Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN ROMANIA structurat pe urmatoarele regiuni geografice: => Judetul Prahova => M U N T E N I A => Autobuzele si midibuzele TCE (ex RATP) => Subiect creat de: Ikarus 5229 din 15 Octombrie 2008, 21:28:41
-
Ikarus 260 No #2294 (vazut din spate) cu instalatie GPL, pe linia 2, plecand din statia Eroilor, spre Gara de Sud
(http://i282.photobucket.com/albums/kk255/Swiss_Mike/DSC00124.jpg)
Ikarus 280 No #2185 pe linia 36, indreptandu-se spre Platforma Industriala Teleajen, via Centru
(http://i282.photobucket.com/albums/kk255/Swiss_Mike/DSC00120.jpg)
-
Ikarus 280 Nr 2160:
-
Ikarus nr. 2120 cu cocoasa de camila pentru gaz.
-
#2289 pe linia 104 pe 26 Dec. 2009:
-
#2284 pe linia 30 la Gara de SUD:
-
#2152, un autobuz IKARUS fabricatie aproximativ 1973 care se descurca destul de bine pe strazile Ploiestiului dupa o vechime de circa 40 ani. A avut parte de RG, multe piese din autobuz fiind inlocuite. Pasajul de trecere dintre cele 2 caroserii (burduf) este cel original, deasemenea si melanina din interior.
-
#2152, un autobuz IKARUS fabricatie aproximativ 1973 care se descurca destul de bine pe strazile Ploiestiului dupa o vechime de circa 40 ani. A avut parte de RG, multe piese din autobuz fiind inlocuite. Pasajul de trecere dintre cele 2 caroserii (burduf) este cel original, deasemenea si melanina din interior.
-
#2152, un autobuz IKARUS fabricatie aproximativ 1973 care se descurca destul de bine pe strazile Ploiestiului dupa o vechime de circa 40 ani. A avut parte de RG, multe piese din autobuz fiind inlocuite. Pasajul de trecere dintre cele 2 caroserii (burduf) este cel original, deasemenea si melanina din interior.
-
#2128 la Gara de SUD; a avut parte de RG, geamurile fiind lipite de caroserie prin eliminarea chederului. Au fost montate si geamurie glisante, ceea la IKARUSURI existau doar 2-3...
-
#2191 care are o vechime de circa 40 ani; se mentine destul de bine in circulatie dupa diferite reparatii capitale, IKARUS fiind un autobuz destinat pentru strazile din ROMANIA! Speram sa reziste cerintelor actuale de modernizare a parcului circulant:
-
Imi cer scuze pentru calitatea super-slaba a fotografiilor. Desi era trecut de 16:30, soarele se incapatana sa "arda".
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10110.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10221.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10227.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10226.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10225.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10224.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10223.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10222.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10218.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10219.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10220.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10216.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10217.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10111.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10210.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10211.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10212.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10213.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10214.jpg)
(http://i35.servimg.com/u/f35/16/26/90/94/sdc10215.jpg)
-
2281 si 2179:
-
2079:
-
088 si PH-12-DCO:
-
Ikarus 280.02 2177, an fabricație (aproximativ) 1981, orașul de proveniență este Jena, Germania.
-
Mașina se descurcă excelent pe străzile Municipiului Ploiești, însă are un dezavantaj, anume toba înfundată. Are această "boală" de vreo câțiva ani de zile.
-
Mentenanța autobuzelor Ikarus la data de 29 iulie 2014:
2163, 2179 și 2185 - Sunt în vopsitorie.
2166 - Are cârligul rupt.
2176 - Are șoferul în concediu.
-
Ikarus 280.02 2173, an fabricație 1985. Orașul său de proveniență este Cottbus, iar în anul 2011 a primit un nou strat de vopsea.