Se zvonea ca prin construirea de Bucur se mareste capacitatea de transport, dar oricum un Bucur nu face cat un cuplu de 2 vagoane T4R.
r.
Alalteieri seara (10 iunie 2008) am fost plecat sa ma plimb cu bicicleta si in trafic am avut 2 mari surprize pe linia 8. Pe la Sebastian, de la departare am observat un tramvai Tatra :evil: . Tatra Bucur. :evil: :evil: ..Tatra Bucur?Esti sigur de cea ce zici.Aceste tramvaie sunt 100 % romanseti.Si nu are nimic de a face cu Tatra.Daca nu stiai ii zice V2A-T.
Tatra Bucur?Esti sigur de cea ce zici.Aceste tramvaie sunt 100 % romanseti.Si nu are nimic de a face cu Tatra.Daca nu stiai ii zice V2A-T.Primele 3 tramvaie sunt tatra modernizate, adica #3001 (dublu post de conducere), #3002 (dublu post de conducere), 3003.
Ma intreb oare daca o sa se mai produca acest tip de tramvaie .Momentan Uracul nu mai fabrica nici un astfel tip de tramvaie. Se vor face Rk la 3001 si 3002 in primavara.
Daca are cineva vreo idee sa ma anunte si pe mine ::).
#3010 se afla acum 20 de minute la Ghencea, el circuland pe linia 47.
3004 are trapa pentru carusioare? :o :o :o :oCrezi ca sa folosit vreodata acea trapa pentru carucioare.Sau lumea a stiut de ea?
Cautand pe internet pe fostul site al RATB-ului am gasit un slide de la prezentarea tramvaiului 3004 facuta in curtea URACULUI.
Atasez cateva fotografii din acest slide.
Crezi ca sa folosit vreodata acea trapa pentru carucioare.Sau lumea a stiut de ea?Nu cunosc aceste amanunte. Eu am descoperit aceasta trapa/lift de urcare a carucioarelor din acest slide descarcat din arhiva RATB-ului.
Nu cunosc aceste amanunte. Eu am descoperit aceasta trapa/lift de urcare a carucioarelor din acest slide descarcat din arhiva RATB-ului.Oricum este interesanta aceasta trapa dar mai bine ar fi daca si aceasta a fost utila.
Eu unul vreau dovezi solide ca au afisaj Hamelii !Amelii, nu Hamelii.
Eu unul vreau dovezi solide ca au afisaj Amelii !
Tramvaiele cu geamuri rabatabile (#3004 si #3005) au afisaje Ameli! :) :o Abia de la #3006+ au afisaje Hanover! :) :o
Eu unul vreau dovezi solide ca au afisaj Hamelii !
Se pare ca nu sti sa distingi un afisaj Ameli de un afisaj Hanover. :) Uite o poza cu afisajul din spate al lui #3004:
De ce le-a fost interzis sa intre pe 25? ???
Stai tu linistit ca la nevoie se va baga si prin 25.
Si #3003 inca este in URAC. ::)
[...]
PS. ce-i cu #1 mai exact? E defect rau de spui ca "merem" la inmormantare? :( Asta de cand n-a mai circulat? Ca de cand ma stiu pe forumul asta n-am prea dat sau auzit de el pe traseu...
[...]
[...]Pana sosesc placutele de inmatriculare cumparate de la PMB se fac unele improvizatii!
Numarul de inmatriculare (B...) scris cu vopsea sau spray alb -- n-au avut bani sa le puna placute precum celorlalte tramvaie "normale" sau ele inca au ramas la stadiul de "prototipuri"?
[...]
#3001 este DEFECT din cursul anului 2007-2008.
De ceva timp Depoul Militari mai scapa tramvaie Bucur 1 V2A-T si pe linia 25 (poza este facuta de un prieten care mi-a dat permisiunea sa o postez aici!). ::)
#3003 in URAC in data de 28.03.2011. Uimitor este faptul ca au venit piesele lipsa, vagonul facand si probe vineri, 25.03.2011.Si mai uimitor este faptul ca din 20 de neoane mai functionau 17 dupa un an de stat in URAC :)))
#3003 in URAC in data de 28.03.2011. Uimitor este faptul ca au venit piesele lipsa, vagonul facand si probe vineri, 25.03.2011.Si mai uimitor este faptul ca din 20 de neoane mai functionau 17 dupa un an de stat in URAC :)))
Dupa cum a amintit si COSTI, #3003 a facut primele probe VINERI, 25-03-2011 intre Uzina URAC - Depoul Victoria.
#3003 in URAC in data de 28.03.2011. Uimitor este faptul ca au venit piesele lipsa, vagonul facand si probe vineri, 25.03.2011.Si mai uimitor este faptul ca din 20 de neoane mai functionau 17 dupa un an de stat in URAC :)))
Dupa cum a amintit si COSTI, #3003 a facut primele probe VINERI, 25-03-2011 intre Uzina URAC - Depoul Victoria.
#3003 la Basarab , linia 35, 5 mai 2011 :DIn final, circula si el. ;D
In final, circula si el. ;D
Apropo, semaforul din ultima poza ce mai facea? (Iasmine, stii la ce ma refer :)))
Ah, am uitat sa il verific :)) Presupun ca faceti referire la clipul in care ''inculpatul'' a fost lovit de un autobuz :DExact! Acum parea destul de drept :))
#3003 , #3004 , #3006 , #3009 in linia 35 pe ploaia de astazi:
Fotograf/cameraman eu eram. :D
Cam mult a stat la capat...din cate stiu eu, stionarea era de 2 min la Basarab...A stat destul de mult...
#3010 - 08.06.2011
Pozele putin mai incolo.
Prototipul #3001 in Depoul Militari. Sansele ca acesta sa revina sunt aproape nule. :(Fratiorul #3002 se afla in aceeasi situatie, dupa ce a avut si un RK care a tinut cat o raceala...
Prototipul #3001 in Depoul Militari. Sansele ca acesta sa revina sunt aproape nule. :(
Prototipul #3001 este "decedat" de mai bine de 4 ani de zile. Este scadent la RK de peste 5 ani de zile.
Starea vagonului de acum aproape un an de zile - 30 Septembrie 2010:
3004 are trapa pentru carusioare? :o :o :o :o
Cautand pe internet pe fostul site al RATB-ului am gasit un slide de la prezentarea tramvaiului 3004 facuta in curtea URACULUI.
Atasez cateva fotografii din acest slide.(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11088;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11087;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11090;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11089;image)
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11092;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11091;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11094;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=606.0;attach=11093;image)
O galerie foto variata cu vagonul V2A-T #3006.
Fratiorul #3002 se afla in aceeasi situatie, dupa ce a avut si un RK care a tinut cat o raceala...
Tramvaiele BUCUR 1 vor fi mutate in cel mai scurt timp in liniile 8/25 din pricina decuplarilor de Tatre - V2A-T putand transporta cu 50 la suta mai mult decat un o TATRA SOLO!!!Pana la sfarsitul anului toate vagoanele "sageata albastra" Bucur 1 vor ajunge in URAC pentru reparatia tamponarilor: "Prototipul" #3004, 3005, 3007, 3010 in Depoul Militari - 06 Septembrie 2011.
Tramvaiele modelul V2A-T supranumite BUCUR 1 vor reintra in exploatarea liniilor 8 si 25 ca urmare a decuplarii tramvaielor Tatra si introducerea in circulatie a unui numar cat mai mare de vagoane SOLO.
Principalul motiv pe care RATB-ul l-a invocat decupland si introducand tramvaie TATRA SOLO il reprezinta costurile ridicare de exploatare si consumul excesiv de curent.
De asemenea, la ora actuala exista un numar de 11 tramvaie BUCUR 1, in circulatie fiind doar 6 tramvaie: 3003, 3006, 3008, 3009, 3010 si 3011, restul de vagoane - 3001, 3002, 3005, 3004 si 3007 fiind imobilizate in depou cu diverse defecte / tamponari.
In urma cu o jumstate de ora 3008 circula in 25 in sensul Dep. MILITARI.
In urma cu o jumstate de ora 3008 circula in 25 in sensul Dep. MILITARI.
Azi am vazut toate Bucur-urile active (#3003, #3006, #3008, #3009, #3010, #3011) pe linia 25 ! ;DEste oficial: din 29 Sept. 2011 toate tramvaiele BUCUR 1 << active >> vor circula numai in liniile 25, respectiv 8.
[...]
Pai nu circula toate exclusiv pe 35 ?Nu.
Azi am vazut toate Bucur-urile active (#3003, #3006, #3008, #3009, #3010, #3011) pe linia 25 ! ;DDe aceea: << LINK >> (http://www.portal.ro-trans.info/tramvaiele-bucur-1-vor-intra-din-nou-in-exploatarea-liniilor-258/).
De ce nu mai circula pe 35 ?
Tramvaiele BUCUR 1 vor fi mutate in cel mai scurt timp in liniile 8/25 din pricina decuplarilor de Tatre - V2A-T putand transporta cu 50 la suta mai mult decat un o TATRA SOLO!!!
Tramvaiele modelul V2A-T supranumite BUCUR 1 vor reintra in exploatarea liniilor 8 si 25 ca urmare a decuplarii tramvaielor Tatra si introducerea in circulatie a unui numar cat mai mare de vagoane SOLO.
Principalul motiv pe care RATB-ul l-a invocat decupland si introducand tramvaie TATRA SOLO il reprezinta costurile ridicare de exploatare si consumul excesiv de curent.
De asemenea, la ora actuala exista un numar de 11 tramvaie BUCUR 1, in circulatie fiind doar 6 tramvaie: 3003, 3006, 3008, 3009, 3010 si 3011, restul de vagoane - 3001, 3002, 3005, 3004 si 3007 fiind imobilizate in depou cu diverse defecte / tamponari.
[...]Idem si 3005 si 3007.
De asemenea, am aflat ieri de la un vatman ca #3004 este si el tras pe dreapta (tamponat, parca). :'(
#3005 a ajuns la URAC pentru reparatii:Vagon view ?! :D ;D
Tatrele SOLO au << INTERZIS >> in linia 25 din pricina gradului de incarcare depasit si ridicat pe portiunea de traseu cuprinsa intre Luica si Sura Mare. (cum le place "unora" sa se exprime pe alte siteuri)Drept urmare: BUCURURI 1 exclusiv pe 25.
Tatre SOLO sunt permise sa circule doar in: 8, 35 si 47.
Azi am vazut toate Bucur-urile active (#3003, #3006, #3008, #3009, #3010, #3011) pe linia 25 ! ;D
De ce nu mai circula pe 35 ?
Drept urmare: BUCURURI 1 exclusiv pe 25.
In 8 si 47 nu le putem vedea ?In 8 slabe sanse, cat despre 47 nici nu poate fi vorba, dar daca domnii dd la concurenta isi doresc poate o sa se indeplineasca...
#3008 la Apaca, 7 iulie 2011:Puteai sa cropezi fotografisa scotand tanara domnisoara BLONDA! ;D
Azi am vazut toate Bucur-urile active (#3003, #3006, #3008, #3009, #3010, #3011) pe linia 25 ! ;D
Incepand de azi, toate tramvaiele V2A-T au fost mutate pe linia 8 ! Logica este urmatoarea - pe cea mai aglomerata linie a Depoului Militari (25) sa circula numai cupluri de Tatre (2 Tatre cuplate au o capacitate mai mare decat un V2A-T) si V3A-uri (de la Giurgiului).#3008 - linia 8 - 02 Noiembrie 2011 (la Sebastian)
Am aflat de la un vatman ca #3004 si #3007 au ajuns la URAC pentru reparatie, in schimb, lui #3006 i s-a spart un geam in sectiunea B, acum o saptamana.3005 mai este in URAC?
3005 mai este in URAC?Nu mai este de 2 saptamani.
V2S-T-ul #3002 seamana foarte mult cu #3003#3002 are si usi pe ambele parti.
#3002 are si usi pe ambele parti.
In acest moment, cate tramvaie V2A-T sunt trase pe dreapta ?
In acest moment, cate tramvaie V2A-T sunt trase pe dreapta ?
Ce sanse sunt sa vedem aceste vagoane in locul Tatrelor de pe linia 47 ? Se mai aude ceva in acest sens ?
#3001, #3002.
@lusica: Ele raman pe linia 8 pana la prelungirea liniei 35 la Vasile Parvan, cand vor reveni pe aceasta linie.
@CHITARA 213: V2S-T-urile #3001 si #3002 sunt 'decedate' si nu vor mai circula niciodata, eu intrebam cate tramvaie V2A-T (seria #3003 - #3011) sunt trase pe dreapta acum.
O veste proasta pentru adeptii tramvaielor TATRA modernizate: #3001 va fi casat daca nu va fi salvat de o minte luminata. A fost un prototip decedat din nastere. Cert este faptul ca nu a parcurs nici 50000 km. ;)
Momentan sunt decedate urmatoarele BUCURURI 1: #3001, #3002, #3004, #3005, #3007.
Dupa cum am exemplificat in postul anterior sanse minime ca #3001 sa circule sub aceasta forma, modernizare lui fiind singura scapare.
#3002 asteapta CHOPER-ul trimis in UZINA URAC la reparat... Si il asteapta... ;)
Restu de vagoane prezinta defecte de POMPE H & K. . .
#3011 este tamponat frontal-dreapta, dupa o ciocnire cu un camion.Always CocaCola!
#3001 a fost doar un prototip!
Si asta e un motiv pentru a nu putea fi repus in circulatie?# 3001 din cate stiu eu ,sunt sanse foarte putine sa il mai puna in circulatie , si cred ca s-ar putea sa plece odata cu tatrele ;)
Tatrele au rezistat aproape 40 de ani Bucurul #3001 nu a rezistat nici macar 15 ani ceea ce rezulta ca mai bine decat sa bagam bani in reconstructia unui vagon nou (facut chiar daca a fost prototip,de mantuiala)mai bine facem RK la batranele Tatra care si-au aratat fiabilitatea atatia ani.A fost un tramvai facut la noi. Era RATB - URAC se afla in curs de modernizare.
3002 azi era in linia 8 vazut de mine la Afi !
3002 azi era in linia 8 vazut de mine la Afi !La Sebastian l-am zarit. Prima zi de circulatie dupa o defectiune la CHOPPER:
#3003 vesnic titular de seama a liniei 8, 10 Mai 2012#3003 in acelasi loc (Trafic Greu) cu 5 zile inainte:
#3002 ieri pe la Trafic Greu:
Statistica:UPDATE: CASATE: #3001
DEFECTE: #3001 (DECEDAT); 3005 si #3007 asteapta piese la sistemul de franare H & K,
Apte de traseu: #3002, #3004, #3006, #3008, #3009, #3010.
Tamponate: 3011.
#3011 proaspat reparat in fata: ;D
S-au miscat repede...foarte bine
# 3002 lucreaza cumva "la 2 capete" ? 8) :o
Eu nu am nici o parere, de aceea am pus intrebarea.
Mai ales ca e unicat dupa stiinta mea.
Ma asteptam sa aiba alt numar de inmatriculare, nu "la rand" cu celalalte V2A - uri.
