|
10 Decembrie 2023, 13:00:18
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
71
« Ultimul mesaj de Andrei 24 Noiembrie 2022, 08:22:17 »
Linia de autobuz, 313, in momentul de fata, nu mai intoarce la capatul de linie Turnu Magurele, ci a fost prelungit pana la PGB, alaturi de 312.
72
« Ultimul mesaj de Andrei 24 Noiembrie 2022, 08:19:33 »
In prezent, linia nu mai apartine de Autobaza Ferentari, apartinand de Autobaza Obregia.
73
« Ultimul mesaj de Andrei 24 Noiembrie 2022, 08:14:54 »
Linia de autobuz, 124, a fost DESFIINTATA, pe data de 01.01.2020, datorita faptului ca aceasta avea un numar mic de calatori.
74
« Ultimul mesaj de Andrei 24 Noiembrie 2022, 08:05:30 »
Linia a fost prelungita de pe data de 5 martie 2022, pana la Piata Unirii 1. Traseul fiind urmatorul:
– pe sensul spre „Piața Unirii”: Terminal „Zeţarilor”, Prelungirea Ferentarilor, Str. Toporaşi, Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Pod Timpuri Noi, Splaiul Unirii (malul stâng), Bd. Mircea Vodă, Str. Sfânta Vineri, Bd. Corneliu Coposu, rond Piaţa Unirii, capăt de linie „Piaţa Unirii 1”;
– pe sensul spre „Zețarilor”: Piaţa Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sfânta Vineri, Bd. Mircea Vodă, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Șos. Giurgiului, Str. Toporaşi, Prelungirea Ferentarilor, terminal „Zeţarilor”.
75
« Ultimul mesaj de Aguila Real 09 Noiembrie 2022, 06:32:38 »
Frumos, mult succes 
Merci mult. Orice propunere / idee este bine venita.
76
« Ultimul mesaj de Aguila Real 09 Noiembrie 2022, 06:31:07 »
AM REUSIT in sfarsit sa inchid circuitul de sus. Ma duc sa ma imbat, revin...
77
« Ultimul mesaj de Andrei 31 Octombrie 2022, 15:34:02 »
Frumos, mult succes 
78
« Ultimul mesaj de Andrei 31 Octombrie 2022, 15:10:12 »
Începând de marți, 01 noiembrie 2022, linia de troleibuz 66 va fi suspendată, iar pentru preluarea călătorilor va fi înființată linia navetă de autobuz 667. Detalii aici: https://tpbi.ro/linia-66-suspendata-temporar-tpbi-infiinteaza-linia-naveta-667/
79
« Ultimul mesaj de Andrei 31 Octombrie 2022, 10:57:36 »
Date tehnice - Autobuz Mercedes Citaro C2 (O530) Hybrid Locuri pe scaune: Locuri în picioare: Total: 108
Dimensiuni Lungime [mm]: 12.135 Lățime [mm]: 2.550 Înălțime [mm]: 3.150 Ampatament [mm] 5.900 Dimensiune anvelope: 275/70 R 22,5 Consolă față [mm]: 2.805 Consolă spate [mm]: 3.430 Cerc de bracaj [mm]: 21.214 Unghi de gardă față [°] 7 Unghi de gardă spate [°] 7
Motor termic Motor termic: Mercedes-Benz OM 936h Normă de poluare UE: Euro VI Sistem BlueEfficiency Power, tehnologie diesel SCR BlueTec®, sistem de injecție combustibil – Common Rail Putere max. [kW]: 220 la 2.200 rpm (299 c.p.) Cilindree [cm3]: 7.698 Nr. cilindri / dispunere: 6 / în linie Cuplu maxim [Nm] la turația 1.200 Nm la 1.200 rpm Transmisie, tip: Transmisie automată Voith, Voith DIWA 854.6, 4 trepte Masa transmisiei [kg]: 334
Motor electric Puterea nominală [kW]: 14 Cuplu maxim [Nm]: 220 Tensiunea nominală [V]: 48 Alimentare: supercapacitori montaţi pe acoperiş
Tren de rulare Sistem de direcție: Servodirecție ZF Punte față, tip ZF, suspensie independentă Punte motoare, tip ZF punte portal
Frâne Frână de serviciu: Sistem electronic de frânare cu frâne cu disc Frână de încetinire: Retarder integrat Sistem de frânare electropneumatic (EBS) Sistem anti-blocare (ABS) Program electronic de stabilitate (ESP®) Cameră video pentru marșarier Sistemul de control al presiunii din anvelope
Mase Capacitate rezervor combustibi/aditiv AdBlue [l] 210 / 27 Masă totală admisă [kg] 19.000 Punte față [kg]: până la max. 7.500 Punte motoare [kg]: 13.000
Climatizare Putere sistem de răcire spațiu pasageri [kW]: treapta de bază: 32 kW / treapta de confort: 39 kW Putere sistem de încălzire spațiu pasageri [kW] 38 Putere sistem de răcire spațiu șofer [kW]: 8 (4 electric) Agent răcire: R-134a Putere sistem de încălzire spațiu șofer [kW]: 22
Uși Nr. uşi: 3 Înălțime urcare ușă [mm] 320 Lățime ușă [mm]: 1.250 Înălțime podea culoar central față de carosabil [mm]: 370
80
« Ultimul mesaj de Aguila Real 16 Octombrie 2022, 12:31:50 »
Se lucreaza intens la finalizarea traseului de jos. Intre timp am hotarat ca pe traseul de sus sa fie o singura linie, dublata de o linie secundara doar sus de tot, la altitudinea maxima.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
|
|