Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Troleibuze RATB => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 13 Octombrie 2008, 21:43:23
-
Troleibuzele Irisbus Citelis
-
Firmele producatoare ale echipamentelor si componentelor sunt:
-Irisbus din Lyon, Franta, pt. caroseria echipata;
-ACTIA din Touluse, Franta, pt. multiplexajele vehiculului;
-ICPE-SAERP Bucuresti, pt.microprocesorul de tractiune, variatorul de tensiune continua, filtrele de retea si convertorul static al serviciilor auxiliare;
-ICPE Bucuresti, pt. intrerupatorul automat ultrarapid;
-IME Bucuresti, pt. motorul electric de tractiune;
-Hubner und Suhner Germania, pt. conductoarele instalatiei de forta;
-Microelectrica Italia, Schaltbau Germania, pt. contactoarele din instalatia de forta;
-Thoreb Suedia, pt. calculatorul de achizitie si transmitere a datelor si alte componente electronice;
-Hanover Anglia, pt. indicatorul de traseu;
-alte firme interne si externe pt. unele echipamente.
Caracteristici tehnice:
-Lungime totala 12000 mm;
-Inaltime de la sol( cu captatorii trasi la lira) 3545 mm;
-Latime 2500 mm;
-Ecartament fata, spate 2049/1869 mm;
-Ampatament 6120;
-Consola fata, spate, 2710/3160;
-Garda la sol 300 mm;
-Panta maxima 18%;
-Unghiul de atac, degajare 7 grade;
-Coborare podea vehicul inclinat fata, spate 136/156 mm;
-Inaltimea podelei de la nivel sol in interior 360 mm;
-Inaltimea interioara a salonului 2250 mm;
-Deschiderea libera a usilor 1350 mm;
-Suprafata utila calatori in picioare 9,25 m/patrat;
-Masa proprie 12110+/- 3% kg.;
-Masa totala autorizata 19500 kg.;
-Maxim tehnica admisibila pe axa fata, spate 7245/12600 kg.;
-Sarcina utila( la 104 calatori cu 8 calatori/m-patrat) 7072 kg.;
-Puterea nominala instalata pt. tractiune 150 kw;
-Partile de rezistenta ale vehiculului( sasiu, carcasa, traverse) sunt executate din otel.
Caracteristici tehnice dinamice:
-Viteza maxima admisa in functionare(limitata de microprocesor) 55 km/h;
-Acceleratie medie admisa la demaraj 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia franei electrice 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia de urgenta minim garantata 5 m/s-patrat;
-Franare electrica recuperativa/reostatica - pana la viteza de 5 km/h;
-Rampa maxima la sarcina nominala 12%;
-Sistem antipatinare - antiblocare ABS, ASR( control electronic, tractiune si franare).
Interiorul nu l-am putut poza pentru ca era incuiat fiind inca in proprietatea Astra Bus.
Au instalatie de supraveghere video si instalatie de numarare a calatorilor, exista 2 camere video externe si 2 interne. Cele externe se vad la capatul ramei acoperisului in spate si langa prinderea oglinzii in fata. Interiorul este la fel cu camera in fata si in spate. Instalatia de numarare a calatorilor este instalata cu SAT.
Are geamuri mari culisante ca la Bucur LF.
Rampa este MANUALA.
-
#5333 pe linia 92:
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Matei%20Voineg/IMG_1830.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Matei%20Voineg/IMG_1823.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Matei%20Voineg/IMG_1825.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Matei%20Voineg/IMG_1822.jpg)
-
#5399:
Fata
(http://i306.photobucket.com/albums/nn259/B-06-DAN/IMG_0628.jpg)
Spatele
(http://i306.photobucket.com/albums/nn259/B-06-DAN/IMG_0623.jpg)
Cateva inscriptii din spatele acestuia (cea cu "SAERP" exista doar pe spatele lui #5399)
(http://i306.photobucket.com/albums/nn259/B-06-DAN/IMG_0624.jpg)
Capacitate si date "personale" ale lui #5399
(http://i306.photobucket.com/albums/nn259/B-06-DAN/IMG_0626.jpg)
In poza asta am vrut sa va arat sistemul GPS si aparatul de radio...
(http://i306.photobucket.com/albums/nn259/B-06-DAN/IMG_0627.jpg)
-
#5315, linia 85.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior1.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior8.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior6.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior4.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior5.jpg)
Cine a furat ciocanul :oops: :oops:
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior7.jpg)
Priviti cu atentie coltul troleului. Deja a ruginit :( :(
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior2.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5315linia85exterior3.jpg)
-
Alte fotografii cu acest tip de troleibuz.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/P1020365.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/P1020370.jpg)
#5308, linia 69
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5308linia69.jpg)
#5326, linia 96
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5326linia96.jpg)
#5327, linia 62
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5327linia62-1.jpg)
-
2 Irisbusuri fotografiate de sus pe Calea Plevnei.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/DSC00259.jpg)
#5392
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5392.jpg)
-
Pân? pe 15 august sose?te ?i 5400 în Bucure?ti...acesta va fi dus la Vatra Luminoas? ?i va circula pe 90...ultimile 10 Irisbus (5391-5400) vor fi titulare pe 90
-
Pân? pe 15 august sose?te ?i 5400 în Bucure?ti...acesta va fi dus la Vatra Luminoas? ?i va circula pe 90...ultimile 10 Irisbus (5391-5400) vor fi titulare pe 90
Locul de triere al troleibuzelor este depoul Berceni. De ce sa ales acest depou?
-
S-a ales acel loc deoarece acolo se pot descarca troleibuzele ?i pentru c? este singurul depou unde se poate face ITP / RK la troleibuze. Depoul este exact la jum?tate distan?ei dintre Bujoreni - Vatra Luminoas?, adic? Bujoreni - Berceni = Vatra Luminoas? - Berceni
-
S-a ales acel loc deoarece acolo se pot descarca troleibuzele ?i pentru c? este singurul depou unde se poate face ITP / RK la troleibuze. Depoul este exact la jum?tate distan?ei dintre Bujoreni - Vatra Luminoas?, adic? Bujoreni - Berceni = Vatra Luminoas? - Berceni
Dar Berceniul este o zona cu infrastructura inchisa.
-
Pân? pe 15 august sose?te ?i 5400 în Bucure?ti...acesta va fi dus la Vatra Luminoas? ?i va circula pe 90...ultimile 10 Irisbus (5391-5400) vor fi titulare pe 90
Inafara de 5399 restul troleibuzelor din ultimul lot sosit la Vatra circula pe linia 66, le gasesti in special pe 5394>5398. 90 are cateva ture deservite de cateva Irisbus si 1 Ikarus.
-
A sosit si 5400 in Bucuresti.
5380 pe 79, la Gara.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5380linia79.jpg)
-
5394, linia 66.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5394linia66-1.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5394linia66.jpg)
5379, linia 86.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5379linia86.jpg)
-
Din Troleibuzele Irisbus Citelis au inceput sa dispara oglinzile din interior (2 bucati in fiecare troleu) si nu am vazut nici un ciocan de spart geamul in caz de incendiu.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/23-08-2008002.jpg)
Nu inteleg de ce au scos toate ciocanele din troleibuze. Au camere. Credeti ca le va fura cineva?
-
#5400 inca sta in Depoul Berceni (Nitu Vasile).
-
Oare l-o prinde iarna tot aicea?Dar troleibuzul are probleme?
-
Oare l-o prinde iarna tot aicea?Dar troleibuzul are probleme?
Trolebuzul nu are nici o problema, dar birocratia din Romania este foarte mare, intarziind inmatricularea la Primaria Municipului Bucuresti.
-
Si de cat timp sta aici?1 luna,2?
-
Si de cat timp sta aici?1 luna,2?
Nu stiu, cat dureaza Inmatricularea.
-
Acum vreo doua luni, #5400, era la depoul Vatra Luminoasa ! De ce l-au mutat la depoul Berceni ? ???
-
Pai....dupa cate stiu aicea sunt aduse troleibuzele Irisbus si apoi sunt imprastiate la celelalte depouri...
-
Acum vreo doua luni, #5400, era la depoul Vatra Luminoasa ! De ce l-au mutat la depoul Berceni ? ???
Nu a fost mutat din Berceni!
-
Acum vreo doua luni, #5400, era la depoul Vatra Luminoasa ! De ce l-au mutat la depoul Berceni ? ???
E; nu a fost mutat din Berceni!
Stiu sigur ca #5400 era la depoul Vatra Luminoasa acum vreo doua luni (l-am vazut chiar eu) !
-
Acum vreo doua luni, #5400, era la depoul Vatra Luminoasa ! De ce l-au mutat la depoul Berceni ? ???
Stiu sigur ca #5400 era la depoul Vatra Luminoasa acum vreo doua luni (l-am vazut chiar eu) !
Era o poza pe un forum (posibil vechiul Ro-Trans) cu un mesaj care ne informeaza faptul ca fotografia cu #5400 (atasata in mesaj) era facuta in depoul Vatra Luminoasa. Dar aparitia unui troleu Ikarus din seria 52 (se vede ca are geamuri mici, ca la #4402) ma face sa intreb daca poza era intr-adevar facuta la Vatra sau altundeva (posibil chiar la Berceni, ca acolo sunt cateva Ikarus-uri din seria 52 ex-Bujoreni).
Totusi exista vorbe faptul ca ultimele 10 Citelis-uri (#5391-#5400) vor fi ale Berceni-ului si vor circula pe 76.
P.S. In caz ca voi regasi acel mesaj cu #5400 voi posta aici pe forum, cu modificare prin adaugarea numelui autorului initial al mesajului.
-
Fotografia despre care vorbesti este vorba de 5400 in Depoul Berceni, poza fiind modificata de catre Marian Andrei, cum a facut la majoritatea pozelor cu Irisbururi din Depouri, adaugandu-le masca de fata in Photoshop. Am sters fotografia pentru ca n-am chef iar sa imi umple emailul si forumul cu obsesia lui ca furam poze. 5400 nu a parasit Depoul Nitu Vasile(Berceni) el asteptand sa fie inmatriculat. Soferul care il v-a conduce este reprezentatul depoului Vatra Luminoasa in sindicat(adica lideul de sindicat al depoului). Momentan conduce 5312 pana cand va primi 5400.
-
Ultimile Irisbusuri vor ramane la Vatra Luminoasa,iar pentru asta vor mai da niste Ikarus-Astra la Berceni si/sau poate si pe la Bucuresti-Noi.
-
Ultimile Irisbusuri vor ramane la Vatra Luminoasa,iar pentru asta vor mai da niste Ikarus-Astra la Berceni si/sau poate si pe la Bucuresti-Noi.
Care ultimele Irisbusuri? Ca mai trebuie sa soseasca numai 5400. 5399 este titular in 86.
-
Ultimile Irisbusuri vor ramane la Vatra Luminoasa,iar pentru asta vor mai da niste Ikarus-Astra la Berceni si/sau poate si pe la Bucuresti-Noi.
Imi cer scuze am vrut sa zic ca ultimile Irisbusuri raman la Vatra Luminoasa si pentru ele cei de la Vatra au data troleibuze la Berceni si Bucuresti-Noi 8)
-
5331 si 5332, cel din urma titular in 86.
-
5399. Soferul de la SCH 1 cred ca este singurul sofer care vine sa servici la costum. Un plus pentru RATB.
-
Se pare ca #5400 "a disparut" din Dep. Berceni.
-
Se pare ca #5400 "a disparut" din Dep. Berceni.
O sa ma interesez de el luni.
RATB-ul cred ca o sa ne pregateasca o surpriza pana la Craciun, 5400 in traseu si 34 pana la Romprim.
-
Am zis asta deoarece azi am fost pana in Selgros Berceni si m-am uitat foarte atent in curtea Depoului si nu l-am mai vazut .
-
#5400 a realizat PROBE intre orele 9.00 si 12.00. El va fi titular in linia 86. Pana la sfarsitul anului sau in primele zile ale anului 2009 va puteti plimba cu el.
PS: Sa nu uitati sa publicati si aceasta stirre. Sa specificati ca a fost deja inmatriculat si pana in Ianuarie o sa il vedem in traseu si nu in Februarie cum spneti voi.
-
Cine doreste o plimbare cu 5400 il gasiti in linia 86, turul 7.
-
5400, al 100 troleibuz Irisbus Citelis comandat de RATB. O deosebire fata de celelalte 99 de Irisbusuri consta in asezarea sursei, acesta fiind pusa in spate. Este titular in linia 86. Trebuie sa ii mai soseasca aparatura pentru camerele de luat vederi. Impreuna cu 5399 aceste 2 Irisbusuri au sistem pneumatic de coborare a captatorilor. Dupa 6 luni de stat in garajul Berceni in sfarsit RATB-ul ne-a facut un cadou placut de Craciun.
-
5399, al 99 Irisbus, primul Irisbus cu actionare pneumatica a captatorilor.
Soferi acestui troleibuz il intretin si pun suflet cand il conduc. Mi-a placut cum a fost aranjat pentru sarbatorile de iarna.
Coborarea captatorilor (film, click pe poza)
1. Exterior
-
2. Motor si sursa
-
3. Cabina - poftiti in cabina.
-
4. Salon
-
Troleibuzul Irisbus #5378. Singurul troleibuz care are cutia de la tragatori portocalie. Pe langa aceasta mai are un Tuning la Emblema, iar soferii il ingrijesc foarte bine, nefiind avariat s-au zagariat. ;D ;D
-
5393 a fost reparat dupa ce a fost avariat in coltul din stanga fata.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5393linia8610-01-2009foto1.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5393linia8610-01-2009foto4.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5393linia8610-01-2009foto7.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5393linia8610-01-2009foto8.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Kitelis/5393linia8610-01-2009foto6.jpg)
-
5400 a implinit o luna de traseu in linia 86.
-
5399 intr-o dimineata ploioasa.
Astra Bus
Saerp
-
Iasmine, mi-am permis sa decupez o poza de-a ta din cele postate, pentru o intrebare. Eu am facut o sageata...
...vedeti ce vad si eu? UN TUROMETRU?!
Tare curios sunt si eu la ce foloseste... I-o folosi ca sa schimbe optim treapta de viteza?!
Inteleg ca aceste masini care la noi sunt troleibuze in alte tari sunt si autobuze (testat), dar nu puteau sa puna un ampermetru, voltmetru ceva? ???
-
De exemplu la Timisoara functioneaza si cu motorina acest tip de troleibuz. In caz ca un dobitoc si-a parcat masina si troleibuzu nu mai poate trece, se trece pe motoru de motorina. Cred ca si ale noastre ar putea functiona cu niste mici modificarii. ;D
-
M-am gandit eu ca de la asta ar fi... dar nu am crezut. Pai bine si modificarile unde d... sunt? Ca si asa sunt n-spe dobitoci care parcheaza urat de tot si nu o data au avut asemenea probleme troleibuzele.
