Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Vagoane de calatori si marfa => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 28 Noiembrie 2009, 22:43:30
-
VAGON SERIA 20-55
VAGON RECONSTRUIT COMPARTIMENTAT, CLASA a II-a , Seria 20.55, provenit din vagon compartimentat seria 20.57 – an fabricatie 1964
CARACTERISTICI TEHNICE
- lungimea vagonului peste tampoane : 24.500 mm
- viteza maxima : 140 Km/h
- tipul boghiului : Minden-Deutz
- tipul instalatiei de frânare : KE-GPR
- numar locuri vagon : 60 locuri
CARACTERISTICILE MODERNIZARII
- compartimentare : 10 compartimente amenajate pentru 6 locuri/compartiment
- sursa statica multitensiune: 1500 Vc.a. / 24 Vc.c.- 4,8 Kw
- generator cu poli în gheara: tip KS, 4,5 Kw
- instalatie de iluminat general - cu lampi fluorescente
- instalatie de iluminat local - lampi cu incandescenta
- instalatie de încalzire: cu aer modulat
- instalatie sonorizare: 6 W± 2 dB/ 100 Hz, 8 KHz
- usi acces: pliante cu închidere si blocare electropneumatica
- usi intercomunicatie: cu temporizare si actionare pneumatica
- usi compartiment din profile de aluminiu si geam securizat
- pereti realizati din poliester armat cu fibra de sticla , panel placat cu tapet PVC si din profile de aluminiu cu geam securizat
- dusumea placata cu covor PVC antiderapant si antiuzura
- cabina WC, modulata, din PAFS, prevazuta cu instalatie de actionare cu temporizare mecanica, dotata cu dozator sapun lichid
-
Astazi 10.01.2010 in Gara de Nord, un vagon clasa 20-55 .
50 53 20-55 115-1
-
Pot fi intalnite pe ruta Bucuresti Nord - Satu Mare in garnitura trenului A 1745 / 1746.
-
50 53 20-55 018-7 in Bucuresti Nord.
-
Clasa 20-55 sunt de productie romaneasca?
-
Clasa 20-55 sunt de productie romaneasca?
Sunt modernizate la Atelierele CFR Grivita, si provin din fostele vagoane 20-47. Au fost modernizate in perioada 1999-2001, 117 vagoane.
-
50 53 20-55 069-0 cuplat la A1692 Timisoara Nord - Bucuresti Nord.
Statie de domiciliu: Timisoara Nord.
Gara Bucuresti Nord, 24 Februarie 2010.
-
50 53 20-55 099-7 cuplat la A1692 Timisoara Nord - Bucuresti Nord.
Statie de domiciliu: Timisoara Nord.
Gara Bucuresti Nord, 24 Februarie 2010.
-
Un 20-55 (50 53 20-55 025-2) in statie la Brasov in compunerea trenului A1692
-
Sunt modernizate la Atelierele CFR Grivita, si provin din fostele vagoane 20-47. Au fost modernizate in perioada 1999-2001, 117 vagoane.
Seria 20-55, provenit din vagon compartimentat seria 20-57 – an fabricatie 1964
-
50 53 20-55 110-2 in Gara de Nord, 08.03.2010.
Statie de domiciliu: Bucuresti-Grivita.
-
50 53 20-55 029-4 in Gara de Nord, 08.03.2010.
Statie de domiciliu: Craiova.
-
50 53 20-55 048-4 in Triajul Basarab, 15.03.2010.
-
20-55 Blee (CLASA 2)
-
50 53 20-55 064-1 in Gara de Nord, 11.04.2010.
Statie de domiciliu: Bucuresti-Grivita.
-
50 53 20-55 087-2 in Gara de Nord, 11.04.2010.
Statie de domiciliu: Timisoara Nord.
-
50 53 20-55 063-3 in Gara de Nord, 07.05.2010.
Statie de domiciliu: Targu-Mures.
-
50 53 20-55 066-6 aflat in compunerea A1641 Bucuresti Nord - Brasov - Zalau, 06 August 2010:
Statie de domiciliu: Baia Mare.
-
50 53 20-55 087-2 tot in Bucuresti Nord:
-
50 53 20-55 090-5 in Gara Basarab
-
50 53 20-55 043-5 in compunerea unui personal de Urziceni - 23.10.2011
-
50 53 20-55 020-3 in Bucuresti Nord -- 05 August 2012:
Statie de domiciliu: Bucuresti Basarab.
-
20-55 070, R 4014, Sfîntu Gheorghe, Martie 2012
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/486185_350307178345068_1621317145_n.jpg)
-
20-55 086 R4014, Martie 2012, Sfântu Gheorghe
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/374453_350312545011198_1499239355_n.jpg)
-
032 in compunerea lui R11012 Constanta-Bucuresti Obor.