Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN ROMANIA structurat pe urmatoarele regiuni geografice: => Judetul Prahova => M U N T E N I A => Troleibuzele TCE (ex RATP) => Subiect creat de: Ikarus 5229 din 08 Decembrie 2008, 20:48:34
-
In luna septembrie RATP Ploiesti a pus in circulatie, un troleibuz modern, low-floor, cu aer conditionat. Troleibuzul a circulat doar de proba, aproximativ 2 saptamani. Initial acest vehicul electric a fost refuzat de catre RATP, deoarece a avut probleme pe parcursul probelor. Dupa aproape 2 luni de absenta, troleibuzul si-a facut iar aparitia pe strazile Ploiestiului. Desi are numar de inmatriculare in judetul Prahova, nu se stie inca daca va fi achizitionat sau nu. Voi reveni cu detalii...
-
Acest Neoplan a stat in Bujoreni vreo 2 saptamani dupa plecarea din Ploiesti.
-
In luna septembrie RATP Ploiesti a pus in circulatie, un troleibuz modern, low-floor, cu aer conditionat. Troleibuzul a circulat doar de proba, aproximativ 2 saptamani. Initial acest vehicul electric a fost refuzat de catre RATP, deoarece a avut probleme pe parcursul probelor. Dupa aproape 2 luni de absenta, troleibuzul si-a facut iar aparitia pe strazile Ploiestiului. Desi are numar de inmatriculare in judetul Prahova, nu se stie inca daca va fi achizitionat sau nu. Voi reveni cu detalii...
Cateva fotografi cu acest Troleibuz Neoplan realizate de Catalin.
-
Primul incendiu... :(
-
Troleul este in depou; nu l-am mai vazut la traseu... i se va monta un soft prin care calatorii sa fie atentionati sa nu stationeze in dreptul usilor de acces...
-
5901 - EX. 816
5902 - EX. 819
5903 - EX. 820
5904 - EX. 817
5905 - EX. 803
5906 - EX. 815
5907 - EX. 805
5908 - EX. 823
5909 - EX. 826
5910 - EX. 807
5911 - EX. 827
5912 - EX. 808
5913 - EX. 809
5914 - EX. 811
5915 - EX. 813
5916 - EX. 806
5917 - EX. 824
5918 - EX. 822
5919 - EX. 802
5920 - EX. 810
5921 - EX. 821
5922 - EX. 804
5923 - EX. 812
5924 - EX. 814
-
Din informatiile pe care le am, sunt fabricate prin anii 2006-2007, sunt bimodale (sper ca m-am exprimat bine), adica pot fi folosite si ca autobuz. Au circulat o perioada prin Lausanne, dar, din cauza unor probleme tehnice doua dintre ele au ars aproape complet. De atunci elvetienii le-au retras pe toate si nu le-au mai utilizat pentru a nu pune din nou in pericol siguranta calatorilor. Acum nu stiu de ce au ajuns tocmai la noi... Primul (823) si-a facut probele timp de aproape doua saptamani prin Ploiesti. A fost adus in Bucuresti, unde mai mult a stat prin Depoul Bujoreni, tot datorita unor probleme tehnice. Parerea mea personala este ca sunt slabe sperante ca R.A.T.B. sa le cumpere. Intre timp au mai fost aduse in Bucuresti inca aproximativ 10 Neoplanuri. Acum ele sunt garate intr-o curte, la o firma, printre niste camioane undeva in spatele Auchan Militari. Cu mare greutate am reusit sa realizez niste fotografii. Pentru cei care doresc sa pozeze ii sfatuiesc sa fie atenti la paznici si mai ales la cainii vagabonzi pripasiti prin zona. Sunt 2 posibilitati de a ajunge acolo: prin fata la Auchan, pana se ajunge exact in locul unde se face aprovizionarea cu marfa la Auchan, ori pe o alee prin spate la Auchan, sau mai bine zis dintre Auchan si curtea firmei in care sunt garate. Nu mai imi amintesc cum se numeste firma, e ceva cu "Motors".
-
Din informatiile pe care le am, sunt fabricate prin anii 2006-2007, sunt bimodale (sper ca m-am exprimat bine), adica pot fi folosite si ca autobuz. Au circulat o perioada prin Lausanne, dar, din cauza unor probleme tehnice doua dintre ele au ars aproape complet. De atunci elvetienii le-au retras pe toate si nu le-au mai utilizat pentru a nu pune din nou in pericol siguranta calatorilor. Acum nu stiu de ce au ajuns tocmai la noi... Primul (823) si-a facut probele timp de aproape doua saptamani prin Ploiesti. A fost adus in Bucuresti, unde mai mult a stat prin Depoul Bujoreni, tot datorita unor probleme tehnice. Parerea mea personala este ca sunt slabe sperante ca R.A.T.B. sa le cumpere. Intre timp au mai fost aduse in Bucuresti inca aproximativ 10 Neoplanuri. Acum ele sunt garate intr-o curte, la o firma, printre niste camioane undeva in spatele Auchan Militari. Cu mare greutate am reusit sa realizez niste fotografii. Pentru cei care doresc sa pozeze ii sfatuiesc sa fie atenti la paznici si mai ales la cainii vagabonzi pripasiti prin zona. Sunt 2 posibilitati de a ajunge acolo: prin fata la Auchan, pana se ajunge exact in locul unde se face aprovizionarea cu marfa la Auchan, ori pe o alee prin spate la Auchan, sau mai bine zis dintre Auchan si curtea firmei in care sunt garate. Nu mai imi amintesc cum se numeste firma, e ceva cu "Motors".
Pai daca la Elvetieni au luat foc la noi ce rost mai are?Sau noi luam ce nu mai este bun la altii.
-
Mai sunt aceste troleibuze in tara?
-
Vom avea 24 de astfel de troleibuze. Sa ne rugam sa nu ia foc vreunul!
-
Cand vor fi aduse cele 24 de troleibuze?
-
In curand.. sa treaca Sarbatorile ..
-
Vor veni la Ploiesti..toate 24..
-
Primaria Ploiesti a cumparat troleibuzele second hand care au luat foc la Lausanne
de R.M. HotNews.ro
Vineri, 23 aprilie 2010
Foto: www.24heures.ch
Troleibuzele second hand achizitionate de Primaria Ploiesti in 2009 sunt aceleasi la care a renuntat orasul elvetian Lausanne, dupa ce doua dintre ele au luat foc, relateaza 24heures.ch. Ele au fost refuzate si de municipalitatea din Budapesta, dupa ce un troleibuz s-a stricat in timpul testelor.
Incendiul accidental a doua dintre troleibuze, in 2005, a determinat municipalitatea din Lausanne sa renunte la acest model si a ajuns la un acord cu constructorul german Neoplan privind repatrierea acestora.
Troleibuzele au fost parcate timp de mai multe luni intr-un hangar pentru avioane. Intre timp, au fost puse la vanzare cateva zile, din greseala, pe e-Bay. Au existat chiar si zvonuri legate de o posibila vanzare in Rusia.
Ulterior, transportul public din Budapesta a testat unul dintre aceste troleibuze, in 2007. La capatul a doua saptamani de functionare, atat pe modul electric, cat si diesel, au aparut cateva probleme tehnice.
Un blog chilian specializat in troleibuze si autobuze - trolleybusvalparaiso.blogspot.com - spune ca problemele au aparut din cauza starii proaste a drumurilor din capitala Ungariei, potrivit explicatiei constructorului. Drumurile din Budapesta sunt, in orice caz, mult mai bune decat cele din Ploiesti.
La inceputul lui 2008, doua troleibuze au fost testate de un potential cumparator - RATP Ploiesti. Si aici a existat o problema tehnica, legata de o defectiune a sistemului informatic.
Si apoi, liniste, pana la jumatatea lunii aprilie 2009, cand toate troleibuzele au plecat in Romania, la Oradea, la o societate specializata in revanzarea de bunuri de ocazie.
De aici, au fost vandute la un pret atractiv primariei din Ploiesti, astfel incat 24 dintre cele 28 de troleibuze ale Transportului public din reginea Lausanne (TL) isi vor termina cariera in Romania.
Potrivit portalului StiriPrahova.ro, pretul a fost de circa 150.000 de euro pe bucata.
-
Pana la ora actuala in exploatarea RATP Ploiesti se afla 16 troleibuze Neoplan astfel: 815, 819, 826, 823, 805, 805, 811, 813, 819, 826 si altele.
De cateva saptamani, noile troleibuze RATP circula prin oras dar numai in probe. Duminica (08 August 2010), la Gara de Sud l-am regasit pe 816 efectuand cateva curse in probe.
-
Sunt interesante, insa schema de vopsire lasa de dorit (from my point of view). Albul acela este asa si asa, dar patratelele alea albastre sunt groaznice, facand o amestecatura urata... ::)
Si, chiar erau necesare patrate si pe usi? Le-ar fi putut pune altfel...
-
Sunt interesante, insa schema de vopsire lasa de dorit (from my point of view). Albul acela este asa si asa, dar patratelele alea albastre sunt groaznice, facand o amestecatura urata... ::)
Si, chiar erau necesare patrate si pe usi? Le-ar fi putut pune altfel...
Degeaba despicam firul in patru pentru ca troleibuzul este achizitionat second hand, iar schema de vopsire este "importata" de la vechea regie de transport public!
-
Sunt ok dupa parerea mea, insa NU STIU cat timp se vor pastra in starea in care au fost puse pe traseu. Si pe de alta parte nu stiu cata nevoie aveau ploiestenii de asemenea troleibuze. Ca sa nu mai vorbim de infrastructura care lasa de asemenea mult de dorit.
-
Sunt ok dupa parerea mea, insa NU STIU cat timp se vor pastra in starea in care au fost puse pe traseu. Si pe de alta parte nu stiu cata nevoie aveau ploiestenii de asemenea troleibuze. Ca sa nu mai vorbim de infrastructura care lasa de asemenea mult de dorit.
Trebuie sa laudam achizitia acestor troleibuze la norme europene, tinand cont ca in Bucuresti de circa un an jumatate se chinuie sa cumpere inca 150 de troleibuze (doar pe hartie... :D).
La ora actuala troleibuzele Neoplan N6121 sunt cele mai moderne din ROMANIA, chiar daca sunt la "mana a doua". In conformitate cu dotarile si mentenanta pe care elvetenii au dat dovada putem spune ca nici nu au circulat, prea mult.