Ca sa nu ma intind si sa zic de sistemul dual din Germania unde merge troleibuzu frumos, si la cap ca sa intoarca sau la intersectii mai importante trece pe diesel. ;D
-
Iasmine, mi-am permis sa decupez o poza de-a ta din cele postate, pentru o intrebare. Eu am facut o sageata...
...vedeti ce vad si eu? UN TUROMETRU?!
Tare curios sunt si eu la ce foloseste... I-o folosi ca sa schimbe optim treapta de viteza?!
Inteleg ca aceste masini care la noi sunt troleibuze in alte tari sunt si autobuze (testat), dar nu puteau sa puna un ampermetru, voltmetru ceva? ???
Sunt cutii automate de viteza. Acel turometru functioneaza indicand ceva... dar nu stiu pe ce baza...
-
Pentru ca ar fi interesant ca acel turometru sa apartina motorului diesel auxiliar (daca il are, sau daca l-ar fi avut). ;D
-
S-ar parea ca ultimile doua ar avea dar nu sunt sigur, doar Domnu Iasmin care are "relatii" la Vatra Luminoasa ne poate spune sigur ??? .
-
S-ar parea ca ultimile doua ar avea dar nu sunt sigur, doar Domnu Iasmin care are "relatii" la Vatra Luminoasa ne poate spune sigur ??? .
Nici un Irisbus Citelis nu are motor Diesel, sau generator Diesel. 5399 si 5400 au alte caracteristici.
Nu-i ca la Timisoara, te-a blocat unu, iti cobori captatori si pleci mai departe. Incet, incet ne modernizam si noi. Oricum Timisoara e mai aproape de Occident. ;)
-
Ne-am fi modernizat mai din timp daca am fi avut mintea necesara!
Intr-adevar, Timisoara este un oras avantajat (si frumos de altfel, mult mai frumos in multe zone decat Bucurestiul :P) datorita pozitiei.
Dar cine stie, poate vom ajunge si noi sa cumparam poate putin mai scump, dar mai inteligent!
-
#5394, 22.02.2009
-
Din cauza crizei mondiale 5400 nu-i functiona firma :D :D :D
-
Din cauza crizei mondiale 5400 nu-i functiona firma :D :D :D
O defectiune a Thorebului care a afectat si afisiajul exterior.
In unele troleibuze au inceput sa se degradeze dupa ce au fost avariate. Se pare ca noul coltar montat este de alta culoare.
-
La Irisbusul 5379, anuntul de coborare comandata este scris in franceza, ceea ce rezulta ca la Arad s-a folosit tablita din caroseria originala.
Din cauza crizei mondiale 5400 nu-i functiona firma :D :D :D
S-au remediat de mult defectiunile aparute la firma, iar 5400 se va pregati in week-end de o mica revizie.
-
Mie unu imi place mai mult acea placuta scrisa in limba franceza. Imi da asa o stare... mai europeana ;D.
-
[...]
[...]
Am inlocuit filmul "Decuplarea pneumatica a captatoarelor la troleibuzul Irisbus Citelis 5399" cu unu la o calitate high.
-
5399 si 5400 sunt singurele troleibuze de la Vatra Luminoasa care sunt conduse numai de soferii titulari. Se simte aceasta deosebire, iar 5400 nu iese la SCH 1, titularul fiind in CO. La SCH 2 il gasiti prin linia 86, rar prin 66 si 90, numai din rezerva.
O calatorie cu ultimul Irisbus Citelis inmatriculat in Bucuresti in anul 2008 (5400)
-
5400 titular in linia 86.
5400 si 5399 singurele troleibuze din Bucuresti cu Actionare Electrica cu Motor Asincron Trifazat.
-
#5397 circula deobicei pe liniile 86 ?i 90. #5397 pe linia 90 (prima poz?) ?i tot #5397 pe linia 86 (a doua poz?):
-
#5376 scrisa nr. de parc si sigla RATB-ului cu unfont diferit.
-
5400 azi in 66.O aparitie cam rara pe 66.
-
5400 azi in 66.O aparitie cam rara pe 66.
Azi am dat din nou de in 66.Uitati o poza mai clara cu el.
-
5375 in 70.
-
Troleibuze Irisbus Citelis noaptea.
-
In linia 96 au circulat astazi doua troleibuze Irisbus CItelis primul fiind 5326 (titular in aceasta linie) si 5330.
-
Troleibuzul Irisbus Citelis #5380 in statia Bd.Basarabia.
-
Pana acum am intalnit vreo doua care aveau un afisaj ciudat ... prima oara, acum cateva saptamani, am crezut ca este o defectiune.. insa azi m-am mirat sa va din nou: in spate "ACCES" iar in fata "ACCES LA GARA DE NORD". Stie cineva motivul?
-
Pana acum am intalnit vreo doua care aveau un afisaj ciudat ... prima oara, acum cateva saptamani, am crezut ca este o defectiune.. insa azi m-am mirat sa va din nou: in spate "ACCES" iar in fata "ACCES LA GARA DE NORD". Stie cineva motivul?
Acces, inseamna iesirea din garaj si deplasarea la capatul cel mai apropiat de garaj, depou, autobaza respectiva.Nu este nici un fel de defectiune.Cand ai sa mai vezi asa ceva ,inseamna ca acel autovehicul a iesit din garaj.
-
Acces ,inseamna iesirea din garaj si deplasarea la capatul cel mai apropiat de garaj, depou, autobaza respectiva.Nu este nici un fel de defectiune.Cand ai sa mai vezi asa ceva ,inseamna ca acel autovehicul a iesit din garaj.
Ok, mersi mult pt. info! :) Dar totusi, era la pta. Latina (unde se intalneste cu 21 pe mosilor) - nu cred ca este vreo autobaza prin apropierea acelei zone..(?), ori respectivul a uitat sa o schimbe? ;)
Multumesc, Onu :D
-
Acel afisaj ramane de la garaj/depou pana la capatul respectiv.
-
Ieri, #5400 era pe 86. La ora 10:35 l-am surpins la staţia Carpaţi sens Dridu:
-
Pana acum am intalnit vreo doua care aveau un afisaj ciudat ... prima oara, acum cateva saptamani, am crezut ca este o defectiune.. insa azi m-am mirat sa va din nou: in spate "ACCES" iar in fata "ACCES LA GARA DE NORD". Stie cineva motivul?
Ca tot a venit vorba de firma de acces/retragere la Irisbus, sa il vedem pe #5356 pe acces la Gara de Nord. :)
-
In apropierea Terminalului RATB Valea Argesului (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,2769.0.html):
#5349 - Depoul Bujoreni - RETRAGERE
-
#5341 de la Depoul Bujoreni pe linia 69, cu afisajul posterior mort (sa nu se trezeasca vreunul sa spuna ca e de la refresh rate ;D) si cu soferita la volan:
-
#5341 de la Depoul Bujoreni pe linia 69, cu afisajul posterior mort (sa nu se trezeasca vreunul sa spuna ca e de la refresh rate ;D) si cu soferita la volan:
Dupa cum observati troleibuzul functioneaza ireprosabil doar afisiajul e picat. Daca troleibuzul era construit in intregime de catre Astra Arad cu toate echipamentele de la Icpe Saerp nu cred ca va dura o vesnicie reparatia sau inlocuirea firmelor. Afisiajele apartin firmei Thoreb si deasemenea compania respectiva nu este in intregime in Romania!
-
#5319 - Depoul Vatra Luminoasa - Linia 92 - 07.05.2010.
-
#5319 - Depoul Vatra Luminoasa - Linia 92 - 07.05.2010.
Unde l-ai fotografiat?
-
Barajul Dunarii.
-
Unde l-ai fotografiat?
Pai Vasile Parvan nu e, asa ca in principiu ar trebui sa fie Barajul Dunarii.
-
Barajul Dunarii.
Pai Vasile Parvan nu e, asa ca in principiu ar trebui sa fie Barajul Dunarii.
Multumesc. Se pare ca voi trece in curand pe la Barajul Dunarii ca sa mai fac cateva fotografii.
-
Ce sa cauti ma tu acolo? :D :D
-
#5331 - Depoul Vatra Luminoasa - ACCES - 11.06.2010. (Locatie Barajul Dunarii)
-
Iasmin, cand treci pe la Barajul Dunarii, ca poate ne intalnim? ;)
-
Iasmin, cand treci pe la Barajul Dunarii, ca poate ne intalnim? ;)
S-a transformat RO-TRANS intr-un site de messenger sau NEOGEN/HI5? Exista o sectiune dedicata discutiilor OFF-TOPIC! LINK: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,84.msg36301.html#msg36301.
-
5345
Linia 93, pe Vasile Milea
-
#5354 - Depoul Vatra Luminoasa - Cursa Speciala - 16.04.2010.
Troleibuzul #5354 l-am fotografiat in jurul orei 11:15 la intersectia Bd. Carol 1 cu Calea Mosilor in timpul unei "CURSE SPECIALE".
In ce a constat aceastra cursa speciala? Transportului apei din Depoul Bujoreni in Vatra Luminoasa. Puteti observa paletii de lemn asezati pe scaune in partea din spate a troleibuzului.
-
#5399 -> troleibuzul model din RATB.
-
#5399 -> troleibuzul model din RATB.
Ieri il vazusem pe #5400, tot in linia 90.
#5304 - Depoul Bujoreni - Linia 91 - 16.07.2010
#5327 - Depoul Bujoreni - Linia 62 - 16.07.2010
#5356 - Depoul Vatra Luminoasa - Linia 66 - 16.07.2010
#5364 - Depoul Bujoreni - Linia 91 - 16.07.2010
#5388 - Depoul Bujoreni - Linia 96 - 16.07.2010
#5393 - Depoul Vatra Luminoasa - Linia 90 - 16.07.2010
-
#5400 la datorie astazi pe linia 90.
-
#5400 la datorie astazi pe linia 90.
Se pare ca delfinul innoata in marea rosie. Tot 5399 este mai frumos.
-
#5301 - Depoul Bujoreni - linia 69 - Bd. Ferdinand I - 4 martie 2010: (primul troleibuz Irisbus Citelis ;D)
-
#5391 - Depoul Vatra Luminoasa - linia 79 - 6 iulie 2010:
-
5306
pe linia 69, in apropiere de Calea Mosilor.
-
#5376 - Depoul Vatra Luminoasa - Se retrage la depou - 23.08.2010
-
#5376 - Depoul Vatra Luminoasa - Se retrage la depou - 23.08.2010
#5331 - Depoul Vatra Luminoasa - Se retrage la depou - 22.11.2010
-
#5310, #5318, #5333, #5338, #5340, #5348 si #5369 la Universitate:
-
Troleibuzul Astra Irisbus Citelis #5400 pe linia 90 plecand din statia Bd Pierre de Coubertin.
[/b]
-
#5399 este preferatul meu. 8)
Imi place acest troleibuz pentru ca este curat/ingrijit,are toate neoanele albe in salon,si in final imi place mult tuningul care se bazeaza pe culoarea albastra respectul meu soferilor titulari. :)
Mai jos cateva poze si 2 filmulete facute pe data de 26.01.2011.
Vizionare placuta. ;D 8)
[/b]
[/b]
-
#5399 - Depoul Vatra Luminoasa - linia 90 - 24 august 2010:
#5338 - Depoul Vatra Luminoasa - linia 90 - 17 octombrie 2010 - Str. Jean Louis Calderon (langa Piata Rosetti):
#5301 - Depoul Bujoreni - linia 61 - 17 martie 2010:
#5335 - Depoul Vatra Luminoasa - linia 79 - 1 august 2010 - Stadionul National Lia Manoliu:
#5400 - Depoul Vatra Luminoasa - linia 90 - 13 iulie 2010:
#5301 - Depoul Bujoreni - linia 69 - 4 martie 2010 - vedere profil:
-
Ia priviti in ce loc am gasit placuta VIN, a unui Irisbus ! :o
-
Ia priviti in ce loc am gasit placuta VIN, a unui Irisbus ! :o
Pe unde vine asta? In spate? ;)
-
In fata, langa scaunul tapitat de langa usa 1.
-
Ia priviti in ce loc am gasit placuta VIN, a unui Irisbus ! :o
Mai mult ca sigur nu este original pusa acolo,ci mutata.
-
#5358 la Brancusi, pe linia 70:
-
#5367 (la Armeneasca, ieri):
-
Ieri #5373 si-a dat duhul
-
Ieri #5373 si-a dat duhul
Amin!
-
#5354 - linia 86 - 25-09-2011
-
5337 si 5397 pe linia 79 respectiv 70:
-
#5305 (primul din serie / prototipul) in Terminalul Tacerii, 8 octombrie:
-
Au inceput sa apara si pe ele reclame. Am vazut ieri vreo 2 de la Bujoreni in 62.
-
Au inceput sa apara si pe ele reclame. Am vazut ieri vreo 2 de la Bujoreni in 62.
Si #5309 are reclama (ieri l-am vazut pe 69). ;)
-
Si #5309 are reclama (ieri l-am vazut pe 69). ;)
5345 si 5309 au primit si ele reclame "Zambet BCR".
-
5337 pe linia 79
-
5351 si 5335 pe linia 70 (imi cer scuze pentru a doua fotografie dar nu s-a prins afisajul)
-
5337 pe linia 79:
-
Pune si tu data!!! (in scris italic)
-
5319, 5375, 5398 pe Liniile 70, 79 si 92
-
5351 pe linia 92 (scuzati dar nu s-a prins afisajul)
-
5397 la Berzei - 10.11.2011:
-
5359 pe linia 79 - 12.11.2011
-
5364 pe linia 96 pe Strada Vasile Milea
-
Kilometri parcursi ai lui 5377 si 5332
-
5345, 5315, 5348 la Bl Vasile Milea:
-
5377 pe Retragere
-
5306 si 5360 la Valea Ialomitei pe liniile 90 si 91
-
5376 pe linia 92 - 24.11.2011
-
5333 pe linia 92 - 24.11.2011
-
5385 Pe linia 91 la Valea Ialomitei
-
5374, 5331 pe linia 92 si Retragere - 25.11.2011
-
5376 pe Acces la Barajul Dunarii in linia 92 - 27.11.2011
-
5355, 5376 pe linia 92 si Retragere - 30.11.2011
-
5387 pe linia 91 - 10.12.2011
5313, 5339 pe liniile 85 si 70 - 10.12.2011
-
5387 pe linia 91 - 11.12.2011
5313, 5339 pe liniile 85 si 70 - 11.12.2011
Domnule Tudor, pozele au fost realizate pe 10 decembrie, nu 11 ! ;)
-
5400, 5354, pe linia 86 - 16.12.2011
-
Astazi o aparitie rara : 5399 pe linia 92
-
5399, 5371 pe liniile 86 si 90
-
5395, 5393, 5314, 5332 la National Arena pe linia 90
-
5332, 5335, 5339, 5351, 5396, 5347 la Universitate
-
5332, 5335, 5339, 5351, 5396, 5347 la Universitate
DATA?!
-
5399, 5338 pe liniile 86 si 92 - 25.01.2012
-
#5381 la Depoul Alexandria, 24 ianuarie a.c.:
-
5392, 5336, 5333 la National Arena pe liniile 90, 86
-
5311 la National Arena pe linia 86
-
#5336 (P.S. cititi ce scrie pe afisaj ;D :D)
-
De unde pana unde asa ceva?
-
De unde pana unde asa ceva?
Cand a fost meciul toate masinile s-au retras la depourile Bucurestii NOI si Bujoreni ca Depoul Vatra Luminoasa, la schimbul 1 vroiau sa trimita 2 soferi pe Irisbus de Bucurestii NOI pentru ca cei 2 soferi de Vatra intarziasera
-
#5399, #5371
-
#5376 in depou
-
#5395, #5373, #5377, #5345, #5307
-
#5357, #5355
-
#5399, #5400
-
#5377
-
#5400 la Pasajul Basarab ---> 26.04.2012
-
#5399 defect in statia Nicolae Titulescu, 26 aprilie a.c.:
-
#5354
-
#5400 in depou, #5399 era si ea in traseu, dar s-a retras la putin timp in depou
-
#5332 la Universitate, 9 mai 2012:
-
#5332 la Universitate, 9 mai 2012:
-
#5350 la Apaca -- 09 Iulie 2012
-
#5400 la Carpati
-
#5400 la Carpati
Data pozei - 1 iulie 2012 !
-
#5399 la Gara de Nord
-
#5399 la Gara de Nord
#5399 la Pajura, #5400 nu a mai iesit din garaj, ambii titularii fiind in concediu
-
#5333 la Universitate
-
#5399 la Baicului, 17 iulie a.c.:
-
La Depoul Alexandria: #5306, #5381 -- 25 August 2012:
-
La Depoul Alexandria: #5304 pe linia 91:
-
#5330 la fostul terminal Valea Ialomitei, 6 ianuarie a.c.:
-
Instalatie de AC din cabina soferului Spheros.-- Irisbus Citelis
-
#5304 in Bujoreni -- anul 2008:
-
#5302, #5325, #5368, #5387, #5323, #5350, #5305 in Bujoreni -- anul 2008:
-
#5350 in Bujoreni -- anul 2008:
-
#5308, #5344, #5386, #5322, #5361, #5345 in Bujoreni -- anul 2008:
-
#5346, #5310, #5323 in Bujoreni -- anul 2008:
-
#5332 la Stadionul National:
-
#5338 si #5370 la APACA:
-
21.10.2012
#5330 - Depoul Bujoreni - linia 93
-
#5311 la Barajul Dunarii - 2.10.2011
-
#5359 la Barajul Dunarii, 10 decembrie 2011:
-
#5400 la Stadionul National, 13 iulie 2010:
-
#5301, #5310, #5343.
-
01.01.2013.
#5316 - Depoul Vatra Luminoasa linia 70
#5331 - Depoul Vatra Luminoasa linia 92
#5337 - Depoul Vatra Luminoasa linia 79
#5339 - Depoul Vatra Luminoasa linia 79
#5351 - Depoul Vatra Luminoasa linia 79
#5376 - Depoul Vatra Luminoasa linia 92
#5377 - Depoul Vatra Luminoasa linia 70
#5398 - Depoul Vatra Luminoasa linia 70
-
Inca o poza cu #5351.
-
03.01.2013.
#5303, #5311, #5323, #5343, #5349, #5358, #5365, #5373, #5376, #5377, #5385, #5393, #5394, #5395.
-
09.02.2013
#5358, #5396.
-
Troleibuze la DRISTOR? :o :o
#5390 in CURSA SPECIALA...
-
#5390 apartine dep. Bujoreni si a fost pentru revizie la dep. Nitu Vasile.
-
Echipamentele unui troleibuz IRISBUS CITELIS:
-
Echipamentele unui troleibuz IRISBUS CITELIS:
-
17.03.2013
#5370, #5387.
-
23.03.2013
1. #5319 pe linia 79 la Baba Novac;
2. #5367 pe linia 69 la Politehnica;
3. #5302 pe linia 69(?) la Valea Argesului:
-
23.03.2013
#5302, #5309, #5319, #5326, #5367, #5378, #5389.
-
#5357
-
24.03.2013
Partea 1:
#5304, #5309, #5311, #5313, #5319, #5322, #5331, #5335, #5340, #5347, #5351, #5352, #5355, #5362, #5366.
-
Partea 2:
#5367, #5371, #5374, #5378, #5390, #5394, #5395.
-
#5347 pe linia 69 la Politehnica astazi:
-
30.03.2013
#5374 la Baraju Dunarii.
-
04.04.2013
#5333, #5377.
-
07.04.2013
#5368, #5390, #5398.
-
09.04.2013
#5344, #5367, #5390.
-
11.04.2013
#5307, #5309, #5311, #5338, #5339, #5345, #5394.
-
12.04.2013
#5355, #5378, #5391, #5400.
-
21.04.2013
#5303 #5304, #5312, #5315, #5322, #5344, #5351, #5356, #5357, #5361, #5381, #5387, #5394, #5396.
