Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Traseele si mobilitatea RATB => Regia Autonoma de Transport Bucuresti => Linii de tramvaie => Subiect creat de: V3nt0R din 09 Octombrie 2008, 17:48:32
-
Linia 41
In acest topic vom arata evolutia liniei 41. Putem sa dicutam despre orice din aceasta linie - parc, vatmani, infrastructura etc. De asemenea, vom putea atasa fotografii si filmulete din aceasta linie.
-
Drezina pe linia 41, 24 August 2008:
Lucrarile de intretinere efectuate in ziua de 24 August 2008:
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040342.jpg)
Sudarea liniei:
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040344.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040347.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040350.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040351.jpg)
Terminalul liniei 41 era pustiu. In el stationa singurul tramvai al liniei 42:
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040352.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/178linia42.jpg)
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/178linia42-1.jpg)
Terminalul Piata Presei:
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Infrastructura%20tramvaie/Linia%2041%20suspendata/P1040376.jpg)
-
O zi geroasa din Ianuarie in linia 41.
-
La ora actuala linia 41 este impartita in mod egal intre Depoul Bucurestii Noi 18 ture si Depoul Alexandria 18 ture.
-
Vagonul 316 a disparut din peisajul liniei 41 acuma fiind titular in linia 24.
-
Linia 41 la data de 24-01-2009. LA SCH 1 a fost parc complet. Cateva probleme la un V3A-93 M2000 #122 care au fost remediate imediat de catre vatman. Mai jos haideti sa urmarim cateva poze:
-
#306 si 172 au avut iesire din depou, vatmanii dorind sa isi conduca vagoanele titulare.
-
O echipa a RATB-ului efecta niste lucrari la linia 41 la Piata Presei Libere.
-
Traseul lui 41:
41 PIATA PRESEI LIBERE-GHENCEA
PIATA PRESEI LIBERE (Piata Montreal)
AGRONOMIE (Bd. Marasti)
CASIN (Bd. Marasti)
BD. MIHALACHE (Str. Turda)
PASAJ GRANT (Str. Turda)
SOS. CRANGASI (Sos. Virtutii)
PIATA CRANGASI (Sos. Virtutii)
POD CIUREL (Sos. Virtutii)
ORSOVA (Sos. Virtutii)
BD. UVERTURII (Sos. Virtutii)
BD. TIMISOARA (Sos. Virtutii)
PIATA DRUMUL TABEREI (Sos. Virtutii)
TRICODAVA (Str. Brasov)
BRASOV (Str. Brasov)
GHENCEA (bucla de la Ghencea - Cartier Tudor Vladimirescu - )
-
41 GHENCEA-PIATA PRESEI LIBERE
GHENCEA (bucla de la Ghencea - Cartier Tudor Vladimirescu - )
BRASOV (Str. Brasov)
TRICODAVA (Str. Brasov)
PIATA DRUMUL TABEREI (Sos. Virtutii)
BD. TIMISOARA (Sos. Virtutii)
BD. UVERTURII (Sos. Virtutii)
ORSOVA (Sos. Virtutii)
POD CIUREL (Sos. Virtutii)
PIATA CRANGASI (Sos. Virtutii)
PASAJ GRANT (Sos. Virtutii)
TURDA (Str. Turda)
BD. MIHALACHE (Bd. Maresal Alexandru Averescu)
CASIN (Bd. Marasti)
AGRONOMIE (Bd. Marasti)
PIATA PRESEI LIBERE (Piata Montreal)
-
Cat are pe semicursa un vagon la liniei 41 ;D ?
-
Haideti sa nu o dam acu` in cine stie ce. Intr-adevar trebuia modernizata linia. Dar stiti si voi ca are multe portiuni de viteza pe care se merita a se circula cu o oarecare viteza sporita. Despre zonele neingradite, nu va aruncati sa le "blamati" pentru ca teoretic acolo nu s-a putut ingradi din motivele x y z!
Fata de alte linii, eu zic ca este o linie care chiar a meritat banii investiti... doar daca s-ar ingriji, si poate daca s-ar mai ingradi niste zone pentru ca cine stie, poate mai putem prinde inca 5 km/h in plus viteza...
-
30 de minute pe semicursa asta e scris in itinerar dar sa ajuns si la performanta sa se scoata si 20 de minute pe semicursa.
-
Haideti sa nu o dam acu` in cine stie ce. Intr-adevar trebuia modernizata linia. Dar stiti si voi ca are multe portiuni de viteza pe care se merita a se circula cu o oarecare viteza sporita. Despre zonele neingradite, nu va aruncati sa le "blamati" pentru ca teoretic acolo nu s-a putut ingradi din motivele x y z!
Fata de alte linii, eu zic ca este o linie care chiar a meritat banii investiti... doar daca s-ar ingriji, si poate daca s-ar mai ingradi niste zone pentru ca cine stie, poate mai putem prinde inca 5 km/h in plus viteza...
Pai haideti fratilor pentru 5 km/h in plus sa bagam trenu in oras taticu si sa se aplice legea trenului la politie sa numai fie scos vatmanul de vina......ce ziceti??? :o
-
Vatmanul nu ar trebui sa aiba absolut nici o vina pentru accidentele de pe linia lui 41 atata timp cat a respectat normele de siguranta a circulatiei si nu s-a rasturnat tramvaiul sau cine stie ce. De aceea am spus ca linia ingradita este cea mai buna pentru ca asa nu s-ar mai putea intampla practic nimic!
-
Ca de obicei, in linia 41 a fost o mica revizie care are loc din 6 in 6 luni.
S-au verificat liniile, firele, gardurile, s-au strans suruburile, s-au curatat statiile, aspirat liniile, etc....
Prin terminalul Ghencea si Piata Presei au intors liniile 11, 47 respectiv 42 (tramvaiul fantoma).
-
Macar de aceasta revizie sa se tina si sa o realizeze corespunzator la momentul necesar. Ca numai asa linia aceasta va putea fi exploatata mult timp la viteza si capacitatea la care a fost gandita initial.
-
Totusi cat face un tramvai pe semicursa depinde de conditiile de trafic de pe traseu. Odata mi s-a intamplat ca un tramvai de pe 41 sa faca o ora pe semicursa "multumita" soferilor care au blocat intersectia de la intrarea in pasajul subteran de la Plaza Romania (erau afectata atat 41 cat si liniile de pe Bd. Timisoara (8, 25, 47, 137). Iar daca tramvaiul nu prinde niciun rosu si blocaje in intersectii se poate ajunge si la 20 de minute...
-
Aici depinde de domnu vatman ca daca e unu nebun iti demonstrez ca daca se da jos la ei cu ranga de facut macazu . Ii fac loc imediat doar ca sa nu isi incaseze in geam. ;D
-
Aici depinde de domnu vatman ca daca e unu nebun iti demonstrez ca daca se da jos la ei cu ranga de facut macazu . Ii fac loc imediat doar ca sa nu isi incaseze in geam. ;D
Crezi ca este vreun vatman sanatos in linia 41? ??? ;D
-
Crezi ca este vreun vatman sanatos in linia 41? ??? ;D
Sunt cativa, dar pe cale de disparitie. :'( :'(
-
Sunt cativa, dar pe cale de disparitie. :'( :'(
Cu o floare doua nu se face primavara :'(.
-
Pai oricum ca sa lucrezi pe linia 41 trebuia sa ai o doza de nebunie sa rezisti. Asa ca nu e nimeni nu e om normal.
-
Pai oricum ca sa lucrezi pe linia 41 trebuia sa ai o doza de nebunie sa rezisti. Asa ca nu e nimeni nu e om normal.
Cred ca acum sa lucrezi indiferent in ce linie trebui sa ai o doza de nebunie.Prietenii stiu de ce ;D
-
Da ai mare dreptate acuma sa stiti de la mine ca se feresc la angajare sa faca scoala pe tramvai prefera sa se duca la autobuze(ca doar acolo o duci bine cu citaro) sau la troleibuze (ca si aici sunt foarte bune si Ikarusurile care au totusi o varsta). Pe cuvant meu pe la inceputu lu 2008 ratb sa gandit sa dea voie sa se transfere oameni adica sa plece de la tramvai la troleibuz si tot asa. Dupa doar 7 zile au fost nevoiti sa nu le mai dea voie sa plece, pentru ca le plecau toti oamenii de la tramvaie. Deci in concluzie ca sa ajungi vatman trebuie sa fi nebun si sa te tii tare cu nervii ca nu rezisti mai ales pe o linie cum e 41. Cunosc destul de bine situatia de acolo ca doar ma plimb cu un prieten care lucreaza in acea linie.
-
Saptamana trecuta au fost inlocuite liniile din curbele de la Piata Presei Libere.
Sambata si Duminica acesta linia 41 se va suspenda. ;D ;D
Motivele:-retusarea peronelor pentru a circula Bucurul LF in PROBE.
-inlocuirea sinelor
-verificarea catenarelor
-mici revizii
Pozele au fost realizate Sambata, 28-03-2009.
-
Da ai mare dreptate acuma sa stiti de la mine ca se feresc la angajare sa faca scoala pe tramvai prefera sa se duca la autobuze(ca doar acolo o duci bine cu citaro) sau la troleibuze (ca si aici sunt foarte bune si Ikarusurile care au totusi o varsta). Pe cuvant meu pe la inceputu lu 2008 ratb sa gandit sa dea voie sa se transfere oameni adica sa plece de la tramvai la troleibuz si tot asa. Dupa doar 7 zile au fost nevoiti sa nu le mai dea voie sa plece, pentru ca le plecau toti oamenii de la tramvaie. Deci in concluzie ca sa ajungi vatman trebuie sa fi nebun si sa te tii tare cu nervii ca nu rezisti mai ales pe o linie cum e 41. Cunosc destul de bine situatia de acolo ca doar ma plimb cu un prieten care lucreaza in acea linie.
Ai dreptate.Cunosc si eu la randul meu situatia destul de bine.Orcum linia 41 este TATA la toate liniile. Noroc ca este scurta.
-
Saptamana trecuta au fost inlocuite liniile din curbele de la Piata Presei Libere.
Sambata si Duminica acesta linia 41 se va suspenda. ;D ;D
Motivele:-retusarea peronelor pentru a circula Bucurul LF in PROBE.
-inlocuirea sinelor
-verificarea catenarelor
-mici revizii
Pozele au fost realizate Sambata, 28-03-2009.
S-au inlocuit si curbele de la sfarsitul Buclei.
-
De cat timp este data lini 41 in folosinta? Ca sa imi dau seama cat a fost durata de viata a caii de rulare si din cat in cati ani se fac asemenea inlocuiri.
-
De cat timp este data lini 41 in folosinta? Ca sa imi dau seama cat a fost durata de viata a caii de rulare si din cat in cati ani se fac asemenea inlocuiri.
Din anul 2002, luna septembrie. :-[ :-[ :-[
-
Din anul 2002, luna septembrie. :-[ :-[ :-[
Deci o data la 7 ani dupa calculul meu ar trebui schimbata sau aceasta schimbare a fost facuta pentru Bucuru LF.
-
Deci o data la 7 ani dupa calculul meu ar trebui schimbata sau aceasta schimbare a fost facuta pentru Bucuru LF.
Nu cunosc exact, dar cred ca uzura a fost principala cauza.
-
Astazi sa mai intamplat inca un accident in Linia 41.
La intersectia de la Ion Mihalache vagonul #047 a lovit inainte de intrarea in statie un pieton care sa dovedit a fi un om al strazii.
El a fost tarat(mai mult rostogolit) cu salvarea tramvaiul pana la jumatea statiei.
Mai multe nu stiu si nu am poze pentru ca eram in tramvaiul 42 si am vazut dupa aceea :'( :'( :'(.
-
Ai gresit Iasmine cu data liniei 41 21.10.2002 .
-
Ai gresit Iasmine cu data liniei 41 21.10.2002 .
Ce mai conteaza o luna in plus sau una in minus tot anul 2002 este cand sa dat drumul la linia 41.
-
Au aparut si limitatoare de viteze pe linia 41: 30 de km pe ora pe Podul Grand, Podul Ciurel si in cele 2 terminale.
-
In Pasajul Lujerul peste limita veche de 30 km a mai aparut un indicator cu 20 km pe ora. ;D ;D :D Care semn trebuie respectat? ;D :-X
-
Si mai e unul acolo cu 40 km restrictie.Cel mai bine ar fi ca soferii sa le adune, si suma rezultata=numarul de kilometri pe ora.Asa e corect nu ? :D ;D
-
Aceste limitari de viteza sunt semnul inceputului ;D sfarsitului acestei linii.Incepe usor ,usor sa se uzeze.
-
In Pasajul Lujerul peste limita veche de 30 km a mai aparut un indicator cu 20 km pe ora. ;D ;D :D Care semn trebuie respectat? ;D :-X
Pai primul arta ca trebuie sa incetinesc la 40.al doilea la 30. Mi-se pare ca e un fel de limitare in pasi. Al treilea arata ca in pasaj este de 20.Uitati-va la linia de deasupra.
-
Pai primul arta ca trebuie sa incetinesc la 40.al doilea la 30. Mi-se pare ca e un fel de limitare in pasi. Al treilea arata ca in pasaj este de 20.Uitati-va la linia de deasupra.
— Primul stalp
- Primul indicator → "Limitare de viteza 40 km/h"
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Indicatoare%20Rutiere/Limitaredeviteza40kmpeh.gif)
- Al doilea indicator → "Accesul interzis vehiculelor avand o latime mai mare de ...m", la noi fiind 4.00 metri.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Indicatoare%20Rutiere/Accesulinterzisvehiculeloravandolat.gif)
- Al treilea si al patrulea indicator → "Drum alunecos" si "Polei, gheata, zapada". Pe timpul iernii in pasaj poate exista polei, zapada sau gheata iar soferii trebuie sa circule cu grija.
(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Indicatoare%20Rutiere/Drumalunecos.gif)(http://i292.photobucket.com/albums/mm8/Radu_CFR/Indicatoare%20Rutiere/Poleigheatazapada.jpg)
Toate indicatoarele enuntate de mine mai sus trebuie respectate numai de catre soferi!!!
— Al doilea stalp
2 indicatoare exclusiv pentru tramvaie, "Limitare de viteza 30 si 20 km/h".
-
Multi vatmani care lucreaza in acesta linie spun ca noile limitari sunt inutile si fara de folos . Nu stiu ce sa zic la aceasta afirmatie, eu unul as merge pe mana lor deoarece cunosc linia mai bine decat personalu de intretinere (S.D.D.C) .
-
Multi vatmani care lucreaza in acesta linie spun ca noile limitari sunt inutile si fara de folos . Nu stiu ce sa zic la aceasta afirmatie, eu unul as merge pe mana lor deoarece cunosc linia mai bine decat personalu de intretinere (S.D.D.C) .
Doamne fereste sa deraieze vreun tramvaie pe podul Ciurel. Din pacate nu-s veste de salvare in tramvai. ;D
-
Atunci mai poti sa zici scapa cine poate sau sa le fie tarana usoara 8) .
-
Atunci mai poti sa zici scapa cine poate sau sa le fie tarana usoara 8) .
Cinici mai sunteti.Asemenea limitari sunt puse si ele cu cap.Nu sunt puse la voia intamplarii.
-
Din cate mai aud prin 41 ca nu domne sunt puse ca nu aveau unde sa le puna . ???
-
Din cate mai aud prin 41 ca nu domne sunt puse ca nu aveau unde sa le puna . ???
Hai sa fim seriosi.Acum te intreb de ce tocmai acum si nu le-au pus de la bun inceput.Inseamna ca ceva sa subrezit.De aceea este nevoie de aceste limitari.
-
Consider ca limitarile puse de maxim o luna sunt valabile , dar de la inceput exista limitari si nu sau tinut cont. Nu stiu ce as zic s-io fi pierdut r.a.t.b credibilitatea in fata propilor oamenii ? ??? ??? ???
Afirm acest lucru pentru ca am observat chiar daca au controlor la cap de linie, fac cam tot ce vor si cand nu este sa vezi atunci nebunie ce rup linia fara motiv (distante fara rost ) . Incat sunt nevoiti sa ia din alta parte si sa aduca acolo :o .
-
Din linia 41 vor fi scoase 4 tururi, acesta mutare efectandu-se cel tarziu luna viitoare.
-
Era si timpul in ultima vreme am vazut multe tramvaie aproape goale pe 41...lucru neobisnuit inainte...
-
Era si timpul in ultima vreme am vazut multe tramvaie aproape goale pe 41...lucru neobisnuit inainte...
Si eu am observat acest lucru ,dar am zis ca doar mi se pare.Oricum este o linie circulata in contextul ca nu ai alta alternativa de transport.Si acum ramane intrebarea, nu se mai circula cu transportul in comun?
-
Si eu am observat acest lucru ,dar am zis ca doar mi se pare.Oricum este o linie circulata in contextul ca nu ai alta alternativa de transport.Si acum ramane intrebarea, nu se mai circula cu transportul in comun?
Tu bati apropoul de ce se scot turele? Iti zic eu, se circula, adica fluxul de calatori e identic, dar criza mondiala a banilor isi spune cuvantul.
-
Tu bati apropoul de ce se scot turele? Iti zic eu, se circula, adica fluxul de calatori e identic, dar criza mondiala a banilor isi spune cuvantul.
Iasmin,fluxul de calatori numai este acelasi.
-
Fluxul de calatori pe linia 41 a scazut considerabil, inainte nu era vreme sa nu stea vagonul 10 minute la Crangasi numai pentru inchiderea usilor, iar acum in plina ora 17(ora de varf), am mers de la Piata Presei la Ghencea cu tramvaiul jumatate gol.Asta e, linia 41 nu mai e ce a fost.Insa am vazut alte linii care incep sa fie din ce in ce mai utilizate(34, 124, 135, 162, 163, 261), iar cea mai mare surpriza, linia 112 care pe vremuri mergea aproape goala toata semicursa acum nu numai ca merge FULL, dar are un interval de obicei mult mai bun ca al lui 301 sau chiar 331, linii pe care le dubleaza destul de mult.Si parca au inceput sa fie si mai putine masini...Sa plece oare lumea din Bucuresti? :D...Nu cred dar oricum, nu prea mai exista linii arhi-pline sau linii nerentabile si goale, iar asta ma bucura !
-
Stati ca vine vara acum sa vedeti cate masini/tramvaie/trolebuze o sa se scoata de pe lini.
-
Pai deaia se scot din 41 ture Iasmine nu din cauza crizei ca intra elevii in vacanta si scoate din toate linile.
-
Interesant aici se iau minute (linia 34), iar in 41 se adauga minute . ;D ;D
Ca sa poata citii unii ziarele la capete de linii.
-
Nu mai zi asa Iasmin, dar acum fii si tu sincer, cat statea un vatman de 41 la capat dupa ce pe traseu poate isi umpluse capul de nervi.Si oricum, la ora actuala linia 41 nu este cu mult mai aglomerata decat 34.Linia 41 are zilele ei bune(tramvaie FULL), la fel ca si 34...
-
Mai baieti spuneti si mie sa creat o ruta care sa suplineasca 41. Dincate stiu eu nu, asa ca nu are cum sa se schimbe gradu de aglomeratie.
-
Mai baieti spuneti si mie sa creat o ruta care sa suplineasca 41 .Dincate stiu eu nu, asa ca nu are cum sa se schimbe gradu de aglomeratie.
Pai daca mai vezi si 41 goale asta ce inseamna draga zofei?Nu inseamna oare ca nu se mai circula cu transportul in comun si implicit se schimba si gradul de aglomeratie.Deci cum ramane?
-
Nu stiu ce sa mai spun am obervat ca drumurile sunt mai libere si mijloacele de transport mai pline din cauza crizei. Prefera sa nu mai dea banii pe combustibil. Gradul de aglomeratie este foarte mare numai intre anumite ore si depinde si de interval de succedare a tramvaiului. Cred ca sau invatat sa mearga in conditi umane este singura explicatie concreta care pot sa o dau la acesta data.
-
Nu stiu ce sa mai spun am obervat ca drumurile sunt mai libere si mijloacele de transport mai pline din cauza crizei. Prefera sa nu mai dea banii pe combustibil. Gradul de aglomeratie este foarte mare numai intre anumite ore si depinde si de interval de succedare a tramvaiului. Cred ca sau invatat sa mearga in conditi umane este singura explicatie concreta care pot sa o dau la acesta data.
In linia 41 nu vedeai tramvai gol ,indiferent la ce ora era.Am dreptate?In schimb acum iti spun eu care este explicatia,poate o sa razi....A ramas lumea fara servici si de aceea numai circula navetistii.Ce zici merge?
-
Nu stiu cand ati circulat voi ultima oara cu 41 dar eu zilele acestea l-am vazut full chiar asteptam mereu al doilea tramvai sa ma pot urca si aici vorbesc despre statia Gen. Averescu sens Ghencea.Da intr-adevar tramvaie goale sunt si pe 41 dar numai dupa ce au trecut 3-4 vagoane in fata celui gol.Oricum scoaterea de ture din 41 cred ca are de-a face cu intrarea pe orar de vara.Oricum linia 41 ramane orice s-ar spune cea mai aglomerata linie urbana .
-
Nici pana astazi limitarile puse nu se tin cont, ieri a fost o nebunie mare la scanteia. Defectarea a 4 CH-PPC-uri , plus vagonu #068 a luat foc la rezistente .
-
In data 10.06.2009 pot sa zic ca a fost ziua Z pentru linia 41 :
Am sa va prezint unul dintre evenimentele petrecute ieri.
Vagonu #4036 a ramas fara ventilatie la chopere. La semaforu din terminalu Piata Presei Libere fiind turu 36, in ajutoru lui a venit vagonu #068 find turu 1. #068 a fost cuplat de vagonu #4036 pentru a incerca sa-l traga in statia de plecare ca sa nu blocheze circulatia vagoanelor din linie. Din cauza panitajului cauzat de turnarea proasta si ineficienta de ulei, #068 a luat foc la rezistente, au fost nevoiti sa foloseasca stingatoarele . Acum aveam doua vagoane defecte >:( , au rams pe loc amandoua vagoanele 10 minute dupa care sa luat decizia ca #068 sa-l inpinga pe #4036 pe BD. Expozitiei . Foarte greu au reusit sa ajunga acolo din cauza patinajului #068 a mai luat inca o data foc la rezistente. Ajunsi pe BD. Expozitie am asteptat masina de interventie ( tractarea ). Dupa ce ajuns maina de interventie sa trecut la scoaterea tamponului din fata a vagonului #4036 si scoaterea federelor. L-au legat de masina de inerventie si sau dat seama ca exista o portiune de linie pe BD. Expozitiei de tip CF, l-au desfacut si l-au cuplat la #068. Dupa ce am trecut de BD. Expozitiei la intrarea pe strada Putul lui Craciun #4036 a fost cuplat la masina de interventie. Totu a decurs normal pana la intrarea in Depoul Bucurestii Noi nici bine nu am intrat pe poarta ca un pietroi pus pe mijlocu linie face sa cada salvarea tramvaiului. Dupa alte 10 minute am reusit sa intram cu tramvaiu in depou, iar in urma noastra venea si vagonu #068 care dupa 2 incedii mergea foarte bine ??? . Vagonu #4036 a fost bagat in spatele spalatoriei sa se raceasca , iar vagonul #068 a luat-o prin spalatorie si lasat pe canal pentru a se remedia defectiune. Vatmanul a iesit cu vagonu #201. Toata acesta operatiune a durat 60 de minute.
La ora 15:30 se defecteaza #4036, la ora 15:37 ia foc la rezistente #068, la ora 15:47 ajung pe Bd Expozitiei, la ora 15:50 ajunge tractarea, la ora 16:25 ajung vagoanele #068 si #4036 in Depoul Bucurestii Noi, iar la ora 16:30 iese in traseu turu 1 cu vagonu #201.
Prima incercare de mutare a vagonului sa facut cu pasageri in vagoane.
Mai jos urmeaza pozele.
-
Next ;D .
-
Next ;D .
-
Next ;D .
-
#4036 urmand sa plece spre Depoul Alexandria dupa ora 20:30 .
-
#4036 urmand sa plece spre Depoul Alexandria dupa ora 20:30 .
Iarna nu-i ca vara. De cateva saptamani, din cauza caldurii au inceput sa cada tramvaiele CH-PPC. Mesajul incriminator: Lipsa ventilatie Chopper A sau B. Esti nevoit sa tragi vagonul pe o linie moarta lasandu-l sa se raceasca sau in cel mai nefericit caz sa il tractezi in depou. Ma mir cum de a primit Bucuresti Noi vagoanele Alexandriei. >:(
-
Pai in prima faza au vrut sa-l duca in Depoul Dudesti dar era foarte mult de mers si Bucurestii Noi a fost mai aproape ;D .
-
Bucla de la Expozitiilor ar trebuii sa reintre intr-o revizie totala pentru a fi redeschisa linia, acolo putandu-se gara vagoanele "bolnave".
-
Inca se lucreaza la conductele de apa .
-
In anul 1973 avea urmatorul traseu Str. Erie Eroul, BD. Pieptanari, Sos. Oltenitei, Str. Nitu Vasile, BD. C. Brancoveanu.
-
In linia 41, depoul Alexandria mai trimite si vagonul V3A-93 #280. Astazi era la munca in 41.
-
Pai cu Chppc prin URAC la montat aer conditionat si refacut masca de pe fata il mai vedem si prin 41 .
-
O poza din linia 41 facuta la terminalu Piata Presei Libere facuta prin anul 2003 care zic eu reprezinta bine linia 41 .
-
Off ce vremuri erau pe atunci, fara urataniile astea de Choppere care n-au o legatura cu adevaratele V3A-uri, niste boccii.Vremuri frumoase atunci pentru 41 :) .
-
Arata bine si Ikarusul ala.
-
Un pliant tiparit in luna Septembrie 2009 cu ocazia inaugurarii liniei Metrou Usor 41.
Multumim Zofei.2006 pentru materialul pus la dispozitie.
-
Tiparit in septembrie 2002 si distribuit pe data de 22.10.2002 in doua zi de la inagurararea liniei de metrou usor 41 .
-
Incepand cu data de 1.10.2009 parcu sa marit la 41 de vagoane.
Depoul Alexandria 21 de ture.
Depoul Bucurestii Noi 20 de ture.
-
- 4020 si 4021 in statia Piata Crangasi.
- 264 si 306 in statia Piata Crangasi.
- 136 si 324 in Ghencea.
-
De pe data de 15 Ianuarie 2010, in linia 41 a intrat in exploatare primul vagon V3A-93-CA al RATB-ului avand numarul de inventar 205.
-
Beast at work in line 41.
-
Si in wekeend se pare ca nu scapam de 280.
Din partea Depoului Bucuresti Noi am avut parte numai de vagoane care au avut parted e RK/vopsitorie in anul 2008-2009, exceptie facand vagonul 288.
-
Inclusiv wekendu care a trecut au lucrat #205; #280; #324.
-
Astazi, 16 Februarie 2010, linia 41 era deservita la schimbul 1 de vagoanele:
Bucurestii Noi (18 ture): 008, 021, 023, 025, 049, 055, 075, 094, 098, 144, 154, 160, 164, 195, 201, 218, 288, 339.
Alexandria (20 ture): 131, 136, 205, 280, 306, 324, 4002, 4003, 4004, 4006, 4007, 4009, 4011, 4020, 4023, 4029, 4030, 4033, 4045, 4048.
-
Astazi, 16 Februarie 2010, linia 41 era deservita la schimbul 1 de vagoanele:
Bucurestii Noi (18 ture): 008, 021, 023, 025, 049, 055, 075, 094, 098, 144, 154, 160, 164, 195, 201, 218, 288, 339.
Alexandria (20 ture): 131, 136, 205, 280, 306, 324, 4002, 4003, 4004, 4006, 4007, 4009, 4011, 4020, 4023, 4029, 4030, 4033, 4045, 4048.
Multumim mult de statistica Gabi23.
Observ lipsa vagoanelor 172, 4008, 4021, 4025. Sti ceva despre aceste vagoane? Pe 11 Februarie 2010 am calatorit cu 4008 si 172.
-
Multumim mult de statistica Gabi23.
Observ lipsa vagoanelor 172, 4008, 4021, 4025. Sti ceva despre aceste vagoane? Pe 11 Februarie 2010 am calatorit cu 4008 si 172.
#172 e defect de luni bune din cauza sursei. Chiar l-am intrebat si pe un vatman daca tot n-a venit sursa lui si mi-a zis ca nu.
#4008 nu era ieri la traseu dimineata, nu pentru ca ar fi fost defect.
#4021 si #4025 sunt functionale azi erau in traseu.
#224 la schimbarea mastii.
#4014 este tamponat destul de serios.
-
Ieri, 19 Februarie 2010, dupa o lipsa de cateva luni bune, mai bine zis un an si 3 luni, vagonul 273 a revenit in linia 41, doar pentru o tura mica. Mentionez ca firma din spate si lateral a acestuia era blocata in linia 24. ;D
Sa mai urmarim alte fotografii cu parcul circulant al liniei 41.
-
#4011, 23.03.2010
-
#205, 16.04.2010
-
#4036, 16.04.2010
-
#218 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 20.04.2010.
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 21.04.2010.
-
#280 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 22.04.2010.
-
#4004 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 11.05.2010.
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 13.05.2010.
#4011 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 13.05.2010.
-
#151 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 17.05.2010.
-
#008 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 26.05.2010.
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 26.05.2010.
#280 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 26.05.2010.
-
#4028 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 28.05.2010.
-
Epava :D
#280 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 31.05.2010.
-
#143 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 01.06.2010.
#154 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 01.06.2010.
-
#025 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 04.06.2010.
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 04.06.2010.
-
#226 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 08.06.2010.
#4003 - Depoul Alexandria- Linia 41 - 08.06.2010.
-
#006 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 09.06.2010.
#339 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 09.06.2010.
-
#143 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 16.06.2010.
#264 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 16.06.2010.
#4048 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 16.06.2010.
-
#118 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 25.06.2010.
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 25.06.2010.
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 13.07.2010.
#280 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 13.07.2010.
-
#006 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 20.07.2010.
#008 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 20.07.2010.
#160 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 20.07.2010.
#224 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 20.07.2010.
#339 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 20.07.2010.
#4001 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 20.07.2010.
-
#172 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010.
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010.
#224 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010.
#306 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010.
#4008 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.08.2010.
-
#021 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#023 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#068 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#101 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#160 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#172 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 21.08.2010
#195 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#264 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 21.08.2010
#278 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#288 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#339 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 21.08.2010
#4006 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 21.08.2010
#4008 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 21.08.2010
-
#4028 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 20.08.2010.
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 23.08.2010.
#4001 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 23.08.2010.
-
Cateva vagoane ale liniei 41 captate pe 24 August 2010:
- #006 - Depoul Bucuresti Noi;
- #021 - Depoul Bucuresti Noi;
- #068 - Depoul Bucuresti Noi;
- #172 - Depoul Alexandria;
- #224 - Depoul Alexandria;
- #226 - Depoul Bucuresti Noi;
- #264 - Depoul Alexandria;
- #297 - Depoul Bucuresti Noi;
- #4003 - Depoul Alexandria;
- #4004 - Depoul Alexandria;
- #4011 - Depoul Alexandria;
- #4014 - Depoul Alexandria;
- #4030 - Depoul Alexandria;
- #4045 - Depoul Alexandria;
-
#300 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 26.08.2010
-
#008 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 02.09.2010.
#021 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 02.09.2010.
Acces la Ghencea.
#172 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 02.09.2010.
#4030 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 02.09.2010.
-
#205 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 11.09.2010.
-
#164 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 16.09.2010.
-
#282 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 17.09.2010.
-
#154 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 04.10.2010.
-
#278 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 08.10.2010.
-
#282 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 27.10.2010.
#324 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 27.10.2010.
-
#324 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 28.10.2010.
-
#4007 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.11.2010.
#4033 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.11.2010.
-
#158 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 30.11.2010
#196 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 30.11.2010
-
#122 - Depoul Bucurestii Noi - Linia 41 - 18.01.2011
#295 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.01.2011
#4020 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 18.01.2011
-
#198 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 20.01.2011.
-
#295 - Depoul Alexandria - Linia 41 - 26.01.2011.
-
#264 si #324 dis de dimineata (05:41) de Sf. Marie in Terminalul Ghencea:
-
De ceva timp a inceput modernizarea pasajelor pietonale de pe linia 41.
-
Ieri (02.02.2012) pe linia 41 au circulat urmatoarele vagoane:
Depoul Bucurestii Noi = 023, 025, 049, 050, 055, 110, 151, 154, 160, 164, 178, 201, 218, 266, 278, 288, 362
Depoul Alexandria = 005, 076, 172, 204, 224, 282, 299, 306, 4006, 4007, 4008, 4009, 4011, 4020, 4021, 4023, 4025, 4028, 4029, 4030, 4033, 4048
-
Astazi in 41 au circulat urmatoarele tramvaie: 151, 025, 023, 218, 296 (in locul lui 160), 055. 305, 006, 318, 299, 295 (in locul lui 4004), 345, 4011, 280, 4023, 324, 4014, 005, 4007, 282, 4001. 198 (in locul lui 231) , 4021.
BN a avut lipsa 2 tururi. Alexandria nu a putut sa le scoata.
-
Astazi im 41 au circulat urmatoarele tramvaie: 151, 025, 023, 218, 296 (in locu lui 160), 055. 305, 006, 318, 299, 295 (in locu lui 4004), 345, 4011, 280, 4023, 324, 4014, 005, 4007, 282, 4001. 198 (in locu lui 231) , 4021.
L-ai uitat pe 198
-
L-ai uitat pe 198
Era in schimbul lui #231, care a intrat defect cu piesa d ela PANTOGRAF!
-
Era in schimbul lui #231, care a intrat defect cu piesa d ela PANTOGRAF!
Aha multumesc de informatie.
-
Aha multumesc de informatie
Nu este singular!
In curand mai multe poze/informatii, ca n-am inghetat degeaba 5 ore in 41! :P :P :) :D.
-
Nu este singular!
In curand mai multe poze/informatii, ca n-am inghetat degeaba 5 ore in 41! :P :P :) :D.
Nu m-ai vazut si pe mine in zona ca am fost acolo.
-
Nu m-ai vazut si pe mine in zona ca am fost acolo.
NU!
Vedeta speciala de astazi a liniei 41: 296 ex VICTORIA, actualmente B.N.
-
Linia metrouusor 41 pe inserate la Ghencea -- 08.02.2012:
-
Dupa 10 ani de absenta revine in 41 tramvaiul #217.
Observati ca deja am rulat o semicursa in 41. Rezista! A inlocuit CH-PPC-ul #4014 care s-a defectat.
-
Dupa 10 ani de absenta revine in 41 tramvaiul #217.
Observati ca deja am rulat o semicursa in 41. Rezista! A inlocuit CH-PPC-ul #4014 care s-a defectat.
Alte care de ieri:
-
#176, #224, #264, #280, #282, #299, #324, #4006, #4007, #4020, #4036, #4045 la Ghencea -- 23.02.2012:
-
Continuam seria aparitiilor bizare in linia metrouusor 41 cu tramvaiul FAUR 332 ce a avut parte de Rk in urma cu 6 ani (2006).
#136, #205, #275, #299, #332, #4007, #4023 la Ghencea -- 24.02.2012:
-
Continuam seria aparitiilor bizare in linia metrouusor 41 cu tramvaiul FAUR 332 ce a avut parte de Rk in urma cu 6 ani (2006).
#136, #205, #275, #299, #332, #4007, #4023 la Ghencea -- 24.02.2012:
#285 azi in 41 :-X :-X :-X :-\ :-\ :-\
-
#205, #076 la Ghencea respectiv Piata Presei Libere
-
In 41 in urma cu cateva minute: #076, #131, #136, #204, #264, #282, #285, #306, #4001, #4008, #4011, #4014, #4029, #4030, #205
-
#008 pe Retragere de la Piata Presei (P.S. va rog sa citici ce scrie pe afisaj) :) ;) :D ;D
-
#285 reintors in linia 41:
-
#204, #076, #4023, #172, #143, #288, la Piata Presei Libere => 15.06.2012
-
#076, #224, #204 la Piata Presei, 27 aprilie a.c.:
-
#324, #285, #205, #4008, #164
-
La Ghencea: #4007, #4011, #4036 #4045.
-
Red trams:
-
#4023, #204, #4001, #4007, #4008, #4011, #205 la Ghencea
-
Turele Dep. Alexandria din 41 de ieri: #205, #4036, #285, #4030, #4028, #306, #4021, #136, #4008, #4011, #264.
-
Turele Dep. Bucuresti Noi din 41 de ieri: #218, #025, #316, #118, #023, #311, #195, #201, #311.
-
La Ghencea -- 04-07-2012: #136, #280, #324, #4001, #4007, #4029, #4036, #4045, #4048.
-
Cateva capturi de pe 17 Iulie a.c. de la Ghencea: #264, #4001, #4003, #4023, #4048.
-
#205, #4011, #101, #025, #164, #218 la Piata Presei respectiv Pasajul Lujerului
-
#282, #280, #198 azi la Ghencea
-
#282, #280, #198 azi la Ghencea
Bizara aparitie a vagonului #198.
-
Pe la Pasaj Grant, Ghencea si Piata Mogoros: #164, #201, #316, #349, #4025 -- 25 August 2012;
-
Cateva capturi de la Pasajul Lujerului
-
Azi, cel putin la schimbul 2, au circulat 4 clasice de Alexandria in 41 - #275, #282, #285, #324 ! >:(
-
Azi, cel putin la schimbul 2, au circulat 4 clasice de Alexandria in 41 - #275, #282, #285, #324 ! >:(
#275 :-X
Sa il urmarim pe #285:
-
#275 :-X
#275 e mai bun decat #282 !
-
5 clasice in 41 astazi: #280, #324, #005, #299, #285.
Bucuresti Noi a interzis clasicele in 41.
-
Si Choperele de astazi: #131, #172, #4001, #4002, #4004, #4008, #4009, #4021, #4025, #4045, #4048.
-
CA-urile din 41 de astazi:
-
Linia 41 pe noapte la Ghencea: #005, #131, #285, #4002, #4004, #4021, #4025, #4036, 4045, #021, #143, #218, #280.
-
#005, #204, #324, #205 la Piata Presei pe inserate -- 28 Sept. 2012:
-
Din nou invazie de CLASICE marca ALexandria -- 09.10.2012: #005, #285, #282, #324, #280, #295, #198, #299.
-
Pe 10.10.2012 am avut de aface cu urmatoarele clasice in 41: #280, #282, #299, #295, #324.
-
Pe 11.10.2012 au circulat urmatoarele "clasice" in 41: #280, #282, #299, #295, #324, 130.
-
ZI DRAMATICA pentru linia 41. Din pricina numeroaselor tramvaie CH-PPC & CA picate linia 41 a fost asigurata de urmatoarele vagoane "CLASICE":
#005, #280, #282, #299, #295, #324, #199, #109 + CH-PPC-urile/CA #131, #224, #4003, #4006, #4007, #4008, #4011, #4021, #4023, #4025, #4030, #205.
-
Azi, cel putin la schimbul 2, au fost 4 clasice de Alexandria (#280, #282, #295, #324) si o aparitie foarte rara - #075 !
-
Azi, cel putin la schimbul 2, au fost 4 clasice de Alexandria (#280, #282, #295, #324) si o aparitie foarte rara - #075 !
O aparitie rara care vad ca se continua.
-
Mai multe tramvaie ale linie 41 astzi 14.12.2012 dupa ora 23
-
Am auzit la radio cum ca linia 41 va fi deviata un an de zile pentru lucrarile de matrou ( nu mai stiu parca Berceni ) si ia ar fi deviat pe la Pantelimon :o :o :o :o. Cum ar devia aceasta linia prin Pantelimon in conditiile in care liniile sunt foarte vechi????Dupaia ar fi zis ca mai bine ar deviao pana la Militiri? Ce sa inteleg din asta????
-
Se deviaza din cauza M5 Drumul Taberii nu Berceni si nu are ce cauta in Pantelimon :o ci va intoarce la Dep. Militari.
-
Se deviaza din cauza M5 Drumul Taberii nu Berceni si nu are ce cauta in Pantelimon :o ci va intoarce la Dep. Militari.
Din surse si eu am auzit ca va intoarce la Dep Militari.Se va face un macaz la intersectia strada Brasov & Ghencea.Cu aceasta ocazie dispare 25-le,se reinfiinteaza 12,si 11-le va fi dus la progresului odata cu inceperea lucrarilor la pasajul de la Sudului.
-
Nu e rea ideea cu 12 din nou.
-
Din surse si eu am auzit ca va intoarce la Dep Militari.Se va face un macaz la intersectia strada Brasov & Ghencea.Cu aceasta ocazie dispare 25-le,se reinfiinteaza 12,si 11-le va fi dus la progresului odata cu inceperea lucrarilor la pasajul de la Sudului.
Macazul se va face la intersectia strazilor Brasov cu Timisoarei si nu Ghencea. :). Totusi sper sa se mai gandeasca si sa nu dispara 25 altfel 12 si probabil 11 vor avea 99 % traseu comun >:(. Dar la RATB ne-am obisnuit cu asa ceva ( 168-368, 268-668, 70-92,23-27 etc. )
-
Macazul se va face la intersectia strazilor Brasov cu Timisoarei si nu Ghencea. :). Totusi sper sa se mai gandeasca si sa nu dispara 25 altfel 12 si probabil 11 vor avea 99 % traseu comun >:(. Dar la RATB ne-am obisnuit cu asa ceva ( 168-368, 268-668, 70-92,23-27 etc. )
Mersi de corectura cu privire la amplasarea macazului.Cat despre 11 acesta va avea traseul comun cu 12 atunci cand vor incepe lucrarile de la Sudului.Cat priveste 25-ul sigur dispare ca altfel nu s-ar fi grabit sa reinfiinteze 12-le.Trei la mana cat priveste liniile 23 si 27 s-au facut nenumarate reclamatii,sugestii ca 27 sa fie bagat prin calea vitan-mihai bravu.Asta cel putin de cand este suspendat 19-le si nu este legatura directa cu salajanul-titanul.De ce tin ei mortis ca doua trasee 99% suta indentice sa mearga prin calea dudesti,intreaba-i pe ei?!
-
MAINE SI DUMINICA LINIA 41 ESTE INCHISA LINIE NAVETA 641 PT REVISIA LINII AM AUZIT LA TV AZI
-
MAINE SI DUMINICA LINIA 41 ESTE INCHISA LINIE NAVETA 641 PT REVISIA LINII AM AUZIT LA TV AZI
Multumim de informatie.
-
NU aveti pentru ce
-
Lusica, am impresia ca ai dat-o-n bara cu previziunile sumbre asupra liniei 41, nu se mai deviaza.
Proiectul de pasaj subteran gigant de la Piaţa Moghioroş din Bucureşti, cu magazine şi cinci ieşiri va fi înlocuit de un pasaj mai mic, cu trei ieşiri şi fără magazine. Astfel, nu mai este necesară nici sistarea circulaţiei pe linia tramvaiului 41, una dintre cele mai aglomerate din Bucureşti.
Metrorex a renunţat la planul pasajului subteran cu cinci ieşiri şi galerie comercială de la Parcul Moghioroş care ar fi presupus o cheltuială de cel puţin 20 de milioane de euro şi va face în loc un pasaj mai auster, cu doar trei ieşiri şi fără magazine, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Aurel Radu, directorul Regiei. Odată cu modificarea planului de la Moghioroş, nu mai e nevoie nici de oprirea pentru un an a liniei tramvaiului 41, una din cele mai aglomerate din Bucureşti, idee care a provocat panică printre locuitorii cartierelor pe care 41 le tranzitează de teama haosului din circulaţie pe care ar fi provocat-o
„Am renunÅ£at la planul pasajului cu galerie comercială pentru că ar fi presupus costuri foarte mari, peste 20 de milioane de euro pentru că ar fi trebuit deviată ÅŸi o conductă magistrală de gaze. Am transmis consultantului să găsească soluÅ£ia fezabilă pentru un pasaj mai mic, fără magazine ÅŸi cu doar trei ieÅŸiri, în loc de cinci. Renunţăm la ieÅŸirea dinspre biserica de la MoghioroÅŸ ÅŸi cea de la patinoarâ€, a precizat ÅŸeful Metrorex. Potrivit acestuia, ieÅŸirile vor fi către parc, către magazinul Tip Top din intersecÅ£ie ÅŸi către piaţă.
SoluÅ£ia pentru pasajul de la MoghioroÅŸ va trebui găsită cât mai repede pentru că frezele gigantice ce sapă tunelul de metrou înaintează. De la pornirea primeia, Varvara, acum două săptămâni, aceasta a înaintat 65 de metri(4 metri pe zi) de la Academia Militară, punându-se ÅŸi 50 de bolÅ£ari, iar acum se află în dreptul Bisericii Răzoare. „La mijlocul lunii noiembrie porneÅŸte ÅŸi cea de-a doua freză, Filofteia. Vor săpa tot anul viitor pentru că vom avea banii necesari pentru a le asigura funcÅ£ionarea, după cum vom avea banii necesari pentru toate lucrările adiacente pentru că pregătim documentaÅ£ia pentru că suntem incluÅŸi în Programul OperaÅ£ional pe Transport ÅŸi pe anul următor ÅŸi trebuie să tragem 400 de milioane de euro. ÃŽn anul acesta am avut doar circa 100 de milioane de euroâ€, arată Radu.
Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a acestui an din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor şi România a reuşit să fie introdusă pe POS-T, nenefiicind astfel de fonduri europene nerambursabile.
Proiectul Metroului de Drumul Taberei trebuia finalizat în 2015, însă va întârzia cu un an din cauza problemelor datorate de lipsa banilor şi a întreruperii parţiale a lucrărilor de constructori precum Astaldi. Este realizat de un consoţiu format din Astaldi, FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ şase kilometri şi va avea zece staţii la Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, un bazin cu un număr de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.
Linkul (http://www.economica.net/mega-pasajul-moghioros-a-fost-abandonat--unul-auster-ii-ia-locul--fara-sa-deranjeze-tramvaiul-41_63679.html)
-
Lusica, am impresia ca ai dat-o-n bara cu previziunile sumbre asupra liniei 41, nu se mai deviaza.
Proiectul de pasaj subteran gigant de la Piaţa Moghioroş din Bucureşti, cu magazine şi cinci ieşiri va fi înlocuit de un pasaj mai mic, cu trei ieşiri şi fără magazine. Astfel, nu mai este necesară nici sistarea circulaţiei pe linia tramvaiului 41, una dintre cele mai aglomerate din Bucureşti.
Metrorex a renunţat la planul pasajului subteran cu cinci ieşiri şi galerie comercială de la Parcul Moghioroş care ar fi presupus o cheltuială de cel puţin 20 de milioane de euro şi va face în loc un pasaj mai auster, cu doar trei ieşiri şi fără magazine, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Aurel Radu, directorul Regiei. Odată cu modificarea planului de la Moghioroş, nu mai e nevoie nici de oprirea pentru un an a liniei tramvaiului 41, una din cele mai aglomerate din Bucureşti, idee care a provocat panică printre locuitorii cartierelor pe care 41 le tranzitează de teama haosului din circulaţie pe care ar fi provocat-o
„Am renunÅ£at la planul pasajului cu galerie comercială pentru că ar fi presupus costuri foarte mari, peste 20 de milioane de euro pentru că ar fi trebuit deviată ÅŸi o conductă magistrală de gaze. Am transmis consultantului să găsească soluÅ£ia fezabilă pentru un pasaj mai mic, fără magazine ÅŸi cu doar trei ieÅŸiri, în loc de cinci. Renunţăm la ieÅŸirea dinspre biserica de la MoghioroÅŸ ÅŸi cea de la patinoarâ€, a precizat ÅŸeful Metrorex. Potrivit acestuia, ieÅŸirile vor fi către parc, către magazinul Tip Top din intersecÅ£ie ÅŸi către piaţă.
SoluÅ£ia pentru pasajul de la MoghioroÅŸ va trebui găsită cât mai repede pentru că frezele gigantice ce sapă tunelul de metrou înaintează. De la pornirea primeia, Varvara, acum două săptămâni, aceasta a înaintat 65 de metri(4 metri pe zi) de la Academia Militară, punându-se ÅŸi 50 de bolÅ£ari, iar acum se află în dreptul Bisericii Răzoare. „La mijlocul lunii noiembrie porneÅŸte ÅŸi cea de-a doua freză, Filofteia. Vor săpa tot anul viitor pentru că vom avea banii necesari pentru a le asigura funcÅ£ionarea, după cum vom avea banii necesari pentru toate lucrările adiacente pentru că pregătim documentaÅ£ia pentru că suntem incluÅŸi în Programul OperaÅ£ional pe Transport ÅŸi pe anul următor ÅŸi trebuie să tragem 400 de milioane de euro. ÃŽn anul acesta am avut doar circa 100 de milioane de euroâ€, arată Radu.
Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a acestui an din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor şi România a reuşit să fie introdusă pe POS-T, nenefiicind astfel de fonduri europene nerambursabile.
Proiectul Metroului de Drumul Taberei trebuia finalizat în 2015, însă va întârzia cu un an din cauza problemelor datorate de lipsa banilor şi a întreruperii parţiale a lucrărilor de constructori precum Astaldi. Este realizat de un consoţiu format din Astaldi, FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ şase kilometri şi va avea zece staţii la Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, un bazin cu un număr de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.
Linkul (http://www.economica.net/mega-pasajul-moghioros-a-fost-abandonat--unul-auster-ii-ia-locul--fara-sa-deranjeze-tramvaiul-41_63679.html)
Foarte bine,domnu Andrei 11 ca s-a gasit o alta solutie astfel incat sa nu se mai atinga si de aceasta linie si sa afecteze calatorii.Legat de ce spuneai cu previziunile mele,erau cele ce se vorbea prin mediile diverse,pana si directorul general alesese traseul pe unde este deviat deci nu tinea numai de el...De sus se stabileste ce se vrea si cum se vrea...daca s-a gasit alta solutie,cu atat mai bine...Multumit? Sal.
-
Nu, nu sunt multumit, as fi vrut sa se faca un pasaj pietonal gen "Universitate", inclusiv acces la statiile de tramvai si sa se aplice pentru tramvaiul 41 "Metoda Metrou 1979". Vrei parerea mea sincera ? Niste incapabili, cei de la proiectare.
Evident ca nu ai nici o vina, sunt eu din cand in cand usor rautacios, >:( imi cer scuze ( public ). ;)
-
Sunt incapabili fiindcă nu se mai face școală ca pe vremuri, plus că unii sunt complet afoni în ceea ce privește ingineria, nu știu să reprezinte corect un rulment într-un desen tehnic darămite să vină cu idei precum metoda propusă de tine aici și pe SkyScrapercity.
-
Ce sarbatorim noi maine??? ::)
-
Cred ca 11 ani de cand linia 41 este complet modernizata , sper sa nu gresesc. ::)
-
Cred ca 11 ani de cand linia 41 este complet modernizata , sper sa nu gresesc. ::)
Mai bine Metrou Usor.
-
Asa e, atunci in 6 luni s-a modernizat toata linia, acum modernizam portiuni mici in 2-3 ani, halal evolutie. >:(
-
Asa e, atunci in 6 luni s-a modernizat toata linia, acum modernizam portiuni mici in 2-3 ani, halal evolutie. >:(
Bun spirit de observatie insa asta e trist si mai facem si off topic :D.Astazi in L 41 am gasit 204,205,224 (cele mai speiale).
-
Crangasi: