Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Infrastructura rutiera, lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 20 Decembrie 2008, 11:17:40
-
Uitati in ce groapa dau autobuzele Mercedes Euro 3 si 4 dupa placarea din statia Maior Bancila, Strada Maior Bancila, sens Sos. Fundeni, linia 282.
-
Uitati in ce groapa dau autobuzele Mercedes Euro 3 si 4 dupa placarea din statia Maior Bancila, Strada Maior Bancila, sens Sos. Fundeni, linia 282.
Am trimis o sesizarea RATB-ului impreuna cu aceasta fotografie si acuma astept sa se ia masurile de rigoare.
Macar sa dam si noi o mana de ajutor Transportului in comun din Bucuresti semnaland neregulile, nu ca alti care stau si cersesc troleibuze/autobuze pe la Regiile de Transport din tara ca sa le primeasca donatie.
-
Uitati in ce groapa dau autobuzele Mercedes Euro 3 si 4 dupa placarea din statia Maior Bancila, Strada Maior Bancila, sens Sos. Fundeni, linia 282.
Am trimis o sesizarea RATB-ului impreuna cu aceasta fotografie si acuma astept sa se ia masurile de rigoare.
Macar sa dam si noi o mana de ajutor Transportului in comun din Bucuresti semnaland neregulile, nu ca alti care stau si cersesc troleibuze/autobuze pe la Regiile de Transport din tara ca sa le primeasca donatie.
Am primit raspuns la reclamatie. Astazi, in jurul orelor 9.01 am primit un telefon de la numarul 021 313 25 02. Nu am auzit telefonul si am incercat sa i-au legatura cu acest numar dar imi raspundea faxul. Dupa citires emailului am verificat numarul si apartine SERVICIUL RELATII PUBLICE a RATB-ului acesta fiind un numar de fax. http://www.ratb.ro/index.php?page=meniu&id_rubrica_meniu=11
de la Info RATB <info@ratb.ro>
către "XXXXXXXXXX@XXXXX.com" <XXXXXXXXXX@XXXXX.com>
data 30 decembrie 2008, 10:29
subiect Raspunsul nostru la sesizarea dvs.
RATB RA
Nr. 18XXXX
Buna ziua,
Referitor la aspectele semnalate in format electronic sub ID 2687, va informam ca prin serviciile de specialitate si prin colaborarile pe care le dezvoltam cu institutiile publice pentru asigurarea serviciilor in vederea deservirii cetatenilor, am intervenit la Administratia Strazilor in vederea remedierii.
Va multumim si va dorim sarbatori fericite !
Cu stima ,
Serviciul Relatii Publice
In final sa mai vizionan inca o data acest crater si sa asteptam pana cand administratia o sa il astupe.
(http://www.ro-trans.com/index.php?action=dlattach;topic=670.0;attach=3935;image)
Ca sa fiu un pic carcotas: ce inseaman "RATB RA" ??? ??? ??? ::).
-
Uitati in ce groapa dau autobuzele Mercedes Euro 3 si 4 dupa placarea din statia Maior Bancila, Strada Maior Bancila, sens Sos. Fundeni, linia 282.
Doresc sa va anunt ca acum o jumatate de ora am trecut pe langa acea groapa si surpriza aceasta nu mai era.
-
Doresc sa va anunt ca acum o jumatate de ora am trecut pe langa acea groapa si surpriza aceasta nu mai era.
Bravo RATB-ului si Administratia Strazilor pentru munca depusa. SI nu in ultimul rand si mie bravo ca am anuntat acea groapa. ;) :D
-
Gropile din asfalt - nesimtirea autoritatilor? ??? ??? ???
Va semnalez inca o zona care arata dupa bombardament. In zona terminalului Fluviului, Autobuzele Mercedes CItaro trebuie sa circule cu garda la sol inaltata. Autobuzele liniei 105, 178, 635 au fost mutate sa circule pe pe strada Barierei, inainte circulau pe strada Afluentului. Pe Afluentului nici nu se mai pune la calcul ca sareai din gaura in groapa si invers. Parca te dadeai in calusei cu Autobuzele Mercedes
O fraza am de spus dar sa speram ca nu se va supara nimeni: Prin aceasta mutare s-a sarit din lac in PUT (o veche espresie romaneasca). ;) ;)
Cateva fotografii cu infrastructura acestei strazi la data de 31 Ianuarie 2009 - Fluviului.
-
27 Martie 2008 - Fluviului.
Dupa 2 luni s-au adus cateva g?leti cu pietris si nisip si s-au mai plombat gropile pana la prima ploaie.
-
30 Martie 2009 - Fluviului
In cateva zile voi sesiza RATB de aceste cratere si de asemenea sa speram ca se vor lua masuri.
Aseara, am vrut sa filmez si un autobuz Mercedes care se chinuia sa escaladeze gropile, ridicandu-si garda de sol inainte de aceasta "expeditie".
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Filme/th_Tranzitandcarosabilulplincugropidin.jpg) (http://s292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Filme/?action=view¤t=Tranzitandcarosabilulplincugropidin.flv)
-
O alta campioana la gropi este si zona capatului lui 282 de la Fundeni.Aceasta strada este plina de gropi si mai ales ca de curinad sau sapat niste santuri pe acolo.
Iata zona de care zic.-Cu rosu zona proasta.
O alta zona mai este si zona cuprinsa intre Televiziune si Arcul de Triumf.
-
O alta campioana la gropi este si zona capatului lui 282 de la Fundeni.Aceasta strada este plina de gropi si mai ales ca de curinad sau sapat niste santuri pe acolo.
Iata zona de care zic.-Cu rosu zona proasta.
O alta zona mai este si zona cuprinsa intre Televiziune si Arcul de Triumf.
Zona dintre Televiziune si Arcul de Triumf nu a fost astfaltata. Infrastrcutura este formata din pietre. ;D Merg foarte bine Mercedesurile... :o :D :D :D
-
De unde ca acolo se dezmembreaza Citaro I in draci. Uitate la 4510 care la cea mai mica denivelare zici ca ii cade usa 1.
-
De unde ca acolo se dezmembreaza Citaro I in draci.Uitate la 4510 care la cea mai mica denivelare zici ca ii cade usa 1
Am zis in aroganta ca Autobuzele Mercedes Citaro ruleaza fara vreo reprosare pe piatra cubica de la Arcul de Triumf. ;D
-
Trebui sa mai fie si niste gropi ca altfel vine vara si se stie incepe MAREA ASFALTARE.Si uite asa de la an la an ne chinuim.
-
1 Aprilie 2009. In zona terminalului Fluviului o echipa a Primariei incerca sa citeasca un plan al strazilor din zona. Se pare ca aceasta gaura se mareste pe zi ce trece. Anul trecut fusese astfaltata aceasta strada.
-
Zona aceea nu va fii asfalata(piatra cubica de la arc) pentru ca am auzit ca aceea este zona strategica.Poate doar sa se schimbe piatra cubica.
-
1 Aprilie 2009. In zona terminalului Fluviului o echipa a Primariei incerca sa citeasca un plan al strazilor din zona. Se pare ca aceasta gaura se mareste pe zi ce trece. Anul trecut fusese astfaltata aceasta strada.
Pai o lasa sa se faca gaura mai mare ,daca ploua vrei sa se inunde strada.Asa a lasat o groapa ca sa aiba unde sa se duca apa.In ce tara traim.... :'(
-
Da in Bucuresti nu exista program de reabilitare a strazilor? Bani nu exista sa repare? In Timisoara in 2 capete de trolee is niste gropi dar nu-s deloc ca cele de la Bucuresti din pozele lu Iasmin :o, si in plus la noi zilnic se repara strazile. La Bucurestiul cat de mare e, nu exista bani de reparati?
-
La noi se asfalteaza de obicei strazile care nu au deloc nevoie de asfaltare >:( .
-
Pai asta nu deloc bine o strada care in stare perfecta nu are ce sa repar la ea doar daca nai ce face cu bani in prostie si strici drumul, cu bani aceia ai putea repara alte strazi care au nevoie de reparati serioase dupa cum vad.
-
O alta zona pe care am observat-o indelung din punct de vedere al infrastructurii, ar fi capatul de la C.F.R. Constanta unde intorc liniile 112 si 135.Acolo unde aceste autobuze stationeaza sunt pur si simplu cratere si pe jos este piatra amestecata cu pietris.Cand ploua, in acea zona totul seamana cu o imensa groapa de noroi, autobuzele intampinand dificultati in a efectua manevrele de intoarcere.Se pare totusi ca primaria nu vede si acel capat, ar fi bune niste poze trimise la primarie ...
-
O alta zona pe care am observat-o indelung din punct de vedere al infrastructurii, ar fi capatul de la C.F.R. Constanta unde intorc liniile 112 si 135.Acolo unde aceste autobuze stationeaza sunt pur si simplu cratere si pe jos este piatra amestecata cu pietris.Cand ploua, in acea zona totul seamana cu o imensa groapa de noroi, autobuzele intampinand dificultati in a efectua manevrele de intoarcere.Se pare totusi ca primaria nu vede si acel capat, ar fi bune niste poze trimise la primarie ...
Eu cred ca primaria nu vede prea multe capete.Nu intereseaza pe nimeni.Pacat.Ar trebui sa facem un memoriu la Nenea Oprescu.
-
Este greu sa ne asculte cineva, mai importante sunt terenurile din Pipera/Floreasca/Nordului/Otopeni, pe care se ridica viitoare palate ale tuturor afaceristilor.Zone precum IMGB, IMGB Vulcan, C.F.R. Constanta, C.F.R Progresul, Strada Bacau, zona C.E.T. Vest Militari, sunt zone pe unde desi trece RATB, deci fac parte din Bucurestiul acesta mare, nimeni nu isi da interesul pentru ele...Asta desi in zone precum:Damaroaia, Nordului, Primaverii, Floreasca, Otopeni, sunt stradute pavate grijuliu cu pietricele sculptate, curate nu cumva strajerii ce locuiesc in palatele ce tresar dintre stradute sa isi uzeze prea tare bolidurile din dotare.Trist, dar asta este Romania...
-
De fapt gropile sunt facute de cifele si basculele care trec la 2 min pe acolo.
-
BD. Nicolae Balcescu.
Inainte Sfintelor Sarbatori Pascale in zona respectiva am vazut o mobilizare a fortei de munca. Se asfalta trotuarul. ::). Din pacate s-au montat borduri, s-a peticit pe ici pe colo strada, dar ... ce trotuar ne-am tras :-[ :-[ :-[. Autobuzele se rup pe acolo, si noi asfaltam ca in palma trotuarul ca X si Y mari "barosari" in primarie locuiesc pe acolo. Off.... viata mea.....
LAST EDIT: La cativa metrii mai in spate langa fostul Senat si sediul SRI inca exista infrastructura formata din piatra cubica. >:( >:(
-
20 Mai 2009, Terminalul Fluviului.
Gropile se adancest pe zi ce trece si mai ales in orele ploioase.
-
Uitati ce cratere in asfalt sunt pe strada Afluentului. Soferi din film circula pe sens interzis. >:(
-
12 Iunia 2009. Gropile de la Terminalul Fluviului se adancesc pe zi ce trece. Sa urmarim un autobuz care doreste sa excaladeze craterele din astfalt. Mercedesul mai are un pic si loveste cu garda in astfalt.
-
Pe Sos. Nicolae Titulescu, la intersectia Bd. Banu Manta cu Bd. mentionat anterior a aparut de aproximativ 48 de ore o groapa in carosabil. Angajatii Apa Nova s-au chinuit si ieri, si astazi si cred ca si maine sa inlocuiasca o vana.
Circulatia liniei 182 a fost deviata pe o straduta paralela.
In dimineata aceasta un autobuz Citaro Euro 4 din aceasta linie a ramas blocat din cauza unui cablu de internet/televiziune/telefonie care se desprinsese din suporti. Autobuzul atingea acest cablu cu antenele de la Thoreb+Radio+Saturi. Un "garcea (buna seara :D :D) de la Politia Comunitara (fosti Gardieni Publici, niste Serifi Rromanesti) a dorit sa blocheze acesul autobuzul pentru a nu rupe acest cablu. Din fericire nu i-a reusit acest lucru iar autobuzul a trecut cu bine peste acest cablu dupa ce l-am dirijat iar un angajat de la Apa Nova ridica acest cablu.
(http://i629.photobucket.com/albums/uu20/Iasmin_Sandu/RATB%20filme/th_P1140596.jpg) (http://s629.photobucket.com/albums/uu20/Iasmin_Sandu/RATB%20filme/?action=view¤t=P1140596.flv)
-
O alta groapa se afla in statia Gara de Nord a liniilor 133, 182, 205, 282 sens Primaria Sectorului 1/Bd. Dacia (pentru linia 133).
Ieri fiind o vreme mai ploioasa soferii nu trageau masina in aproprierea bordurii pe motivul ca isi rup autobuzele.
In fotografie veti observa cam cum se efectueaza statiile la GARA de NORD pe o zi ploioasa. El nu a tras la bordura din doua motive: va uda calatorii aflat in statie calcand in groapa respectiva (se observa si doi calatori care se feresc de aceea balta) si al doilea motiv fiind ruperea si lovirea masinii.
Acea denivelare (grapa) este produsa in special tot de autobuze. Infrastructura strazi nu rezista la masa unui autobuz terasamentul lasandu-se. Ar trebuii mutat capul de liniie al acestor autobuze sau gasirea unor solutii mai fiabile de astfalt sau beton in zona statiei.
-
In acea zona exista infiltrati de apa care spala statu de pietris de sub bitum.
La urmatoare lucrare de intretinere sa speram ca se pune beton in loc de stratu de pietris.
-
O alta groapa se afla in statia Gara de Nord a liniilor 133, 182, 205, 282 sens Primaria Sectorului 1/Bd. Dacia (pentru linia 133).
Ieri fiind o vreme mai ploioasa soferii nu trageau masina in aproprierea bordurii pe motivul ca isi rup autobuzele.
In fotografie veti observa cam cum se efectueaza statiile la GARA de NORD pe o zi ploioasa. El nu a tras la bordura din doua motive: va uda calatorii aflat in statie calcand in groapa respectiva (se observa si doi calatori care se feresc de aceea balta) si al doilea motiv fiind ruperea si lovirea masinii.
Acea denivelare (grapa) este produsa in special tot de autobuze. Infrastructura strazi nu rezista la masa unui autobuz terasamentul lasandu-se. Ar trebuii mutat capul de liniie al acestor autobuze sau gasirea unor solutii mai fiabile de astfalt sau beton in zona statiei.
In acelasi loc aceasta fotografie, statia Gara de Nord. Credeti ca pot sa cobor/urc in autobuz?
-
Asa ca off-topic respectivi soferi puteau sa traga si ei autobuzele un pic mai inapoi de groapa respectiva nu!? ;D
-
Cred ca asta a si vrut soferul da franele nu au tinut cu el.
Si Iasmine ai testat din nou groapa din nou? :D :D
-
Cred ca asta a si vrut soferul da franele nu au tinut cu el.
Si Iasmine ai testat din nou groapa din nou? :D :D
Da, am testat-o. Te asigur ca este mai adanca decat un adidas obisnuit.
-
NO COMMENT. Se intampla in Bucuresti!
-
Aie e nimica toata.Vino la intersectia Bd.Basarabia cu Str.Morarilor.Zici ca ai ajuns pe luna.Si pe sefi ii doare in cur ca se rup masinile pe acolo chiar daca au fost atentionati de soferi.
-
Te invit sa mergi cu mine intre CFR Centura si Oras Buftea pe DN 1 A sa vezi ce praf e drumu pe linia 460. :D :D :D
Adevarate cratere nu ce ai pus tu. :) :)
-
Vezi ca s-au mai marit gropile ale Zofei. Nu mai sunt cum erau Vineri.
-
Am testat eu gropanele apărute de la Autogara Militari până la Carrefour Militari. Pur şi simplu autobuzul s-a rupt în 2...se auzea parcă bombarda cineva înăuntru şi parcă s-ar fi rupt totul în el...e dezastru pe acolo...testaţi.
-
In zona Fluviului a aparut o groapa de toata frumusetea dupa ce am facut poza am fost martorul unei scene comice un sofer RATB de pe 123 ajunge cu Citaro4 la 1 metru de groapa se uita la ea cu o privire increzatoare dar renunta repede si porneste cu spatele efectuand o intoarcere din 7 miscari ghidat de un alt sofer RATB. ;)
-
In zona Fluviului a aparut o groapa de toata frumusetea dupa ce am facut poza am fost martorul unei scene comice un sofer RATB de pe 123 ajunge cu Citaro Euro 4 la 1 metru de groapa se uita la ea cu o privire increzatoare dar renunta repede si porneste cu spatele efectuand o intoarcere din 7 miscari ghidat de un alt sofer RATB. ;)
Multumim pentru fotografie si informatii. Sa speram ca aceste "cratere" vor fi plombate din nou!
-
Pai deja de mult timp soferi din 282 nu mai trag in acel rond.
-
Pai deja de mult timp soferi din 282 nu mai trag in acel rond.
Din luna Septembrie 2009.
-
Cica pe acest drum circula RATB :-[ :-[ .
-
Mici copii sunt aceste denivelari comparativ cu gropile de pe Afluentului, pe care, mai nou, toate autobuzele de pe liniile 105,123,178,282,635 si 780 trebuie sa le infrunte stoic pentru a ajunge in terminalul Fluviului, care si asa, e si el extrem de bombardat cu cratere(precizare:fotografiile sunt realizate inainte de aceasta noua serie de ninsori, deci s-ar putea ca acum situatia sa fie si mai catastrofala):
-
Cica pe acest drum circula RATB :-[ :-[ .
Localizeaza-l.
-
Exact Zofei, nici eu nu stiu unde ai facut poza aia, seamana cu cartierul Andronache, ori cu zona Fluviului, dar nu cred ...
-
Este DN 1 A, poza este realizata in Localitatea Mogosoaia, este facuta de pe podu pe care trece Magistrala 700 CFR.
Iar linia RATB este 460 Laromet - Oras Buftea.
-
Locatie: TERMINALUL ALEXANDRIA.
Infrastructura rutiera din capatul de linie RATB Depoul Alexandria are nevoie rapida de o reparatie generala. Bijuteriile de autobuze Mercedes Citaro sunt nevoite sa escaladeze niste gropi pentru a putea ajunge/iesi in/din zona.
Chiar daca soferii au facut nenumarate memorii catre conducerea RATB pana ieri nimeni nu a luat vreo masura.
DOMNULE DOCTOR, de ce aveti nasul atat de mare?
Las ca imaginile sa vorbeasca de la sine: