiajna, 19.08.2010.
40-1083-1 tranziteaza Chiajna intr-o zi rece de Noiembrie, 21.11.2010.
-
Clujeanca 40-0114-5 se retrage din Nord, 26.11.2010.
-
40-0870-2 aflata in Chitila, la un marfar pentru Constanta, 26.11.2010.
-
40-0470-1 soseste spre Chiajna, 25.10.2010.
40-0470-1 soseste in Chitila, 27.11.2010.
-
40-0483-4 prin Chiajna, 27.11.2010.
-
40-1011-2 aflata in stationare in Chitila, 27.11.2010.
-
40-0367-9 in gara din Brazi, 28.11.2010.
-
40-0444-6 la un marfar GFR in Brazi, 28.11.2010.
-
40-0727-4, in Gara Chitila, 2.07.2010. Mentionez ca este prima locomotiva Unifertrans pozata de mine cu niste mecanici foarte de treaba.
40-0727-4 izolata in Brazi, 28.11.2010.
-
40-1024-5 venind dinspre Chiajna, 22.08.2010.
40-1024-5 fosta masina 40-0018-8 a CFR Infrastructura, in gara din Brazi, pregatita sa plece cu un cargo de cisterne, 28.11.2010.
-
40-0149-1 trecea izolata prin Chitila, 05.12.2010.
-
40-0656-5 cu o garnitura de Z-uri sosind in Chiajna, 05.12.2010.
-
40-0733-2 efectuand probabil un ultim drum pe M900 si printre ultimile ale sale in calitate de locomotiva a Rompetrol, 05.12.2010.
-
40-0911-4 pleaca din Chiajna spre Rosiori, 05.12.2010.
-
40-0417-2 in Craiova ( imi cer scuze pentru incadrare ), 17.10.2010.
40-0417-2 fotografiata de data aceasta pe inserate in Gara Rosiori Nord cu ocazia sarbatorii de Mos Nicolae (06 Decembrie 2010). Stiti cumva din ce locomotiva provine si motivul revopsirii si reamplasarii nr. de inventar al locomotivei:
-
Uite o poza cu ea din Arad de pe site-ul www.cfr.stfp.net. Cred ca baietii de la Cfr Marfa au incercat un fel de numerotare internationala deaorece facea transporturi externe.
-
40-0417-2 fotografiata de data aceasta pe inserate in Gara Rosiori Nord cu ocazia sarbatorii de Mos Nicolae (06 Decembrie 2010). Stiti cumva din ce locomotiva provine si motivul revopsirii si reamplasarii nr. de inventar al locomotivei:
Masina este chiar EA-417 nu s-a modificat, a fost revopsita pentru ca a facut un RK la IRLU si la un moment dat a primit nr international pentru ca trageau trenuri si in afara Romaniei in special pe teritoriul Ungariei.
-
40-1020-3 in Depoul Bucuresti Calatori, 9.12.2010.
-
060-EA-008 in Depoul Bucuresti Calatori, 9.12.2010.
-
40-0213-5 in Chiajna, 14.12.2010.
-
40-0235-5 in Chiajna, 15.12.2010.
-
40-0239-0 in Buzau, 16.12.2010.
-
40-0299-4 in Buzau, 16.12.2010.
-
40-0478-4 in Chiajna, 27.12.2010.
-
40-0494-1 in Buzau, 16.12.2010.
-
40-0553-4 in Brazi, 16.12.2010.
-
40-0630-0 in Chiajna, 15.12.2010.
-
40-0650-8 in Chiajna, 15.12.2010.
-
40-0658-1 in Buzau, 16.12.2010.
-
40-0679-7 in Buzau, 16.12.2010.
-
40-0725-8 in Chiajna, 14.12.2010.
-
40-0728-2 in Chiajna, 17.12.2010.
-
40-0734-0 in Ploiesti Sud, 16.12.2010.
-
40-0746-4 in Buzau, 16.12.2010.
-
40-0888-4 in Chiajna, 13.12.2010.
