Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive => Locomotive diesel electrice (LDE) => Subiect creat de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 16:57:53
-
14 locomotive de acest tip au fost construite de catre FAUR din 1981. Toate sunt retrase din serviciu, inafara de 2, care mai sunt folosite de catre o cale ferata privata din Italia si una ocazional de catre Sudarec. Aveau incalzire pentru tren, ne mai fiind necesara alipirea acelui vagon "cu sobe". Majoritatea fusesera detasate in vestul si nord-vestul tarii majoritatea pentru accelerate si personale. Initial au fost gandite ca locomotive "push-pull" dupa o idee germana, dar acest proiect a fost abandonat.
Detalii Tehnice:
Motor Diesel: dupa licenta ALCO, 6 R 251 FLO, 6 cilindri in linie
Putere: 1521 CP
Viteza Maxima: 100 km/h.
-
Seamana un pic la dizain cu GM-urile.
-
Ca dovada ca nu tot ce e nou trebuie sa fie neaparat si original...cu toate astea nu imi pot explica de ce nici acest tip de locomotiva nu a fost fiabil (avea aceleasi probleme ca Didinele, clasa 70-71) :( si apropo de ele, alea seamana mai bine cu GM-urile, dar mai ales cu primul GM care era un 63-****-* poreclit si "Rosapepe" cu capetele albe si albastru restul corpului.
-
Ca dovada ca nu tot ce e nou trebuie sa fie neaparat si original...cu toate astea nu imi pot explica de ce nici acest tip de locomotiva nu a fost fiabil (avea aceleasi probleme ca Didinele, clasa 70-71) :( si apropo de ele, alea seamana mai bine cu GM-urile, dar mai ales cu primul GM care era un 63-****-* poreclit si "Rosapepe" cu capetele albe si albastru restul corpului.
Da, ai dreptate.
-
Oricum am impresia ca mai exista doar una la noi in tara pe undeva la Galati :'(.
-
Oricum am impresia ca mai exista doar una la noi in tara pe undeva la Galati :'(.
Nefunctionala, bineinteles.
-
Una bucata clasa 64 functionala si toate cele din Italia, soseste imediat :D (tot de pe net pescuita).