Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive electrice (LE) => Locomotive => Clasa 47 - CFR Calatori (subclasele 477 si 476) => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 28 August 2009, 20:02:19
-
Atentie la numar...476 vit maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei 871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...
De ce s-a ales ca vitoarele locomotive sa aiba pantografe EP2 si viteza locomotivei fiind de doar 120. >:(
91-53-0-477-784-9
Gara de Nord
-
91-53-0-477-784-9, 16.09.2009 Gara de Nord
-
91-53-0-477-784-9
Gara de Nord
91-53-0-477-784-9, 24.01.2010 cu Rapidu 256.
-
91-53-0-477-784-9 prin Gara de Nord.
-
91-53-0-477-784-9, Gara Bucuresti Nord.
-
477-784-9 pe Podul Baneasa 16.03.2010
-
91-53-0-477-784-9, Bucuresti Nord, 13 Martie 2010.
-
91-53-0-477-784-9 Depoul BC -> 30.03.2010
-
91-53-0-477-784-9 repartizata la A 1676 Galati - Bucuresti Nord, 19.03.2010.
-
91-53-0-477-784-9, Bucuresti Nord, 13 Martie 2010.
Data cand ai realizat aceasta poza este 21.03.2010.
-
91-53-0-477-784-9 repartizata la R 798 Craiova - Bucuresti Nord, 21.03.2010.
1) 91-53-0-477-784-9 repartizata la R 798 Craiova - Bucuresti Nord, 21.03.2010 sosirea in Gara de Nord.
2) - 3) 91-53-0-477-784-9, 21.03.2010 retragerea in Depoul Bucuresti Calatori.
-
1. 477-784-9 plecand din Fetesti spre Constanta cu R 681 Bucuresti Nord-Constanta
2. 477-784-9 sosind in Fetesti cu R 681 Bucuresti Nord-Constanta
-
91-53-0-477-784-9 a BC in Bucuresti Nord, 13 Mai 2010.
-
91-53-0-477-784-9 sosise in Gara Bucuresti Nord cu A1662 de la Iasi, 22 Mai 2010:
-
91-53-0-477-784-9 pregatindu-se sa plece din Gara Bucuresti Nord spre Moldova cu R651 Bucuresti Nord - Suceava, 04 Iulie 2010:
-
477-784-9 sosind in Gara Focsani cu A1662 in in directia Buzau - Bucuresti Nord, 24 Iulie 2010:
-
Vazuta de deasupra in Revizia de vagoane Grivita - 05 Ianuarie 2012::
-
Spre Bucuresti:
-
91-53-0-477-784-9 remziata pe zgura in DEPOUL BC -- 25 August 2012:
-
477-784-9