-
#5400 si #5399 care circula de circa un an jumatate cu un motor de rezerva copiat de UMB dupa cel original din Austria. Cel original zace defect in URAC asteptand niste piese de circa 2500 EURO, bani pe care regia nu ii detine:
-
5336 in fata dep. Bucurestii Noi:
-
5320
-
Interesante imagini....
Uite, am si eu o poza de vreo saptamana si vreau sa te intreb daca intelegi ceva din ea:
5341 la AFI
(http://i72.servimg.com/u/f72/18/47/03/42/5341_810.jpg)
-
Se retrăgea la depoul Bujoreni de la Valea Argeşului.
-
Nu. Oricum, vina aparatului ca n-a prins si firma. Dar eu din pozele tale ce pot intelege?
-
Cum este situaţia pe liniile 69 şi 85.
-
Nu vreau sa jignesc pe cineva, dar incearca sa faci fotografii la o rezolutie minima de 800 X 600 sau 600 X 800. Am zis MINIMA, domnule DAVID;
Multumim.
-
31.08.2013
#5392.
-
5391,5333,5344,5321,5352,5391,5308,5302,5373 pe Bd.Carol 1.
P.S.Ultimele 2 troleibuze sunt in acelasi timp in ultima poza.
-
07.09.2013
#5347.
-
5366...
-
11.09.2013
#5369.
-
#5325
-
5355
-
20.10.2013
#5305, #5314, #5341, #5388.
-
5400:
-
5353,5334-azi.
-
Culorile?
-
Acele troleibuze oricum apartin de dep. Vatra Luminoasa. Adica DARKRED
-
Culorile?
Nu prea le stiu sper sa fie bine...
5319
-
Haideti nu va mai certati :P iata-le pe 5399 si 5400 azi:
-
5323 si 5386:
* V-as ruga sa numai postati poze facute de-a valma, acelea nu se numesc fotografii!
-
#5388 la Afi Palace -- 13.11.2013:
-
#5325 la 2 luni de la fotografia anterioara cu el.
-
5343,5374
Imi cer scuze pentru 5374 dar nu mai aveam timp. :-[
-
5342,5371,5309
-
28.12.2013
#5308, #5326
-
#5301
-
04.02.2014
#5319, #5397.
-
06.02.2014
#5334, #5354, #5361, #5372, #5378.
-
30.03.2014
#5306, #5314, #5315, #5320, #5342, #5352, #5358, #5377, #5378, #5385, #5390, #5392.
-
#5372
-
5321, 5330, 5337, 5344, 5345, 5369, 5385, 5386, 5388, 5392 astazi la Apaca si AFI.
(https://farm3.staticflickr.com/2904/14167098423_69bb86903b.jpg) (https://flic.kr/p/nzU5MD)5321 (https://flic.kr/p/nzU5MD) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2929/13960396438_aac698d27f.jpg) (https://flic.kr/p/ngCFuj)5330 (https://flic.kr/p/ngCFuj) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2896/14147217994_777f756bf2.jpg) (https://flic.kr/p/ny9c2C)5337 (https://flic.kr/p/ny9c2C) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2909/13960352597_5136a3951a.jpg) (https://flic.kr/p/ngCssr)5344 (https://flic.kr/p/ngCssr) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm8.staticflickr.com/7432/14147218404_7552a91010.jpg) (https://flic.kr/p/ny9c9G)5345 (https://flic.kr/p/ny9c9G) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm8.staticflickr.com/7367/13960352887_f3dfe028f3.jpg) (https://flic.kr/p/ngCsxr)5369 (https://flic.kr/p/ngCsxr) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2901/13960397248_b9f563900b.jpg) (https://flic.kr/p/ngCFJh)5385 (https://flic.kr/p/ngCFJh) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm8.staticflickr.com/7315/14167099413_ff91064287.jpg) (https://flic.kr/p/nzU65H)5386 (https://flic.kr/p/nzU65H) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm8.staticflickr.com/7452/14123835146_54df000b5b.jpg) (https://flic.kr/p/nw5m85)5388 (https://flic.kr/p/nw5m85) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2933/13960385188_327b858f6c.jpg) (https://flic.kr/p/ngCC9m)5392 (https://flic.kr/p/ngCC9m) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
-
19.10.2014
#5397. Fotografiat la Piata Romana. ;D
-
26.10.2014
#5341, #5363, #5378.
-
31.05.2015
#5380
-
Troleibuz #5392 la Piata Rosetti:
https://www.youtube.com/watch?v=Q9g5fbw4gPM
Troleibuz #5391 la Piata Rosetti
https://www.youtube.com/watch?v=IcrBdy3ckFw
-
Troleibuz Irisbus #5344, linia 69 la Universitate
https://www.youtube.com/watch?v=VjfoUqeszmM
-
Troleibuze Irisbus Citelis schimba macazul:
https://youtu.be/XF_XF7TzNho
-
Troleibuzul #5303 in statia Master:
-
Troleibuzele cu numarul de parc 5301(linia 69) si 5305(linia 96) filmate la Gradina Botanica:
https://www.youtube.com/watch?v=BQTG50EM9uo