60-1524-2 Bucuresti Nord
Ingrijita masina :)Dar, condusa de niste mecanici imbecili!
Dar, condusa de niste mecanici imbecili!
Adica?? ???
- in poza cu 1352...pe celallt fir nu se circula? Pare cam nefolosita linia... ::)
Adrian vezi ca ti-am modificat ultima postare ai gresit numarul trenului si destinatia, sper sa nu te superi.
60-0793-4 repartizata la P 8123 Bucuresti Nord - Slobozia Veche, 02.04.2010.Ce bine... in sfarsit s-a schimbat locomotiva aflata la tractiunea personalului respectiv.
60-1522-6
60-1126-6 GDN (Gara de Nord) Buc N. - Urziceni
La ce ora ai pozata si in ce data, ca azi la P 7033 a fost 60-0733-0.pe data de 19.04.2010 ora nu o mai stiu :)
60-0783-5
Depoul Bucuresti Calatori, 13 Februarie 2010.
60-1533-3 plecand din Gara Chitila spre Depoul Bucuresti Calatori, 22 Mai 2010.
60-1038-3 gareaza in Bucuresti Nord, 13 mai 2010:
60-1356-7 prin Gara Bucuresti Nord, 25 Martie 2010.O micuta corectare, Iasmin. Vezi ca ai gresit cifra de control la 1356. Mai precis locomotiva este 60-1356-9, nu 7.
Locomotiva respectiva este dotata cu fluier, dar din pacate mecanicul nu a sinchisit sa ma salute in timp ce o filmam. Poate data viitoare. ::)
O micuta corectare, Iasmin. Vezi ca ai gresit cifra de control la 1356. Mai precis locomotiva este 60-1356-9, nu 7.
60-1356-9 prin Gara Bucuresti Nord, 25 Martie 2010.
[...]
LDE GFR-ului 60-1536-6 la manevre prin Gara Bucuresti Nord, 10 Iunie 2010.
[...]
Locomotiva respectiva a fost achizitionata din Polonia, avand parte de reparatii capitale inainte de a intra la traseu. Priviti cu atentie farurile:
Ce faruri urate are. 8)
Are strabism! Pare ca se uita la tine la fel de drept ca Basescu! :D
(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=732.0;attach=34781;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=732.0;attach=34784;image)
Oricum sunt diferite farurile.LA GFR-oica 60-1536-6 farurile au fost modificate, mai bine zis, adaptate in timpul RK-ului avut.
Uite si de la mine cateva poze cu 60-1356-9 in Titan Sud si Urziceni ,plus 60-0864-3 in Gara de Nord si Titan Sud
60-0216-8 apartinand operatorului privat Rompetrol, 08.06.2010.Se vede clar ca e vorba de masina 60-0216-6, nu 8. Fii putin mai atent la detalii domnule Zofei
Gara Mogosoaia.
Se vede clar ca e vorba de masina 60-0216-6, nu 8. Fii putin mai atent la detalii domnule Zofei
60-0727-2, in Gara de Nord, 2.07.2010 .
60-0882-5 pe M900, 24.07.2010 .
60-1533-3 la manevre in Bucuresti Nord retragandu-se in Depoul BC pentru alimentare cu carburant, 22 Mai 2010:
60-0967-4 repartizata la P 7035 Bucuresti Nord - Urziceni, 04.06.2010.60-0967-4 gareaza in Bucuresti Nord, 13.09.2010.
Gara Bucuresti Nord.
60-1120-1 repartizata la P 7036 Uriziceni - Bucuresti Nord, 04.06.2010.60-1120-1 la roata cu 62-0526-4 la conducerea unui personal de la Pietrosita, 13.09.2010.
a) Gara Mogosoaia;
b) Pajura Hm ;
c) Gara de Nord.
60-1126-6 prin Gara Bucuresti Nord, Buc N. - Urziceni, 19 Aprilie 2010.60-1126-6 soseste in Chitila cu P9108, 13.09.2010.
60-1140-7 la manevre in Chitila, 22.08.2010. Din spusele unuia dintre mecanici, aceasta locomotiva este ingrijita asa pentru este data ca gaj!!! la Raiffeisen Bank plus inca vreo 4 surori de ale ei.60-1140-7 efectuand manevre de cuplare la niste vagoane in gara Chitila, dupa ce a sosit cu un cargo de Eacs-uri incarcate cu fier vechi, 13.09.2010.
60-1660-4 la manevre prin Nord, 2.09.2010.
60-0971-6, apartinand CFR Marfa soseste in Chitila, 08.07.2010
60-1140-7 efectuand manevre de cuplare la niste vagoane in gara Chitila, dupa ce a sosit cu un cargo de Eacs-uri incarcate cu fier vechi, 13.09.2010.60-1140-7 efectuand manevre de cuplare la niste Eacs-uri aflate in gara din Chiajna, 16.09.2010.
060-DA-001 in Gara Brasov, in diverse ipostaze:Ce operator detine acesta locomotiva?!
FOTO 1 -> 3 ~ 13.09.2010
FOTO 4 ~ 14.09.2010
Ce operator detine acesta locomotiva?!
60-1524-2 la manevre prin Bucuresti Nord, 13 mai 2010
60-0971-6 tranziteaza Chiajna cu un cargo diversificat, 16.09.2010.
60-0716-5
Gara Bucuresti Nord, 20 Februarie 2010.
60-1140-7 la manevre in Chitila, 22.08.2010. Din spusele unuia dintre mecanici, aceasta locomotiva este ingrijita asa pentru este data ca gaj!!! la Raiffeisen Bank plus inca vreo 4 surori de ale ei.
60-0971-6 pe linia ce duce spre Giurgiu, langa Chiajna, 24.09.2010.
"Fluieroasa" GFR-ista 60-1521-8 pregatindu-se sa iasa din Depou BC dupa ce a fost alimentata cu motorina, 12 August 2010:
60-1521-8 apartinand operatorului privat Grup Feroviar Roman, Depoul Bucuresti Calatori, 14.03.2010.
60-1521-8 in Lehliu, 13-07-2010
60-1542-4 manevrand in curtea minei Lupeni.13.10.2010
Locomotiva cu strabism! :DAlta!!! Nu se poate! NU au putut-o vopsi in culorile GFR-ului?
60-0667-0 repartizata la P 7035 Bucuresti Nord - Urziceni, 03.06.2010.
Gara Bucuresti Nord.
DA 1521 (60-1521-8) din nou in fotografii, incluzand de data aceasta si cabina:
60-1140-7 la manevre in Chitila, 22.08.2010. Din spusele unuia dintre mecanici, aceasta locomotiva este ingrijita asa pentru este data ca gaj!!! la Raiffeisen Bank plus inca vreo 4 surori de ale ei.
60-0434-5 apartinand operatorului privat Servtrans invest, 24.06.2010. Gara Buftea.
Dinspre Centura / Gara Progresu?!
60-0434-5 sosind cu naveta de Holcim in gara din Chiajna, 30.10.2010.
Dinspre Centura / Gara Progresu?!De pe M902 venea.
60-0581-3 in mijlocul transportului de la GTF, stationand in gara Chitila, 10.07.2010
60-1660-4 la manevre prin Nord, 2.09.2010.
60-0727-2 am prins-o din nou prin Gara Bucuresti Nord, pe 07 Iulie 2010.
A avut parte de RV/RG pe 27-04-2009 la societatea Constantin Grup.
60-1522-6 sosit in Chitila, 26.11.2010.
60-1568-9 a operatorului privat Constantin Grup - Buftea, octombrie 2009.
60-0763-7 ducand spre revizie personalul de Urziceni.60-0763-7 plecand cu P7035 plecand spre Urziceni din Bucuresti Nord, 14 Sept. 2011:
60-1502-8 in Chitila, 19.08.2010.
60-1502-8 la coada unui marfar, Chiajna, 25.10.2010.
60-1522-6 sosit in Chitila, 26.11.2010.
60-1522-6
60-1522-6 in Gara Bucuresti Nord, 31 August 2009.
In luna August a anului 2009 locomotiva 60-1522-6 fusese recent transferata catre Compania GFR din Bulgaria.
"Fluieroasa" GFR-ista 60-1521-8 pregatindu-se sa iasa din Depou BC dupa ce a fost alimentata cu motorina, 12 August 2010:
60-1521-8 apartinand operatorului privat Grup Feroviar Roman, Depoul Bucuresti Calatori, 14.03.2010.
60-1521-8 in Lehliu, 13-07-2010
60-1660-4 la manevre prin Nord, 2.09.2010.
60-1660-4 apartinand operatorului privat Grup Feroviar Roman, Gara Bucuresti Nord, 16.04.2010.
60-1660-4 asteptand in gara Chitila, 10.07.2010
60-1523-4 in Gara de Nord, 18.03.2010
60-1523-4 de la GFR - 06.09.2011.
60-1140-7 in Gara Baneasa, 16.03.2010.
60-1140-7 la manevre in Chitila, 22.08.2010. Din spusele unuia dintre mecanici, aceasta locomotiva este ingrijita asa pentru este data ca gaj!!! la Raiffeisen Bank plus inca vreo 4 surori de ale ei.
60-1521-8 la roata unui tren de cisterne asteptand plecarea din Gara Chitila -- 01 Februarie 2012:Astazi izolata pe la Pod Constanta.
90-53-0-60-1550-2 in Bucuresti Nord -- 01 Iulie 2012Si pusa la treaba:
60-0667-0 cu un Regio si ea...Din nou...
60-1522-6 intercalata la un tren de cisterne -- Gara Chitila, 01 Februarie 2012:60-1522-6 In aceeasi locatie dar cateva luni mai tarziu -- 12 August 2012:
60-1528-3 tranzitand gara Chitila, 8.07.201060-1528-3 la doi ani distanta in perimetrul Garii Basarab -- 12 August 2012:
60-1503-6 izolata in Bucuresti Nord -- 01 Iulie 2012:
60-1523-4 in Gara de Nord, 18.03.2010
60-1523-4 de la GFR - 06.09.2011.
60-1523-4 cu niste cisterne spre Bulgari -- 01.02.2012 Gara Chitila.
90-53-0-60-1550-2 in Bucuresti Nord -- 01 Iulie 2012
60-1140-7 astazi la Peco Silvor Move. :-X
WOW!!!Eu cred ca e Clasa 80, in imaginea urmatoare, DHC 565 de impingere a marfarului catre Constanta: 80-0565-4
60-0646-4 in Chitila, 24.08.2010.60-0646-4 in Buftea -- 31-07-2013.
Unde ai facut poza. ;D
:DSuper poza ;). Apropo e poza de profil.