Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Automotoare DMU/EMU => Clasa 58 - Ramele electrice Z 6100 => Subiect creat de: vlaicuandrei din 11 Februarie 2010, 16:05:54

Titlu: Z3002 (58-3002-1 + 58-3102-5 + 58-3202-7)
Scris de: vlaicuandrei din 11 Februarie 2010, 16:05:54
Trenul de "Dragonul rosu" in Gara Obor. Dupa aceea se intorcea in Bucuresti Nord pentru a pleca in ulrima trasa spre Bucuresti OBOR.
Titlu: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: SprinterXP din 25 Iunie 2010, 21:02:35
Z3002 (58-3202-7) in Bucuresti Nord, 31-08-2009.
Titlu: Raspuns: 58-3202-7
Scris de: SprinterXP din 25 Iunie 2010, 21:04:29
58-3202-7 in Bucuresti Nord, 31-08-2009.

Un filmulet cu el realizat tot atunci (Z3002):

Titlu: Raspuns: 58-3002-1 + 58-3202-7
Scris de: IASMIN SANDU din 06 August 2010, 01:39:53
Titlu: Raspuns: 58-3002-1 + 58-3202-7
Scris de: SprinterXP din 23 August 2010, 23:29:15
58-3002-1 + 58-3202-7 repartizat la P 8078 Bucuresti Nord - Bucuresti Obor, 23.08.2010.

Titlu: 58-3202-7
Scris de: IASMIN SANDU din 12 Septembrie 2010, 10:07:07
Toaleta vagonului 58-3202-7: intr-o viata anteriara a avut parte de sapun, apa la chiuveta si WC si hartie igienica + prosoape de hartie. Sa va spun ce se gasea in vasul de WC?  :-\
Titlu: Raspuns: 58-3202-7
Scris de: Adrian Dorofte din 12 Septembrie 2010, 10:25:56
Toaleta vagonului 58-3202-7: intr-o viata anteriara a avut parte de sapun, apa la chiuveta si WC si hartie igienica + prosoape de hartie. Sa va spun ce se gasea in vasul de WC?  :-\

Lasa, nu ne spune, ca nu murim de curiozitate. :D
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 12 Septembrie 2010, 11:51:39
Ceasul din vagonul 58-3202-7:
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 01 Octombrie 2010, 11:21:57
Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7) a plecat ieri in jurul orei 17:20 spre Cluj Napoca trasa de EA 363, reprezentantii companiei Remaru 16 Februarie neputand remedia defectiunea ramei electrice in Depoul Bucuresti Calatori:


Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 31 Octombrie 2010, 08:07:41
Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7) a plecat ieri in jurul orei 17:20 spre Cluj Napoca trasa de EA 363, reprezentantii companiei Remaru 16 Februarie neputand remedia defectiunea ramei electrice in Depoul Bucuresti Calatori:

  • Foto si video Zofei Adrian.


Z3002 s-a reintors saptamana aceasta de la Remaru 16 Februarie turata pe A1535/1536 si A10651/10652.

Cat timp a stat la firma modernizatoare a avut parte de cateva modificari electrice / mecanice, compresorul fiind mutat in sala masinii (motoarelor) aceasta modificare fiind foarte benefica din pricina fostei locatii a acestuia  (sub vagonul 58-3002-1). Pe timp de iarna ingheta!!!
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: SprinterXP din 05 Noiembrie 2010, 14:12:58
Z3002 defiland ieri (4 Octombrie 2010) prin Bucuresti Nord.
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 05 Noiembrie 2010, 15:29:17
Z3002 defiland ieri (4 Octombrie 2010) prin Bucuresti Nord.
Ce tren?! Ora fotografiei?!
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3103-5 + 58-3202-7)
Scris de: SprinterXP din 05 Noiembrie 2010, 16:24:08
Ce tren?! Ora fotografiei?!

L-am pozat dimineta, in jurul orei 8:30.
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3102-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 05 Aprilie 2011, 00:28:43
Z3002 este defecta!  ;D :D AMIN!
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3102-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 27 Iunie 2011, 14:51:06
Z3002 este defecta!  ;D :D AMIN!

Z3002 -> si asa a ramas, pentru momen. Sta decuplata prin Depoul BC (pe zeng) si restu in Remiza Automotoare Grivita:
- vagoanul motor 58-3002-1 -->> Remiza Automotoare Grivita.
- vagoanele 58-3103-5 + 58-3202-7) -->> pe zeng in Depoul Bucuresti Calatori (foto jos).
Titlu: Raspuns: Z3002 (58-3002-1 + 58-3102-5 + 58-3202-7)
Scris de: IASMIN SANDU din 16 Iulie 2012, 11:10:48
Z3002 in SIMERIA -- 03.07.2012

FOTO: DESIRO256