In primul rand, cred ca nu se vor face 100% pentru Romania .
Presupun ca se vor face mai multe modele, pentru fiecare ecartament .
Arata destul de bine :D.
In primul rand, cred ca nu se vor face 100% pentru Romania .
Presupun ca se vor face mai multe modele, pentru fiecare ecartament .
Arata destul de bine :D.
Felicitari Oleco, ai reusit in sfarsit sa atasezi fotografii direct pe site. A fost greu?
...Bucurul LF va intra in productie de serie, de anul acesta!...
RATB e interesata sa cumpere astfel de tramvaie ?
DNA anchetează contractul „Tramvaiul Imperio”Nu vi se pare ceva ciudat?
[...](http://www.evz.ro/uploads/RTEmagicC_1e10a05b94.jpg.jpg)
Nu vi se pare ceva ciudat?
Poza este realizata in URAC, sectia SIEMENS. Deja tramvaiul este gata?! Masca si tamponul este copiata dupa tramvaiele CH-PPC.
IAR VERDE?! ;D
Ni se pregateste o surpriza...placuta?mi se pare cam naspa ... "surpriza", garnitura aia de la geam e vizibila si alte mici aspecte, da un aer de model invechit, oare pentru cine produce URAC-ul, modelul acesta de Imperio?
Varianta asta nu-mi place. Sper sa nu fie facut pentru Bucuresti...
Cui ai raspuns Iasmin?Adica?
Este o marca de tramvai..........Adica aici-sha... ;)
În ciuda acestor avantaje, locuitorii Capitalei nu vor avea şanse să circule prea curând cu tramvaiul în cauză întrucât reprezentanţii Primăriei Generale consider preţul de achiziţie prea mare. Constructorii au declarat că vor participa cu acest model de tramvai la licitaţiile din Europa, unde modelul va fi prezentat sub brandul Siemens.
Prezentarea de la BerlinAtaseaza tu pozele...
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,6076357,6076397
Ataseaza tu pozele...
Relaxeaza-te Oleco,Sunt foarte relaxat. Barem am posibilitatea sa-mi construiesc machete ale acelor tramvaie, asa... de necaz ca nu vom avea unele reale la scara 1/1. :(
Tramvaiul turcesc mi-a placut foarte mult la design si la combinatia culorilor.Cel mai bine i s-ar potrivi traseul prin Ferentexas. SIC ;DCare este tramvaiul TURCESC?!?!?! :P
DURMAZLAR
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OLECO%20R2/durmazlartramsilkwormg42.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OLECO%20R2/durmazlartramsilkwormg45.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OLECO%20R2/durmazlartramsilkwormg41.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OLECO%20R2/durmazlartramsilkwormg43.jpg)
Macar daca s-ar gasi un cumparator, sa cumpere sute de bucati, logic, produse la noi, ca sa facem un ban, sa ne construim si pentru noi.Intrasem din curiozitate pe pagina celor de la ALSTOM si mare mi-a fost mirarea cand am citit ca rețeaua TCL găzduiește al 1000-lea tramvai Alstom. Posesorul cifrei magice era un "delfin" Citadis
lasa ca si astea vechi sunt bune, mai facem cate 5 LF la 2 - 3 ani, mai furam schema tehnica de la alti, ne riscam, mai facem si cate un prototip.
Logic, sa fie cat mai ieftin, gen LF2, furaciune de la PESA SWING.
Primul tramvai Imperio Eco produs la BucureÅŸti. De ce au lipsit Ponta ÅŸi OprescuTramvaiul din imagine este in BUCURESTI? URAC?!
July 31, 2012
Scris de Adrian Bărbulescu
Publicat în Administrație
Prilej de miting populist, de genul "nu ne vindem ţara", cu ocazia prezentării primului tramvai modern, cu podea joasă, fabricat la Bucureşti de Astra Vagoane Călători Arad în colaborare cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB).
În loc să se bucure că pe străzile Bucureştilor ar putea să circule tramvaie la standarde occidentale, fabricate sub licenţă Siemens, câţiva angajaţi de la Uzina de Reparaţii Atelierele Centrale (URAC) din cadrul RATB au ieşit în curtea fabricii, strigând că vor să facă ei tramvaie, nu "capitaliştii".
Ponta s-a speriat de proteste
Chiar dacă era invitat la eveniment, când a auzit că e rost de scandal, premierul Victor Ponta a anunţat că nu mai vine. N-a venit nici primarul general Sorin Oprescu, chiar dacă evenimentul de marţi reprezenta o premieră pentru Bucureşti.
Evident, scandalul "proletarilor" de la URAC n-a fost pe placul acţionarului majoritar al Astra Vagoane Călători, Valer Blidar, care a spus doar că "este păcat că un grup de compatrioţi manifestează împotriva acestei realizări".
Aer condiţionat şi podea joasă
Dar să revenim la evenimentul de marţi, când a fost prezentat primul tramvai modern fabricat la Bucureşti, denumit Imperio Eco. Acesta are podea joasă pe toată lungimea sa şi dispune de aer condiţionat, sistem de informare a pasagerilor şi un design futurist.
Consumul energetic este şi el redus. Ba, mai mult, energia recuperată este utilizată pentru alimentarea instalaţiei de aer condiţionat. Cu toate că vara, în România, temperaturile ating şi 40 de grade Celsius, din cele aproximativ 2.500 de tramvaie care circulă pe străzile oraşelor româneşti, doar 12 – 10 la Oradea şi două la Cluj Napoca – sunt dotate cu aer condiţionat. În Bucureşti, la toate cele aproximativ 500 de tramvaie, ventilaţia este asigurată exclusiv pe geam.
Varianta standard a tramvaiului Imperio Eco are 228 de locuri, dar există şi varianta cu 360 de locuri, formată din patru module. Chiar dacă tramvaiul este fabricat în colaborare cu RATB, regia nu-l poate cumpăra direct, ci numai în urma organizării unei licitaţii – aşa prevăd normele europene.
Åžinele se opresc la poarta uzinei
O altă problemă care trebuie rezolvată este modalitatea în care va fi scos tramvaiul din uzină. Şinele se opresc la poarta fabricii, chiar dacă până la liniile de tramvai de pe strada Lizeanu sunt mai puţin de 100 de metri. Pentru a face racordul, trebuie însă obţinută o autorizaţie din partea RATB. "Proiectul este gata şi aşteptăm autorizaţia de la RATB. Sperăm că ea va veni în câteva zile, apoi tot cei de la RATB trebuie să facă lucrările de construcţie pentru realizarea racordului", a declarat pentru Ziarul de Investigaţii un oficial al Astra Vagoane Călători Arad.
Radu Mazăre, criticat
Prezentarea de marţi i-a dat din nou prilejul lui Valer Blidar de a-i "dojeni" pe primarii care au renunţat la liniile de tramvai. "Tramvaiul este cel mai ecologic mijloc de transport şi este păcat că unele oraşe care au deja linii de tramvai renunţă la ele, în loc să extindă reţeaua", a spus Valer Blidar. Fără a-l numi explicit, spusele lui Blidar făceau evident referire la primarul Constanţei, Radu Mazăre.
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/primul-tramvai-imperio-eco-produs-la-bucuresti-de-ce-au-lipsit-ponta-si-oprescu
Astra arad doreste sa doneze un tramvai IMPERIO ECO catre Regia Bucuresteana de Transport pentru a putea fi "incercat" de Bucuresteni.'Tramvai ECO? :o Pai stiam ca tramvaiele sunt considerate ecologice... ???
Pai ori are panouri solare ori mananca iarba! :P Sau poate se refera la un consum mai redus al energiei, deci direct la economisirea resurselor naturale si a poluarii. ;)