Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Utilaje feroviare => Subiect creat de: zofei.2006 din 21 Martie 2010, 00:32:52

Titlu: Plasser & Theurer DGS 62N
Scris de: zofei.2006 din 21 Martie 2010, 00:32:52
Masina de stabilizat dinamic patul de balast al caii ferate tip DGS 62 N
   a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 17.250 mm;
- greutate 60 t;
- putere motor 348 kW;
- viteza de deplasare autopropulsat 90 km/h;
- productivitate mai mare de 1.500 m/h.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare orizontale cu frecventa variabila in gama 0 – 42 Hz si aplicarea de forte verticale, pana la valoarea de 240 kN;
- eliminarea restrictiilor de viteza prin compactarea efectuata patului de balast al caii;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
  c) Utilizare:
- compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare.
Titlu: Raspuns: Clasa DGS 62 N
Scris de: zofei.2006 din 21 Martie 2010, 00:45:12
(http://cfr.ro/JF/images/nr12/187.jpg)

Titlu: Raspuns: Clasa DGS 62 N
Scris de: zofei.2006 din 09 Aprilie 2010, 02:28:43
Masina de stabilizat dinamic patul de balast al caii ferate tip DGS 62 N
   a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 17.250 mm;
- greutate 60 t;
- putere motor 348 kW;
- viteza de deplasare autopropulsat 90 km/h;
- productivitate mai mare de 1.500 m/h.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare orizontale cu frecventa variabila in gama 0 – 42 Hz si aplicarea de forte verticale, pana la valoarea de 240 kN;
- eliminarea restrictiilor de viteza prin compactarea efectuata patului de balast al caii;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
  c) Utilizare:
- compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare.