In ce hal au ajuns locomotivele romanesti.
41-0093-9
Gara de Nord
41-0780-1
Gara Obor
41-0393-3
In Gara de Nord
41-0122-6Generalul? (adica fostul 42-0122-6 ????)
Hai ma..:)))) te superi ca esti VIP apari si tu in poze, acu' vezi sa nu sara lumea pe tine pentru autografe :))Autografe? :D mai probabil bate si cutite, dar asta e alta problema...
Autografe? :D mai probabil bate si cutite, dar asta e alta problema...Cuvantul bate este pentru orasenii, acolo find la tara mai degraba merge ceva gen pari, ciomage, etc :D :D :D.
Hai ma..:)) te superi ca esti VIP apari si tu in poze, acu' vezi sa nu sara lumea pe tine pentru autografe :D.
Si cine o fi ala de pe peron d mai incolo? :D vezi ca iti cer permisiunea sa ma bagi in poze :D 8)
Si inca o poza din "vremurile bune" cu 060-EA1-251 in gara la Timisoara.Are pantograf asimetric.
Deci, foarte clar ca ,,actuala" 106 nu e suedeza ci olteanca.
Are pantograf asimetric.Asta e pantograf simetri din cate vad eu.
Asta e pantograf simetri din cate vad eu.Simetric, ma scuzati!
41-0823-9 in Gara de Nord, 11.02.2010.Doamne e incredibil de jegoasa locomotiva asta, are acelasi si acelasi strat de jeg. Depoul Ploiesti are dupa parerea mea cele mai imputite locomotive electrice din parcul CFR Calatori :-X >:(. O stiu si eu cam de 1 an si ceva si parca devine din ce in ce mai oribila.
41-0219-0 apartine regionalei Timisoara repartizata la IC 592, 31.01.2010
41-0393-3
Gara Bucuresti Nord, 02 Februarie 2010.
41-0393-3
Depoul Bucuresti Calatori, 13 Februarie 2010.
41-0055-8 pe drum intre Predeal si Brasov (poza din vagon) :D.
060-EA1-013 in Bucuresti Nord.
41-0112-7
Deci ar fi indicat sa mai citestesti regulamentu forumului.
1) nu ai ingrosat numaru de parc al locomotivei.
2) dimensiunea maxima a unei poze este de 1200x900 sau 900x1200
3) nu ai specificat data si locu unde ai fotografiat locomotiva.
Deci ar fi indicat sa mai citestesti regulamentu forumului.
1) nu ai ingrosat numaru de parc al locomotivei.
2) dimensiunea maxima a unei poze este de 1200x900 sau 900x1200
3) nu ai specificat data si locu unde ai fotografiat locomotiva.
41-0210-9 in Gara Sinaia, 13-03-2010.
41-0053-3 Gara de Nord, 24.03.2010.
41-0292-7 repartizata la A 1735 Bucuresti Nord - Campina, Gara Bucuresti Nord, 02.04.2010.
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=2444.0;attach=41748;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=2444.0;attach=41747;image)
41-0823-9, in Gara Brasov, in data de 08.04.2010:Inca o tricolora! :P ;)
41-0806-4 in Gara de Nord, 08.03.2010.
41-0219-0 in Halta Bucuresti Basarab, 16.02.2010.
41-0093-9 repartizata la A 1539, 31.01.2010.
Accident rutier la o trecere la nivel cu calea ferata intre Sarulesti si Lehliu
14-04-2010
CFR Călători informează că astăzi, 14 aprilie 2010, în jurul orei 8.45, între staţiile Săruleşti – Lehliu, la o trecere la nivel cu calea ferată prevăzută cu o barieră semiautomată SAT în stare de funcţionare, o basculanta nu a oprit la semnalizare si a fost lovita de trenul Rapid 689 Bucureşti Nord – Constanţa .
În urma impactului, şoferul basculantei a decedat.
Trenul a ajuns în staţia Lehiu cu o întârziere de 34 de minute, iar circulaţia celorlalte trenuri se desfăşoară în condiţii normale.
41-0121-8
Depoul Bucuresti Calatori, 13 Februarie 2010.
Iasmine stiam ca asta este un forum public si orcine este isi poate exprima liber parerea asa ca omul poate sa puna cate poze vrea daca lui ii place acea locomotiva sau pardon asta nu e un forum public cu opinie libera? 8)Sa le puna toate fotografiile intr-un post. Este forum public, dar nu pozam aceeasi locomotiva din acelasi unghi dar in locatii diferite. Gasiti unghiuri diferite!
41-0209-1 repartizata la P 3007 Bucuresti Nord - Brasov, 04.03.2010.
1) 41-0209-1 repartizata la P 3007 Bucuresti Nord - Brasov, 04.03.2010: Gararea trenului in Bucuresti Nord.
2) 41-0209-1 repartizata la P 3007 Bucuresti Nord - Brasov, 04.03.2010 (00): Plecarea trenului din Bucuresti Nord.
41-0876-7 sosind in Gara de Nord cu IC 592 "Timisoara '89" Timisoara Nord-Bucuresti Nord - 27.05.2010:
41-0929-4
Gara de Nord
Cred ca locomotiva este Timisoreanca! Nu?
41-0329-7 repartizata la P 5013 Bucuresti - Buzau , 02.04.2010.
41-0514-4 de la UNIFERTRANS, in Ploiesti Vest - 18.06.2010:
41-0292-7 repartizata la A 1735 Bucuresti Nord - Campina, Gara Bucuresti Nord, 02.04.2010.
41-0112-7 asteptand izolata in gara Chitila, 08.07.2010
CFR CALATORI?
Da, este masina BC-ului. Cat timp astat in Chitila s-a aflat si ea acolo.
41-0796-7 in Gara de Nord, 07.03.2010.
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2444.0;attach=53495;image) (http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2444.0;attach=53494;image)
41-0303-2 va pleca in cursul zilei spre CRAIOVA unde va intra in procesul de modernizare. Va ajunge la Depoul Arad.O va face si pe ea "Delfin"?
O va face si pe ea "Delfin"?
O va face si pe ea "Delfin"?
Raspuns monosilabic: DA! :D
41-0375-0 cu transport personal indreptandu-se spre Chiajna, 11.08.2010.
41-0929-4, in Gara de Nord, 3.07.2010 .
41-0145-7 in Gara Bucuresti Nord, 11 Aprilie 2009.
41-0145-7
41-0145-7 repartizata la A 1823-1826 Bucuresti Nord - Cluj Napoca, 02.04.2010.
41-0906-2 in Gara Bucuresti Nord, 17 Aprilie 2010.
060-EA1-106 in Bucuresti Nord, 13.08.2010.
Tricolora 41-0387-5 de serviciu pe P 4011 Brasov - Targu Mures - Razboieni in data de 12.09.2010:
1) 41-0402-2 indreptanduse spre Triaju Bucuresti Basarab, 18.06.2010.
2) - 3) 41-0402-2 41-0402-2 in Depoul Bucuresti Basarab, 18.06.2010 (00).
41-0708-2 sosit in Gara Brasov cu intarziatul R 833/826 Oradea/Sibiu - Bucuresti Nord - 09.09.2010:41-0708-2 de data asta in Bucuresti Nord cu returul, R827, 13.09.2010.
41-0819-7 cu A1553 spre Buzau din Gara Bucuresti Nord -> 30.03.201041-0819-7 aflata izolata in Chitila si apoi alaturi de 841-002-4 care manevra cateva vagoane, 13.09.2010.
41-0840-3 aflata la tractiunea IC13592 Timisoara Nord - Bucuresti Nord sosind in Gara de Nord,8 mai 2010.41-0840-3 in Bucuresti Nord cu un Accelerat spre Cimpina, 13.09.2010.
41-0842-9 inainte de a pleca spre Bucuresti Nord cu P 3004 ~ 14.09.2010:41-0842-9 aflat la semnal inainte de podul de la Chitila, cu P3009, 13.09.2010.
41-0151-5 prin Revizia Basarab, 13.08.2010.
41-0876-7 gonind cu viteza in apropiere de Chiajna, 24.08.2010.
41-0131-7 se indreapta spre Darste cu A 1746 Satu Mare - Bucuresti Nord ~ 27.09.2010:
"Tricolora" Depoului Suceava 41-0465-9 pregatindu-se sa plece din Gara Bucuresti Nord cu R International 402 spre Iasi - Kiew - Moskova.
41-0796-7 soseste in Bucuresti cu A1631 de la Constanta, 02.08.2010.
41-0823-9, in Gara Brasov, in data de 08.04.2010:
41-0872-6, Gara Bucuresti Nord, 27 Martie 2010.
41-0160-6 pe M900 intre Bucurestii Noi si Chiajna, 24 Iulie 2010.
41-0402-2 in Gara Basarab cu un personal spre Craiova, 22 Mai 2010:
"Ploiesteanca" mea preferata, 41-0438-6, la ceas de seara in Gara de Nord cuplata la A 1539 Bucuresti Nord - Ploiesti Sud:
"Brasoveanca" EA1-105 la tractiunea R 472 ISTER, suprinsa in diverse ipostaze in seara zilei de 20 octombrie 2010:
O mica intrebare mai vine prin Bucuresti curand?
O mica intrebare mai vine prin Bucuresti curand?
41-0255-4 cu R751 Bucuresti Nord - Botosani/Suceava Nord in Nord, 2.09.2010.
41-0872-6, Gara Bucuresti Nord, 27 Martie 2010.
41-0872-6 cupleaza in Nord la trenul A1631, 21.09.2010.
41-0004-6, in Gara Brasov, in data de 08.04.2010:
41-0004-6 repartizata la A 1741 Bucuresti Nord - Satu Mare via Ploiesti Vest, 18.06.2010. Bucuresti Nord.
41-0004-6 in Bucuresti Nord cu R472, 02.08.2010. Este Rapid si nu EuroNight deoarece pe teritoriul tarii noastre circula cu rang de Rapid.
41-0004-6 sosind anul trecut pe 18 Decembrie cu R346:
41-0809-8 in Bucuresti Nord, 9 Iunie 2010
41-0092-1 in Bucuresti Nord, 13 Iunie 2010
41-0305-7 izolata in Bucuresti Nord, 2.09.2010.
41-0889-0, in Gara de Nord, 2.07.2010 masina apartine Depoului Timisoara si a iesit de la RK acum 3 saptamani din spusele mecanicului asta a fost primul drum in Bucuresti.
41-0920-3 in gara Chitila, 24.08.2010.
41-0303-2 a pleca ieri (01 August 2010) spre CRAIOVA unde va avea parte de RR.
O va face si pe ea "Delfin"?
Raspuns monosilabic: DA! :D
Am spus RR si nu modernizare. 41-0303-2 NU va ajunge "Delfin".
41-0303-2 in Gara Bucuresti Nord pe 10 August 2008 intorcandu-se de la Constanta cu R681:
41-0876-7 gonind cu viteza in apropiere de Chiajna, 24.08.2010.
41-0842-9 inainte de a pleca spre Bucuresti Nord cu P 3004 ~ 14.09.2010:
060-EA1-106 in Bucuresti Nord, 13.08.2010.
41-0098-8 in Bucuresti Nord, la tractiunea A1691 Bucuresti Nord - Timisoara Nord, 2.09.2010.
41-0151-5 prin Revizia Basarab, 13.08.2010.
Sa urmarim evolutia locomotivei 41-0145-7. Ieri (26 August 2010) plecase spre Buzau cu A 1553; locatia fotografiei: km 4.0, vis-a-vis de P.O Carpati
41-0292-7 in data de 09.09.2010 in Gara Brasov:
FOTO 1 - ajunge in gara cu P 3023 Ploiesti Sud - Brasov
FOTO 2 - la manevre in gara, pe linia 3
FOTO 3 - inainte de plecarea in cursa la carma P 3024 Brasov - Ploiesti Sud
41-0587-0 repartizata la A 1723 Bucuresti Nord - Ramnicu Valcea, 08.03.2010.
41-0922-9 dupa ce a decuplat de la vagoanele P 3001 Bucuresti Nord - Brasov - 09.09.2010:
41-0294-3 soseste in Petrosani cu A10824.
41-0587-0 repartizata la A 1723 Bucuresti Nord - Ramnicu Valcea, 08.03.2010.
Ce idiotenie a scris ratatul mai sus :D, revenind la subiect 41-0587-0 sosita in Nord dis de dimineata, 26.11.2010.
41-0587-0 repartizata la A 1539 Bucuresti Nord - Ploiesti Sud, 08.03.2010.
41-0303-2 pregatindu-se sa impinga in Revizia Basarab un tren Accelerat din Bucuresti Nord pe 08 Iulie 2009 la aproape 11 luni mai tarziu fata de fotografiile precedente:
NOTA: Maine poze din timpul RR-ului aflat in desfasurarea la Softronic Craiova.
41-0303-2 pregatindu-se sa impinga in Revizia Basarab un tren Accelerat din Bucuresti Nord pe 08 Iulie 2009 la aproape 11 luni mai tarziu fata de fotografiile precedente:
NOTA: Maine poze din timpul RR-ului aflat in desfasurarea la Softronic Craiova.
Mda.... zi ma macar ai poze cu ea sau nu ai deloc, ca totusi faci afirmatii aiurea atunci ::)
060-EA1-106 in Bucuresti Nord, 24.01.2010.
Stiti cumva de ce depou apartine EA1-331?
41-0122-6 - GENERALU' in Bucuresti Nord - 22.06.2011
Ar fi si mai frumos cu o stema. ;D
Poate primeste stema lui 692! 8)
Nu cred asta :( Pleoapele + stema lui 692 nu stiu pe unde umbla acum :((Imi pare rau sa te dezamagesc, dar o sa iasa cat de curand de la titulare 122 si o sa ajunga iar ca inainte. Steme si restu nici nu poate fi vorba, pentru ca se asteapta o alta masina pentru ele.
Imi pare rau sa te dezamagesc, dar o sa iasa cat de curand de la titulare 122 si o sa ajunga iar ca inainte. Steme si restu nici nu poate fi vorba, pentru ca se asteapta o alta masina pentru ele.De 121 se mai stie ceva ?
De 121 se mai stie ceva ?
"Steme si restu nici nu poate fi vorba, pentru ca se asteapta o alta masina pentru ele"..un nou delfin... ? vreo informatie cine e...cind e preconizata sa apara ?
Nu cred asta :( Pleoapele + stema lui 692 nu stiu pe unde umbla acum :((
Imi pare rau sa te dezamagesc, dar o sa iasa cat de curand de la titulare 122 si o sa ajunga iar ca inainte. Steme si restu nici nu poate fi vorba, pentru ca se asteapta o alta masina pentru ele.
Mi se pare ca este un nou delfin, dar imi scapa numarul.Titularii ex EA692 o detin pe EA1-122, momentan. Cand va sosii "delfinul" 763 titularii EA1-122 vor lua la titularizare masinaria respectiva.
[...] si primele poze cu 41-0449-3 dupa revopsire:
41-0105-1 la tractiunea R346 Dacia.
Aoleuuuu nu mai are Brasovul locomotive clasa 47 de au trimis un junghi ca asta?!Mie unu chiar mi-a convenit sa mai vad asa ceva prin nord. ;D
Mie unu chiar mi-a convenit sa mai vad asa ceva prin nord. ;D
La faza asta iti dau dreptate ca e dragut sa mai vezi cate o clasica prin Nord :)Imi pare rau ca trebuie sa ma iau de tine, dar aveam pretentii mai mari de la tine :-\ Nu poti zice ca e junghi, doar pentru ca nu mai are titulari si nu are nimeni grija de ea... Nu ai fost pe ea sa vezi cum se comporta la drum. Aspectul exterior nu e totul sa stii. Spre exemplu 41-0106 "marea" Rregina (a cui o vrea si cine o vrea, ca eu nu dau 2 bani pe ea), poate arata ok pe afara, dar la partea mecanica e PRASTIE. Patineaza si gafaie la mai mult de 7 vagoane...cat despre Delfine nu mai zic nimic, pentru ca nu e unu cred care sa nu bata la bielete, asa ca pe viitor, ca rugaminte pentru TOTI, mai intai suiti-va pe o masina, mergeti cu ea si vorbiti cu mecanicul despre cum trage si abia apoi trageti concluziile daca e "Junghi" sau "Tanc" :) Plus ca locomotiva asta are ceva total special pe ea, legat de ventilatia ei si le bate pe multe din punctul asta de vedere.
Dar tocmai la Dacia sa pui asa ceva :P
Imi pare rau ca trebuie sa ma iau de tine, dar aveam pretentii mai mari de la tine :-\ Nu poti zice ca e junghi, doar pentru ca nu mai are titulari si nu are nimeni grija de ea... Nu ai fost pe ea sa vezi cum se comporta la drum. Aspectul exterior nu e totul sa stii. Spre exemplu 41-0106 "marea" Rregina (a cui o vrea si cine o vrea, ca eu nu dau 2 bani pe ea), poate arata ok pe afara, dar la partea mecanica e PRASTIE. Patineaza si gafaie la mai mult de 7 vagoane...cat despre Delfine nu mai zic nimic, pentru ca nu e unu cred care sa nu bata la bielete, asa ca pe viitor, ca rugaminte pentru TOTI, mai intai suiti-va pe o masina, mergeti cu ea si vorbiti cu mecanicul despre cum trage si abia apoi trageti concluziile daca e "Junghi" sau "Tanc" :) Plus ca locomotiva asta are ceva total special pe ea, legat de ventilatia ei si le bate pe multe din punctul asta de vedere.Eu, ca un fan al clasicelor, nu ma supara deloc sa vad asa ceva prin nord.
Imi pare rau ca trebuie sa ma iau de tine, dar aveam pretentii mai mari de la tine :-\ Nu poti zice ca e junghi, doar pentru ca nu mai are titulari si nu are nimeni grija de ea... Nu ai fost pe ea sa vezi cum se comporta la drum. Aspectul exterior nu e totul sa stii. Spre exemplu 41-0106 "marea" Rregina (a cui o vrea si cine o vrea, ca eu nu dau 2 bani pe ea), poate arata ok pe afara, dar la partea mecanica e PRASTIE. Patineaza si gafaie la mai mult de 7 vagoane...cat despre Delfine nu mai zic nimic, pentru ca nu e unu cred care sa nu bata la bielete, asa ca pe viitor, ca rugaminte pentru TOTI, mai intai suiti-va pe o masina, mergeti cu ea si vorbiti cu mecanicul despre cum trage si abia apoi trageti concluziile daca e "Junghi" sau "Tanc" :) Plus ca locomotiva asta are ceva total special pe ea, legat de ventilatia ei si le bate pe multe din punctul asta de vedere.Ce nu uitam si de clasica EA-369... :-[ :-[ :-[ :P :P :P
41-0251-3 cu A1691 pe M900, 17.07.2011.Tot 41-0251-3 in Bucuresti Nord de data asta:
41-0305-7 in hala de reparatii din cadrul dep. Bucuresti Calatori.
41-0305-7, 05-02-2010
41-0305-7 in Gara de Nord, 28.06.2010.
41-0305-7 in Bucuresti Nord, 16.07.2010.
41-0769-4 in Bucuresti Nord - 21.07.2011A sosit pe 20 Iulie 2011 cu R792 de la Rr avut la Softronic Craiova, plecand a doua zi cu un rapid spre Dep. Suceava (R661).
Superba locomotiva.
Niste poze de la sfarsitul lui ianuarie.
41-0122-6
41-0122-6
41-0122-6 repartizata la P 5013 Bucuresti Nord - Buzau, 04.02.2010
41-0122-6 - GENERALU' in Bucuresti Nord - 22.06.2011
41-0122-6 in Bucuresti Nord - 29.06.2011
Chiar ca e frumoasa ;D ;D 8)
41-0564-9, 04.02.2010 Gara de Nord
41-0564-9 cu A1691 in Chijana, 12.07.2011.
Evolutia EA-ului-1 564 :Azi, cuplata la IC593.
41-0564-9 pe 24 Iunie 2011 imobilizata in Depoul BC:
Azi, cuplata la IC593.La IC592 - 18.08.2011
41-0876-6 la tractiunea A1631 - 22.08.2011
41-0148-1 la tractiunea R792 - 25.08.2011R 795!
41-0093-9 la roata la R827 - 25.08.2011EA1-093 este dusa la strunjit in incinta Dep. Brasov.
425-517 - 41-0151-5, 07.02.2010
Bataila Regiotransului alaturi de un 41 al CFR Calatori :D :D .
41-0151-5 la P5013 - 25.08.2011In Chitila in urma cu un an, 41-0151-5 - 28-09-2010:
41-0810-6 izolata in Bucuresti Obor - 22.08.2011Si un video cu ea tot de atunci:
060-EA1-106 sosind in Bucuresti Nord cu IC592 - 23.10.2011Superba poza. EA1-106 emblema TIMISOAREI alaturi de superpasajul Basarab.
41-0564-9 plecand cu IC593 - Bucuresti Nord - Timisoara Nord.Kitschul de pe saraca locomotiva a avansat...si macar de o spalau in intregime...
41-0170-5 gata de plecare cu IR1753 - 13.12.2011Capturata si astazi in acelasi loc:
41-0588-8 plecand din Bucuresti Nord - 5.10.2011Dupa RR. Ce frumoasa este!!! :D
41-0588-8 in Bucuresti Nord, 9 Iunie 2010
41-0860-1 sosita de la Brasov R3004 - 17 februarie 2012Iesita de la RR in SEPTEMBRIE 2011 din $oftronic.
41-0860-1 la Softronic Craiova pe 16 Noiembrie 2010; a avut parte de RR!
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2444.0;attach=103088;image)
(http://www.forum.ro-trans.net/index.php?action=dlattach;topic=2444.0;attach=103090;image)
41-0219-0 sosind de la Timisoara - 26.02.2012Ce-a fost si ce-a ajuns...
41-0121-8 in Bucuresti Nord, 8 februarie 2012:Si o poza de la mine din seara asta
Regina banatului 060-EA1-106 dupa RR in Depoul BC:
41-0443-6 Depoul Bucuresti Calatori, 14.03.2010.
41-0093-9 pregatita sa plece spre Moldova.Din nou...
41-0567-2 iesita si ea destul de recent de la reparatii...
41-0148-1 la tractiunea R795 - 25.08.2011
41-0617-5 aducand la peron R5103.
41-0151-5 astazi in Bucuresti Basarab.
41-0606-8 proaspat sosita in Bucuresti Nord cu un IR.41-0606-8 sosita cu acelasi IR pe 10 August 2012:
41-0606-8 sosita cu acelasi IR pe 10 August 2012:
41-0406-3 pe data de 22.06.2012 in gara Craiova cu R 9001
41-0819-7 cu A1553 spre Buzau din Gara Bucuresti Nord -> 30.03.2010
41-0819-7 aflata izolata in Chitila si apoi alaturi de 841-002-4 care manevra cateva vagoane, 13.09.2010.
41-0814-8 facandu-si aparitia in Bucuresti Nord.
41-0122-6 repartizata la P 5013 Bucuresti Nord - Buzau, 04.02.2010
41-0122-6
41-0122-6 - GENERALU' in Bucuresti Nord - 22.06.2011
41-0329-7 in Bucuresti Nord - 29.06.2011
41-0806-4 in trecere pe la P.O. Carpati.
41-0806-4 in Gara de Nord, 08.03.2010.
41-0806-4 fotografiata noaptea in Gara Bucuresti Nord dupa sosirea la tractiunea A1821 Constanta - Bucuresti Nord, 24 Aprilie 2010.
41-0056-6 Bucuresti Nord
060-EA1-013 in Bucuresti Nord, in urma cu cateva ore
060-EA1-013 in Bucuresti Nord.
060-EA1-013
Gara Ploiesti Vest, 14 Februarie 2010.
060-EA1-013 in Gara de Nord, 10.04.2010.060-EA1-013 in Gara Brasov, a avut parte de RR intre timp -- 19.10.2012:
41-0860-1 la Softronic Craiova pe 16 Noiembrie 2010; a avut parte de RR!
Brasoveanca 240 asteptand sa plece din Bucuresti Nord.EA240 BRASOVEANCA?! :P
Pai nu tot la Brasov e?sUCEVEANCA!!!
EA1-106 fara steme ;DI-ar i le-au furat in BC? :P
41-0925-4 la C.F.R. Constanta:
GRESIT. Nu este vorba de 41-0925-4 ci de 41-0905-4:41-0925-4la C.F.R. Constanta: