Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive electrice (LE) => Subiect creat de: Costache Mihail din 26 Ianuarie 2010, 20:21:41
-
Am surprins un Taurus OBB in Predeal, pe 21 ian 2010
-
Am surprins un Taurus OBB in Predeal, pe 21 ian 2010
Ce-o fi cautat in Romania?
-
Acuma de cand suntem in UE nu mai e nevoie la granita sa foloseasca la garniturile de marfa locomotivele noastre si le pot folosi pe ale lor.
Asa ca o sa tot aveti ce prinde la locomotive straine pe la noi in tara si nu neaparat in localitatile sau orasele de granita.
-
Veti mai vedea locomotive "straine" prin Romania. Zic "straine" pentru ca ma refer la "Logistic Center Danubius" care este o firma subsidiara a DB Cargo ce si-a deschis o filiala la Timisoara si a readus in tara "U-boote"-le(submarinele seria 219 DB, reinnumerotate ca seria 83-0906-4 spre exemplu) fabricate pentru caile ferate ale germaniei comuniste(DDR) la noi la 23-August (Faur) si inca niste locomotive de fabricatie ruseasca la Lugansk (seria 232 DB, reinnumerotate ca seria 92 53 0 651 005 6 spre exemplu) pe care le mai putem gasi si in Bulgaria.
-
Masinile astea straine sunt conduse de mecanici straini sau le preiau mecanici romani? (ma refer la cele chiar straine, nu aduse in tara).
-
Am vazut un OBB Taurus la rafinarie la Brazi. dar nu am apucat sa fac poza ca era in spatele unor vagoane.
-
Cateva poze cu o locomotiva Taurus OBB, statia Deva.
1116-022-3
-
Locomotiva ÖBB Cargo 1116-022-3 fotografiata din nou, dar de data aceasta am capturat-o in Gara Chitila, sosind cu un marfar plin cu cisterne de la brazi. Se va indrepta spre Ungaria.
Locomotiva 1116-022-3 a fost fabricata in anul 2001 si reprezinta a treia generatie de locomotive TAURUS.
Data capturei: 10 Iulie 2010.
Alaturi de ÖBB am incadrat EA 3004 al companiei nemtesti DB Schenker (LOGISTIC SERVICES DANUBIUS) -> primul atasment (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=2397.0;attach=56860;image).
-
Locomotiva ÖBB Cargo 1116-022-3 fotografiata din nou,
Nu cumva se scrie ÖBB?
In plus de asta, locomotiva asta umbla foarte des pe la Craiova. Este in permanenta un Taurus acolo.
-
Daca stiam ca trece prin Rosiori, la o ora decenta, poate incercam s-o vad si eu. Cand mai aveti informatii din astea puneti-le pe forum.
-
Daca stiam ca trece prin Rosiori, la o ora decenta, poate incercam s-o vad si eu. Cand mai aveti informatii din astea puneti-le pe forum.
O sa va tin la curent. Nu am putut sa va aduc mai repede vestea respectiva din pricina lipsei de computer (mai am din fericire si viata non-transport).
O sa va contactez la telefon...
-
Multumesc frumos!
-
1116-023-1 in gara Chiajna, 24.07.2010.
-
Siemensul ES64F4 189-157 prin Gara Peris pe 09 Sept. 2010.
Cunosteti cumva operatorul marfarului?
-
tot Rail Cargo Austria operator.., la fel ca la Taurus...inchiriate de la Dispolok sa le ajute.
-
tot Rail Cargo Austria operator.., la fel ca la Taurus...inchiriate de la Dispolok sa le ajute.
Mai bine spus Rail Cargo Romania, o filiara a Rail Cargo Austria (OBB).
Tracta cateva vagoane cirsterne catre Brazi de unde va lua niste vagoane "ZAS" pline cu "propilena" o incarcatura destul de inflamabila! Destinatia finala a incarcaturii Austri, via Ungaria.
-
Siemensul Taurus 1116-025-6 in urma cu o saptamana (02 Octombrie 2010) in Gara Brazi cu un tren de marfa (propilena):
-
Taurusul 1116-023-1 in luna Decembrie 2009 dupa un viscol puternic in Gara Craiova:
-
Buna seara , sunt membru nou si as dori daca imi permiteti sa fac cateva precizari legate de locomotivele SIEMENS 64ESU2 (TAURUS-numai cele ale OBB ;Br-182 la DB ) :
-aceste locomotive sunt folosite in Romania numai de catre RAIL CARGO ROMANIA , o subsidiara a RAIL CARGO AUSTRIA (OBB)
-locomotivele sunt bisistem si se preteaza pentru ambele tipuri de transport (trenuri de marfa grele si trenuri de calatori - viteza maxima costructiva fiind de 230 km/h ,nici una nu este restrictionata din acest punct de vedere )
-sunt foarte fiabile (nici o defectare de cand remorca trenuri in Romania (peste un an de zile)
-sunt silentioase si economice (frina electrodinamica recuperativa si consum redus de energie)
-costuri de intretinere mult mai mici decat cele romanesti
E O SUPERLOCOMTIVA din toate punctele de vedere .
Va multumesc
-
1116-021-5 in SImeria, August 2010.
-
1116-024-9 in Simeria, August 2010.
-
1116-024-9 fotografiat in luna Octombrie 2010 in diverse locatii:
- Livezeni;
- Strimbuta
- Lainici
-
1116-025-6 incadrata intr-un peisaj superb de toamna:
-
Siemensul ES64F4 189-159 la Curtici in luna Octombrie 2010; apartine operatorului Rail Cargo Romania (ÖBB):
-
Locomotiva MAVCargo 1116-013-2 pe la Curtici pe 18 Octombrie 2010:
-
Siemensul ES64F4 189-159 la Curtici in luna Octombrie 2010:
Locomotiva MAVCargo 1116-013-2 pe la Curtici pe 18 Octombrie 2010:
1116-013-2 alaturi de 189-159 la Curtici pe 18 Octombrie 2010:
-
Observ ca Taurusul care actioneaza pe teritoriul mirificei noastre tari este la fel de "bine" intretinut ca si EA_urile noastre, adica putin spre deloc. Nu strica sa le mai spele din cand in cand,nu?!
-
Observ ca Taurusul care actioneaza pe teritoriul mirificei noastre tari este la fel de "bine" intretinut ca si EA_urile noastre, adica putin spre deloc. Nu strica sa le mai spele din cand in cand,nu?!
Nu prea au unde!? Cand ajung stationeaza prin Depourile Austriece sau Ungaresti mai sunt spalate si parfumate. In Romania RCR (ÖBB) nu detine vreun loc specializat pt. efectuarea de revizii, spalarea locomotivei, etc!
-
1116 021-5 in trecere prin Chiajna, 20.11.2010.
-
Taurusul 1116-026-6, ultima achizitie a Rail Cargo Romania facand manevre in BRAZI -- 06.10.2012:
026 face serviciu pe teritorul Romaniei alaturi de 021, 022, 023, 024, 025.
-
PREMIERA IN ROMANIA!: 1116-027 echipata ETCS Alstom
-
PREMIERA IN ROMANIA!: 1116-027 echipata ETCS Alstom
Superbe pozele ! ;)
-
Frumoasa locomotiva!
-
1116-023-3 in Comarnic: