Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Infrastructura rutiera, lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii => Subiect creat de: daf bus din 13 Martie 2012, 20:58:47
-
De ceva timp in zona pasajului de la Mihai Bravu nu se mai lucreaza deloc traficul fiind gatuit si circulatia in zona se desfasoara cu oarece dificultate.O sa revin cu poze din zona asta daca pot sa le fac.
-
De ceva timp in zona pasajului de la Mihai Bravu nu se mai lucreaza deloc traficul fiind gatuit si circulatia in zona se desfasoara cu oarece dificultate.O sa revin cu poze din zona asta daca pot sa le fac.
Si domnul Oprescu spunea ca pasajul e gata anul asta,oricum nu se vrea asta pentru ca din cate am inteles nu se trage tare pentru ca vine din spate cel de la Piata Sudului pentru a nu se mai devia din nou traficul etc, o sa-l paralizeze de tot...inca 2-3 ani...
-
Daca se incep lucrarile si la Piata Sudului putem spune pa zonei ca va fi o paralizie totala cu traficul din zona.
-
Deocamadata nici urma de lucrare la acest pasaj,il cred pe domnul Oprescu ca este blocat de consilieri dar ce rost avea acest pasaj cam inutil din punctul meu de vedere.
-
Deocamadata nici urma de lucrare la acest pasaj,il cred pe domnul Oprescu ca este blocat de consilieri dar ce rost avea acest pasaj cam inutil din punctul meu de vedere.
Defapt, acest pasaj va ajuta foarte mult, in legatura cu traficul ce se desfasoara acum pe vacaresti. Se formeaza cozi de masini inca de pe vacaresti pana l-a Big. Deci ideea este foarte buna cu pasajul respectiv, nu vad ce nu ar merge bine in efectuarea lucrarilor. Si cand va fii gata ai sa vezi ce bine se va merge pe el, dar deocamnadata nici urma de vreun muncitor, ceea ce face ca lucrarile sa intarzie, si sa nu fie terminate la timp. Si deja am vazut ca baietii grafferi deja s-au ocupat de o mica parte din pasaj desenand pe el cu graffiti. Asta e romanu, cand se vede cu ceva nou, bun, folositor altor persoane, face orice ce ca sa strice acel lucru nou sa arate urat, de prost gust, oribil. Asta este ne-am invatat sa distrugem ce vedem nou. Si nu este bine de loc ceea ce se petrece in momentul de fata.
-
Era bine daca vedeam si poze.
-
Defapt, acest pasaj va ajuta foarte mult, in legatura cu traficul ce se desfasoara acum pe vacaresti. Se formeaza cozi de masini inca de pe vacaresti pana l-a Big. Deci ideea este foarte buna cu pasajul respectiv, nu vad ce nu ar merge bine in efectuarea lucrarilor. Si cand va fii gata ai sa vezi ce bine se va merge pe el, dar deocamnadata nici urma de vreun muncitor, ceea ce face ca lucrarile sa intarzie, si sa nu fie terminate la timp. Si deja am vazut ca baietii grafferi deja s-au ocupat de o mica parte din pasaj desenand pe el cu graffiti. Asta e romanu, cand se vede cu ceva nou, bun, folositor altor persoane, face orice ce ca sa strice acel lucru nou sa arate urat, de prost gust, oribil. Asta este ne-am invatat sa distrugem ce vedem nou. Si nu este bine de loc ceea ce se petrece in momentul de fata.
Eu unul nu am vazut niciodata cozi de masinii pana la Big,circul foarte des pe acolo atata ca pieton cat si ca sofer ;) ;).Si cu acele mini cozi de care vorbeai se circula destul de bine si mai ales ca daca se dorea pasaj se putea face cand se lucra inca la linia de tramvai nu acum la 5 luni de la dare in folosinta a liniei sa ne batem joc de ea ca deh este banul public.
-
Pai, da dar du-te pe la ora: 17:36, si sa vezi coloana, de sus de la Cora pana jos. Asta seara am fost la pozat in 133 si cand m-am intors pe jos spre casa era o coada da mai mare dragul.
Baga si niste liniute despartitoare in unele cuvinte... asta asa... ca ar fi corect greamatical.
OLECO
-
Pai omule normal ca era coada daca sunt lucrari acolo :o :o,cum vroiai sa circule amaratii aia cu masinii daca nu circulatia este gatuita jos din cauza podului?????
-
Proiectul Pasajului Mihai Bravu s-a deblocat. Când va fi gata lucrarea
Pasajul suprateran Mihai Bravu-Splaiul Unirii ar fi trebuit terminat în luna aprilie a acestui an. La termenul dat de municipalitate pentru finalizarea lucrării, în locul celor două pasaje paralele prevăzute în proiect erau gata doar câțiva piloni. După ce lucrările au fost oprite timp de mai multe luni, municipalitatea a reluat în luna mai lucrările. Ultimul termen de finalizare dat de autorități este octombrie 2012.
În timpul vizitei făcute pe șantierul pasajului Mihai Bravu, în vara anului trecut, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii bucureșteni vor putea circula pe noul pasaj din aprilie 2012. Luna trecută însă, nici urmă de mașini pe pasaj și mai ales nici urmă de pasaj la fața locului. În aprilie 2012, în locul celor două pasaje paralele prevăzute în proiect se puteau vedea doar câțiva piloni.
Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 și până în prezent. Lucrarea a fost suspendată de două ori de fostul prefectul al Capitalei, Mihai Atănăsoaei, după ce Primăria a demarat lucrările fără a avea un Plan Urbanistic Zonal aprobat. Astfel, prima oară, lucrările au fost oprite oficial pe 20 ianuarie 2011, după ce prefectul a atacat în instanţă autorizaţia de construire emisă de edili, pe motiv că aceasta nu a respectat condiţiile de legalitate. Primarul general, Sorin Oprescu, a dat o nouă autorizaţie de construire, prefectul a atacat-o şi pe aceasta, iar lucrările au fost din nou suspendate. Tribunalul București i-a dat dreptate prefectului, iar timp de aproape şase luni, restricţiile de circulaţie au fost menţinute în zona afectată de şantier, chiar dacă nu s-a mai lucrat decât la punerea în siguranţă a lucrărilor. În final, Consiliul General al Municipiului București a aprobat PUZ-ul pentru proiect, iar lucrările au fost reluate în vara lui 2011.
Câteva luni mai târziu proiectul s-a blocat din nou. Reprezentanții Primăriei Capitalei au precizat pentru B365.ro, că întârzierile din proiect au fost cauzate, de această dată, de lucrările efectuate la rețelele de electricitate de Enel. Deși, constructorii au stat pe loc luni întregi, cât timp proiectul a fost blocat, primăria spune că nu i s-a cerut penalități pentru întârzierile înregistrate.
Între timp, municipalitatea a reluat lucrările la pasajul superateran în paralel cu lucrările efectuate de Enel. Mai mult, a avansat și un nou termen de finalizare a proiectului: 9 octombrie 2012.
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcția Calea Văcărești – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lungimea totală a lucrării este de 644 metri.
Primăria va plăti 28 milioane de euro pentriu realizarea acestui pasaj. În bugetul aprobat al municipalității pentru 2012, pentru acest proiect au fost prevăzuți doar 25 milioane lei (5,7 milioane euro).
http://b365.realitatea.net/news/proiectul-pasajului-mihai-bravu-s-a-deblocat-lucrarea-va-fi-gata-in-octombrie/
-
Stai linistit, pasajul asta nu-i trebuie nimanui. In 10 Iunie ora 21,02 ( fix), orice activitate in santier va fi suspendata pe timp nedefinit. Pe pariu ?
-
Stai linistit, pasajul asta nu-i trebuie nimanui. In 10 Iunie ora 21,02 ( fix), orice activitate in santier va fi suspendata pe timp nedefinit. Pe pariu ?
Ce surse ai ? Sau e propria ta parere?
-
Stai linistit, pasajul asta nu-i trebuie nimanui. In 10 Iunie ora 21,02 ( fix), orice activitate in santier va fi suspendata pe timp nedefinit. Pe pariu ?
Ce dovezi ai cum ca s-ar suspenda din nou? Ai dovezi? Nuu.
-
Nu am dovezi si e propria mea parere. Santierul este practic parasit de muuuuult timp. Nici acum nu se lucreaza de fapt. Asta ma face sa cred ca imediat dupa alegeri va fi parasit din nou. Pe de alta parte cu actualul traseu, tramvaiul 1 are un parcurs mai scurt decat pe la BIG. Si cum tramvaie nu prea sunt, nimanui nu-i convine sa lungeasca traseul lui 1 si implicit sa "bage'' mai multe tramvaie.
-
Nu am dovezi si e propria mea parere. Santierul este practic parasit de muuuuult timp. Nici acum nu se lucreaza de fapt. Asta ma face sa cred ca imediat dupa alegeri va fi parasit din nou. Pe de alta parte cu actualul traseu, tramvaiul 1 are un parcurs mai scurt decat pe la BIG. Si cum tramvaie nu prea sunt, nimanui nu-i convine sa lungeasca traseul lui 1 si implicit sa "bage'' mai multe tramvaie.
Unu la mana oricum linia 1 va mai ramane asa cel putin 3-4 ani fie ca iese sau nu actualul primar general al capitalei pentru ca a fost contractat proiectul de la pasajul Piata Sudului(ca este cu fonduri europene) si doi la mana cum am mai spus si cu alte dati cineva mie mi-a spus ca actualul traseu al liniei 1 ar ramane definitiv si pentru portiunea Calea Vacaresti-Romprim s-ar incerca o infiintare de linie noua fie intre Complex Ratb Titan -Dristor Vacaresti-Romprim fie fostul traseu al liniei 54 si anume intre Piata Unirii -Calea Dudesti/Vitan-Romprim.Ramane de vazut ce va fi...ca pana atunci se pot schimba multe...chiar si conducerea ratb...
-
Mie mi se pare ca urgent calea de rulare intre Posta Vitan si Bellu trebuie sa intre in reparatii totale si definitive. Stii desigur la ce ma refer ! ( Deci nu carpeli, trebuie refacut total de la zero ).
-
Lucrările la pasajul Mihai Bravu stagnează: Sorin Oprescu promitea că se vor termin în primăvară
Deşi trebuiau să fie gata de la începutul acestui an, primăria nu ştie nici acum când va termina lucrările la pasajul Mihai Bravu.
Întârzierile vin în contextul în care proiectul a fost demarat fără un plan urbanistic zonal. În toamna anului trecut, primarul Sorin Oprescu promitea că pasajul va fi deschis circulaţiei cel mai târziu în primăvara acestui an.
Lucrările stagnează, iar muncitorii nu sunt de văzut prin zonă. Locuitorii din zonă sunt deranjați de întârzierea lucrărilor, pentru că zona este, practice, un șantier abandonat.
Primăria Capitalei nu are un răspuns clar cu privire la data finalizării lucrărilor.
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/lucrarile-la-pasajul-mihai-bravu-stagneaza-sorin-oprescu-promitea-ca-se-vor-termin-in-primavara-35515.html
Personal cred ca nu se trage tare la acest pasaj pentru ca se asteapta inceperea celuilalat pasaj si anume cel de la Big. Pentru ca vor trebui alte devieri,etc...
-
ŞI "DOREL" RÂDE DE EI. Fraudă cu piloni la pasajul Văcăreşti. O construcţie periculoasă de 35 de milioane de euro!
Studiul de fezabilitate întocmit pentru Pasajul VăcăreÈ™ti l-ar face să râdă È™i pe celebrul „Dorelâ€!. Numai că podul "ÅŸchiop", ce va fi ridicat pe 13 piloni, în loc de 21, va costa peste 35 de milioane de euro.
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii (Văcăreşti) este exemplul cel mai clar despre cum aruncă edilii bani pentru nişte construcţii, doar de dragul imaginii şi cum profită constructorii de incompetenţa autorităţilor.
AnunÅ£ată cu mare fast de către edilul-ÅŸef al Capitalei, Sorin Oprescu, lucrarea, care iniÅ£ial costa 28 de milioane de euro, a început ilegal, pe baza unui proiect greÅŸit. Concret, planul de fezabilitate întocmit de Primăria Capitalei prevedea montarea a 21 de piloni, număr suficient pentru rezistenÅ£a podului. „Dar, din cauza ultilităţilor găsite ÅŸi neprevăzute în proiectul tehnic, vor fi montaÅ£i doar 13 piloniâ€, au explicat, pentru EVZ, surse din Primăria Capitalei.
Pus în faÅ£a acestei si tuaÅ£ii, ÅŸi de teamă să nu piardă lucrarea, constructorul - firma Romstrade, ce aparÅ£ine omului de afaceri Nelu Iordache - a făcut de capul lui un nou proiect care prevede construirea unui pod cu mai puÅ£ine „picioareâ€, dar mai scump cu aproximativ 7 milioane de euro. Mai mult, a început să monteze pilonii în alte locuri decât cele prevăzute de studiul iniÅ£ial, o altă ilegalitate flagrantă. Culmea, podul ar urma să aibă ÅŸi o lungime mai mare. Toate acestea, fără să anunÅ£e înainte Primăria Capitalei, ai cărei inspectori ar trebui să verifice periodic lucrarea. Constructorul chiar s-a apucat de lucru, după care, ca să intre în legalitate, a trimis hârtie la Municipalitate. „S-au făcut o parte din lucrări, iar acum firma de construcÅ£ii Romstrade a trimis un act adiÅ£ional prin care costul lucrării creÅŸte cu aproximativ 20-25%. Cert este că nimeni din Primăria Capitalei nu a semnat actul adiÅ£ionalâ€, au mai precizat, pentru EVZ, surse din cadrul Municipalităţii.
În prezent, lucrările stagnează, iar reprezentanţii Romstrade ameninţă că lasă pilonii în drum şi pleacă acasă dacă nu primesc banii.
28 de milioane de euro costau, iniÅ£ial, lucrările la pasajul VăcăreÅŸti. După împuÅ£inarea „picioarelorâ€, vor costa 35 de milioane
Dilema lui Oprescu: Mutăm ţevile sau dăm banii!
Lucrările trebuiau terminate în martie. Acum, autorităţile nu mai dau niciun termen
Primarul general Sorin Oprescu se gândeÅŸte acum ce să facă: să-i dea bani în plus afaceristului Nelu Iordache sau să plătească o firmă care să mute utilităţile pentru a putea monta 21 de piloni. Primul pod, care face legătura între Mihai Bravu ÅŸi Splaiul Unirii - trebuia terminat în apriliemartie 2012. ÃŽn prezent, circulaÅ£ia în zona VăcăreÅŸti a Capitalei este îngreunată din cauza ÅŸantierului, iar taximetriÅŸtii ÅŸi ÅŸoferii spun că lucrarea nu era „de urgenţăâ€. „Erau alte locuri în care traficul era blocat. Aici se circula, acum este infernalâ€, a povestit un taximetrist.
Ce a promis edilul-şef că face şi până când
2011. „Primul pod suprateran al lucrării Pasajul Calea Văcăreşti - Mihai Bravu, gata în martie-aprilie.
2012. „Lucrările la Autostrada Suspendată încep în acest anâ€. Acestea sunt doar două din marile promisiuni ale lui Sorin Oprescu. ÃŽn cazul autostrăzii suspendate a reuÅŸit să primească votul Consiliului General al Capitalei, dar nu are bani pentru construirea drumului expres. Chinezii salvatori nu mai apar Primarul general a tot anunÅ£at că ar exista investitori interesaÅ£i să pună la bătaie 1,6 miliarde de euro pentru construirea autostrăzii visate de el. Cert este că nici chinezii, nici americanii invocaÅ£i de edil nu au apărut, iar acum se gândeÅŸte să facă un credit pentru a construi drumul promis în campania electorală locală din 2008, atunci când a câştigat primul mandat de primar
Sorin Oprescu grăbeşte lucrările în apropierea campaniilor electorale
FOTO: RÄ‚ZVAN VÄ‚LCÄ‚NEANÅ¢U
Nelu Iordache construieÅŸte pasajul buclucaÅŸ
Firma care construieşte pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii este deţinută de omul de afaceri Nelu Iordache. Acesta a adus pe şantier muncitori din Sri Lanka, ţară în care salariul minim pe economie se ridică la aproximativ 6.750 de rupii (echivalentul a 43 de euro), în timp ce în România acesta este de aproape patru ori mai mare, de aproximativ 160 de euro. Firma Romstrade va construi şi pasajul rutier subteran din Piata Charles de Gaulle pentru 144 de milioane de lei, fără TVA. Nelu Iordache are mai multe contracte cu statul, atât cu primării, cât şi cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).
Omul de afaceri Nelu Iordache este unul dintre „regii asfaltuluiâ€
FOTO: AGERPRES
Cel mai recent scandal legat de omul de afaceri este cel din cauza căruia Mihai Başulescu a rămas fără scaunul de director general al CNADNR. Asta, după ce EVZ e relatat faptul că fostul director a parafat un act adiţional pentru lucrări suplimentare cu societatea Romstrade, firmă de la care Başulescu, în calitatea de director, a încasat, potrivit declaraţiei de avere a soţiei acestuia, depusă pe 7 iunie, nu mai puţin de 57.432 de lei. Mai mult, EVZ a dezvăluit faptul că angajaţii Companiei au fost puşi, după ce Başulescu a ajuns şef la CNADNR, să analizeze contractele aflate în derulare cu Romstrade.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Fraud-cu-piloni-la-pasajul-Vcreti-1003730.html
-
Nu am inteles, si nu cred ca am sa inteleg vreodata, de ce este nevoie de acest pasaj. Bani aruncati pe fereastra, constructii puse de ochii lumii. Bani de salarii nu sant de pensii, da in schimb avem pentru pasaje. Cum am mai spus, bani aruncati de mantuiala. Romania, tara lu papura.
-
Oprescu: Terminăm podul de la Mihai Bravu, stau călare pe constructor
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, miercuri, că podul de la Mihai Bravu va fi terminat întrucât stă "călare" pe constructor, el admiţând că locuitorii din zonă sunt nemulţumiţi de întârzieri, pe care le-a justificat prin existenţa unor inadvertenţe în planul rețelelor de utilități subterane care au îngreunat punerea în aplicare a primului proiect.
"Vorbiţi de podul de la Mihai Bravu. Că de aia a stat un an şi jumătate domnul constructor - de mai rămânea puţin şi-i trăgeam pumni în cap - pentru simplul motiv că, dedesubt, toate reţelele alea în concepţia primului proiect erau de aiurea. Şi a trebuit să trec prin Consiliu - alt SF - să pot să fac toate actele necesare pentru ca să pot să continui podul şi mă apuc să îl continui. Deci o să-l termine, ce să mai discutăm, că stau călare pe el, că cred că i-am isterizat pe toţi locuitorii", a declarat Oprescu, citat de Mediafax.
Lucrările la pasajul suprateran au început în 17 ianuarie 2011. Primăria Municipiului Bucureşti a atribuit contractul companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor a fost atribuit la începutul lunii decembrie 2011, potrivit unui anunţ al Primăriei. Proiectul a fost estimat iniţial la 99,4 milioane lei, fără TVA, iar autoritatea contractantă a primit trei oferte pentru realizarea lucrărilor. Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în prezent.
Pasajul denivelat a fost prevăzut a fi realizat suprateran pe relaţia Şoseaua Mihai Bravu - artera propusă la limita estică a Parcului Tineretului, pentru închiderea inelului principal de circulaţie al municipiului Bucureşti, ca legătură directă dintre Şoseaua Mihai Bravu şi intersecţia Şoseaua Olteniţei cu Bulevardul Constantin Brâncoveanu.
http://b365.realitatea.net/oprescu-terminam-podul-de-la-mihai-bravu-stau-calare-pe-constructor_183350.html
-
Lucrarile merg foarte greu si se lucreaza doar la jumatate din pasaj ! Pasajul Vacaresti-Mihai Bravu e finalizat in proportie de aproximativ 20%, desi lucrarile au inceput pe 17 ianuarie... 2011 ! Pasajul Mihai Bravu-Vacaresti e finalizat, dupa cum am spus la inceputul acestei postari, 0% ! Cred ca ambele pasaje vor fi gata in 2015.
-
Primarul general al capitalei aflat astazi la o emisiune tv a declarat ca acest pasaj va fi gata undeva in 2014.Dupa aceea se va apuca si de pasajul de la piata Sudului pentru a nu crea si mai mare/mult disconfort in trafic.Deci tramvaie prea curand pe relatia Vacaresti-Sudului-Romprim si aici ma refer la linia 1 nu o vom vedea prea curand,poate 2016...Cel putin ramane linia 11 pana se apuca de pasajul de la piata Sudului...
-
Promisul Pasaj Mihai Bravu: Contractul cu firma constructoare - reziliat. Când se termină lucrările
http://b365.realitatea.net/pasajul-mihai-bravu-calea-vacaresti_185577.html
-
Va mai exista linia 34?
-
Va mai exista linia 34?
Pentru cel putin 3-5 ani in niciun caz.Vom vedea ce mutari de linii se vor face dupa ce vor termina cele doua pasaje si dupa ce va revenirea lui 19.
-
O vedeta a avut de-a face cu asa zisul pasaj de la Vacaresti...la propriu...
http://www.click.ro/vedete/romanesti/Claudia_Sexxy-masina-accident-vedete-capitala-groapa_0_1561643853.html
Pentru prima dată, Claudia Pătraşcu, a înţeles ce este viaţa. Săptămâna trecută, artista şi familia ei era sa-şi piardă vieţile după ce maşina în care se aflau a aterizat într-o groapă uriaşă.
Duminica trecută a fost una cu ghinion pentru Claudia Pătrăşcanu. Solista a fost implicată într-un accident din care a scăpat cu viaţă ca prin miunune. În jurul orei 17.00, aceasta împreună cu mama şi fratele ei veneau dinspre zona mall-ului Sun Plaza, pe Calea Văcăreşti. În zona respectivă, calea de acces e îngrădită din cauza unei construcţii ce durează de doi ani, traficul este îngreunat, astfel că singura soluţie a conducătorilor auto este să circule pe linia de tramvai.
Incidentul s-a petrecut duminica trecută, pe Calea Văcăreşti din Capitală
La semafor, cântăreaţa a schimbat în viteza a doua, dar a alunecat, s-a învârtit de două ori, iar maşina pe care o conducea, un Citroën C4, a plonjat într-o groapă uriaşă. Dacă nu ar fi fost susţinută de un pietroi şi dacă nu ar fi pus frâna de mâna, Claudia şi familia ei nu ar mai fi fost în viaţă.
Deşi u scăpat cu bine, au fost traumatizaţi psihic.
„Nu-mi mai aduc aminte ce s-a întâmplat, ştiu că ne-am speriat foarte tare, am suferit un şoc din care încerc şi acum să-mi revin. Am ţipat de spaimă, iar fratele meu şi mama au început să plângă. Ne-au sărit oamenii în ajutor, ne-au scos pe geam, pentru că portierele erau înfipte în pământ. Nu am suferit nici o contuzie, dar psihic suntem afectaţi. Nu am putut dormi, aveam în faţă doar imaginea aceea. Maşina nu are asigurare, va trebui să suport reparaţiile de la şasiu, rezervorul e spart, puteam lua foc", ne-a spus Claudia.
Conduce de ani buni şi nu a avut nici un accident până acum, dar spune că nu va lăsa nerezolvată această problemă de care trebuia să se ocupe primăria de sector şi firma de construcţii. „În zona respectivă nu se poate circula decât pe linia de tramvai, pentru că şmecherii construiesc în mijlocul străzii, fără să îngrădească locul, fără să existe semne de avertizare pentru şoferi. Acum o lună am mai văzut o maşină în groapa aceea. Avocaţii mei se vor ocupa de caz", a mai spus artista.
-
Cam asa va arata pasajul Mihai Bravu:
(http://www.libertatea.ro/typo3temp/pics/4652-325207-9editiemihaibravu_614587b986.jpg)
Sursa: libertatea.ro
-
Cam asa va arata pasajul Mihai Bravu:
(http://www.libertatea.ro/typo3temp/pics/4652-325207-9editiemihaibravu_614587b986.jpg)
Sursa: libertatea.ro
Arata bine,dar asta este lucrare de durata.Nu va fi gata pasajul asta in vara lui 2014 in niciun caz...Linia de tramvai ramane jos,parca?
-
S-ar putea ca da. Deoarece sunt statii de efectuat.
-
S-ar putea ca da. Deoarece sunt statii de efectuat.
Ce fel de statii? La ce te referi?
-
Ce fel de statii? La ce te referi?
Este decat o singura statie pe vacaresti.
-
Am vazut ceva mai devreme la un post de stiri ca pasajul acesta intra in conservare alaturi de magistrala 5 (M5).
-
Am vazut ceva mai devreme la un post de stiri ca pasajul acesta intra in conservare alaturi de magistrala 5 (M5).
Genial! daca ne-am apucat, macar sa-l si terminam... asta-i romanul nostru, sau asta-i Romania noastra. Si, cine dintre voi se uita mai des la stiri, ati vazut ca se intampla fel-si-fel de accidente pe aceasta sectiune Mihai Bravu. Mai mult de la linia aia de tramvai, care reuseste sa "fure" masina si sa-l avarieze intr-o groapa sau alt autovehicul s.a.m.d.
-
Nu sunt fonduri pentru finalizarea constructiei.
-
Ar fi o prostie sa mai inceapa si pasajul de la Piata Sudului...ca sa nu mai dea traficul peste cap si in zona aia.
-
Pasajul de la Mihai Bravu: Primăria Capitalei pune șantierul în conservare
În timp ce șantierul pasajului Mihai Bravu-Vacărești stă abandonat de mai bine de șase luni și dă mari bătăi de cap șoferilor, Primăria a angajat muncitori care să evalueze lucrările deja efectuate și să pună construcția în conservare până la reluarea lucrărilor care ar putea avea loc cel mai devreme în vara acestui an.
Lucrările la Pasajul Mihai Bravu s-au oprit de mai bine de șase luni, după ce firma constructoare a intrat in faliment, iar contractul cu Primăria a fost reziliat. Între timp, municipalitatea se vede nevoită să cheltuiască bani de la buget pentru conservarea lucrărilor făcute de firma Romstrade, deținută de baronul asfaltului Nelu Iordache.
„Până la atribuirea unui nou contract pentru finalizarea execuţiei obiectivului de investiţii printr- o nouă procedură, prevăzută de materia achiziţiilor publice, s-au contractat lucrări de protecţie a structurilor deja executate în vederea conservării temporare a lucrării aferente obiectivului de investiţii Pasaj suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii, precum şi lucrări de expertiză (necesare unei corecte identificări a stadiului calitativ şi cantitativ executat)", se precizează într-un răspuns al biroului de presă al Primărei Capitalei pentru EVZ.
Astfel, Primăria plătește 15.000 de euro pentru verificarea lucrărilor făcute de firma lui Nelu Iordache, dar şi pentru conservarea lucrărilor făcute până în prezent.
Pasajul ar fi trebuit să fie dat în folosință în primăvara anului 2012 dar termenul de finalizare al lucrărilor nu a fost respectat. Mai mult decât atât, lucrările au fost sistate în vara anului trecut deoarece compania Romstrade a intrat în insolvență, contractul fiind asftel reziliat automat.
Consiliul General al Municipiului București a votat recent un proiect care prevede încheierea unui contract de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică privind proiectul pasajului suprateran Mihai Bravu - Văcăreşti. Concret, Primăria Capitalei cere angajarea unor avocaţi care să o reprezinte în instanţă în cazul unui eventual proces pentru banii pe care îi datorează firma lui Nelu Iordache, intrată în insolvenţă din decembrie 2012.
Primarul general, Sorin Oprescu, a declarat recent că va scoate din nou la licitație acest pasaj, lucrările urmând să reînceapă abia la vară.
http://www.b365.ro/pasajul-de-la-mihai-bravu-primaria-a-angajat-muncitori-pentru-conservarea-i-evaluarea-lucrarilor_187833.html
-
....
-
....
Nimic nou !!! Pentru pozele astea chiar te felicit deoarece cam greu se aduc noutati pe forum despre marile santiere,evolutii,stagnari,etc.
P.S : Daca ajungi si pe celelalate mari santiere(Liviu Rebreanu,etc) chiar esti de felicitat.Asta bineinteles daca ai timp si posibilitatea deoarece si eu as fi venit cu noutati de pe santiere dar nu am timp !!! Bv...inca odata !!!
-
Nimic nou !!! Pentru pozele astea chiar te felicit deoarece cam greu se aduc noutati pe forum despre marile santiere,evolutii,stagnari,etc.
P.S : Daca ajungi si pe celelalate mari santiere(Liviu Rebreanu,etc) chiar esti de felicitat.Asta bineinteles daca ai timp si posibilitatea deoarece si eu as fi venit cu noutati de pe santiere dar nu am timp !!! Bv...inca odata !!!
Cu lucrariile de pe Liviu Rebreanu o sa vin curand.
-
Vesti bune !
Pasajul de la Mihai Bravu are un nou constructor. Când va fi gata proiectul
Sorin Oprescu a anunțat că a fost ales un nou constructor pentru pasajul Mihai Bravu - Văcărești, lucrare abandonată de aproape un an de zile. Proiectul a început în 2011 și ar fi trebuit să dureze un an de zile, însă după doi ani și jumătate șantierul încă blochează traficul spre sudul Capitalei.
Sorin Oprescu a anunțat că municipalitatea a ales un alt constructor pentru Pasajul Mihai Bravu - Văcărești, după ce constructorul inițial, firma Romstrade a lui Nelu Iordache, a intrat în faliment. În urma procedurii de selecție de tip licitație restrânsă accelerată, municipalitatea a ales firma Astaldi, care va primi de la Primăria Capitalei 29 de milioane de euro, plus TVA, pentru a termina podul de la Văcărești.
Primăria a demarat procedura desemnării unui nou constuctor la Mihai Bravu încă din luna mai, iar ofertele au fost deschise la mijlocul lui iunie, însă lentoarea procedurii legale din domeniul achizițiilor publice a făcut ca noul constructor să poată începe lucrările abia acum, la începutul lui septembrie.
Italienii de la Astaldi sunt prezenți în România prin mai multe lucrări de infrastructură. Astaldi este și parte a consorţiului care construieşte Magistrala 5 de Metrou alături de FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM.
Valoarea estimată a contractului este, conform anunţului de licitaţie, de 126,9 milioane de lei fără TVA, adică 29 de milioane de euro. Finanțarea pentru acest proiect va proveni, în întregime, de la bugetul local al Primăriei Municipiului București. Termenul de finalizare este de de 15 luni de la încheierea contractului, adică începutul anului 2015.
Istoricul proiectului
Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în prezent. Lucrarea a fost suspendată de două ori de fostul prefectul al Capitalei, Mihai Atănăsoaei, după ce Primăria a demarat lucrările fără un Plan Urbanistic Zonal aprobat. În final, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat PUZ-ul pentru proiect, iar lucrările au fost reluate în vara lui 2011, înaintându-se ca termen de finalizare luna aprilie 2012.
Câteva luni mai târziu proiectul s-a blocat din nou din cauza lucrărilor la reţelele de electricitate efectuate de Enel. Deşi, constructorii au stat pe loc luni întregi, cât timp proiectul a fost blocat, primăria spune că nu i s-a cerut penalităţi pentru întârzierile înregistrate.
Între timp, municipalitatea a reluat lucrările la pasajul superateran în paralel cu lucrările efectuate de Enel. Mai mult, a avansat şi un nou termen de finalizare a proiectului: 9 octombrie 2012. Reprezentanții primăriei au precizat că atunci când au început săpăturile pentru pasaj au fost descoperite mai multe rețele edilitare care trebuiau mutate, lucru care a încetinit suplimentar lucrările. Din luna octombrie, când se lucra la devierea rețelelor edilitare, lucrările au fost sistate complet.
În luna decembrie contractul Primăriei Capitalei cu Romstrade a fost reziliat, după ce firma a intrat în faliment, iar Nelu Iordache a fost arestat.
http://www.b365.ro/pasajul-de-la-mihai-bravu-are-un-nou-constructor-cand-va-fi-gata-proiectul_194167.html
-
Abia s-au construit parapetii care sa tina podul pe un sens... pana cand il vor finaliza si pe celalalt, cred ca deja unul dintre ele va fi functional.
