Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive electrice (LE) => Locomotive => Clasa 47 - CFR Calatori (subclasele 477 si 476) => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 09 Noiembrie 2011, 15:58:46

Titlu: 24) 477-763-3 -> Depoul Arad (modernizata 2011)
Scris de: IASMIN SANDU din 09 Noiembrie 2011, 15:58:46
477-763-3  -->> Depoul Arad
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: IASMIN SANDU din 09 Noiembrie 2011, 16:39:15
477-763-3  -->> Depoul BC
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: costi din 09 Noiembrie 2011, 22:38:18
Iar ai gresit balanta de alb...

Cateva poze si din partea mea. De asemenea, este prima clasa 47 dotata cu priza pentru frana electro-pneumatica, frana care nu se gaseste pe vagoanele noastre. ;D
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: costi din 10 Noiembrie 2011, 01:04:28
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: zofei.2006 din 30 Noiembrie 2011, 16:50:00
Iar ai gresit balanta de alb...

Cateva poze si din partea mea. De asemenea, este prima clasa 47 dotata cu priza pentru frana electro-pneumatica, frana care nu se gaseste pe vagoanele noastre. ;D

Acuma vin eu si pun urmatoarea intrebare: Vreau sa imi demonstrezi ca acea priza de pe botu locomotivei este frana electro-pneumatica, care seama izbitor cu priza pentru dubla comanda, aici ma refer la locomotivele din clasa 45 modernizate de Siemens si cateva modernizate de Softronic. .
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Noiembrie 2011, 18:47:38
Ce tupeu pe tine!
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: costi din 30 Noiembrie 2011, 22:00:07
Acuma vin eu si pun urmatoarea intrebare: Vreau sa imi demonstrezi ca acea priza de pe botu locomotivei este frana electro-pneumatica, care seama izbitor cu priza pentru dubla comanda, aici ma refer la locomotivele din clasa 45 modernizate de Siemens si cateva modernizate de Softronic. .
Te invit sa vorbesti cu cei de la Softronic!
Titlu: Raspuns: 477-763-3 -->> Depoul BC
Scris de: pleto007 din 29 Decembrie 2011, 15:59:48
Nu va mai certati pt priza aia.Masina a ajuns la depoul Arad si pt ca in vest nu mai trebuie prize au fost demontate, asa ca nu mai conteaza  pt ce erau.Deci prizele sunt bune numai la depoul BC - jenanta mentalitate.
Titlu: Raspuns: 477-763-3 --> Depoul Arad
Scris de: IASMIN SANDU din 12 Februarie 2012, 23:56:48
41-0763-7 pe vremea cand era clasica "parcata" in curtea UZINEI SOFTRONIC CRAIOVA in NOIEMBRIE 2010 asteptand inca o transa de bani destinata modernizarii in "D E L F I N E" ( 477-763-3 --> Depoul Arad ) :
Titlu: Raspuns: 24) 477-763-3 --> Depoul Arad
Scris de: Trainspotter Europe din 19 Iulie 2012, 19:45:36
Statia: Timisoara Nord
Data: Iulie 2012
Titlu: Raspuns: 24) 477-763-3 --> Depoul Arad
Scris de: IASMIN SANDU din 09 August 2012, 16:28:09
477-763-3 izolata in GARA CERNELE -- 09 August 2012:


FOTO DANIEL BELBITA
Titlu: Re: 24) 477-763-3 -> Depoul Arad (modernizata 2011)
Scris de: Andrei din 30 Decembrie 2014, 23:16:17
27.12.2014

Bucuresti Nord:

91-53-0-477-763-3 cu IR 1657 Buc N - Bacau.