Pai linia 205 nu mergea intre Bioterra - Strand Straulesti ? :o ??? Acum are traseul Gara de Nord - Strand Straulesti ? ???
Se intampla sa vina 2-3 tramvaie unul dupa altul, iar apoi sa stai chiar si 10 minute, fara blocaj, nu e gluma, am patit-o eu de cateva ori.Oricum linia 41 este mult prea grea si aglomerata pentru a avea un interval cursiv.Intalneste o gramada de obstacole ce ii pot afecta cursa ...Si obstacolele care ar fi ?Ca 80 la suta din traseu este imprejmuit.Ce sa mai zicem de linia 34 atunci?
Obstacole zici :D ... pai sunt mai multe decat pe 34:intersectia Ghencea - Brasov, Tricodava, Piata Drumul Taberei, Bulevardul Timisoara, Uverturii, Crangasi, Miciurin(Ion Mihalache).Sunt intersectii unde iti poti petrece chiar si 2-3 ore in ora de varf, gandeste-te cat de greu este pentru tramvaie ;)In comparatie cu 34 este mic copil linia 41.Vrei sa incerc sa enumer nenumaratele intersectii care le tramverseaza linia 34.Mai bine nu.Gandeste-te ca pleaca din sectorul 1 si se m-ai opreste in sectorul 4.Linia 41 din ce sector pleaca si unde se opreste?Ca sa numai punem la socoteala ca linia 41 scapa din intersectie si o rade original pana la urmatoarea intersectie avand gardurile ca protectie in schimb 34 scapa dar tot in aglomeratie ramane.Scuze de off-topic moderatorilor.
De cateva luni parcul liniei 86 se reduce pe zi ce trece. De la 15-16 ture s-a ajuns la 12 ture. :o :o :o. Incredibil, dar adevarat: 9 Vatra Luminoasa si 3 Buc. Noi. Ieri in jurul orei 7.05 am asteptat vreo 20 de minute sa vina un troleu. Azi, pe la 7.57 - 24 de minute. Nici vorba de 65. ::) Cred ca 65 a fost redus la 3 ture ca circula ca o fantoma. Maine cat astept? ??? Cred ca pun mana pe un pix si hartie si concep o scrisorica.Cu tot parcul RATB se intampla asa ceva nu numai cu linia 86.
PS: Daca 86 vine la 8 minute intre 5 si 8 AM eu ma las de meserie.
PS 2: Este nevoie de controlor la Dridu... No COMMENT.
Cu tot parcul RATB se intampla asa ceva nu numai cu linia 86.
Direct catre Domnu Primar Oprescu ca asta toamna facea crize ca sunt plinele garajele de masini nefolosite.Jos Oprescu, Hai Domnule Primar Videanu.
Calmativa.Nu avem ce sa facem. Nimanui nu ii convine aceasta situatie.Pe cuvant, stiu ce vorbesc.
Ar trebuii sa boicotam Transportul In Comun din Bucuresti necumparandu-ne abonamente, iar cand vine un controlor sa indrasneasca sa ne dea amenda. :-[ :-[ :-[Ar trebui sa nu mai circuli cu RATB-u, nu neaparat sa mergi MOCA. ;D ;D
Ne astepta o reducere a parcului de 50 %, plus de trimiterea in somaj tehnic a soferilor R.A.T.B o luna de zile de om >:( >:(.Speram ca ne-a doctor sa fie multumit de munca prestata la Primarie si al 2 mandat il va avea la Spitalul Elias ca eu nu o sa il mai votez. Mai bine era primar nea Bordura. Macar el a cumparat 1000 de autobuze si 100 de troleibuze. Toata reducerea masiva a parcului RATB-ului este comandata de Oprescu si Regia o executa. Curat-murdar coane Oprescule.
Cu speranta sa nu intram in off-topic nu sunt de acord cu tine flayy,solutia propusa de Iasmin mi se pare ce mai avantajoasa pentru noi platitorii de abonamente,de ce eu unul care contribui la bugetul RATB sa sufar din cauza reducerii parcului si sa stau ca prostul in statie cu ochi-n soare sa astept un vehicul RATB sa ma duca si pe mine spre casa ca deh domnia sa RATBul este un stapan pe calatoriile noastre zilnice.Mai bine aleg masina personala sa ma doara-n cot de poluare si de toate cele atata timp cat autoritatiile bucurestene isi bat joc de noi micsorand parcul de vehicule din cauza unei imbecilitati numite "criza financiara".Ma gandesc ca statul chiar isi bate joc efectiv de noi toti romani prin sicanele la care suntem supusi dar asta este alta discutie....Nu vreau sa ne certam dar arata-mi si mie negru pe alb cu ce contribui tu la bugetul RATB-ului?Nu cumva platesti ceea ce consumi?Si daca nu iti place ceea ce iti ofera RATB-ul alegi alta solutie de transport.Hai sa iti dau un exemplu chiar cu scuzele de rigoare ca intru in off-topic.Cand te duci la doctor si normal trebui sa beneficiezi de consultatii si medicamente compensate si mai dai in plus bani cum este?Ca doar platesti CAS-urile alea nenorocite.Acolo poti sa spui ca platesti bani de pomana ca tot trebuie sa mai bagi mana in portofel.Sa stii ca m-am saturat de replici din acestea, din partea publicului calator cum ar fi ca ei ma platesc bla, bla, bla.Si mai intreb odata unde scrie pe statul de plata al fiecarui salariat in parte BANI PENTRU TRANSPORTUL IN COMUN?cum este in cazul CAS-urilor.Scuze pentru eventualele greseli de exprimare,ortografie dar sunt prea nervos.... :-[
In data de 05.06.2009 in terminalu Piata Presei Libere la ora 17:28 se aflau amandoua masinile din linia 149 ( #896 si #904 ). E ceva putred la mijloc ca la vreo 15 minute sa retras #904 la autobaza. Stau si ma intreb controlorul de la capat nu a observat faza asta. ??? ??? ??? ??? ???Pe la ora ~17.30 se termina ora de varf prin 149??? ??? ??? E foarte putred in aceasta treaba.
Cum sa fiu de acord cu asa ceva??? Dar deja este total redus fata de acum 25 de ani. Cat sa il mai reduca??? Acest transport din Bucuresti care este o capitala europeana, nu se poate numi transport! Este deja o batjocura la adresa noastra a calatorilor, care pentru a putea merge dintr-un cartier in altul trebuie sa schimbam atatea mijloace! Asta inseamna sa asteptam in mai multe statii, sa perforam mai multe bilete, pentru ca nu se deranjeaza nimeni din conducerea acestei ramasite de transprt numit ratb sa mai infiinteze vreo linie noua de transport! Se cauta ca pe fiecare artera sa fie doar un sigur mijloc asa cum este de regula pe liniile 21, 32, 34, 41. Foarte rar se mai intersecteaza si cu alte linii! Si dupa ce ca s-au inmultit cetatenii fata de acum 25 de ani, nr mijloacelor de transport si al liniilor a scazut considerabil. Nu ar fi mai bine ca atunci cand asteptam prea mult un mijloc de transport in comun si vine greu sau este supraincarcat, nu ar fi mai bine sa nu perforam??? Pentru ca suntem in plus! Capacitatea unui mijloc este de regula locurile de pe scaune+cate un om in picioare langa fiecare scaun. Dar nu in halul in care vezi pe 335! Asa ca suntem in plus si nu mai este nevoie sa mai compostam! Ce!! Este vina noastra ca stam asa chinuiti??? Nu!!!!! Este vina lor, iar noi trebuie sa le dam o lectie!! De ce oare nu iesim in strada sa cerem si marirea parcului, si desfiintarea acestor jeguri de cotete pe roti, microbuze care soferii nici bilet nu stiu sa mai dea??? Pentru aceasta mare infractiune ce o comit, trebuiesc desfiintati!!!!! Dar nu este asa! Ci infractori ne numim noi, amaratii care din diferite motive nu ne putem permite sa compostam un bilet! Fiti partenerul nostru pentru un transport civilizat! Asta spun ei ca sa perforam! Dar ei sunt partenerii nostrii!!!! NU NICI PE DEPARTE!!! De ce nu reinfiinteaza liniile 1, 17 , si altele, desfiintate fara motiv>??????? Sau cum spun ei, lipsa de calatori!!!! UNDE??????In acest Bucuresti supraaglomerat???? Pe linia de inel nu sunt calatori?????UNDE a mai ramas doar linia 34???? Nu sunt calatori???? Isi bat joc de noi cum vreau ei! Cate linii de tramvai circulau acum 25 de ani pe linia de inel, si era si atunci metrou, si cate mai circula acum????Devina e sistemul si mai ales Primarul Burestiului care dicteaza sa se reduca parcul, iar anul trecut iesea la televiziune si dadea in toti sefii Regiei spunand de ce sunt atatia oameni in medical.
Pe Siteul RATB-ului (www.ratb.ro) s-a afisat itinerariul liniei naveta 696:Cautand pe Siteul RATB-ului un itinerariu al liniei 124 cu care doresc sa calatoresc peste cateva ore am observat o erata la linia 696. Nu circula Sambata si Duminica. Ce gluma Buna. :D :D :D
Linia 696
Piata Operei (05:06,23:11), Eroii Sanitari, Sos. Cotroceni, Str. C. Noica, Str. M. Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Barierei, (04:55,23:00)cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. C. Noica, Splaiul Independei, Bd. Eroii Sanitari.
Plecare cap de linie: primul vehicul la 4:55, ultimul vehicul la 23:11
124 nu circula duminica??? Ori sunt eu prost, ori RATB e si mai prost.Ori eu am vazut stramb, ori RATB se contrazice singura(vezi cele doua itinerare...)Duminica nu circula. Azi trebuiau sa circule 2 autobuze, dar unu se defectase printr-o minune de la Dumnezeu, iar in statie Terminala Opera am stat vreo 30 minute. SI culmea, turul 1 era un Mercedes Citaro Euro 4.
Din cauza reducerilor masive a parcului R.A.T.B. soferii linilor 385 si 123 au fost si sunt agresati fizic si verbal de calatorii nemultumiti de intervalu de succedare a mijloacelor de transport in comun :'( :'( :'( .+ 122, 126, 168, 226, 282, 182, 131, 335 si nu in ultimul rand 205 (l-am denumit rata de Strulesti).
In urma cu doua ore, am observat lipita in statia de tramvai Banu Manta (liniile 34, 42 si 46) lipita in bataie de joc un afis cu orarul de succedare al liniei 34. Pe cel al liniilor 46 si 42 nu exista. Mentionez ca acest "itinerariu" era valabil numai in zilele de wekeend.
Vatmanii liniei 34 il respectau. Tramvaiul programat sa plece in cursa la ora 13:49 si-a respectat orarul.
In urma cu doua ore, am observat lipita in statia de tramvai Banu Manta (liniile 34, 42 si 46) lipita in bataie de joc un afis cu orarul de succedare al liniei 34. Pe cel al liniilor 46 si 42 nu exista. Mentionez ca acest "itinerariu" era valabil numai in zilele de wekeend.
Vatmanii liniei 34 il respectau. Tramvaiul programat sa plece in cursa la ora 13:49 si-a respectat orarul.
Pai doar nu o fi nebun sa plece mai tarziu la cata lume circula cu 34, cred ca acolo si 2 min se simte.
Cu cat Iasmine sa marit parcul ?Pai nu vrei sati introduca 1-2 sau 3 tramvaie in linia 42. :D De la 1 Oct. 2009 se va marii din nou parcul. In linii precum 102, 139 s-au introdus 6 masini. Restul au primit ture noi proportional cu marimea traseului si importanta acestuia.
Va zic eu cu cat sa marit 1 - 2 masini in fiecare linie, plus alte linii au ramas la acelasi parc din vara.
Hai ca e bataie de joc in 331, 131, 123 o singura masina ce naiba e asta . :-[ :-[Asta 1 Octombrie 2009. Priveste in linia 34, vor fi introduse inca 2 ture de la Victoria si cel putin 1 din Dudesti.
Pai asa pot sa zice si eu de 41 care acuma are 38 de ture iar din Octombrie se pare ca vor fi 40 de ture.Sau mai bine zis linia 41 va fi formata din 41 de vagoane.
De la ora 18:30 am calatorit cu autobuzul #6208 din linia 182 de la statia Spitalul Fundeni.URC pana la Petru Rares. Am ajuns acasa la ora 20:06. Pe o semicursa de la Institutul Oncologic pana la Gara de Nord a facut 90 de minute. Principalul vinovat au fost ambuteiajele de pe Fundeni, Colentina, Lacul Tei, Sos. Dorobani si GARA de Nord.
Ajuns pe strada Maltopol, la circa 5 automobile in fata se afla un alt autobuz din linia 182, #4372. Am ajuns la Gara de Nord la ora 19:52, la distanta de 65 de secunde fata de #4372.
La statia de urcare amandoua autobuz au stationat minute bune unul in spatele altuia. M-am deplasat spre primul urcand in acesta. In cabina soferului am zarit o persoana de sex feminin care purta o discutie particulara cu soferul. Peste cateva momente soseste si soferul autobuzului #6208 (consultati prima fotografie de mai jos). Am inteles ca persoana respectiva era Dispecerul de la Gara de Nord. Acesta a tinut autobuzul stationand vreo 5 minute. Peste aproximativ 4 minute de stat in statie, blocand si accesul autobuzelor 205, 282 si 133 la efectuarea unei statii decente de urcare si coborare a calatorilor, am intrebat dispecera si soferul: "Mai stam mult in statie". Dispecera mea raspuns: "Soferul are inaintare". Mi-am iesit un pic din pepeni si am inceput sa imi cer drepturile calatorilor. De ce ti tu doua autobuze in statie blocand accesul celorlalte linii (205, 133 si 282)? Prin aceste cuvinte s-a pornit un mic scandal by ROmaNIAN. In cele din urma, dupa ce am fost jignit de soferul autobuzul 4372 pe motivul cine sunt eu sa ma bag peste ei. Voi sesiza RATB-ului cu privire la acest incident precum si ne-profesionalitatea dispecerei respective si sa vedem daca soferii impreuna cu dispecera nu vroiau sa fure curse. :-X :-X
Desi era ora 12 si jumatate noaptea, iar conform orarului RATB, ultimul 381 trece prin Piata Resita la ora 22:30, cu decalaje, astazi am vazut, la Straja (si cine stie unde stau, intelege), direct de pe geam, un 381 FULL venit dinspre Piata Sudului, cu afisajul pornit (deci nu se retrage sau altceva), care s-a chinuit 1 minut sa inchida usile si sa plece spre ultima statie, Piata Resita.
Mentionez ca nu mai trecuse absolut nici un mijloc de transport prin zona de aproximativ 30 - 40 de minute, de cand ultimul 77 s-a dus spre Depoul Berceni, si in tot acelasi timp, si-a facut aparitia si "ultimul" credeam eu, Citaro pe 381.
Acest Citaro era din Seria a doua, si avea numarul de parc # 4788. Am postat aici din cauza faptului ca multi cu care am discutat nu ma cred, iar daca acest autobuz va trece in fiecare noapte, desi ma indoiesc, este un aspect extrem de pozitiv din partea RATB, care organizeaza retrageri "cu firma" si care da ocazia tinerilor vineri sau sambata seara, sa se intoarca de la distractie sau de prin cluburi, catre cartiere, dealtfel fiind si un prilej bun pentru a aduna si ultimii muncitori care trebuie sa ajunga in Berceni.
Desi poate majoritatea dintre voi nu ma cred, consider acesta un aspect bun, mai ales ca am fost martor, si sper sa pornim aici o discutie ajutatoare si informatoare, despre aceste ultime curse "capcana" ale RATB, pentru ca nu cred ca aceste curse apar voit prin statii, la asemenea ore tarzii .
O seara placuta :) .
Ori a fost blocaj prin centru (desi nu are cum, mai degraba un incident), ori pur si simplu s-au mai furat cateva minute.
Nu exagerez, aveam ceasul pe hol si era fix 12 si jumatate :).
Oricum, in general, pe la 12 fara zece trece cam ultimul RATB prin zona, si de mult de tot nu a mai fost o exceptie :) .
Astazi la capetele 'Bd. Alexandru Obregia" respectiv "Turnu Magurele" erau 4 troleibuze pe linia 74 din totalul de 5 si 3 troleibuze pe linia 73 din totalul de 5 . Intervalul era de 15-20 minute pe ambele linii.
Statia Dr. Grozovici, 21 Ianuarie 2010, ora 9:37.Vezi ca ai ceasul cu o ora in urma :D ;D. Era 10.37 adica ;D.
Un trenulet de tramvaie: 34, 46 si 5.
Vezi ca ai ceasul cu o ora in urma :D ;D. Era 10.37 adica ;D.Am corectat.
In aproximativ 3 minute au tranzitat zona Garii de Nord la (coloanele mari) 3 autobuze din linia 282, astfel:
- ora 10:07 - #4603.
- ora 10:08 - #4909.
- ora 10:08 - #6277.
Dupa acest trenulet de autobuze urmatorul a sosit peste aproximatv 5 minute (#4551).
Deci, au venit in 3 minute 3 masini consecutiv, apoi urmatoarea in doar 5 minute. Lux. In 381 asa se intampla odata pe an. Nu stiu unde este nemultumirea, ar fi trebuit probabil sa cercetati mai mult, poate pe parcursul unei jumatati de ora, pentru a vedea cu adevarat starea graficelor liniei.
Personal, eu cred ca pe 282 daca se circula astfel, se merge bine, in sensul ca daca lumea sta mai mult in statie pentru un autobuz, sunt sanse mai mari sa ajunga mai multe autobuze in statie, si deci vehiculele sa nu fie aglomerate .
Folosestete de pozele mele si fale viata grea celor din linia 282 si conducerii Autobazei Floreasca. 8) 8)Data viitoare seteazati camera foto cu anul 2010, "welcome to the past (=bine ai venit in trecut)".
Si Rocar de Simon de la Militari fac statii pe acces retragere 162/163 si lumea chiar le foloseste, inclusiv pe Iuliu Maniu unde sunt atatea linii. Deasemenea am vazut Iveco de Alexandria facand statii pe retragere. Felicitari soferilor care respecta acest lucru. Am vazut si foarte multe cazuri de autobuze vechi si nu numai care nu fac statiile.
Un lucru pozitiv. Vedeti ca se poate, cu un pic de vointa!
Acelasi lucru pot sa zic si de soferi de la Floreasca care fac statii pe acces in linia 460 .Da, corect am vazut si eu pe Bd. Bucurestii Noi facand statie mai multe zile cand am fost pe acolo intr-o zi chiar calatorind cu #1167 de la Floreasca. Felicitari acelor soferi! Aceeasi autobaza insa cu Rocar din 261 sau 143 nu fac statii pe Kisselef, Prezan sau Stefan cel Mare. Dar na in timp poate s-or disciplina cat mai multi...
De regula, in timpul orelor de varf autobuzele liniilor 123 pleaca de la capatul de linie Gara de Nord in format de trenulet (adica cate doua autobuze).Problema mentionata se intalnaeste si la alte linii precum 139, 104 si 117. Va atas doua fotografii cu niste autobuze "articulate".
In jurul pranzului (ora 13:30) am urcat in autobuzul 4350 dar din nefericire sosise la aproximativ 30 de secunde in spatele 4626. Pana la Eroilor au mers unu dupa celalalt!
Pe accesul si retragerea vehiculelor RATB acestea sunt obligate sa efectueze statii.
Multi stiu, putini respecta. 4266 nu a efectuat statia Piata Sudului (15 Aprilie 2010) si lista continua!
Asa si ce propui cu aceste posturi?Nu propun nimic. As dori ca drepturile calatorilor sa fie respectate de catre angajatii RATB.
Ma, tu chiar ti-o cauti de unu singur.
Nu propun nimic. As dori ca drepturile calatorilor sa fie respectate de catre angajatii RATB.
Ma intreb: Calatorii de ce nu ar face greva timp de o luna de zile calatorind fara bilet sau abonament?
Azi, la sch. 1, #4587 (de la Autobaza Floreasca, retragere din linia 282, de la Soseaua Fundeni) avea firma cu retragere, dar nu a oprit in statia 'Bd. Lacul Tei', desi erau 3-4 oameni in aceasta statie, nu i-am facut reclamatie soferului, pentru ca nu merita pentru asa ceva (mai ales ca nu prea aveam nevoie de retragere, ci de 616), dar pe viitor trebuie sa opreasca toti pe retragere/acces.
Teapa ca nu mai sunt obligatori statile pe acces si pe retragere. :D :D :D
Iti spun eu ca nu mai sunt obligatori.
Ieri stateam in statia "Complex RATB Titan" (linia 246) si vroiam sa merg cu un acces (defapt in acea statie nu cred ca opreste 246, deci este statie numai pentru accese), vine un Citaro (#4975), soferul de la schimbul 2 a fost de treaba si a oprit, i-am facut cu mana ca sa opreasca, dar cred ca ar fi oprit oricum, pentru ca se inscrisese pe banda 1, deci un sofer care isi face treaba cum trebuie. ;) Sa revenim la partea interesanta, accesul era la... Complex Baneasa ! ??? Dar am vazut si acces la Gara Progresul (in linia 102) ! ??? Sa revenim, cand am vazut ca era acces la Complex Baneasa, am zis sa merg pana acolo, soferul m-a intrebat unde vreau sa merg si i-am spus "zona Baneasa" si m-a intrebat cum de stiu ca la ora aia (~ora 14) e acces la Complex Baneasa si i-am spus ca intamplator am luat acest acces, pentru ca am vazut ca merge in Baneasa, oricum este de treaba soferul, a si glumit cand a auzit ca stiu despre acces. ;)
Cealalta parte interesanta...
Eram sigur ca acest acces intra in traseul lui 335 la Posta Titan, ei bine, traseul a fost unul total diferit -> Complex RATB Titan - Bd. Theodor Pallady - Bd. Camil Ressu - Str. Dristorului - Soseaua Mihai Bravu - Pasaj Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Bd. Barbu Vacarescu - Str. Alexandru Serbanescu - Bd. Aerogarii - Soseaua Bucuresti-Ploiesti - Complex Baneasa ! ??? De asemenea, sistemul (vocal si vizual) de anuntare al statiilor functiona aproape cat se poate de bine, anunta si statiile de pe artere pe care nu trece linia 335 (exemplu - statia "Rossini", linii 182, 282), doar ca legaturile cu celelalte linii nu apareau nici pe anuntul vocal, nici pe afisaj (am observat ca toate autobuzele Mercedes Citaro de pe acces / retragere nu anunta si legaturile, in schimb, la troleibuzele Irisbus Citelis, am observat ca se anunta si legaturile, vizual, poate se anunta si vocal) ! ;)
Pe la ora 15, l-am vazut si pe #6292, pe Str. Alexandru Serbanescu, tot pe acces la Complex Baneasa !
Si vin cu o intrebare: De ce unele accese merg la terminalul mai indepartat (exemplu - Complex Baneasa, in loc de Barajul Dunarii (linia 335); Gara Progresul, in loc de Cora Pantelimon (linia 102); Cora Pantelimon, in loc de Piata Operei (linia 104) etc.) ?
Si o intrebare de baraj - De ce nu desfiinteaza linia 181 (care are o singura tura si care are traseu destul de scurt) ?
Saracii soferi de la Titan, nu era de ajuns retragerile din 102/335 de la Progresul/Baneasa acum si de la Gara de Nord. :(Soferii de 335 mi-au zis ca doar o retragere se face de la Baneasa si anume ultima cursa care pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22:35 restu e risipa de motorina. Linia 335 are dimineata un acces la Baneasa si pe la 14:00.
Dupa un an jumate am reusit sa pozez in sfarsit autobuzul Rocar de Simon #1179. ;D
Toata iarna nu lam vazut, il credeam casat. ::)
Nu a fost in conservare in Depoul Berceni!?#1179 a fost defect toata iarna si a schimbat si soferul daia nu a circulat un an si ceva ca eu din Octombrie 2008 nu lam mai vazut. ::)
Soferii de 335 miau zis ca doar o retragere se face de la Baneasa si anume ultima cursa care pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22:35 restu e risipa de motorina.Linia 335 are dimineata un acces la Baneasa si pe la 14:00.
Ultimul tura care pleaca de la Baneasa spre autobaza Titan e in jurul orei 23:45.Turul 21 din cate imi aduc aminte.Nu ultimul tur pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22.50 lucru/22.35 weekend si de la Baneasa la ora 23.10,23.15. ;)
Nu ultimul tur pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22.50 lucru/22.35 weekend si de la Baneasa la ora 23.10,23.15. ;)Ma refeream la tura de pe 335 care se retrage direct de la Baneasa la Autobaza Titan.Ora era pentru timpul saptamanii.
Ma refeream la tura de pe 335 care se retrage direct de la Baneasa la Autobaza Titan.Ora era pentru timpul saptamanii.Si eu la fel, dar m-am exprimat gresit. Deci in afara acestui tur, niciunul nu se mai retrage de la Baneasa. :)
Linia 24 are acum intervale mai bune decat 35 si 46 ! >:( Ma intreb ce intervale o sa aiba 35 dupa prelungirea la Vasile Parvan.In 35 se vor mai introduce maxim 2 ture daca vor mai fi vagoane pentru ele. Linia 8 merge din rau in jalnic...asteptam sa revina Bucur-urile...desi nu va fi mare branza nici cu ele.
De asemenea, linia 8 are intervale prea mari; sa nu uitam ca este o linie aglomerata...
S-a afisat noul interval pentru linia 1 si deasemnea linia 47:[pdf]http://www.portal.ro-trans.info/wp-content/uploads/2011/10/1-POSTA-VITAN1.pdf[/pdf] [pdf]http://www.portal.ro-trans.info/wp-content/uploads/2011/10/32-PIATA-UNIRII1.pdf[/pdf]
Iasmin stii cumva numarul de ture la care s-a ajuns pe linia 1 cat si pe linia 47?Multumesc.Linia 1: 19 ture (inel interior); Linia 10: 19 ture (inel exterior).
Nu stiu cine se plangea sau poate s-a suplimentat intre timp dar am vazut acum o zi doua dimineata cum autobuzele liniei 335 circulau goale.In poza se poate vedea cum sunt 4 masini una dupa alta(la pachet).Clasicul trenulet...la fel e si pe Iuliu Maniu, un 336 la pachet cu un 136/236 si un 61/62.
Clasicul trenulet...la fel e si pe Iuliu Maniu, un 336 la pachet cu un 136/236 si un 61/62.
Stie cineva daca astazi se circula precum intr-o zi de sarbatoare/sambata,duminica?.Astazi este un adevarat haos,intervale mari de asteptare,statii pline,aglomeratie mare.Astazi se practica un program de DUMINICA, 01 Dec. fiind o zi de sarbatoare.
Astazi se practica un program de DUMINICA, 01 Dec. fiind o zi de sarbatoare.
Odata eram in statia aia de la Piata Vitan si era o aglomeratie de oameni mare asteptand tramvaiul.De ce nu pun si ei banci in statiile de tramvai de pe Vitan? Chiar eu am trimis o sugestie celor de "sus" si mi s-a raspuns ca nu face parte din proiectul de modernizare a statiilor,bla bla bla.Ieri s-au facut 5 retrageri la Dep.Dudesti si 5 retrageri la Dep.Victoria
Ieri s-au facut 5 retrageri la Dep.Dudesti si 5 retrageri la Dep.VictoriaPai da pentru ca retragerile astea prea se fac" in masa" si dupa aia se face un "gol" si se formeaza o aglomeratie incat la primul vagon care vine,acel vatman sa-si primeasca injuraturi de la calatori.
Mi se pare o prostie, politica pe care o face ratb-ul cu privire la taiatul din ture in zilele de sarbatoare,chiar si in weekend.Exact cand omul este acasa,mai se duce la o parada,parc si asa mai departe,unii mai renunta la masini ca sa mearga cu ratb-ul si cand vede aglomeratia de pe masini ,a doua oara mai renunta la masini ?Niciodata nu se va schimba nimic in acest sens.Poate ai dreptate in felul tau.Ce ar fi noi soferii sa stam zi si noapte alaturi de calatorii nostrii.Noi sa nu avem familie,noi sa nu avem dreptul sa iesim la o plimbare,sa stam non stop sa ii ducem pe altii.Nu se va schimba nimika niciodata,cand omul pentru o statie,sta la tramvai(nu merge pe jos)bocifereaza ca avenit tramvaiul greu,si cireasa de pe coliva ,nici nu a platit calatoria!Oamenii sa isi plateasca toti calatoria(ca la metrou)si dupa aceea sa avem pretentii!
Poate ai dreptate in felul tau.Ce ar fi noi soferii sa stam zi si noapte alaturi de calatorii nostrii.Noi sa nu avem familie,noi sa nu avem dreptul sa iesim la o plimbare,sa stam non stop sa ii ducem pe altii.Nu se va schimba nimika niciodata,cand omul pentru o statie,sta la tramvai(nu merge pe jos)bocifereaza ca avenit tramvaiul greu,si cireasa de pe coliva ,nici nu a platit calatoria!Oamenii sa isi plateasca toti calatoria(ca la metrou)si dupa aceea sa avem pretentii!Cam ai dreptate FLAYY.
Cam ai dreptate FLAYY.Nu vreau sa am dreptate,dar asta este realitatea,Iasmin.
Poate ai dreptate in felul tau.Ce ar fi noi soferii sa stam zi si noapte alaturi de calatorii nostrii.Noi sa nu avem familie,noi sa nu avem dreptul sa iesim la o plimbare,sa stam non stop sa ii ducem pe altii.Nu se va schimba nimika niciodata,cand omul pentru o statie,sta la tramvai(nu merge pe jos)bocifereaza ca avenit tramvaiul greu,si cireasa de pe coliva ,nici nu a platit calatoria!Oamenii sa isi plateasca toti calatoria(ca la metrou)si dupa aceea sa avem pretentii!Pe toate liniile depoului Vatrei Luminoase erau 11 ture acu mai sunt decat 7 ture
Poate ai dreptate in felul tau.Ce ar fi noi soferii sa stam zi si noapte alaturi de calatorii nostrii.Noi sa nu avem familie,noi sa nu avem dreptul sa iesim la o plimbare,sa stam non stop sa ii ducem pe altii.Nu se va schimba nimika niciodata,cand omul pentru o statie,sta la tramvai(nu merge pe jos)bocifereaza ca avenit tramvaiul greu,si cireasa de pe coliva ,nici nu a platit calatoria!Oamenii sa isi plateasca toti calatoria(ca la metrou)si dupa aceea sa avem pretentii!
Bataie de joc ce se intampla la ora actuala cu linia 123.Azi in jurul orei 13 aceasta linie venea si la 15 minute.O bataie de joc in conditiile in care aceasta linie este super aglomerata chiar si la orele pranzului.Bataie de joc nu este.Asta este efectul crizei la nivel mondial.Toate liniile sunt varza din cauza lipsei banilor.Se mai incerca cu noul director o carpire pe ici ,colo.Noi soferii vrem sa numai fim injurati,DEGEABA!
Vreau sa ma faca cineva sa inteleg un lucru si anume de ce in zilele lucratoare intre orele 13-18 intervalele de asteptare sunt mai mari decat in weekend in acelasi interval de ore ? Am observat asta pe multe din linii, iar mie personal mie greu sa cred ca e mai aglomerat in weekend decat in zilele lucratoare in intervalul de ore 13-18 cand toata lumea e cu munca ,scoli,etc.Azi pe linia 335 erau doar 14 masini (in programul normal de weekend erau 15 masini dar s-a taiat o tura)
Azi pe linia 335 erau doar 14 masini (in programul normal de weekend erau 15 masini dar s-a taiat o tura)Iar?! ;D
Oricum aud mereu reclamati la linia 1, 23 , 27 123, 124, 104 vin full si greu mai ales ca stau si in zona , linia 1 mai misca cate ceva , in rest liniste ;)Pe linia 40 sunt doar 9 VAGOANE!!!!!
Pe linia 40 sunt doar 9 VAGOANE!!!!!
Pai ce se fac cu tramvaiele si autobuzele astea? Se tin in depouri si autobaze in timp ce publicul calator se calca in picioare? Nu inteleg logica? De ce s-a ajung in situatia asta jalnica? Si cica sa "incurajam" lumea sa circule cu transportul in comun ! In asa conditii? Niciodata...asta nu se cheama transport ci bataie de joc !Logica lor!Economie la bugetul RATB-ului.TRamvaie mai putine,curent consumat mai putin,personal de bord mai putin etc,etc,etc.Traim in vremuri cenusii si numai dumnezeu cine stie cand o sa traim mai bine!
Logica lor!Economie la bugetul RATB-ului.TRamvaie mai putine,curent consumat mai putin,personal de bord mai putin etc,etc,etc.Traim in vremuri cenusii si numai dumnezeu cine stie cand o sa traim mai bine!
Banu Manta nu e capat pentru 1/10.Oare se pregateste o linie noua?
De ce ar fi scris 10,cand pe site la linia 1 nu este diferentierea 1/10?Si in plus intervalele liniei asteia nu coincid cu intervalele lui 1.
Linia 1 azi-noapte a circulat destul de bine ca intervale.Venea si la 15-20 de minute.Ce am vazut eu si anume ca erau vreo 3 ture de la Dudesti(ch-ppc) si tot cam 3 ture de Victoria.Doi la mana am ramas oarecum mirat de faptul ca vagoanele nu erau asa goale.Cum spuneam si cu alte dati despre aceasta linie sunt pentru a circula noapte de noapte.Ar fi un adevarat castig mai ales pentru publicul calator ! Felicitari RATB-ului pentru linia 1 cum a circulat azi-noapte ! La multi ani !Da si daca se urca 10 calatori de la Piata Vitan, numai un calator valideaza cardul si este foarte adevarat ca am mers si eu cu Litera N si de la Piata Unirii numai eu am validat cardul!!
Da si daca se urca 10 calatori de la Piata Vitan, numai un calator valideaza cardul si este foarte adevarat ca am mers si eu cu Litera N si de la Piata Unirii numai eu am validat cardul!!
Ce alta poveste? ca adevaru este ca nimeni nu valideaza cardu. Asa e Romanu, merge pe gratis.Dute pe linia 1/10 sa vezi ca nu valideaza nimeni si cand sunt controlorii!
Dute pe linia 1/10 sa vezi ca nu valideaza nimeni si cand sunt controlorii!
S-a afisat orarul liniei 668 !Ce cauta 69/90/93/168/126 la Valea Oltului?
http://www.ratb.ro/docpdf2/668%20VALEA%20OLTULUI.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/668%20ORIZONT.pdf
Ce cauta 69/90/93/168/126 la Valea Oltului?
668 a ajuns la 6 ture.Ca si dovada sa ne uitam cu totii de unde s-au luat aceste ture pentru a se infiinta 668 si anume de pe 105 si 268.Au crescut intervalele pe aceste doua linii odata de la aparitia liniei 668.Nu cred ca 668 are 6 ture...
http://www.ratb.ro/docpdf2/668%20VALEA%20OLTULUI.pdf
Nu cred ca 668 are 6 ture...
O semicursa este parcursa in 15-17 min X 2 => 35 min pe cursa. Daca adaugam pauza dintre trase va rezulta un interval 10 min deservite de 4 masini.
Sunt 6 ture pe linia 668. Programul de pe site-ul RATB-ului nu a fost updatat(nu ma mira deloc). Daca nu crezi asta, te invit sa te deplasezi la fata locului ca sa te convingi .Daca aceasta e problema, trebuie sa te cred. Care este succedarea dintre vehicule?
Personal cred ca 202 nu va avea acelasi grad de aglomeratie ca 102.In schimb cred ca va creste cererea pentru liniile 123.135.
Nu inteleg ce este in capul celor din conducere. Probabil ca nu o sa inteleg vreodata...impartirea liniei 102 in doua nu pot sa o iau decat ca o masura pentru a indeparta calatorii. Daca pana acum aveai nevoie sa validezi un singur titlu de calatorie, acum s-a mai adaugat inca unul. Plus timpul necesar transbordarii. De ce sa strici o linie ce era cunoscuta de peste 10 ani cu aproximativ acelasi traseu. Daca e asa, propun si eu impartirea liniei 221 in doua.
Nu inteleg ce este in capul celor din conducere. Probabil ca nu o sa inteleg vreodata...impartirea liniei 102 in doua nu pot sa o iau decat ca o masura pentru a indeparta calatorii. Daca pana acum aveai nevoie sa validezi un singur titlu de calatorie, acum s-a mai adaugat inca unul. Plus timpul necesar transbordarii. De ce sa strici o linie ce era cunoscuta de peste 10 ani cu aproximativ acelasi traseu. Daca e asa, propun si eu impartirea liniei 221 in doua.De ce ne gandim la calatori si nu ne gandim si la cei care le conduc(soferii)?Presupun ca si ei sunt oameni.Toate liniile lungi se vor imparti in 2.Noi nu avem WC,in cabina,in conditiile la care valorile de trafic au crescut considerabil.Acum o sa ma intrebi ce se va intampla cu linia 1,10?Nu stiu.Dar din punctul meu de vedere la conditiile care sunt la Piata Vitan,incalca orice conditie umana in care poti sa lucrezi.
De ce ne gandim la calatori si nu ne gandim si la cei care le conduc(soferii)?Presupun ca si ei sunt oameni.Toate liniile lungi se vor imparti in 2.Noi nu avem WC,in cabina,in conditiile la care valorile de trafic au crescut considerabil.Acum o sa ma intrebi ce se va intampla cu linia 1,10?Nu stiu.Dar din punctul meu de vedere la conditiile care sunt la Piata Vitan,incalca orice conditie umana in care poti sa lucrezi.Si despre golurile liniei 1/10 ce puteti spune?
Si despre golurile liniei 1/10 ce puteti spune?Nu crezi ca mai bine intrebi pe cei in masura sa raspunda.Adica pe cei de la Regie.Si eu sunt curios,de ce raspuns iti vor da!!!
In aceasta dimineata, cand soseasu turele de Victoria existau goluri de pana la 15-23 minute intre vagoanel la ora 08.00 DIMINEATA, nici un blocaj/tamponare/defectiune tehnica neturbuland traficul tramvaielor.
De ce ne gandim la calatori si nu ne gandim si la cei care le conduc(soferii)?Presupun ca si ei sunt oameni.Toate liniile lungi se vor imparti in 2.Noi nu avem WC,in cabina,in conditiile la care valorile de trafic au crescut considerabil.Acum o sa ma intrebi ce se va intampla cu linia 1,10?Nu stiu.Dar din punctul meu de vedere la conditiile care sunt la Piata Vitan,incalca orice conditie umana in care poti sa lucrezi.
Referitor la linia 1 aceasta va fi deviata ca din cate am inteles in curand vor incepe lucrarile la linia de tramvai de pe muncii si linia 1 va circula intre Baba Novac-Dristorului si Gara Obor !A?!
De asemenea se poate vedea noul orar al liniei 124 ! Jenant ...Rusine !Este o greseala. Trebuia sa atasezi orarul de circulatie al liniei 124 si nu 136!!!
Stie cineva daca s-au mai taiat ture din linia 1 ? Era o aglomeratie azi in statiile Vitan-Mihai-Bravu-Obor si am "simtit" si eu asta, pentru ca azi am stat mai mult in statie !Bravo eu am inghetat duminica 20 de minute pentru tramvaiul 1 in statia "Baba Novac"
Stie cineva daca s-au mai taiat ture din linia 1 ? Era o aglomeratie azi in statiile Vitan-Mihai-Bravu-Obor si am "simtit" si eu asta, pentru ca azi am stat mai mult in statie !Nu. Orarul de functionare a liniei 1 este de pe vremea lu' CRIT Adrian (vara 2011).
Bravo eu am inghetat duminica 20 de minute pentru tramvaiul 1 in statia "Baba Novac"Pe timp de wekeend intre orele 11:45 -> 15.00 in linia 1/10 se circula la un interval de 18 min. Daca a fost un pic aglomerat s-au adaugat inca 2 minute rezultand circa 20 min...
Ca urmare a unui telefon dat la Ratb in urma cu cateva momente, va informez ca linia 1 circula astazi la interval de 15 min, pana la 11.55 .
Nu. Orarul de functionare a liniei 1 este de pe vremea lu' CRIT Adrian (vara 2011).
Este o linie strategica si pana acum "CULOAREA PORTOCALIE" inca tine in brate aceasta linie.
Pe timp de wekeend intre orele 11:45 -> 15.00 in linia 1/10 se circula la un interval de 18 min. Daca a fost un pic aglomerat s-au adaugat inca 2 minute rezultand circa 20 min...
Am mai scris o data pe forum problema aceasta; urmariti mesajul de mai jos (31 Dec 2011):
Mutari de parc cu ocazia primaverii?
Stie cineva daca s-a inceput cu reducerea turelor pe timp de vara/vacantei?Este adevarat. De pe 15 iunie a.c.
Este adevarat. De pe 15 iunie a.c.
Imi puteti afisa si mie o poza cu intinerariul liniilor: 125, 141, 220, 139. Cu orele de plecare de la cap 1 l-a cap 2 si plecare de la cap 2 spre cap 1. Va rog frumos. :)Doar 125.
Doar 125.
Am vazut mai nou ca retragerile tramvaielor din linia 1 inelul exterior se efectueaza pe relatia Piata Vitan(de la capatul acestei linii) prin Calea Vitan-Mihai Bravu-Calea Dudesti fata de cum se efectuau retragerile pana acum si anume pe relatia B-dul Octavian Goga(Posta Vitan)-Calea Dudesti.Spun asta pentru ca aseara am vazut un ch-ppc pe Vitan cu afisajul "Se Retrage la Depoul Dudesti" si acum cateva zile l-am vazut si pe #405 procedand la fel.Adica? Fa o schema.
S-au afisat noile intervale cu noul capat de la Sura Mare ale linie 1 !S-au mai micsorat?
S-au mai micsorat?
Adica...in ce sens?Daca s-a marit frecventa de succedare intre vehicule sau s-a micsorat!!?
Daca s-a marit frecventa de succedare intre vehicule sau s-a micsorat!!?
O data cu inceperea scolilor stie cineva cu cate ture in medie s-au suplimentat liniile de transport in comun? Stiu ca o noua suplimentare va mai fi odata cu inceperea facultatilor...Cu inceperea scolii nu s-a suplimentat nici un traseu. Circula la parc redus de vara.
Cu inceperea scolii nu s-a suplimentat nici un traseu. Circula la parc redus de vara.
Cred ca nu. Dar in schimb cand plec la ora 11:05 de acasa si ma duc la liceu cu 116-ele e o aglomeratie in masina, da stam calatorii ca sardinele.Si in plus mai nimeresc si un sofer care alearga cu viteza maxim adica 50, si masina fiind full.Si nu este singura linie care se calatoreste ca sardelele:
Marire de parc care se va face cand si cate ture va primi aceasta linie 1(asta daca cunosti)?La Depoul Alexandria si Bucuresti Noi deja s-a efectuat marire de parc de ieri:
La Depoul Alexandria si Bucuresti Noi deja s-a efectuat marire de parc de ieri:
- Alexandria: 2 ture in linia 32 si unu in 41.
- Bucuresti Noi: 1 tur in 41 si cate unu in 45 si 20.
Urmatoare marire de parc -> 01 Oct. a. c..
La Depoul Alexandria si Bucuresti Noi deja s-a efectuat marire de parc de ieri:La 01 Oct. se vor introduce cateva ture urmand urmatorul program:
- Alexandria: 2 ture in linia 32 si unu in 41.
- Bucuresti Noi: 1 tur in 41 si cate unu in 45 si 20.
Urmatoare marire de parc -> 01 Oct. a. c..
Se pare ca au mai primit ceva ture si liniile 46 si 104 din ce am vazut pe site pentru ca am vazut ca s-au mai micsorat minutele de asteptare.Afiseaza orarul de succedare:
Afiseaza orarul de succedare:
S-au afisat noile orare ale liniei 1De la 01 Octombrie Depoul Militari a suplimentat parcul circulant de vagoane astfel:
http://www.ratb.ro/docpdf2/1%20SURA%20MARE.pdf
P.S .Si a altor linii.
S-au afisat noile orare ale liniei 1
http://www.ratb.ro/docpdf2/1%20SURA%20MARE.pdf
P.S .Si a altor linii.
De la 01 Octombrie Depoul Militari a suplimentat parcul circulant de vagoane astfel:
>> linia 35: + 1 tur = total 7 vagoane;
>> linia 25: + 2 ture = total 19 + 2 (Giurgiu);
>> linia 47: + 1 tur = total 4;
>> linia 8: + 1 tur = total 7;
A ramas la 18 ture pe inel.
Cate ture a primit linia 1 ? Un total de 40 de ture pe aceasta linie?
Cat am asteptat un tramvai al liniei 1 inelul interior (linia 10) spre Basarab au trecut 2 tramvaie ale liniei 35, 5 autobuze in 139, doua 96, si un singur 69/93/105, doua tramvaie in 1 inelul exterior.
La ora aceasta linia 1 circula la un interval de 13 min. Timpul de asteptare a tramvaiului mentionat mai sus a fost 11 min.
De ce s-a ajuns in situatia asta? Au taiat din ture pt fapul ca li se parea ca circulau prea goale vagoanele liniei 1?Nu. Asa se circula in afara orei de varf cand turele mici se retrag la depou.
Nu. Asa se circula in afara orei de varf cand turele mici se retrag la depou.Niciodata nu am inteles retragerile astea in masa,deoarece fluxul de calatori pana la ora 15 este destul de mare ca in timpul zilei,sunt trei schimburi la scoli,facultatile cam la fel,depinde de orele la care se intra la cursuri,plus cei care ies si intra la munca.Deci nu vad logica diferentelor asa mari intre orele de varf cu cele din timpul zilei.
Ies la sch 2 dupa ora 15.00, dar in cel mai scurt timp se doreste scoaterea lor in jurul orei 13.30.
Datorita mitingului USL circulatia tramvaielor liniei 1 este data peste cap in sensul ca ori vin in trenulet format din 3-4 vagoane ale liniei 1 ori pauza de 20-25 minute.AU fost afectate atat linia 1 cat si liniile de troleibuze 86/90, 104, 311, 330 si 335.
In ultima vreme(ultimele zile) tramvaiele de pe linia 1 vin mai greu,mai rar deoarece le vad si foarte aglomerate.Stie cineva daca s-a mai taiat din turele acestei linii?Nu s-au taiat din turele lor. Numai ca orasul devine din ce in ce mai aglomerat.
Nu s-au taiat din turele lor. Numai ca orasul devine din ce in ce mai aglomerat.Atunci ar fi binevenita o suplimentare acestei linii.Se pare ca linia 1 are din ce in ce mai mare succes la calatori...
Acum 2 zile fiind la pozat la capatul de la Sura Mare mi-a captat atentia urmatorul lucru si anume ca vagoanele liniei 1 se retrageau in "masa" de pe ambele inele cate 4-5 vagoane odata.Am vazut multa lume intreband de genul : Da unde se retrage? Pana unde mergeti ? La ce depou va retrageti,etc...Este ceva normal. Un vagon da altu ba.
Personal cred ca foarte multe vagoane se retrag odata si apoi se fac niste "goluri"de 10-15 minute cel putin intre vagoane,ceea ce este foarte mult pentru linia 1.
Este ceva normal. Un vagon da altu ba.Ce numar total de ture are acum ?
1: 20ture.A avut parte de o suplimentare !
10: 19ture.
cred ca ti se pare...
Cred ca Ratb-ul a mai bagat 2 masini in fiecare linie. Aseara cand ma intorceam din parc-ul Tineretului, am asteptam 381 si au venit 2! #4235 > 313, #4239 > 381. Pana sa vina aceste 2 masini, au mai venit inca 2. #4962 > 313, #4808 > 381. Si pe sens-ul cu Sincai, au trecut 3!! #4281 > 381, #4265 > 313, #4961 > 381. Siti ceva de aceste ture?
sa vedeti cum este acum in valencia (unde sunt in vacanta): poti spune ca iti reglezi ceasul dupa autobuz/tramvai.Parerea mea este ca ar trebui sa se asigure intervale decente si in zilele de weekend sau sarbatoare,deoarece omul se plimba,se duc in parcuri,la rude deci foarte mult intervalele n-ar trebui sa creasca de asteptare.Plus ca este vorba despre transport public,deci pierderi nu ar trebui sa existe deoarece este si subventionat.
De astazi Ratb a redus parcul circulant fiind prima etapa de reducere din vara aceasta.Iti dai seama,ne dam seama ce aglomeratie va fi in 1 daca va veni la 15 minute ? Reduceri,dar parca nici chiar asa...
linia 1 in program de lucru este jaleee, in afara orei de varf circula din 15 in 15 min.
Dudestiul a ramas fara un vagon in 23 atat in wekeend cat si in timpul saptamanii.
ATENTIE: Va rugam sa atasati documentele PDF ale orarelor de functionare, totodata si lunkul unde il gasim.
Va multumim.
ATENTIE: Va rugam sa atasati documentele PDF ale orarelor de functionare, totodata si lunkul unde il gasim.
Va multumim.
In perioada 1-6 mai,liniile ratb circula dupa un program al unei zile de duminica.
A fost afisat orarul liniei 24 :CE AM VORBIT MAI SUS?!
http://www.ratb.ro/docpdf2/24%20BD.%20BANU%20MANTA.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/24%20CARTIER%20DAMAROAIA.pdf
CE AM VORBIT MAI SUS?!
De asta a venit 141 greu. Dar nu inteleg de ce sunt reduse intre 1 si 6.S-a unit liberul de 1 Mai cu cele de Pasti (5-6 Mai ).
S-a unit liberul de 1 Mai cu cele de Pasti (5-6 Mai ).
Nu a fost atent. :))Fac un apel la LUSICA sa ataseze documentele publicate pe siteul RATB.
Analizand siteul regiei observ ca fluxul de vagoane ale liniei 1/10 nu a fost actualizat: 6-7 minute in ora de varf, 13-17 in afara acesteia, 10 minute in wekeend. Deasemenea in WEKEEND dupa ora 21.30 se pleaca in cursa la 25 minute.
E foarte mult 13-17 minute in afara orele de varf pentru o astfel de linie...Se circula foarte aglomerat...Aproape 20 de minute? Este enorm...Ai vazut de aglomeratiile in statiile Iancului,Obor tur-retur...10 minute in weekend nu este rau...dar ar fi mers un 6-8 minute...Pe aici ar trebui...Daca nu exista cere si pret?
Daca nu exista cere si pret?
Cerere exista, dar pretul rezultat din achizitionarea portofelului electronic, abonamente, pensionari nu se rezulta. Regia este in pierdere. De aceea se reduc vehiculele din traseu.
Pai si asa acestia tot nu merg,e adevarat "burdusiti" sau cel mult acestia mai asteapta un vagon,doua...Personal cred ca problema ramane in continuare la controlori,crede-ma ca din traseul testat iti pot spune si zonele din traseul liniei 1 tur-retur pe care nu gasesti mai deloc controlori...Cu controlori si fara controlori nu se poate rezolva problema platii biletelor. Trebuie umblat la educatia Bucurestenilor.
Cu controlori si fara controlori nu se poate rezolva problema platii biletelor. Trebuie umblat la educatia Bucurestenilor.
Ai vazut ce-i la Obor,majoritatea celor care urca de acolo sunt cetateni de etnie roma(si aici nu fac discriminare) dar majoritatea nu stiu de portofel electronic...deci...Se iau de saracii copii care tre sa mearga la examene de toate categorii(nationale,bac,sesiune)...Tin sa te contrazic, si cred ca faci discriminare: la obor se un punct mare de urcare si coborare avand in vedere piata agroalimentara.
Tin sa te contrazic, si cred ca faci discriminare: la obor se un punct mare de urcare si coborare avand in vedere piata agroalimentara.Pai atunci sa suplimenteze liniile unde fluxul de calatori este mare,din diverse motive si anume ca poate fi piata( in cazul de fata),mall-uri...unde lumea in mare parte merge si la cinematograf si tot asa...
S-a afisat orarul liniei 627 :LUSICA, pe langa atasarea de linkuri te rog sa incarci si atasmenturile respective. Multumesc. Un ultimul avertisment.
http://www.ratb.ro/v_bus_urban.php
http://www.ratb.ro/docpdf2/627%20PIATA%20TITAN.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/627%20COMPLEX%20RATB%20TITAN.pdf
ziua de vineri nu este declarata bugetara!
Aha,parca guvernul o declarase libera si ziua de vineri...Da, asa este.
Adica ceva de genul acesta?Da,e acelas propus si de Iasmin singura diferenta era ca nu o face prin Calea Dudesti,ci prin Calea Vitan...
Am observat zilele astea ca vagoanele de pe 23(cele de la Titan) fac retragerea de la Posta Vitan prin Calea Vitan,Mihai Bravu si restul traseului si nu asa cum v-ati fi asteptat si anume de pe Calea Dudesti,stanga Mihai Bravu si restul traseului...Deci, este o erata. De cand a fost scurtat 23 intre CALEA DUDESTI - MIHAI BRAVU - ZETARILOR traseul pe care eu l-am spus este eronat. El se retrage de la ZETARILOR - CHIRIGIU - CALEA VITAN - PROSPER - MIHAI BRAVU - FERDINAND - DELFINULUI - si de aici linia 36/40 pana la TITAN.
Oficial,de maine se maresc parcurile liniilor ratb...Adica?
A fost suplimentata linia 23,asa se explica aparitia ch-ppc-urilor pe 23...(si asa sunt multe trase pe dreapta in dudesti de cand a fost sparta linia 1)TI-am mai spus ca prinzi informatiile din zbor si unele se pare ca nu aterizeaza la tine.
http://www.ratb.ro/docpdf2/23%20CALEA%20DUDESTI.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/23%20ZETARILOR.pdf
P.S: :Linia 1 Vitan are undeva la 14 ture cu vagoane ch-ppc si Bucur LF... doar...
TI-am mai spus ca prinzi informatiile din zbor si unele se pare ca nu aterizeaza la tine.
Linia 23 este deservita de tramvaie CH-PPC din cauza ca Dudestiul nu poate sa trimita 9 vagoane V3A (URAC si CRAIOVA) din cauza ca nu au destule vagoane apte de traseu.
Ca urmare a tamponarii si a ruperii vagonului #156 s-a trecut la asigurarea parcului circulant si cu vagoane CH-PPC.
181,
De la 01 Oct. s-a marit parcul circulant in 98 la suta din liniile RATB (excluse cele de noapte, linia 42, 106, 181, 227, 302, 221). Ca urmare a acestei mariri de parc, linia 1 (Sura Mare - S. Voda - Dudesti) este asigurata cu 12 vagoane (s-au adaugat 2 vagoane) de catre Dudesti. Circula exclusiv Bucur LF + V3a-93-CH-PPC, rareori V3A CLASSIC.
Linia 1 sau cum o cunoastem noi, 10 (Sura M. - Viilor - Iancului) este deservita la ora actuala de 27-28 ture (in trecut era 24 vagoane).
Pana si linia 124 si 223 au mai primit ture,e bine...cred ca o tura in fiecare ca la mai multe nu speram...In cazul lui 124 de la 2 ture,la 3 ture...mare suplimentare...Da? Ataseaza noile frecvente de circulatie la liniile respective.
Da? Ataseaza noile frecvente de circulatie la liniile respective.
Deasemenea de la 1 10 2013 Depoul Titan s-a reintors in Titan (adica vagoanele detasate pt. linia 1/10).
Pai si cine a luat turele de la Titan din 10 ?Cine sa le ia, tot TITAN, numai ca ies din Titan acum si nu din victoria...
Cine sa le ia, tot TITAN, numai ca ies din Titan acum si nu din victoria...Pai si de ce nu le-au mai tinut la Victoria? Acum si-au dat seama ca trebuie sa ramana la Dudesti.Practic vagoanele de la Titan vor face acelas traseu nebun pt a intra in 1 ,cum se intampla si cu 23...cand erau ture...
Pai si de ce nu le-au mai tinut la Victoria? Acum si-au dat seama ca trebuie sa ramana la Dudesti.Practic vagoanele de la Titan vor face acelas traseu nebun pt a intra in 1 ,cum se intampla si cu 23...cand erau ture...Da, dar va fi un pic mai mic, astfel: Depoul Titan - Theodor Pallady - 1 Decembrie 1918 - Faur P4 - Bd. Basarabia - Bd. Chisinau - Sos. Pantelimon - Bd. Ferdinand pana la Dimitrov unde face accesul la Iancului.
De ce nu le-au mai tinut in Victoria? Nu era loc sau care ar fi explicatia?Din cauza vatmanilor care nu se pot obisnuii cu naveta catre depou.
Din cauza vatmanilor care nu se pot obisnuii cu naveta catre depou.E bine ca si-au dat acum seama...
TI-am mai spus ca prinzi informatiile din zbor si unele se pare ca nu aterizeaza la tine.Linia de tramvai 42 este de noapte??La ce buna???Stiam ca lininia 42 nu prea e importanta ia fiind folosita mai mult pentru accesul linia 41 de la Dep. Bucurestii-Noi.
Linia 23 este deservita de tramvaie CH-PPC din cauza ca Dudestiul nu poate sa trimita 9 vagoane V3A (URAC si CRAIOVA) din cauza ca nu au destule vagoane apte de traseu.
Ca urmare a tamponarii si a ruperii vagonului #156 s-a trecut la asigurarea parcului circulant si cu vagoane CH-PPC.
181,
De la 01 Oct. s-a marit parcul circulant in 98 la suta din liniile RATB (excluse cele de noapte, linia 42, 106, 181, 227, 302, 221). Ca urmare a acestei mariri de parc, linia 1 (Sura Mare - S. Voda - Dudesti) este asigurata cu 12 vagoane (s-au adaugat 2 vagoane) de catre Dudesti. Circula exclusiv Bucur LF + V3a-93-CH-PPC, rareori V3A CLASSIC.
Linia 1 sau cum o cunoastem noi, 10 (Sura M. - Viilor - Iancului) este deservita la ora actuala de 27-28 ture (in trecut era 24 vagoane).
Linia de tramvai 42 este de noapte??La ce buna???Stiam ca lininia 42 nu prea e importanta ia fiind folosita mai mult pentru accesul linia 41 de la Dep. Bucurestii-Noi.
Linia 42 nu e de noapte. >:(Se referea la liniile de noapte.Exemplu:N123.A bine mulţumesc.
TI-am mai spus ca prinzi informatiile din zbor si unele se pare ca nu aterizeaza la tine.
Linia 23 este deservita de tramvaie CH-PPC din cauza ca Dudestiul nu poate sa trimita 9 vagoane V3A (URAC si CRAIOVA) din cauza ca nu au destule vagoane apte de traseu.
Ca urmare a tamponarii si a ruperii vagonului #156 s-a trecut la asigurarea parcului circulant si cu vagoane CH-PPC.
181,
De la 01 Oct. s-a marit parcul circulant in 98 la suta din liniile RATB (excluse cele de noapte, linia 42, 106, 181, 227, 302, 221). Ca urmare a acestei mariri de parc, linia 1 (Sura Mare - S. Voda - Dudesti) este asigurata cu 12 vagoane (s-au adaugat 2 vagoane) de catre Dudesti. Circula exclusiv Bucur LF + V3a-93-CH-PPC, rareori V3A CLASSIC.
Linia 1 sau cum o cunoastem noi, 10 (Sura M. - Viilor - Iancului) este deservita la ora actuala de 27-28 ture (in trecut era 24 vagoane).
Interesant este faptul ca linia 1 (Sura Mare-Vitan-Dudesti) are aproape jumate din traseul fostei linii 19.Cu toate acestea acum linia 1 are 12 ture...19 de la Sura Mare la Complex Ratb Titan nu cred ca avea mai mult de 12-13 ture si 7-8 in weekend.Sunt curios sa vad daca se va aplica aceeasi reteta atunci cand va reveni 19 pe traseul de baza si anume daca si-au dat seama ca aceasta linie va trebui suplimentata fata de cate ture avea...
19 nu cred ca o sa se mai reinfiinteze.
Eu as propune reluarea liniei normale a 1-ului, iar cel de pe Viilor sa fie inseamna si in exterior cu 10, deoarece mereu la capatul Sura Mare e mare cearta din cauza asta. Ca fapt-divers, atasez cateva poze cu unul dintre calatori care mereu este "confuz". Niciodata nu ajunge unde trebuie si cu atat mai putin e vina dumnealui, nu a noastra. Tramvaiele asa-zise "ultra-moderne" au un afis care scrie clar detaliile despre linie. Daca nu e bine nici asa, ar trebui sa scoatem informatiile si sa lasam doar numarul liniei:
Sa intoarca si 1 si 23 la Baba Novac- Str. Dristorului.Daca nu au facut-o pana acum,nu cred ca vor mai reactiva capatul de acolo de acum incolo.Eu cred ca se asteapta deschiderea circulatiei tramvaielor pe Camil Ressu si de acolo vom vedea ce surprize ne vor astepta si anume de ce nu dusa linia 1 pana la Complex Ratb Titan,cum astfel de zvoneste...circula voci in acest sens...ramane de vazut...ce va fi.
Daca nu au facut-o pana acum,nu cred ca vor mai reactiva capatul de acolo de acum incolo.Eu cred ca se asteapta deschiderea circulatiei tramvaielor pe Camil Ressu si de acolo vom vedea ce surprize ne vor astepta si anume de ce nu dusa linia 1 pana la Complex Ratb Titan,cum astfel de zvoneste...circula voci in acest sens...ramane de vazut...ce va fi.
Vorbe si numai vorbe >:(.Sa nu spuna zvonurile astea pana nu se va intampla asa cum au zis ei.Pai si atunci uimeste-ma si anume linia 1 va intoarce la fel chiar si cand va fi redeschisa circulatia pe Camil Ressu,eu personal nu cred si alta varianta de a fi dus linia 1 nu exista...pe Vacaresti pauza,Muncii la fel...deci acolo se va cauta solutia...cu camil ressu...
Din partea mea,1 nu cred ca va intoarce acolo nici intr-un mileniu.
Pai si atunci uimeste-ma si anume linia 1 va intoarce la fel chiar si cand va fi redeschisa circulatia pe Camil Ressu,eu personal nu cred si alta varianta de a fi dus linia 1 nu exista...pe Vacaresti pauza,Muncii la fel...deci acolo se va cauta solutia...cu camil ressu...
Pai nu exista macaz la Trapezului pentru a intra pe Bd.1 Decembrie 1918?Nu !
Pai si atunci uimeste-ma si anume linia 1 va intoarce la fel chiar si cand va fi redeschisa circulatia pe Camil Ressu,eu personal nu cred si alta varianta de a fi dus linia 1 nu exista...pe Vacaresti pauza,Muncii la fel...deci acolo se va cauta solutia...cu camil ressu...
Mai degraba, sa se readuca initiala linie a 23-ului: Zetarilor-Faur Poarta 4.
Ce tot zici acolo,nu e corect deloc >:(.Cand va fi gata linia de tramvai de pe Liviu Rebreanu,o sa vedem asta. :PIn 2015...
In 2015...
Interesant este faptul ca linia 1 (Sura Mare-Vitan-Dudesti) are aproape jumate din traseul fostei linii 19.Cu toate acestea acum linia 1 are 12 ture...19 de la Sura Mare la Complex Ratb Titan nu cred ca avea mai mult de 12-13 ture si 7-8 in weekend.Sunt curios sa vad daca se va aplica aceeasi reteta atunci cand va reveni 19 pe traseul de baza si anume daca si-au dat seama ca aceasta linie va trebui suplimentata fata de cate ture avea...
19 nu cred ca o sa se mai reinfiinteze.
S-ar putea sa ai dreptate intr-o privinta deoarece pana se va termina cu pasajele de la Vacaresti si Sudului,pe Muncii nu-l punem ca nu e asa de durata,linia 1 nu va fi sparta si pe liviu rebreanu daca vor da drumul pana atunci circulatiei tramvaielor,dar oricum termenul e si acolo 2015 ,il vor baga doar pe 23 pana la Faur ca restul exista 40. Dupa aceea cred ca nici nu vor termina bine cu lucrarile ca se vor apuca si de modernizat calea serban voda,(asta ar fi preconizat undeva la anul, in primavara,cica...) deci prea curand 19 nu-l vom vedea...Ne vom invarti intre liniile 1,23 si 27 si ele deviate care pe unde...Imi poate spune cineva cum se numeste acest topic? (si ce trebuie sa discutam)
Imi poate spune cineva cum se numeste acest topic? (si ce trebuie sa discutam)
Aici sunt propuneri sau : Frecventa de circulatie, accesul si retragerea vehiculelor RATB? ? ?
S-a intins discutia prea mult,vorbeam de un lucru si am ajuns la altul...cu legatura...:D
Asa venea si inainte nu cred ca il va suplimenta . Venea undeva la 5-8 minute cand intorcea la Piata Titan .Azi,am vazut ca erau vagoanele cam pline,plus ca traseul acum este mai lung si solicitat...
Partea buna e ca circula duminica, ;D, in rest ai dreptate bataie de joc. >:(Si care e castigul? Acela ca vine odata la 102 minute? Ce interval e asta...Cine d-zeu asteapta o astfel de linie ? E clar ca e facut intervalul dupa cineva care a cerut asta...acum nu stiu...pentru cine?!?!?
Pai sunt 2 ture in cursul saptamanii si una singura in weekend, e clar ca nu ajuta la nimic. La fel de prost venea si inainte doar ca traseul era mai scurt . Intervalul de succedere era 30-40 de min. in cursul saptamanii si 75 sambata.181 venea in weekend la 32-34 de minute.Acum 124 vine tot in weekend la 102 minute ? Care ar fi explicatia si de ce nu s-a mentinut acelas interval de timp?
Si ramura de la Iancului are frecventa excelenta de cand s-a "rupt" linia.Pai care ar fi explicatia,inelar pot ramane blocate tramvaiele pe un sens,iar pe celalalt sa mearga dar pe sensul blocat sa nu mai vina niciun tramvai ore bune...cat dureaza blocajul...
Si ramura de la Iancului are frecventa excelenta de cand s-a "rupt" linia.
Pai care ar fi explicatia,inelar pot ramane blocate tramvaiele pe un sens,iar pe celalalt sa mearga dar pe sensul blocat sa nu mai vina niciun tramvai ore bune...cat dureaza blocajul...Vorbiti vorbe: de cand s-a mutat linia 1 (VITAN) la Baba Novac are un flux destul de rar...
Vorbiti vorbe: de cand s-a mutat linia 1 (VITAN) la Baba Novac are un flux destul de rar...La cate ture a ramas 1 vitan...ultimele cunostiinte erau 12...in weekend?
La cate ture a ramas 1 vitan...ultimele cunostiinte erau 12...in weekend?`bazaconii!!! La ulmatoarea bazaconie suspendare: 12 nu au cum sa fie in wekeend?!
`bazaconii!!! La ulmatoarea bazaconie suspendare: 12 nu au cum sa fie in wekeend?!12 in timpul sapt la ora de varf,stiam ca sunt ultima data...intrebarea era cate sunt in weekend?
Tineti-va bine de luni: 4 tururi in linia 10 nu ies dupa masa, si 1 nu iese in linia 1 VITAN dupa masa.
In concluzie pe linia 10 circula doar 23 vagoane dupa masa dupa noul prigram, dimineata, circa 28.
Adica linia 1Vitan nu mai circula dupa-masa? :oN-are cum...
Tineti-va bine de luni: 4 tururi in linia 10 nu ies dupa masa, si 1 nu iese in linia 1 VITAN dupa masa.Linia 1 vitan,personal ar trebui sa ramana cu acelas nr de ture deoarece statii precum cea de la Tineretului/Sincai,Timpuri Noi,plus Vitanul pana la Dristor sunt statii destul de solicitate.Deci nu vad de ce ar taia din ture...Chiar ieri am avut treaba pe 1 Vitan,si urcand din statia de la Tineretului,tramvaiul s-a aglomerat...Daca se va taia din ture si mai mult se va merge ca in sardina...
In concluzie pe linia 10 circula doar 23 vagoane dupa masa dupa noul prigram, dimineata, circa 28.
Tineti-va bine de luni: 4 tururi in linia 10 nu ies dupa masa, si 1 nu iese in linia 1 VITAN dupa masa.
In concluzie pe linia 10 circula doar 23 vagoane dupa masa dupa noul prigram, dimineata, circa 28.
Adica linia 1Vitan nu mai circula dupa-masa? :o
Linia 123 in jurul orei 09.00(dimineata)in weekend...ATENTIE !...Vine la 15 minute...Bataie de joc...Am avut treaba dimineata si am stat ca sa vina un 123 pt a ajunge in zona Unirii 15 minute,in conditiile in care el in weekend venea la 7-9 maxim,media era la 8 minute...Sa nu mi se spuna ca a scazut cererea ca eu personal nu cred,sa vedeti aglomeratie si cum se merge in autobuzele acestei linii...in usa...E bataie de joc.
La fel si 104 ...
Sa nu te mire faptul ca s-au taiat ture din 123. Sunt foarte multe Citaro defecte in autobaze , si sincer situatia nu este pe roze ( la fel si la tramvai ). Nu numai linia 123 are de suferit ci cam toate liniile grele (102,104, 226,253, 385, 137 etc )Da,ai dreptate...De 104 am spus si eu ca vine si aceasta foarte aglomerata...Totusi sunt linii care sunt destul de acoperite,din ce am avut eu ocazia sa vad si anume 311 vine bine si nu este foarte aglomerata linia,de multe ori vad autobuze venind destul de des si goale...la fel si in cazul lui 335...chiar si 182...
Sunt curios ce intervale va avea de maine 124,inca nimic pe site in acest sens...Am avut azi ocazia sa vad si anume ca 124 a ramas tot cu 2 masini...bataie de joc....
Cat despre linia 124 eram mai mult ca sigur ca nu o va si suplimenta. Au pelungit-o doar, si ceea ce inseamna ca acum intervalul de succedare nu mai e 20 minute ci 30 minute... Clar ca BATAIE DE JOC.Pai si de ce mai spun in comunicat imbunatatirea trasnsportului public pe relatia Piata Unirii-Eroilor-Soseaua Oltenitei ??? Adevarul ca ar fi ajutat foarte mult liniile din zona centrala care sunt foarte aglomerate...In ce fel imbunatateste,ca vine o masina la o ora ? Cine va astepta ?
Dar, impresionant faptul ca avea trecuta pe firma (afisaj) ROMPRIM. Chiar este o schimbare...Si cu ce ajuta daca vine din an in paste?
S-a afisat noul interval orar al lui 124.... BATAIE DE JOC !!! La o ora vine in cursul saptamanii,si la doua in weekend...Arunca o privire la 126 :D :P.
http://www.ratb.ro/docpdf2/124%20ROMPRIM.pdf
La fel ca si 124 si 126 are 2 ture in cursul saptamanii si o singura tura in weekend. Totusi se pote si mai rau linia 236 are o singura masina pe traseu zilnic.UNA SINGURA :P :P :D :O :O :O
La fel ca si 124 si 126 are 2 ture in cursul saptamanii si o singura tura in weekend. Totusi se pote si mai rau linia 236 are o singura masina pe traseu zilnic.Alte linii cu ture si intervale de bataie de joc sunt:221,227. >:(
Arunca o privire la 126 :D :P.Pai de ce s-au mai exprimat in comunicat "In vederea imbunatarii serviciului de transport public pe relaţia Romprim (Şos. Olteniţei) - Piaţa Unirii - Eroilor"...Asta e imbunatatire ? Adevarul este ca la ce aglomeratie este pe 104 si 123 spre Decebal respectiv Vitan,incat nu mai conteaza ce masina vine si de pe ce linie,conteaza sa poti urca sau daca se intampla sa vina una mai putin aglomerata spui ca ti-a pus "D-zeu mana in cap".Ar fi ajutat foarte mult 124 daca ar fi avut niste intervale decente...
Pai de ce s-au mai exprimat in comunicat "In vederea imbunatarii serviciului de transport public pe relaţia Romprim (Şos. Olteniţei) - Piaţa Unirii - Eroilor"...Asta e imbunatatire ? Adevarul este ca la ce aglomeratie este pe 104 si 123 spre Decebal respectiv Vitan,incat nu mai conteaza ce masina vine si de pe ce linie,conteaza sa poti urca sau daca se intampla sa vina una mai putin aglomerata spui ca ti-a pus "D-zeu mana in cap".Ar fi ajutat foarte mult 124 daca ar fi avut niste intervale decente...S-a introdus autobuz? Ce doriti mai mult. Exista linie de autobuz?
S-a introdus autobuz? Ce doriti mai mult. Exista linie de autobuz?
Asa e ,dar pe cine ajuta. Nimeni nu o sa astepte o ora in statie dupa 124 ci doar daca se nimereste sa vina. Si sa nu ne mire ca se circula cum se circula pe 104, 123 sau 634. Se putea lua 2-3 ture din 139 si asa vin in forma de trenulet, pentru suplimentarea liniei 124.
Chiar pe site spune ca linia 123 intre orele 21 si 23 vine la 21 minute!Asta in weekend,dar in zilele lucratoare la 14 minute ar trebui sa vina...tot e mult...10-11 nu mai mult ar trebui...
...De la Blaga(zona Zepter) l-am asteptat pe 123 pentru a ajunge in zona Mall Vitan...Ghici dupa cat timp a venit... 20 DE MINUTE ?!?!...Problema mai este si alta si anume sunt foarte multi care termina lucrul tarziu,dupa orele 21,plus cei care vin si de la scoala (aici punem si seralele),plus cei care vin la mall si pleaca de la mall (tineretul in special)si de aceea spun ca pe aceasta linie se va circula aglomerat si la ore tarzii pentru ca circula in zone aglomerate,tranzitate.Uite care e problema:
M-am uitat pe site la noile intervale de vara.Sunt jalnice...27 vine in weekend la 25 de minute...45 la 20 de minute si majoritatea nu vin sub 15 minute chiar si in cursul saptamanii. Rusine.Observ ca de 1 nu prea s-au "atins" asa tare in sensul sa taie multe ture...deocamdata.
Pe site-ul regiei momentan,nici o linie nu mai are intervalele afisate...La ce surprize sa ne asteptam ?Da? Iar mi-am bagat coada. Cam 80 la suta din orarele de functionare erau vechi... Mai ales la liniile cu o singura masina/tramvai.
Pe site-ul regiei momentan,nici o linie nu mai are intervalele afisate...La ce surprize sa ne asteptam ?
Da? Iar mi-am bagat coada. Cam 80 la suta din orarele de functionare erau vechi... Mai ales la liniile cu o singura masina/tramvai.De azi,au reaparut...dar aceleasi :))) Asta a fost tot ;)