Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul subteran din Bucuresti - METROUL => Depourile Metrorex & Alstom Romania => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 18 Februarie 2010, 18:58:41
-
Depoul Pantelimon
-
Depoul Pantelimon a fost construit prin anii 1990 intrand in exploatare in 1992. La ora actuala este cel mai mare depou de metrou din Romania, avand 17 linii de garare, parcul maxim de trenuri Iva Astra fiind de 25 de trenuri (de 6 vagoane).
Depoul Pantelimon este dotat cu un strung ultramodern, sectie de vopsitorie si o spalare a trenurilor Iva si BM.
Parc de trenuri:
- 21 trenuri Bombardier.
- 10-13 trenuri Iva Astra.
-
Trenuri Iva Astra si Bombardier Movia 346.
-
Linii de garare a trenurilor si strungul depoului.
-
Liniile de garare a trenurilor.
-
Rama de Metrou Roma (1107-2107).
-
"Tarcul" trenurilor aflate in conservare in Depoul Pantelimon. Trenurile respective se folosesc din cand in cand, cand parcul de metroul circulant se mai mareste!
-
Culoarul de transfer in intre halele de garare si reparatie/revizii.
-
Hala de reparatie/revizie si parcare a trenurilor.
-
- Rama de metrou Roma (1107-2107) efectuand manevre in Depoul Pantelimon
-
Un tren Iva Astra alaturi de cateva vagoane de interventie.
-
next :)
-
next :):D
-
Ce inseamna aia "strung"?
-
Ce inseamna aia "strung"?
STRUNG, strunguri, s.n. = MaÈ™ină-unealtă cu ajutorul căreia se execută operaÈ›ia de rotunjire, de filetare, de găurire, de zimÈ›uire etc. prin aÈ™chiere a unei piese. – Din sl. strungÅ
-
Exact, Iasmin :)
-
Stai ca imi scapa ceva...e mai mare decat Berceni? :o care e pe 2 nivele?
-
Stai ca imi scapa ceva...e mai mare decat Berceni? :o care e pe 2 nivele?
Da, Depoul Pantelimon este cel mai mare depou de metrouri din Bucuresti.
-
O nelamurire am si eu, in Depoul Pantelimon exista personal care se ocupa de curatenia interioara a ramelor de metrou? Merg aproape zilnic cu metroul si ramele din Depoul Pantelimon (cele care circula pe Dristor 2 - Republica) sunt absolut jegoase. Cred ca daca se face curatenie o data la doua saptamani este bine dupa cum arata. Aceasta spre deosebire de IVE-le din Militari, care in fiecare dimineata sunt proaspat spalate.
-
"Sunt prea multe si de aceea nu iti dai seama - fata de IVA care au ramas putine, se spala 3-4 pe zi."
Raspunsul nu-mi apartine, este dat de cineva care chiar stie situatia reala din teren. ;D ;)
-
"Sunt prea multe si de aceea nu iti dai seama - fata de IVA care au ramas putine, se spala 3-4 pe zi."
Raspunsul nu-mi apartine, este dat de cineva care chiar stie situatia reala din teren. ;D ;)
Adica?
-
este tipic romanesc. Cum adica sunt prea multe? Sa mai angajeze oameni sau sa aloce eficient forta de munca actuala. E incredibil, daca asta e adevaratul motiv. Este pacat ca BM-urile, totusi sunt noi, arata intr-un fel. Nu a fost destul ca au lasat IVE-le de izbeliste. Este o chestie de imagine, la o asemenea investitie, s-ar preta sa nu mergem in trenuri de-a dreptul imputite.Sau poate de acum se cauta motive sa se dea la casat si BM-urile. Probabil ca or fi CAF-urile mai "rentabile" pentru cine trebuie
ma rog.... o tara de toata jena per total
-
În legatură cu pozele de la pagina 1,nu mă aşteptam ca un tren IVA să aiba tăbliţa de traseu cu numele Pantelimon.REM 201 se pare ca e norocosul :o :D.