Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive electrice (LE) => Locomotive => Clasa 47 - CFR Calatori (subclasele 477 si 476) => Subiect creat de: Stakee din 01 Octombrie 2008, 22:44:22
-
Clasa 47 (LE 6600).
-
Stiu ca e versiunea modernizara a clasei 40. Si ca are IGBT. Ce e acela IGBT( ii da cumva o putere mai mare locomotivei)?
Cred ca da, dupa cati kw putere are fata de clasicele 5100 :)
-
Locomotiva asta nu are 6000 kW. Este o mare greseala ce considera unii mecanici ca daca curentul instantaneu atinge anumite valori, creste puterea locomotivei. Sunt aceleasi M.T. si acelas transformator, deci nu are ce sa mareasca puterea. Puterea ramane tot 5100 kW. Si viteza maxima la cea din poza e de 160 km/h ca e de calatori. 120 km/h are doar cea de marfa
-
Si este fabricata in 2009 de aceea are faruri de acest tip. 8)
-
Atentie la numar...476 viteza maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei 871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...
-
Se raspandeste din ce in ce mai mult acest model.
-
Eu am niste poze de la bordul locomotivei 477-785 parca, care tragea trenul "Dacia"...pozele sunt facute pe sectiunea Comarnic-Sinaia.
-
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.
-
Nu R347 este Dacia?
-
Nu R347 este Dacia?
Ai dreptate. Rapidul Dacia este urmatorul tren: R347 si R346.
-
Atentie la numar...476 viteza maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei 871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...
De ce s-a ales Pantograf EP2 la 91-53-0-476-692-5, schimbandu-se si clasa 476. Restul de locomotive clasa 477 sunt limitate la 160, puterea maxima fiind de 200?
-
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.
Acum am si 2 poze...
-
Acum am si 2 poze...
Pentru ce era folosita locomotiva?
-
Pai din "vastele" mele cunostinte despre trenuri "locomotiva de manevra" imi spune poate spune doar ca era o locomotiva de manevra cu care manevrau prin depouri si gari vagoanele.
-
Pai din "vastele" mele cunostinte despre trenuri "locomotiva de manevra" imi spune poate spune doar ca era o locomotiva de manevra cu care manevrau prin depouri si gari vagoanele.
La ce este buna o locomotiva de manevre, electrica? Nici Dep. Bucuresti Calatori nu este electrificat pe macar 85 la suta din depou. (electrificarea realizandu-se pe aproximativ 30-35 la suta.
-
Era folosita, sau ma rog, gandita macar pentru marile depouri de manevra precum cel de la Videle, Rosiori, pentru ca putea sa traga de 2 ori mai multe vagoane decat alte locomotive de manevra diesel....si pe langa asta, sa nu imi ziceti ca sunteti de parere ca nu putea sa faca si trafic normal, pentru ca exemplele sunt destule prin Europa :).
-
Ca sa completez mesajul de mai sus, ganditi-va cata risipa se face la un tren personal de 3-4 vagoane trase chiar de o Bo-Bo (3400kW) nu mai zic de un Co-Co (5100kW), cand aceeasi treaba poate fi facuta si de un LDH sau o LDE...aceasta solutie era optima pentru trenurile scurte si "incete" de navetisi gen Bucuresti Nord-Ploiesti Vest sau Ploiesti Sud, pentru ca nu iti trebuie putere si viteza maxima mare, ci este mai mult o munca de "tacaneala" 8)
-
Mai postati fotografii cu noi locomotive din clasa 47X.
-
91-53-0-477-871-4 Bucuresti Nord
Stiti cumva de ce aceasta locomotiva are acoperisul din zona cabinei alb?
-
N-am idee!
-
Initial toate au avut acoperisul din zona cabinei rosu, dar fiecare depou, in special Brasovul, s-a implicat in cosmetizarea propie si astfel s-a ajuns ca acoperisul sa fie cu alb desi era rosu la inceput.
-
Si s-a mai dus si peste mancao-ar tata pe ea 8).
-
Pai daca are unde de la PloiestiVest-Bucuresti.
-
47 la unguri (MMV-aceeasi firma care a cumparat si primul Phoenix)
-
Cred ca e vorba de al doilea Pheonix 002. Eu am inteles ca a fost in teste la unguri 001 ca sa il cumpere pe 002 (care este vopsit si apartinei acelei companii din Ungaria MMV). Pheonixul 001 va ramane propietatea firmei Softronic pentru ca este prototipul seriei si este folosit la demonstratii si prezentari diferite.
-
Gata cu atatea fotografii din clasa 477. Veniti si voi cu noutati!
-
Noutati cum ar fi? Eu unu m-as baga sa le fac un inventar al tuturor pozate, daca e considerata o "noutate" cum zici tu, se rezolva ;)
-
Am facut o mica inventariere. Este o chestie doar partial completa, cu toate locomotivele clasele 476-477 care apar pe forum. Voi mai completa pe viitor cu noutati.
-
Bine facut inventarul :)
-
Felicitari pentru initiativa :) dar ar fi fost bine sa scrii alaturi daca poti si de ce depou apartin ti-as multumi.
-
Asta nu cred ca ar fi o problema asa de mare, doar ca singurul lucru pe care ma pot baza este forumul :) Din alta parte, poate doar sa intrebi mecanicii prin gara.
-
Atunci ma voi apuca de intrebat! :)
-
Te pupa tata :D pana atunci ma bag si eu la "cules" de date :) si orice noua actualizare, este binevenita.
-
Astept ca silviu sa actualizeze ultimele locomotive fotografiate si notate in carnetel. El, impreuna cu noi ne vom ocupa cu repartizarile locomotivei clasa 47X pe depouri.
-
Frumoasa masina, pacat insa ca avea restrictie de viteza de 15 km/h
-
Dupa 10 zile de munca grea :D am terminat inventarierea tuturor locomotivelor din clasele 477 si 476 apartiniand CFR Calatori rog pe cei care au anumite obiectii sa ma contacteza ;D.
-
Dupa 10 zile de munca grea :D am terminat inventarierea tuturor locomotivelor din clasele 477 si 476 apartiniand CFR Calatori rog pe cei care au anumite obiectii sa ma contacteza ;D.
Sa modifici si tu tabelul!
-
La 231 am modificat, dar 821 nu sunt sigur daca e la BV.
-
La 231 am modificat, dar 821 nu sunt sigur daca e la BV.
91-53-0-477-821-9, repartizata la R346 (Dacia), 05.07.2008.
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=128.0;attach=31455;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=128.0;attach=31454;image)
477-821-9 este repartizata catre Depoul Brasov.
-
Da merci merci....
-
-
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.
Inca 2 poze cu ea, inainte de a fi casata :(
-
Mama ce monstru. ??? 8) :D :D :D
-
Aveti poze mai noi cu 538? Azi in timp ce il filmam (R652) am vazut ca a primit stema pe partea frontala. Asemenea lui 242. Numai ca este alba cu rosu (discul) si scrie pe ea BC.
-
Aveti poze mai noi cu 538? Azi in timp ce il filmam (R652) am vazut ca a primit stema pe partea frontala. Asemenea lui 242. Numai ca este alba cu rosu (discul) si scrie pe ea BC.
Nu am observat acest lucru pentru ca astazi nu am vazut-o!
-
Cateva poze din cabina unei locomotive clasa 477.
-
91-53-0-477-613-0 repartizala la R 792 Drobeta Turnu Severin - Bucuresti Nord, 02.07.2010
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=3512.0;attach=55746;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=3512.0;attach=55745;image)
Dupa cum am mai spus in subiecul respectiv: avem o noua locomotiva clasa 477, 477-613-0. A fost repartizata catre Depoul Bucuresti Calatori (BC). In cateva zile urmeaza sa mai soseasca inca o locomotiva tot la BC.
Multumiri consortiului Softronic pentru munca depusa la modernizarea si imbunataririi parcului circulant de locomotive din cadrul CFR.
Haideti sa discutam aici despre viitoarele locomotive Softronic ce vor aparea. Cand fotografiem o noua masinarie creati subiect.
Asta este al 19-lea delfin. Deci va mai fi unul, 41-0880-1 ( de la Silviu am aflat ), fiind si ultimul delfin, conform spuselor lui Iasmin. Masina 41-0880-1 este fosta 41-0242-2 si viceversa.
-
Asta este al 19-lea delfin. Deci va mai fi unul, 41-0880-1 ( de la Silviu am aflat ), fiind si ultimul delfin, conform spuselor lui Iasmin. Masina 41-0880-1 este fosta 41-0242-2 si viceversa.
A sosit si masinaria 477-880-5 la DEPOUL BC.
-
A sosit si masinaria 477-880-5 la DEPOUL BC.
Urmeaza sa soseasca in cel mult doua saptamani tot la Depoul BC EA 802.
-
Urmeaza sa soseasca in cel mult doua saptamani tot la Depoul BC EA 802.
In jurul orelor 19:20 in Bucuresti a sosit de la modernizarea EA 802. Mai multe informatii le puteti citi de aici: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3645.msg39731.html#msg39731 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3645.msg39731.html#msg39731).
-
Depoul Brasov (EA 054) vs. Depoul BC (EA 613)
-
De circa o saptamana Depoul Brasov s-a imbogatit cu inca o locomotiva: 91-53-0-477-689-0.
Mai multe informatii si fotografii le gasiti aici : http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3746.msg100040902.html#msg100040902 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3746.msg100040902.html#msg100040902).
-
Arad vs Bucuresti: Delfinul 895 vs Delfinul 802:
-
Elodiile Dep. Brasov odihnindu-se in Depoul BC:
- 477-231-1
- 477-753-4
- 477-054-7
- 477-689-0
-
477-802-9 prinsa la iesirea din Buzau.
Scuzati calitatea, m-a luat prin surprindere cand eram in masina personala.
-
Momentan sunt in lucru la Softronic Craiova 2 "Delfine": 763 si 583 care vor fi repartizatre catre Bc si Brasov.
Last edit: 41-0763-7 a apartinut de Dep. Arad, respectiv 41-0583-9 de Ploiesti.
-
Si 302 unde e?
-
Momentan sunt in lucru la Softronic Craiova 2 "Delfine": 763 si 583 care vor fi repartizatre catre Bc si Brasov.
Last edit: 41-0763-7 a apartinut de Dep. Arad, respectiv 41-0583-9 de Ploiesti.
Eu am auzit ca iese EA1-822 ca delfin de la un mecanic de Cluj, masina apartinand acestui depou.
-
-
-
Sunt curios oare 477-888-8 cand va veni. (da, este si ea plecata la delfinizare)
888 am inteles ca va merge la depoul Arad la schimb pt 763
-
Parca o si vad taraind dupa ea un TE pe personale, pardon, regio.
-
789 ramane pt. moment ultimul "delfin" modernizat. Contractul s-a finalizat la sfarsitul anului 2011.
-
Delfin 91-53-0-477-538-9 Astazi cu un IR de Craiova