-
Începând de astazi primele troleibuze vor circula pe traseul 202, iar când strada Elena Doamna va fi gata urmează să fie puse în funcţiune şi pe traseul 244.
-
Si elvetienii acestia, n-au mai auzit de accidente? ::) Renunta la un parc intreg de troleibuze noi doar din cauza unui accident izolat?
-
Si elvetienii acestia, n-au mai auzit de accidente? ::) Renunta la un parc intreg de troleibuze noi doar din cauza unui accident izolat?
Conform reglementarilor europene, elvetienii pot schimba un vehicul de transport o data la 7-8 ani.
Putem spune ca si-au facut datoria de a transporta calatori atatia ani.
-
Ele au fost cumparate pt. a inlocuii sau pentru a mari parcul? ;)
-
Incepand cu data de 12 August 2010 intra in exploatare cu calatori pe linia 202 primele troleibuze Neoplan N6121. Troleibuzele au fost achizitionate la second hand de la compania MHS Truck&Bus S.R.L.
Troleibuzele sunt fabricate in anul 2000 circuland in orasul elvetian Lausanne pana in anul 2007. La 20 Mai 2007, TL Lausanne a retras din circulatie toate troleibuzele din lotul respectiv intrand intr-un program de "buy-back", astfel vanzand toate troleibuzele in schimbul lor achizitionand autobuze.
Troleibuzele Neoplan sunt dotate cu doua motoare asincrone de curent alternativ si un motor diesel auxiliar (Mercedes). Pentru confortul calatorilor firma importatoare MHS Truck&Bus S.R.L a montat doua instalatii de AC (cate una pe fiecare corp) achizitionate de la firma Webasto firma producatoare fiind DELPHI Diavia (mai multe informatii pe http://www.webasto.ro/home/ro/homepage.html (http://www.webasto.ro/home/ro/homepage.html) si http://www.delphidiavia.it/eng_index.php (http://www.delphidiavia.it/eng_index.php)).
Pe langa instalatia de AC s-au montat noi sisteme de afisaj atat in exterior cat si in interior. "Firmele" sunt de provenienta "BUSTEC" mai multe informatii le veti obtine de pe pagina WEB a companiei nemtesti "Bustec": www.bustec.eu (http://www.bustec.eu/en/) (in curand se va lansa si traducerea in romana a paginii web).
Pentru moment in Ploiesti se afla 18 troleibuze din cele 24 achizitionate in urma licitatiei: 803, 805, 806, 807, 808, 809, 811, 813, 815, 816, 817, 819, 820, 822, 823, 824, 826 si 827.
MHS Truck&Bus S.R.L a livrat catre RATP Ploiesti un troleibuz pe post de piese, dar reprezentanti Regiei din Ploiesti vor sa il readuca la "viata".
Sa urmarim o prezentare fotografica a troleibuzelor Neoplan din Ploiesti:
- Exteriorul troleibuzului:
-
Sa urmarim o prezentare fotografica a troleibuzelor Neoplan din Ploiesti:
-
Sa urmarim o prezentare fotografica a troleibuzelor Neoplan din Ploiesti:
-
Sa urmarim o prezentare fotografica a troleibuzelor Neoplan din Ploiesti:
-
Sa urmarim o prezentare fotografica a troleibuzelor Neoplan din Ploiesti:
-
- 803 (PH 906) stationand in Depoul Podul Inalt.
-
- 805 (PH 907) stationand si acesta tot in Depoul Podul Inalt. Inginerii de la firma importatoare facea ultimele retusuri inaintea iesiri la traseu.
-
- 806 (PH 921). Am calatorit cu respectivul intre depou si centrul orasului. Pe parcusul calatoriei am luat "pulsul" calatorilor, dansii fiind multumit de noile achizitii ale regiei.
-
- 807 (PH 915) prin Depoul Podul Inalt.
-
- 808 (PH 917) in Depoul Podul Inalt.
-
- 809 (PH 918) in Depoul Podul Inalt.
-
- 811 (PH 919) in Depoul Podul Inalt.
-
- 813 (PH 920) parcat langa hala de revizii a Depoului Podul Inalt. Troleibuzul urmeaza sa iasa in probe zilele urmatoare, in cel mai scurt timp iesind in traseu si cu calatori.
-
- 815 (PH 908) in statia Ana Ipatescu si plecarea din capatul de linie Podul Inalt.
-
- 816 (PH 909) plecand din statia Palatul Culturii.
-
- 817 (PH 910) in statia Palatul Culturii.
- Foto (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=3728.0;attach=62149;image) Elfu (http://www.ro-trans.org/index.php?action=profile;u=737).
-
- 819 (PH 911) in statia Palatul Culturii.
-
- 820 (PH 912) stationand in Depoul Podul Inalt. Troleibuzul avea parte de ultimele retusuri pentru a iesi in traseu cu calatori
-
- 822 (PH 923) in capatul de linie Pod Inalt (primele doua fotografii) si la Gara de Sud (ultima poza).
-
- 823 (PH 913) tranzitand Bd. Independentei din Ploiesti.
-
- 824 (PH 922) stationand in Depoul Podul Inalt. Momentan mai stationeaza cateva zile prin depou avand parte de cateva modificari in salonul calatorilor.
-
- 826 (PH 914) stationand in Depoul Podul Inalt.
-
- 827 (PH 916) stationand in Depoul Podul Inalt.
-
Buna ziua tuturor!!!!
Imi place cum arata troleibuzele,chiar si dupa atatia ani de functionare si cu un nr. destul de mare de km.Totusi, se impun niste intrebari si astept niste raspunsuri,bineinteles daca se poate:Cine va asigura service-ul lor? Modelele arata destul de futurist.Cat credeti ca vor rezista, asa cum arata ele acum,pe strazile Ploiestiului?Nu putem compara Ploiestiul cu Laussane(sau cum se scrie),cum nu putem compara calatorii din Ploiesti cu cei din Laussane.Chiar credeti ca era nevoie sa le cumparam din strainatate,cand Rocarul nostru sta degeaba sau mai rau, poate a dat si faliment?
-
Rautati prin presa.....:(
http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Troleibuzele_de_150-000_de_euro_sunt_deja_defecte_0_319768225.html
PloieÅŸti: Troleibuzele de 150.000 de euro sunt deja defecte
Intrate de aproximativ o săptămână în circulaţie, cele 24 de troleibuze second-hand aduse din Elveţia nu s-au „acomodat" încă pe meleagurile noastre.
Unele dintre acestea nu au mai vrut să pornească în mijlocul unor intersecţii sau la semafoare, altele au avut probleme cu uşile şi cu aerul condiţionat care nu funcţiona tocmai când aveam mai mare nevoie de el.
Conducerea RATP spune că aceste incidente sunt normale în primele săptămâni şi nu exclude şi producerea altor situaţii similare. „Ca orice maşină nouă, până se obişnuieşte şoferul cu ea mai durează.
Şoferii RATP încă nu s-au acomodat cu toate comenzile noilor troleibuze. Panoul de bord este mai mult electronic şi trebuie să ştii pe ce buton să apeşi", ne-a declarat directorul RATP, Radu Popescu.
Eleveţienii le-au tras pe dreapta
Călătorii sunt încântaţi de noile mijloace de transport, însă au experimentat pe propria piele deficienţele acestora.
„Arată bine troleibuzele, însă chiar când să mă urc într-unul nu i se mai inchidea o uşă. Am auzit că au fost aduse din Elveţia, pentru că pe acolo au luat foc. Cred că le-au luat pe degeaba", ne-a spus Elena Ioniţă, o pensionară din Ploieşti.
Femeia are parţial dreptate. În urma a două incendii care au avut loc în 2005, troleibuzele au fost trase pe dreapta şi retrimise de elveţieni constructorului german.
Acestea au fost repuse în vânzare ulterior şi au fost cumpărate de Primăria Ploieşti de la o firmă din Oradea, în schimbul sumei de 150.000 de euro bucata.
-
Azi ,29 august 2010, pe strada GH. GR. CANTACUZINO am vazut un Neoplan tras pe dreapta...:(
Se pare ca avea un captator rupt de la jumate!! :(
Nu stiu din ce motiv...posibil gropile imense.
Sa speram ca vor putea sa il repare...situatia parea destul de delicata!
-
Troleibuzele au făcut impresie bună
După primele două săptămâni în care troleibuzele second hand, de 140.000 de euro bucata, au circulat prin Ploieşti, conducerea Regiei Autonome de Transport Public este mulţumită şi spune că vehiculele nu au avut probleme majore. Iar călătorii aprobă.
AdministraÅ£ia ploieÅŸteană a adus în acest an 24 de troleibuze la mâna a doua, din ElveÅ£ia, via Oradea, cu mare scandal. Criticile au fost legate de suma cheltuită, 15 milioane de lei, dar mai ales de starea tehnică a vehiculelor, după ce două dintre acestea au luat foc pe străzile din Lausanne, în 2005. De atunci, au fost retrase de pe străzi, reparate ÅŸi trimise în probe în Ungaria, unde au fost refuzate, înainte de a ajunge la un intermediar din România care le-a livrat, în urma unei licitaÅ£ii, către Primăria PloieÅŸti.După perioada de probe, Regia Autonomă de Transport Public le-a pus în circulaÅ£ie ÅŸi, după două săptămâni, reprezentanÅ£ii instituÅ£iei se declară mulÅ£umiÅ£i de achiziÅ£ie. Mai sunt însă unele lucruri de pus la punct. Nu neapărat legate de starea tehnică a celor 24 de vehicule, ci de acomodarea ÅŸoferilor ploieÅŸteni cu noile modele. „Pentru prima perioadă, au fost ÅŸi mici probleme, ca la orice vehicul care e la început. De asemenea, trebuie să se obiÅŸnuiască ÅŸi ÅŸoferii cu eleâ€, este de părere Radu Popescu, directorul RATP PloieÅŸti.Per total, conducerea Regiei spune că nu au apărut probleme tehnice... majore. „În mare, n-am avut probleme tehnice cu ele, ca dovadă că n-aÅ£i văzut niciun troleibuz remorcat către garaj. Mai departe, rămâne să-ÅŸi spună cuvântul călătorii, care sper să meargă cât mai mult ÅŸi cât mai bine cu eleâ€, ne-a mai declarat directorul Regiei. ÃŽn ciuda reputaÅ£iei scandaloase, noile troleibuze s-au dovedit a fi ÅŸi pe placul călătorilor. E ÅŸi normal, dacă le comparăm cu vechea flotă! „Le-am admirat, arată foarte bine ÅŸi am văzut că au ÅŸi aer condiÅ£ionat. Ceea ce e un lucru bun pentru oraÅŸul nostruâ€, ne-a spus Georgeta NiÅ£u. „Mi se par bune, excelente. Dar de ce-au adus aÅŸa puÅ£ine ÅŸi mai merg cu vechiturile alea. AU mai ÅŸi scumpit bilete de călătorieâ€, comenta Florian Dumitrescu.
Paradox
Cel mai important lucru este totuşi că, în ciuda reputaţiei, până acum niciunul dintre aceste troleibuze nu a luat foc şi nici nu a rămas blocat definitiv pe traseu. Iar primele două săptămâni de funcţionare pot fi considerate cea mai dificilă perioadă, dacă luăm în calcul explicaţiile privind nevoia de acomodare a şoferilor cu noile utilaje. Paradoxal, acest aspect transformă troleele rău-famate, care au luat foc la Lausanne, în cele mai moderne mijloace de transport în comun din parcul auto al RATP Ploieşti.
http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6295-Pentru-ca-n-au-luat-foc-in-primele-saptamani-troleibuzele-au-facut-impresie-buna
-
Azi ,29 august 2010, pe strada GH. GR. CANTACUZINO am vazut un neoplan tras pe dreapta...:(
se pare ca avea un captator rupt de la jumate!! :(
nu stiu din ce motiv...posibil gropile imense.
sa speram ca vor putea sa il repare...situatia parea destul de delicata!
Nu e niciunul cu captator rupt..am verificat..
-
De astazi, RATP Ploiesti introduce noile troleibuze NEOPLAN si pe linia 44.
In Depoul Podul Inalt au fost livrate aproximativ 20 troleibuze Neoplan care circula pe cele doua linii de troleibuze din oras: 202 si 44.
Sa urmarim imagini foto/video cu troleibuzele 819 (linia 44) si 822 (linia 202):
-
Nu e niciunul cu captator rupt..am verificat..
Inseamna ca l-au reparat...ce e asa greu
-
Troleibuzele neoplan pentru piese de schimb:
-
Afisajul interior...(urmeaza statia), deocamdata doar in probe...doar la cateva troleibuze. In curand sa speram ca la toate vor fi functionale.
-
Troleibuzele au fost vandalizate :(
Troleibuzele noi care circula in Ploiesti pe traseele 202 si 44 au fost puse in circulatie la inceputul lunii august. De atunci si pana acum cetatenii lipsiti de educatie au avut timp suficient sa zgarie, sa taie si sa inscriptioneze scaunele si geamurile din spatele troleibuzelor. Ploiestenii considera ca cei care au scrijelit si au inscriptionat scaunele troleibuzelor sunt lipsiti de educatie. Ei sustin de asemenea ca reprezentantii primariei ar trebui sa se ocupe mai mult de mentinerea in stare buna a mijlocelor respective de transport.
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/77618/troleibuze-vandalizate
-
Troleibuzele au fost vandalizate :(
Troleibuzele noi care circula in Ploiesti pe traseele 202 si 44 au fost puse in circulatie la inceputul lunii august. De atunci si pana acum cetatenii lipsiti de educatie au avut timp suficient sa zgarie, sa taie si sa inscriptioneze scaunele si geamurile din spatele troleibuzelor. Ploiestenii considera ca cei care au scrijelit si au inscriptionat scaunele troleibuzelor sunt lipsiti de educatie. Ei sustin de asemenea ca reprezentantii primariei ar trebui sa se ocupe mai mult de mentinerea in stare buna a mijlocelor respective de transport.
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/77618/troleibuze-vandalizate
Era de asteptat...! :(
-
„Proiect Volosevici†e pagubă? Primarul acuză un atac politic
Consilierii din Opoziţie au calculat sumele pe care bugetul Ploieştiului le pierde din cauza inscripţiilor „Proiect Volosevici†postate pe troleibuze. Contestatarii susţin că închirierea acelor suprafeţe ca spaţiu publicitar ar fi putut aduce Primăriei peste 20.000 de lei pe lună.
La ÅŸedinÅ£a ordinară a Consiliului Local PloieÅŸti, desfăşurată la mijlocul acestei săptămâni, social-democratul Gabriel Ionescu a făcut un calcul inedit, demonstrând că OpoziÅ£ia nu vrea să renunÅ£e la a critica inscripÅ£iilor cu „Proiect Voloseviciâ€. Potrivit raÅ£ionamentului, spaÅ£iile de pe troleibuzele recent cumpărate pe care a apărut această inscripÅ£ie ar fi putut fi mult mai bine valorificate. La punctul de pe ordinea de zi rezervat întrebărilor ÅŸi interpelărilor, consilierul local a solicitat ca Regia Autonomă de Transport Public să-l informeze câţi bani ar fi putut fi câştigaÅ£i dacă aceste suprafeÅ£e ar fi fost închiriate ca spaÅ£iu publicitar, pe modelul binecunoscut al autobuzelor RATP. „După calculele mele, publicitatea pe un troleibuz ar fi echivalentă cu 10 milioane de lei vechi. ÃŽnchirierea acestor spaÅ£ii ar fi putut aduce încasări la buget. Nu mi se pare corect ca pe un proiect al Consiliului Local să apară numele primarului. Dacă toÅ£i primarii ar revendica realizările din vremurile respective, ar însemna să avem numele lor ÅŸi pe Halele Centrale, ÅŸi pe spitale, ÅŸi pe ÅŸcoli ÅŸi aÅŸa mai departe. S-ar putea să nu-i convină domnului primarâ€, a punctat Gabi Ionescu în cadrul ÅŸedinÅ£ei de miercuri. ReacÅ£ia primarului la acest nou argument a rămas aceeaÅŸi ca ÅŸi la restul discuÅ£iilor pornite de la „Proiect Voloseviciâ€. „Este un atac politic de la o OpoziÅ£ie care nu vine cu idei constructive. N-au avut cum să se lege de cheltuirea banului public, pentru că nu s-a consumat niciun ban din bugetul local, ÅŸi vin cu alte atacuri puerile. Nu am făcut altceva decât să iau modelul de la preÅŸedintele Consiliului JudeÅ£ean ÅŸi de la Adrian Năstase. Mă refer la panoul care a apărut lângă podul de la Tătărani ÅŸi la clădirea FinanÅ£elor (n.r. pe care există o plăcuţă de inaugurare unde apare numele fostului premier). Nu cred că este o chestiune incorectă ce au făcut aceÅŸti oameni. E un proiect pe care ÅŸi l-au asumat, l-au făcut ÅŸi au scris despre el. La fel e ÅŸi în cazul meuâ€, a comentat primarul PloieÅŸtiului, Andrei Volosevici.
http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6772-Proiect-Volosevici-e-paguba-Primarul-acuza-un-atac-politic
-
Troleibuzele neoplan pentru piese de schimb:
Din cate am inteles aceste troleibuze vor fi completate cu piese si vor circula. Nuvor fi canibalizate pentru piese dat fiind faptul ca aceste troleibuze sunt relativ noi si se gasesc piese la producator...
-
Ce-o sa faca RATP cu 24 astfel de trolee?! Plus cele 15 FBW ?! Mi se par destul de multe pentru doar 2 linii de troleibuze. Cate Neoplane circula zilnic la orele de varf? Cred ca pana in 20
-
Conform " www.altphel.ro " va disparea " Proiect Volosevici " de pe Neoplane.
-
Conform " www.altphel.ro " va disparea " Proiect Volosevici " de pe Neoplane.
Si cu acel autocolant si fara credeti ca troleibuzele nu pot circula?! O manarie politica. (primarul Ploiestiului de ce culoare este? Portocalie, Galbena sau Rosie?)
-
E portocaliu :) Mai bine ar rezolva problema cu afisajul interior al statiilor, atat audio cat si video. Pot circula si fara colantul ala, prefer o reclama draguta, de felul celor care au fost pe ele pana sa inceapa sa circule in Ploiesti
-
Ploieşti: De frică, călătorii unui troleibuz defect au chemat pompierii
Având antecedente în Lausanne, troleibuzele îşi dovedesc „calitatea" şi în Ploieşti. Unul dintre ele a reuşit, aseară, să producă un scurtcircuit şi să aprindă reţeaua electrică de pe stâlp.
În momentul în care au văzut cablurile în flăcări, pasagerii au coborât speriaţi din maşină şi au sunat pompierii care s-au deplasat la faţa locului, fără a fi nevoiţi să intervină. „A fost o defecţiune tehnică. Din cauza unui fir de contact s-a facut o flamă, iar unii călători au sunat la 112. A fost o defecţiune mecanică care se întâmpla şi cu celelalte troleibuze, pe care le aveam pe traeu înaintea introducerii acestora mai noi. S-a procedat la repunerea tensiunii pe reţea, operaţiune care a durat aproximativ 25 de minute", ne-a declarat Radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti.
Troleibuzul care nu şi-a mai putut continua traseul face parte dintre cele achiziţionate de Primăria Ploieşti în 2009, după ce oraşul elveţian Lausanne a renunţat la acestea după ce două au luat foc în trafic.
Vândute din greşeală
Troleibuzele au fost returnate constructorului german Neoplan şi au stat într-un hangar pentru avioane, până când, au fost puse la vânzare, din greşeală, pe e-Bay. Mijloacele de transport au fost testate şi în Budapesta, dar, din cauza unor probleme tehnice, acestea au fost refuzate. În 2008, ele au fost testate de RATP Ploieşti, dar a existat o problemă legată de o defecţiune a sistemului informatic.
Un an mai târziu, Primăria Ploieşti a cumpărat 24 de troleibuze de la o societate specializată în revânzarea de bunuri de ocazie din Oradea, la preţul de 150.000 de euro bucata.
http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/actualitate-ploiesti-troleibuz_defect_ploiesti-troleibuze_defecte_ploiesti-pompieri_ploiesti_0_366563604.html
-
La Ploiesti, sarmele de troleibuz scot fum. Inca un Proiect Volosevici
De 10 minute, ploieştenii care trec prin centrul Ploieştiului pot vedea ultimul Proiect Volosevici: au luat foc cablurile de troleibuz. Daaaa, acele troleibuze vândute de Neoplan Primăriei din Lausanne, care au luat foc în trafic, au fost returnate de urgenţă producătorului şi ulterior au fost cumpărate la mâna a doua de Primăria Ploieşti, pe nişte sume enorme. Nu e mişto? Nu e minunat? Culmea, se întâmplă exact în ziua în care RATP s-a dat de ceasul morţii să pună de-am'boulea un tramvai vechi în pasajul pietonal, pentru un nenorocit de fast-food...
Troleibuzele second hand achizitionate de Primaria Ploiesti in 2009 sunt aceleasi la care a renuntat orasul elvetian Lausanne, dupa ce doua dintre ele au luat foc. Ele au fost refuzate si de municipalitatea din Budapesta, dupa ce un troleibuz s-a stricat in timpul testelor. Incendiul accidental a doua dintre troleibuze, in 2005, a determinat municipalitatea din Lausanne sa renunte la acest model si a ajuns la un acord cu constructorul german Neoplan privind repatrierea acestora. Troleibuzele au fost parcate timp de mai multe luni intr-un hangar pentru avioane. Intre timp, au fost puse la vanzare cateva zile, din greseala, pe e-Bay. Au existat chiar si zvonuri legate de o posibila vanzare in Rusia. Ulterior, transportul public din Budapesta a testat unul dintre aceste troleibuze, in 2007. La capatul a doua saptamani de functionare, atat pe modul electric, cat si diesel, au aparut cateva probleme tehnice. La inceputul lui 2008, doua troleibuze au fost testate de un potential cumparator - RATP Ploiesti. Si aici a existat o problema tehnica, legata de o defectiune a sistemului informatic. Si apoi, liniste, pana la jumatatea lunii aprilie 2009, cand toate troleibuzele au plecat in Romania, la Oradea, la o societate specializata in revanzarea de bunuri de ocazie. De aici, 24 dintre ele au fost vandute la un pret "atractiv" primariei din Ploiesti: "doar" 150.000 de euro pe bucata.
Nu mă judecaţi pentru titlu! Primarul s-a luat de gât cu toată lumea toamna asta după ce a branduit cu autocolant troleibuzele, deşi nu le-a cumpărat cu banii de-acasă, ci cu bani publici. Aşa că să facă bine să se spele pe cap cu imaginea unui oraş în care centrul fumegă de la sârmele de ... Troleu Volosevici!
http://www.ph-online.ro/stiri/actualitate/item/3649-la-ploiesti-sarmele-de-troleibuz-scot-fum-inca-un-proiect-volosevici
-
Pentru ca firele de alimentare au luat foc, troleibuzele lui Volosevici au fost trase pe dreapta!
Timp de mai bine de o jumatate de ora, joi seara, toate troleibuzele aflate in traficul ploiestean au fost trase pe dreapta, in special in zona Garii de Sud. Din cauze ramase, inca, necunoscute, liniile de contact care alimenteaza cu energie electrica troleibuzele, prin intermediul "captatoarelor", au luat foc, starnind panica in randul calatorilor.
Incidentul care s-a petrecut in urma cu doua zile si care a condus la trecerea acestor autovehicule de transport calatori pe alimentarea cu carburant lichid demonstreaza ca troleibuzele cumparate cu atata tam-tam de catre Primaria Ploiesti - si devenite un motiv de lauda pentru primarul Ploiestiului - sunt urmarite de ghinion.
Incluse, o buna perioada de timp, in lista asa-ziselor "proiecte Volosevici", troleele cumparate la mana a doua de municipalitate cu circa 150.000 de euro bucata au fost subiect de presa si in Elvetia. Ziaristii elvetieni au relatat, in urma cu cativa ani, despre retragerea din circulatie a lotului troleibuzelor Neoplan – tocmai cele cumparate de catre administratia Volosevici - din cauza unui incendiu izbucnit la unul dintre acestea, cand se afla in trafic. Normal, elvetienii din Lausanne au renuntat la ele, pentru a nu pune in pericol siguranta calatorilor, primind in schimb alte mijloace de transport noi. Anormala, insa, a fost achizitionarea lotului retras din circulatie de pe strazile din Lausanne, pe bani multi, de catre Primaria Ploiesti, chiar daca presa locala a semnalat, in nenumarate randuri, riscul la care sunt expusi calatorii, prin punerea in circulatie a troleibuzelor care sunt, la prima vedere, o bijuterie, dar care se pare ca au si nenumarate vicii ascunse.
Speranta ploiestenilor care calatoresc cu aceste troleibuze second-hand ramane ca sirul "accidentelor" sa se intrerupa aici si sa nu fie nevoiti sa cumpere si extinctoare, odata cu biletul RATP de 1,6 lei !
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/80047/pentru-ca-firele-de-alimentare-au-luat-foc-troleibuzele-lui-volosevici-au-fost-trase-pe-dreapta
-
Troleibuzele neoplan pentru piese de schimb:
Au fost aduse in Romania in starea asta? Sunt un fel de bonus, sau chiar s-a platit pentru ele? Ar fi frumos sa le repare. Ca la noi in Romania cand vorbim despre un vehicul de piese, stim prea bine ca piesel respetive vor fi de mult distruse de catre oamenii depoului. Sau, preabine, daca le vor special pentru piese, sa fie sigilate! :'( Si nu cu scoci cum se face la Bucuresti cu IVEle, deoarece acesta poate fi dezlipit lejer si inlocut fara a se sti, plus ca strica caroseria. Sigilati-le calumea, ca din poze se vede ca au usile deschise, pai se duc niste doreli acolo, beau o pere-dou-trei, mai intra si o magaldeata blanoasa sa-si faca culcus acolo. Presa ar trebui sa afle despre ele!
-
Pana la urma ce troleibuz a fost implicat in incidentul respectiv?
-
La mijlocul lunii August se implinesc 2 an de exploatare a troleibuzelor Neoplan:
5901, 5903, 5917 in centru -- 01 Iulie 2012
-
-
5901 - EX. 816
5902 - EX. 819
5903 - EX. 820
5904 - EX. 817
5905 - EX. 803
5906 - EX. 815
5907 - EX. 805
5908 - EX. 823
5909 - EX. 826
5910 - EX. 807
5911 - EX. 827
5912 - EX. 808
5913 - EX. 809
5914 - EX. 811
5915 - EX. 813
5916 - EX. 806
5917 - EX. 824
5918 - EX. 822
5919 - EX. 802
5920 - EX. 810
5921 - EX. 821
5922 - EX. 804
5923 - EX. 812
5924 - EX. 814
-
#5904 - EX. 817 pe linia 202 la Gara de Sud -- 01 Septembrie 2012:
-
5915 - EX. 813 pe linia 44 la GARA DE SUD -- 01 Septembrie 2012:
-
5920 - EX. 810 la Gara de Sud si in Centru Ploiestiului pe linia 44 -- 01 Septembrie 2012:
-
#5903
(http://s12.postimage.org/d3lghax6l/IMG_0035.jpg)
#5903 & #5915
(http://s12.postimage.org/tha1e72pp/IMG_0036.jpg)
(http://s12.postimage.org/6h3e1v4vx/IMG_0037.jpg)
#5915
(http://s12.postimage.org/7kix03059/IMG_0024.jpg)
(http://s12.postimage.org/66ra4s0vx/IMG_0026.jpg)
(http://s12.postimage.org/y85bih665/IMG_0027.jpg)
(http://s12.postimage.org/pr5t7k1h9/IMG_0028.jpg)
#5915 & #5909
(http://s12.postimage.org/q6h30knel/IMG_0030.jpg)
#5909
(http://s12.postimage.org/j9ri1sghp/IMG_0046.jpg)
(http://s12.postimage.org/mll7hciv1/IMG_0029.jpg)
(http://s10.postimage.org/6yw3cjg6h/image.jpg)
#5909 & #5917
(http://s10.postimage.org/fv6vgh6sp/image.jpg)
#5909 & #5921
(http://s10.postimage.org/drwg8t6zt/3_2.jpg)
#5921
(http://s10.postimage.org/6pyimm3e1/image.jpg)
#5921 & #5910
(http://s10.postimage.org/wzo6j5ep5/image.jpg)
#5910
(http://s10.postimage.org/6347atvvt/image.jpg)
-
#5911 in centru -- 19.02.2013:
-
#5915/07 la GARA DE SUD in acest wekeend (25.02.2013):
-
5904, 5914 si 5919 donoare si incomplete!
-
5904, 5914 si 5919 donoare si incomplete!
#5904 rula in SEPTEMBRIE 2012:
-
#5315 & #5303 la Gara de SUD, ieri:
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5915linia4414-07-2013_zps0b5847ec.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5915linia4414-07-20132_zps626f90f4.jpg) (http://s1094.photobucket.com/user/Iasmin1990/media/transploiesti_forum_st/5915linia4414-07-20132_zps626f90f4.jpg.html)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5903linia20214-07-2013_zps24cba831.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5903linia20214-07-20131_zps06365c50.jpg) (http://s1094.photobucket.com/user/Iasmin1990/media/transploiesti_forum_st/5903linia20214-07-20131_zps06365c50.jpg.html)
-
#5323 la Malul Rosu, tot ieri:
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-20136_zps378929d9.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-20134_zps839966a9.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-20132_zpsf5e0c404.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-20131_zpsda1bd65e.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-2013_zps3cff6abd.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-20133_zpsa904ae04.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5923linia4414-03-20135_zpsea67badd.jpg)
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/5923linia4414-03-20136_zps060da398.jpg) (http://s1094.photobucket.com/user/Iasmin1990/media/5923linia4414-03-20136_zps060da398.jpg.html)
-
#5905, troleibuzul soferului decedat in accidentul din timpul transportului suporterilor Petrolul.
(http://i1094.photobucket.com/albums/i457/Iasmin1990/transploiesti_forum_st/5905linia4414-07-2013_zps4ce891c6.jpg) (http://s1094.photobucket.com/user/Iasmin1990/media/transploiesti_forum_st/5905linia4414-07-2013_zps4ce891c6.jpg.html)
-
(http://i39.servimg.com/u/f39/16/26/90/94/ay9gtw10.jpg)
(http://i39.servimg.com/u/f39/16/26/90/94/2dt19x10.jpg)
(http://i39.servimg.com/u/f39/16/26/90/94/2uyjfo10.jpg)
(http://i39.servimg.com/u/f39/16/26/90/94/2h2pap10.jpg)
(http://i39.servimg.com/u/f39/16/26/90/94/2dugwg10.jpg)
(http://i39.servimg.com/u/f39/16/26/90/94/161jml10.jpg)