Ulterior au circulat numai Mercedes-uri si pe 173...
Uitandu-ma pe youtube am ramas socat cand am vazut 2 filmulete realizate de italieni! Drifturi cu Citari 1 cu AC :shock: :shock: :shock: :shock: . Incredibil. :shock: :shock:.
Postiti cele 2 filmulete:
- filmat din autobuz: http://www.youtube.com/watch?v=Folo9FT6F4M , filmuletul dureaza cam 7 minute.
- filmat din exterior: http://www.youtube.com/watch?v=lRTHVYB4iYw , dureaza 46 de secunde. Daca nu aveti timp sa va uitati la amandoua filmulete va recomand sa-l vizionati pe ultimul. Astept parerea dumneavoastra. Ratb de ce nu le supune la astfel de probe?
Stie cineva cate ture de Iveco exista pe 117 si 611? La Alexandria sunt apte pentru a circula 37 de Ivecouri. Nu cred ca circula toate.
pe linia 611 sunt 30 de ture la orele de varf. :!:30 de ture. Este enorm de mult. ??? :o :o
De ce autobaza apartin Citarourile 1 de pe linia 232. Citaro 2 presupun ca soseste de la Ferentari. ??? ??? ???
Da, 232-le e deservita de Ferentari cu autobuzele Mercedes Citaro 1 si 2.De ce baga numai un Citaro 2, daca Ferentariul il deserveste?
[...] Linia 368 este deservita in majoritate de noile si singurele Citaro 2 de la aceasta autobaza. [...]
[...] Dupa aceste 2 vehicule epocale comuniste au sosit turele de Dafuri de la Ferentari. TUree de la Pipera cand circula :?:. [...]
Vedem si Citaro pe 634?
Urmatoarea masina care a trecut a fost Dacul #591.
Azi am vazut un autobuz Dac UDAN2002 (#592) pe linia 621.
Stie cineva ce autobaza deserveste linia 621?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Pacat ca pe linia 323 au bagat Citaro 2 se vor deterliora rapid zic eu din cauza oamenilor care circula cu ele, acesti fiind in mare parte din pacate tiganii :( este una dintre liniile "rau famate' merg aproape zilnic pe linia 323 si nu prea am observat controlori.....:|Am postat cateva fotografii cu un 323, Citaro 1, care iti era scarba sa pui mana pe bara. Geamurile sunt jegoase, nu murdare, adjectivul murdar este foarte bland. Mirosun din interior iti intoarce stomacul pe dos. :? :? La inceput in mare parte erau Citaro 2 :? :? :?, acuma turele de Citaro 2 pe linia 323 s-au rarit, ele plecat pe liniile 133 si 232. Multi nu stiu ca Ferentariul neavand pe ce sa bage Citaroo mai ajuta cu ture bietele 122, 126, etc. ::) ::)
[...] #1282, linia 117, Autobaza Alexandria.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/RdS/1282linia117.jpg)
Daca acest Rocar de Simon era pe 117, atunci unde au disparut IVECO-urile?
Turele liniilor speciale din zona Berceni:
- linia 676 (6 ture)
- linia 674 (2 ture)
- linia 673 (3 ture)
Toate Mercedesurile Citaro 1 care deservesc aceasta liniie apartin Autobazei Obregia.
Turele liniilor speciale din zona Berceni:
- linia 676 (6 ture)
- linia 674 (2 ture)
- linia 673 (3 ture)
Toate Mercedesurile Citaro 1 care deservesc aceasta liniie apartin Autobaza Obregia.
In perioada 11-17.08.2008, linia 44 va fi suspendataSursa RATB (http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=152).
In continuarea lucrarilor la Pasajul Basarab, in perioada 11.08 - 17.08.2008, se vor executa lucrari la breteaua pentru intoarcerea tramvaielor in intersectia Cal. Giulesti / Sos. Orhideelor.
Din aceasta cauza linia 44 de tramvai se suspenda.
Pentru asigurarea transportului calatorilor din Cartierul Giulesti, se infiinteaza linia naveta de autobuze 644, care va functioana pe Cal. Giulesti intre Cartier 16 Februarie si intersectia Cal. Giulesti / Sos. Orhideelor.
De la Militari nu prea mai au cum sa circule caci singurele RdS de la Militari sunt cele de pe linia 221 si eu cred ca vor circula Citaro 2.As merge sa verific dar sunt ocupat.Si de ce au facut-o doar pana acolo?Puteau sa o faca pana la Vasile Parvan cu 635, si asa refaceau vechiul traseu al liniei 44.Dar acum asta e .Desi ma cam indoiesc ca in Giulesti si Giulesti Sarbi trimite RATB-ul Citaro...
[..]
Azi pe linia 220 am fotografiat Rocarul Udan 2002, #592. [...]
Cu totii stiam ca liniile 236 si 148 au fost downgradate la autobuze Rocar De Simon respectiv DAF.
Liniile 312 si 313 nu mai au nevoie de atatea ture acum, pentru ca s-a deschis linia 76, care acopera o mare parte din aceste doua linii.
Asa ca eu propun urmatorul lucru: autobaza Obregia sa dea 5 autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 autobazei Militari pentru linia 236 si sa mai dea 4 autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 autobazei Nordului pentru linia 148. Deci pe liniile 312 si 313 sa circule mai putine autobuze, deoarece acum exista si linia 76 (Piata Resita - Piata Unirii).
Ce parere aveti despre propunerea mea?
Merita sa le arat propunerea mea celor de la RATB?
Si acum o intrebare serioasa.Aceste linii despre care se spune ca ar fi coborat la nivel vechi, sunt pe intreg cu masini vechi, sau mai detin si din lotul nou(236 ca pe 148 erau 2-3 ture)?
Si pe 236 mai sunt masini noi, sau s-a modernizat de tot cu RDS?
Citat din: V3nt0RSi acum o intrebare serioasa.Aceste linii despre care se spune ca ar fi coborat la nivel vechi, sunt pe intreg cu masini vechi, sau mai detin si din lotul nou(236 ca pe 148 erau 2-3 ture)?
-pe 148 parca numai 2 ture circula .
Azi am mers iar cu 634 si era Iveco :D.Haideti sa discutam aici despre linia 634. Pe aceasta linie circula autobuze:
Eu personal nu am mai vazut nici un DAF pe linia 634,actualmente aceasta linie se imparte intre Alexandria si Titan si este operat cu autobuze Rocar de Simon si IVECO.O fi vreo 2-3 ture de Dafuri. Nici eu nu am mai vazut Dafuri pe 634, dar ... .
Pai daca plecau la 11:15 plecau aproape goale,asa ca o intarziere de 10 minute au facut ca autobuzul sa fie cat de cat mai plin.Cred ca o data cu darea in folosinta a liniilor preoresenesti turatia pe aceasta linie va fi injumatatita.
De cand s-a instalat sintemul GPS nu se mai pot pierde curse.Asa ca nu mai speculati ca ei vor sa piarda curse asta ii poate costa iar acum cu acest sist.GPS pot fi verificati oricand si pe orice linie.
Faceam referire la linia 302, Rocar de Simon si Iveco.Da dar acum toate vechiculele au Gps doar ca nu au ecranul cu harta gps.
De maine 205 o sa intoarca in Strandul Straulesti. Se vor mai adauga 5 ture prin scoaterea a una-doua ture din 123, 131, 182, 331.
Azi pe linia 133 am vazut aproximativ 2 DAF-uri...
Dupa cate observ autobuzul 302 circula mai mult gol,asa ca dupa mine te obosesti degeaba ca sa trimiti reclamatie celor de la RATB.Raspunsul lor cred ca ar fi de genul"capacitatea de transport nu cere o mare ritmicitate pe aceasta linie".302 stim cu totii de ce circula datorita faptului ca soferii RATB trebuie sa aiba si ei un loc de munca. ;)Idem 633.
Cele mai frumoase sunt Elbo-urile ?i am în?eles c? au ?i o istorie mai ciudat?.Da DAF Elbo au o istorie mai aparte ele fiind cele mai reparate autobuze dintre toate DAFurile,ele se rupeau pur si simplu in spate asta datorita si faptului ca acolo existau 5 scaune + motorul care cantareau destul de mult.Grecii de la Elbo,pentru ca acolo au fost carosate,au folosit o tabla mai inferioara dpdv tehnic si din cauza asta se presupune ca autobuzele cedau pe spate.Elbo au fost in doua serii prima a fost #758-#777,iar a doua #815-#834 si se spune ca cea de-a doua serie a fost cea mai jalnica.De altfel din cauza scaunelor de pe spate,acolo s-a renuntat la 2 dintre scaune usurand sarcina de pe spate.
Da DAF Elbo au o istorie mai aparte ele fiind cele mai reparate autobuze dintre toate DAFurile,ele se rupeau pur si simplu in spate asta datorita si faptului ca acolo existau 5 scaune + motorul care cantareau destul de mult.Grecii de la Elbo,pentru ca acolo au fost carosate,au folosit o tabla mai inferioara dpdv tehnic si din cauza asta se presupune ca autobuzele cedau pe spate.Elbo au fost in doua serii prima a fost #758-#777,iar a doua #815-#834 si se spune ca cea de-a doua serie a fost cea mai jalnica.De altfel din cauza scaunelor de pe spate,acolo s-a renuntat la 2 dintre scaune usurand sarcina de pe spate.Iti dorec o Calatorie in Urac in care vei remarca numai Elbouri. ;D ;D
S-a desfintat cumva linia 633. ??? ??? ???
Astazi am observat ca acesta linia a fost stearsa de pe toate tablitele din traseu. RATB a ajuns la concluzie ca era o linie inutila sau au ramas fara masini pentru liniile preorasenesti ??? ::).
Azi am avut drum la Ghencea si ghiciti ce am vazut: autobuze Mercedes Citaro pe linia 302 ! :o
[...] pe linia 302 ! :o[...]
Daca tot ai adus aminte de linia 302. Vreau sa fac un anunt oficial ca s-au implinit cele 30 de zile de la trimiterea reclamatiei catre RATB. RATB a facut o reactualizare cu ocaza introducerea liniilor preorasenesti dar linia 302 nu a fost introdusa. In harta traseelor 302 exista.
Nici linia 303 nu apare ! >:(
Daca au bagat autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 pe linia 302, atunci inseamna ca o sa vedem astfel de autobuze si pe liniile 103, 246, 303.
Astazi, vrand sa testez linia de autobuze 302, am luat un Mercedes Citaro 1, de la Ghencea.Linia este destul de goala pana la Depoul Alexandria, de abia de acolo oamenii urcandu-se.Am ajuns la capat, si dorind sa raman in masina, am avut cateva discutii cu domnul sofer.Ceea ce vreau sa va spun este ca acest sofer mi-a spus ceva uimitor.Cum linia este noua, acest sofer NU stia unde sunt statiile, tablitele unor statii nu existau, iar asta din cauza ca:DUBARII FURA PLACUTELE DE STATII, ca sa nu mai stie soferul RATB unde sa opreasca.Domnul sofer nu a precizat cuvantul "cred" in aceasta fraza, de aceea, sunt sigur ca acesti nemernici, chiar fac asta...Trebuiesc opriti!
Astazi, vrand sa testez linia de autobuze 302, am luat un Mercedes Citaro 1, de la Ghencea.Linia este destul de goala pana la Depoul Alexandria, de abia de acolo oamenii urcandu-se.Am ajuns la capat, si dorind sa raman in masina, am avut cateva discutii cu domnul sofer.Ceea ce vreau sa va spun este ca acest sofer mi-a spus ceva uimitor.Cum linia este noua, acest sofer NU stia unde sunt statiile, tablitele unor statii nu existau, iar asta din cauza ca:DUBARII FURA PLACUTELE DE STATII, ca sa nu mai stie soferul RATB unde sa opreasca.Domnul sofer nu a precizat cuvantul "cred" in aceasta fraza, de aceea, sunt sigur ca acesti nemernici, chiar fac asta...Trebuiesc opriti!
Am trimis o sesizarea RATB-ului impreuna cu aceasta fotografie si acuma astept sa se ia masurile de rigoare.
Macar sa dam si noi o mana de ajutor Transportului in comun din Bucuresti semnaland neregulile, nu ca alti care stau si cersesc troleibuze/autobuze pe la Regiile de Transport din tara ca sa le primeasca donatie.
Place tematica mesajului :)) si apropo, nu era vorba ca terminalul 2 al liniei 282 sa se mute in alta parte?Cum ramane cu aceasta problema?S-au mai semnalat incidente?
Cand se vor deslipi aceste reclame de pe Mercedesurile Euro 4? La pastele Cailor? :D :D :DIn sfarsit, in Bucuresti nu mai exista nici un Citaro cu benerele de Craciun.
Un nou mod de prindere a ciocanelelor pentru spart geamul.
Multumesc pentru informatii.Mercedesurile Citaro Euro 3 au inceput sa soseasca din 2006 pana in 2007. Prezentarea oficiala a avut loc pe 27.04.2006. Ele au numarul de Parc: 4100 - 4599. Autobuzele cu nr. de parc #4100 (din prima - Autob. Obregia), #4128 (Autob. Nordului), #4188 (Autob. Pipera), #4575 (Autob. Titan) au fost dotate ulterior cu AC si la pasageri, dar la nici unul nu cred ca este functionabil. Pretul exact nu il stiu, dar se vehiculeaza in jurul a 180.000 Euro bucata.
Apropo domnule Iasmin cand au fost cumparate si cat a costat unu Citaro? (imi cer scuze daca nu postez corect si va rog sa ma redirectionati. Va multumec).
Un nou mod de prindere a ciocanelelor pentru spart geamul.Mai bine le prinde insuruburi, decat sa atarne asa...
Pe 27-01-2009, in jurul orelor 18:18, la Ghencea parca se mutase Autobaza Alexandria. 302 nu dadea semne sa plece de la capat, iar calatorii stateau pe intuneric in autobuzul Euro 4 (#4680). Ah, cu criza asta Mondiala se face economie si la lumina din salon. Foarte Rusinos domnule sofer. Daca veneau "pustii veseli" o vopseau pe toata. Si soferul a parasit pentru vreo 3 minute masina lasandu-o deschisa, cu cheia in contact. Pacat ca nu am categoria D ca dadeam si eu o tura cu un Euro 4. :D :D Sofer de ocazie.Itinerariul liniei 302 afisat pe siteul RATB.
L-a aparitia blitului parca se daduse drumu la bariera: 2 635, un 122 + 126, si in cele din urma un 302.
UPS: RATB a introdus linia 302 pe Site-ul acestuia. Deci linia fantoma a fost descoperita. Maine postez itinerariul.
Linia 112 oricum va trece la Autobuze Mercedes Citaro ca vreti sau ca nu vreti. Se va circula cu Citaro posibil chiar si Autobaza Nordului sa scoata, pentru ca daca le pleaca Daf ori la alte garaje sau la casat si trebuie sa mai primieca Citaro. Cred ca deja nu mai poate folosi prea mult in alte linii adica ture.
Din câte am văzut ieri pe la Ghencea în 126 era #4418...se pare că a fost reparat...felicitări evobus
[...]4235 o sa fie donator de piese. Reparatia completa a lui se ridica la 130.000 Euro pe care RATB trebuie sa o suporte. ::) ::) :'(
Bun. Urmeaza #4235...
Bun. Acum ziceti ca 112 nu merita Citaro din cauza ca nu stiu ce. Dar cand va veni timpul ca aceste "bijuterii" nemteste sa fie niste rable, sigur ca veti lasa ca ele sa circule pe aceasta linie... Poate ca, in trecut, n-am fost de acord cu punerea a acestor "bijuterii" albe in circulatie pe niste linii mai putin civilizate. Dar acum m-am gandit ca, daca in Bucuresti se mai circula rable, cand acest oras va deveni unul european, din punct de vedere a transportului urban in comun? Poate ca trebuie sa incepem cu cateva Citaro mai "experimentate". Daca nu e posibil acomodarea pasagerilor care folosesc aceste linii cu acest tip de autobuze, incercam mai tarziu, pana cand calatorii vor putea acomoda cu aceste autobuze. De ce sa fim pesimisti cand putem sa fim optimisti?
4235 o sa fie donator de piese. Reparatia completa a lui se ridica la 130.000 Euro pe care RATB trebuie sa o suporte. ::) ::) :'( [...]
Apropo, as vrea sa intreb, cat au costat reparatiile la #4418 (nu imi trebuie valoarea corecta, doar sa-mi spuneti daca au fost mai mult sau mai putin de 130.000 de euro)? Cat de avariat a fost #4418.
Nu, nu sunt sarcastic. As vrea sa stiu cu adevarat acele detalii.
OOF Fratilor. Hai si un OFF ca nu strica...Linia 641 a fost a sasea linie pe care au circulat numai Citaro. Voi enumera primele cinci linii: 682, 673, 674, 676, 665.
Nu stiu, de ce toti suntem tentati sa zicem DESERVESTE?! Pai da, practic RATB-ul ne deserveste! Dar nu inteleg, este un microb general in a spune ca un anumit lucru x deserveste un alt lucru y. Nu stiu, poate ca exagerez, dar ma tampeste cand aud asta :(.
On Topic: Se pare ca din nou RATB-ul a mai facut un pas inainte, liniile de tipul 6xx fiind preincarcate in memorie. Asta imi place, si sper sa vad cat mai putine 6xx-uri la traseu. ;D
Aici te contrazic un pic deoarece acel aer conditionat chiar a functionat ;),dar soferi pentru a mai face un pic de economie la motorina l-au oprit. :D :D
Asta ai vazut-o tu, dar oricum asa se intampla. Trapa era deschisa / inchisa de cei care insoteau persoana invalida. NICIODATA de catre sofer.Deviez un pic de la subiect. ldh_sniper, stiu ca tu ai calatorit prin statele EUROPENE. Acolo cum se proceda?
Autobuzul #666 la vremea cand a aparut a fost privit cu oare care circumstante de catre publicul calator mai ales de cei mai batrani!Chiar in momentul cand se urcau in autobuz uni carcoteau despre numarul de parc care este afisat pe autobuz numarul necuratului!Cred ca in RATB sunt cei mai multi oameni cu superstiti nu vedeti ca la tramvaie nu exista nici linia 13 si nici vagonul #4013..Si nu ar trebui sa existe nici #666 si nici naveta 666 din cauza faptului ca in istorie acest numar reprezinta numarul celui rau, si oamenii credinciosi(sau superstitiosi), ar putea stramba din nas, eu unul asa fac...Si Iasmin, eu zic sa nu mai iei asa de in gluma "666" si "iad", caci totusi Dumnezeu exista...pozele alea sunt cam ciudate...
Autobuzul #666 la vremea cand a aparut a fost privit cu oare care circumstante de catre publicul calator mai ales de cei mai batrani!Chiar in momentul cand se urcau in autobuz uni carcoteau despre numarul de parc care este afisat pe autobuz numarul necuratului!Cred ca in RATB sunt cei mai multi oameni cu superstiti nu vedeti ca la tramvaie nu exista nici linia 13 si nici vagonul #4013..Da, dar la autobuze se gasesc o gramada de masini cu nr de parc 13 si 666. Ex: 713, 813, 4666, 666, 213, 113, 313 etc.
Asta ai vazut-o tu, dar oricum asa se intampla. Trapa era deschisa / inchisa de cei care insoteau persoana invalida. NICIODATA de catre sofer.
Astazi autobuzul a facut drepta dupa Autogara Chitila si a intors in spatele acesta iesind la intersectia urmatoare. Daca nu apareau camerele de filmat soferul incalca o gramada de legi rutiere, intoarcerea de pe loc, calcarea liniei continue, intrarea pe contrasens, etc. ;D ;D ;D
Stie cineva unde anume intoarce 112 la Mezes?(cumva in bucla de tramvai?)
Multumesc !
INCEPAND CU LUNA MAI VA PROPUN SA URMARITI CU MARE ATENTIE DRUMURILE CATRE MARE SI MUNTE SI STATIUNILE. MAI BINE ORICAND AVETI DRUM CATRE MARE SAU MUNTE EXISTA POSIBILITATEA SA VEDETI UN CITARO SAU MAI MULTE ALE R.A.T.B. 8)Si este vreo problema ca angajatii RATB vor pleca la munte sau la mare cu CITARO?
Era nevoie să scrii 2 mesaje? Puteai să editezi.
Toată lumea ştie că R.A.T.B. face excursii cu angajaţii la mare şi munte şi de aceea vor fi văzute Citaro pe mare şi munte.
Si este vreo problema ca angajatii RATB vor pleca la munte sau la mare cu CITARO?
Sincer acum, eu zic ca nu incurca pe nimeni si nimic. Este tot masina, merge cu viteza la care a fost limitata...Ai dreptate nu incurca pe nimeni il depasesti si gata .Si soferii RATB sunt siguri ca nu o sa ii prinda radaru ;D
Adica daca eu as fi sofer, si as intalni un asemenea autobuz ruland pe soselele patriei, l-as depasi frumos si gata. ;D
Ai dreptate nu incurca pe nimeni il depasesti si gata .Si soferii RATB sunt siguri ca nu o sa ii prinda radaru ;DSi amenda cine oi plateste?
Azi am vazut un autobuz Mercedes Citaro 1 pe linia 304! :oA fost cumva in trasarea traseului sau poate a fost chiar in traseu. Avea calatori. ??? ??? Maine sau cel tarziu Sambata sa ne asteptam la Mercedesuri. Culmea eu astazi am vazut si Daful Hess #904 impreuna cu Daful Rocar #901.
Ba sa stii ca a fost, astazi dupa-amiaza in jurul orei 17 l-am vazut plecand de la Piata Presei Libere, avea calatori si i-am vazut afisajul din spate cu 304.Dealtfel, si pe linia 450 erau citaro.Citaro 2...De Sambata sau Duminica linia 304 va in totalitate alcatuita din CITARO.
M-am interesat nu a fost niciunu pe linia 304 ??? ."zofei" joi a circulat un singur Mercedes, iar vineri (10-04-2009) la SCH 1 au fost prezente numai 2 Citaro Euro 1 (4144 si 4159 - fiind tur mic, plecand spre autobaza in jurul orei 10:30). LA SCH 2 situatia s-a schimbat: 3 Euro 3 (4144, 4149, 4334) si un autobuz Euro 4 (4606).
Stiu ca acesta modificare a traseului 122 a fost anuntata de ratb de foarte mult timp :-\ .Unde doar pe siteul lor?Ca in presa nu am vazut nimic si nici la capatul de la Ghencea nu am vazut nimic,poti sa-mi spui cand s-a efectuat aceasta modificare?
[...]RATB-ul a facut public aceasta modificare atat pe siteul lor cat si in presa locala:
Inca ceva oare RATBul a nu trebuia sa anunte modificarea traseului liniei 122 ???? Aceasta linie nu mai intoarce de ceva timp la Ghencea ci in zona "Cartierului Latin"! din zona Domnesti.
Autobuzele liniei 122 vor circula pe un traseu prelungit
Autobuzele liniei 122 vor circula, începând cu data de 28 martie, pe un traseu prelungit de la actualul terminal 'Ghencea', pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, până la noul terminal din incinta Cartierului Latin, informează Regia Autonomă de Transport Bucureşti.
Potrivit conducerii instituţiei, măsura urmăreşte extinderea ariei deservite.
Adevarul.
A aparut si pe siteul RATB-ului cele 2 modificari care au avut loc in week-endul trecut
Linia 122 circula pe un traseu prelungit
In vederea extinderii ariei deservite, incepand cu data de 28.03.2009, linia 122 va functiona pe un traseu prelungit de la actualul terminal 'Ghencea', pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, pana la noul terminal din incinta Cartierului Latin.
[...]
Multumesc mult lui Dumnezeu ca au scos de acolo Citaro.Intr-adevar cei din Ferentari s-au civilizat extrem de mult, insa cei din zona Amurgului - Humulesti - Salaj sunt certati rau cu apa si sapunul iar masina prinde un miros extrem, insuportabil.Sper ca acele masini sa ajunga pe linia 141(220 imparte si ea traseul rau-famat cu 139...)Eu zic sa nu te bucuri prea devreme deoarece linia 139 va primi Citaro si nici 141 nu are vreun traseu mai bun ca 139 ;).
Cred că nu ştii ce vorbeşti...ce treabă are Ferentari cu Floreasca...fiecare îşi menajează maşinile...ieri spre exemplu a fost pe 139 doar 5 Citaro din ambele serii...aşa că dacă nu ştiţi mai bine tăceţi.
Da, dar Ikarusurile erau prea scurte, orice autobuz cat de cat aglomerat dadea impresia ca e FULL.Or fi rezistat ele, dar ca design numai a autobuz nu arata, ziceai ca e hipopo - strutzocamila...Ikarusul era un autobuz fiabil si reusit nu stiu de ce tie iti dadea aceasta impresie,era facut intr-o tara comunista dar cu gandire occidentala.Chiar imi placea designul lor era compact si de accea aveau acele geamuri foarte mari sa compenseze cu lungimea lor geamurile de la Ikarus imi dadeau impresia de libertate totala.Si acum revenind la ce spunea Citelis 5396 cred ca in afara de tatal lui Iasmin eu sunt unul care am mers cu 139 24 de ani si cunosc aceasta linie ca pe mine insumi ar fi o linie ok daca nu ar circula prin unele zone unde chiar ca isi merita numele de ghetou dar 139 merita Citaro dar numai dupa ce liniile centrale sau adiacente de ex 282 ar fi full Citaro dupa aceea putem sa avem si Citaro pe 139 fara nici un fel de problema.Si apropo eu personal sunt fanul, cred ca nici nu mai trebuie sa va zic,autobuzelor DAF ;) ;).
Linia 133 circula deviat.
Ca urmare a lucrarilor utilitare pe sos. Fluviului, linia 133 va circula pe un traseu deviat intre Str. Piata Garii de Nord si Fluviului si Fluviului si Str. Piata Garii de Nord. Autobuzele liniei 133 vor oprii in statia Gara de Nord (1), sens Fluviului. De acolo isi vor continua traseul pe Str. Witting, Calea Plevnei, Sos. Afluentului (sau Str. Barierei, depinzand de sofer). Vor intoarce prin Bd. Dinicu Golescu, efectuand statie la Gara de Nord (1), dreapta pe Sos. Witting, Calea Plevnei si de aici traseul de baza (Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Pircalabul, Str. Gari de Nord, Str. Piata Garii.
Sursa: Ro-Trans, Sandu Iasmin Radu
Atasez 3 fotografii cu un autobuz al liniei 133 circuland deviat impreuna cu doua harti: prima cuprinzand devierea traseului liniei 133, iar a doua reprezinta scurtarea traseului liniei 133 tinand cont ca fluxul de calatori e minim intre Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Pircalabul, Str. Gari de Nord si se "arde gazul de pomana".
PS: RATB-ul nu a dat nici un comunicat de presa cu privirea modificarii traseului liniei 133.
In data de 19.08.2009 masina Mercedes Benz Citaro Euro 4 #6296 a fost inchiriata pentru filmarile la nou sortiment al napolitanei JOE . Filmarile au avut loc la capatu linie 178 Sala Palatului ;D ;D ;D ;D ;D ;D.
Ps. Iasmine nu iuta sa pui si pozele tale.
Cu 6xx sunt linile naveta sau provizori la ratb, din totdeuna e mai usor asa ca au exista situatii in care si linia de tramvaia sa circule dar pe un traseu modificat. Daca si linia de autobuz avea acelasi indicativ inducea lumea in eoroare asa se prefera indicativu 6xx.
Ala nu era model 2, era Citaro euro 3 #4100, si este un model unicat venit pentru RATB.Pe ce linie ai fost , poate totusi ma insel ;) ?
Am mers azi cu un Citaro (model 2), si avea toate barele, placutele din interior, vopsite in galben :-X Bara de sus de la ultima usa era putin scrijelita, si se putea vedea vopseaua portocalie originala; De ce au facut acesta modificare, aprox. inutila? + butoanele cu "STOP" de deschidere a usilor erau albastre, ci nu gri...
[...]
Ala nu era model 2, era Citaro Euro 3 #4100, si este un model unicat venit pentru RATB. Pe ce linie ai fost, poate totusi ma insel ;) ?
Pe 381 ... scz, eu stiu de doua modele: cele mai vechi fara are cond. ; si de cele model 2, cu aer cond., si un design si aranjare interioara putin diferite ... :)
Si da, era 4100 (posibil 41xx)
Salut, Onu.
Pe 4100 din cate stiu a fost montata o instalatie de AC. Dar el tot Citaro 1 ramane.
La ora actuala, dupa casarea autobuzelor IK4 cu care fiecare autobaza il folosea pe post de transport tehnologic, in URAC sunt trimise pentru a lua piese sau diverse obiecte autobuzele Rocar de Simon, IVECO (numai Autob. Alexandria) si chiar Mercedes Citaro (in speacial Autob. Floreasca).
...Pana la vara eu cred ca toate Euro3-urile vor iesi din garantie.Pai de exemplu stiu de la cineva de la Militari ca din Euro 3 doar #4548 si #4550 mai sunt in garantie. Restul adica ultimele care mai erau cu #44xx au iesit la sfarsitul lunii octombrie.
Nu stiu exact unde ar trebui sa postez acest mesaj pentru a fi reperat de cineva anume de la Autobaza Ferentari.
Autobuzul Mercedes Citaro al Autobazei Ferentari cu numarul de parc #4417 - B-55-HEJ, circuland in principal pe liniile 126 sau 122, are de cel putin o luna de zile lipsa cifra 1 din numarul de parc care si asa este scris cu alt font oribil. Chiar nu poate sa ii fie scris numarul normal? Atasez prima poza din 22 noiembrie 2009 si cea de a doua poza din 28 decembrie 2009. Mi se pare jenant ca timp de o luna de zile sa nu ii fie lipita acea cifra.
RATB incerca sa implementeze pe autobuze acelasi sistem de taxare ca cel folosit de METROREX cu turnicheti.
Eu unul cred cred ca este o metoda de elimanare baltismului total ineficienta, tot mai bun este incasatoru.
Momentan acest sistem cu turnicheti este implementat pe DAF-ul 847 de la Autobaza Nordului .
Prea tare poza, mai ales cum apare Chppc de la Alexandria ;D .
Ps. Iasmine inca una pentru lista cu butonu STOP. ;)
Am mai gasit un autobuz cu un font straniu la nr. de parc. Este vorba de 4473 de la Autobaza Ferentari.
Nu neaparat.De regula da. Sunt sanse minime ca aceste autocolante sa fie deslipite de catre Dumnezeu. Putem lua in calcul un vandalism asupra autobuzului, de regula "baietasii de cartier" dau foc cu bricheta la sigla si nr. de inventar ale vehiculelor. Parca la 4543 s-a dat foc la cifra 3, nu e asa?
#1169 e una din cele mai fiabile masini de la Floreasca. E folosita intens pentru liniile preorasenesti ale autobazei. Cred ca nu e zi sa nu fie gasit oro pe 447, ori pe 460 ori 422. Din cate imi amintesc masini de preorasenesti la Floreasca mai sunt #1167, #1183, #1191, #1199, #1206, si din celelalte sunt care mai circula, depinde de turatie, defectiuni etc.
[...] urmand ca la capatul lui 44 (unde le este pusa stampila de catre dispecera) autobuzul sa se retraga din circulatie. Repet, usa 2 se deschidea manual, cel mai probabil asa a ajuns pana la capat. Trebuie facut ceva pentru a nu se mai repeta astfel de incidente neplacute.Este singura linie din Bucuresti, in care un dispecer RATB pune stampila pe foile de parcurs la mijlocul traseului!
Va urma...
Iasmine ti-ai pregatit sezizarea in format electronic pentru RATB cu masina 4182 ca nu mai e mult si vine canicula :D :D :D.Inca nu!
Viitorul circula cu #4336 de la Autobaza Alexandria. Sper ca reusiti sa distingeti data afisata :D:
Siguranta sporita! In caz de accident rupeti "soriceii"...
Din nou se vede munca de mantuiala facuta de cei de la RATB-URAC :-[ :-[ .Cred ca a fost reparat in garaj!
Ieri am surprins...
[...]
De cand au Citaro-urile nevoie de placuta pentru RAR? - mai ales in geam :-\
Aolo. Omul se retragea.
Aolo Iasmine pe cat facem pariu ca sunt si retrageri de la Obor?Pariu!
Avand in vedere ca tot mai multe autobuze Citaro II raman fara acel disc de culoare neagra pe care se insera sigla Mercedes-Benz, unele autobaze improvizeaza. Unora le iese manevra, altora insa nu. #4706 de la Alexandria a primit de curand un aftermarket de cea mai joasa speta. Oare chiar nu puteau vopsi in negru acel disc? Trebuia lasat asa, rosu "tiganesc"(e rosu, desi in poza, din cauza soarelui, apare portocaliu)? >:(
O trec in raportul pe care il voi trimite catre RATB.
[...]
DAF #867 parcat langa Cimitirul Dudesti pe Str. Postavarului. Dupa aproximativ 30 de minute de la realizarea pozelor in autobuz se aflau coroane de flori + prosop legat de oglinda. :(Sa-i fie tarana usoara. Faceau cumva pomenirea Dafurilor CASATE? :D :D ;D
[...]Domnule Director
Subsemnatul Sandu Iasmin Radu, Presedintele Comunitatii Ro-Trans domiciliat in Bucuresti, Bd. Nicolae Titulescu, nr. XXX, bloc XXX, scara X, apartament XX, sectorului X, numarul de telefon 0726.XXX.XXX sau 0766.XX.XX.XX, student la Facultatea de Transporturi din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti, e-mail ldb.iasminsandu@gmail.com si iasminsandu@ro-trans.org, va aduc la cunostiinta urmatoarele:
[…]
3) Am observat la cateva autobuze Mercedes Citaro Euro 3 ca butoanele BUS STOP sunt blocate sau lipite de catre soferi cu „super glueâ€.
Exemple: 4342 (Autobaza Nordului), 4450 (Autobaza Alexandria), 4297 (Autobaza Nordului), etc.
[...]
Cu stima si respect,
Iasmin Sandu, 26 Februarie 2010
Presedintele Comunitatii Ro-Trans
Domnului Director al Exploatarii Transport Autobuze
Raspuns primit la reclamatie:
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=78.0;attach=41840;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=78.0;attach=41839;image)
Autobuzul 4350 din linia 123: Oglinzile din salon au fost montate in cabina soferului. Cert este faptul ca respectivele oglinzi ar trebuii sa fie montate in salonul calatorilor, dar soferii din RATB sunt inventivi.
Avand in vedere ca tot mai multe autobuze Citaro II raman fara acel disc de culoare neagra pe care se insera sigla Mercedes-Benz, unele autobaze improvizeaza. Unora le iese manevra, altora insa nu. #4706 de la Alexandria a primit de curand un aftermarket de cea mai joasa speta. Oare chiar nu puteau vopsi in negru acel disc? Trebuia lasat asa, rosu "tiganesc"(e rosu, desi in poza, din cauza soarelui, apare portocaliu)? >:(
In jurul pranzului autobuzul 4706 nu mai avea nici un fel de autocolant la emblema.
Reiterez: Ii place si lu' Marinica, se stie! :D
In ziua de 12 Aprilie 2010 autobuzul 4106 avea lipit tricolorul ROMANIEI in jurul emblemei Mercedes-Benz. Nu stiu, daca la ora actuala, autobuzul respectiv mai are "kitciul" respectiv le capota frontala.
Asteptand un autobuz al liniei 173 prin Ghencea, l-am fotografiat pe 4362 cu emblema "tunata". Observ un sofer patriot tinand cont ca isi ancorase prin cabine si niste stegulete ale patriei noastre Romania.
Siuviu88 si Adrian D. ce parere aveti?
Sa vedeti cum este impodobit Mercedesul 4362 in spate. :'( :'(
Iar se incearca dar nimic.
Vanzare autobuze
Procedură aplicată: Licitatie
Criteriu de selecţionare: Cel mai bun pret oferit
Dată limită: Vineri, 30 Aprilie 2010 9:00
Dată selecţionare: Vineri, 30 Aprilie 2010 10:00
Locaţie: BURSA ROMANA DE MARFURI cu sediul in Piata Presei Libere nr. 1, sector 1
Telefon: 0213161759 - Mihai Andries
www.ratb.ro
[...] Sau, majoritatea lor au lipite prin cabina tot felu de iconitze mai ca la biserica. Pai sincer acum, calatorul strica, daca mai da si soferu' o mana de ajutor :-[
Tu daca ai avea o masina personala, nu te-ar tenta sa-i faci diferite modificari sau decoratiuni ca sa te simti cat mai bine in ea?
Eu nu inteleg care e problema ta. Daca omul vrea sa se simta intr-un ambient placut la locul de munca.
Tu ce te bagi?
De ce te bagi Iasmin fara sa fii in ton cu subiectu dezbatut.
Da de cand trebuie Iasmin, in calitate de administrator, sa va dea socoteala?! :-XRevenind la subiect: MAINE poimaine vedem un autobuz vopsit in trei culori cunosc in lume... ROSU - ALB - Verde! "Maghiaria ruless!"
Ce vreti sa spuneti ca nu-i in ton cu subiectul? A citit raspunsurile anterioare si si-a facut o idee, ca tot omu' ::).
Asa si daca omu si-a pus tricoloru pe masina ce?Nu inteleg de ce trebuie sa ne "impopotanam" autobuzele. Cam "cocalareste"!!!
Nu inteleg de ce trebuie sa ne "impopotanam" autobuzele. Cam "cocalareste"!!!
Stai calm ca tocmai ce au iesit din garantie primele 500 de stele pentru Bucuresti si o sa vezi ce frumoase o sa le faca soferii.[...]
Iasmine daca tot esti asa de tare in gura dute si cauto 4606 si uitate la aia sa vezi cat de plina e de autocolant pe parbriz deabia mai reusesti sa vezi ceva.
Daca fac titulari vreun accident sa vezi cum o sa fie tras RATB la raspunde de catre Politia Rutiera pentru ca i sa redus drastic raza vizuala la masina
236 WEST PARK
PIATA OPEREI
Avem noi in Ro/Buc vreun West Park? ??? Da de unde-s astia, din NY sau Londra?! :D ;DWest Park reprezinta un centru comercial situat in zona Carrefour Militari pe cealalta parte a autostrazi! Problema nu o reprezinta numele ce cauta acel Rocar de Simon cu o firma de 236 ??? ?
Iasmin...ai pus aceeasi poza de 2 ori.Am corectat!
Dar macar a avut "tupeul" :D sa zicem asa sa lase autobuzul pe dreapta, hidraulic vorbind. :DDeci, nu il putem condamna! Ce ar fi fost daca s=ar fi achizitionat autobuze cu trapa electrica de carucioare?
Avand in vedere ca tot mai multe autobuze Citaro II raman fara acel disc de culoare neagra pe care se insera sigla Mercedes-Benz, unele autobaze improvizeaza. Unora le iese manevra, altora insa nu. #4706 de la Alexandria a primit de curand un aftermarket de cea mai joasa speta. Oare chiar nu puteau vopsi in negru acel disc? Trebuia lasat asa, rosu "tiganesc"(e rosu, desi in poza, din cauza soarelui, apare portocaliu)? >:((http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=44557;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=44556;image)
In ziua de 12 Aprilie 2010 autobuzul 4106 avea lipit tricolorul ROMANIEI in jurul emblemei Mercedes-Benz. Nu stiu, daca la ora actuala, autobuzul respectiv mai are "kitciul" respectiv le capota frontala.
Asteptand un autobuz al liniei 173 prin Ghencea, l-am fotografiat pe 4362 cu emblema "tunata". Observ un sofer patriot tinand cont ca isi ancorase prin cabine si niste stegulete ale patriei noastre Romania.(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45627;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45626;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45629;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45628;image)
Revenind la subiect: MAINE poimaine vedem un autobuz vopsit in trei culori cunosc in lume... ROSU - ALB - Verde! "Maghiaria ruless!"
Astazi am resimtit absenta autobuzului tricolor 4106, dar soferul a fost nevoit sa lucreze pe 4606 tot in linia 205. Ieri a ucrat cu 4106 si inca avea tricolorul pe emblema!
In final sa ne delectam cu inca un tricolor (1044)!(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=46570;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=46569;image)
Materialele extrase fac parte din:
"Instructiunea 0903
Regulamentul de exploatare, Atributiuni si sarcinile conducatorului de autobuz!
Regia Autonoma de transport Bucuresti, 2005"
Aduc la cunostiinta urmatoarele:
In urma cu ceva timp ETA & EVO BUS a luat decizia de a trece toate autobuzele Mercedes Citaro pe leduri lampile de pozitie.
Rocarul 1044 are primele 2 neoane rosu albastru, pentru binele autobuzului sa nu circule pe Sos.Stefan cel Mare.Ohoo... cam "cocalaresc" autobuzul respectiv!
De catre Evo Bus pentru ca a fost un defect din fabrica.
In ziua de 12 Aprilie 2010 autobuzul 4106 avea lipit tricolorul ROMANIEI in jurul emblemei Mercedes-Benz. Nu stiu, daca la ora actuala, autobuzul respectiv mai are "kitciul" respectiv le capota frontala.
[...]
Mercedesul 4172 a primit un abtibild cu Coca - Cola la fel cum era si la Dacuri :D
Ce tiganie!! Si iarasi ajungem la ... ce au voie/si ce nu au voie sa faca soferii cu autobuzele pe care le conduc. :'(Face reclama mascata la Coca-Cola. RATB-ul trebuia sa primeasca bani ca o firma sa isi faca reclama in vehiculele RATB!
In ziua de 12 Aprilie 2010 autobuzul 4106 avea lipit tricolorul ROMANIEI in jurul emblemei Mercedes-Benz. Nu stiu, daca la ora actuala, autobuzul respectiv mai are "kitciul" respectiv le capota frontala.
Asteptand un autobuz al liniei 173 prin Ghencea, l-am fotografiat pe 4362 cu emblema "tunata". Observ un sofer patriot tinand cont ca isi ancorase prin cabine si niste stegulete ale patriei noastre Romania.(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45627;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45626;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45629;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=45628;image)
[...]
In final sa ne delectam cu inca un tricolor (1044)!(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=46570;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2998.0;attach=46569;image)
Il las pe Adrian D. sa va dea marea veste :D :D :D... saracutul #4106 :D ::) :P.
RDS-ul #1258 imita Hessul. :D
Are in memorie toate liniile de la Floreasca mai putin pe cele de la Titan. Si este Hannover daca nu ma insel, deci nu mai merge scuza la Hess.
Nu are in memorie 101,311,103.In schimb are toate liniile inclusiv periferiile care au fost deservite de Autobaza Floreasca pe cand acesta era la Floreasca..
Dupa cateva luni astazi in linia 205 a circulat Daful #846. O circula cumva pana la Biotera?
Problema nu reprezinta firmele, ci sa avem autobuze cu care sa circulam. Ce ramane de facut...? Daca nu se "doreste" updatarea firmelor la cerinta "calatorilor" le lasam asa, [...].
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=660.0;attach=54056;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=660.0;attach=54055;image)
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=1718.0;attach=49563;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=1718.0;attach=49562;image)
Adrian, ce parere ai de acest autobuz?
Ce sa mai zic... In ce hal a putut ajunge acest autobuz de cand a fost adus de la Pipera la Ferentari. :-X
Va rog, sa trimita cineva o reclamatie!! :'( Iasmin ne-a aratat un capitol din regulamentul soferilor in care scrie negru pe alb foarte clar ca N-AU VOIE SA FACA MODIFICARI (vizuale ...). :(
De ce suntem noi romanii atat de idioti de ne place sa stricam orice?!? :-X
Si-a luat Batman autobuz :D Totusi, care este chestia cu aceste carduri? Sunt pentru a pornii autobuzul, sau... ? ;)
Se folosesc la tahograf: se introduce cardurile in aparat si se inregistreaza datele soferului si opririle si viteza autobuzului.
Merci pentru explicatie!! ;) Apropo: "se introduce cardurile..." (?) 8)
Deci acum avem doua sisteme total paralele care fac acelasi lucru (Thoreb si Tahograful digital). :D :DNu te speria. O sa se implementeze GPS si pe sistemul SAT. In linia de tramvai 34/46 este deja functionat.
Oricum sa vezi distractie cand or sa lucreze soferi de pe Euro3 pe cate un Euro4. 8)Nu cunosc daca toti soferii RATB au primit acest card pentru tahograful computerizat.
Un alt autobuz "patriot" mai este autobuzul Rocar de Simon #1155 al Autobazei Titan. ::)
Poate cineva sa-mi ofere mai multe informatii despre turatia autobuzului #6270,sch1 de la Autobaza Floreasca?Stiu ca in general/intodeauna este turul 9 de pe linia 368.Soferul are o vechime de peste 40 de ani in conducerea autobuzelor la RATB si as dori sa impartasesc mai multe impresii cu dansul atunci cand il mai prind. Multumesc.
Scuza-ma ca iti raspund cu intarziere, dar nu v-am observat mesajul dvs: autobuzul #6270 este titular prin linia 368. Soferul pe care dvs. il cautati se numeste CUCU Ilie?
Azi pe la ora 14 erau doua Conecto in zona Baneasa. Aveau aceeasi culoare ca Citarourile noastre si aveau si panou de afisaj... :P
Oare are RATB planuri de a cumpara autobuze noi? :P
Azi pe la ora 14 erau doua Conecto in zona Baneasa. Aveau aceeasi culoare ca Citarourile noastre si aveau si panou de afisaj... :P
Oare are RATB planuri de a cumpara autobuze noi? :P
Aveau nr. de inmatriculare Romanesc ROSU?
Numarul de inmatriculare romanesc rosu se numeste numar provizoriu. Vorba tatalui tau, poate mai pui si tu mana (nu ca sa o stergi de praf) pe cartea de legislatie rutiera. :D:(
Azi pe la ora 10:15, langa Ateneul Roman era un Citaro euro 4, cu numar de parc 62x6, cu spatele rosu. Nu l-am putut poza deoarece eram in 226. Stie cineva despre ce putea fi vorba?
RDS-ul #1258 imita Hessul. :DSe pare ca autobuzul Rocar de Simon #1258 a primit in memorie toate liniile autobazei Titan.
Se pare ca autobuzul Rocar de Simon #1258 a primit in memorie toate liniile autobazei Titan.
Se pare ca autobuzul Rocar de Simon #1258 a primit in memorie toate liniile autobazei Titan.
Observ ca are softul vechi, adica traseul liniei cat capul, iar indicativul liniei cat un purice! >:( :(WHAT? Ce este "vechi":
WHAT? Ce este "vechi":
102 CORA PANTELIMON
C.F.R. PRPGRESUL
Sau poate era Sala Polivalenta?? :DPolivalenta!!!
Ca de cand stau eu in Bucuresti nu stiam ca la Tineretului e Sala Palatului :D
[...]Pai nenea, autobuz E4 cu ziar lipit in fata la cabina sau cu improvizatie de plastic cu silicon topit pus la nimereala sau cu geam fumuriu fals lipit pe parbriz la misto sau oglinzi mutate nejustificat, etc. Nu se poate asa ceva, sunt autobuze noi, cum de inchide RATB-ul ochii la toate aceste probleme? Daca soferului i se pare ceva in neregula, poate sa-si anunte sefii cu o sugestie sau ceva, aceasta sa fie luata in calcul si reparatia/modernizarea sa fie facuta la URAC, intr-un mod profesionist. Soferii impreuna cu ETA distrug autobuzele!!
Uitati-va putin la geamul fumuriu... am tot pozat vandalizari de acest gen de-a lungul timpului.
Taietura aceea in foita fumurie e pe toate autobuzele. E facuta tocmai pentru a putea vedea clar in oglinda exterioara dreapta.
#4989 de la autobaza Pipera a fost inchiriat pentru o mormantare pe data de 25.01.2011.
Am gasit autobuzul intamplator pe strada Jean Steriade.
Dumnezeu sa-l/so ierte pe acea persoana. :( :'(
In Bucuresti, de circa cateva saptamani, si-a facut aparitia inca un autobuz 'patriot' - #4785 de la Autobaza Alexandru Obregia. :o :-\
#6202 pe CURSA SPECIALA 1.
Stie cineva ce este cu aceasta cursa speciala?
L-am vazut ieri si nu mai era 'patriot' ! 8)I-a cazut de tot emblema "patriota".
Ieri l-am vazut tot pe 'CURSA SPECIALA 1 GARA DE NORD', pe Sos. Stefan cel Mare (la intersectia cu Str. Lizeanu), se ducea catre Gara de Nord.Sunt 2 curse ale R.A.T.B. pt R.A.R. in Afumati, operate cu masini de la Autob. Militari. Una de la Gara de Nord, alta de la Bucur Obor,
I-a cazut de tot emblema "patriota" (lui #4785 n.r.).
Se pare ca unele DAF-uri vor fi scoase la vanzare (un sofer de la Militari mi-a zis). ;DCe sa mai vanda din ele? Fier vechi poate...
Voi fi vandute cele ce indeplinesc normele RAR/ITP... 8) :DSunt curios care indeplinesc normele. Ca ala care ramane fara frane in mijlocul drumului nu cred.
Zilele astea am vazut autobuze citaro 2 (euro 4) pe care scriau "Cursa Speciala 1 Gara de Nord sau Cursa Speciala 2 Banu Manta" .Stie cineva despre ce fel de curse poate fi vorba?Pe la ce ora si zona in care le-ai zarit?
Dimineata 8-9 sa fie si le-am zarit din tramvaiul 1 unu la Banu Manta si cred ca urca pe pasajul Basarab si unu pe la Obor.Ce fel de curse speciale erau oare?Este vorba despre cele doua autobuze care efectueaza curse speciala intre Rar Voluntari si locuintele angajatilor.
Este vorba despre cele doua autobuze care efectueaza curse speciala intre Rar Voluntari si locuintele angajatilor.
Contract facut pe vremea lui Crit!
Sa inteleg ca odata cu venirea noului direct acest tip de contract va fi reziliat?Ramane de vazut. Asteptam sa se instaleze in scaun!
Linia 102 are 49 de ture!!!!!!Nu cumva 46? Ca eu asa stiam.
DAF-urile vor prinde si anul 2012...
Pe 162, 421, 427 si 453 nu vom vedea Mercedes prea curand.
Zilele astea am vazut autobuze citaro 2 (euro 4) pe care scriau "Cursa Speciala 1 Gara de Nord sau Cursa Speciala 2 Banu Manta" .Stie cineva despre ce fel de curse poate fi vorba?
Ieri am avut ocazia sa vad din nou Cursa Speciala 1 Gara de Nord .Se pare ca aceste curse ramand inca in "picioare".Cat culoarea portocalie e la putere vor circula. ;D
Nu este vorba de nicio inlocuire. Gradul de luminiozitate la Citaro si Irisbus se regleaza din sistemul Thoreb C90, iar la vagoanele echipate cu Hannover din consola sistemului ERIC.
Pe linia 123 circula exclusiv doar Mercedes Euro3.
Stiti cumva da ca #4464, luna asta este titular pe 133? Ca luna trecuta a fost in 216.Lasa-ma doua zile sa verific!
Lasa-ma doua zile sa verific!
Stiti cumva da ca #4464, luna asta este titular pe 133? Ca luna trecuta a fost in 216.Da, este titulr luna aceasta in 133.
Da, este titulr luna aceasta in 133.Dar #4444 pe ce lini mai circula? fiindca nu-l vad prin zona, pe unde sunt liniile Ferentariului..
Da, este titulr luna aceasta in 133.
Dar #4444 pe ce lini mai circula?
634 in nici un caz, nu prea am vazut Citaro euro 2 pe 634
Posibil in 634 s-au 139.
634 in nici un caz, nu prea am vazut Citaro euro 2 pe 634
La linia 312 am vazut ca au afise de hartie, insemnand ca filma a inghetat.
firma frontala a unui Euro 4 de pe linia 101 nu afisa indicativul, ci doar traseul (FAUR POARTA 4 - DOAMNA GHICA > VIA SOS. PANTELIMON). Probabil era o defectiune cauzata de vremea rece.Cat despre asta, vremea rece ori o mufa sarita sau afisajul defect. (E un Euro 3 la Militari cu firma laterala aprinsa pe sectiuni, si nu de ieri, de azi, ci de mai bine de un an)
Multumesc Matei de observatie. Am corectat mesajul.Cat despre asta, vremea rece ori o mufa sarita sau afisajul defect. (E un Euro 3 la Militari cu firma laterala aprinsa pe sectiuni, si nu de ieri, de azi, ci de mai bine de un an)Desemenea il mentionez si pe #4371 care circula cu firma frontala defecta pe sectiuni de peste 2 ani de zile.
Minune! Azi am vazut dupa cateva zile "bune" un euro 4 in 123 si anume l-am vazut pe 6264 !
Azi la Sala Palatului erau numai putin de 10-12 autobuze Citaro euro 3 si euro 4 pe care scriau "Cursa Speciala Elevi".A fost un spectacol...
Acum 2-3 zile am vazut in 123 un euro 3 cu aer conditionat,pacat ca nu si numarul de parc!? Stie cineva despre ce numar de parc ar fi vorba pentru ca nu stiu cate Euro 3 cu aer conditionat are acum autobaza Nordului ?!
Atat #4128 cat si #4182 sunt dotate cu A/C si in salon ! #4182 are KONVEKTA, iar #4128 nu stiu de care are.Sa fie clar. Ai vazut un EURO 3 dotat cu aer conditionat identic ca la Euro 4 sau cu cele de pe CHOPPER?!
Asteptam raspunsul lui Lusica.
Ce fel de AC avea autobuzul vazut de tine in 123...
Pot spune doar atat si anume ca era ca/de marime ca unul de pe euro 4 si nu am putut vedea marca,sau altceva deoarece acesta era acoperit de zapada atunci cand l-am zarit in 123.
Ce s-a intamplatcu autobuzele de la Ferentari,pentru ca majoritatea au zona din spate unde este carligul de remorcare descoperita.Stiti ceva?Asta am realizat si eu. Sa investigam acest lucru...
Ce frumos ar fii da ca ar pune cineva macar o poza cu aceste autobuze.Uite o poza (va rog sa scuzati dubita care mi-a intrat in cadru)
Astazi #4509 s-a defectat in linia 414 l-a ora 14:20 l-a Romprim.
Citaro-u #4812 mai e pe la Ferentari? a fost ultima masina a' lui taicamiu.
Astazi Autobaza Ferentari, a primit 80 de cauciucuri pentru autobuzele care stateau pe dreapta. De maine, intra in traseu si cele care acum cateva zile, luni, zaceau prin garaj. Succes la poze. ;D eu am alta ocupatie de care Iasmin stie. O sa raman pe forum. Nu scapati voi de mine. ;)Sunt de productie CHINEZEASCA => #4721 - linia 407:
Sunt de productie CHINEZEASCA => #4721 - linia 407:Au adus anvelope pentru autobuze.Chinezesti evident. AEOLUS.
Uita-ti cam cum arata #4408 - Autobaza Ferentari, inainte sa ii se faca marele Tunning marca Ferentari. >:(Acum cum arata?! :P
Acum cum arata?! :P
Mi-e frica sa il pozez :P. Daca nu are tricolorul nu este BAI!
ORIBIL. scoci negru pus pe faruri, agtipilde reflectorizante pe oglinzi, tot felu. Practic cred ca soferu de pe #2192 circula pe aceasta masina, ca da ca stai sa te uiti la tunning-ul da il avea #2192 si da il are si #4408, ai sa observi ca sant cam identice. Acest obicei este mostenit de la generatia trecuta de autobuze de la Autobaza Ferentari.
TUNING a la FERENTARI:
Nu imi adu aminte de #4408. Pe unde este titulara? :-X :-X :-X
Faza aceea cu emblema e de mult. si #4464 o are rosie, #4797 galbena #4408 albastra..
Nu imi adu aminte de #4408. Pe unde este titulara? :-X :-X :-X
Astazi in jurul orei 11:20 l-am vazut pe #4552 - Autobaza Ferentari, la Nitu Vasile cu firma Cursa Speciala Elevi. Avea in masina destui pitici. ;D. Si dupa 5 minute dupa ce l-am vazut pe #4552, apare si #4961 - Autobaza Obregia cu aceeasi firma Cursa Speciala Elevi, si in masina nu era niciun copil. >:(, facu-se dreapta la intersectie la fantana florilor lund-o pe linia lui 313, indreptandu-se spre Autobaza Obregia. Da ca se retragea trebuia sa bage firma: SE RETRAGE LA AUTOBAZA ALEXANDRU OBREGIA.Nu este obligat sa afiseze firma de "Se retrage la...." dintr-un singur motiv ca daca bate firma respectiva este obligat sa ia calatori. El este platit pentru cursa speciala cu elevi ...
Udm-urile au fost de domeniul trecutului. Acum noi in ziua de astazi, vorbim nu mai, si nu mai, de Mercedes-uri. Nu de Udm-uri. I-ar problema de #4408 am discutat si eu cu Iasmin. La Ferentari, jumate din soferi sant Molodoveni. Nu mai ei isi tuneaza autobuz-ele in halul ala. Da ma rog, nu e problema mea asta. Sant cati-va soferi care au masinile normale cum le-au luat. #4292, 4307, 4509, 6230 etc.Am dat un mic exemplu, că mai bine să-l ai "tunat" decât neîngrijit.
de pe data de 25.10.2012, #4509 - Autobaza Ferentari, se afla la EvoBus. Din cate mi-a zis tata, ar avea probleme cu supapa de aer. Si abia miercuri, s-au marti o aduce la garaj. Tata lucreaza pana la 1 pe ce masini apuca. :-[Nu pot fi reparate in garaj Mercedesurile? Trebuie sa apelam la Evobuz?
Nu pot fi reparate in garaj Mercedesurile? Trebuie sa apelam la Evobuz?
Regia cred ca ar fi dorit sa pun A/C pe toate Citaro-uriile din prima serie. N-au decat cateva din seria 41xx. Din care pe Regina mea, #4100 (n-am gasit culoarea de autobaza "Obregia"), are. Dar la cabina de sofer scrie ca Aerul Conditonat nu functioneaza.
Alta ar fi ca sunt de la Konverta parca, stiu ca asa avea si tata aer conditionat pe autocar cat a lucrat la Arstlan (BIFA).
ORIBIL. scoci negru pus pe faruri, agtipilde reflectorizante pe oglinzi, tot felu. Practic cred ca soferu de pe #2192 circula pe aceasta masina, ca da ca stai sa te uiti la tunning-ul da il avea #2192 si da il are si #4408, ai sa observi ca sant cam identice. Acest obicei este mostenit de la generatia trecuta de autobuze de la Autobaza Ferentari.
Autobaza Obregia deserveste liniile 312, 313, 381 si 471 !Am inteles ;) acum 10 anii deservea doar 781 si 783 :-[
Am inteles ;) acum 10 anii deservea doar 781 si 783 :-[
781 - Piata Resita > Piata Victoriei
783 - Piata de Gros (Angro) > ...?
784 ! ;)Exact. Si ma laudam ca am tinere de minte :-[
Wow. Sa suspendat tramvaiul 21 :o :o :o. Auci!!! Deci "Ferentexaxul" deserveste si linia 621 :shock: :shock: . Ce tipuri de autobuze mai circula pe aceasta linie? Ivecourile de la Alexandria circula si pe 635.Ikarusul #232 nu a apartinut niciodata de Ferentari...
Apropo. Seara am vazut pe linia 634 si Ikarusul #232 de la Ferentari.
Pe data de 26.12.2012 a primit licenta pentru liniile 402 si 414 si autobuzul #4509. ;D. Am avut si eu ocazie sa merg cu tata 3 curse pe linia 402 ca paurma a trebuit sa plec acasa ca aveam treaba. Poze n-am putut sa fac pentru ca nu aveam telefon.De aia aveai tu treaba azi...
De aia aveai tu treaba azi...
Astazi l-am vazut pe #4347 cu unu din farurile din fata cel din drapta lipsa + stop acela de la semnal. :o. Era in celebra linie 220. Oare cum putea sa mearga asa? Si cand a trecut pe langa mine i-am facut semn si mi-a facut din mana cum ca stie de avarie. :-XAzi era un Citaro in 634 Euro 2 si butonul de usa 2 era acoperit cu ceva ca si cum aceasta ar sari.
Azi era un Citaro in 634 Euro 2 si butonul de usa 2 era acoperit cu ceva ca si cum aceasta ar sari.
Numai la Citaro-uriile din Ferentari am vazut ca au defecte... vreau sa mentionez inlegatura cu autobuzul tau, ca si daca merge prin linia 220, acolo jumate de traseu in are in sectorul 5 {SE INTELEGE CE VREAU SA ZIC!} - o data taicamiu la Ikarus #175 unu' i-a crapat un geam de la usa 2 inspre spate. Nustiu cum s-a facut! dar imediat ne-am dus la politie cu autobuzul.
Lasa ma trecutul, eu am zis de prezent de ce am vazut astazi. Nu de acum 5, 6, 7 ani cand erau Ikarus-urile.Pana la urma, sectorul 5 a ramas la fel...
Autobuzele linie-ei 402 intorc direct pe linia de tramvai, in loc sa faca rond-ul de la Piata Sudului. ???Nu prea, dar avand in vedere zarva de ieri la p-ta Surdului...
Are voie sa faca manevra asta?
#4473.
Azi #6244 intorcea pe linia tramvai ca #4473. >:( am impresia ca asa s-a vrut, ca sa nu mai piarda timp la semafor. ::)
Astazi am vazut 3 autobuze Mercedes Citaro de la Autobaza Ferentari cu firma '' Cursa Speciala Elevi '', si defapt in masini se aflau oameni in toata firea. Autobuzele au fost urmatoarele dupa ordinea in care se deplasau: #6231, #4348, #4117.Poate au fost inchiriate.
Ai auzit Andrey #4509? du-te si verifica! :P :-[
Mi-a ajuns pe la urechi ca cica la DEPOUL BERCENI (NITU VASILE) s-ar afla niste microbuze parcate. AVETI IDEE?
Te-ai gandit putin? De unde stii tu, ca acele microbuze au fost aduse tocmai ca sa inlocuiasca literele de noapte. Si da ca asa este, inseamna ca de la 1 adio Mercedes-uri pe literele de noapte.Da.Asa s-ar auzi ca acestea vor fi inlocuite cu microbuze...
sa ma lamureasca si pe mine cineva! s-a facut licitatie pt ele?sunt sh?ce marca sunt? :oNu cred ca sunt second-hand. Dar in orice caz, sunt microbuze/autobuze fara cabina. Ce ne poti spune Andrey #4509?
Nu cred ca sunt second-hand. Dar in orice caz, sunt microbuze/autobuze fara cabina. Ce ne poti spune Andrey #4509?
Nu inteleg, de ce #6241 avea astazi hartie A4 in parbriz cu linia 141 da ca firma functiona?. >:(Asa am vazut si eu un Citaro de pe 634 cu hartie A4 cu linia desii firma era functionala, erai cu mine ieri, nu?
Asa am vazut si eu un Citaro de pe 634 cu hartie A4 cu linia desii firma era functionala, erai cu mine ieri, nu?
Un Tunning tipic celor de la Ferentari: >:(Si #4151 are la fel...
Ivecourile slabe sanse. Cat despre Rds poate avem noroc.Iveco-uriile deja sunt istorie. RDS-uriile si DAF-uriile la anu' s-ar putea sa nu le mai vedem nici macar conservate, pana nu facem licitatie de noi autobuze... Asta cand se va incepe casarea Citaro-uriilor.
Va mai amintiti de linia 696? :D Sursa: Iasmin Sandu. ;)Dupa l-au dus la autob. Floreasca, si transferat la Ferentari pe 9 martie 2011.
#4509 pe vremea cand era la Autobaza Pipera. :D
Este Daf-ul #860. Spune si tu sursa unde ai gasit video-ul respectiv, ca poate vrem sa vedem si noi. Nu o poza din lateral. >:(Ce prostie au putut sa faca.... :'(
Ce prostie au putut sa faca.... :'(O alta poza
Iveco-uriile deja sunt istorie. RDS-uriile si DAF-uriile la anu' s-ar putea sa nu le mai vedem nici macar conservate, pana nu facem licitatie de noi autobuze... Asta cand se va incepe casarea Citaro-uriilor.
E posibil la pozele care nu se vad bine afisajul sa spuneti pe ce linie au fost facute pozele ( valabil si la trolebuze ) ? Multumesc frumos.Nu mi se pare o idee nestralucita. Daca userii vor tine cont, le-as fi recunoscator. Nue ste asa domnule Georgica?
Acel ,,Rocar albastru"de care vorbesti tu era de fapt un Renault PR.100.2.A avut numarul de parc #97 si a fost adus ca donatie din Lyon.A fost adus special pentru linia 601 dar dupa cum ai spus a fost folosit foarte putin.A fost casat prin 2006-2007.Imi aduc aminte de acel autobuz. La acea vreme, credeam ca este tot un RdS mai evoluat. ;)
Ceva interesant surprins saptamana trecuta la #4747 si #4954.Pana la urma ce rol au? Odesdouri cumva?
- Poza 1: #4747 - linia 634.
- Poza 2: #4954 - linia 202.
Pana la urma ce rol au? Odesdouri cumva?