Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive diesel electrice (LDE) => Subiect creat de: vlaicuandrei din 31 Ianuarie 2010, 15:51:04
-
Clasa 61 erau Sulzerele noastre de toate zilele, doar ca aveau motor de 2640 CP fabricatie ALCO fata de 2100 CP. Erau vopsite in verde cu dungi galbene. Doar 2 au fost construite intre anii 1984-1985.Erau folosite pe linia dificila Oradea-Huedin-Cluj Napoca. Motorul a fost destul de bunicel, dar din cauza lipsei pieselor de schimb(doar cateva prototipuri au fost construite) si a uzurii in excess (trenuri de pana la 20 de vagoane) au fost retrase din servici. Din nou, nu aveau incalzire pentru tren, si puteau fi usor recunoscute dupa striatiile de pe margini.Ambele prototipuri sunt acum retrase.
Au fost niste locomotive foarte iubite de cei care le-au condus mai ales pentru surplusul de putere.
Date tehnice:
Motor Diesel: Licenta ALCO, 12 R 251 FLO, 12 cilindrii in V.
Putere: 2640 CP.
Viteza maxima: 100 km/h.
-
Primele 2 poze sunt de pe vremea cand inca erau functionale. Ultima este o poza din depoul de la Cluj cred, unde si-a gasit sfarsitul cel putin una dintre ele :(
-
Egale ca putere cu GM-urile :).
-
Si o sa razi poate, dar ma crezi ca erau mai economice? :) si nici nu mancau atata ulei si asa mai departe...
-
92-53-0-610-001-5 -- primul LDE cu motoare asincron de curent ALTERNATIV la REMARUL 16 Februarie.
Provine din DA 1630.
-
92-53-0-610-001-5 -- primul LDE cu motoare asincron de curent ALTERNATIV la REMARU 16 Februarie.
Provine din DA 1630.
-
Asta in cat timp o sa se prajeasca?
-
Asta in cat timp o sa se prajeasca?
Nu cred ca se va praji!
-
92-53-0-610-001-5 -- primul LDE cu motoare asincron de curent ALTERNATIV la REMARUL 16 Februarie.
Provine din DA 1630.