Daca lucreaza la 2 capete, intrebarea este : Ce cauta pe linia 8 tramvaiul ? Mai bine i-ar sta pe linia 5. Ca sa se verifice ambele capete.Cred ca postul 2 nu mai este functional. Se afla in conservare!
Parerea mea !
PS : Vad ca are un singur pantograf, ceea ce este logic. Nu prea ai ce face cu 2 pantografe.
#3011 proaspat reparat in fata: ;DSi de Marti (19.06.2012) a iesit la traseu:
#3006 in probe pe Calea 13 Septembrie si Ghencea: -- 26 August 2012:
Stii cumva de ce era in probe ?Probe la CHOPPER!
#3003 la CFR Progresul, 30 septembrie 2011:
#3003 la Zetarilor, 10 august 2012:
#3003 - prezentare generala + diverse afisaje:
Indisponibile: 3001 (casat), 3004 (geam usa spart de calatorii Rahovei, usa preluata de pe 3005), 3005 (pompe si mai multe), 3006 (geam deslipit coltar fata), 3007 (pompe si mai multe), 3008 (tamponat dreapta fata 26.06.20120), 3009 (tamponat cu 214, 14.09.2012), 3011 (sursa).
3002, 3003, 3004, 3010 apte de traseu.
[...]24 Sept 2012: 3010 a circulat doar la SCHIMBUL 1.
3002, 3003, 3004, 3010 apte de traseu.
#3003 pe linia 8 in IARNA grea 2011/12 circuland deviat spre Depoul Alexandria; primele cadre la Sebastian; ultimul la Alexandria -- 13.
Abia astept sa vina odata iarna,superbe imaginile !!!Multumesc!
Indisponibile: 3001 (casat), 3005 (pompe si mai multe), 3007 (pompe si mai multe), 3008 (tamponat dreapta fata 26.06.2012), 3009 (tamponat cu 214, 14.09.2012), 3011 (sursa).01 Octombrie 2011:
01 Octombrie 2011:#3002 a facut blocare si pe 02 Oct. 2012 dupa ce boghiul purtator a ramas bloca infranat.
>> #3002 s-a DEFECTAT la SCH 1.
>> #3003 a fost la REVIZIE.
[...]
Teroristule... tii doar pentru tine.Nu gasesc detonatorul!
Detoneaz-o si la noi.
In curand stiri Bomba!
Aceste vagoane vor fi mutate in linia 35,pt ca ceva de genul a ajuns si la urechile mele?
Vor reveni in linia 35 cand va fi prelungita la Vasile Parvan ! Deci bomba nu e stirea asta ! Iasmine, bomba e cumva - #3001 va avea parte de RK ?Ei, nici chiar asa.
Vor reveni in linia 35 cand va fi prelungita la Vasile Parvan ! Deci bomba nu e stirea asta ! Iasmine, bomba e cumva - #3001 va avea parte de RK ?
Reintra in circulatie 2 Bucururi in cel mai scurt timp.
BUNA DIMINEATA GASCA !
ULTIMA STIRE 3008 A PLECAT LA URAC IN DATA DE 17.10.2O12 URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
#3009 in FErentari
BUNA DIMINEATA GASCA !Nu mai bine o lua de la #3005?
IMEDIAT CE 3008 A VENIT DIN URAC A CIRCULAT CITEVA ORE SI A CAZUT CU SURSA DEFECTUL S-A REMEDIAT IMEDIAT LUIND SURSA DE LA 3007.
Canibalism... ::)#3001 a avut sursa. Oare pe unde o fi?
#3009 a ajuns ieri la DEPOU dupa reparatia si cosmetizarea unei tamponari ale vag. 214. Practic reparatia a constat in lipirea unui geam de pe spate stanga, depoul neavand materialele necesare:
Asa fara stop pe spate?Nu fi si tu atat de carcotas. Se afla la depou.
Deci, sunt disponibile #3003, #3004, #3008, #3009, #3010 ?DA!!!
Indisponibile: 3001 (casat), 3002 (sursa), 3005 (pompe si mai multe), 3007 (pompe si mai multe), 3011 (cooler chopper).
+ #3006.geam spart.
A revenit #3011 !#3011 a revenit de ieri in traseu. Circula alaturi de 3009/3008/3010/3004/3003.
Indisponibile: #3002, #3005, #3006, #3007.
#3011 a revenit de ieri in traseu. Circula alaturi de 3009/3008/3010/3004/3003.
#3011 a revenit de ieri in traseu. Circula alaturi de 3009/3008/3010/3004/3003.#3003/#3011 la LIBERTY CENTER:
A murit #3003 cu chopperul.Circula...
WOW!!! Cum arata #3010. :oEu unul, nu-mi dau seama cum s-a ajuns sa arate ca si cum ar fi un tramvai-carton.
Eu unul, nu-mi dau seama cum s-a ajuns sa arate ca si cum ar fi un tramvai-carton.Este fibra de sticla, usor casanta si in special ieftina ca sa se poata inlocui usor in cazul accidentelor.
De unde luasi aceste poze?phototrans.eu
Eu unul vreau dovezi solide ca au afisaj Amelii !
Cine a zis ca au afisaj Amelii? ??? ??? ??? ???Din cate stiu eu au afisaj Hanover Display.Care din ele?
a fost si #3006 dimineata dar s-a retras fiind defect!PACAT!!!
#3007/3005 defect de circa 3 ani de zile -- dat uitare de administratia RATB:Nu sunt bani sau de ce sunt trase pe dreapta?
Sunt defecte si nu le pasa la autoritati.Pai in ce sens nu le pasa? Nu vor sa aduca piesele necesare? Si asa avem multe tramvaie defecte...trase pe dreapta.
Bucur 1 la Afi
Pe bune nu inteleg nici acum de ce nu circula tramvaiul pe la Vasile Parvan , lucrarea e finalizata de cateva lunii . Ce treaba are Hala Matache cu capatul de la Vasile Parvan . >:(O sa fac o petitie catre RATB.
Este finalizată şi intersecţia de la Ştirbei Vodă?Este finalziata intersectia din luna OCTOMBRIE 2012!!!
Pe bune nu inteleg nici acum de ce nu circula tramvaiul pe la Vasile Parvan , lucrarea e finalizata de cateva lunii . Ce treaba are Hala Matache cu capatul de la Vasile Parvan . >:(Personal nu cred ca vor da drumu la circulatia tramvaielor pana nu stie ce se va intampla cu hala Matache...
Personal nu cred ca vor da drumu la circulatia tramvaielor pana nu stie ce se va intampla cu hala Matache...Cu ce influenteaza Hala Matache circulatie tramvaielor spre VASILE PARVAN?
Aceste vagoane au fost trase pe dreapta,zilele trecute. Se asteapta noi "ordine" cu privire la aceste vagoane dar se aude ca aceste vor intra in 35 odata cu deschiderea circulatiei pe V.Parvan.
Aceste vagoane au fost trase pe dreapta,zilele trecute. Se asteapta noi "ordine" cu privire la aceste vagoane dar se aude ca aceste vor intra in 35 odata cu deschiderea circulatiei pe V.Parvan.De unde bazaconia tragerii vagoanelor Bucur 1 pe <<dreapta>>?
Aceste vagoane au fost trase pe dreapta,zilele trecute. Se asteapta noi "ordine" cu privire la aceste vagoane dar se aude ca aceste vor intra in 35 odata cu deschiderea circulatiei pe V.Parvan.
Aceste vagoane au fost trase pe dreapta,zilele trecute. Se asteapta noi "ordine" cu privire la aceste vagoane dar se aude ca aceste vor intra in 35 odata cu deschiderea circulatiei pe V.Parvan.De unde bazaconia tragerii vagoanelor Bucur 1 pe <<dreapta>>?
#3008:
3010 pe 25:De ce are masca deschisă ? ???
De ce are masca deschisă ? ???Buna intrebare/ Ma intreb oare cand a circulat pe linia 25? Astazi acest vagon stiu ca facuse o blocare de toata nebunia pe la INOX-TRAFIC GREU.
Circulase ieri pe 25 iar la intoarcere era fara calatori.si firma/.'\?
Chiar asta. Nu scria nimic. L-am vazut pur si simplu fara calatori iar firma nimic. Daca se retragea, tot facea o semi-cursa si putea sa ia si calatori.Depinde?! Stiam ca pe la 15 a ramas impilat... >>http://www.forum.ro-trans.net/index.php?topic=330.msg100096210#msg100096210 (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?topic=330.msg100096210#msg100096210)
Iar astazi #3009 pe 25, fugiti dupa el cat mai e.Pe 25 aproape zilnic este cate unul,cel mai des intalnit,3005,daca nu ma insel...
Pe 25 aproape zilnic este cate unul,cel mai des intalnit,3005,daca nu ma insel...Daca l-ai vazut pe 3005 chiar merita sa alergam dupa el. Cred ca l-ai confundat cu 3003, pana la urma ce culoare avea?
Daca l-ai vazut pe 3005 chiar merita sa alergam dupa el. Cred ca l-ai confundat cu 3003, pana la urma ce culoare avea?Era alb,sigur le-am incurcat...scuze...
Ca tot vorbim despre aceste vagoane,acestea ar fi foarte bune la Dudesti,pentru o linie ca 27 sau de ce nu si 23 sau pentru cand va fi modernizat depoul Titan sa le duca acolo pentru 27. Sunt micute,pentru flux mai mic de calatori,si ar da si bine intr-o zona centrala ca Unirii...Domnule Lusica, va rog sa nu mai visati cu ochiul deschis. Bucur 1 (V2A-T, V2S-T) nu au ce cauta in linii aglomerate. Pe linia 23/27 avem nevoie de V3A. Ar fi bune pe linia 1 dar cuplate!!!
Domnule Lusica, va rog sa nu mai visati cu ochiul deschis. Bucur 1 (V2A-T, V2S-T) nu au ce cauta in linii aglomerate. Pe linia 23/27 avem nevoie de V3A. Ar fi bune pe linia 1 dar cuplate!!!Adevarul este ca ar da bine pe langa chopere,si lf-uri dar ca sa fie cel putin de marimea unui choper ar trebui cuplate cel putin 2 tramvaie de bucur 1,dar le-am strica si pe acestea daca ar circula pe Sincai...
Adevarul este ca ar da bine pe langa chopere,si lf-uri dar ca sa fie cel putin de marimea unui choper ar trebui cuplate cel putin 2 tramvaie de bucur 1,dar le-am strica si pe acestea daca ar circula pe Sincai...NU, pe Sincai poate circula si o TATRA solo, nu este aglomeratie pe acel tronson!
NU, pe Sincai poate circula si o TATRA solo, nu este aglomeratie pe acel tronson!In primul rand vorbeam de actualul traseu al lui 1 deci care include si tronsonul de pe Sincai-Nerva Traian. Doi la mana din ce am avut eu ocazia,si spun asta pentru ca stau in zona sau tranzitez des zona Vitan-Nerva Traian-Sincai,tramvaiele de pe acest traseu nu mai sunt asa goale,toate scaunele ocupate si chiar se circula aglomerat,asta in conditiile in care vine destul de bine la 5-8minute,daca nu se face un gol. Plus ca pleaca tramvaiul plin din zona Dristorului,in special din statia de la intersectia Dristorului/Dudesti/Mihai Bravu,sau sunt care intreaba multi daca ajunge la Mall Vitan...