Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive electrice (LE) => Subiect creat de: vlaicuandrei din 28 Martie 2010, 21:13:08
-
Clasa 50 a CFR-ului cu o fomula a osiilor Co'Co' a fost proiectata ca o locomotiva de marfa 50. Singurul exponent al seriei, 50-0001-3 a fost detasat depoului Brasov. Locomotiva a fost de fapt transformata dintr-un 70/71 diesel de 4000 de Cp la o electrica de 2900 kW. Au mai existat proiecte pentru modificarea si altora, dar 50-0001-3 a ramas singurul si a fost folosit pentru manevre in jurul Craiovei si la probe in cadrul regionalei Brasov. Acum este casat.
Curent continuu : 25 kV 50 Hz;
Putere : 2900 kW;
Viteza maxima: 120 km/h.
-
Marfa da o poza color nu ai gasit si tu ? Care o vede zice ca-i veche vai mama ei, sincer sa fiu.
-
Pai si era veche.
-
Sincer sa fiu, poza nu imi apartine si este facuta inainte de '89, deci nu e vina mea. Plus ca, te invit cu drag sa ii faci poza tu color daca mai gasesti ceva, pentru ca mai sus scrie "casat" ;) Iar locomotiva era mai noua ca 80% din parcul CFR actual, daca ar mai fi existat in momentul de fata 8)
-
Datorita "reclamatiilor" primite, m-am autosesizat si dupa o cautare destul de lunga pe internet am gasit o poza color in care va puteti face o idee cat de cat asupra locomotivei respective. Se poate observa pe fundal in stanga.
-
Datorita "relcamatiilor" primite, m-am autosesizat si dupa o cautare destul de lunga pe internet am gasit o poza color in care va puteti face o idee cat de cat asupra locomotivei respective. Se poate observa pe fundal in stanga.
Cam unde ar fi realizata fotografia de mai sus? Vad un GFR proaspat vopsit!
-
IRLU Brasov am inteles. Depoul Brasov mai pe intelesul tuturor, ca saraca tot acolo si-a gasit sfarsitul :'(
-
Pacat de ea saraca, arata destul de ok, era mai bine daca o duceau la Dej dar asta e Romania.
-
De ce ar fi facut asta frate? :D intr-o tara normala, era o idee super ok, dar problema e ca la noi doar se urmareste DISTRUGEREA cailor ferate romane si din pacate mai au un pic si reusesc in proportie de 100%.
-
Inca 2 poze gasite tot pe net cu ea, in aceeasi stare deplorabila in Depoul Brasov.
-
Inca 2 poze gasite tot pe net cu ea, in aceeasi stare deplorabila in Depoul Brasov.
Mai exista locomotiva acolo?
-
Iasmin, ti-a spus si domnul Sorin ca a fost casata si am precizat si eu mai sus ca nu mai exista si ca si-a gasit sfarsitul acolo, deci? :D Acum iti este clar cred ca NU mai exista :(.
-
Iasmin, ti-a spus si domnul Sorin ca a fost casata si am precizat si eu mai sus ca nu mai exista si ca si-a gasit sfarsitul acolo, deci? :D Acum iti este clar cred ca NU mai exista :(.
Sa ajunga pe mana DRACULUI Doreii care au pus autogenul pe ea. :D
-
Sa ajunga pe mana DRACULUI Doreii care au pus autogenul pe ea. :D
Ei nu au nici o vina. Daca a venit ordinul "de sus" ei trebuie sa il indeplineasca. O locomotiva e cam greu de ascuns totusi :D desi la noi s-ar fi putut orice.
-
Nu mai fiti suparati!!! Locomotiva nu e casata. Ea se afla in Roman intr-o hala de la Mittal Steel. A fost vazuta de niste mecanici de Pascani(de curand) cand au intrat cu locomotiva acolo sa bage niste vagoane). Am incercat sa ma duc sa o pozez dar nu m-au lasat nici sa intru gardienii, ca cica trebuie sa vorbesc cu directorul lor.
-
Nu mai fiti suparati!!! Locomotiva nu e casata. Ea se afla in Roman intr-o hala de la Mittal Steel. A fost vazuta de niste mecanici de Pascani(de curand) cand au intrat cu locomotiva acolo sa bage niste vagoane). Am incercat sa ma duc sa o pozez dar nu m-au lasat nici sa intru gardienii, ca cica trebuie sa vorbesc cu directorul lor.
Pai baga mare la cereri, pentru ca e pacat sa ratezi sansa. Din cate am inteles eu, astia de la GFR o dusesera la Craiova sa o refaca aia pe acolo dar dupa ce au facut-o cat de cat, cand au iesit cu ea in probe s-a ales praful din nou. Auzisem barfa asta ca ar fi pe acolo, dar mi-se parea prea frumos sa fie adevarat. Asa ca daca ai sansa, nu o rata :)
-
[...]
-
Am gasit si eu o poza cu ea