Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Locomotive electrice (LE) => Locomotive => Clasa 47 - CFR Calatori (subclasele 477 si 476) => Subiect creat de: Stakee din 01 Octombrie 2008, 22:44:22

Titlu: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: Stakee din 01 Octombrie 2008, 22:44:22
Clasa 47 (LE 6600).
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Stakee din 01 Octombrie 2008, 22:47:35
Citat din: MihalceaCristian
Stiu ca e versiunea modernizara a clasei 40. Si ca are IGBT. Ce e acela IGBT( ii da cumva o putere mai mare locomotivei)?
Cred ca da, dupa cati kw putere are fata de clasicele 5100 :)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: heppea2003 din 01 Octombrie 2008, 22:48:30
Locomotiva asta nu are 6000 kW. Este o mare greseala ce considera unii mecanici ca daca curentul instantaneu atinge anumite valori, creste puterea locomotivei. Sunt aceleasi M.T. si acelas transformator, deci nu are ce sa mareasca puterea. Puterea ramane tot 5100 kW. Si viteza maxima la cea din poza e de 160 km/h ca e de calatori. 120 km/h are doar cea de marfa
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Ilie Alexandru din 28 August 2009, 16:19:55
Si este fabricata in 2009 de aceea are faruri de acest tip. 8)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: florin.lifticariu din 28 August 2009, 19:21:31
Atentie la numar...476 viteza maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei  871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: AlexYo din 01 Septembrie 2009, 17:52:02
Se raspandeste din ce in ce mai mult acest model.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 18 Decembrie 2009, 19:19:59
Eu am niste poze de la bordul locomotivei 477-785 parca, care tragea trenul "Dacia"...pozele sunt facute pe sectiunea Comarnic-Sinaia.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 12:04:13
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: CRAZY BOY din 01 Februarie 2010, 19:49:52
Nu R347 este Dacia?
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 01 Februarie 2010, 22:08:01
Nu R347 este Dacia?
Ai dreptate. Rapidul Dacia este urmatorul tren: R347 si R346.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Februarie 2010, 21:56:17
Atentie la numar...476 viteza maxima 120 km/h....si din nou s-a revenit la pantograful EP 2..predecesoarele ei  871 si 784 dotate cu pantografe Schunk...

De ce s-a ales Pantograf EP2 la 91-53-0-476-692-5, schimbandu-se si clasa 476. Restul de locomotive clasa 477 sunt limitate la 160, puterea maxima fiind de 200?
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 04 Februarie 2010, 11:46:27
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.

Acum am si 2 poze...
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 04 Februarie 2010, 21:30:28
Acum am si 2 poze...

Pentru ce era folosita locomotiva?
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: CRAZY BOY din 04 Februarie 2010, 21:34:46
Pai din "vastele" mele cunostinte despre trenuri "locomotiva de manevra" imi spune poate spune doar ca era o locomotiva de manevra cu care manevrau prin depouri si gari vagoanele.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 05 Februarie 2010, 10:00:09
Pai din "vastele" mele cunostinte despre trenuri "locomotiva de manevra" imi spune poate spune doar ca era o locomotiva de manevra cu care manevrau prin depouri si gari vagoanele.
La ce este buna o locomotiva de manevre, electrica? Nici Dep. Bucuresti Calatori nu este electrificat pe macar 85 la suta din depou. (electrificarea realizandu-se pe aproximativ 30-35 la suta.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 05 Februarie 2010, 19:09:47
Era folosita, sau ma rog, gandita macar pentru marile depouri de manevra precum cel de la Videle, Rosiori, pentru ca putea sa traga de 2 ori mai multe vagoane decat alte locomotive de manevra diesel....si pe langa asta, sa nu imi ziceti ca sunteti de parere ca nu putea sa faca si trafic normal, pentru ca exemplele sunt destule prin Europa :).
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 05 Februarie 2010, 21:02:54
Ca sa completez mesajul de mai sus, ganditi-va cata risipa se face la un tren personal de 3-4 vagoane trase chiar de o Bo-Bo (3400kW) nu mai zic de un Co-Co (5100kW), cand aceeasi treaba poate fi facuta si de un LDH sau o LDE...aceasta solutie era optima pentru trenurile scurte si "incete" de navetisi gen Bucuresti Nord-Ploiesti Vest sau Ploiesti Sud, pentru ca nu iti trebuie putere si viteza maxima mare, ci este mai mult o munca de "tacaneala" 8)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 06 Februarie 2010, 13:08:30
Mai postati fotografii cu noi locomotive din clasa 47X.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 06 Februarie 2010, 23:19:59
91-53-0-477-871-4 Bucuresti Nord
Stiti cumva de ce aceasta locomotiva are acoperisul din zona cabinei alb?
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 06 Februarie 2010, 23:24:25
N-am idee!
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Gabi23 din 07 Februarie 2010, 12:05:37
Initial toate au avut acoperisul din zona cabinei rosu, dar fiecare depou, in special Brasovul, s-a implicat in cosmetizarea propie si astfel s-a ajuns ca acoperisul sa fie cu alb desi era rosu la inceput.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 18 Februarie 2010, 19:13:12
Si s-a mai dus si peste mancao-ar tata pe ea 8).
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: CRAZY BOY din 18 Februarie 2010, 19:20:50
Pai daca are unde de la PloiestiVest-Bucuresti.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 01 Martie 2010, 18:47:24
47 la unguri (MMV-aceeasi firma care a cumparat si primul Phoenix)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Gabi23 din 01 Martie 2010, 23:19:15
Cred ca e vorba de al doilea Pheonix 002. Eu am inteles ca a fost in teste la unguri 001 ca sa il cumpere pe 002 (care este vopsit si apartinei acelei companii din Ungaria MMV). Pheonixul 001 va ramane propietatea firmei Softronic pentru ca este prototipul seriei si este folosit la demonstratii si prezentari diferite.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Martie 2010, 20:32:52
Gata cu atatea fotografii din clasa 477. Veniti si voi cu noutati!
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 04 Martie 2010, 21:26:31
Noutati cum ar fi? Eu unu m-as baga sa le fac un inventar al tuturor pozate, daca e considerata o "noutate" cum zici tu, se rezolva ;)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 08 Martie 2010, 18:36:09
Am facut o mica inventariere. Este o chestie doar partial completa, cu toate locomotivele clasele 476-477 care apar pe forum. Voi mai completa pe viitor cu noutati.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 08 Martie 2010, 18:38:59
Bine facut inventarul :)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Silviu88 din 08 Martie 2010, 20:10:59
Felicitari pentru initiativa :) dar ar fi fost bine sa scrii alaturi daca poti si de ce depou apartin ti-as multumi.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 08 Martie 2010, 20:37:59
Asta nu cred ca ar fi o problema asa de mare, doar ca singurul lucru pe care ma pot baza este forumul :) Din alta parte, poate doar sa intrebi mecanicii prin gara.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Silviu88 din 08 Martie 2010, 20:40:03
Atunci ma voi apuca de intrebat!  :)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 08 Martie 2010, 20:46:20
Te pupa tata :D pana atunci ma bag si eu la "cules" de date :) si orice noua actualizare, este binevenita.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 11 Martie 2010, 08:34:51
Astept ca silviu sa actualizeze ultimele locomotive fotografiate si notate in carnetel. El, impreuna cu noi ne vom ocupa cu repartizarile locomotivei clasa 47X pe depouri.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 16 Martie 2010, 21:06:29
Frumoasa masina, pacat insa ca avea restrictie de viteza de 15 km/h
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Silviu88 din 20 Martie 2010, 16:50:01
Dupa 10 zile de munca grea  :D am terminat inventarierea tuturor locomotivelor din clasele 477 si 476 apartiniand CFR Calatori rog pe cei care au anumite obiectii sa ma contacteza  ;D.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 21 Martie 2010, 11:01:41
Dupa 10 zile de munca grea  :D am terminat inventarierea tuturor locomotivelor din clasele 477 si 476 apartiniand CFR Calatori rog pe cei care au anumite obiectii sa ma contacteza  ;D.

Sa modifici si tu tabelul!
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Silviu88 din 21 Martie 2010, 11:10:44
La 231 am modificat, dar 821 nu sunt sigur daca e la BV.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 21 Martie 2010, 11:15:00
La 231 am modificat, dar 821 nu sunt sigur daca e la BV.

91-53-0-477-821-9, repartizata la R346 (Dacia), 05.07.2008.

(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=128.0;attach=31455;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=128.0;attach=31454;image)

477-821-9 este repartizata catre Depoul Brasov.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 21 Martie 2010, 21:25:24
Da merci merci....
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Silviu88 din 29 Martie 2010, 22:51:12
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: vlaicuandrei din 30 Martie 2010, 14:51:25
Dar stie cineva ca originala clasa 47 era de fapt o locomotiva de manevra electrica (47-0001-3) care semana in mare parte cu un LDH sau cu clasa 61 a bulgarilor? Doar ca era mai lunga si avea formula osiilor Co-Co, un gen de boghiu de LDH. A fost doar una singura construita si detasata depoului Craiova, unde cred ca si-a gasit si sfarsitul.
Date tehnice:
Putere: 1200 kW;
Viteza maxima: 80 km/h.
Inca 2 poze cu ea, inainte de a fi casata :(
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: CRAZY BOY din 30 Martie 2010, 18:38:39
Mama ce monstru. ??? 8) :D :D :D
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Elful din 17 Aprilie 2010, 22:23:31
Aveti poze mai noi cu 538? Azi in timp ce il filmam (R652) am vazut ca a primit stema pe partea frontala. Asemenea lui 242. Numai ca este alba cu rosu (discul) si scrie pe ea BC.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 17 Aprilie 2010, 22:39:51
Aveti poze mai noi cu 538? Azi in timp ce il filmam (R652) am vazut ca a primit stema pe partea frontala. Asemenea lui 242. Numai ca este alba cu rosu (discul) si scrie pe ea BC.

Nu am observat acest lucru pentru ca astazi nu am vazut-o!
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 18 Aprilie 2010, 23:43:05
Cateva poze din cabina unei locomotive clasa 477.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Iulie 2010, 12:32:37
91-53-0-477-613-0 repartizala la R 792 Drobeta Turnu Severin - Bucuresti Nord, 02.07.2010

(http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=3512.0;attach=55746;image) (http://www.ro-trans.org/index.php?action=dlattach;topic=3512.0;attach=55745;image)

Dupa cum am mai spus in subiecul respectiv: avem o noua locomotiva clasa 477, 477-613-0. A fost repartizata catre Depoul Bucuresti Calatori (BC). In cateva zile urmeaza sa mai soseasca inca o locomotiva tot la BC.
Multumiri consortiului Softronic pentru munca depusa la modernizarea si imbunataririi parcului circulant de locomotive din cadrul CFR.


Haideti sa discutam aici despre viitoarele locomotive Softronic ce vor aparea. Cand fotografiem o noua masinarie creati subiect.
Asta este al 19-lea delfin. Deci va mai fi unul, 41-0880-1 ( de la Silviu am aflat ), fiind si ultimul delfin, conform spuselor lui Iasmin. Masina 41-0880-1 este fosta 41-0242-2 si viceversa.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Iulie 2010, 01:57:18
Asta este al 19-lea delfin. Deci va mai fi unul, 41-0880-1 ( de la Silviu am aflat ), fiind si ultimul delfin, conform spuselor lui Iasmin. Masina 41-0880-1 este fosta 41-0242-2 si viceversa.

A sosit si masinaria 477-880-5 la DEPOUL BC.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 24 Iulie 2010, 22:08:44
A sosit si masinaria 477-880-5 la DEPOUL BC.
Urmeaza sa soseasca in cel mult doua saptamani tot la Depoul BC EA 802.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 28 Iulie 2010, 21:59:39
Urmeaza sa soseasca in cel mult doua saptamani tot la Depoul BC EA 802.
In jurul orelor 19:20 in Bucuresti a sosit de la modernizarea EA 802. Mai multe informatii le puteti citi de aici: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3645.msg39731.html#msg39731 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3645.msg39731.html#msg39731).
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 15 August 2010, 21:01:14
Depoul Brasov (EA 054) vs. Depoul BC (EA 613)
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 22 August 2010, 10:48:30
De circa o saptamana Depoul Brasov s-a imbogatit cu inca o locomotiva: 91-53-0-477-689-0.
Mai multe informatii si fotografii le gasiti aici : http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3746.msg100040902.html#msg100040902 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,3746.msg100040902.html#msg100040902).
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: Elful din 02 Septembrie 2010, 14:30:50
Arad vs Bucuresti: Delfinul 895 vs Delfinul 802:
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 25 Septembrie 2010, 01:01:13
Elodiile Dep. Brasov odihnindu-se in Depoul BC:
Titlu: 477-802-9
Scris de: Ilie Alexandru din 16 Octombrie 2010, 17:11:09
477-802-9 prinsa la iesirea din Buzau.

Scuzati calitatea, m-a luat prin surprindere cand eram in masina personala.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 06 Iunie 2011, 19:51:56
Momentan sunt in lucru la Softronic Craiova 2 "Delfine": 763 si 583 care vor fi repartizatre catre Bc si Brasov.

Last edit: 41-0763-7 a apartinut de Dep. Arad, respectiv 41-0583-9 de Ploiesti.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: alexandruc din 07 Iunie 2011, 09:23:59
Si 302 unde e?
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: Elful din 07 Iunie 2011, 21:50:48
Momentan sunt in lucru la Softronic Craiova 2 "Delfine": 763 si 583 care vor fi repartizatre catre Bc si Brasov.

Last edit: 41-0763-7 a apartinut de Dep. Arad, respectiv 41-0583-9 de Ploiesti.

Eu am auzit ca iese EA1-822 ca delfin de la un mecanic de Cluj, masina apartinand acestui depou.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 06 Noiembrie 2011, 19:48:23
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: Trainspotter Europe din 06 Noiembrie 2011, 22:29:24
Titlu: Raspuns: 477-247-7 -->> Depoul Brasov
Scris de: pleto007 din 16 Decembrie 2011, 09:59:41
Sunt curios oare 477-888-8 cand va veni. (da, este si ea plecata la delfinizare)
888 am inteles ca va merge la depoul Arad la schimb pt 763
Titlu: Raspuns: 477-247-7 -->> Depoul Brasov
Scris de: costi din 16 Decembrie 2011, 10:16:13
Parca o si vad taraind dupa ea un TE pe personale, pardon, regio.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: IASMIN SANDU din 13 Ianuarie 2012, 15:38:02
789 ramane pt. moment ultimul "delfin" modernizat. Contractul s-a finalizat la sfarsitul anului 2011.
Titlu: Raspuns: Clasa 47 (subclasele 477 si 476) - noutati, stiri, discutii diverse
Scris de: adisoft1991s din 18 Februarie 2012, 19:20:24
Delfin 91-53-0-477-538-9 Astazi cu un IR de Craiova