Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Infrastructura rutiera, lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii => Subiect creat de: andrei11 din 06 Septembrie 2010, 10:51:44
-
Am deschis acest topic nou pentru ca in curand va incepe modernizarea pasajului Muncii ( Hurmuzachi ). Modernizarea va fi semificativa, se va schimba complet infatisarea pietei. Totodata sunt zvonuri extrem de credibile cum ca traseul liniei 34 se va schimba in mod dramatic in piata.
Fiind prima interventie, mi-am permis sa expun o varianta de-a mea - asa cum vad eu noul traseu al liniei 34. Precizez din start ca aceasta varianta este putin probabila sa se puna in practica, desi ar fi fost o rezolvare eleganta a situatiei de acolo.
-
S-a inceput lucrul, s-au amplasat mai multe schele (probabil pentru a da marmura jos) o banda de circulatie fiind alocata constructiilor.
-
Foarte bine ca s-a inceput modernizarea si in aceasta zona, lund in considerare faptul ca aceasta lucrare se putea face odata cu lucrarea de la obor de acum ceva vreme.
Tot odata, lund in calcul si ruta tramvaiului 34, sunt de parere ca ar trebui sa construiasca intai podul peste statia de metrou, s-a monteze sinele, sa-l doteze cu cabluri electrice sa fie 100% functional, apoi sa opreasca pentru scurt timp, maxim 5 zile, circulatia tramvaielor, ca sa poata faca "legaturile" la sina de tramvai.
O deviere de la traseu, pe o perioada de ani buni de zile, nu ar fi bine primita.
Nici in cazul in care baga in traseu linie naveta gen 634, deoarece toata lumea stie, un autobuz nu este lafel de incapator ca un tramvai.
Iar ca ruta ocolitoare a tramvaiului, as opta pentru varianta:
Romprim - Dristor - Titan - Faur Poarta 4 - Diham - Bd Pantelimon - Iancului - Titulescu
Tur - Retur.
O alta varianta ar mai fi:
De la Titulescu, linie naveta 634, care ar intoarce la Dristor prin strada Baba Novac.
Tot de la Titulescu, s-ar putea crea si linia de tramvai naveta 33, care ar circula pana la Iancului.
(un fel de dublura la 634, deoarece este multa lume care face legatura intre Obor si Titulescu)
Iar de la Romprim, Linia 34, Care sa intoarca la Dristor, tot prin strada Baba Novac.
Dar sa revenim, cred ca cel mai bine ar face sa lucreze la podul respectiv, fara a opri circulatia tramvaielor.
Aceasta s-o opreasca ulterior cand totul este gata, si mai au de unit doar sinele actuale cu cele de urcare pe pod.
Cat despre statia de metrou, sincer nu ma pricep la arhitectura, dar cred ca o sa arate bine cu stalpi pe mijloc.
-
Sper ca nu te-ai referit la schitele mele, ele sunt un SF de-al meu asa cum as vedea eu statia de metrou si tramvaiul la Piata Hurmuzachi / Muncii. Am facut aceasta precizare si la prima postare.
Nu inteleg ce fac acum la Muncii, "zugraveala" eu as fi lasat-o la sfarsit, dupa ce fac modificarea. Sau nu mai fac nici o modificare ? Oricum ce ar trebui sa faca la Muncii este o modificare dramatica fata de ce se vede acum pe teren. Daca detine cineva vreo informatie mai precisa, este rugat s-o faca public.
-
Nu ma intelege gresit, schitele tale sunt 100% perfecte, eu ma refeream la linia de tramvai 34, si la posibile trasee deviate, si lini naveta.
Si tot odata nu inteleg de ce aceasta lucrare nu sa efectuat in acelas timp cu podul de la Obor.
-
O varianta de modernizare a Pasajului Muncii. Comentarii
Asa cum se cunoaste, din diverse motive linia de tramvai trebuie scoasa de pe actualul amplasament, desi in principiu pe mine nu ma deranjeaza. In sfarsit. Una din variante este de a muta linia de tramvai pe centrul intersectiei, ca la Obor. Numai ca spre deosebire de Obor la Pasajul Muncii linia de tramvai nu poate fi pe centrul intersectiei deoarece nivelul turnichetilor statiei de metrou “Piata Munciiâ€este prea sus fata de cota zero. Nu imi dau seama de ce pasajul Muncii are alte cote decat pasajul Obor, dar in sfarsit, asta e situatia.
Mai trebuie sa precizez in schite ca am reprezentat 3 oameni, se observa – asta am vrut sa scot in evidenta – ca nivelul turnichetilor ( tavanul ) este peste cota zero.
-
Un coleg de pe un alt forum a avut o idee despre noul traseu al tramvaiului 34 in zona Pasajului Hurmuzachi ( Muncii ). Prezint mai jos aceasta idee, cu precizarea ca desenele imi apartin in totalitate. Ideea nu-mi apartine deloc.
Precizari
Datorita unor particularitati constructive ( inaltimea statiei de metrou mai mica ca statia de metrou de la Obor ) vestibulul de acces in statia metroului ( turnichetii ) are tavanul mai sus ca nivelul 0 ( nivelul de referinta ). De aici rezulta clar ca tramvaiul nu poate sa treaca peste vestibul.
Colegul meu a sugerat o varianta in care tramvaiul ocoleste pur si simplu vestibulul statie. La verificarile in teren a rezultat ca aceasta varianta este viabila, atat ca raze de curbura ale tramvaiului cat si cotele de gabarit pe inaltime ale masinilor care intra in pasaj.
Este o problema cu amplasarea statiei de tramvai dar aceasta se poate rezolva reconfigurand intersectia la suprafata sau schiband accesul / iesirea calatorilor din metrou prin una din parti ( respectiv iesirea dinspre Dristor ). Acest lucru insa nu face parte din prezentarea de fata.
Fig. 1 reprezinta o vedere laterala si una de sus a pasajului in cauza. Se observa foarte clar cum tramvaiul este pe mijlocul soselei, iar in dreptul vestibulului printr-o dubla curba eleganta ajunge deasupra soselei care intra / iese din pasaj.In fig. 2 sunt reprezentate 3 sectiuni reprezentative.
„Podul†tramvaiului este constituit dintr-o grinda de beton armat pe care este fixata calea de rulare.
Fig. 3 reprezinta o varianta a fig.1 numai ca de asta data calea de rulare a tramvaiului se sprijina pe o grinda metalica, sustinuta corespunzator de alte structuri metalice – a se studia sectiunile D si E.
In incheiere din pacate, asa cum se cunoaste, la Pasajul Hurmuzachi / Muncii nu se va intampla nimic din cele expuse de noi aici, preferandu-se sa se astepte zile mai bune din punct de vedere economic.
-
Are cineva idee cand va incepe lucrarea de modernizare a liniei de tramvai din zona Piata Hurmuzachi ?
-
Nu cred ca vor mai "sparge" linia circulara 1 pana in primvara deci in primavara mai mult ca sigur vor incepe lucrarile de modernizare si la aceasta linie.
-
Avand treaba azi prin zona Muncii din tramvaiul liniei 1 am observat ca au disparut acele modele de bari de pe peretii pasajului Muncii inelul interior.Stie cineva daca acelea se vor mai pune la loc,sau pur si simplu acei pereti vor fi doar imbracati si atat? Doi la mana am vazut ca lucrarile sunt sistate si pana la primavara nu cred ca vom mai vedea picior de muncitor deoarece au disparut,schelele ,utilaje ,tot.De asemenea mai zboara un ZVON ca nu s-ar fi renuntat la ideea liniei de tramvai pe deasupra,spun asta deoarece mi-a spus cineva ca asa a auzit ca s-ar dori a face,mai mult cica deja s-ar lucra la o schema de proiect,deci asta ar fi si unu din motivele opririi lucrarilor la santier.Acum ramane de vazut ce v-a mai fi.
-
Oprescu majorează costurile la Pasajul Muncii cu 70%
28 Nov, 18:20 / Nicoleta Vieru
Pasajul Muncii s-ar putea scumpi cu până la 70%. Consilierii generali au aprobat luni majorarea indicatorilor tehnico-economici pentru reabilitarea Pasajului Muncii de la 47,09 milioane lei, cât s-a stabilit în 2006, la 80,19 milioane lei. În plus, termenul de finalizare a lucrării s-a prelungit cu un an.
În luna septembrie, reprezentanții Primăriei dădeau asigurări că lucrările la Pasajul Muncii vor fi terminate în luna decembrie a acestui an (fără linia de tramvai de la suprafață) cu un cost efectiv de 40,89 milioane lei. Astăzi însă, primarul general a cerut în Consiliul General al Municipiului București majorarea indicatorilor tehnico-economici (n.r. suma maximă ce se poate cheltui pentru un obiectiv de investiții) de la 47,09 milioane lei la 80,19 milioane lei și prelungirea termenului de finalizare de la 24 de luni, cât era prevăzut inițial, la 36 de luni. Proiectul a fost aprobat de consilierii generali.
“Datorită menÈ›inerii acceselor de metrou în actuala confiuraÈ›ie este necesară adaptarea proiectului iniÈ›ial astfel încât să se asigure funcÈ›ionalitatea integrată atât a metroului È™i a tramvaiului cât È™i a căii rutiere în condiÈ›iile actuale de traficâ€, se menÈ›ioneză în raportul de specialitate al DirecÈ›iei de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei.
Reabilitarea Pasajului Muncii a început în luna decembrie a anului trecut. Până acum a fost refăcută structura de rezistenţă a pasajului, hidroizolaţia pasajului, iar la suprafaţă a fost amenajat un mic parc și o fântână arteziană. În septembrie au început lucrările la supralărgirea bretelelor laterale de lângă pasaj la două şi respectiv trei benzi pe sens în funcţie de segment, dar şi la trotuare şi la reabilitarea interioară a pasajului prin placare cu materiale estetice şi fonoabsorbante.
Pasajul Muncii a fost construit în 1985 și face legătura între Șoseaua Mihai Bravu, Calea Călărașilor, Bulevardul Dacia și Bulevardul Basarabia.
http://b365.realitatea.net/news/oprescu-majoreaza-costurile-la-pasajul-muncii-cu-70/ (http://b365.realitatea.net/news/oprescu-majoreaza-costurile-la-pasajul-muncii-cu-70/)
Intrebarea ar fi se va proceda exact ca la pasajul Obor?
-
Exact ca la Obor nu se poate, din cauza metroului. Metroul la Obor si la Muncii nu este acelasi, nu te lua dupa aspectul ca o statie e cu peronul pe dreapta, alta pe stanga, e chestie nesemificativa. Ce conteaza cu adevarat este cota sinei fata de sol, este diferita la cele 2 statii, ceea ce face ca la Muncii sa nu se poata adopta solutia "Obor" din simplul motiv ca in vestibul ar trebui sa se intre de-a busilea, adica in genunchi. Cred ca am fost destul de clar.
-
Ma intreb cand se apuca de modernizarea liniei de tramvai...
-
Am trecut azi prin zona si nu se intampla nimic la pasaj.
-
Surse: Lucrarile nu vor incepe in curand cel putin la linia de tramvai pentru a nu "sparge" prea curand linia 1 !
-
Cam asa arata acum...nu se misca nimic,nici macar o schela unde odata era santier de lucru !
-
Noutati !
Azi se lucra la incrusirarile liniilor de tramvai din zona Muncii.Incrucisari ale liniilor 40/56 cu linia 1. Se fac aceste "carpeli" datorita faptului ca inca nu se cunoaste deznodamantul pasajului cum ar urma sa fie modernizat si anume fie raman liniile de tramvai asa cum sunt fie vor fi deasupra pasajului cum este la Obor.Momentan se lucreaza la variante fapt ce in situatia de fata sunt sistate lucrarile de modernizare la acest pasaj !
-
Pasajul Muncii intră din nou în lucrări
Investiţia este estimată de municipalitate la aproximativ 18 milioane de lei.
Lucrările de reabilitare a Pasajului Muncii ar fi trebuit finalizate în urmă cu un an, mai precis în decembrie 2011, potrivit termenului anunţat de primarul Sorin Oprescu. Însă, abia acum, Primăria Capitalei a anunţat că intenţionează să termine lucrările de consolidare, arhitectură şi iluminat la Pasajul Muncii, investiţia fiind estimată la suma de 17.927.459,14 lei (aprox. 4 milioane euro).
În noiembrie 2011, costurile lucrărilor la Pasajul Muncii au fost majorate cu aproape 70% până la valoarea de 80,19 milioane lei, decizia fiind aprobată de Consiliul General al Municipiului Bucureşti. Tot atunci s-a decis şi şi prelungirea termenului de finalizare de la 24 de luni, cât era prevăzut iniţial, la 36 de luni.
"Datorită menţinerii acceselor de metrou în actuala confiuraţie este necesară adaptarea proiectului iniţial astfel încât să se asigure funcţionalitatea integrată atât a metroului şi a tramvaiului cât şi a căii rutiere în condiţiile actuale de trafic", se menţiona în raportul de specialitate al Direcţiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei.
Reabilitarea Pasajului Muncii a început în decembrie 2010. Până peste un an a fost refăcută structura de rezistenţă a pasajului, hidroizolaţia pasajului, iar la suprafaţă a fost amenajat un mic parc şi o fântână arteziană. În septembrie 2011 au început lucrările la supralărgirea bretelelor laterale de lângă pasaj la două şi respectiv trei benzi pe sens în funcţie de segment, dar şi la trotuare şi la reabilitarea interioară a pasajului prin placare cu materiale estetice şi fonoabsorbante, după cum B365.ro a scris aici. Unele din aceste lucrări urmează să fie finalizate în urma noului contract încheiat de municipalitate, jumătate din pasaj nefiind finisat nici până acum.
Potrivit proiectului tehnic, finisajele în Pasajul Muncii se refac prin placări cu piatră granit gri (sare-piper), montare de benzi fluorescente alb-roşu, în lungul soclurilor, pe ambele laturia le pasajelor rutiere şi pe capetele parapeţilor rampelor, la gurile de acces. Lucrarea include şi modernizarea reţelei de iluminat şi semnalizare în pasajul rutier.
Pasajul Muncii, construit în anul 1982, acoperă Şoseaua Mihai Bravu pe o lungime de 124 de metri şi esteîincadrat de două rampe de 200 de metri în partea de Nord spre Vatra Luminoasă, respectiv 169,28 metri în Sud spre strada Baba Novac. Pasajul asigură prin partea de vest continuarea traficului din centrul Capitalei dinspre Piaţa Unirii prin Calea Călăraşilor, Şoseaua Matei Basarab, Bulevardul Unirii, Bulevardul Decebal spre estul Capitalei, prin Bulevardul Basarabiei, precum şi ieşirea spre localitatea Călăraşi pe DN3.
http://b365.realitatea.net/pasajul-muncii-intra-din-nou-in-reabilitare_185603.html
Se pare ca ramane configuratia actuala...
-
Informatie de ultima ora in sensul ca ce se vehiculeaza in ultimele zile si anume ca se doreste,insista ca linia de tramvai sa treaca pe deasupra pasajului.Se cauta solutii cum s-ar putea intampla asta...deoarece actuala configuratie a linii de tramvai incurca autovehiculele care intra in pasaj in sensul ca dupa cum stiti trebuie sa se acorde prioritate tramvaiului inainte ca un vehicul sa intre in pasaj.Se insista sa se faca ceva ca de genul pasajului de la obor si anume tramvaiul sa treaca deasupra.
-
Da, vezi raspunsul #5, aceea e varianta castigatoare. ::)
-
Problema la acest pasaj se poate rezolva foarte usor in sensul in care se va dori ca tramvaiul sa treaca pe deasupra si anume sa se faca stalpi de beton,fara statii de tramvai decat la urcare si la coborarea de pe pasaj...
-
Linia de tramvai va fi separata de trafic? Se va face cu bordura sau doar asfaltata?
-
Termenul de finalizare a lucrarilor :septembrie 2014
Vor fi efectuate lucrari :
-de izolatie
-refacerea structurii de rezistenta a pasajului
-lucrarile de modernizare la linia de tramvai nu au inceput ...cred ca se asteapta refacerea peretilor pasajului si dupa aia vor incepe si lucrarile la linie...
-
Cine e constructorul?
-
Am inteles ca aici vor sa traga tare la modernizarea liniei de tramvai.S-ar auzi ca undeva in perioada sarbatorilor de iarna sa fie gata linia...
-
De modernizat o modernizeaza, dar mi-e clar ca ramane pe acelasi traseu. Mai mult ca sigur.
-
Ceva mai vechi pozele:
-
Am vazut zilele astea ca deja s-au adus bucati de linie noua,pentru a fi montata pe sensul de mers spre Obor...Peretii de pe aceeasi parte deja in mare parte au fost izolati,urmand a se ridica schele metalice si pe celalalt sens...Daca termina de izolatat peretii pasajului,automat la linie dupa aceea pot trage tare...Ramane de vazut cat de repede vor termina lucrul la linie,plus macazul care trebuie facut cu linia care vine de pe Basarabia(daca zic bine bulevardul).
-
Cine e constructorul?
Buna intrebare. Lusica, ai legatura!
Tehnologica Radion !!!
-
Am trecut ieri prin zona si am vazut urmatorele:
-sensul Dristor-Iancului este cam gata si anume ca au inceput sa mute schelele pe celalalat sens pentru a incepe lucrul la peretii pasajului
-linia de tramvai este montata pe acest sens nepunand la socoteala legaturile plus macazul cu basarabia...
-pe celelalat sens nu au inceput deloc lucrul la linie...cred ca dupa sarbatori se vor apuca de el...
-
Am vazut zilele astea trecand prin zona ca au fost aduse linii "de legatura" pentru a lega bucata de linie modernizata,cu cea modernizata in dreptul pasajului,pe sensul spre Iancului la iesirea din pasaj.
-
Am trecut ieri prin zona,si practic la pasaj nu se mai misca nimic in sensul ca nu se lucreaza,nici schele nu mai sunt,in schimb se lucreaza la linia de tramvai pe cealalta parte,sens Baba Novac. Sunt curios daca vor da drumul la tramvaie pana nu vor termina si pasajul de modernizat...
-
Nu au nici o legatura lucrarile din pasaj cu lucrarile liniei de tramvai. Absolut niciuna.
Iar pasajul nu s-a modernizat, s-a cosmetizat.
-
Nu au nici o legatura lucrarile din pasaj cu lucrarile liniei de tramvai. Absolut niciuna.
Iar pasajul nu s-a modernizat, s-a cosmetizat.
Din cate am inteles vor umbla si la structura de rezistenta a pasajului si in momentul in care vor da drumul tramvaiului pe acolo,nu va afecta pasajul? Zic si eu...
-
1) Deja au placat peretii pasajului cu "chestiile" alea, la ce structura de rezistenta sa mai umble ? Structura de rezistenta este formata din 2 perechi de pereti mulati si 2 perechi de stalpi.
2) Dă si tu un citat, ceva, de la o sursa credibila ca umbla la structura de rezistenta, dar din moment ce au placat peretii...
3) Lasând la o parte faptul ca daca umbla la stalpi nu stiu ce fac cu metroul, ca nu pot umbla la stalpi fara sa opreasca metroul.
4) Tramvaiele nu au treaba cu pasajul, pe sub linia de tramvai e pamant de la Mama Natura pana in centrul Pamantului. N-o sa gasesti urma de pasaj sub liniile de tramvai. Nu e ca la Obor unde pe langa pasaj ai si parcare.
-
1) Deja au placat peretii pasajului cu "chestiile" alea, la ce structura de rezistenta sa mai umble ? Structura de rezistenta este formata din 2 perechi de pereti mulati si 2 perechi de stalpi.
2) Dă si tu un citat, ceva, de la o sursa credibila ca umbla la structura de rezistenta, dar din moment ce au placat peretii...
3) Lasând la o parte faptul ca daca umbla la stalpi nu stiu ce fac cu metroul, ca nu pot umbla la stalpi fara sa opreasca metroul.
4) Tramvaiele nu au treaba cu pasajul, pe sub linia de tramvai e pamant de la Mama Natura pana in centrul Pamantului. N-o sa gasesti urma de pasaj sub liniile de tramvai. Nu e ca la Obor unde pe langa pasaj ai si parcare.
Ok.Eu stiu dintr-un articol ca vor umbla si la structura de rezistenta a pasajului.Acum nu stiu,vad ca la linia de tramvai se lucreaza...
-
Stai linistit, si eu am citit de nenumarate ori ca se umbla la structura, dar atunci e absurd sa fi acoperit peretii ca sa ce ? Sa dea jos placile respective.
Linia de tramvai este santier separat, diferit de santierul de la Pasajul Muncii, una-i una, alta-i alta.
Totusi daca vor sa consolideze stalpii trebuie sa faca ceva cu metroul, sau sa lucreze numai noaptea. Nu-i prea vad in stare.
-
Stai linistit, si eu am citit de nenumarate ori ca se umbla la structura, dar atunci e absurd sa fi acoperit peretii ca sa ce ? Sa dea jos placile respective.
Linia de tramvai este santier separat, diferit de santierul de la Pasajul Muncii, una-i una, alta-i alta.
Totusi daca vor sa consolideze stalpii trebuie sa faca ceva cu metroul, sau sa lucreze numai noaptea. Nu-i prea vad in stare.
Aha.Atunci circulatia tramvaielor pe linia de tramvai va fi redata curand....
-
Nu, ca nici jumatate din lucrare nu au realizat-o. Acum e in lucru sensul Baba Novac - Iancului.
Sensul Iancului - Baba Novac nici nu s-au atins de el.
-
Nu, ca nici jumatate din lucrare nu au realizat-o. Acum e in lucru sensul Baba Novac - Iancului.
Sensul Iancului - Baba Novac nici nu s-au atins de el.
Corect.
-
Nu, ca nici jumatate din lucrare nu au realizat-o. Acum e in lucru sensul Baba Novac - Iancului.
Sensul Iancului - Baba Novac nici nu s-au atins de el.
Te referi la pasaj sau la linia de tramvai? Pot sa te contrazic deoarece zilele trecute am trecut prin zona si s-au apuca de lucru la linia de tramvai pe sensul cum vii de la Iancului spre Baba Novac...
-
La linia de tramvai m-am referit.
OK, eu nu am observat, multumesc pentru corectie. Oricum sensul spre Obor inca nu e gata.
-
Sunt tare curios ce decizie va lua RATB cand va trebui sa devieze liniile 40 si 56 , deja pe la Delfinului le avem pe 14, 36 si 46 in plus linia pe Bd. Chisinau e praf . Cred ca una dintre ele ( daca nu amandoua cu 14 prelungit la Complex Titan ) se vor suspenda pe durata executie lucrarii.
-
Am trecut ieri prin zona,si practic la pasaj nu se mai misca nimic in sensul ca nu se lucreaza,nici schele nu mai sunt,in schimb se lucreaza la linia de tramvai pe cealalta parte,sens Baba Novac. Sunt curios daca vor da drumul la tramvaie pana nu vor termina si pasajul de modernizat...
S-a apaucat si de sensul Obor-Dristor?
-
S-a apaucat si de sensul Obor-Dristor?
Dap,dar doar cum vezi in poza...
-
Surpriza ,ieri am avut treaba prin zona si am observat ca a fost scoasa toata linia de pe partea cu Decebal(sens Iancului-Baba Novac). Bineinteles nu s-au atacat zonele pentru a se face legaturile nici peoparte nici pe cealalata si zona cu macazele...Am vazut si o macara "telemac" in zona...
-
Of, care zona de macaze ? Ca acolo nu au fost macaze ( de cand cu pasajul ) si nu vor fi macaze in vecii vecilor.
-
Of, care zona de macaze ? Ca acolo nu au fost macaze ( de cand cu pasajul ) si nu vor fi macaze in vecii vecilor.
Ma refer la trecerea dintre Basarabia/Muncii,nu este chiar macaz dar si acolo trebuie inlocuit,nu?
-
Da, evident ca si acolo trebuie inlocuita linia, dar nu e macaz, e o simpla incrucisare - sau cum i-o spune, ca nu stiu termenul de specialitate.
-
Am avut treaba ieri prin zona si am vazut ca a fost scoasa toata linia pe relatia Obor-Dristor,dar cam timid s-a lucrat saptamana asta,ca majoritatea liniilor erau scoase de cel putin 1 saptamana...Am impresia ca s-a facut legatura pe cealalata parte dar doar cum vii de la Baba Novac spre pasaj si nu cum iesi si de pe pasaj...Sa vedem ce va mai fi saptamanile astea...ideea este ca se cam trage de timp...
-
Am trecut ieri prin zona si pe relatia Iancului-Baba Novac, a fost scoasa toata linia veche,facut curat astfel incat in zilele viitoare mai mult ca sigur vor veni sa monteze noua linie...
-
Am trecut ieri prin zona si pe relatia Iancului-Baba Novac, a fost scoasa toata linia veche,facut curat astfel incat in zilele viitoare mai mult ca sigur vor veni sa monteze noua linie...
a venit primavara, nu? Ramane de vazut cum vor rezolva problema cu incrucisarile..
-
Am trecut si azi prin zona si am vazut un "maldar " de pamant la iesirea din pasaj pe relatia Iancului-Baba Novac,deci in weekend nu s-a mai lucrat mai deloc,in mod sigur nici maine...Ramane sa va spun saptamana viitoare ca voi mai avea treaba prin zona si am sa va aduc noutati.
-
In pasaj NU se mai lucreaza de luni bune. La linia de tramvai ( care este complet alt santier, n-are legatura cu pasajul ) se fac ca lucreaza.
-
Am trecut si ieri prin zona si nu am vazut nimic notabil pe santier,linia de tramvai inca nu a fost adusa si montata,a mai fost spart si indreptat terenul unde va veni linia pusa,iar la pasajul propriu zis nu se misca nimic,nici urma de schela si muncitor.
La ce lipsa de vagoane are RATB in prezent ii convine de minune sa tina santierul mult si bine. Daca da drumul anul asta o sa fie mare realizare. >:(
-
La ce lipsa de vagoane are RATB in prezent ii convine de minune sa tina santierul mult si bine. Daca da drumul anul asta o sa fie mare realizare. >:(
Termenul este septembrie 2014...la linia de tramvai ar trebui mai repede deoarece de la Banu Manta pana la Iancului tramvaiele merg mai mult goale,iar 634 merge burdusit de calatori exact pe tronsonul inchis...legat de 1 Vitan aglomeratia incepe de la Dristor...
-
Exagerat de mult. Daca se punea serios de treaba intr-o luna inlocuiau toata linia de tramvai..
-
Termenul este septembrie 2014...la linia de tramvai ar trebui mai repede deoarece de la Banu Manta pana la Iancului tramvaiele merg mai mult goale,iar 634 merge burdusit de calatori exact pe tronsonul inchis...legat de 1 Vitan aglomeratia incepe de la Dristor...
Te rog frumos sa incetezi cu remarcile false ca pe tronsonul Banu Manta- IANUCULUI se circula goale.
-
Te rog frumos sa incetezi cu remarcile false ca pe tronsonul Banu Manta- IANUCULUI se circula goale. Multumesc de OFF-TOPIC.
De multe ori am vazut ca acestea mai mult sunt goale,chiar si in weekend...ce interes as avea sa vin cu remarci false...In schimb pe 634...este "omor".Mersi si scuze de off-topic.
-
Am trecut ieri prin zona din nou si se lucra la linia tramvai,era spart si delimitat de traficul auto pe relatia Baba Novac-Iancului,se lucra la legaturi,imediat cum iesi din pasaj...In rest pe cealalata parte a pasajului nimic miscare,doar spart si atat...nu a fost adusa nici macar noua linie de tramvai care va trebui montata..."mort"...
-
Accesul în staţia de metrou Piaţa Muncii, restricţionat, din cauza lucrărilor la pasaj
Accesul călătorilor în staţia de metrou Piaţa Muncii, spre Piaţa Iancului, a fost restricţionat, din cauza lucrărilor la pasaj.
ncepând din 24 martie, accesul călătorilor în staţia de metrou Piaţa Muncii, spre Piaţa Iancului, a fost restricţionat, din cauza lucrărilor de modernizare de la Pasajul Piaţa Muncii, a declarat, pentru B365.ro, Evelyne Croitoru, şefa departamentului de comunicare al Metrorex.
Reabilitarea Pasajului Muncii a început în decembrie 2010. Timp de peste un an a fost refăcută structura de rezistenţă a pasajului, hidroizolaţia pasajului, iar la suprafaţă a fost amenajat un mic parc şi o fântână arteziană. Lucrările de reabilitare a Pasajului Muncii trebuiau finalizate în decembrie 2011, cu un cost de aproximativ 40 de milioane de lei. Cu o lună înainte de termenul stabilit pentru finalizarea lucrărilor, primarul general Sorin Oprescu a suplimentat bugetul acordat Pasajului Muncii cu încă 40 de milioane de lei şi a prelungit totodată şi termenul de finalizare cu încă 12 luni.
Lucrările au fost însă întrerupte și reluate abia în luna septembrie a anului trecut. "Ne-am lovit de problema legată de faptul că, după începerea lucrărilor, în momentul în care s-a făcut o expertiză pentru realizarea proiectului tehnic s-a constatat că tot planşeul de deasupra staţiei de metrou şi deasupra pasajului trebuie consolidat. Pentru asta s-au iscat nişte costuri suplimentare, motiv pentru care am demarat o nouă procedură de contractare. Acea procedura trebuia să se încheie în decembrie 2012, însă, din păcate, a existat un contestatar şi s-au dat toate lucrurile peste cap. Acum s-a reluat procedura să reuşim să contractăm acele lucrări suplimentare. Trebuie făcută aceasta consolidare, după aceea vom realiza partea de finisaje şi de suprastructură", explica Ion Dedu, directorul executiv al Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei din cadrul Primăriei Capitalei.
Potrivit proiectului tehnic, finisajele în Pasajul Muncii se refac prin placări cu piatră granit gri, montare de benzi fluorescente alb-roşu, în lungul soclurilor, pe ambele laturi ale pasajelor rutiere şi pe capetele parapeţilor rampelor, la gurile de acces. Lucrarea include şi modernizarea reţelei de iluminat şi semnalizare în pasajul rutier.
"Trebuie săpat până la un metru, un metru jumătate pentru a reface hidroizolația. De asemenea, se va face o consolidare cu fibră de carbon. Estimăm că până la sfârșitul anului viitor vom finaliza lucrările", a declarat directorul de la Transporturi.
Îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie de la Pasajul Piaţa Muncii costă 88,7 milioane lei - valoare actualizată la 31.12.2013 - din care Primăria Municipiului Bucureşti a achitat până acum 20,48 milioane lei. În acest an, Primăria Capitalei vrea să plătească 45,337 milioane lei din totalul de 68,23 milioane lei, cât a mai rămas de executat pentru lucrările la Pajul Piaţa Muncii.
Pasajul Muncii, construit în anul 1982, acoperă Şoseaua Mihai Bravu pe o lungime de 124 de metri şi este încadrat de două rampe de 200 de metri în partea de Nord spre Vatra Luminoasă, respectiv 169,28 metri în Sud spre strada Baba Novac. Pasajul asigură prin partea de vest continuarea traficului din centrul Capitalei dinspre Piaţa Unirii prin Calea Călăraşilor, Şoseaua Matei Basarab, Bulevardul Unirii, Bulevardul Decebal spre estul Capitalei, prin Bulevardul Basarabiei, precum şi ieşirea spre localitatea Călăraşi pe DN3.
http://www.b365.ro/accesul-in-statia-de-metrou-piata-muncii-restrictionat-din-cauza-lucrarilor-la-pasaj_205189.html
Sfarsitul anului viitor ultimul termen ??? Sper sa nu ne tina asa si cu linia de tramvai,sa nu dea drumul lui 1 pana atunci...
-
Prin zona Piata Muncii, trec cam o data pe saptamana, si nu am vazut nici o data vre-o schimbare.
Sper sa termine lucrarea pana la sfarsitul anului.
-
Prin zona Piata Muncii, trec cam o data pe saptamana, si nu am vazut nici o data vre-o schimbare.
Sper sa termine lucrarea pana la sfarsitul anului.
Scrie clar ca pasajul cu totul va fi gata spre sfarsitul anului viitor,deci nu are cum anul asta...macar linia de tramvai de-ar termina-o mai repede sa reintregeasca 1-ul...
-
La asta ma refeream si eu.
Ce-i asa greu de schimbat aproape doi km si jumatate de linie de tramvai?
Cand s-au apucat ca nu mai tin minte, parca anul trecut, pe undeva prin noiembrie, am dreptate?
Ca au ei de gand sa modernizeze si al doilea acces la metrou, sa planteze buruieni, sa asfalteze, sa schimbe (din nou) bordurile, stalpii, etc, poate sa mai dureze inca 10 ani, dar macar sa dea drumu mai repede la tramvai.
Repet, de fiecare data cand trec pe acolo, este acelas peisaj, nimic nou, nici macar cate un "Dorel" care sa strice ceva.
-
La linia de tramvai nu se mai misca nimic notabil,nici vorba de adus si pus linie pe Iancului-Baba Novac,in schimb au aparut niste schele la pasaj...
-
A inceput sa se traga tare la modernizarea pasajului,au fos sparti unii pereti ai pasajului pentru a fi refacuti si consolidati,la linia de tramvai pe sensul Baba Novac-Iancului a fost turnat asfalt intre linii,la iesirea din pasaj spre Iancului a fost montata restul de linie urmand a fi turnat zilele astea betonul...
-
A inceput sa se traga tare la modernizarea pasajului,au fos sparti unii pereti ai pasajului pentru a fi refacuti si consolidati,la linia de tramvai pe sensul Baba Novac-Iancului a fost turnat asfalt intre linii,la iesirea din pasaj spre Iancului a fost montata restul de linie urmand a fi turnat zilele astea betonul...
Duminica, 13.04.2014: s-a asfaptat cativa metri de cale de rurare sensul spre Iancului. Pe celalalt sens se chinuie sa se scoata dalele:
-
Am trecut aseara prin zona pasajului si nu s-a mai schimbat nimic notabil la pasaj,nici la linia de tramvai. Tare imi este ca nici anul asta nu va fi deschisa circulatia tramvaiului liniei 1 in zona Muncii,adica reintregita.Se vede clar ca nu exista interes sa circule pe acolo,curand, din nou tramvaiul...
-
Am trecut aseara prin zona si am vazut ca au montat linia noua pana pe relatia Iancului-Baba Novac,urmand a fi turnat betonul intre linii...deci au mai miscat ceva...
-
Am trecut aseara prin zona si am vazut ca au montat linia noua pana pe relatia Iancului-Baba Novac,urmand a fi turnat betonul intre linii...deci au mai miscat ceva...
da, se misca incet dar bine!?
-
da, se misca incet dar bine!?
Asa sa speram...se lucra si zilele astea la linie ce am apucat sa vad din "mers"
-
Zilele trecute am avut ocazia sa trec prin zona si am observat ca au montat si turnat betonul intre linii pe segmentul Iancului-Baba Novac,dincolo de intersectia cu Decebal.Atat am avut ocazia sa vad ca dupa aceea am intrat pe Decebal si nu am mai avut ocazia sa vad pe partea cealalata a pasajului cat din linie au montat. Urmeaza sa vedem cand vor ataca si incrucisarile de pe pasaj.
-
Am trecut ieri prin zona si inca nu a fost atacata intersectia si aici ma refer la linia de tramvai
-
Miercuri 13.04.2014: De peste o luna de zile circulatia tramvaielor 40/56 dinspre Calarasi/Basarabia a fost suspendata. Lucrarile avanseaza astfel:
-
Miercuri 13.04.2014: De peste o luna de zile circulatia tramvaielor 40/56 dinspre Calarasi/Basarabia a fost suspendata. Lucrarile avanseaza astfel:
-
Felicitari pentru poze.Cam greu merg lucrarile la linia de tramvai,cu greu cred ca pana in octombrie se reia circulatia tramvaielor in zona,daca nu in mod sigur pana in sarbatorile de iarna se va intampla acest lucru.
-
Atenţie, şoferi! Se restricţionează traficul rutier în zona Pasajului Muncii
Primăria Capitalei anunţă că traficul rutier va fi restricţionat începând de joi şi până luni inclusiv, în zona Pasajului Muncii, pentru continuarea lucrărilor la reabilitarea acestui pasaj.
"In vederea continuarii lucrarilor la reabilitarea Pasajului Muncii, in perioada 4.09.2014, ora 5.00 AM - 8.09.2014, ora 14.00, se restrictioneaza traficul pe breteaua Pasajului Muncii, dinspre str. Baba Novac spre str. Vatra Luminoasa. Conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnalizarile din zona privind devierile de circulatie reglementate", se precizează într-un comunicat de presă remis B365.ro de Primăria Capitalei.
- See more at: http://www.b365.ro/atentie-soferi-se-restrictioneaza-traficul-rutier-in-zona-pasajului-muncii_214426.html#sthash.e6wyI4rP.dpuf
-
Am trecut ieri prin zona si mai sunt de montat linii pe zona de bretele,adica cele cum iesi de dupa/langa pasaj sens Iancului. Linii de montat mai sunt si in zona incrucisarilor de schimbat. Ca noutate va aparea statie in zona pasajului Muncii/Decebal pe sensul de mers spre Baba Novac.Am vazut asta deoarece au fost montate bordurile,adica unde va fi viitoarea statie.
-
Poze, ceva?
-
Poze, ceva?
Din pacate nu,ca am vazut din mers...
-
Nu stiu daca in mai putin de 2 saptamani se va relua circulatia tramvaielor in zona.Mai este de lucrat la bretele sens Iancului,bucati de linie de schimbat,pe alocuri,plus ca linia de pe Basarabia(liniile 40 si 56) nu a fost inca montata. Ramane de vazut cat de tare vor trage pentru a termina si a da drumul circulatiei tramvaielor in zona.
-
Pasajul Muncii, întârzieri şi costuri suplimentare
După doi ani de întârzieri, Primăria Capitalei decretează încă două luni de aşteptare. Este cazul şantierului de la pasajul Piaţa Muncii. Pasajul preia traficul a patru bulevarde principale din Capitală şi primele lucrări au fost începute în 2010. Abandonat, apoi, reluat, proiectul iniţial are nu doar un nou termen, ci şI un buget suplimentat, de la 40 de milioane de lei la 65 de milioane de lei.
Încă din 2010, specialiştii Primăriei au stabilit că Pasajul Muncii avea nevoie de reparaţii capitale.
„S-au finalizat lucrările de hidroizolaÅ£ie a pasajului, una din cele două căi de acces la staÅ£ia de metrou, iar lucările la liniile tramvai ÅŸi carosabil sunt gata în proporÅ£ie de 90%â€, a transmis Primăria Capitalei.
Chiar şi după terminarea lucrărilor la Piaţa Muncii, calvarul Şoferilor nu se va termina, pentru că muncitorii trebuie să inlocuiască apoi toată linia de tramvai de pe bulevardul Basarabia şi Calea Călăraşi. Aceasta este cea de-a doua încercare a Municipalităţii să reabiliteze Pasajul Muncii. Prima tentativă a eşuat, după ce o expertiză a arătat că, pe lângă lucrările de hidroizolaţie şi refacere a faţadelor, este neapărat nevoie şi de consolidarea structurii de rezistenţă.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Pasajul+Muncii+intarzieri+si+costuri+suplimentare
Deci e clar,reintregirea lui 1 va avea loc undeva la sfarsitul lui noiembrie,inceputul lui decembrie.Acest lucru nu va se va intampla si in cazul liniilor 40 si 56 deoarece din cate sa intelegem din articol se vor duce in continuare cu modernizarea liniilor.
-
Exclusiv !!!
Am trecut dimineata prin zona si s-a intins firul pe sensul de mers spre iancului,cap coada.Urmeaza si pe sensul celalalt. Mai trebuie cateva asflatari de facut pe zone mici,acolo unde inca nu s-a asfaltat,plus statiile de tramvai de terminat si gata.
-
Exclusiv !!!
Am trecut dimineata prin zona si s-a intins firul pe sensul de mers spre iancului,cap coada.Urmeaza si pe sensul celalalt. Mai trebuie cateva asflatari de facut pe zone mici,acolo unde inca nu s-a asfaltat,plus statiile de tramvai de terminat si gata.
Oa 40/56 s-a dat drumul?
-
Nu !!! Ramane de vazut ,daca vor mai redeschide circulatia lui 40 si 56 prin zona,deoarece era vorba ca se vor duce cu modernizarea in continuare pe Basarabia si Calea Calarasilor.
-
Ciudat,sau nu,azi SE LUCRA la pasajul Muncii.Mai exact din ce am putut vedea din mers,se curatau liniile din zona Matei Coravu,spre Baba Novac.
Din ce am putut auzi,se pare ca saptamana viitoare pe miercuri-joi vor avea loc probele la tramvai.
-
Am trecut azi prin zonasi se montau camere in intersectie.Statiile de tramvai,sunt cam gata,au fost montate si bancile cu acoperis. Ultimele retusari si gata.
-
Firul de contact pentru directia Vatra Luminoasa - Baba Novac este in continuare lipsa. :-*
Ramane de vazut ,daca vor mai redeschide circulatia lui 40 si 56 prin zona,deoarece era vorba ca se vor duce cu modernizarea in continuare pe Basarabia si Calea Calarasilor.
De unde ai aceasta informatie ? Nu exista nici o finantare pentru Calarasi / Basarabiei, vezi investitiile CGMB. Nu-ti inteleg rationamentul.
Oricum din ce vad eu pe acolo, putin probabil sa se dea drumul la tramvaie in 1 Noiembrie. ( Valabil pentru toate liniile ).
-
Firul de contact pentru directia Vatra Luminoasa - Baba Novac este in continuare lipsa. :-*
Da,ciudata situatie,si nu inteleg de ce ?! In rest cam este gata totul.Oricum circulatia tramvaielor va fi redata inainte de a fi terminat pasajul propriu-zis.
-
N-are nici o legatura pasajul cu linia de tramvai, sunt santiere complet diferite pe fonduri diferite. Nici macar bucatica de pe Calarasi - Basarabiei.
-
N-are nici o legatura pasajul cu linia de tramvai, sunt santiere complet diferite pe fonduri diferite. Nici macar bucatica de pe Calarasi - Basarabiei.
Da,pai tocmai asta ziceam,se aude ca de la 1 se redeschide circulatia tramvaielor.
-
Ar indicat daca ai veni cu informatii reale, care sa se materializeze in teren. Asa... presupuneri, poate sa faca oricine!!!
-
S-a montat reteaua si pe celalalt sens,si se asfalta intre linii,acolo unde este cazul.Deci curand vom avea tramvaie pe acolo...
-
Ha ! Ha ! Ha !
Se prea poate sa fi ghicit Lusica, de luni s-ar putea sa circule tramvaiul pe acolo.
-
Ha ! Ha ! Ha !
Se prea poate sa fi ghicit Lusica, de luni s-ar putea sa circule tramvaiul pe acolo.
Da,mersi.Eu am auzit ca de pe 1 deci mai exact de sambata sa circule din nou 1 prin zona.
-
Si linia 634 va revenii la Baba Novac sa inteleg.
-
Si linia 634 va revenii la Baba Novac sa inteleg.
Logic,asa ar trebui,dar ramane de vazut ce miscari de "trupe" vor fi mai exact in perioada urmatoare.
-
Se lucra de zori si azi la Muncii.Statiile pentru 1 sunt gata,doar de dat cu o matura,ca erau ceva resturi,si mult praf. In schimb se asfalta pe o parte si alta a pasajului(bretelele).
-
Nu ați adus în discuție noua statia sens Dristor-Muncii!
-
Este logica acea statie. Lipsa ei a fost ilogica, dar acum s-a rezolvat. :'(
-
Este logica acea statie. Lipsa ei a fost ilogica, dar acum s-a rezolvat. :'(
va referiti la cea de pe partea cu decebalul? Era absolut necesara.
-
Exact. ;D
-
Este logica acea statie. Lipsa ei a fost ilogica, dar acum s-a rezolvat. :'(
Un singur vagon...
-
Un singur vagon...
Da,poate s-au gandit sa nu "gatuie"si mai mult intersectia.
-
Ce legatura e intre sula si prefectura ?
Statia de tramvai nu gatuie intersectia, pentru ca soseaua a fost recent modernizata, aka latita.
Probabil ca s-au gandit ca Bucurestiul o sa aiba in continuare tramvaie de 27 m lungime.
-
Ce legatura e intre sula si prefectura ?
Statia de tramvai nu gatuie intersectia, pentru ca soseaua a fost recent modernizata, aka latita.
Probabil ca s-au gandit ca Bucurestiul o sa aiba in continuare tramvaie de 27 m lungime.
Si asta,dar o statie de tramvai,mai ia cam o banda de mers si atunci pana ajunge in dreptul acesteia mai ai loc pe langa ceilalalti urmand apoi sa intri in coloana adica cele doua benzi de mers ca atat raman in dreptul statiei.
-
Probabil ca s-au gandit ca Bucurestiul o sa aiba in continuare tramvaie de 27 m lungime.
Doar nu visai la ALSTOM, BOMBARDIER, SIEMENS, SKODA... ;D
-
Si asta,dar o statie de tramvai,mai ia cam o banda de mers...
Ia mai putin, vezi toate statiile lui 1 cel putin pe distanta pe care o cunosc, de la Vitan la Basarab.
"Musca" din trotuar un metru si jumatate, sau pierde fiecare banda 40 cm, ceea ce nu constituie o problema. Oricum niciunde nu dispare o banda de auto din cauza statiei de tramvai. Ia fa o cercetare in teren sa vezi ce si cum.
Doar nu visai la ALSTOM, BOMBARDIER, SIEMENS, SKODA... ;D
;D ;)
-
Am trecut azi pe la muncii,si din mers am vazut o "prafaraie" de nedescris. Au "ras" asfaltul pe bretele pentru a-l pune pe cel nou. Azi nu lucrau,din pacate ,cand foarte bine puteau turna asfaltul nou pentru a se termina odata cu mizeria si prafaraia din zona.
Aseara pe sensul de mers spre Baba Novac,accesul era inchis in pasaj si era o coada de masini de nedescris,ca bineinteles mai toti o luau dreapta pe decebal,ca in continuare era o coada pana treceai de pasaj,de stateai cu "orele".
-
Pai azi a fost sarbatoare mare. Macar azi si duminica sa faca pauza ca sunt si ei oameni!
-
Pai azi a fost sarbatoare mare. Macar azi si duminica sa faca pauza ca sunt si ei oameni!
Bine, de lucrat se lucra,daca pot zice asa ,erau 2-3 care pregateau cimentul,spargeau la saci de ciment,cred ca pt borduri era...
-
Au dat ceva mai devreme pe Digi 24,ca vor face receptia la acest pasaj,miercuri pe 19,inclusiv tramvai. Dintr-o sursa si anume de la un vatman,tot azi,acesta mi-a spus ca 1 isi va relua circulatia din weekend.Nu stiu daca s-au facut inca probele pentru tramvai...incerc sa aflu.
-
Pe la 22:30, eram in 311, iar circulatia prin pasaj (in sens spre Baba Novac) era oprita. Am trecut pe deasupra pasajului dar mare lucru n-am vazut, fiind intuneric afara. :(
-
In pasaj de cateva nopti bune se inchide circulatia,pentru a se lucra in pasaj,la izolatii.
-
Si de ce nu ne-ai anuntat, mai nene? ;D
De ce te-am numit "sef de plantatie" la pasaj? 8) Ia carnetelu' si noteaza tot ce misca! :)
-
Si de ce nu ne-ai anuntat, mai nene? ;D
De ce te-am numit "sef de plantatie" la pasaj? 8) Ia carnetelu' si noteaza tot ce misca! :)
Am postat mai sus,ca noaptea se inchide circulatia prin pasaj.Bine nu stiam motivul,exact,intre timp am aflat. Si anume se inchide in fiecare seara dupa 22:30 cam asa,circulatia in pasaj pentru a se putea lucra la izolatii,si tot ce tine de acest aspect.
-
Au dat ceva mai devreme pe Digi 24,ca vor face receptia la acest pasaj,miercuri pe 19,inclusiv tramvai. Dintr-o sursa si anume de la un vatman,tot azi,acesta mi-a spus ca 1 isi va relua circulatia din weekend.Nu stiu daca s-au facut inca probele pentru tramvai...incerc sa aflu.
Am gasit si stirea la care faceam referire
Pasajul Muncii va fi gata săptămâna viitoare. Lucrările au durat patru ani
Şoferii din Capitală ar trebui să scape de săptămâna viitoare de unul dintre interminabilele şantiere care-i fac să meargă cu viteza melcului, la orele de vârf. Cel puţin asta promite Primăria Capitalei, care anunţă că pasajul de la Piaţa Muncii e aproape gata. Muncitorii nu vor pleca totuşi prea curând din zonă. Mai au de terminat una dintre gurile de metrou. Reabilitarea pasajului subteran a ţinut dublu fata de cat trebuia: mai mult de patru ani. Costul reparaţiilor depăşeşte 65 de milioane de lei.
Muncitorii au primit termen ca până miercurea viitoarea să strângă utilajele din intersecţie. Unii dintre ei spun că au fost chemaţi să lucreze şi noaptea, doar să termine mai repede. Asta, după ce firma de construcţii a fost amendată de două ori de Primăria Capitalei din cauza întârzierilor.
Lucrarea nu va fi însă gata cu totul. Mai rămâne de terminat una dintre gurile de metrou, care va putea fi folosită abia în decembrie. La pasajul din Piaţa Muncii s-a lucrat cu întrerupere, din 2010 încoace, iar termenul iniţial de predare era de doi ani. Primăria Capitalei dă vina pe neprevăzut.
„Am stat să refacem proiectele. Acolo s-au mutat, s-au făcut o serie întreagă de relocări de utilităţi. A fost infernal. Dar în fine, important e că se termină la sfârÅŸitul anului ăstaâ€, a spus Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei.
Reabilitarea pasajului subteran din Piaţa Muncii a costat , în total, peste 65 de milioane de lei.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Pasajul+Muncii+va+fi+gata+saptamana+viitoare+Lucrarile+au+durat+
-
Am trecut ieri prin zona si erau asfaltate bretelele pasajului,ramand de asfalt doar in pasaj.Asfaltul vechi era deja "razuit" in pasaj.Linia de tramvai sens Dristor,era eliberata de masinile parcate,semn ce inseamna ca urmeaza probele de tramvai.Pe cealalta linie nu am vazut daca au fost luate masinile deoarece am intrat pe Decebal.
-
CRED CA MOTIVUL ESTE CA LA ACEASTA ORA SE ASFALTEAZA IN PASAJ SI SE CIRCULA DOAR PE BRETELE.MIERCURI TREBUIE SA FACA RECEPTIA LA PASAJ.
Haos în BUCUREȘTI! La Piața Muncii se stă de ore bune în trafic | FOTO
De mai mult de un an se lucrează intens în zona de la Piața Muncii, iar traficul este infernal. Situația devine cu adevărat tragică atunci când plouă, la fel cum s-a întâmplat astăzi.
Pasajul de la Piaţa Muncii a intrat pe data de 23 septembrie în reparaţii. Pe fiecare sens circulaţia auto a fost limitată la o bandă, iar acum, când lucrările se apropie de sfârșit, lucrurile sunt de-a dreptul incredibile.
Mai mulți șoferi au publicat imagini cu circulația îngreunată de la această oră de la Piața Muncii. Sute de mașini, autobuze ale RATB și chiar ambulanțe sunt blocate în trafic.
Foto: Facebook
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/trafic-ingreunat-piata-muncii-haos-514932.html?utm_source=LibertateaOwn&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
-
Am vazut ca bordurile noilor statii de tramvai de la muncii sunt cam mari,inalte.Sunt curios sa vad ce probleme vor crea pentru LF-uri in special sau nu...
-
Din sursele mele,maine se fac probele pt tramvai. Au fost eliberate liniile de masinile parcate.
-
Din sursele mele,maine se fac probele pt tramvai. Au fost eliberate liniile de masinile parcate.
In sfarsit linia 634 va revenii la Baba Novac... ;D
-
In sfarsit linia 634 va revenii la Baba Novac... ;D
Eu,as face din 634,un 124 intre Romprim-Calea Vitan,apoi traseul de baza. Si asa ce se intampla acum pe bucata de Mihai Bravu,pana la Romprim,chiar si daca vorbim cu iesire de pe Splaiul Unirii e un conglomerat de linii. 124 si 223 la ce intervale au circula mai mult goale pe tronsonul de sus mentionat,cel putin, iar 634 full. Asa i-as lua turele lui 634 si le-as baga in 124 ,si as face si un traseu mai klumea ca as scoate oamenii direct in centru si l-as mai lasa doar pe 223 pt cartierul rezidential.
-
Din sursele mele,maine se fac probele pt tramvai. Au fost eliberate liniile de masinile parcate.
Ceva mai devreme era un LF in probe la muncii...
-
Pe surse se aude ca de maine 25.11.2014 se reia circulatia lui 1 pe la Muncii. Mi-a spus cineva ca sambata se lucra la firele de contact,deci se pare ca au fost ceva probleme in acest sens. Pana una alta asteptam si comunicatul oficial al regiei.
-
Frate, din cate vad, sursele tale sunt de 2 (doi) lei!!!
Din sursele mele,maine se fac probele pt tramvai. Au fost eliberate liniile de masinile parcate.
Pe surse se aude ca de maine 25.11.2014 se reia circulatia lui 1 pe la Muncii. Mi-a spus cineva ca sambata se lucra la firele de contact,deci se pare ca au fost ceva probleme in acest sens. Pana una alta asteptam si comunicatul oficial al regiei.
Daca tot te chinui, da barem informatii exacte!!! 8)
-
Nu ma chinuie nimic,nici macar "talentul".Circula vorbe intre vatmani ca luni(azi ) se reia circulatia tramvaielor la muncii. Si am dat si eu acest pont,dar repet se pare ca au fost ceva probleme la probe,cel putin din ce cunosc la reteau de contact. Sambata erau mai multe echipe "cocotate" si/sau care lucrau la firele de contact pentru tramvai.
-
Da mai tati, te inteleg, da' te iei dupa fiecare fraierica care se da atotstiutor? Pana azi am crezut ca ai o "sursa bazata", pe undeva prin RATB sau URAC, dar se pare ca nu.
-
Circulatia in pasaj,este din nou inchisa pe sensul de mers Iancului-Vitan. Si este un intuneric in zona pasajului,de ce nu dau drumu iluminatului oublic in zona?
Update !
S-a dat drumul pe o banda de mers prin pasaj
Tot ca un update din weekend cel tarziu la 1 (adica luni cel tarziu),se reia circulatia lui 1 pe la muncii.Probele s-au facut,a iesit totul bine,se asteapta "ok-ul" pt a se redeschide circulatia tramvaielor in zona.
-
Am trecut azi prin zona si ca noutate s-a dat drumul iluminatului public in zona pasajului.Tot azi am vazut un trailer pe care erau urcate o macara tip telemac si un tractoras.Semn ce inseamna ca se strang utilajele ramase. A fost asfaltat nu numai in pasaj ci pana la Vatra Luminoasa,cu marcajele trasate. Ultimele voci spun ca din weekend s-ar da drumul circulatiei si tramvsielor.Ramane de vszut....Cam ata tdeocamdata ;)
-
Astazi au terminat de trasat marcajele si pe partea cu Decebalul. Se lucra de zori azi la marcaje. Saptamana asta(care vine) multi dau ca reluarea circulatiei tramvaielor in zona. Mi s-a spus ca se vrea sa se dea drumul circulatiei lui 1 in zona pana in sarbatori,deci saptamana asta pregatiti-va sa se reia circulatia in zona. Ca doar nu o sa dea drumul in ajunul Craciunului ? Oricum nu mai au ce sa faca...
-
? ? ? ? ? ?
Vezi ca taman cu un post mai sus ai spus ca in week end dau drumul la tramvaie.
Ce are de-a face trasul dungilor cu vopsea cu mersul tramvaielor ? Tramvaiele nu puteau sa circule fara dungi pe jos ?
Care afirmatie e adevarata ?
Mi s-a spus ca se vrea sa se dea drumul circulatiei lui 1 in zona pana in sarbatori
sau
Ultimele voci spun ca din weekend s-ar da drumul circulatiei tramvaielor.
sau
Am o informatie,cum ca maine,1 decembrie,s-ar putea sa avem o surpriza placuta si anume sa se reia circulatia tramvaielor in zona
sau
Pe surse se aude ca de maine 25.11.2014 se reia circulatia lui 1 pe la Muncii.
Ca sa le citez numai pe alea cu o luna in urma.
Eu spun sa dai un comunicat din asta la 6 ore ( 4 in 24 de ore ) pana la urma poate-ti iese.
Eu o sa-mi propun sa nu-ti mai citesc informatiile tale, ce [bip] ma-sii, doar tramvaiul asta trece prin fata blocului meu in Iancului si-mi dau seama "pe viu" daca s-a reluat sau nu circulatia.
Ce spui, dai un comunicat la 6 ore, "pe surse" ? Oricum e clar ca nu ai nici o sursa.
-
Am trecut azi prin zona pasajului si am vazut urmatoarele si anume :
-am vazut marcaje noi trasate,cele pe langa linii,banda masini,etc.(cred cas gata la capitolul asta)
-am vazut ca au fost montate acele oglinzi atat pe o parte cat si cealalta pentru tramvaie,pt orientare in trafic daca zic bine
-si ultimul aspect era ca in statia Maior Coravu(zona cu buticurile) erau niste muncitori care lucrau la refacerea trotuarelor si fiind in zona l-am intrebat pe unul din ei cand se da drumul la tramvaie si acesta mi-a spus ca pana in wewkend se da drumul,ca pana atunci se doreste sa se refaca si receptia lucrarii.Cica de saptamana viitoare nu mai lucreaza nimeni,pe santierele deschise in capitala.
-
-si ultimul aspect era ca in statia Maior Coravu(zona cu buticurile) erau niste muncitori care lucrau la refacerea trotuarelor si fiind in zona l-am intrebat pe unul din ei cand se da drumul la tramvaie...
Bordurile de la Maior Coravu n-au nici in clin nici in maneca cu lucrarea de la Muncii, nu inteleg cum de stiau muncitorii de acolo cand se va da drumul la tramvai...
Si asa, ca aspect, o inaugurare se poate face si cu santierul "inchis", asta pentru ca practic la Muncii nu mai este santier.
-
De maine se reia circulatia tramvaielor in zona !
-
Da, am citit si eu Comunicatul Oficial.
NU orce alta bazaconie, de pe te miri ce site de... bagatori de seama.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=428
Ca urmare a finalizării lucrărilor la Pasajul Muncii, începând din data de 20.12.2014, Regia Autonomă de Transport București va lua următoarele măsuri:
Linia 1 va reveni pe traseul inelar, de la terminalul ,,Şura Mare’’, pe Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare, până la ,,Şura Mare’’.
Linia navetă de autobuze 634 va reveni pe traseul anterior, între terminalele ,,Romprim’’ ÅŸi ,,Baba Novacâ€, pe Åžos. OlteniÅ£ei, PiaÅ£a Sudului, Cal. VăcăreÅŸti, Åžos. Mihai Bravu.
Liniile 40 şi 56 vor reveni pe traseul de bază de la intersecţia Calea Călăraşilor/ Str. Traian, pe Calea Călăraşilor, Bd. Basarabia, apoi traseele actuale.
Linia navetă 656 se desfiinţează.
-
La ora asta se lucra in sensul ca au aparut tablitele in statiile suspendate. Se ridicau masinile,cele mai multe fiind pe sensul de mers Baba Novac-Iancului.
-
Ora 23,30 --> Tramvai sensul Iancului - Dristor.
-
Cum ziceam se tragea tare,mai multe echipe la fata locului.