Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Trainspotting => Subiect creat de: diana din 04 Octombrie 2008, 19:39:49
-
Aici postat schite personale cu garile din Romania :wink:
Deschid eu cu schita gari Timisoara Nord :D sper ca nus prea mari :roll: dar leam pus asa ca sa le puteti vedea :D
Timisoara Nord
-
Halta Costinesti Tabara. Aceasta halta a trebuit sa fie modernizata in anul 2005, dupa inundatiile devastatoare din Costinesti. Pozele au fost realizate in 2007.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0134.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0136.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0213.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0214.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0215.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0216.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0218.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/CFR%20Costinesti%202007/PICT0217.jpg)
-
Garbova Alba - foto 1
Halta Unirea - foto 2 si 3
Halta Chetani - foto 4
Halta Bogata Mures - foto 5
-
"Euro" Gara Focsani - Inceputa pe la inceputul anului 2003.
Se afla inca in constructie urmand sa se mai construiasca si o cladire de birouri si peroanele vor fi acoperite.
(http://i276.photobucket.com/albums/kk27/by2tza/DSC03583.jpg)
(http://i276.photobucket.com/albums/kk27/by2tza/DSC03584.jpg)
-
GARILE DIN MUNICIPIUL PLOIESTI:
PLOIESTI SUD
PLOIESTI VEST
PLOIESTI EST
PLOIESTI NORD
PLOIESTI CRANG
PLOIESTI TRIAJ
PLOIESTI EST POST 1 (Halta Dacia)
-
Nu radeti! Ca este facuta de mine!:lol:
-
Gara Campulung Moldovenesc Nord
Ea este formata din 3 linii electrificate, iar trenurile opresc numai pe liniile 1 si 2, iar linia a 3-a este folosita pentru a stationa automotorul Malaxa clasa 77.
-
Gara din Medias
-
Gara Predeal :
-
Sa Continuam cu ceva gari ... dar vreau si niste comenturi ca sa pot dormi bine :D
Mestecanis
-
Gara Sinaia (scuzati de calitatea pozelor ,ele sunt facute din tren care nu a stat foarte mult in gara :D).
-
BAILE HERCULANE
-
Gara Predeal.
-
Gara Teius
-
Aiud
-
Razboieni
-
Gara veche,Iasi(vazuta de pe pasarela)
-
Asta ai facut-o in ciuda mea :)) ...lasa ca am si eu pe zapada .dar nu noaptea ...
Ia de aici Gara din Iasi:>
-
Lunca Bradului
-
Tg Mures Nord
-------------
Tg Mures Sud
-
Barabant Halta
Vintu de Jos
-
Cea mai noua gara din Romania - Euro Gara din Focsani
-
Gara Baneasa, in prezent tine rolul de gara de protocol, folosita pentru primirea oficialitatilor straine (presedinti, premieri, si alti diplomati de rang inalt), dar si pentru asa-zisele "trenurile prezidentiale", acelasi caz si cu Salonul Prezidential al Aeroportului Otopeni. Asadar, e cam greu sa ai ocazia de a intra in interiorul sau. Dar, dupa informatiile gasite pe Wikipedia (varianta romana) am aflat ca Gara Baneasa este folosita ocazional pentru traficul de calatori pe timpul verii, atunci cand opresc doua trenuri cu destinatia Mangalia, care vin dinspre vestul tarii (Timisoara si Deva). Deci, o veste buna pentru cei curiosi care vor sa vada cum arata in interior gara prin care au trecut mai multi oficiali, romani si straini...
Pana atunci va voi posta o poza cu exteriorul garii...
-
Galati Nord...
-
Alte poze cu gara din Galati, cu sala de asteptare (se afla la etajul superior al garii) si peisaje vazute de la etajul superior...
-
Servicii pentru persoane cu dizabilitati (ascensor, un aparat care poate urca/coboara scaunele cu roti prin scari), toaleta, si... un caine gasit la etajul superior al garii... Oare ca asteapta pe cineva sau asteapta un tren? ??? Nu cred...
-
Continuare.
-
Gara Tecuci
-
Halta Movila
-
Gara Vaslui
-
Gara NICOLINA, iarna si noaptea.
-
Gara NICOLINA, ziua si vara.
-
Gara Nasaud
-
Gara Burdujeni (SUCEAVA)
-
Gara CONSTANTA by NIGHT
-
Gara din Predeal.
-
Gara Predeal
-
Gara Campina:
-
Gara Adjud
-
Gara Nicolina
-
Gata Onesti
-
Gara Comanesti
-
Gara Miercurea Ciuc
-
Gara Aiud
-
Gara Teius
-
Deda Bistra
-
Gara CARBUNESTI
-
Gara TG JIU
-
Gara Fetesti
-
Iasi Nord.
-
Gara din COnstanta plina de zapada.
-
PUTNA ( cea de la manastirea Putna )
-
Gara VERESTI ( jud Suceava )
-
Si de la mine o poza care am facut-o luni 25 mai 2009
-
Gara Obor
-
continuare...
-
Gara Titan Sud
Situata la iesirea din statia de metrou Republica, aceasta gara mai are rolul doar de a face legatura cu Oltenita.
Are doua peroane si doua linii.
In trecut, sigur avea rolul de a prelua locomotivele diesel hidraulice din uzine, linia avand legatura cu CFI (Calea Ferata Industriala) ce inconjoara Bucurestiul.
Fiind o gara veche, cele doua macaze folosite la manevra locomotivelor sunt actionate manual si sunt blocate cu o cheie aflata in biroul sefului de statie.
Iesirea din aceasta gara se face cu un semnal simplu, cu doua focuri, a carei comanda este data tot de catre seful de statie, din birou.
Va voi prezenta pe rand cateva instantanee din gara, precum si pozitionarea garii cu ajutorul hartilor 3d virtuale.
-
continuare...
-
continuare...
-
In ultima poza este ilustrat opritorul de cale ferata in directia Fabricilor din zona Morarilor ( Costin Georgian ) ?
-
Cred ca da, nu cunosc bine zona.
Cert este ca linia aia intra intr-o curte aflata pe langa substatia electrica.
-
Am auzit ca, inainte linia continua spre centrul Bucurestiului si ca era un vechi proiect al Tovarasului Nicolae Ceausescu .. ???
Daca cunoaste cineva mai multe detalii despre aceasta linie sau despre proiectul pomenit de mine in propozitia anterioara este rugat insistent sa ne destainuie si noua detaliile. Multumesc anticipat.
-
In ultima poza este ilustrat opritorul de cale ferata in directia Fabricilor din zona Morarilor ( Costin Georgian ) ?
Da in directia aceea este pus spre fosta fabrica de paine de la Morarilor dar si pentru directie cealalta care duce langa garajul firmei de salubritate ROSAL. ;D
-
Gara Predeal.
-
Cernavoda, CT
-
Medgidia, CT.
-
Aceasta este Gara Cernavoda Pod ;D
-
Gara Adjud vazuta din oras
-
Calea ferata se continua 8) Mergea catre Costin Georgian, trecea pe langa Mc'donalds-ul de acolo (si acum inca mai este vizibila), trecea prin cartierul 23 August si ajungea in zona depozitelor Antrefrig de la Bucuresti Obor. Din Bucuresti Obor, pana in anii '60 era o linie de cale ferata care iesea pe Reinvierii pe linia tramvaiului, pe langa URAC si apoi pe strada Vagonului (sic), trecea prin zona Barbu Vacarescu, cartierul Floreasca, urca la Fabrica de Glucoza (fosta, pentru ca acum este un hotel), dupa ce trecea de Lacul Tei si iesea in linia de constanta in cartierul Aviatiei, langa fabrica de paine. Dar a fost desfiintata cu totul cand a fost pus in plan de catre Ceausescu constructia cartierelor muncitoresti. Bunica imi povestea ca prin anii '50 inca puteai vedea trenuri de la Titan Sud la Obor pline cu oameni. Dar va dati seama ce ar insemna acum ca un tren sa treaca ziua prin Lizeanu-Reinvierii :D Iar tatal meu imi povestea ca prin anii '80 era statia Bucuresti Herastrau exact pe aceasta linie desfiintata, la statia tramvaiului 5 "Fabrica de Glucoza" si ca avea trenuri de acolo :) practic tramvaiul 5 de cand trece Pasajul Baneasa pana la Billa Floreasca tine acelasi aliniament ca fosta cale ferata.
-
Sinaia
-
Poze cu "sicriul pe roti" Bucuresti Obor-Titan Sud-Oltenita :D
-
Poze de asta vara. Tulcea Oras si Tulcea Marfuri.
-
Gara Medgidia vazuta de pe podul de trecere peste linii in directia Bucuresti.
-
O poza cu gara Pantelimon
-
Poza cu Gara Obor asa cum arata in planurile proiectantului.
-
Gara mea preferata este nimeni alta decat..... CALARSI ORAS
Imi place structra, curatenia, linistea, decorul, racoarea constanta din interior, TOT (mai putin copiii pestriti care se alearga pe peron)
Si poze: Am fost des acolo, dar n-am avut inspiratia sa fac niste poze...
-
Calea ferata se continua 8) Mergea catre Costin Georgian, trecea pe langa Mc'donalds-ul de acolo (si acum inca mai este vizibila), trecea prin cartierul 23 August si ajungea in zona depozitelor Antrefrig de la Bucuresti Obor. Din Bucuresti Obor, pana in anii '60 era o linie de cale ferata care iesea pe reinvierii pe linia tramvaiului, pe langa URAC si apoi pe strada vagonului (sic), trecea prin zona Barbu Vacarescu, cartierul Floreasca, urca la Fabrica de Glucoza (fosta, pentru ca acum este un hotel), dupa ce trecea lacul tei si iesea in linia de constanta in cartierul aviatiei, langa fabrica de paine. Dar a fost desfiintata cu totul cand a fost pus in plan de catre Ceausescu constructia cartierelor muncitoresti. Bunica imi povestea ca prin anii '50 inca puteai vedea trenuri de la Titan Sud la Obor pline cu oameni. Dar va dati seama ce ar insemna acum ca un tren sa treaca ziua prin lizeanu-reinvierii :D Iar tatal meu imi povestea ca prin anii '80 era statia Bucuresti Herastrau exact pe aceasta linie desfiintata, la statia tramvaiului 5 "Fabrica de Glucoza" si ca avea trenuri de acolo :) practic tramvaiul 5 de cand trece Pasajul Baneasa pana la Billa Floreasca tine acelasi aliniament ca fosta cale ferata.
Gara Herastrau a mai fost functionala doar pentru marfa, pana in vara anului 1987, cand liniile 5 si 50 care mergeau pe Calea Floreasca, au fost modificate prin prelungirea Strazii Barbu Vacarescu, la ordinul lui Ceausescu pentru ca trecea prea aproape de B-dul Primaverii unde avea o vila si il deranja zgomotul. Atunci au aparut clasicele V3A in noua schema de vopsea de atunci rosu + alb.
-
Cateva poze cu gara din Brasov (21 ian. 2010)
-
Doua poze cu gara din Zarnesti, facute pe 21 ianuarie 2010. Prima poza este facuta dinspre linii, iar a doua din sosea.
-
Gara Medgidia
-
Gara Cilnita jud. Calarasi
-
Halta Jegalia jud. Calarasi
-
Halta Sarulesti, jud. Calarasi
-
Cunoscuta si sub numele de Gara Obor
-
Gara ROSIORI NORD
-
Rosiori Nord
-
Rosiori Nord
-
Aduc si eu niste poze cu gara, din dec 2009 unde am fost cu echipa ro-trans [cativa]
-
Rosiori Nord - Decembrie 2009:
-
Trenurile respective nu opresc la peronul "acela" al garii. Exact cum este facuta poza de mai sus, in stanga, ascunsa printre copaci este adevarata statie Bucuresti Baneasa, o statie normala a CFR-ului, cu toate dotarile normale.
-
Trenurile respective nu opresc la peronul "acela" al garii. Exact cum este facuta poza de mai sus, in stanga, ascunsa printre copaci este adevarata statie Bucuresti Baneasa, o statie normala a CFR-ului, cu toate dotarile normale.
Ce reprezinta cladirea fotografiat de catre B 06 DAN.
-
Este exact ce a spus si el :) Gara prezidentiala (fosta gara regala). Am avut odata ocazia sa intru in ea, si are pe jos un covor rosu imens, cred ca are cel putin 20 de metrii pe diagonala, coloane interioare si candelabre daca nu ma inseala memoria :P Oricum, de cand au "refacut" cica linia catre Constanta, peronul de la prezidentiala este cam cu 10-20 de metrii mai scurt, desi nu l-au demolat, au schimbat traseul liniei, si macazul este pus mai devreme, deci coteste si parareste peronul inainte sa se termine :D
-
Este exact ce a spus si el :) Gara prezidentiala (fosta gara regala). Am avut odata ocazia sa intru in ea, si are pe jos un covor rosu imens, cred ca are cel putin 20 de metrii pe diagonala, coloane interioare si candelabre daca nu ma inseala memoria :P Oricum, de cand au "refacut" cica linia catre Constanta, peronul de la prezidentiala este cam cu 10-20 de metrii mai scurt, desi nu l-au demolat, au schimbat traseul liniei, si macazul este pus mai devreme, deci coteste si parareste peronul inainte sa se termine :D
Ou my god.
-
Ce? :D este socant nu? :D crede-ma ca aveam 10 ani cel mult cand am intrat acolo si parea totul si mai mare, iar distanta dintre peron si linie era ceva ca un bloc pentru mine (pentru ca are inaltimea peronului 14 din GdN)
-
Ce? :D este socant nu? :D crede-ma ca aveam 10 ani cel mult cand am intrat acolo si parea totul si mai mare, iar distanta dintre peron si linie era ceva ca un bloc pentru mine (pentru ca are inaltimea peronului 14 din GdN)
Nici steaguri nu mai are gara respectiva! No scoate la licitatie pe un EURO ca as cumpara-o.
-
Nici steaguri nu mai are gara respectiva! No scoate la licitatie pe un EURO ca as cumparao.
Te rog e gara mea !!! :D La cat am batut pe jos de zeci de ori distanta Pod Miorita >> Pod Poligrafiei sau depinde de caz de la Pipera >> Baneasa >> P.O. Carpati >> Basarab Halta > Bucuresti Nord :D ;D.
-
Cateva poze cu Gara Bucuresti Baneasa, 13 02 2010.
-
Cateva poze cu Gara Bucuresti Baneasa, 13 02 2010.
Un aspect neplacut ce reprezinta Gara Bucuresti Baneasa o reprezinta herghelia de caini. >:(
-
Daca nu te cunosc :D vezi si mai vroiai gara. Eu i-am invatat care cum sunt, dar tot au si o parte pozitiva ca apara gara de vizitatorii indiscreti.
-
Gara Razboieni
-
Razboieni
-
Teius
-
Teius
-
Gara Gherla
-
Gherla
-
Gara Jibou
-
Jibou
-
Gara Satu Mare
-
Satu Mare 15 02 2010
-
Gara Brasov din "fuga" trenului...
-
Ploiesti Sud
-
Ploiesti Vest
-
Halta Bucuresti Triaj Depou
-
H. Buc. Triaj Dep.
-
H. Buc. Triaj Dep
-
B R A S O V
-
next :)
-
Gara Seini
-
Seini
-
Baia Mare
-
Baia Mare
-
Frumoase poze, bafta in continuare :)
-
Gara Pantelimon.
-
Gara Pantelimon.
-
Costinesti 2009
-
Medgidia 2009
-
Brasov
-
Costinesti 2009
Ma scuzati Ranger2007, fotografia postata de dvs reprezinta Gara Costinesti, si nu Halta Costinesti Tabara.
-
Ehh..:))) Se accepta nu ??:))
-
Ehh..:))) Se accepta nu ??:))
Ba da, am creat un subiect NOU!
-
Sinaia
-
Gara Predeal
-
Predeal
-
Predeal @ iunie 2007
-
Brasov iunie 2007
-
Gara Brasov iunie 2007
-
Predeal iun 2007
-
Predeal
-
Predeal
-
Sinaia iun 2007
-
Campina
-
Campina
-
Foarte triste imaginile! :-[ :'(
-
Se va degrada pe zi ce trece din pacate ...
-
Alte cateva poze cu Gara :)
-
Firul de mers catre Constanta :)
-
Gara Eforie Nord
-
Eforie Nord
-
Eforie Nord
@ 2009
-
Halta Nistoresti
-
H. Nistoresti
-
Gara Balotesti
-
Gara Balotesti este o gara pustie, in respectiva oprind doar personalele avand cap de linie trenurile Expres Bucuresti Nord - Aeroport Otopeni.
-
Chiosc in gara Brasov.
-
Gara Crivina
-
Gara Crivina, 06 Martie 2010.
-
Gara Crivina
Scrieti si DVS cand postati fotografii din gara X sau Y data cand le-ati captat. Este asa greu?
Exemplu: Gara Crivina, 06 Martie 2010.
E foarte bine daca se bolduieste numele garii. NU cer prea mult!!! Dar cu un pic de silinta se poate face ceva in ordine!!!
-
Gara Baneasa 10.03.2010 semnale de iesire.
-
Gata sefu' mai usor ca faci riduri :)
-
Gata sefu' mai usor ca faci riduri :)
:D
-
Frumoasa gara :)
-
H. Nistoresti, 13-03-2010.
-
Gara Sinaia, 13 03 2010.
-
Sinaia martie 2010
-
Tunelul de comunicare intre peroanele garii [ care vedeti si voi in ce stare se prezinta ]
-
Sala de asteptare a garii
-
Gara Brasov, 13 03 2010.
-
Brasov martie 2010
-
Foarte important, placa comemorativa care atesta inaugararea garii. Apoi fantana cu apa potabila, multa lume zice ca e apa cea mai buna din oras. Asa o fi.
Dumneavoastra aveti curajul sa beti apa din acea fantana? :-X :'( :-[
-
Dumneavoastra aveti curajul sa beti apa din acea fantana? :-X :'( :-[
Eu am zis ca multa lume o apreciaza, nu eu. Nu, nu beau apa de acolo!
-
Gara Alba Iulia, 02 Septembrie 2009.
Foto Corsar (http://www.ro-trans.org/index.php?action=profile;u=34).
-
Gara Mogosoaia situata la Km 13 pe M 700.
-
Cateva poze cu Gara Mogosoaia.
-
Plus programul trenurilor care opresc in Gara Mogosoaia.
-
Gara Busteni cu R 833/826 la intrare.
-
Gara Pucioasa
-
Pucioasa 28.03.2010
-
Pucioasa 28.03.2010
-
Gara Fieni
-
Fieni 28.03.2010
-
Fieni 28.03.2010
-
Gara Targoviste
-
Targoviste 28.03.2010
-
Alte poze din gara Titan Sud.
-
Frumos curcubeul, insa din pacate gara arata ca o epava.
-
Ce sa ii faci...lipsa de bani si de interes, plus calatori spagari, nasi cu burta mare si casa pe masura = SE DUCE TOTUL DE RAPA FRATILOR :(.
-
Alte poze de la Crivina, 5.04.2010.
-
Pasajul pietonal al garii.
-
E bine ca nu arata dubios sau ceva :D ca daca arata dubios era aiurea, da asa e ok :D :D.
-
Gara Curtea de Arges 07.04.2010.
-
Gara Pitesti, 07.04.2010.
-
Gara Golesti, 07.04.2010.
-
Gara Cimpulung Muscel cu un A1896 spre Bucuresti Nord, 10 Aprilie 2010.
-
Gara Pitesti, 7.04.2010.
-
Pozele sunt de vara trecuta.
-
Curtea de Arges, 7.04.2010.
-
Continuarea..
-
Continuarea..
Nu ai bagat blita sa-ti iasa poza luminata. Pacat de camera ca este performanta!
-
Hmm... Gara Neptun are 3-4 linii :o. EU crededeam ca Halta Pescarus era gara cu multe linii.
-
Observ in vecinatatea garei un triaj plin cu vagoane. Care este starea respectivelor vagoane?
-
Jalnica. Stau acolo de cel putin 10-12 ani.
-
Pescarus cum zici tu, are doar o linie si e pusa intre Costinesti Tabara si Neptun Halta.
-
Pescarus cum zici tu, are doar o linie si e pusa intre Costinesti Tabara si Neptun Halta.
Am confundat-o cu Gara Neptun!
-
Jalnica. Stau acolo de cel putin 10-12 ani.
Sunt in aceeasi stare ca cisternele din Gara Curtea de Arges.
-
Da. Singura diferenta e ca astea ar fi avut o intrebuintare destul de buna, deoarece combinatul de ciment este la 5-10 km distanta.
-
Mda..oricum se intelege ceva din poza asta este cel mai important :).
-
Aflata la km 22-100 pe M 700 .
-
Tot eu revin cu niste poze mai vechi, facute seara pe ceata in gara Predeal.
-
Si tot din ziua aceea, doar ca mai devreme. Scuzati claritatea, dar sunt facute cu 6630-ul, care are o camera de 1.3 mp.
-
Gara Orsova (gara construita in perioada anilor 60-70) fotografiata din masina.
-
Gara Tusnad Bai situata pe M400. Are 2 linii, dintre care doar 1 mai este folosita. Limita de viteza la iesirea inspre Brasov de 30 km/h.
-
Baile Tusnad
-
Gara Beclean Pe Somes [ M 400 ]
-
Beclean, 15 05 2010
-
Burdujeni 16.05.2010
-
Fotografii din Gara Chitila (Magistrala 1000 / 500 / 300) capturate pe 22 Mai 2010:
-
Pot sa spun ca mie mi se pare cea mai curata gara din Romania.
-
Eu pot sa spun ca esti nebun si ca nu ai fost niciodata in cladirea garii si in tunelul de traversare a liniilor care au un miros specific de ... si de .... plus ca fauna care isi face veacul pe langa gara abia asteapta carne prospata ;D. In alta ordine de idei este de departe cea mai buna gara din punct de vedere al capturilor adica locomotive.
-
Eu pot sa spun ca esti nebun si ca nu ai fost niciodata in cladirea garii si in tunelul de traversare a liniilor care au un miros specific de ... si de .... plus ca fauna care isi face veacul pe langa gara abia asteapta carne prospata ;D. In alta ordine de idei este de departe cea mai buna gara din punct de vedere al capturilor adica locomotive.
Nu stiti ce pierdeti. Nu uitati ca RATB-ul nu mai circula si primul mijloc de transport se afla la 2 KM de gara ci circula mai rar dar puteti calatorii "moka."
-
M900 Bucureşti - Roşiorii de Vede - Craiova - Filiaşi - Caransebeş - Lugoj - Timişoara (533 km). Intre Strehaia si Bucuresti linia este dubla electrificata si intre Timisoara si Strehaia linia este simpla electrificata cu exceptia sectorului Caransebes - Lugoj unde este dubla electrificata pe 90 % din traseu.
-
Am fost aici! Statiunea e foarte frumoasa! Dar gara..... Cum intri in gara te ia mirosul de bere!
-
Timisoara Nord
-
7.08.2010
-
@ Silviu ai dreptate maxima, baietasul ala nu stie ce vorbeste. :)
-
Balotesti...sa traiesti :)))
-
Magistrala 900 in dreptul km 12+0, vedere spre Rosiori, 3.10.2010.
-
Marfa rau poza.
-
Gara din Craiova + RTFC - 16 Noiembrie 2010:
-
Foarte important, placa comemorativa care atesta inaugararea garii. Apoi fantana cu apa potabila, multa lume zice ca e apa cea mai buna din oras. Asa o fi.
Dumneavoastra aveti curajul sa beti apa din acea fantana? :-X :'( :-[
Eu am zis ca multa lume o apreciaza, nu eu. Nu, nu beau apa de acolo!
Lasati ca in luna Iunie 2010 m-am riscat sa beau niste apa din acea fantana si inca sunt "intreg". Chiar mecanicii de locomotiva preferau fantana in loc de un butoi de apa plata de la magazin!
Fotografii noi si calde din Gara Rosiori Nord din dimineta aceasta, ora 07:15:
-
Cateva fotografii realizate de mine:
(http://hwwb7g.blu.livefilestore.com/y1p5McHPws8hmNEtLJPO1ibOLGHcqHxd5mjiSiSNAslyBb9lBgP-ktnpDh_sQr2Izr0EpvsXok6-ylUSG-R8T_Ip7rNTBMgzsHb/SANY1996.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pl7uFhx1Uj6_rrzfA8UqfY6FRxbIjAZHWEjv8m5nrHaKhgvtczxCWiHxvt9Pv_1YeLL2KXBcnGibapji217HT8A/SANY1998.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pS8yjaqhNaRa3MfLod2m73b3X3C2fV9C2lTds-KHKR9yQS5i1Lxj58uvn0Dm5XVhp4WKbhU4LKlQ0JV4Ux1OjqA/SANY2000.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1phbwFzIU0kXx7IMrkQx5L2c0jJnj9GfIliCYspvcs_b67PsRfUFI_vJTsufSx3Tuxfrig9sppxvjoYEyDeAnJmg/SANY2001.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1p5myJREcchp-3ZP2Bc_HUr8QterotNYbQC6S37pvpkTvSM52stDDUOEFL5X5EyDBLxMVEncDTLnH-2N5yo22xuA/SANY2002.JPG?psid=1)
-Voi continua-
-
]-Partea 2-
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pKWEyFWdEOsEe2xIHOf9BS9miodogksGM5cZ-M_lKO9sRVKlY7oz0uYi_W_3Rbqy4CGtyDQ354XOMOA_lk5l5Ig/SANY2003.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pKWEyFWdEOsH_iNJC-C3oBPAPF77K7k0chLy_ct8FKoKadO0J9feOx1hecADNhHoHl-gSZzYdTcKKJcAPoxTjNA/SANY2005.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1p3ej7qOjJOV-gYaWHJnKHV60veBVu-CCM287sxAzjzQXF53FzDFJYDZ39CjPluvR2fj6uxkXVv7z4EW1Qd3AUag/SANY2006.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pKyqXJOwRzoDbfycblvF-hhDxz3aH2Sa4GloV7xS7ALpeRuzNlzbIYDeoxWB2J4CE_O36o-PHe0LMFkQHyUJOSg/SANY2007.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pUAHcQzeH8luz9TRg6ohBWUjiqXWYpc6tHRnxseJCrev1L6QjrRLpCYDA9xIIyAzC-_DC0YbkFI49w53tit1esA/SANY2008.JPG?psid=1)
-Voi Continua-
-
]-Partea 3 -
(http://public.blu.livefilestore.com/y1p-YBnbEtkpi0WODXHL88bUJGy5yx1RX4l2CBhuC-J6_CPCMDx8RKso-IWMlYbobl9o8iNJqDXY0IIpMHeulgvHA/SANY2009.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pYg20VtAnNEXyHK3t6UqyLfm3uTA9zgZTondGTQTJdUKHQGdWAf2IgkkYWiu0vwwqmztXpq2hrUgNJVNvZOcLtA/SANY2010.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pjEIgHlblzCqiNfrm2Xup_iONJd4OYMntt1ZISY8VHat6hUUsUbzznjd3x0Mq-FLp3U8ZoMkorXBLBkcPTzZUGg/SANY2011.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pfETbuHAsdrqk2oHiWdqNnvSvVjL25K3jtTy8bZnjPqhs6jEu9zW-NtI8aKNLE47fxN8D1095Soi6s7rIdcGKUA/SANY2012.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pDU8hTPXZhYtTV5K70n5aGlNxQcaB5w37QPTzmM7FTnAmvL0jLMdAIXLJUW3f-WGoICOROXhy_3BI10veGpPWDA/SANY2013.JPG?psid=1)
-Voi Continua-
-
Partea 4-
(http://public.blu.livefilestore.com/y1p6dajzNrIQUlPK28ueOD9REb-bxBtpbMfs8C2Y8GHqYUVm41eKXsHQKcrxzKcIu7kXz8m3Pzh4SpEOlulgBcW2Q/SANY2017.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pWzBN7Ah4-Pr3jHa0QiRiTvv787poqVglvU54QMcvgn9sUFn0xYZJcU3pPdcIrHermsdVJc7xJvmGdl9WNaEtGA/SANY2026.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pasS3svBwl8RXLBJFUfvQPu72CrV6FuwDtpwe7jBR0XzWpGd8NZyHWPhZbtPP3ixLT5n48kISTkMn_AmxtP8bYw/SANY2042.JPG?psid=1)
xxx
(http://public.blu.livefilestore.com/y1pGvfgGLyjrDao30W0xUYQ7ozWieGakLlDNWQufxguy3gylHDS4jXYp4zODXyhvVlW50Gui9d10mKt_wTGApyf0w/SANY2044.JPG?psid=1)
-SFARSIT- :D
-
Gara din municipiul Sfântu Gheorghe va fi modernizată.
Consiliul Local a aprobat un aviz prealabil de oportunitate a lucrărilor din cadrul acestui proiect. Gara din Sfântu Gheorghe nu a fost modernizată de peste zece ani, astfel că era nevoie de lucrări de reabilitare. Vor fi modernizate peroanele, clădirea şi piaţa din faţa gării, se vor amenaja locuri de parcare şi spaţii pentru biciclete, staţii pentru mijloace de transport în comun. În plus, se va construi un tunel pietonal, se va pune gard de protecţie între linii şi se vor instala un sistem de supraveghere video şi o instalaţie modernă de sonorizare. CFR intenţionează să absoarbă fonduri europene în scopul modernizării staţiei din Sfântu Gheorghe, până la sfârşitul acestui an. (Sursa: Mediafax - 05 sept. 2010)
-
Gara Craiova asta iarna 8)
-
Cateva gari de pe M900 ( FILIASI, GURA-MOTRULUI, BUTOIESTI )
-
Am surprins cateva instantanee din gara Rosiori Nord (Rosiorii de Vede), aflata pe magistrala Bucuresti - Craiova - Turnu Severin (specialistii in cai ferate ma vor amenda spunandu-mi exact cum se cheama).
Acum ma uit mai atent la ultima poza. La tractiune era o clasa 45 SIEMENS? ;D
-
Foarte important, placa comemorativa care atesta inaugararea garii. Apoi fantana cu apa potabila, multa lume zice ca e apa cea mai buna din oras. Asa o fi.
Inlegatura cu apa, dl. Mihai, decat sa beau de acolo, mai bine iau de la un magazin de mai indepartare ::)
-
Bunicii mei sunt de langa Rosiori, si de cate ori merg in vizita la ei, mai beau cate un pic de apa de acolo, stai linistit ca nu-i otravitoare apa....Cand nu ai bani de apa....merge si de acolo...si multa lume am vazut ca bea apa de la cismeaua aceea si nu am vazut ca li s-a facut rau... >:(
-
Pentru > mihaiatanasie Rosiori Nord este pe magistrala M900 care leaga Bucurestiul de Timisoara are o lungime totala de 533 km
Pentru Costi > Nu mai vorbi prosti, nu mai exista decat o singura locomotiva clasa 45 Siemens care nu face tractiune decat pe Bucuresti - Constanta, bineinteles vorbim de clasa 45 Siemens originala produse de divizia Siemens la uzina Electroputere Craiova
Pe de alta parte aceste locomotive modernizate de Siemens la EP Craiova au fost remodernizate in timp de Softronic Craiova si au ramas tot clasate ca fiind 45 numai ca pe langa modificarile din posturile de conducere si sala masinilor, s-a schimbat si schema de vopsire.
Siemens-urile modernizate la EP avea partea din fata alba si la mijloc rosie, iar cele facute la Softronic invers exact ca si in cazul clasei 41.
-
Gara Tusnad Bai a fost reconditionata,are peroane inalte (greu e sa traversezi :) ) ,si sunt folosite ambele linii. Si arata frumusel :)
-
Gara Tusnad Bai a fost reconditionata,are peroane inalte (greu e sa traversezi :) ) ,si sunt folosite ambele linii. Si arata frumusel :)
Era si cazul sa se faca ceva in privinta asta :)
-
Gara Predeal - 26 februarie 2011:
-
Gara Vintu de jos:
-
Gara Titan Sud - 20.07.2011
-
Este construita in anul 1886, are o lungime de 864 de metri, are 8 lini dintre care 6 linii electrificate, in 1971 a fost echipata cu CED tip CR3, in primi anii a fost doar o halta, acesta devenind gara dupa constructia racordului Buciumeni - Mogosoaia - Voluntari .
-
Budila
-
Halta Teliu
-
Halta Valea Teliu
-
Halta Poiana Florilor
-
Intorsura Buzaului
-
M 504: Buzau - Nehoiasu
-
Oltenita -- 08 Iulie 2012:
-
TITAN SUD -- 15 Iulie 2012
-
N-am fost niciodata in aceast gara, dar vad ca nu am pierdut cine stie ce.
-
Halta Tanganu -- 15-07-2012:
-
Frunzanesti -- 08 Iulie 2012
-
Gara din Craiova -- 04 August 2012:
-
Gara Chitila - 13 August 2012:
-
Gara Chitila, 14 octombrie 2012:
-
Gara Brazi, 14 octombrie 2012:
-
Eforie Nord
2010.
-
Medgidia
2010.
-
GARA TFC TITAN SUD: -- 17-01-2013: