Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive electrice (LE) => Subiect creat de: vlaicuandrei din 28 Martie 2010, 20:49:44

Titlu: LEM 25
Scris de: vlaicuandrei din 28 Martie 2010, 20:49:44
Locomotiva electrica de 250 kW de tip LEM 25 reprezinta o constructie speciala de locomotiva de manevra utilizand puterea preluata de la o retea electrica de curent continuu (600 Vcc)
Productie : Faur-23 August
Ecartament : 1435 mm
Sarcina maxima pe osie : 12 +- 5% t
Formula Osiilor : B'-B'
Inaltimea : Pantograf coborat : 3800 mm
               Pantograf ridicat : 5700 mm

Titlu: Raspuns: LEM 25
Scris de: Trainspotter Europe din 02 Aprilie 2010, 10:30:28
Super, un ldh electric :).
Titlu: Raspuns: LEM 25
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Aprilie 2010, 10:02:00
De ce nu au montat pantograful pe acoperisul cabinei mecanicilor?
Titlu: Raspuns: LEM 25
Scris de: vlaicuandrei din 04 Aprilie 2010, 14:17:29
Pentru ca e mai practic asa cum e pus acum, adica direct deasupra motorului de tractiune :) Plus ca era un PIC cam mare in inaltime daca il montau pe cabina ;)
Titlu: Raspuns: LEM 25
Scris de: IASMIN SANDU din 04 Aprilie 2010, 20:04:08
Pentru ca e mai practic asa cum e pus acum, adica direct deasupra motorului de tractiune :) Plus ca era un PIC cam mare in inaltime daca il montau pe cabina ;)

Deasemenea prin constructia locomotivei nu se putea monta un pantograf asimetric pentru ca curentii de aer l-ar fi doborat!
Titlu: Raspuns: LEM 25
Scris de: Tibi din 02 August 2010, 14:23:47
Viteza este prea mica pentru ca (,) curentii sa afecteze pantograful :)