Forumul Asociatiei Ro-Trans

TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Infrastructura rutiera, lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 14 Octombrie 2008, 19:58:23

Titlu: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 14 Octombrie 2008, 19:58:23
02 August 2008

Semaforizarea liniei 34 intre Piata Victoriei si Obor.

Acest tip de semfor este foarte complex, dar s-a folosit numai in cateva intersectii...  El momentan nu este functional. Pe toata linia 32 veti gasii numai acest tip de semafor (foto 1). Semafor de tramvai in 2 culori. Il veti gasi de la intersectia Stad. Dinamo pana la Ferdinand (foto 2 si 3).

Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 14 Octombrie 2008, 19:58:38
02 August 2008

Semaforul macazelor.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 14 Octombrie 2008, 19:58:54
02 August 2008


Zona Bucur Obor
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 14 Octombrie 2008, 20:00:48
continuare.

Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 13 Decembrie 2008, 13:16:03
Linia in statia Chibrit. Un pericol public.
Titlu: Sf. Gheorghe si imprejurimile
Scris de: IASMIN SANDU din 21 Decembrie 2008, 00:06:08
Sf. Gheorghe si imprejurimile
Titlu: Raspuns: Sf. Gheorghe si imprejurimile
Scris de: IASMIN SANDU din 21 Decembrie 2008, 00:07:46
Sf. Gheorghe si imprejurimile, continuare
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 19 Februarie 2009, 22:34:50
In intersectia de la Piata Iancului, patina montate in zona macazului spre linia 34, sens Dudesti, ecista pericolul sa fie atinsa de un tramvai care se deplaseaza spre Obor. In aceeasi situatie se intampla si la intersectia Dudesti, in care 19 cand pleaca spre Titan mai actioneaza accidental a 2 patinam iar 34 trebuie sa schimbe manual macazul.



LAST EDIT: Tot in intersectia Iancului, in bucla respectiva mai exista o patina in mijlocul intersectie. RATB-ul ar trebuii sa faca un regulament prin care firmele care executa lucrarile sa fie atente la amplasarea patinelor de comanda, si de aceea sa se interzica montarea patinelor in intersectii, iar patinele sa fie mai scurte (identice cu cele montate in 32/41).
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: Cristian din 19 Februarie 2009, 22:42:00
INCREDIBIL!
Deci nu s-a gandit lumea sa puna patinele de actionare mai in interior pentru a nu fi "activate" accidental de un alt tramvai!
FOARTE TARE FRATE!  >:( >:(
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 27 Februarie 2009, 22:00:14
- la Banu Manta au fost scoase cateva borduri.
- idem si la Romprim.


Se pare ca Bucurul LF a fost scos in probe.



LAST EDIT: Treaba pur ROMANEASCA!! ;D
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: Cristian din 03 Martie 2009, 10:06:00
Ma scuzi Iasmine, dar ce este complicat in acel semafor? Pentru ca este doar un simplu semafor de "trecere".
Cand arata  " :) " tramvaiul are liber iar cand arata  " :):):) " tramvaiul trebuie sa opreasca. Eu asa stiu.
                   :)
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaie
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Martie 2009, 13:25:50
Ma scuzi Iasmine, dar ce este complicat in acel semafor? Pentru ca este doar un simplu semafor de "trecere".
Cand arata  " :) " tramvaiul are liber iar cand arata  " :):):) " tramvaiul trebuie sa opreasca. Eu asa stiu.
                    :)

Putem sa mai adaugam inca doi timpi ai acestui tip de semafor: " :)        " - tramvaiul are liber sa vireze la stanga.
                                                                                              :)
                                                                                     
                                                                                         "        :) " - tramvaiul are liber sa vireze la dreapta.
                                                                                              :)
 
Titlu: Separatoarele de pe Strada Dr. Felix
Scris de: IASMIN SANDU din 07 Martie 2009, 09:19:49
Separatoarele de pe Strada Dr. Felix.
Titlu: Patina de comanda si Semaforul macazului la intersectia Titulescu cu Dr. Felix
Scris de: IASMIN SANDU din 07 Martie 2009, 09:24:30
Patina de comanda si semaforul macazului de la intersectia Nic.Titulescu cu Dr. Felix, sens Pasaj Victoria.
Titlu: Strada Mexic - Intrarea/iesireea in/din depoul Victoria, increucisarile liniilor
Scris de: IASMIN SANDU din 07 Martie 2009, 09:34:17
Strada Mexic - Intrarea/iesireea in/din depoul Victoria, increucisarile liniilor, macazele + patinele de comanta si separatoarele
Titlu: Separatoarele din fata Depoului Bucurestii Noi
Scris de: IASMIN SANDU din 14 Martie 2009, 23:30:54
Separatoarele din fata Depoului Bucurestii Noi si un stalp de sustinere a catenarelor foarte vechi.
Titlu: Limita de viteza la Banu Manta
Scris de: IASMIN SANDU din 27 Martie 2009, 20:16:46
In bucla de la Banu Manta a rasarit un indicator limitator de vitaza exclusiv pentru tramvaie.
Titlu: Pasajul Victoria
Scris de: mariusm2009 din 31 Martie 2009, 21:24:52
Postez aici cateva imagini ale noii retele de tramvai la iesirea din Pasajul Victoria spre Strada Doctor Felix :):
Titlu: Raspuns: Limita de viteza la Banu Manta
Scris de: flayy27 din 31 Martie 2009, 23:25:42
In bucla de la Banu Manta a rasarit un indicator limitator de vitaza exclusiv pentru tramvaie.
Doar este linie noua nu?Au si inceput cu limitarile de viteza.
Titlu: Raspuns: Limita de viteza la Banu Manta
Scris de: IASMIN SANDU din 01 Aprilie 2009, 13:22:38
Doar este linie noua nu?Au si inceput cu limitarile de viteza.
Or fi cativa locatari care nu doresc ca tramvaiul sa le treaca pe sub balcon.

Oricum cu aceasta limitare sau fara, tot incet se parcurgea aceasta zona din bucla de la Banu Manta. Dar hai sa punem si un indicator ca sa nu zicem ca nu e pus.
Titlu: Raspuns: Limita de viteza la Banu Manta
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Aprilie 2009, 06:43:03
Ar vrea unii locatari dar RATB-ul s-a judecat cu ei  pentru acesta bucla si  a castigat.Dar totusi vad ca sicanarile continua.
Nu se vor termina niciodata. Nu stiu ce i-ar deranja atata tramvaiul tinand cont ca linia este noua, iar de cateva saptamani o interventie RATB ung liniile in zona buclei. ;D


Daca e sa reclam si eu ceva hai ca o fac: la ora 5 dimineata cand 34 intorcea la GARA, primul tramvai care se ducea spre gara trezea "jumatate de cartier" cand facea curba intre Nicolae Titulescu si Banu Manta.

Scarttttt Scarttttttt Scartttttttttt :D :'( :'(
Titlu: Raspuns: Limita de viteza la Banu Manta
Scris de: flayy27 din 02 Aprilie 2009, 10:06:14
Nu se vor termina niciodata. Nu stiu ce i-ar deranja atata tramvaiul tinand cont ca linia este noua, iar de cateva saptamani o interventie RATB ung liniile in zona buclei. ;D


Daca e sa reclam si eu ceva hai ca o fac: la ora 5 dimineata cand 34 intorcea la GARA, primul tramvai care se ducea spre gara trezea "jumatate de cartier" cand facea curba intre Nicolae Titulescu si Banu Manta.

Scarttttt Scarttttttt Scartttttttttt :D :'( :'(
Pe departe nu se compara bucla la intrarea pe Titulescu cu bucla de la Banu Manta.Daca si asta de la Manta face urat si zgomot atunci ce sa mai zici.Sunt anumiti locatari frustati.Problema lor este ca tramvaiu doar trece pe acolo nu ca face zgomot sau trepidatii..
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 08 Mai 2009, 07:37:55
Macazul de la Banu Manta a fost dezactivat pentru a impiedica manevrele efecuate de linia 46.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: zofei.2006 din 08 Mai 2009, 13:13:46
Vatmani nostri nu sunt asa de prosti pe cat ii credem, ce nu pot sal faca la ranga macazu. Hai sa fim oameni normali cu capu pe umeri, nu in alte parti  ;D .
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ilie Alexandru din 08 Mai 2009, 13:50:54
Vatmani nostri nu sunt asa de prosti pe cat ii credem, ce nu pot sal faca la ranga macazu. Hai sa fim oameni normali cu capu pe umeri, nu in alte parti  ;D .

Mda.. crezi ca nu au incercat, e de vreo 3-4 zile macazul asa. E blocat DEFINITIV! :'(
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: zofei.2006 din 08 Mai 2009, 17:42:59
Ma nu stiu ce sa zic stai linistit ca nu ramane asa tot ii dau ei de cap .
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: CRAZY BOY din 08 Mai 2009, 19:02:28
Romanu e descurcaret domne se descurca ei.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 19 Mai 2009, 16:23:12
S-a desfintat macazul de la Gara de Nord, ceea ce va rezulta ca pe Grivita nu va mai circula nici un tramvai intre tronsonul Bd. Nicolae Titulescu - Bd. Gheorghe Duca.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: daf bus din 19 Mai 2009, 21:10:19
Bine la noi in Bucuresti s-a mai vazut macaze desfiintate si dupa aceea  macazul respectiv repus in drepturi deci nu ar de mirare sa vedem peste cateva luni respectivul macaz sa fie pus la loc.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Mai 2009, 14:15:28
S-a desfintat macazul de la Gara de Nord, ceea ce va rezulta ca pe Grivita nu va mai circula nici un tramvai intre tronsonul Bd. Nicolae Titulescu - Bd. Gheorghe Duca.
Alte fotografii din zona.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Iunie 2009, 22:17:25
In viitorul apropiat se va inlocui sina din terminalul Laromet, ceea ce va rezulta neinceperea modernizarii liniei 20 anul acesta.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Octombrie 2009, 18:16:56
Un tramvai a deraiat in Bucuresti!
Un tramvai de pe linia 8, care circula din Rahova spre Militari, a deraiat miercuri dimineata la intersectia cu strada Progresul.

[...]

Tramvaiul a deraiat in jurul orei 7 dimineata. Se pare ca un corp strain aflat pe sina ar fi fost cauza. Echipele de interventie ale RATB care au venit la locul incidentului s-au chinuit doua ore sa repuna tramvaiul pe sine.
[...]
Macazul respectiv a fost deja inlocuit.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 05 Noiembrie 2009, 22:25:50
Autobuz Dac de interventie, B 43 PLF.
Pe unde se lucra la linie?
[...]

L-am gasit pe la Fizicienilor. ;)
In seara acesta am trecut si eu pe la Fizicienilor si masina inca era acolo. Ma intreb oare, s-au apucat de revizia liniilor din zona RATB Titan.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: ByOnu din 06 Decembrie 2009, 21:52:52
Salut ...

Vreau sa-mi exprim supararea pe RATB pentru traseul lui 5.

1. este un tramvai care vine din juma'-n juma' de ora (poate chiar mai mult!)   :'(
2. infrastructura zonei si a sinei de tramvai este groaznica  :-X
3. din cauza sinei extrem de vechi, cred ca bietul tramvai mai avea putin si se rupea, sarea in sus de credeai ca deraiaza + ca 'explodau' geamurile...  ???

Apoi, cand a trebuit sa plec, tramvaiul n-a vrut sa opreasca, a trebuit sa ma pun in fatza lui ca sa opreasca...  ::) stiu ca suna aiurea, insa sincer, nu-mi mai permiteam sa mai astept inca 30-50 de minute in pustietate ...
Tot ce pot sa spun este ca zone Barbu Vacarescu este una dintre cele mai urate trasee din Bucuresti ... nu cea mai urata, insa am ramas destul de dezamagit ...

Ce bataie de joc :(
Onu --  ;)
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: zofei.2006 din 07 Decembrie 2009, 05:19:43
Cu intervalu de succedare mi se pare si mie ca e bataie de joc, totusi e o linie cu un grad de aglomerare ridicat plus de asta nu e la marginea Bucurestiului.
Iar linia nu pot sa zic decat ca este la pamant, mai praf decat cea de pe Bucurestii Noi.??? ??? ??? ???
Titlu: Statia Stefan cel Mare, linia 16
Scris de: IASMIN SANDU din 26 Ianuarie 2010, 16:56:23
Principalul motiv in care deschiderea liniei 16 a fost anulata timp de cateva saptamani a reprezentat statia Stefan cel Mare (Lizeanu). Refugiul respectiv se afla in curba (sensul spre Lacul Tei), iar conducatorii de tramvai nu obseva in oglinda usile 3, 4 si 5. Pe sensul spre Sf. Gheorghe nu se intampina dificultati la inchiderea usilor la tramvai.
Statia situata pe sensul spre Lacul Tei a fost reamplasata circa 60 mai in spate, pe Str. Viitorului.

Titlu: Statia Stefan cel Mare, linia 16
Scris de: IASMIN SANDU din 26 Ianuarie 2010, 16:56:38
Principalul motiv in care deschiderea liniei 16 a fost anulata timp de cateva saptamani a reprezentat statia Stefan cel Mare (Lizeanu). Statia respectiva se afla in curba (sensul spre Lacul Tei), iar conducatorii de tramvai nu obseva in oglinda usile 3, 4 si 5. Pe sensul spre Sf. Gheorghe nu se intampina dificultati la inchiderea usilor la tramvai.
Statia situata pe sensul spre Lacul Tei a fost reamplasata circa 60 mai in spate, pe Str. Viitorului.

Chiar daca calalatorii mai asteapta tramvaiul in fosta statie de tramvai Stefan cel Mare a liniei 16 (sens Lacul Tei), vatmanii anuntau calatorii de mutarea acestei statii. Pe refugiul respectiv RATB-ul a amplasat cateva panouri informationale atentionand calatorii de reamplasarea statiei respective.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 31 Ianuarie 2010, 12:49:20
De cateva luni s-a reparat macazul din zona statiei Banu Manta, iar tramvaiele liniei 46 au reinceput sa foloseasca linia respectiva.
In fotografia respectiva se poate observa un calator nemultumit de stationarea de circa 10-12 minute a tramvaiului #104.
Titlu: Refugiul statiei Stefan cel Mare (linia 16, sens Lacul Tei)
Scris de: IASMIN SANDU din 22 Februarie 2010, 23:13:53
A inceput reconfigurarea refugiului statiei Stefan cel Mare (linia 16, sens Lacul Tei).
Titlu: Raspuns: Mutari si modificari in parcul tramvaielor si in traseele acestora
Scris de: SprinterXP din 26 Februarie 2010, 17:27:29
Azi am vazut vagonul #180 intorcand la bucla de la Piata Titan! I-au dat dat drumul de astazi pana la Piata Titan sau doar efetua probe pe bucla? ???
Titlu: Raspuns: Mutari si modificari in parcul tramvaielor si in traseele acestora
Scris de: Ilie Alexandru din 26 Februarie 2010, 19:05:26
Azi am vazut vagonul #180 intorcand la bucla de la Piata Titan! I-au dat dat drumul de astazi pana la Piata Titan sau doar efetua probe pe bucla? ???

Eu ma gadesc la probe pentru ca bucla aceea este ANTICA! plus ca linia din ea este praf si pulbere. :'(
Titlu: Raspuns: Mutari si modificari in parcul tramvaielor si in traseele acestora
Scris de: SprinterXP din 27 Februarie 2010, 15:43:56
Eu ma gadesc la probe pentru ca bucla aceea este ANTICA! plus ca linia din ea este praf si pulbere. :'(

Defapt se faceau probe. ;) Astazi linia 27 circula normal pana la Piata Unirii, cat despre bucla sunt de acord cu tine. :(
Titlu: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 23 Martie 2010, 13:44:18
Principalul motiv in care deschiderea liniei 16 a fost anulata timp de cateva saptamani a reprezentat statia Stefan cel Mare (Lizeanu). Refugiul respectiv se afla in curba (sensul spre Lacul Tei), iar conducatorii de tramvai nu obseva in oglinda usile 3, 4 si 5. Pe sensul spre Sf. Gheorghe nu se intampina dificultati la inchiderea usilor la tramvai.
Statia situata pe sensul spre Lacul Tei a fost reamplasata circa 60 mai in spate, pe Str. Viitorului.

[...]
Chiar daca calalatorii mai asteapta tramvaiul in fosta statie de tramvai Stefan cel Mare a liniei 16 (sens Lacul Tei), vatmanii anuntau calatorii de mutarea acestei statii. Pe refugiul respectiv RATB-ul a amplasat cateva panouri informationale atentionand calatorii de reamplasarea statiei respective.

De aproximativ doua saptamani lucrarea de marire a refugiului statie Stefan cel Mare, sens Lacul Tei (linia 16) s-a finalizat urmand ca in viitorul apropiat linia 16 sa fie reamplasata la refugiu.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: CRAZY BOY din 23 Martie 2010, 22:28:09
Nu stiu de ce dar nu cred ca acel refugiu va ramane intreg multa vreme. :D :D
Titlu: Oglinda in statia Turda
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Martie 2010, 22:51:32
In statia linia 41 Turda a fost montata o oglinda pentru a usura munca vatmanilor la inchiderea usilor tramvaiului.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: zofei.2006 din 03 Aprilie 2010, 03:06:44
Oricum nu era necesara pentru ca vizibilitatea era 100% .
Titlu: Raspuns: Oglinda in statia Turda
Scris de: Ilie Alexandru din 03 Aprilie 2010, 09:12:05
In statia linia 41 Turda a fost montata o oglinda pentru a usura munca vatmanilor la inchiderea usilor tramvaiului.

Un astfel de oglinda se putea pune si in statia liniei 16 cea in curba de la Lizeanu si nu mai erau probleme! >:(
Titlu: Raspuns: Oglinda in statia Turda
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Aprilie 2010, 09:23:38
Un astfel de oglinda se putea pune si in statia liniei 16 cea in curba de la Lizeanu si nu mai erau probleme! >:(
Da-i romanului mintea de pe urma!
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 16 Iunie 2010, 09:55:56
Separator de tramvaie de pe str. Dristorului. Traficul tramvaielor pe respectiva este suspendat de ani buni.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: SprinterXP din 16 Iunie 2010, 11:40:51
Separator de tramvaie de pe str. Dristorului. Traficul tramvaielor pe respectiva este suspendat de ani buni.

Nu mai circula tramvaie pe Str. Dristorului de vreo 5 ani, dar faptul ca s-au inlocuit vechile macaze de pe aceasta strada cu unele noi inseamna ca se doreste refolosirea acestei linii. :)
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 16 Iunie 2010, 12:13:02
Nu mai circula tramvaie pe Str. Dristorului de vreo 5 ani, dar faptul ca s-au inlocuit vechile macaze de pe aceasta strada cu unele noi inseamna ca se doreste refolosirea acestei linii. :)

In viitorul indepartat.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 11 August 2010, 23:35:05
Artera Putul lui Craciun (sens Bd. Ion Mihalache). Pe acesta strada circula linia 42, facandu-se retragerea vagoanelor liniei 41 catre Depoul Bucurestii Noi.

Problema majora intampina de toti vatmanii reprezinta un copac pe care piesa pantografului o atinge de fiecare data cand circuli pe strada respecitva. Exista mari sanse sa rupi pantograful daca atingi pomul la o viteza mai mare de 10 km pe ora. Nimeni nu s-a sesizat pana acum!

FILM:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Alex din 12 August 2010, 09:46:40
Romania ... :-X
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 12 August 2010, 09:55:40
Romania ... :-X
....
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 12 August 2010, 23:01:55
Artera Putul lui Craciun (sens Bd. Ion Mihalache). Pe acesta strada circula linia 42, facandu-se retragerea vagoanelor liniei 41 catre Depoul Bucurestii Noi.

Problema majora intampina de toti vatmanii reprezinta un copac pe care piesa pantografului o atinge de fiecare data cand circuli pe strada respecitva. Exista mari sanse sa rupi pantograful daca atingi pomul la o viteza mai mare de 10 km pe ora. Nimeni nu s-a sesizat pana acum!

Sa urmarim fotografii cu copacul buclucas, cat mai este in picioare, zilele ii sunt numarate  :-\:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 10 Octombrie 2010, 23:58:35
De aseara a inceput mobilizarea echipelor RATB pentru inlocuirea macazului din Piata Presei Libere (linia 41).
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: ByOnu din 25 Noiembrie 2010, 15:16:39
Au inceput sa fie remontate o parte din vechile despartitoare cu unele mai "rezistente" produse de Uti parca... ::)
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 29 Aprilie 2011, 10:06:21
Problema se pare ca persista in zona PASAJULUI BASARAB, vatmanii fiind obligati sa isi schimbe "manual" macazul spre nemultumirea calatorilor, citez:
"Vaiii, cate milioane de EURO s-au bagat in constructia pasajului si <<astia>> tot la ranga muncesc?""  :P
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: costi din 29 Aprilie 2011, 10:48:29
Lasa-i ma sa mai faca si ei miscare. Daca nu trebuie sa mai traga de federe macar sa schimbe macazul.  :P
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 28 Iunie 2011, 20:46:33
Azi s-a facut o revizie la macaze, in zona Lizeanu.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: zofei.2006 din 17 August 2011, 15:50:11
Iasmine ma poti ajuta in legatura cu astea ?
Acum vreo saptamana am descoperit undeva in apropierea Garii Mogosoaia in incinta unei societati comerciale, stive de cupoane de sina cu ciuperca dubla .
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 17 August 2011, 21:12:29
Va ramane de investigat...
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: costi din 26 August 2011, 01:31:44
Ieri se lucra la curatarea macazului de la Calea Giulesti spre Gara Basarab. Ni se pregateste ceva? ;D
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 26 August 2011, 02:38:24
Ieri se lucra la curatarea macazului de la Calea Giulesti spre Gara Basarab. Ni se pregateste ceva? ;D
vreo urma de 44 ??? ? 8)
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 29 August 2011, 00:40:47
44 o sa se reinfiinteze atunci cand se termina lucrarile in zona Piata Virgiliu-Vasile Parvan.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 27 Octombrie 2011, 20:51:59
Oare cand incep lucrarile de modernizare a liniei de tramvai de pe Sos. Iancului - Sos. Pantelimon ?
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 27 Octombrie 2011, 21:02:23
Depinde de cat de mare e urgenta asupra tramvaielor disponibile care vor ramane odata cu inceperea acestor lucrari de modernizare.Oricum urgenta mare se pare ca ar fi ducerea de v3a cat mai rapid la depoul Militari.Acum ramane de vazut ce miscari vor fi in perioada imediat urmatoare.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 28 Octombrie 2011, 13:02:34
O alta problema grava in care se infunda RATB-ul o reprezinta intretinerea si revizia liniilor noi modernizate: Calea rAHOVEI, LINIA 41.... ETC.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 28 Octombrie 2011, 13:16:41
O alta problema grava in care se infunda RATB-ul o reprezinta intretinerea si revizia liniilor noi modernizate: Calea rAHOVEI, LINIA 41.... ETC.

Legat despre acest lucru mie nu-mi place absolut deloc nici statiile Ratb cum arata.Ieri ce am avut treaba pe la Obor si nu imi placea deloc,absolut deloc in ce hal arata aceea statie si cum mirosea.Nu se ocupa nimeni de igienizarea si intretinerea statiilor ratb.Cum sa stai intr-o asemenea statie sa astepti tramvaiul? Nu mai zic de comertul care se face in aceea statie.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: cci_alex din 30 Octombrie 2011, 01:03:22
Legat despre acest lucru mie nu-mi place absolut deloc nici statiile Ratb cum arata.Ieri ce am avut treaba pe la Obor si nu imi placea deloc,absolut deloc in ce hal arata aceea statie si cum mirosea.Nu se ocupa nimeni de igienizarea si intretinerea statiilor ratb.Cum sa stai intr-o asemenea statie sa astepti tramvaiul? Nu mai zic de comertul care se face in aceea statie.
   In primul rand este vorba de civilizatie ,care la noi lipseste cu desavarsire ,si de aici pleaca tot  ;)
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Octombrie 2011, 11:23:18
Macazul de unire a liniei 42 (Putul lu' Craciun) si 24/20/45/Acces in 41 (Bd. Ion MIhalache) a fost inlocuit - 25 Oct. 2011:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: CHITARA 213 din 14 Noiembrie 2011, 09:58:27
La Piata Hurmuzachi este o infrastructura proasta deoarece un BUCUR LF ar putea sa deraieze acolo!
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 14 Noiembrie 2011, 13:27:40
La Piata Hurmuzachi este o infrastructura proasta deoarece un BUCUR LF ar putea sa deraieze acolo!

#403 este cel care a deraiat de cel putin 2 ori din ce cunosc eu,deraiere minora ce-i drept.Venind vorba de infrastructura recent am vorbit cu cineva si mi s-a spus ca se trimit rar sau foarte rar Bucur LF pe inelul interior datorita dealului care trebuie urcat la Tineretului.Fiind infrastructura proasta vatmanii nu dau "tare" pentru a urca dealul de la parcul Tineretului pentru a nu deraia.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 02 Decembrie 2011, 20:14:35
Vad ca se lucreaza doar la prima jumatate a Pasajului Mihai Bravu. Probabil va fi finalizata in primavara 2012. Ma gandesc ca atunci se vor apuca si de a doua jumatate. In concluzie, pe Calea Vacaresti vom mai vedea tramvaie abia in 2013 / 2014, nu ? Andrei11, ne poti ajuta cu niste informatii despre acea zona ?
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 04 Ianuarie 2012, 19:36:37
Este oficial: tramvaiele liniei 1 circula cu o limitare de 15 km pe ora pe tronsonul cuprins intre Sincai si Timpuri Noi.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 01 Februarie 2012, 17:44:44
Circula un zvon cum ca s-ar dori montarea de borduri pentru delimitarea liniei de tramvai de ceea auto(trafic).Asta in special pe bulevardele mari,si pe liniile modernizate pentru a li se da posibilitatea de a circula cu o viteza decenta.Stie cineva mai multe in acest sens? Daca e asa mi s-ar parea o idee chiar foarte buna !
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 01 Februarie 2012, 23:20:38
Circula un zvon cum ca s-ar dori montarea de borduri pentru delimitarea liniei de tramvai de ceea auto(trafic).Asta in special pe bulevardele mari,si pe liniile modernizate pentru a li se da posibilitatea de a circula cu o viteza decenta.Stie cineva mai multe in acest sens? Daca e asa mi s-ar parea o idee chiar foarte buna !
Acest zvon este depe vremea cand era LIS PRIMAR!
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 25 Februarie 2012, 15:05:20
Avand ieri treaba in zonele Banu Manta-Obor (plecand din Vitan) ,cum am mai spus si cu alte dati cred urgenta mare ar reprezenta luarea unei masuri pentru a delimita linia de tramvai de ceea auto.Este un adevarat haos,o aglomeratie de nedescris in zonele Mihai Bravu-Stefan cel Mare si anume ca se circula la greu pe linia de tramvai datorita aglomeratiei.Fie se face un gol imens intre vagoane,fie vin 2-3 vagoane de linia 1, deoarece ele se intalnesc in trafic.Personal am spus si cu alte dati ca s-a facut o mare prostie ca acest bulevard cand a fost modernizat (vorbesc in cazul liniei de tramvai) ca nu s-a facut delimitat de traficul auto.Nu stiu ce s-ar putea face acum,dar cred ca ar trebui sa se faca ceva pentru ca altfel lucrurile vor decurge in continuare in forma in care sunt ele acum!
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 25 Februarie 2012, 22:21:23
Avand ieri treaba in zonele Banu Manta-Obor (plecand din Vitan) ,cum am mai spus si cu alte dati cred urgenta mare ar reprezenta luarea unei masuri pentru a delimita linia de tramvai de ceea auto.Este un adevarat haos,o aglomeratie de nedescris in zonele Mihai Bravu-Stefan cel Mare si anume ca se circula la greu pe linia de tramvai datorita aglomeratiei.Fie se face un gol imens intre vagoane,fie vin 2-3 vagoane de linia 1, deoarece ele se intalnesc in trafic.Personal am spus si cu alte dati ca s-a facut o mare prostie ca acest bulevard cand a fost modernizat (vorbesc in cazul liniei de tramvai) ca nu s-a facut delimitat de traficul auto.Nu stiu ce s-ar putea face acum,dar cred ca ar trebui sa se faca ceva pentru ca altfel lucrurile vor decurge in continuare in forma in care sunt ele acum!
Si ce propui?!
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: andrei11 din 26 Februarie 2012, 13:32:11
Amenzi la greu si in serie, adica intr-o zi sa poti lua si 10 - 12 amenzi pe un drum dus - intors. Acceptarea probei video in istanta si gata, taiati amenzi fratilor, hartie sa aveti. Evident amenda pe titularul masinii, daca nu a fost el in masina sa se judece mai apoi cu soferul de drept. Dar mai intai sa plateasca amenda.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 26 Februarie 2012, 15:09:48
Amenzi la greu si in serie, adica intr-o zi sa poti lua si 10 - 12 amenzi pe un drum dus - intors. Acceptarea probei video in istanta si gata, taiati amenzi fratilor, hartie sa aveti. Evident amenda pe titularul masinii, daca nu a fost el in masina sa se judece mai apoi cu soferul de drept. Dar mai intai sa plateasca amenda.

Si cele spuse de tine ,plus daca atunci cand s-a facut modernizarea s-ar fi facut separat de trafic,nu ar mai fi avut loc aceste discutii.Ca si masura s-ar putea delimita linia de tramvai de ceea auto prin borduri ,cred ca poate fi o alternativa !
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 18 Martie 2012, 17:30:22
Stie cineva de ce se trimit in continuare lf-urile doar pe inelul exterior al liniei 1? Personal eu stiam de problema aceea a urcarii dealului de la Tineretului,sau mai sunt probleme si pe traseu din cauza bordurilor,etc?
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 30 Martie 2012, 17:19:11
In Vitan a inceput operatiunea "Schimbatul de stalpi" pentru reteaua de tramvaie,mai exact in zona Zizin azi-dimineata era o macara si un trailer(cel cu care se incarcau stalpii sau fie se aduceau cei noi)toate de la ratb.Alaturi de acestia mai lucrau in paralele si cei de la Luxten.Ca si informatie ce am putut sa aflu este urmatorul lucru si anume din ce am inteles se vrea montarea afisaje electronice pentru linia 1(cel putin asa mi-a zis cineva).
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Martie 2012, 22:42:11
daca sunt deja montate pe unele tramvaie acest echipament.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 11 Aprilie 2012, 17:12:59
Cred ca s-a mai discutat despre acest subiect ,dar ideea este una si anume ca nu stiu ce solutie s-ar putea gasi pentru b-dul Marasesti-Parcul Carol.Cele trei statii si anume de la Parcul Carol si pana la iesirea din pasajul Marasesti se ajunge sa se faca undeva in 15-20 de minute,poate chiar si mai bine.Ieri am avut ceva treaba in zona cu pricina si pot zice ca am stat in tramvaiul linie 27 daca aveam o perna puteam sa si dorm pana la Vitan.Plus ca acolo este si un loc bun de a se intalni tramvaiele liniei 27 cu cele ale liniei 23.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: daf bus din 11 Aprilie 2012, 20:37:40
Nu ai ce sa faci acolo deoarece nici locul nu iti permite nicio modernizare,poate o singura solutie ar fi ca sa se mai micsoreze trotuarul astfel creeandu-se un pic de loc pentru masinii ca sa nu se mai blocheze tramvaiul.Dar nu stiu cat de mult ar ajuta.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 20 Iunie 2012, 17:04:10
Circulau unele voci cum ca actualul primar al sectorului 3 ar dori sa duca o linie de tramvai pana in dreptul hotelului domniei sale si anume zona Vitan-Barzesti ca sa nu dam numele hotelului.Acum ajuns primar,ramane de vazut daca lucrul acesta se va intampla,realiza !
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 21 Octombrie 2012, 13:21:41
Ratb executa o mica revizie de intretinere a liniei de tramvai de la Banu Manta sudand fisurile din linie.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 03 Noiembrie 2012, 17:43:24
La anul odata ce se apropie finalizarea bd-ului Liviu Rebreanu in mod sigur va intra in modernizare si Bd-ul Camil Ressu-Bd.Ramnicu Sarat(cea mai ramas de modernizat), lucrare care tot a fost amanta in ultimii ani.Deci in mod sigur nici la anul nu va reveni linia 19 plus ca vom avea alte devieri de linii in zona Dristorului.Acest lucru/situatie "cade" foarte bine cu celelalate doua mari proiecte din zonele Mihai Bravu-Piata Sudului fapt ce duce la mentinerea actualului traseu al liniei 1 pentru inca 2-3 ani.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 04 Noiembrie 2012, 10:33:25
La anul odata ce se apropie finalizarea bd-ului Liviu Rebreanu in mod sigur va intra in modernizare si Bd-ul Camil Ressu-Bd.Ramnicu Sarat(cea mai ramas de modernizat), lucrare care tot a fost amanta in ultimii ani.Deci in mod sigur nici la anul nu va reveni linia 19 plus ca vom avea alte devieri de linii in zona Dristorului.Acest lucru/situatie "cade" foarte bine cu celelalate doua mari proiecte din zonele Mihai Bravu-Piata Sudului fapt ce duce la mentinerea actualului traseu al liniei 1 pentru inca 2-3 ani.
Of...
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 04 Noiembrie 2012, 17:56:23
Of...

Ne asteapta proiecte mari de la primavara.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 17 Noiembrie 2012, 23:38:02
Tramvaiele RATB-ului de 950.000 E se lovesc de indicatoare rutiere pe strada



Noile tramvaie de tipul BUCUR LF achizitionate de RATB in anul 2011 ce au costat municipalitatea peste 3.800.000 E ating pe strada niste “popice indicatoare rutiere” zgariind astfel minunatia de vagon.
Conducatorii de tramvaie se plang ca au facut nenumerate demersurile pentru a elimina aceste obstacole de pe traseu, dar ADMINISTRATIA STRAZILOR ridica din umeri.
Astfel de puncte negre se gasesc la PIATA MUNCII, PIATA OBOR-LIZEANU, Pasaj Basarab si Sura Mare.
 
PIATA MUNCI:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 17 Noiembrie 2012, 23:56:21
Sunt inutile 'popicele' acelea !
Jos Oprescu (cel mai prost primar dupa revolutie) !!! Nicusor Dan ar fi fost cel mai bun primar dintre cei care au candidat la locale 2012 !
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 18 Noiembrie 2012, 09:29:37
Tramvaiele RATB-ului de 950.000 E se lovesc de indicatoare rutiere pe strada



Noile tramvaie de tipul BUCUR LF achizitionate de RATB in anul 2011 ce au costat municipalitatea peste 3.800.000 E ating pe strada niste “popice indicatoare rutiere” zgariind astfel minunatia de vagon.
Conducatorii de tramvaie se plang ca au facut nenumerate demersurile pentru a elimina aceste obstacole de pe traseu, dar ADMINISTRATIA STRAZILOR ridica din umeri.
Astfel de puncte negre se gasesc la PIATA MUNCII, PIATA OBOR-LIZEANU, Pasaj Basarab si Sura Mare.
 
PIATA MUNCI:

Cam asa arata #405:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 18 Noiembrie 2012, 10:00:18
Tramvaiele RATB-ului de 950.000 E se lovesc de indicatoare rutiere pe strada



Noile tramvaie de tipul BUCUR LF achizitionate de RATB in anul 2011 ce au costat municipalitatea peste 3.800.000 E ating pe strada niste “popice indicatoare rutiere” zgariind astfel minunatia de vagon.
Conducatorii de tramvaie se plang ca au facut nenumerate demersurile pentru a elimina aceste obstacole de pe traseu, dar ADMINISTRATIA STRAZILOR ridica din umeri.
Astfel de puncte negre se gasesc la PIATA MUNCII, PIATA OBOR-LIZEANU, Pasaj Basarab si Sura Mare.
 
PIATA MUNCI:

Cam asa arata #405:

Deasemenea nici #406 nu a scapat de acest tratament el fiind zgariat din prima zi:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 18 Noiembrie 2012, 12:59:13
Deasemenea nici #406 nu a scapat de acest tratament el fiind zgariat din prima zi:

Nu cred. Cum sa zgarie 'popicele' acelea din cauciuc un LF ?
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 18 Noiembrie 2012, 17:35:30
Nu cred. Cum sa zgarie 'popicele' acelea din cauciuc un LF ?
Prin frecare...
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 18 Noiembrie 2012, 17:37:06
Tramvaiele RATB-ului de 950.000 E se lovesc de indicatoare rutiere pe strada



Noile tramvaie de tipul BUCUR LF achizitionate de RATB in anul 2011 ce au costat municipalitatea peste 3.800.000 E ating pe strada niste “popice indicatoare rutiere” zgariind astfel minunatia de vagon.
Conducatorii de tramvaie se plang ca au facut nenumerate demersurile pentru a elimina aceste obstacole de pe traseu, dar ADMINISTRATIA STRAZILOR ridica din umeri.
Astfel de puncte negre se gasesc la PIATA MUNCII, PIATA OBOR-LIZEANU, Pasaj Basarab si Sura Mare.
 
PIATA MUNCI:


Se vede foarte clar unde a fost trasata linia si unde sunt acele separatoare de guma...Trebuiau montate exact pe banda alba ca acolo venea din calcul...
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 18 Noiembrie 2012, 19:04:01
Se vede foarte clar unde a fost trasata linia si unde sunt acele separatoare de guma...Trebuiau montate exact pe banda alba ca acolo venea din calcul...

Normal ca asa ar fi trebuit !

Prin frecare...

Nu cred ca s-au zgariat LF-urile din cauza 'popicelor', cred ca doar s-au murdarit.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 18 Noiembrie 2012, 20:45:11
Prin frecare...
Se freaca se zgarie...
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Noiembrie 2012, 16:26:54
Se freaca se zgarie...

Pai da...exact
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Adrian RATB din 19 Noiembrie 2012, 18:33:48
Banii aruncati pe asa-zisele popice... :-[
Ca pana la urma, noi, cu masiniile, tot trecem peste ele.
Vorbesc de noi la modul general.
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Matei din 19 Noiembrie 2012, 19:49:03
Banii aruncati pe asa-zisele popice... :-[
Ca pana la urma, noi, cu masiniile, tot trecem peste ele.
Vorbesc de noi la modul general.

LIKE !!!
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 08 Ianuarie 2013, 12:07:24
Pe 05.01.2013 se lucra la intretinerea liniei de la Cimiterul Bellu (sudarea sinei fisurate):
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 08 Ianuarie 2013, 12:10:37
Un tramvai BUCUR LF a deraiat in a doua zi de CRACIUN


Tramvaiul BUCUR LF #404 apartinand Depoului Dudesti a deraiat in ziua de 26 Decembrie 2012 in timp ce rula cu viteza de 15 km pe ora. Accidentul s-a produs pe Bd. Gh. Sincai la intersectia strazi M Tanase.
Ca urmare a acestui accident a rezultat ruperea sinei, tramvaiul scapand fara nici o avarie.
Contactata REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BUCURESTI, biroul de presa a mentionat ca ancheta se afla in curs de investigare.
Conform declaratiilor martorilor, tramvaiul a deraiat cu boghiul purtator sarind de pe sina. Nici un calator nu a fost ranit, dar circulatia tramvaielor a fost blocata circa 30 de minute intre orele 11.30 si 12.00.


http://portal.ro-trans.net/un-tramvai-bucur-lf-a-deraiat-in-a-doua-zi-de-craciun/
Pe 30.12.2012 se lucra la reparatia si inlocuirea bucatii de linie cu pricina din care tramvaiul a deraiat:
Titlu: Raspuns: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Adrian RATB din 10 Ianuarie 2013, 14:10:23
Mai demult, mai exact pe 14 oct 2012 (daca nu ma insel), un tramvai de tip V3A a ramas blocat in apropriere de p-ta Victoriei (numai stiu deloc linia si inventarul) - poate-si aduce aminte Tudor.359 sau sa identificati voi aceste informartii. Multumesc!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 27 Ianuarie 2013, 10:51:51
Mi-a ajuns la ureche ca pe unii i-ar ii ""mananca spatele"".


Se pare ca s-au suparat "sefii" de prin RATB pe principiul ca am dezbatut pe forum problema naturii dezlantuite care impiedica circulatia tramvaielor BUCUR LF!!!!


Stiam ca Ceausescu a decedat. Oare de ce este nevoie de cenzura? Suntem un forum public, care nu avem nevoie de cenzura. NU?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 27 Ianuarie 2013, 15:42:17
Mi-a ajuns la ureche ca pe unii i-ar ii ""mananca spatele"".


Se pare ca s-au suparat "sefii" de prin RATB pe principiul ca am dezbatut pe forum problema naturii dezlantuite care impiedica circulatia tramvaielor BUCUR LF!!!!


Stiam ca Ceausescu a decedat. Oare de ce este nevoie de cenzura? Suntem un forum public, care nu avem nevoie de cenzura. NU?


Inseamna ca suntem importanti ca si forum.Ar trebui sa vada partea buna a forumului si anume ca de fiecare data cand vede ca semnalam o problema automat ei pot lua masuri imediate inainte de a vedea ei.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 01 Februarie 2013, 20:52:04
Circula voci ca in perioada imediat urmatoare(in functie si de vreme acum) intra in reabilitare/modernizare si Bd-ul Camil Ressu,ce a mai ramas de modernizat din el...Sunt voci care circula precum ca le mai este frica sa circule pe linia nemodernizata ca le sar tramvaiele de pe linie...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Februarie 2013, 10:28:03
Circula voci ca in perioada imediat urmatoare(in functie si de vreme acum) intra in reabilitare/modernizare si Bd-ul Camil Ressu,ce a mai ramas de modernizat din el...Sunt voci care circula precum ca le mai este frica sa circule pe linia nemodernizata ca le sar tramvaiele de pe linie...
Ramane de vazut.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: roby123 din 04 Februarie 2013, 21:24:31
Ramane de vazut.

Exact, nu se stie.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 05 Februarie 2013, 20:55:21
cateva poza facute la BD. Chisinau  :(
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 05 Februarie 2013, 22:36:47
cateva poza facute la BD. Chisinau  :(
Multumim pentru fotografii. Acest macaz pare a fi antic...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 21 Februarie 2013, 23:00:09
Multumim pentru fotografii. Acest macaz pare a fi antic...
Titlu: Re: Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 12 Aprilie 2013, 18:35:41
Asa se curata macazele?
Titlu: Re: Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene
Scris de: Tibi din 12 Aprilie 2013, 19:04:34
Asa se curata macazele?
Da, asa se curata.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Iulie 2013, 08:14:22
Azi noapte se lucra la inlocuirea liniei de tramvai din curba de la MIEILOR - Vatra Luminoasa Sens Bucur Obor.

(nu cereti fotografii, dar astazi daca am timp o sa va aduc).
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 20 Iulie 2013, 13:21:45
Azi noapte se lucra la inlocuirea liniei de tramvai din curba de la MIEILOR - Vatra Luminoasa Sens Bucur Obor.

(nu cereti fotografii, dar astazi daca am timp o sa va aduc).
Se pregateste ceva?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 22 Iulie 2013, 11:05:53
Se pregateste ceva?
Ce poate sa ni se pregateasca daca linia de tramvai este carpita cu astfel de lucrari.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Adrian RATB din 22 Iulie 2013, 11:10:01
Ce poate sa ni se pregateasca daca linia de tramvai este carpita cu astfel de lucrari.
De-o data ce se fac lucrariile pe Liviu Rebreanu, 23-ul va intoarce din nou la Faur?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 22 Iulie 2013, 13:27:04
De-o data ce se fac lucrariile pe Liviu Rebreanu, 23-ul va intoarce din nou la Faur?

E cale lunga,pana atunci...cel putin 2-3 ani pana vei vedea din nou intorcand 23 la Faur...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 06 August 2013, 17:00:15
Mi se pare mie,sau linia de pe inelul interior al liniei 1din zona Sincai-Nerva Traian este mai buna.Am mers chiar si cu Bucur LF si mi s-a parut ca acestea se descurca mai bine pe acest inel. Plus ca linia cel mai des sudata este cea de pe inelul exterior al liniei 1.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Adrian RATB din 06 August 2013, 17:34:41
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 06 August 2013, 19:50:16
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Ce ai vrut sa exemplifici??!!?! ???
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 06 August 2013, 21:16:14
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Ce ai vrut sa exemplifici??!!?! ???

Adevarat,ce treaba are linia cu gropile ?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 15 August 2013, 14:40:36
Am o curiozitate si anume de ce nu au loc revizii tehnice anuale si pentru alte linii,in afara de 41...Astfel de revizii pot avea loc si pe 1,21,32...si de ce nu si pe celalalte linii ?!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 15 August 2013, 17:10:19
Poate din cauza costurilor?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 21 Septembrie 2013, 17:45:35
Ce misto va arata vitanul linia 1 pe exterior circuland(Piata Vitan-Calea Vitan -Mihai Bravu) si linia 23 pe inelul interior ( Mihai Bravu-Calea Vitan-Posta Vitan )...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 22 Septembrie 2013, 08:12:15
Mai toti se asteptau ca aceasta deviere a lui 1 sa duca reactivarea capatului de la Baba Novac-Dristor...Din pacate nu e asa si nu vad daca acesta va mai fi reactivat vreodata,deoarece daca nici acesta nu a fost un motiv bun pentru a fi reactivat,nu vad pentru ce alte linii il vor reactiva vreodata...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 22 Septembrie 2013, 23:25:39
Un semafor functional din zona Bd. Ferdinand:
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: roby123 din 23 Septembrie 2013, 12:53:15
De-o data ce se fac lucrariile pe Liviu Rebreanu, 23-ul va intoarce din nou la Faur?
Nici eu nu stiu.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 23 Septembrie 2013, 13:01:55
Nici eu nu stiu.
Mai intai sa-l termine...termenul este 2015 !
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 24 Septembrie 2013, 22:42:53
Este adevărat cum că cea mai veche linie de tramvai din Bucureşti nu a mai fost schimbata de 40 de ani de pe tronsonul Barbu Văcărescu-Sf. Vineri?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 12 Octombrie 2013, 00:10:27
Infrastructura deplorabila a liniei 1


Zilnic, pe linia 1 Serban Voda - Sincai - Nerva Traian apar cel putin 5 cupoane de linii rupte
Problema respectiva nu este de ieri, alaraieri si conducerea RATB o cunoaste destul de bine.
Cu introducerea liniei 1, fluxul de tramvaie s-a triplat fata de succedarea intre tramvaie pe vremea cand 19 rula pe la Sincai.
La cateva zile dupa Craciunul 2012, ca urmare a ruperii unor cupoane de sine intre statiile SINCAI/Timpuri Noi, un tramvai de tip Bucur LF a deraiat in timp ce rula cu o viteza mica identica cu limita de viteza aferenta tronsonului de cale (15 km pe ora).

Solicitam PMB sa formeze o echipa de ancheta si sa investigheze toata infrastructura feroviara de tramvai si sa transmita catre SERVICIUL CIRCULATIE din PMB zonele negre din calea de rurare a tramvaielor.
Zone rosii se regasesc pe: Sincai, Nerva Traian, Dristor, Armeneasca (linia 5/16), Vasile Milea, ZOna RATB TITAN, Republica, si in cart. Baneasa/Aviatorilor.

Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: David din 12 Octombrie 2013, 00:51:12
Deci asa ceva nu se poate. >:(
Trebuie sa se ia masuri,ca astfel ne luam adio de la linia 1. :'(
Cine stie cate vagoane vor mai deraia acolo. >:(
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 12 Octombrie 2013, 09:33:59
La Dristor se va face o mare prostie cat de curand si anume curand se va redeschide Camill Ressu,fara a se moderniza 1 statie de tramvai din zona Dristorului...au putut sa modernizeze aceea bucata de linie de dincolo de intersectia cu Liviu Rebreanu/Fizicienilor si nu au putut sa modernizeze o statie ...

Legat de 1 cred ca cat de curand aceasta linie va fi trimisa pe Filaret...Multi iar vor sari de "fund" cand vor auzi ce spun,pot sa ma creada sau nu e treaba fiecaruia dar din informatiile pe care le am,curand si cred ca mai degraba din primavara ca nu cred ca vor incepe in plina iarna,se aude ca ar incepe lucrarile de modernizare pe Calea Dudesti,si Calea Serban Voda...Ramane de vazut in ce ordine vor incepe,cert este ca pe Dudesti va avea loc si o largire de bulevard...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 12 Octombrie 2013, 13:25:20
Exact asa este si la capatul de linie Granitul...cat de curand vor disparea Cupoane de linii rupte.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 13 Octombrie 2013, 11:30:33
cand lucram la alexandria n-am plans de un "cupon" desprins la vreo un metru nu ne baga nimeni in seama ...se agatau patinele se rupeau ...pana l-au furat !!! Bucata de linie a fost inlocuita si sudata a doua zi la pistol viteza...cica inca mai cauta bucata de linie si acum .... :))
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: roby123 din 14 Octombrie 2013, 12:27:53
Sa le fie rusine!!!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 11 Noiembrie 2013, 11:14:24
Vreau sa lansez o intrebare si anume de ce un ch-ppc se descurca destul de bine pe o linie ca cea de pe Serban Voda,si un LF mai putin...E adevarat ca nu ma pricep la chestiile tehnice,dar am vazut ca un ch-ppc nu se "rupe" atunci cand circula pe acolo si un LF cand trecea pe acolo,ziceai ca se rupe in doua,se autodistruge vagonul...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 29 Noiembrie 2013, 19:20:12
Mi-a spus cineva ca se aude ca linia de pe Calea Serban Voda,va intra in modernizare si ca virgula casele de pe aceeasi strada vor fi demolate.Acum sincer nu stiu ce case ar putea fi demolate acolo...Cred ca sunt acelea din zona parcului Carol-liceul Cherchez,stiu ca au mai fost demolate case care se aflau in stare precara, pe acolo pe partea cu cimitirul eroii revolutiei,unde locuiau persoane de etnie roma fara acte...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: David din 12 Decembrie 2013, 16:19:16
Un semafor nefunctional pentru macazul de la Piata Gemeni.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Februarie 2014, 11:02:13
Azi,cred ca se faceau un fel de revizii pe linia de tramvai din Vitan...Am vazut vreo 3 barbati cu veste de culoare verde (acel fluosforescent) si vreo 4 barbati cu veste de culoare rosii,ceva de genul...plus ca acestia aveau acei saci de unica folosinta si mai strangeau gunoaiele dintre linii,in rest nu prea am vazut facand altceva...Intrebare: Trebuiau atatia oameni pentru a strage acele gunoaie,plus ca treaba asta o fac si firmele de salubrizare?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 19 Februarie 2014, 13:21:08
Azi,cred ca se faceau un fel de revizii pe linia de tramvai din Vitan...Am vazut vreo 3 barbati cu veste de culoare verde (acel fluosforescent) si vreo 4 barbati cu veste de culoare rosii,ceva de genul...plus ca acestia aveau acei saci de unica folosinta si mai strangeau gunoaiele dintre linii,in rest nu prea am vazut facand altceva...Intrebare: Trebuiau atatia oameni pentru a strage acele gunoaie,plus ca treaba asta o fac si firmele de salubrizare?
Se strangea gunoiul!!!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Februarie 2014, 13:30:06
Se strangea gunoiul!!!
Pai nu avem firme de salubrizare pentru asa ceva?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Tibi din 19 Februarie 2014, 14:53:23
Pai cel mai probabil acele persoane erau de la salubrizare, asa se imbraca  :-X :-\
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Februarie 2014, 14:59:35
Pai cel mai probabil acele persoane erau de la salubrizare, asa se imbraca  :-X :-\
Nup,stiu ce firma face salubrizarea in cartier si nu sunt asa...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 02 Martie 2014, 12:58:09
Sa vede(m)ti prostie ce va fi in situatia in care Liviu Rebreanu va fi terminat si vor trebui dupa aceea sa modernizeze o statie si anume cea de la Dristorului-Piata Ramnicu Sarat. Restul de Camil Ressu modernizat pana la Fizicienilor n-ar fi nici o problema daca s-ar inchide circulatia tramvaielor ca aceasta s-ar muta foarte bine pe Liviu Rebreanu,dar asa pentru aceea statie trebuie suspendata circulatia tuturor tramvaielor din zona.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 11 Martie 2014, 15:39:56
Motivul este halucinant pentru care au circulat vagoanele LF #403 si #411 pe 1 Vitan-Dristorului,duminica 09-03-2014, si anume acela de a vedea daca se mai "distrug" asa repede vagoanele pe linia de pe Sincai (cel putin asta a ajuns la urechile mele ca informatie)...Au circulat vagoane de tip LF pe linia de pe Sincai,mai bine de un an(pana sa inceapa santierul de la Muncii,cel putin)... si nici acum nu stiu in ce situatie este linia de pe Sincai, "cadeau" vagoane unul dupa altul,mai mult stateau prin depou. Fie se apropie momentul in care vor trebui sa-l reintregeasca pe 1 si automat daca ramane pe Sincai,vor sa vada in ce masura vor mai baga LF-urile pe acolo...sau nu...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Martie 2014, 11:26:47
Aseara in jurul orei 23:30,24:00 am vazut un autobuz pe care scria interventii(din acela albastru),un tractor si niste lucratori de la ratb pe Vitan,fata in fata cu mall-ul. Nu stiu daca se executau lucrari de intretinere,sau s-a reparat ceva...azi daca am ocazia am sa fac poze in zona...si sa vad in ce a constat treaba...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 02 Aprilie 2014, 18:47:48
Aseara in jurul orei 23:30,24:00 am vazut un autobuz pe care scria interventii(din acela albastru),un tractor si niste lucratori de la ratb pe Vitan,fata in fata cu mall-ul. Nu stiu daca se executau lucrari de intretinere,sau s-a reparat ceva...azi daca am ocazia am sa fac poze in zona...si sa vad in ce a constat treaba...
Vedeti diferenta?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 02 Aprilie 2014, 18:49:26
Vedeti diferenta?
Pe linia din fata mall-ului,piatra era la nivelul liniei astfel incat pe aceasta se putea parca,de multe ori erau blocate tramvaiele ,pana s-a invatat lumea si a vazut ca pe acolo mai trec tramvaie...Acum se pare ca vor sa o aduca pana la nivelul terasamentului,astfel incat sa nu mai fie motive de eventuale blocaje...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: Ciprian.stefan din 03 Aprilie 2014, 10:58:40
Pe linia din fata mall-ului,piatra era la nivelul liniei astfel incat pe aceasta se putea parca,de multe ori erau blocate tramvaiele ,pana s-a invatat lumea si a vazut ca pe acolo mai trec tramvaie...Acum se pare ca vor sa o aduca pana la nivelul terasamentului,astfel incat sa nu mai fie motive de eventuale blocaje...
Ar arata mai bine cu gazon.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 12 Aprilie 2014, 21:35:13
Din surse, se aude ca anul acesta va intra in modernizare Dudestiul,urmand ca la anul,Calea Serban Voda...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 13 Aprilie 2014, 09:59:07
Din surse, se aude ca anul acesta va intra in modernizare Dudestiul,urmand ca la anul,Calea Serban Voda...

Mda, mai importanta era serban voda - timpuri noi....
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 13 Aprilie 2014, 14:36:46
Problema este cu 1 ca nu prea au solutii pe unde sa-l trimita daca ar incepe curand lucrarile pe Sincai...Pe marasesti nici nu vor sa auda...

Modernizarea Caii Dudesti,plus largirea la doua benzi pe sens plus linia de tramvai pe mijloc va costa...35.000.000 de euro (25.000.000 de euro fonduri BEI,plus 10.000.000 de euro, fonduri proprii)...cam mult...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: roby123 din 28 Aprilie 2014, 22:16:14
Poate, sa-mi puna si mie, cineva, o lista cu macazele automate functionale din Bucuresti?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 06 Iunie 2014, 17:49:39
Linia de pe Nerva Traian -Timpuri Noi e la "pamant" in schimb mai nou nu lipsesc vasele mari cu flori puse intre linii si stalpi.Revin si cu poze mai incolo...

Update !

Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 10 Iunie 2014, 09:59:41
Linia de pe Nerva Traian -Timpuri Noi e la "pamant" in schimb mai nou nu lipsesc vasele mari cu flori puse intre linii si stalpi.Revin si cu poze mai incolo...

Update !


Da, primaria sectorului se ocupa de zona verde, daca nu cumva chiar ADP. Plantam copaci ca sa sustina linia.... Natura ...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 04 Iulie 2014, 19:26:56
Miercuri (02.07.2014 ) am vazut mai multi domni, 2-3 erau imbracati in veste reflectorizante de culoare verde sau portocalii si alti 3 imbracati in civil,adica la camasa sau tricou si blugi.Acestia erau intre statiile Cutitul de Argint si Cimitirul Serban Voda,undeva in dreptul caselor&serviciu funerar(asta pentru cine cunoaste zona).Unii se aflau pe linia de tramvai si efectuau masuratori pe linie,iar ceilalti efectau masuratori pe carosabil. De retinut este urmatorul ASPECT  si anume pe vesta unuia din ei scria TEHNOLOGICA RADION  ( sper ca am vazut bine). Intrebarea este urmatoarea si anume : Calea Serban Voda a fost atribuita pentru modernizare ?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 07 Iulie 2014, 17:59:42
Era forfota mare azi la Cutitul de Argint in sensul ca am vazut trase pe dreapta cel putin 2 macarale telemac si 2 tractoare.  Mai jos spre parcul Tineretului,era o masina de interventii si niste muncitori. Se schimba dalele acolo unde este nevoie ? Sau se va intampla ceva mai mult?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 16 Iulie 2014, 11:47:00
Sunt curios cum se vor descurca LF-urile pentru acces,pe cele doua macaze montate pe Calea Serban Voda.Sau accesul mai nou se va face pe Marasesti-Filaret ?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 17 Iulie 2014, 13:24:48
Pentru un metru de linie taiata s-au dus cu cele doua macaze asa mult ? Sau poate mai sparg si in alta parte cei de la Apa Nova ?

Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 30 Iulie 2014, 22:31:11
De maine,linia 1 vitan,se pare ca va reveni pe traseul de baza,Calea Serban Voda-Sincai.A circulat si astazi deviat datorita faptului,ca s-au mai schimbat dale si bucati de linie in zonele afectate in urma lucrarilor efectuate de catre cei de la Apa Nova.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 25 Septembrie 2014, 19:15:09
De cateva zile,de la Posta Vitan,spre Mall Vitan,mai exact pana in dreptul sectiei 11 de politie,au inceput sa apara "cofraje"(daca zic bine),care imbraca actualele borduri care delimiteaza linia de tramvai de traficul auto. Deja de la Posta Vitan-Piata Vitan,a fost turnat betonul prin acele cofraje si practic in locul bordurilor,avem un fel de gard de beton,mai inalt ca fostele borduri care delimiteaza linia de tramvai de traficul auto.Daca am vazut bine(ca eram in trecere),acel beton turnat, era de culoare,roz,rosu,pe aici pe undeva.Am sa fac zilele astea poza,ca mai am treaba,si am sa ma opresc in zona cu pricina sa fac cateva poze,cadre.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 30 Septembrie 2014, 16:44:08
Cum am promis,am adus si pozele,e adevarat ca acum mi-a permis timpul si anume treaba sta asa,si anume mi-a spus cineva de acolo ca linia va arata cum arata cea de pe Liviu Rebreanu,si anume dupa cum puteti vedea in poze a aparut sistemul de irigatii dupa care va veni iarba.Statiile de tramvai de pe Vitan vor fi modernizate.Lucrarile sunt efectuate de primaria sectorului 3 in parteneriat cu ratb-ul.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 01 Octombrie 2014, 20:45:53
EXCLUSIVITATE !!!

S-a pus prima iarba pe Vitan !!!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 02 Octombrie 2014, 19:40:21
Am trecut si azi prin zona si iarba nu s-a mai montat decat cea din dreptul pietii Vitan.Cu "borduriada"s-au dus dincolo de Zizin,deci saptamana asta cred ca termina acest aspect.Ramane de vazut cu irigatiile,si montatul ierbii cum se misca zilele urmatoare.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 07 Octombrie 2014, 15:27:13
Am trecut azi prin zona si am vazut ca statia Piata Vitan sens Sura Mare este gata.Am vazut chiar oameni,asteptand tramvaiul,dar din cate stiu deocamdata nu opreste.Mai trebuie tabla cu indicativul,pus ,si gardul de protectie,banuiesc.Iarba in alte parti nu s-a mai montat.cam greu se misca si anume daca trebuie 2 saptamani,pt ca o statie sa fie modernizata ce sa mai zicwm de restul...

Mi-a spus cineva,zilele astea(deci o sursa),ca Dudestiul si Calea Serban Voda,ar fi deja contractate si oricand aici pot incepe lucrarile de modernizare.Asta ca o informatie,ramane sa ma interesez mai mult si indata ce am informatii noi va aduc la cunostiinta.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 14 Octombrie 2014, 17:12:37
Pe vitan deocamdata nu se mai misca nimic,nici la capitolul statie de tramvai,nici la iarba de pus intre linii.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Octombrie 2014, 17:52:33
Poze de azi,19.10.2014, CALEA VITAN

Statia de tramvai arata asa de cel putin doua saptamani.Nu inteleg de ce nu se mai misca nimic

Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 19 Octombrie 2014, 18:36:45
Imi place cum arata pana aici!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Octombrie 2014, 18:56:40
Imi place cum arata pana aici!
Mai e de lucru,modernizata cealalata statie din dreptul Pietii Vitan,dupa care sa se intinda inainte si cu pusul ierbii.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 24 Octombrie 2014, 21:24:16
A fost montat si gardul de protectie in statia Piata Vitan.Din mers am vazut ca e de culoare albastra putin curbata in interior,plus stalpul pt indicativul de tramvai.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 06 Noiembrie 2014, 10:32:41
De vreo doua-trei seri incoace,dupa ora 24 {adica dupa ce se retrag tramvaiele la depou),pe Calea Vitan apar niste "lucratori" de la interventii,cu autobuzul din dotare(din acela albastru).N-am reusit inca savad ce fac,dar aseara si alaltaseara,mai nou foloseau si un "picamar"(de mici dimensiuni,dar fiind seara tarziu se auzea destul de bine zgomotul provocat de acesta).Ramane sa aflu ce tot d-zeu fac...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 07 Noiembrie 2014, 14:18:23

Reabiliteaza refugiul existent la Piata Vitan
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 07 Noiembrie 2014, 14:21:35
Reabiliteaza refugiul existent la Piata Vitan
S-au apucat si de celalalat refugiu de la Piata Vitan?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 07 Noiembrie 2014, 14:25:29
S-au apucat si de celalalat refugiu de la Piata Vitan?
Si eu am intrebat...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 07 Noiembrie 2014, 14:26:19
Si eu am intrebat...
Am sa trec eu azi prin zona ca am ceva treaba si am sa va relatez...
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 08 Noiembrie 2014, 16:36:41
Am trecut azi prin dreptul pietii vitan,din mers,si am observat in statia piata vitan ,sens sura mare,pe stalp,era agatat un carton pe care scria " STATIE SUSPENDATA TEMPORAR". In rest nu s-a mai schimbat nimic,iarba doar tot in dreptul statiei este pusa,in rest nimic la capitolul schimbari,fapt ce spune ca mai au treaba pana termina.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Noiembrie 2014, 22:59:15
Asa arata acum statia Piata Vitan ,Linii:1.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 21 Ianuarie 2015, 22:15:29
Se transforma in "mocirla" celebra iarba de la piata Vitan.Nu-i nimic,o schimba in primavara ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 04 Martie 2015, 18:16:46
Linia de pe Sincai,astazi era rupta,sens de mers,Timpuri Noi-Nerva Traian.Dovada mai jos,in poza ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 15 Mai 2015, 11:35:21
S-au apucat cei de la primaria sectorului 3 mai exact ADP sector 3 ,de sapat pentru a monta sistemul de irigatii,dupa care covorul de iarba pus.Interesant este ca s-au apucat de facut treaba asta exact in fata mall-ului vitan si nu au continuat de la piata vitan,spre mall
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 27 Mai 2015, 18:05:05
La ora asta se toarna de zori,pamant vegetal intre liniile de tramvai in dreptul mall-ului vitan.Toata linia va fi transformata in sistem greentrack.

Pozele...va tin la curent
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 31 Mai 2015, 18:34:41
A aparut si iarba  ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 09 Iunie 2015, 16:26:56
S-a montat si restul de iarba de la mall vitan la zizin.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 11 Iunie 2015, 16:14:47
Continua montatul de iarba pe Vitan.De la Zizin pana in dreptul intersectiei Vitan cu Mihai Bravu. Poze de azi ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 11 Iunie 2015, 16:18:48
Si ca bonus ...

La o saptamana dupa ce a fost pusa iarba in dreptul mall-ului vitan,bucati din ea se schimba deoarece era "arsa" ;)

Pai chiar si azi reglau sistemul de irigatii, deoarece ba ii dadeau drumul la el, ba il inchideau si posibil ca de asta sa se fi ars iarba pe alocuri, ca nu ajungea apa pana unde trebuia ;)

EDIT: Era sa uit...linia de pe Sincai,cred ca nu este zi sau seara sa nu se "sudeze" carpeasca la ea...De cateva seri,incoace...se intampla ca sa se sudeze la ea intre Cutitul de Argint si Timpuri Noi...imediat cum intri pe Nerva Traian(undeva pana in dreptul scolii nr 81.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 18 Iunie 2015, 18:14:08
S-a montat si restul de iarba pana in dreptul intersectiei Vitan cu Mihai Bravu(am sa revin zilele astea cu poze).Doi la mana mai este de montat iarba pe portiunea ramasa de la Piata Vitan spre Posta Vitan(acea portiune).Se pare ca ar urma de modernizat si statiile(pe modelul statiei modernizate piata vitan sens sura mare),cel putin asa spun unele surse,voci.Va tin la curent ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: IASMIN SANDU din 17 Iulie 2015, 23:53:30
Ce se mai aude cu iarbă? Un reportaj amplu se poate?
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 18 Iulie 2015, 09:05:16
Ce se mai aude cu iarbă? Un reportaj amplu se poate?
Nu prea am avut timp zilele astea...iarba a fost pusa toata pana la Mihai Bravu...singura portiune unde nu este pusa iarba este cea cum intri pe Vitan de cum vii de pe Goga-Posta Vitan.
Nu promit,dar poate am zilele astea sa fac ceva poze ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 25 Iulie 2015, 13:32:38
Aici este singurul loc unde nu avem iarba pe Calea Vitan...de ce ? Nu stiu
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 26 Iulie 2015, 11:25:50
Banuiesc ca se va schimba terasamentul. Nu poate fi asezat covor de iarba peste pietre!
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 26 Iulie 2015, 13:29:38
Banuiesc ca se va schimba terasamentul. Nu poate fi asezat covor de iarba peste pietre!
Eu cred ca are legatura cu largirea Dudestiului...automat macaze noi,etc...plus din ce se aude ca din toamna vor sa faca pasaj subteran in intersectia Dristor/M.Bravu/Dudesti...deci un adevarat santier va fi in zona ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 26 Iulie 2015, 15:14:30
Sa inteleg ca scapam de "tzaganie"?  ;D Urmeaza demolari sau doar se largeste carosabilul? Nu prea vad cum o sa-l largeasca... decat daca demoleaza masiv :o
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 27 Iulie 2015, 09:49:26
Sa inteleg ca scapam de "tzaganie"?  ;D Urmeaza demolari sau doar se largeste carosabilul? Nu prea vad cum o sa-l largeasca... decat daca demoleaza masiv :o

Oarecum...din ce cunosc eu,se va demola pe partea cu posta vitan...chiar si cladirea postii vitan din ce stiu va fi demolata...ramane de vazut ce va fi ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 27 Iulie 2015, 20:46:20
Ca fapt divers, ca tot suntem in zona Dudesti, ai idee pe unde era "crucea de piatra"? Ce se afla pe fosta Calea Dudesti? Circulau atunci tramvaiul 19, care ajungea la Sf Ghe si autobuzul 34, care mergea prin Hristo Botev si ajungea pe la Rosetti. Asa tin minte de cand eram copil...

"crucea de piatra" ca si fosta locatie cred ca ar fi pana in pasajul Marasesti, pe Bdul Unirii.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 28 Iulie 2015, 15:52:49
Ca fapt divers, ca tot suntem in zona Dudesti, ai idee pe unde era "crucea de piatra"? Ce se afla pe fosta Calea Dudesti? Circulau atunci tramvaiul 19, care ajungea la Sf Ghe si autobuzul 34, care mergea prin Hristo Botev si ajungea pe la Rosetti. Asa tin minte de cand eram copil...

"crucea de piatra" ca si fosta locatie cred ca ar fi pana in pasajul Marasesti, pe Bdul Unirii.

Asta nu stiu...ce te intereseaza banuiesc ca poti cauta pe google ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 28 Iulie 2015, 15:56:44
Da, merci, credam ca ai mai multe informatii... 8)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: andrei11 din 01 August 2015, 07:21:41
 ;D >:( :P
1)  Nu se largeste nici un Dudesti niciunde nicicand.
2) Nu se face nici un pasaj din toamna la Dudesti / Mihai Bravu.
Lusica, nu e nici o greseala ca faci propuneri, dar macar spune ca sunt propunerile tale si nu ca "ai auzit". N-ai auzit nimic,  sunt inventiile tale, vise placute !
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: andrei11 din 01 August 2015, 07:34:43
Da, merci, credam ca ai mai multe informatii... 8)
"Crucea de Piatra era la intersectia Vacaresti cu Dudesti, putin mai departe de fosta morga. Se numea asa pentru ca a fost o biserica in zona si dupa ce a fost demolata a ramas doar o cruce de piatra".
 Pe strada desfraului erau cam 20-25 de bordeluri, pentru toate buzunarele. Erau case mai mici cu fete de mana a doua, care pentru prestatiile date luau un pol. Insa erau si case de lux, unde o prospatura, cum era numita o femeie tanara si frumoasa, costa doi poli, adica 40 de lei.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 01 August 2015, 09:51:26
Da, Andrei, stiu unde era "crucea de piatra" deoarece mama a lucrat la "magazinul de chimicale", vis-a-vis de aceasta. Ma interesa ce se afla la ora actuala in acel loc.

Multumesc frumos pentru completari.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 01 August 2015, 09:53:33
Lusica, nu e nici o greseala ca faci propuneri, dar macar spune ca sunt propunerile tale si nu ca "ai auzit". N-ai auzit nimic,  sunt inventiile tale, vise placute !
Oricum, chiar de la vise plecand... ar fi fost bine de pus in practica.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: andrei11 din 02 August 2015, 13:48:16
Nu, pe mine nu ma supara ca-si exprima o parere, o idee, ci ca incepe fraza cu expresia "Se aude ca...". Nu aude de nicaieri, sunt gandurile lui. Evident ca un pasaj acolo ar fi ok, care sa subtraverseze Mihai Bravu atat la Baba Novac cat si la Dudesti. Dar nu e nici un proiect, este fix cum facuse Videanu in 2 campanii pentru Bucuresti cu pasajele de la Razoare, alea sunt desene fara nimic in spate, nici proiect, nici bani, nimic. Numai desene de campanie.  >:(
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: OLECO din 02 August 2015, 16:19:42
... incepe fraza cu expresia "Se aude ca...". Nu aude de nicaieri, sunt gandurile lui.
Sau "sursele mele spun"... ;D
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 11 Noiembrie 2015, 23:11:42
In seara asta era un trailer plin cu dale in zona Adesgo,o macara telemac si un bus din ala albastru care scria interventii.
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 13 Noiembrie 2015, 01:07:15
2 poze cu iarba de pe Vitan...care rezista ;)
Titlu: Re: Infrastructura tramvaielor Bucurestene
Scris de: lusica din 19 Mai 2016, 15:45:39
Vom avea iarba si la intrarea si iesirea din pasajul Marasesti