-
In depoul din Buzau se afla opt locomotive electrice in conservare:
40-0376-0
40-0446-1
40-0486-7
40-0495-8
40-0508-8
40-0521-1
40-0529-4
40-0576-5
-
In depoul din Buzau se afla opt locomotive electrice in conservare:
40-0376-0
40-0446-1
40-0486-7
40-0495-8
40-0508-8
40-0521-1
40-0529-4
40-0576-5
CEVA FOTOGRAFII?! ;D
-
060-EA-008 in Gara Brasov:
FOTO 1 - la manevra pentru a cupla la vagoanele P 4583 Brasov - Sfantu Gheorghe ~ 13.09.2010
FOTO 2 - pleaca din gara cu P 4583 Brasov - Sfantu Gheorghe ~ 13.09.2010
FOTO 3 - soseste in gara cu P 4582 Sfantu Gheorghe - Brasov ~ 14.09.2010
Si acum cirula personalele Brasov-Sf.Gheo cu Blee?
-
CEVA FOTOGRAFII?! ;D
Ma aflu in imposibilitatea de a pune fotografii. Motivul il stii ca doar am vorbit atunci la telefon cand am intrat in depou.
-
40-0584-9 a GFR la manevre in BN - 2.02.2011:
-
40-0671-4 la tractiunea IC531 - 2.02.2011:
-
40-0238-2 a CFR Marfa in Predeal.(nu mai stiu data)
-
Am venit si eu cu o poza cu 40-0721-7 proaspat iesita de la Softronic :P:
-
Am venit si eu co o poza cu 40-0721-7 proaspat iesita de la Softronic :P:
-
Am venit si eu co o poza cu 40-0721-7 proaspat iesita de la Softronic :P:
41-0721-7 REVINE :-* ;D :D ;).
In Probe dupa RR-ul avut la Softronic Craiova.
-
40-0694-6 cu Personalul 9514 si 40-1009-6 la manevra in Gara Filiasi 8):
-
41-0721-7 REVINE :-* ;D :D ;)
Spuneti-mi si mie ce este cu dungile de pe lateral. Nu prea am vazut masini sa aiba asa ceva, decat o clasa 60 avea asa daca mai tin eu bine minte.
-
Spuneti-mi si mie ce este cu dungile de pe lateral. Nu prea am vazut masini sa aiba asa ceva, decat o clasa 60 avea asa daca mai tin eu bine minte.
Eu nu am vazut la clasa 60, am vazut doar la cateva locomotive clasa 40 de la cfr marfa si asta 40-721-7 e singura care e asa de la calatori
-
40-O721-7 in gara Filiasi pe data de 20.04.2011
-
In timpul comunismului s-a dat ordin sa se faca economie la tabla si de aceea s-a folosit tabla striata pentru ca este mai subtire decat tabla obisnuita.
Exista doar 3 electrice cu tabla striata, doua la CFR Calatori, una la CFR Marfa, iar la LDE 2100 CP sa folosit tabla striata la mai multe exemplare, care se gasesc in special la Bucuresti & Ploiesti & Galati .
-
Nu stiu cum erau pe timpul comunismului, dar acum stiu ca e singura creata de la cfr calatori....:P
-
Lasa, ca e mai frumoasa creata ;D
-
BORD DE CLASICA: :P :P :-[ (40-0794-4 a Depoului Bucuresti Calatori)
-
40-0830-6
-
TIS vs CFR Marfa
-
40-0047-7 in gara Filiasi cu Personalul 9191:
-
40-0670-6 in zona Garii Basarab - 08.06.2011
-
40-0864-5 mergand spre Gara De Nord - 08.06.2011
-
40-0854-5 mergand spre Gara De Nord - 08.06.2011
Masina este 40-0864-5. EA-854 este al Unifertrans.
-
My bad. :(
Corectez imediat.
-
40-0095-6 a CFR Marfa in Chitila - 20.06.2011
-
Revin cu alte poze... 8)
-
40-0732-4, masina Timisoarei dupa ce a preluat titularii lui EA1-098, Chiajna, 11.07.2011.
-
40-0469-3 a GFR in Chiajna, 11.07.2011.
-
40-0222-6 a CFR Marfa in Chiajna, 11.07.2011.
-
40-0781-1 cu un personal spre Basarab, 12.07.2011.
-
40-0470-1 cu o garnitura de I-uri pentru 901, 14.07.2011.
-
40-0086-5 a depoului Suceava in Bucuresti Nord, 14.07.2011.
-
91-53-0-40-0640-5, noua inmatriculare UIC pentru locomotivele din proiectul Rolling Stock, in trecere prin Chiajna, 15.07.2011.
-
40-0772-0 in Chiajna, 15.07.2011.
-
40-0911-4 in trecere pe M900, 17.07.2011.
-
40-0679-7 cu A1872 in st. Constanta - 21.07.2011
-
40-0679-7 cu A1872 in st. Constanta - 21.07.2011
40-0679-7 a avut parte de RR la SOFTRONIC CRAIOVA. Priviti cum arata locomotiva pe 16.12.2010:
40-0679-7 in Buzau, 16.12.2010.
(http://www.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=130.0;attach=78974;image) (http://www.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=130.0;attach=78973;image)
-
40-0573-2 a CFR Marfa, dep. Targu Mures, cu o garnitura de Eacs-uri goale oprit la linia 5 in Comarnic - 5.12.2010
-
Evolutia lui 40-0732-4 :P 8)
-
Evolutia lui 40-0732-4 :P 8)
Incepe sa semene cu 41-0564-9. ;D
-
Revin cu alte poze... 8)
ADMIN: COnform regulamentului se poateaza cate o singura locomotiva per mesaj pe forum.... TE ROG FRUMOS sa le repostezi spunand data si locatia in care ai fotografiat locomotiva.
-
EA-ul CFR-ului Marfa 40-0845-4 asteptand noul parcurs de la impegata Garii Baneasa - 16 Iunie 2011:
-
40-0771-2 a CFR-ului Marfa stationand la linia 4 in Gara Baneasa - 16-06-2011:
-
40-0901-5 a CFR Marfa intra cu o garnitura marfara mixta in Campina - 6.03.2011
-
40-0839-7 remizata pe "zgura" in Depoul BC - 16 Iunie 2011:
-
40-0721-7 :
1. In Predeal, 31 August 2009;
2. In Bucuresti Nord, 16 Februarie 2010;
3. Retragandu-se in Grivita, 16 Februarie 2010.
Am venit si eu cu o poza cu 40-0721-7 proaspat iesita de la Softronic :P:
41-0721-7 REVINE :-* ;D :D ;).
In Probe dupa RR-ul avut la Softronic Craiova.
40-0721-7 prin Depoul BC la canalul de revizie, ulterior remizata pe "zgura" - 16 Iunie 2011.
Este in primul ei drum spre BUCURESTI dupa RR avut la Softronic Craiova.
Este repartizata catre DEPOUL CLUJ-NAPOCA.
-
40-0864-5 ducand spre revizie P3014 - 16.08.2011
-
40-0656-5 a GFR la manevre in Bucuresti Nord - 25.08.2011
-
40-0194-7 la tractiunea A1823 - Bucuresti Nord - Cluj Napoca - 25.08.2011
-
40-0194-7 la tractiunea A1823 - Bucuresti Nord - Cluj Napoca - 25.08.2011
Turbezzzzzzzz!!!! CE tricolora am ratat. :'( :'( :'(
-
40-0194-7 la tractiunea A1823 - Bucuresti Nord - Cluj Napoca - 25.08.2011
La fel si astazi.
-
060-EA-008 sosita de la Brasov - 29.08.2011
-
40-0194-7 la tractiunea A1823 - Bucuresti Nord - Cluj Napoca - 25.08.2011
La fel si astazi.
>> "Tricolora" 40-0194-7 la A1823 Bucuresti Nord - Cluj Napoca pozata alaturi de Costi ieri - 29-08-2011.
>> 40-0194-7 pe 16 Iunie 2009 sosita tot cu un ACC din ARDEAL.
-
40-0048-5 la manevre in Bucuresti Nord - 08.09.2011
-
060-EA-008 la R827 - Bucuresti Nord - Sibiu - 08.09.2011
-
40-0888-4 la azi la P5013.
-
060-EA-008 sosita de la Brasov - 29.08.2011
060-EA-008 la R827 - Bucuresti Nord - Sibiu - 08.09.2011
060-EA-008 prezenta din ce in ce mai dese in PEISAJUL trenurilor BRASOVENE; Gara de Nord - 14 Sept. 2011 la R "Dacia" 346, pozati-l cat mai exista.
-
40-0694-6 impingand in grupa AT Grivita A1692 sosit din Banat - Timisoara Nord - 14 Sept. 2011:
(Costi, nu te oftica te rog, nici eu nu aveam acesta locomotiva)
-
A treia ""Regina"" a banatului, 40-0732-4 intrand in Bucuresti Nord cu IC592, 14 Sept. 2011:
-
40-0794-4 remizata in Depoul BC anul trecut pe 24 Septembrie 2010:
-
Clasica 40-0901-5 in Gara Chiajna - 18 Octombrie 2010.
Se vad urmele de dijunctorului clasic, tipul IAC:
-
40-0853-8 trece prin Chiajna, 18.10.2010.
40-0853-8 la aceeasi data si locatie:
-
40-0917-1 stationand pret de cateva zeci de minute in Chiajna, 18.10.2010.
40-0917-1 - idem:
-
40-0392-7 in stationand in Bucuresti Nord la linia 14 - 5.10.2011
-
40-0650-8 izolata in Bucuresti Nord - 11.10.2011
-
O poza gasita aici (http://www.gerdboehmer-berlinereisenbahnarchiv.de/Ausland/19910826-eu/19910903-cfr.html). 40-0059-2 in toamna anului 1991 in Timisoara Nord. Ce-a fost si ce-a ajuns...
-
Clasica 40-0527-8 in Bucuresti Basarab - 6.07.2011.
-
40-0835-5 apartinand operatorului CFR Marfa, 09.11.2011 Bucuresti Baneasa
-
40-0392-7 ducand la peron personalul de Marasesti.
-
40-0721-7 la tractiunea IC531.
-
40-0661-5 sosita in Bucuresti Nord cu un IR - 13.12.2011
-
060-EA-008 ieri dimineata in Bucuresti Nord.
-
40-0527-8 prinsa tot ieri dimineata in Bucuresti Nord.
-
40-0794-4 izolata in Bucuresti Nord - 22.12.2011
-
40-0422-2 cu o naveta de Fals la Pod Constanta - 23.12.2011
-
40-0817-3 de la GFR.
-
Simetrica 40-1017-9 de la GFR prinsa azi la Pod Constanta.
-
40-0732-4 mergand spre depoul BC - 27.12.2011
-
40-0392-7 ducand la peron personalul de Marasesti.
Astazi cu un alt R - 05 Ianuarie 2012::
-
40-0661-5 sosita in Bucuresti Nord cu un IR - 13.12.2011
Astazi la tractiunea IC531 - 05 Ianuarie 2012:.
Cei de la Cluj o tin pe 369 numai pentru ei. >:(
-
40-0259-8 cu o naveta combinata la Pod Constanta in urma cu cateva ore.
-
40-0870-2 asteptand plecarea din Baneasa cu un convoi de vagoane Fals.
-
40-0369-5 in Gara de Nord, locomotiva apartine depoului Cluj 8).
40-0369-5 sosind in Bucuresti Nord cu trenul "ISTER" in primavara anului 2010 (16 Mart. 2010); FOTOGRAFII DIN DEPOUL BC si plecarea pe seara la carma aceluiasi tren:
-
40-0369-5 sosind in Bucuresti Nord cu trenul "ISTER" in primavara anului 2010 (16 Mart. 2010); FOTOGRAFII DIN DEPOUL BC si plecarea pe seara la carma aceluiasi tren:
-
Asa, fa-mi in ciuda! >:(
Macar ultima poza face toti banii. ;D
-
40-0652-4 in Bucuresti Baneasa - 11 ianuarie 2012
-
40-0544-3 astazi cu un marfar combinat.
-
40-1017-9
In gara Rosiori Nord
-
40-0392-7 intrand in Bucuresti Nord - 9.02.2012
-
40-0527-8 sosind in Bucuresti Nord - 9.02.2012
-
Galateanca 40-0535-1, o raritate in BUCURESTI Calatori asteptand sa plece spre tren -- 03.02.2012:
-
40-0670-6 in zona Garii Basarab - 08.06.2011
40-0670-6 remizata in Depoul BC pe "zgura" -- 03-02-2012.
-
40-1023-7 remizata la parapet in GARA CRAIOVA -- 16 Noiembrie 2010:
-
40-0797-7 tot in GARA CRAIOVA, aceeasi data:
-
40-0527-8 si 40-0392-7 in Gara de Nord, 8 februarie a.c.:
-
40-0527-8 sosind in Bucuresti Nord - 9.02.2012
Astazi, plecand cu un Regio spre Adjud.
-
40-0811-6 gata de plecare spre Brasov.
Ce d**** e si cu lanterna asta??
-
91 53 0 40 1014-2 de la GFR in Bucuresti Nord astazi. O alta masina repatriata de prin fosta Yugoslavie...
-
40-0870-2 cu un tren de alumina calcinata.
-
40-0839-7 in zona garii Basarab - 13.04.2012
-
40-0605-2 la Pod CFR Constanta:
-
40-0494-1 azi la CFR Constanta:
-
40-0428-5 prin Bucuresti Baneasa - 19.04.2012
-
Pe data de 12 aprilie a.c. am prins simetrica 40-0015-4 pe M800, la Podul Baneasa 8):
-
40-0825-6 in actiune pe M800 (aproape de Podul Baneasa), 12 aprilie 2012:
-
40-0870-2 cu un tren de alumina calcinata.
Aceeasi masina, aceeasi data, aceeasi locatie ;D:
-
O incadrez corect?
Pozata in gara Rosiori Nord
-
40-0638-0 cu un marfar de cazane la intrarea in Gara Ploiesti Vest:
-
40-0848-8 sosita la tractiunea REGIO 3008 de la Brasov:
-
40-0826-4 prin BC garata pe "zgura".
-
40-0839-7 parcata pe "zgura" in BC -- 30.06.2012
-
40-0295-2 in Gara Brasov pregatindu-se sa decoleze cu Regio 3008 -- 17.06.2012
-
40-0834-8 in Baneasa cu un convoi de Uagps.
-
Stand-by, la Rosiori Nord
-
40-0732-4 azi prin Gara de Nord
-
40-0791 la Rosiori Nord
-
La Rosiori Nord
NU ati notat nr. de parc?
-
NU ati notat nr. de parc?
Care e ala?
-
91-55-0-600-002-4 pe 04 Iulie 2012 la CURTICI:
-
40-0520-3 in Bucuresti Nord, 24.08.2010.
40-0520-3 in Depoul Suceava -- 18 Iulie 2012:
Foto: Ranger2007
-
40-0791 la Rosiori Nord
Cat de stramba e saraca locomotiva...
-
Cat de stramba e saraca locomotiva...
Adica!?
-
Ma refer la cat de stramba a ramas tabla pe ea dupa incendiu...
-
A fost incendiata? de unde stii?
-
A fost incendiata? de unde stii?
Mai multe informatii aici: http://www.forum.ro-trans.net/index.php/topic,5023.msg100060502.html#msg100060502.
-
Nu mi-am dat seama ca e vorba de acea locomotiva. Saraca de ea, totusi functioneaza...
-
Nu mi-am dat seama ca e vorba de acea locomotiva. Saraca de ea, totusi functioneaza...
A fost reconstruita de la zero pe caroserie altei locomotive. Din cea care a ars s-au folosit doar pantografele.
-
A fost reconstruita de la zero pe caroserie altei locomotive. Din cea care a ars s-au folosit doar pantografele.
Eh, o fi ramas si vreo roata-doua ...
-
40-0088-1 pe 07 Iunie 2012:
FOTO: MARIUS DRULA
-
40-0341-4 pe 06 Iunie 2012:
FOTO: MARIUS DRULA
-
40-0862-9:
FOTO: MARIUS DRULA
-
40-0218-4 pe 03 Octombrie 2010 pozata pe M900:
-
40-0222-6 pe 03 Octombrie 2010 pozata pe M900:
-
40-0534-4 pe 03 Octombrie 2010 pozata pe M900:
-
40-0793-6 pe 03 Octombrie 2010 in REVIZIA de Vagoane Rosiori
-
40-0781-1 azi in Halta Basarab
-
40-0770-4 sosita cu un Regio dinspre Brasov.
-
40-0873-6 cu R 3002 in Bucuresti Nord -- 05 August 2012:
-
40-0721-0 la manevre prin Dep. BC, 05-08-2012:
-
40-0873-6 cu R 3002 in Bucuresti Nord -- 05 August 2012:
40-0873-6 sosita in Gara Basarab cu un Regio de la Rosiori -- 04 August 2012:
-
40-0869-4 se departeaza cu pasi repezi de Chiajna, 07.11.2010.
40-0869-4 in gara Zavestreni cu un tren CFR Marfa -- 04 August 2012:
-
40-0636-7 soseste in Chiajna cu directia Craiova, 30.10.2010.
40-0636-7 stationand in Gara Baneasa -- 09 August 2012
-
40-0746-4 cu cel mai cool mecanic, la Focsani :D 8)
-
40-0746-4 cu cel mai cool mecanic, la Focsani :D 8)
Beton!
-
40-0585-6 in Gara Chitila -- 12 August 2012
-
40-0779-5 in Gara Chitila -- 12 August 2012:
-
91-53-0-40-0640-5 facand manevre cu cateva vagoane in Gara Chitila -- 12 August 2012:
-
40-0512-0 in Gara Timisoara -- 03 Iulie 2012:
Foto by Ranger2007
-
40-1082-3 in Timisoara Nord -- 03 Iulie 2012:
Foto by Ranger2007
-
40-0781-1 asteptand sa plece cu IR 1557 spre Ploiesti Sud -- 10 August 2012:
-
40-0066-7 in Gara din Brasov -- 29 Iulie 2012:
-
40-0034-5 in gara Simeria, August 2010.
Aradeanca 40-0034-5 remizata de vale in Depoul BC; are dijunctor IAC -- 25 August 2012:
-
40-0728-2 pregatita sa plece in cursa din Depoul BC; apartine TFG-ului -- 28 August 2012:
-
91-53-0-40-0803-9 in Gara Ploiesti Vest -- 27 August 2012:
-
40-0084-2 la roata la un tren de marfa GFR in Chitila -- 01 Sept. 2012:
-
40-0691-2 apartinand operatorului privat Rompetrol, 25.05.2010, Gara Mogosoaia.
40-0691-2 soseste in Chiajna, 25.10.2010.
40-0691-2 alaturi de EA 084 la un marfar GFR in Chitila -- 01 Sept. 2012:
-
91-53-0-401-077-9 in Gara Constanta, 10-03-2012
-
40-0213-5
Tragand un marfar de containere pe sub Pasajul Fartec, la Brasov (venea dinspre Feldioara)
-
40-0213-5
Tragand un marfar de containere pe sub Pasajul Fartec, la Brasov (venea dinspre Feldioara)
Felicitari pentru captura.
40-0839-7 parcata pe "zgura" in BC -- 30.06.2012
40-0839-7 parcata si de aceasta data pe "zgura" in BC -- 16.10.2012:
-
40-0394-4
Statia: Brasov
Data: 19.10.2012
-
40-0369-5
Statia: Cluj Napoca
Data: 07.2010
-
40-0394-4
Statia: Brasov
Data: 19.10.2012
-
Galateanca 41-0137-4 remizata in BC:
-
Am prins si eu unul la Gara de Nord:
40-0442-0
40-0442-0 cu IC 531 in Gara de NORD -- 30-06-2009
-
40-0881-9
Nu mai sunt sigur, dar cred ca e gara Sighisoara.
-
40-0623-5
Cred ca era gara Copsa
-
Nu mai pot citi placuta, e pozata, daca nu ma insel, la Copsa Mica.
-
EA704 apartinand GFR.
-
40-0059-2 cu un IR in BUCURESTI NORD -- 30-01-2013
-
40-0084-0 cu un MARFAR Vest Trans RAIL in Ploiesti SUD:
-
40-1012-0 remziata in Brazi, 05-02-2013
-
Din Gara Buzau 40-1081-5, iar pe "drum" 40-0873-6.
-
40-0669-8 proaspat iesita de la reparatii.
-
40-0150-9 abia ce pleaca din Chiajna si pe fundal se vede si 474-017-7 ce efectua manevre, 1.11.2010.
40-0150-9 pe 06-04-2013 la Baneasa:
-
40-0791-0 la C.F.R. Constanta.
-
40-0791-0 la C.F.R. Constanta.
-
40-0355-4 in BV:
-
40-0908-0 cu un REGIO de ROSIORI -- 13.11.2013:
-
40-0673-6 cu un REGIO de ROSIORI -- 13.11.2013:
-
40-0626-8 inchiriata la DB in Gara Buftea, 08-09-2013:
-
06.02.2014
EA - 864 - in Bucuresti Nord.
-
EA 0085 Chitila 24.04.2014
(https://farm3.staticflickr.com/2929/14018079603_017b5a416b_c.jpg) (https://flic.kr/p/nmJjFD)IMG_1535 (https://flic.kr/p/nmJjFD) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
EA 0850 Chitila 24.04.2014
(https://farm6.staticflickr.com/5116/14018073833_e34854b292_c.jpg) (https://flic.kr/p/nmJhYa)IMG_1549 (https://flic.kr/p/nmJhYa) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2926/14018076483_ee562a66f3_c.jpg) (https://flic.kr/p/nmJiKR)IMG_1551 (https://flic.kr/p/nmJiKR) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
-
10.12.2014
In Bucuresti Nord:
- 40-0392-7
-
13.12.2014
In Buc Nord:
- 40-0772-0
- 40-0873-8
-
21.10.2015
40-0236-6, 40-0734-0, 40-0908-0.
-
24.10.2015
40-0848-8, 40-0911-4.
-
24.10.2015
- 40-0727-0
-
26.05.2022
400 482
400 612
400 770
400 789
400 873