Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Troleibuze RATB => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 13 Octombrie 2008, 21:38:56
-
Discutii libere - Troleibuzele din Bucuresti
-
Intr-un 97, strada Calea Grivitei, sens spre Gara.
Anunt vizual: Urmeaza stati Registru Auto Roman, legatura cu 86, 87 si 105
-
Din pacate la unele troleibuze nu s-a operat aceasta modificare 87-65 si dupa cum multi dintre voi stiti multa lume din Pajura-Grivita inca spun troleibuzului 65 (inca folosesc in limbajul lor fostul indicativ 87)numele fostului indicativ.Poate ca RATBul a facut un pas gresit cu renumerotarea troleibuzului 87.
-
Iarna nu-i ca vara.
Troleibuzele au fost pregatite pentru iarna, primind cate o galata cu nisip si o lopata. Acum asteptam ninsoarea.
-
Uhm...nu vreau sa fiu magar si sa spun eu la ce ar folosi galeata aia ::). Prefer insa sa zic ca nu este o idee rea, pentru ca pe strazile noastre nu stii cand incepi sa arunci cu zapada in spate :D.
Nu s-ar putea pune si un "ceva" ca sa nu le mai sara troleele si sa le sara sigurantele sau bateriile? ;D Vezi linia cu numarul 76.
-
Uhm...nu vreau sa fiu magar si sa spun eu la ce ar folosi galeata aia ::). Prefer insa sa zic ca nu este o idee rea, pentru ca pe strazile noastre nu stii cand incepi sa arunci cu zapada in spate :D.
Nu s-ar putea pune si un "ceva" ca sa nu le mai sara troleele si sa le sara sigurantele sau bateriile? ;D Vezi linia cu numarul 76.
Captatorii te referi?
-
Captatorii te referi?
Pai la unele de la 76, ba le sare cate o siguranta, ba ii vezi pe soferi umbland pe la compartimentele laterale exterioare (probabil electrica de forta sau bateriile ???), ba le sar captatorii pe la Sincai. (Noroc ca au suficienta minte si accelereaza inainte de incrucisarea Troleibuz / Tramvai pentru ca ultima data i-a luat vreo 3 minute din inertie sa ajunga de la incrucisare unde i-a sarit un captator pana in statie ;D)
-
Pai la unele de la 76, ba le sare cate o siguranta, ba ii vezi pe soferi umbland pe la compartimentele laterale exterioare (probabil electrica de forta sau bateriile ???), ba le sar captatorii pe la Sincai. (Noroc ca au suficienta minte si accelereaza inainte de incrucisarea Troleibuz / Tramvai pentru ca ultima data i-a luat vreo 3 minute din inertie sa ajunga de la incrucisare unde i-a sarit un captator pana in statie ;D)
Randunicile sunt de vina. Acum 2 saptamani asa a patit si depoul Buc. Noi, dar cred ca s-a renuntat la ele sau au fost reglate de catre mintea inginerilor.
-
Errm...adica cum dar cred ca s-a renuntat la ele ??? Asta nu se poate intampla ca altfel nu ar mai avea cum sa mearga. Intr-adevar trebuie reglat unghiul pentru ca firul sa alunece prin cananul randunicii nu sa fie presat in cine stie ce directii si sa sara de pe firul de contact.
-
Errm...adica cum dar cred ca s-a renuntat la ele ??? Asta nu se poate intampla ca altfel nu ar mai avea cum sa mearga. Intr-adevar trebuie reglat unghiul pentru ca firul sa alunece prin cananul randunicii nu sa fie presat in cine stie ce directii si sa sara de pe firul de contact.
Stai linistit ca s-a modificat unghiul randunicilor si s-a mai adaugat o lamela de metal.
-
In curand vom vedea probabil si randunici URAC-made ;D.
Lemn, plastic, metal ;D
-
87 intorcea cumva pe la Calea Victoriei/BD Dacia? ??? ???
Apropo, referitor la aceasta intrebare, a existat o linie care vine dinspre zonele Bucurestii Noi si care a avut capatul pe Calea Victoriei. Intrebarea mea este: de ce reteaua de pe Calea Grivitei (portiunea Hotel Ibis-Str. M. Vulcanescu-Calea Victoriei) si cea de pe Bd. Dacia a fost inchisa?
