Am vazut cu totii in ultimul timp, noile vagoane ale operatorului feroviar Regiotrans. Eu le-am confundat ca fiind automotoare, altii au zis ca ar fi rame seria 58 neelectrificate, dar de fapt ele sunt vagoane cu post de conducere la unul din cele 3 vagoane. Sistemul este pull-push, si se poate conduce locomotiva de la acest post de conducere, iar locomotiva ramane la urma, iar vagonul in fata. Se pot atasa locomotivei, 3 astfel de garnituri, adica pana la 9 vagoane. Iata cateva poze facute in Gara de Nord, pe 23 iulie 2009Ce traseu era afisat?
Nu am nimic cu poza in sine, dar super locomotive frate :D francezii arunca si noi prindem din zbor, dar in rest toate cele "bune" domnului comana de la regiotrans care nu stiu cum poate dormi linistit noaptea :-XStii expresia romaneasca: "Afara e vopsit gardul si in casa leopardul". La fel sunt si aceste trenuri: cu un pic de vopsea arata ca nou, dar la partea de siguranta feroviara... ma abtin!
Stii expresia romaneasca: "Afara e vopsit gardul si in casa leopardul". La fel sunt si aceste trenuri: cu un pic de vopsea arata ca nou, dar la partea de siguranta feroviara... ma abtin!Exact. Dupa parerea mea, locomotivele sunt facute intre anii 1950-1960.
Exact. Dupa parerea mea, locomotivele sunt facute intre anii 1950-1960.1960-1970.
Sa inteleg deci ca la trenuletul asta se aplica vorba lui Galileo: "Epur si muove".In ce limba ati scris fraza respectiva? Cumva latina?
A revenit "Bataila" :D :D la traseu cred ca a fost la revizie.
Siteul oficial al Regiotransului:www.REGIOTRANS.ro (http://www.regiotrans.ro)
O problema majora a locomotivelor RT pe care nimeni nu a precizat-o o reprezinta rezervorul gigantic de AER aflat in partea frontala a locomotivei. In comparatie cu locomotivele de fabricatie Romaneasca care toate au fost dotate cu plug, ALSTHOM-ul nu a gandit la fel. La un impact frontal cu un automobil, caruta, tir etc respectivul rezervor se va fisura explozia nefiind stopata.
Bataila zboara puiule zboara!
Ma Iasmine e Motorina iar din cate stiu eu nu explodeaza in caz de rezervoru se fisureaza.
[...]La un impact frontal cu un automobil, caruta, tir etc respectivul rezervor se va fisura explozia nefiind stopata.
Da eu nu vad ce rau poate sa cauzeze niste aer?Gandestete... Un rezervor de aer la o presiune de cativa bari... Gaurestel imediat!!! Nu face poc? :)
Un tren al lor a deraiat azi in Bistrita Nasaud? Parca asa mi s-a parut in reportajul de pe TVR2.Da. Dar s-a musamalizat cazul!
RegioTrans urmeaza sa isi mareasca aria de acoperire introducand in viitorul apropriat trenul ACCELERAT Bucuresti Nord - Craiova, iar ora de plecare fiind ~10:30; Va pleca spre olteni rama care soseste in Brasov.
Seara va reajunge in Bucuresti unde va pleca in jurul orelor 8-9 spre Brasov.
In actualul mers al trenurilor figureaza cu un ACC Buc-Timisoara dar nu circula asa ca scurtarea la Craiova nu va fi o solutie si acest tren infect nu va vedea lumina zilei. ;D ;D ;DAu inchiriat trasa dar nu o folosesc!!! :P ;D :D
La fel si astia ca si GFR au aparut prin spagi, pile si alte interventii mai putin legale si merita sa moara de pe piata cat mai repede si ei si tot materialul lor din anii '60, nu degeaba este denumit PENSIOTRANS :))Sa nu uitam ca REGIOTRANSUL organizeaza excursii si cu un tren de epoca pe abur. DECI anii < 60.
Pregatite de plecare spre Turnu Magurele si, respectiv Caracal, din Rosiori Nord.RT a preluat sectia de calatori SERVTRANS.
De stiut ca Regiotrans a "monopolizat" directia Rosiori-Turnu, scapand, aici, de concurenta Servtrans.
Sunt abandonate, sau cum? vad geamuri sparte, rugina, etcSunt aduse din Franta. Se afla in conservare... Mai bine zis cam abandonate.
R 14239 Arad-Valcani
(http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/124.jpg)
IR 14003 Constanta - Bucuresti Nord - Brasov + 425-523-4 -- 19 August 2012 in Gara Constanta.
Macar pentru spectaculozitatea lor, doua poze cu un tren regio RegiotransCum reusesti sa faci poze superbe, este ceva de neinteles. Parca m-as afla in acel tren, asa ma simt privind aceste poze.
Garnitura Regiotrans in gara Brasov, pe punctul de a pleca spre Alba IuliaCand este captata poza?
27 septembrie, aproximativ 8:30 a.m.Este vorba despre R 18263 Brasov - Alba Iulia - Arad - Timisoara.
Tare urate aceste vagoane. Designul anilor '80-'90.60-70
60-70Cine stie... cunoaste...
Pe mine m-a surprins culoarea trenului. In alte zone ale tarii, poate fiind alte tipuri de vagoane, sunt garnituri rosii, portocalii, argintii ... doar aici am vazut un tren verde.Exista si bleu...
REGIOTRANS: A inceput modernizarea in serie a ramelor X
Posted on 10 April 2014 by Comunitatea Ro-Trans
Regiotrans a inceput modernizarea propriului parc rulant de automotoare de tip X, pana in prezent modernizandu-se 10 rame diesel.
Proiectul a debutat in anul 2012 cu automotorul X511 care il puteti gasii in cirulatie pe sectia ????.
Ultima noutate in modernizarea ramelor de tip X o constituie inlocuirea motorului de tractiune SAURER cu TeDom asamblat de SKODA (http://en.tedomengines.com/railway-engines.html).
Totodata s-a luat decizia de inlocuire a scaunelor din automotor si reconditionarea interiorului:
Ultimul motor modernizat este 4523:
La ramele de tip RIB/RIO Regiotrans va incepe dotarea salonul calatorilor cu prize de tensiune 220V, prima fiind RIB 23 conform paginii de FACEBOOK REGIOTRANS BRASOV: