Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Troleibuze RATB => Subiect creat de: daf bus din 25 Februarie 2012, 00:26:38
-
Care este cel mai slab/prost tip de troleu din istoria ITB/RATB in viziunea dumneavoastra.
-
Rocar 512E. Motiv: nefiabile, lipsa de piese, copie nereusita a designului De Simon.
-
Rocar 512E. Motiv: nefiabile, lipsa de piese, copie nereusita a designului De Simon.
Lipsa de piese a fost principalele dezavantaje la troleibuzele produse in serie mica.
-
Din auzite inclin sa cred ca acest tip de troleibuz a fost cel mai slab model al ITB/RATB Troleul rusesc MTB 82 D vezi imagini aici http://photo.tramvaj.ru/trolz1.htm .Iar din cel vazut de mine clasicul troleu romanesc din ani 90 estetica frumusica,tehnica ffff slaba.
-
Din auzite inclin sa cred ca acest tip de troleibuz a fost cel mai slab model al ITB/RATB Troleul rusesc MTB 82 D vezi imagini aici http://photo.tramvaj.ru/trolz1.htm .Iar din cel vazut de mine clasicul troleu romanesc din ani 90 estetica frumusica,tehnica ffff slaba.
foto transira si google.
-
Off topic stii cumva Iasmine unde a fost facuta prima poza cumva la Chisinau?
-
Off topic stii cumva Iasmine unde a fost facuta prima poza cumva la Chisinau?
Este adevarat. Prima poza este captata in capitala REPUBLICII MOLDOVE, locatia fiind necunoscuta.
-
Din punctul meu de vedere cele mai oribile troleibuze pe care le-am vazut sunt de departe aceste Irisbus Citelis. Nu ma pricep pe partea tehnica asa ca acolo nu am ce zice. Insa ca si design interior si confort sunt niste conserve ordinare, mai ales scaunele de pe care ai impresia ca vei cade. Ultimele 2 scaune au fost puse in bataie de joc. La polul opus Ikarus-urile sunt pur si simplu geniale. Este exact genul de troleibuz/autobuz care s-ar potrivi capitalei noastre. Confortul termic este alt lucru defectuos la Citelis (si nu are legatura cu lipsa AC-ului).
-
Cele mai proaste troleibuze au fost cele de tip Rocar E312/312E, fiind doar doua in dotarea RATB: #7447 si #7448. Erau troleibuze scumpe la vedere, cu multe probleme tehnice, care soferii se fereau de ele.
Nu prea erau scoase la traseu aceste troleibuze, decat daca aveau o "gaura" foarte mare si n-aveau cu ce sa o acopere.
Din ce vad, aceste troleibuze nu asigura prea mult confort soferiilor, care, dupa cum am spus, le evita.
La inceput, au circulat u numerele 001 si 002.
Totusi, despre 7447 era mai special in felul lui, avand un echipament electric asemanator cu cel de Saurer, avand si chopper dintotdeauna.
La fabricatie, a iesit intr-o schema de culori originala:
(http://tramclub.org/files/7447a1834eh5_128.jpg)
Foto: tramclub