Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Tramvaie RATB => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 03 Iulie 2012, 10:16:02
-
TEHNIC - totul despre tramvaie
-
Bancul de reparatii si testare a sistemelor de franare H & K din UZINA URAC: in fotografii gasiti si sistemul de pompe care defraneaza manual tramvaiul in caz de avarii si defectiuni. Se implementeaza pe toata seria Bucur 1, Bucur Lf si V3A-2010-CA.
-
Panou de sigurante tramvai URAC #026:
-
Tramvaiul #345 a fost dotat cu un nou model de patina de GRAFIT:
-
Boghiul purtator (2) al tramvaiului #163.
-
Sistemul de prindere dintre vagoane Bucur LF:
-
Reductor de V3A fabricat de firma NEPTUN.
-
Osie motoare de pe un plug RATB-ist:
-
Osie motoare de pe un plug RATB-ist:
Iar m-am lovit de o alta osie de la un plug 1VU; in ultima poza sistemul de ungere.
-
Osii Bucur LF - purtator: (404/5)
-
Boghiuri in probe in UZINA RATB URAC
-
Imi poate spune cineva la ce trebuie angrenajul din imagine ?
-
Imi poate spune cineva la ce trebuie angrenajul din imagine ?
Este limitatorul de la FEDDER. De acolo se scoate fedderul la cheie.
-
BOGHIU MOTOR BUCUR LF (#403):
-
Sursa statica TRAMVAI V3A -- made by ICPE Saerp:
-
Feder CLASIC V3A.
-
Cum se poate strunzi un purtator de BUCUR LF?
Din cauza ca osiile sunt independente, exista o problema majora ca fiecare osie strunzita nu va avea aceeasi cota.
Caldura degajata de frecara si incalzirea osiei topeste cauciucul aflat in interiorul osiei.
S-a luat masura de a unii printr-o tija numai in timpul strunjirii pentru o strunjire uniforma a rotilor.
-
Pentru curiosi: purtator/boghiu de Rathgeber! :P
-
Pentru curiosi: purtator/boghiu de Rathgeber! :P
Intetesant. :D ;)
-
Sursa statica tramvai (INDA):