-
Va fi un adevarat "balamuc" in zona...Sa vedeti si cand vor incepe lucrarile si la pasajul de la Sudului...
-
Aoleu iti dai seama? Iar incep aberatiile. ::)
-
Aoleu iti dai seama? Iar incep aberatiile. ::)
Ce pacat. ???
-
Se pare ca au inceput sa lucreze la pasajul MB. O sa revin cu poze din zona in curand.
-
Cate tramvaie sunt deviate, din cauza multimilor de lucrari de infrastructura care nu sunt realizate la timp. >:( :'( :'(
-
Pai 34 nu stiu da ca o sa mai circule pe Vacaresti. >:(
-
O schita cu viitorul Pasaj Mihai Bravu:
-
Si lucrarile ar trebuii finalizate pana in Decembrie 2014. Ceea ce nu cred'ca se vor finaliza pana atunci.
-
Si lucrarile ar trebuii finalizate pana in Decembrie 2014. Ceea ce nu cred'ca se vor finaliza pana atunci.
La ce ritm se misca,poate in august 2016. >:(
-
La ce ritm se misca,poate in august 2016. >:(
Deja au intrat in forta cu construcita si cred ca macar o parte va fii gata pana in 2014.
-
PRIMARUL GENERAL SORIN OPRESCU A FOST AZI PREZENT PE SANTIER...
Prezent la lucrările de la Pasaj, vineri la prânz, Primarul general Sorin Oprescu a spus că primul pod ar trebui să fie finalizat în luna martie, urmând să se înceapă lucrările și la cel de-al doilea pod, care este paralel cu primul, dacă va permite vremea.
Termenul de finalizare a lucrării trecut pe pancartele de la șantier este decembrie 2014. Costul lucrării este de 126 milioane de lei, plus TVA.
În curând ar putea reîncepe lucrările şi la Pasajul de la Piaţa Sudului, pentru care Municipalitatea a demarat în septembrie a doua licitaţie.
Aici mai mult ca sigur vor incepe in primavara lucrarile...
http://www.b365.ro/pasajul-mihai-bravu-vacaresti-prinde-contur-galerie-foto_195833.html
-
Iar
incep speculatiile despre acel pasaj. Nu se va apuca nimeni de sudului
pana cand cel de la MB nu va fii terminat. Ce zice Oprescu acum sunt
simple promisiuni.
-
+ 1
-
PRIMARUL GENERAL SORIN OPRESCU A FOST AZI PREZENT PE SANTIER...
Prezent la lucrările de la Pasaj, vineri la prânz, Primarul general Sorin Oprescu a spus că primul pod ar trebui să fie finalizat în luna martie, urmând să se înceapă lucrările și la cel de-al doilea pod, care este paralel cu primul, dacă va permite vremea.
Termenul de finalizare a lucrării trecut pe pancartele de la șantier este decembrie 2014. Costul lucrării este de 126 milioane de lei, plus TVA.
În curând ar putea reîncepe lucrările şi la Pasajul de la Piaţa Sudului, pentru care Municipalitatea a demarat în septembrie a doua licitaţie.
Aici mai mult ca sigur vor incepe in primavara lucrarile...
http://www.b365.ro/pasajul-mihai-bravu-vacaresti-prinde-contur-galerie-foto_195833.html
Intrebare:
Linia de tramvai din dreptul viitorului pasaj va fi modernizata? La viitorul pasaj de la Sudului am inteles ca se va intampla asta...
-
Intrebare:
Linia de tramvai din dreptul viitorului pasaj va fi modernizata? La viitorul pasaj de la Sudului am inteles ca se va intampla asta...
Da ti-ai pus intrebarea da ca va mai exista?
-
Da ti-ai pus intrebarea da ca va mai exista?
Am inteles ca linia de tramvai va ramane acolo unde este...nu se va muta pe pasaj...
-
Am inteles ca linia de tramvai va ramane acolo unde este...nu se va muta pe pasaj...
Eu n-am inteles un lucru. Tramvaiul va avea loc printre poduri?
-
Eu n-am inteles un lucru. Tramvaiul va avea loc printre poduri?
O sa vedem? :P
-
O sa vedem? :P
Da corect.
-
Eu n-am inteles un lucru. Tramvaiul va avea loc printre poduri?
Dap,linia de tramvai va ramane acolo unde este...
Uitati un video official in care se vede cum incape tramvaiul intre cele doua poduri...
http://www.youtube.com/watch?v=OZPnNAW5o20
-
Si autobuzele o vor lua pe sus ?
-
Si autobuzele o vor lua pe sus ?
Asa se pare.
-
Asa se pare.
Care autobuze,ca linia 634 va disparea odata cu terminarea pasajului...
-
Care autobuze,ca linia 634 va disparea odata cu terminarea pasajului...
Celelalte care treceau pe atunci.Cred ca 312,313 si 381 treceau acolo,nu sunt sigur. ???
-
Celelalte care treceau pe atunci.Cred ca 312,313 si 381 treceau acolo,nu sunt sigur. ???
Nup,ele fac stanga si intra pe Bd-ul Tineretului...deci nu ajung pe pasaj...
-
Nup,ele fac stanga si intra pe Bd-ul Tineretului...deci nu ajung pe pasaj...
OK.
Dar credeti ca se va face retea de troleibuz pe pasaj?
-
OK.
Dar credeti ca se va face retea de troleibuz pe pasaj?
Ai o "obsesie" cu pasajul? N-are cum,reteaua ramane acolo unde este,n-are legatura cu pasajul...pasajul este facut in mare parte pentru a traversa Dambovita...direct...la stanga sau la dreapta se va face pe sub pasaj,deci nu are treaba cu pasajul....Multumit ?!
-
Ai o "obsesie" cu pasajul? N-are cum,reteaua ramane acolo unde este,n-are legatura cu pasajul...pasajul este facut in mare parte pentru a traversa Dambovita...direct...la stanga sau la dreapta se va face pe sub pasaj,deci nu are treaba cu pasajul....Multumit ?!
Multumit. :)
-
Multumit. :)
Cu placere...Uitate de mai multe ori la video-ul de mai sus cu privire la pasaj si ai sa-i intelegi utilitatea...
-
Cu placere...Uitate de mai multe ori la video-ul de mai sus cu privire la pasaj si ai sa-i intelegi utilitatea...
L-am vazcut si i-am inteles utilitatea.Multumit?
-
O poza de astazi:
-
Da, o sa vedem. :P
-
O poza de astazi:
Si inca cateva:
-
Va rog sa indicati ziua in care le fotografiati, daca nu sunt postate in aceeasi zi.
Multumesc!
-
Va rog sa indicati ziua in care le fotografiati, daca nu sunt postate in aceeasi zi.
Multumesc!
Pe data de 19.10.2013 sunt realizate pozele.
-
Fotografiile acelea au fost realizate recent de la data aparitiei lor pe site, cat despre Pasajul Mihai Bravu, eu cred ca pana pe 31 dec termina banda aceea si se ocupa de cealalta, mare harmalaie... sa nu uitam ca Mega Image-ul de la BIG a fost construit foarte repede iar acum aproape ca e gata si cel de la mine. Dar asta e off-topic. Linia 76 se va relua cel mai probabil dupa inaugurarea pasajului, dupa ce vor fi finalizate complet toate lucrariile de-aici (inclusiv tramvaie).
-
Lucrările la pasajul Mihai Bravu evoluează cu repeziciune. Cum arată primul pod.
Lucrările la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii se derulează cu repeziciune. Primul pod ar trebui finalizat în martie 014, iar întreaga lucrare ar trebui dată în folosință în decembrie anul viitor.
Pe Calea Văcărești se lucrează de zor la primul pod al pasajului suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii. În aceste zile se realizează eșafodajele pentru montarea podului metalic. Primul pod ar trebui finalizat în martie anul viitor, iar cel de-al doilea în decembrie 2014. "Pasajul rezolvă conflictul de circulaţie de la nivelul a două puncte esenţiale - Splaiul Unirii şi Dâmboviţa pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecţia Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului", de
ului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni şi 450.000 de maşini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcţia Calea Văcăreşti – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Lungimea totală a lucrării este de 644 metri.
Lucrările au fost blocate de mai multe ori în ultimii doi aniProiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în prezent. Lucrarea a fost suspendată de două ori de fostul prefect al Capitalei, Mihai Atănăsoaei, după ce Primăria a demarat lucrările fără un Plan Urbanistic Zonal aprobat. În final, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat PUZ-ul pentru proiect, iar lucrările au fost reluate în vara lui 2011, înaintându-se ca termen de finalizare luna aprilie 2012.Câteva luni mai târziu proiectul s-a blocat din nou din cauza lucrărilor la reţelele de electricitate efectuate de Enel. Deşi, constructorii au stat pe loc luni întregi, cât timp proiectul a fost blocat, primăria spune că nu i s-a cerut penalităţi pentru întârzierile înregistrate.Ulterior, municipalitatea a reluat lucrările la pasajul superateran în paralel cu lucrările efectuate de Enel. Mai mult, a avansat şi un nou termen de finalizare a proiectului: 9 octombrie 2012. Reprezentanții primăriei au precizat că atunci când au început săpăturile pentru pasaj au fost descoperite mai multe rețele edilitare care trebuiau mutate, lucru care a încetinit suplimentar lucrările.În luna decembrie, contractul Primăriei Capitalei cu Romstrade a fost reziliat, după ce firma a intrat în faliment, iar Nelu Iordache a fost arestat.Lucrările au fost reluate în august 2013 cu un nou constructor. După o procedură greoaie care a durat aproape patru luni, Primăria Capitalei a ales asocierea de firme Astaldi SpA - Astalrom SA să finalizeze lucrările începute de firma Romstrade.Valoarea contractului este de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA.
- See more at: http://www.b365.ro/lucrarile-la-pasajul-mihai-bravu-evolueaza-cu-repeziciune-cum-arata-primul-pod_197331.html#sthash.1bP3BOPz.dpuf
-
Oprescu: Pe primul pod de la Mihai Bravu - Splaiul Unirii se va circula din martie. FOTOGALERIE
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a verificat astăzi stadiul lucrărilor la pasajul de la Calea Văcărești.
Conform primarului general, mașinile vor putea circula pe primul pod al Pasajului de la sfârșitul lunii martie 2014. Al doilea pod ar urma să fie finalizat până la sfârșitul anului următor, promite Sorin Oprescu.
â€Primul pod a prins contur. Se lucreaza zi si noapte, in timpul saptamanii. In aceste zile au fost pe santier cate 100-120 de oameni pe zi. S-au montat 40 de grinzi, din cele 44 care trebuie montate. Ultimele 4 grinzi se monteaza in noaptea aceasta, iar pe prima parte a podului s-a turnat si betonul. Ne dorim ca in primavara sa se poata circula pe primul pod, iar daca vremea ne va permite, sa incepem lucrarile si la cel de-al doilea podâ€, a spus edilul-È™ef.
Acest proiect ar urma să rezolve problemele de circulație a patru cartiere, a mai declarat primarul. Astfel, prin acest pasaj, cartierele Berceni-Olteniței, Balta Alabă, Pantelimon și Colentina vor fi leate între ele și vor avea legătură cu zona de nord a orașului, dar vor avea și alternative față de inelul interior de circulație reprezentat de Mihai Bravu și Ștefan cel Mare, fapt care va duce la decongestionarea circulației în zona centrală.
Cât de curând, se va trece și la devierea circulației la Piața Sudului, pentru a începe lucrările la pasajul ce se va construi acolo cu bani europeni. Infrastructura rutieră de la Piața Sudului va fi modernizată cu bani europeni. Traversarea se va face, de la Văcărești la Nițu Vasile, cu 74% mai rapid decât acum, susțin autoritățile. Valoarea totală a proiectului de modernizare a traficului de la Piața Sudului se ridică la suma de aproximativ 30 milioane de euro, acesta fiind cel mai mare proiect cu fonduri UE din Bucureşti.
Pe Calea Văcărești se lucrează de zor la primul pod al pasajului suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii. În aceste zile se realizează eșafodajele pentru montarea podului metalic. Primul pod ar trebui finalizat în martie anul viitor, iar cel de-al doilea în decembrie 2014.
"Pasajul rezolvă conflictul de circulaţie de la nivelul a două puncte esenţiale - Splaiul Unirii şi Dâmboviţa pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecţia Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului", declara primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul vizitei făcute pe șantier pe 11 octombrie.
Potrivit edilului-șef beneficiarii direcţi ai viitorului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni şi 450.000 de maşini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcţia Calea Văcăreşti – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod ( sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.
- See more at: http://www.b365.ro/oprescu-pe-primul-pod-de-la-mihai-bravu--splaiul-unirii-se-va-circula-din-martie-fotogalerie_197701.html#sthash.K4i1SQwb.dpuf
-
16.02.2014
Cateva poze:
-
continuare
-
Primele fotografii făcute de pe Pasajul Mihai Bravu. GALERIE FOTO
Lucrările la primul pod al Pasajului Mihai Bravu se apropie de final, după cum se poate observa din fotografiile surprinse de pe pasaj, de un utilizator al site-ului forummetrouusor.com.
Lucrările la primul pod al Pasajului Mihai Bravu se apropie tot mai mult de final. Potrivit utilizatorului Budy187, de pe forummetrouusor.com, cel care a postat pe contul său de Flickr primele fotografii de pe pasaj, săptămâna trecută s-a pus în funcţiune sistemul de iluminat al pasajului şi s-a început forarea coloanelor şi conectarea tiranţilor (n.r. - element de metal sau de beton armat, folosit în construcții, destinat să suporte numai eforturi de întindere). De asemenea, potrivit internautului, tot săptămâna trecută s-au efectuat şi lucrări la ultimele două grinzi ale podului.
Municipalitatea a demarat recent lucrările și la cel de-al doilea pod al pasajului. Însă, chiar dacă lucrările la primul pod sunt aproape de final şi au început deja şi lucrările la cel de-al doilea pod, şoferii bucureșteni trebuie să se înarmeze cu răbdare, pentru că Primăria Capitalei a prelungit termenul de finalizare al Pasajului Mihai Bravu-Splai Unirii cu patru luni. Conform estimărilor inițiale făcute de primarul general, Sorin Oprescu, pasajul ar fi trebuit finalizat până la sfârșitul acestui an, însă, Municipalitatea a prelungit apoi termenul inițial până în aprilie 2015.La sfârșitul anului trecut, în timpul unei vizite pe șantierul pasajului Mihai Bravu, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii vor circula pe primul pod al pasajului în martie 2014, iar pe al doilea până la sfârșitul lui 2014. Între timp, termenul a fost prelungit. "Primul pod este realizat în proportie de 75% și are ca termen de finalizare perioada aprilie-mai 2014. Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului au ca termen luna aprilie 2015", anunță reprezentanții Primăriei Capitalei, într-un comunicat remis B365.ro. Lucrările la primul pod au fost oprite temporar la începutul acestui an din cauza condițiilor meteo, ele fiind reluate în februarie. Între timp, Municipalitatea a demarat lucrările și al al doilea pod al pasajului. "118 oameni lucrează zilnic la definitivarea primului pod din direcția Piața Sudului-Mihai Bravu-Dristor, iar ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate. În paralel, muncitorii execută lucrările necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod", susțin reprezentanții Primăriei. Pasajul este compus din doua poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.
- See more at: http://www.b365.ro/primele-fotografii-facute-de-pe-pasajul-mihai-bravu-galerie-foto_204134.html#sthash.MzLaC7v0.dpuf
-
Se deschide circulația pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu, mâine
Primul pod al Pasajului Mihai Bravu, sensul Piata Sudului -> Cal. Vitan, este gata, a trecut toate testele și va fi deschis circulației începând de vineri, de la ora 11:00, conform inginerilor implicați în proiect, citați de forumiștii de la forum.metrouusor. Au fost deja desenate marcajele rutiere și montate bannere pe stâlpi cu mesajele PMB "București, 555 ani".
Pasajul Mihai Bravu: Circulația auto pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu va fi deschisă vineri dimineață, la ora 11:00, arată utilizatorul Budy, pe forumul Metrouusor, care publică și fotografii de la fața locului.
Citește și Vechiul Pod Mihai Bravu va fi lărgit. Noi benzi de circulație și pasarele pentru pietoni și bicicliști
Între timp au început lucrările și la al doilea pod al pasajului, care ar urma să fie terminat în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei.
Pasajul Mihai Bravu este compus din două poduri supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Lucrarea rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens.
Primul pod al pasajului Mihai Bravu (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.
http://www.b365.ro/pasajul-mihai-bravu-se-deschide-circula-ia-pe-primul-pod-al-pasajului-mihai-bravu-in-acest-weekend_208987.html
-
O mare minciuna....am fost astazi la fata locului si masinile tot pe jos se deplasau. :-\
-
Dap,linia de tramvai va ramane acolo unde este...
Uitati un video official in care se vede cum incape tramvaiul intre cele doua poduri...
http://www.youtube.com/watch?v=OZPnNAW5o20
Daca se chinuiau cei de la partea grafica si in loc de autobuze VOLVO, puneau MB, era mai realista treaba.
-
O mare minciuna....am fost astazi la fata locului si masinile tot pe jos se deplasau. :-\
Hai sa ne lamurim un lucru :
Greseala mare este ca nu se publica comunicatul oficial al primariei, singurul in masura sa indice data de deschidere a pasajului.
De cand cretinii de la b365 reprezinta o sursa credibila de informatii ? Nu v-ati ars pana acum de nenumarate ori ?
-
S-a deschis azi oficial de la 11:30.A participat la deschidere si primarul general Sorin Oprescu. Pe langa altele el a spus ca cel de-al doilea pod va fi deschis pana la finalul anului...Mie personal imi este greu sa cred ca va fi gata,dar daca se tin de treaba,foarte bine...Nebunia se va muta la Sudului...
-
Poze ceva, in premiera, ai facut?
-
Sursa:
B365.ro (desi sunt jurat ca nu postez stiri de la ei, se pare ca ei sunt primi care au poze si dovezi concludente)
http://www.b365.ro/primarul-general-sorin-oprescu-inaugureaza-maine-pasajul-mihai-bravu_209113.html
Primarul general Sorin Oprescu a făcut duminică, începând cu ora 10:30, o vizită de verificare a lucrărilor la Pasajul Mihai Bravu, în cursul căreia a anunțat și deschiderea traficului pe primul pod al Pasajului. Circulația pe primul pod a fost deschisă începând cu ora 11:30.
https://www.youtube.com/watch?v=Y_AnP3FQutg
Iar pe link-ul celor de la B365.ro, pe langa clipul de pe youtube, mai sunt si cateva poze, facute logic... din clipul de pe youtube.
-
Personal sunt curios cum va fi reconfigurat transportul in comun in zona odata cu finalizarea intregului pasaj.Zona se va ridica din punct de vedere a proiectelor imobiliare si nu numai ...
-
Stie cineva de ce a fost secata Dambovita? Azi la 15:50 a vazut sotia mea, trecand cu 634 prin zona :o
-
Stie cineva de ce a fost secata Dambovita? Azi la 15:50 a vazut sotia mea, trecand cu 634 prin zona :o
Nu stim !!! Poate are legatura cu virgula curatarea Dambovitei.
-
Posibil. Merci pentru raspuns!
-
Păi nu ştiai ? În fiecare iarnă se golesc lacurile. Pentru ca acolo evident nu e Dâmboviţa, sunt lacurile. Dâmbovita e pe dedesubt. ;)
-
Stiu si ce e sub Dambovita... ;)