Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Operatori feroviari privati => Subiect creat de: Elful din 05 Decembrie 2010, 19:36:16
-
Discutii generale despre operatorul privat GFR.
-
De la noul mers al trenurilor GFR va detine tot parcul rulant al Rompetrol, Unicom Group si jumatate din CTF ( Compania de Transport Feroviar ) cu subdeviziunea GTF - Grup Transport Feroviar. Inca o data isi dovedeste suprematia pe transportul de marfa in domeniul feroviar.
-
Astazi am avut o surpriza cand m-am dus la Gara de Nord ;D Daca nu se supara, poate cineva sa ofere niste detalii despre respectiva ''doamna'' ?:D
-
Surpriza? N-ai mai fost de mult prin gara, nu?
-
Surpriza? N-ai mai fost de mult prin gara, nu?
Ba da, merg in fiecare joi :D Dar nu am mai intalnit locomotiva respectiva. Am intalnit alte tipuri de locomotive de la G.F.R. dar nu si aceasta.
-
Nu stiu prea multe despre acel tip de locomotiva.Stiu doar ca este ex-SNCF si cam atat...
-
Sunt ex-clasa 425 SNCF. Anul de fabricatie 1967, putere 4130 kW, forta de tractiune 367 kN, viteza maxima 130 km/h. Pana acum sunt cunoscute un numar de 24 de locomotive de acest fel, ale GFR.
-
Deci sunt cam de-o varsta cu EA-urile autohtone...
-
43-0142-0 si 425-208-2 ale GFR la manevre in Bucuresti Nord:
-
60-0281-2 a GFR la manevre in Bucuresti Nord
-
-
-
O locomotiva LDE inchiriata de GFR, despre care multi nu stiti...:)
-
Adica?
-
S.C. Grup Feroviar Român S.A. este o societate cu capital social integral privat, având ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi a serviciilor conexe transportului feroviar.
Rezultatele înregistrate, potenţialul şi disponibilitatea, parcul propriu de vagoane şi locomotive, capacităţile de transport întreţinere şi reparaţii, sunt menite să garanteze efectuarea unor servicii sigure şi de calitate şi recomandă firma noastră ca fiind unul dintre cei mai importanţi operatori feroviari din România.
Remiza GFR de la Brazi a fost construtia la finele anilor 2007, la ora actuala fiind cea mai moderna remiza de locomotive.
Multumim GRAMPET pentru sprijinul ACORDAT!
-
S.C. Grup Feroviar Român S.A. este o societate cu capital social integral privat, având ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi a serviciilor conexe transportului feroviar.
Rezultatele înregistrate, potenţialul şi disponibilitatea, parcul propriu de vagoane şi locomotive, capacităţile de transport întreţinere şi reparaţii, sunt menite să garanteze efectuarea unor servicii sigure şi de calitate şi recomandă firma noastră ca fiind unul dintre cei mai importanţi operatori feroviari din România.
Remiza GFR de la Brazi a fost construtia la finele anilor 2007, la ora actuala fiind cea mai moderna remiza de locomotive.
-
S.C. Grup Feroviar Român S.A. este o societate cu capital social integral privat, având ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi a serviciilor conexe transportului feroviar.
Rezultatele înregistrate, potenţialul şi disponibilitatea, parcul propriu de vagoane şi locomotive, capacităţile de transport întreţinere şi reparaţii, sunt menite să garanteze efectuarea unor servicii sigure şi de calitate şi recomandă firma noastră ca fiind unul dintre cei mai importanţi operatori feroviari din România.
Remiza GFR de la Brazi a fost construtia la finele anilor 2007, la ora actuala fiind cea mai moderna remiza de locomotive.
-
Remiza GFR de la Brazi.
-
Azi dimineata, la trecerea de la Lujerului.
(scuze pentru calitate)
-
Azi dimineata, la trecerea de la Lujerului.
(scuze pentru calitate)
WOW!!!