-
Da 87 a intors o bucata de timp acolo pe Calea Victoriei/Bd Dacia ulterior dupa desfiintarea liniei si reinfiintarea ei sub indicativul 65 a mai mers ceva timp pe acolo dar datorita aglomeratiei si partial a lipsei calatorilor cei din RATB au luat decizia ca linia sa revina la Sf Voivozii.Pacat de infrastructura de acolo ca este practic noua nu au circulat pe acolo troleibuze decat maxim un an aproape intreg(cateva luni 87 si cateva luni 65).
-
In exclusivitate pentru RO-TRANS , am gasit pe Soseaua Viilor, la 20 de m de casa mea , 2 troleibuze NEOPLAN articulate si cu motor atat electric , cat si pe benzina sau motorina .
Scuzati calitatea pozelor , dar trebuia sa alerg si dupa 232 . Speram sa vedem aceste troleibuze pline cu calatori cat de curand pe strazile Bucurestiului .
-
....2 troleibuze NEOPLAN articulate si cu motor atat electric , cat si pe benzina sau motorina ....
Mai nene Tibi, daca sunt TROLEIBUZE cum poti sa spui:
...si cu motor ATAT electric , cat si pe benzina sau motorina...
???
Pai este normal ca datorita faptului ca este TROLEIBUZ, are motor electric, dar SI un motor auxiliar pe benzina sau motorina. ;D
Revenind la subiect, sunt frumusele. Iar prezenta acelui motor auxiliar este salutara mai ales daca te situezi in capitala (si nu numai) unde se parcheaza exact in zona statiilor sau traseelor RATB, cu precadere pe traseele de troleibuz! ::)
-
Aceste trolebuze au plecat din Bucuresti. Sunt ale Ploiestiului, au venit in Bucuresti pentru unele reparatii si au plecat. Eu le-am zarit ieri la Metro militari mergand spre autostrada.
-
N-ai sa gasesti asa ceva prin Bucuresti...
-
In exclusivitate pentru RO-TRANS , am gasit pe Soseaua Viilor, la 20 de m de casa mea , 2 troleibuze NEOPLAN articulate si cu motor atat electric , cat si pe benzina sau motorina .
Scuzati calitatea pozelor , dar trebuia sa alerg si dupa 232 . Speram sa vedem aceste troleibuze pline cu calatori cat de curand pe strazile Bucurestiului .
Sa speram ca va veni ziulica asta mai repede
-
Am o intrebare trolee Irisbus Citelis au fost cumparate cu bani jos sau in rate? Daca in rate cat plateste RATB pe luna?
Ca la noi RATT plateste pentru cele 50 skoda irisbus 300.000 euro Lunar rata, va dati seama 6000 euro lunar pe un trolebuz rata foarte mult. :o
-
Am o intrebare trolee Irisbus Citelis au fost cumparate cu bani jos sau in rate? Daca in rate cat plateste RATB pe luna?
Ca la noi RATT plateste pentru cele 50 skoda irisbus 300.000 euro Lunar rata, va dati seama 6000 euro lunar pe un trolebuz rata foarte mult. :o
Au fost cumparate cu banii jos. ;D
-
Si cat a costat bucata? ca banuiesc ca erau mai ieftine decat ale noastre.
-
Cam 230.000 de euro/troleibuz.Ale voastre cat au costat?
-
Cam 230.000 de euro/troleibuz.Ale voastre cat au costat?
Dar l-au suflat cu AUR? Pretul exact se situeaza la 100.000 E.
-
400.000 euro bucata au costat sau 350.000 parca nu stiu dar undeva intre cele 2 sume o sa vin cu mai multe informati.
-
Dar l-au suflat cu AUR? Pretul exact se situeaza la 100.000 E.
Pai comisioane nu se platesc. ;D
-
Ai dreptate comisioanele nu le luati in considerare la suma respectiva ;D .
-
Linie 97, 86 si 65 vor circula pe trasee modificate in maxim o luna timp de cateva saptamani/luni sau chiar ani. Linia 86 va circula intre Stadionul Nationa si Gara de Nord, intorcand cu 79 la gara. 97 va deservi portiunea Straulesti - Podul Grand, circuland intre Strand Straulesti si statia Stoica Ludescu. Se va crea o bula in zona statiei. Sa speram ca 65 nu va fi desfintat, iar daca va circula intre Pajura si Stoica Ludescu sa fie format din cel putin 4 ture. Sectia troleibuze a depului Bucuresti Noi va fi izolat fata de restu depourilor. 86 va ramane numai la Vatra Luminoasa. Va trebui pastrat tot parcul liniei 86 pentru noul traseu, dar nu mai putine de 8 troleibuze.
Principala cauza de modificare a traseului troleibuzelor enumerate mai sus este constructia Podului Basarab. Se preconizeaza introducerea liniei naveta 697 care va circula intre Sf. Voievozi(sau Gara de Nord) si Clabucet.
-
Precizari:Linia 86 va deveni prea rara pentru ca cineva sa o mai foloseasca, va dubla 79 si va ajunge in Vatra Luminoasa care este un cartier foarte putin populat.
Linia 97 ar trebui scurtata la Clabucet, linia 65 la fel, construit bucla in fata blocului turn din intersectie(nu pe Strada Clabucet).
Pentru numeroasele statii de pe Calea Grivitei care este dublata si de metrou, ar fi de ajuns 105.Cred ca asa, Pajura si Straulesti vor avea acces mai facil la linia 300(care merge spre centru), si fiind traseele mai scurte se va face economie de troleibuze si o bucla in zona Clabucet ar fi chiar prioritara, mai ales in situatii de urgenta.Trebuie doar ca cei din RATB sa gandeasca !Daca poate cineva sa trimita propunerea ar fi perfect !
-
Chiar este inutil ce ai afirmat mai sus V3ntor.
-
Nu cred ca etse o idee buna ca 65 sau 97 sa intoarca la Clabucet deoarece circulatia din zona nu o mai poate permite stiuta fiind aglomeratia din zona.Cred ca linia 65 va fi pastrata in actuala deoarece circulatia din zona Pajura o va cere.Pacat ca ,Calea Grivitei va fi parasita de Irisbusuri(cu toate ca eu unul nu le prea inghit).Sa speram ca si dupa terminarea lucrarilor la Pasajul Basarab linia 86 va reveni in Pajura.
-
Visul meu dintotdeauna a fost sa se uneasca racordurile Est - Vest in Gara de Nord iar 86 sa ajunga in Miliari la Grup Scolar Auto, dubland pe 62 sau chiar inlocuindu-l.Imaginati- va cum ar fi :X
-
Visul meu dintotdeauna a fost sa se uneasca racordurile Est - Vest in Gara de Nord iar 86 sa ajunga in Miliari la Grup Scolar Auto, dubland pe 62 sau chiar inlocuindu-l.Imaginati- va cum ar fi :X
Haideti sa lasam visele si sa vorbim despre lucruri serioase.
-
Daca vei ajunge tu V3ntor mare sef in primarie se poate realiza, dar pana atunci doar un simplu vis.
-
Autodromo 7460 si Ikarusul 5220.
-
Aparem si pe siteuri straine in legatura cu troleibuzele si cu reteau de troleibuze http://www.trolleymotion.com/cities/index_en.php?sy_ID=161 .
-
Am vorbit cu un sofer de microbuz care mi-a spus ca a vazut zilele trecute trailere care transportau troleibuze artuculate pe A 1. Oare unde ajung?
-
Sa nu fie cumva acele Neoplanuri. Dar din cate stiu acele Neoplanuri au si motor Diesel si ar putea sa mearga si singure.
-
Sa nu fie cumva acele Neoplanuri. Dar din cate stiu acele Neoplanuri au si motor Diesel si ar putea sa mearga si singure.
Sigur, erau acele Neoplanuri. Le aduc pe trailer ca sa fie sigure ca ajung intregi in Romania. :(
-
O adunatura de tampiti care se amuza ca un troleibuz a ramas blocat si sunt nevoiti sa-l impinga.
-
O adunatura de tampiti care se amuza ca un troleibuz a ramas blocat si sunt nevoiti sa-l impinga.
A ramas cumva fara benzina? Nu mai porneste motorul... nu mai avea antigel? :-X ::) :( I-ar au inceput sa fure "carburant" soferii de troleibuz. ;D >:(
-
Pai, dobitocul din film era exact ala cu masina din drum. se vede clar ca troleibuzului i-a sarit captatorul stang pentru ca a iesit pe banda a 3-a pentu ca sa-l ocoleasca pe dobitoc. Mai bine extrageti-i numarul si dati-l la politie, sa-i traga un perdaf.
Cele de mai sus si pentru o cucoana soferita.
-
Pai, dobitocul din film era exact ala cu masina din drum. se vede clar ca troleibuzului i-a sarit captatorul stang pentru ca a iesit pe banda a 3-a pentu ca sa-l ocoleasca pe dobitoc. Mai bine extrageti-i numarul si dati-l la politie, sa-i traga un perdaf.
Cele de mai sus si pentru o cucoana soferita.
SI politia o sa imi zica, dupa cum mi s-a mai spus ca nu am o camera autorizata, cand am trimis cateva imagini foto si video cu niste automobile parcate pe linia de tramvaie (str. Dr. Felix). Sa traiti bine domnilor Garcea!
-
Am fost astazi intamplator cu 2 troleibuze. Un Ikarus (pe linia 90) si un Irisbus (pe linia 70) si cred ca pot afirma ca se observa si la RATB aceeashi chestie ca la Metrorex. Ikarusul mergea fara caldura si jerpelit atat la interior cat si la exterior, iar in Irisbus caldura, toate frumos la locul lor...pacat :( prefer de 100 de ori un Ikarus, mai ales ca am vazut cum se "fuge" cu ele si cum sunt intretinute prin Budapesta 8).
-
S-a redus parcul tuturor liniilor de troleibuze al RATB-ului; se trece la programul de vara.
-
S-a redus parcul tuturor liniilor de troleibuze al RATB-ului; se trece la programul de vara.
Prin asta vrei sa spui ca le conserva pana la toamna pe unele? ::) Daca da, desi pare aiurea ce am inteles, n-ar fi mai normal sa mai lase din autobuzele poluante si sa puna toate troleibuzele?
-
Prin asta vrei sa spui ca le conserva pana la toamna pe unele? ::) Daca da, desi pare aiurea ce am inteles, n-ar fi mai normal sa mai lase din autobuzele poluante si sa puna toate troleibuzele?
Aha... Si pe ce linii sa circule troleibuzele de care vorbesti? 282, 368, 137, 105, 102?
-
Aha... Si pe ce linii sa circule troleibuzele de care vorbesti? 282, 368, 137, 105, 102?
Lasa-l ca din nou abereaza. Iar nu si-a luat medicamentele!
-
N-ati inteles ce-am spus ... Nu ma refeream sa se scoata toate autobuzele, ci doar; decat sa se scoata din troleibuze mai bines sa se scoata din autobuze. Autobuzele-s poluante.
Si da, mi-am cam uitat calmantele :D
-
N-ati inteles ce-am spus ... Nu ma refeream sa se scoata toate autobuzele, ci doar; decat sa se scoata din troleibuze mai bines sa se scoata din autobuze. Autobuzele-s poluante.
Si da, mi-am cam uitat calmantele :D
Si eliminam pe criterii preferentiale, nu? Adica aia de stau in zone unde circula autobuze sau merg preporonderent cu autobuze sunt mai idioti decat aia care circula cu troleibuze si prin urmare, cum autobuzele polueaza, si oamenii aceia merita sa indure intervale mai mari.
Tu te gandesti de cateva ori inainte sa spui vreo tampenie?
-
Noile afise ale liniei 90
-
Ce se intampla mai exact cu reteaua din Taberei, se inchide? Am auzit ca se inchide un depou de troleibuze din zona. Daca da, putea aceasta situatie sa fie evitata prin construirea acelei retele, care a inceput sa fie montata dar a sfarsit prin a fi scoasa..?
Aveti in vedere ca nu stiu aproape nimic despre ceea ce inseamna troleibuzul in Dr Taberei. ;D
-
Ce se intampla mai exact cu reteaua din Taberei, se inchide? Am auzit ca se inchide un depou de troleibuze din zona. Daca da, putea aceasta situatie sa fie evitata prin construirea acelei retele, care a inceput sa fie montata dar a sfarsit prin a fi scoasa..?
Aveti in vedere ca nu stiu aproape nimic despre ceea ce inseamna troleibuzul in Dr Taberei. ;D
Te referi la reteaua montat la Razoare care dupa aceea a fost demontata?
Nu am auzit informatia ca Depoul Bujoreni se va inchide.
-
Stiti ca de la Metalurgiei la Nitu Vasâle, linia 73 este foarte impiedicata de masinile care percheaza aiurea in tramvai.
Deja, asa, masinile care sunt parcate pe banda aceea, incurca mult, dar cele care o lasa acolo si pun avarile si s-a rezolvat totul?
-
Astazi l-am vazut pe #5268 tractat din Depoul Berceni. Probabil, a fost la I.T.P.
-
Troleibuz la Piata Victoriei, 26 mai 2011 ;D:
-
Troleibuz la Piata Victoriei, 26 mai 2011 ;D:
Probabil venea de la I.T.P. S-au se defect-ase in traseu. Nu bag mana in foc.
-
Un Ikarus de la Bucurestii Noi, care a picat (in linia 86) ! ;) Poza e facuta la ora 19:15, deci n-avea cum sa vina de la ITP.
-
Un Ikarus de la Bucurestii Noi, care a picat (in linia 86) ! ;) Poza e facuta la ora 19:15, deci n-avea cum sa vina de la ITP.
Bingo!
-
Astazi l-am vazut pe #5138, in celebra linie 77. Cand imi arunc ochii la jenti, ce credeti? Erau frumos vopsite in argintiu. Zici ca sant cumparate. I sta bine. ;D
-
Astazi l-am vazut pe #5138, in celebra linie 77. Cand imi arunc ochii la jenti, ce credeti? Erau frumos vopsite in argintiu. Zici ca sant cumparate. I sta bine. ;D
Azi, #5229 era pe 74. CELEBRA LINIE a lui a fost si este 77. Cel mai probabil, a fost rezerva.
-
Azi, #5229 era pe 74. CELEBRA LINIE a lui a fost si este 77. Cel mai probabil, a fost rezerva.
Din momentul in care a fost adus de la Urac am vazut ca il baga mai mult in 74 decat 77. Rar intra in 77.
-
Din momentul in care a fost adus de la Urac am vazut ca il baga mai mult in 74 decat 77. Rar intra in 77.
CORECT!!!
-
Azi, #5229 era pe 74. CELEBRA LINIE a lui a fost si este 77. Cel mai probabil, a fost rezerva.
Iata o poza cu el in 74.
-
Astazi 03.01.2013 troleibuzele liniilor: 73, 74, 77, au fost blocate din cauza ca firele s-au rupt. Cauza n-o stiu. O imagine din 381 cand ma intorceam de la Universitate de la pozat.
-
Trei generatii:
-
Astazi am avut impresia ca le-am vazut pe #5124 si #5128 in traseu in linia 74. Nu sunt sigur da maine ma duc la Big.
-
A aratat mai inainte un reportaj la televizor cu troleibuzele din Bujoreni cum stau pe butuci, la Realitatea TV. Se vedea un pic si #5295.
-
5399 era azi dimineatza tractat pe la ora 10:05 de la dep. Berceni, de o depanare Roman livrand troleibuzul la depoul Vatra Luminoasa. :D
Azi, #5229 era pe 74. CELEBRA LINIE a lui a fost si este 77. Cel mai probabil, a fost rezerva.
Iata o poza cu el in 74.
Defapt, el este titular acolo.
-
5399 era azi dimineatza tractat pe la ora 10:05 de la dep. Berceni, de o depanare Roman livrand troleibuzul la depoul Vatra Luminoasa. :DDefapt, el este titular acolo.
A fost la ITP.
-
A fost la ITP.
Oricum, in fiecare zi lucratoare pe la ora 10 puteti privii troleibuzele de la ITP tractate la Piata Sudului.
-
Oricum, in fiecare zi lucratoare pe la ora 10 puteti privii troleibuzele de la ITP tractate la Piata Sudului.
CORECT!!!
-
#5191 plecand de la ITP :):