Odata s-a inchis lumina in IVA si m-am speriat pt ca era intuneric de la tunel
Daca calatoriti cu iva, nu o data vi se stinge lumina cand captatorii raman in "aer". La Iva fiecare vagon are sistemul lui de luminat, adica se alimenteaza de la propriul captator. La Bm trebuie neaparat ca un singur captator din cele 6 vagoane sa atinga LDT pentru a avea lumina in salon.
ce este LDT?
deci VIA are 6 sisteme de luminozitate?
...pentru baietii de la Scorseze nedisciplinati exista bataia ;) ;) ;) ;) http://www.bucharestbusiness.roMai exact da linku complet, sau posteaza poza.
O completare off . sistemele de alimentare a lampilor (tuburilor) sint total diferite la cele 2 trenuri . La IVA sint alimentate de un grup motor - generator ( convertizor motorul se alimenteaza la 750Vcc iar generatorul livreaza 3X 220V ca ) lampile au drosel cu 2 infasurari iar aprinderea se face cu condesator . Nu este 750V nu este nici 220V fiecare rama (2 vagoane are 1 convertizor) , captarorii de la cele 1 rama (2 vagoane ) sint legati cu cabluri prin instalatie intre ei . Stingerea luminilor se face la zone (nu exista sina a-III-a ,alimentare cu 750V ) mari , exemplu Dristor 2Citat din: yo_mamaOdata s-a inchis lumina in IVA si m-am speriat pt ca era intuneric de la tunel
Daca calatoriti cu iva, nu o data vi se stinge lumina cand captatorii raman in "aer". La Iva fiecare vagon are sistemul lui de luminat, adica se alimenteaza de la propriul captator. La Bm trebuie neaparat ca un singur captator din cele 6 vagoane sa atinga LDT pentru a avea lumina in salon.
Sta?ia de metrou Unirii 2 a fost evacuat?, iar circula?ia trenurilor a fost întrerupt?, începând cu ora 11.45, dup? ce un b?rbat a telefonat la Dispeceratul de Urgen?? 112 ?i a anun?at existen?a unui dispozitiv exploziv, a declarat purt?torul de cuvânt al Poli?iei Capitalei, Christian Ciocan.
Potrivit purt?torului de cuvânt al Poli?iei Capitalei, apelul a fost f?cut în jurul orei 11.40. Un b?rbat, a c?rui identitate este înc? necunoscut?, a anun?at existen?a unei bombe în sta?ia de metrou Unirii 2. Respectivul b?rbat a telefonat folosind o cartel? prepl?tit?, spun poli?i?tii.
Ca urmare a alertei, sta?ia de metrou Unirii 2 a fost evacuat?, iar circula?ia trenurilor a fost oprit?. Echipele de pirotehni?ti au controlat incinta sta?iei, dar nu au descoperit nimic. Circula?ia trenurilor a fost reluat?.
Nu inteleg acesti oameni au ceva la cap? De ce fac alarmari dinastea? Daca fac aceste alarmari se simt ei mai bine?Daca este minor, platesc parintii amenda.CU 10 minute inainte sa se inchida statia, fusesem eu acolo. Ma miram eu, cat stationasem in Unirii 1, de ce tot intra politie si jandarmerie in statie. :-[ :-[
Sunt curios daca o sa il prinda pe acest individ.
Cu siguranta va primi ani buni de inchisoare.
Astazi in statia de metrou Dristor 1 metroul s-a oprit brusc dupa ce a inchis usile cu toate ca avea verde....nu am reusit sa aflu dece dar a stationat minute bune...
Daca stie cineva il rog sa ma lamureasca si pe mine :-\ ??
A tras cineva semnalul de alarma ::) , sau probleme la noul sistem ATC :-[ :-[ .
Iasmin ... Kontroll ;D ? suna cunoscut ? :DDAAA!!! Suna foarte cunoscut. CIne e personjul principal? :D
De ce n-au dat publicitatii si imaginile cand s-a aruncat?
http://stirileprotv.ro/bin/player/embed.php/60225567
Ce fericiti erau baietii Scorseze ca au aparut si ei la TV.:))
Fratilor vreau sa va impartasesc ceva legat despre metrou..Si care ar fi motivul?
Ati observat vreodata pe vreun cetatean roman sau rrom sau de orice nationalitate uitandu-se urat la voi fie ca are motiv fie ca nu ??? ?
De mentionat ca in Ive astfel de incidente nu se intampla numai in Bombardiere ??? :D
Fratilor vreau sa va impartasesc ceva legat despre metrou..Hai ca mai facut curios.Care ar fi motivul?Sunt iluminate prea tare?Sau...... ???
Ati observat vreodata pe vreun cetatean roman sau rrom sau de orice nationalitate uitandu-se urat la voi fie ca are motiv fie ca nu ??? ?
De mentionat ca in Ive astfel de incidente nu se intampla numai in Bombardiere ??? :D
Nu.. E ca un fenomen psihologic.. din cazu trecerii dintr-un vagon intr-altul ;D cred alt motiv nu as vedea... :DTot ce se poate.
Un bărbat a murit, în această după-amiză, după ce s-a aruncat în faţa metroului în staţia Mihai Bravu din Capitală, informează ISU Bucureşti.
Bărbatul s-ar fi aruncat în jurul orei 15.50. Iniţial, a fost trimisă o ambulanţă SMURD, însă medicii ajunşi la faţa locului au constatat decesul bărbatului.
In rama 058A (cuplata astfel 004-058-006) care a circulat astazi pe M4 o usa juca feste pasagerilor din acest tren: ba se deschidea peste 10-15 secunde de la actionare ba nu se misca din loc. In statia 1 Mai am incercat sa o imping dar fara vreun rezultat. Dupa cum stiti, daca vreun pasager observa vreo defectiune la tren el trebuie sa se adreseze conductorilor trenului. Am informat mecanicii dar au zis ca se rezolva. Cat a stationat in statia 1 Mai nimeni nu sa sinchisit sa izoleze usa. Ma opresc aici cu comentariile si sa va invit sa urmariti un filmulet:Cred ca nici musca nu avea timp sa iasa pe usa aceea. ;D
Usa aia avea o defectiune pe deschidere, supapa ceva care nu lucra bine sau alte defectiuni la sistemul mecanic de deschidere, din cauza aia s-a deschis cu intirziere , si s-a inchis normal dupa ce mecanicul a anuntat.Nu trebuiau luate si masuri.
Da observ ca a putut merge in spate.Astfel de incidente si defectiuni la Ivele Astra nu ma mira, dar la Bombardier cum de sunt posibile ? ??? ???
Oricum nimic nu ma mai uimeste dupa ce Marti dimineata un Bm nu mai vroia sa plece din statia Dristor 1 (nu se mai eliberau franele), si in plus era si o caldura inautru de se aburise geamurile.
Astfel de incidente si defectiuni la Ivele Astra nu ma mira, dar la Bombardier cum de sunt posibile ? ??? ???Stiti ca BM inca nu este bine realizat pentru infrastructura noastra, asta e singurul motiv cand se strica un BM. Prost realizate nu sau tinut cont de conditile de trafic, de infrastructura si uite ce se intampla.
Stiti ca BM inca nu este bine realizat pentru infrastructura noastra, asta e singurul motiv cand se strica un BM. Prost realizate nu sau tinut cont de conditile de trafic, de infrastructura si uite ce se intampla.Exact si nu e un caz izolat.
In situatia descrisa mai sus se verifica toate.
Da azi ce s-a intamplat ca am vazut o Iva pe directia Preciziei in statia Titan. Lumea parea cam uimita.Iti mai aduci aminte la ce ora ai vazut-o?
Se mai intimpla Pantelimonul se mai ocupa si de ele ;).
Presupun ca rama va fi retrasa din circulatie pana cand va fi reparata, nu?Da. Ramane de vazut in cate saptamani se va repara trenul. Daca piesele sunt pe stoc (far/stop + parbriz) in cateva saptamani va reaparea. Pana atunci va circula un tren Bm in minus pe M3.
Metrou blocat între Dristor şi Piaţa Muncii din cauza unei probleme tehnice
18 octombrie 2009 12:58
Circulaţia metroului este blocată pe magistrala 1 a fost blocată timp de aproximativ 30 de minute după ce o garnitură de tren s-a oprit între staţiile Dristor şi Piaţa Muncii din cauza unei probleme cu alimentarea cu curent electric. Călătorii au fost evacuaţi şi însoţiti de echipele de intervenţie către cea mai apropiată staţie.
Potrivit directorului general Metrorex, nu au fost înregistrate incidente, iar circulaţia metroului se desfăşoară în acest moment în condiţii normale.
Antena3.ro
Deci pana la urma....cine a deraiat? Copenhaga sau Londra?A deraiat rama Londra (1105-2105), iar Copenhaga a venit in ajutorul acesteia impingand-o. Idem la ca tramvaie cand ramai pe un separator, vine un tramvai din spate si te impinge.
A deraiar rama Londra (1105-2105), iar Copenhaga a venit in ajutorul acesteia impingand-o. Idem la ca tramvaie cand ramai pe un separator, vine un tramvai din spate si te impinge.
Aceeasi stire postata la PROTV <<link (http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/a-vrut-sa-si-puna-capat-zilelor-dar-s-a-ales-cu-un-picior-amputat.html)>>. Va rog sa intrati pe acel link si sa vizionati un filmulet.
Rama Bm implicata in accident este Parisul. Individul s-a aruncat in fata metroului lovindu-se de catre stopul/farul din partea drepta a trenului din capul 2106. De precizat este ca s-a crapat si parbrizul. Nu putea si el sa aleaga o IVA, macar pe aceea o reparau mai repede. :(:(
Se pare ca Paris este din noua la munca! :)
Bine ai venit dupa lovitura!! ;D 8)
Am vazut-o si eu azi in Titan pe sensul spre Uniri.
In plus azi am mers si cu Londra care merge impecabil si in plus staluceste de curatenie.
Usa aia nu neaparat poate fi defecta, poate la statia urmatoare s-a deschis , bine ca s-a defectat pe inchis, de vina este o piesa pneumatica care din cauza uzurii nu mai functioneaza bine (daca voiai sa te convingi ii ardeai un pumn in tabla aia , si poate se deschidea), si altele noi nu cred ca se mai fabrica (nu am mai vazut asa ceva de mult timp).Nu lovesc patrimoniul Metrorex ca cine stie cum se dezmembreaza usa si momentan nu am bani sa pletesc "stricaciunile" Metrorexului.
[...]
[...]
Din cite vad, in a doua poza, trenul nu circula cu calatori, deci dupa mine nu e nicio problema.
[...]Da ai dreptate GMAN, trenul circula cu calatori. Priveste mai cu atentie cercul din partea stanga si vei observat ca vagonul era populat.
Trenul circula cu calatori.
Aerul condiţionat la Metrorex
Posted mai 27, 2009
Pe principiul “pauza de hidratare la mijlocul reprizei meciului de fotbal”, vă prezint “pauza de aerisire din timpul călătoriei cu metroul la Metrorex Bucureşti”!
Vă mulţumim că ştiţi cum e să fii un călător de metrou în călduri :) ! Şi totuşi… păcat că asta se întâmpla astă-iarnă…
Pe data de 26 martie, la 16:25; am luat parte la o problema. :-XIncidentele la trenurile iva Astra fac parte din rutina zilei.
Ma duceam spre Timpuri Noi, insa m-am luat cu vorba si am coborat la Mihai Bravu. Spre fericirea mea, la intoarcere am dat de o IVA (cu postul de conducere in 006 epocala), m-am urcat in primul vagon ca sa ma uit pe gaura cheii :-\. Aproape de Timpuri Noi s-a auzit o bufnitura buternica (initial am crezit ca a sarit cineva in fatza trenului), si acesta a iesit doar cu 4 vagoane din tunel. A inceput sa se auda un sunet ca si cum ar fi pierdut presiune. Peste aprox. un minut de stat cu trenu-n statie doar pe jumatate si calatorii inauntru, mecanicul a iesit grabit si a deschis usa dintre vagoane; s-a aplecat si parca a insurubat ceva. Intre timp secundul impingea in maneta de control, care era blocata. Mecanicul a inchis usa de servici si a fugit iar in cabina strigandu-i ajutorului sau "E de la sina a treia, .., e de la sina a treia!!". Si asa IVA a pornit triumfatoare pentru inca o zi :D
Felicitari personalului de pe trenul respectiv pt. priceperea dansilor. Deasemenea cu ocazia asta am vazut si eu cum arata cabina la IVA mai de aproape (am mers in cabina la IVA cand aveam 4 ani :P ce sa-mi mai amintesc de atunci); tot ce pot sa spun este ca scaunul conductorului este foarte urat ???.
Unde s-ar potrivi acest post ... ?
Un cersetor cu iPhone in IVA :o
O persoană s-a aruncat în faţa metroului la staţia Piaţa Romană
27 apr 2010, 16:47
O persoană s-a aruncat un faţa metroului, la staţia Piaţa Romană. Incidentul a avut loc la ora 16.30. Circulaţia pe ruta Berceni-Pipera a fost întreruptă aproape două ore.
Circulaţia metroului a fost blocată la staţia Piaţa Romană, pe sensul dintre Piaţa Universităţii către Piaţa Victoriei, după ce un bărbat de aproximativ 25 de ani s-a aruncat în faţa trenului .
"Accidentul a avut loc în jurul orei 16.30. Trenul care l-a călcat pe bărbat face manevre pentru a da înapoi, după care va fi oprit curentul, astfel încât corpul victimei să poată fi ridicat de pe şine. Din primele constatări de la faţa locului, bărbatul este mort", au precizat cei de la ISU.
Potrivit directorului Metrorex, circulaţia metroului pe relaţia Berceni-Pipera a fost întreruptă imediat după accident.
La faţa locului au ajuns SMURD şi unul de descarcerare. Poliţia a demarat o anchetă în acest caz.
Circulaţia metroului pe ruta Berceni-Pipera a fost reluată în jurul orei 18:10, a declarat pentru NewsIn directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.
"Circulaţia metroului a fost reluată şi estimăm că în 15 minute traficul va reintra în graficul normal", a spus Udrişte.
Şi la începutul lunii decembrie 2009, circulaţia metroului a fost întreruptă, dupa ce o femeie s-a aruncat pe şine. Femeia a fost scoasă de pe scara de rulaj fără a avea leziuni susţinând că a avut un moment de amnezie şi nu ştie cum a ajuns pe şine.
Circulaţia metroului a fost restricţionată si pe 10 ianuarie 2009, timp de aproximativ o oră, după ce un bărbat s-a sinucis, aruncându-se în faţa metroului, în staţia Piaţa Romană.
Realitatea TV.
Astazi (14.06.2010) pe la 19:45 o fata a lesinat chiar in fatza mea la Universitate. Chiar dupa ce a iesit din BM a lesinat in statie, a avut noroc cu prietenii ei care au prins-o sa nu cada cu capul. S-a sunat urgent la 112, logic ...
Oricum, va intreb, oare sa fi fost cumva canicula (care nu afecteaza metroul de obicei) sau iubitelele "nostre" BM-uri "aerisite"? Inca o intamplare care ar trebui sa-i puna pe ganduri pe cei din conducerea Metrorex ... mai ales ca lucrul cu aerisirea in BM nu mai e de mult o noutate.
O seara buna va doresc ... mai bine zis, o seara racoroasa! :D
Fiziologic vorbind, o cauza care actioneaza asupra organismului uman nu are obligatoriu un efect imediat. Principiul e mai degraba cumulativ, astfel ca factorii 'trigger' pot determina aparitia tardiva a efectului, in acest caz lipotimia(lesinul). Probabil caldura insuportabila, potentata de alti factori de stress, impreuna cu, probabil, o alimentatie haotica pe parcursul zilei, care duce la saracirea resurselor organismului(gen glicemie, calcemie scazute) - toate acestea pot declansa colapsul organismului. Fie el reversibil(banala lipotimie), fie ireversibil(coma de grad superior + exitus).
Asa ca, s-ar putea sa nu fie Metrorex-ul de vina.
Da ce sa intelegi user ByOnu, inainte sa faci niste afirmatii fara sustinere ar trebui sa stai frumos si sa analizezi situatia.
Circulatia metroului oprita, dupa ce o femeie s-a aruncat in fata trenului
Circulatia metroului este oprita pe un fir in statia Unirii 2, dupa ce o femeie s-a aruncat in fata trenului, a declarat, astazi, pentru Agerpres, Gheorghe Udriste, director general Metrorex.
Femeia a decedat pe loc, iar la fata locului s-au deplasat echipe ale Politiei si SMURD.
"In jurul orei 15, o femeie s-a aruncat in fata metroului, in statia Unirii 2, pe sensul catre IMGB. Circulatia este oprita pe firul respectiv, dar se circula intre Tineretului si Romana, cu restrictie", a precizat Gheorghe Udriste.
Pe 27 aprilie 2010, un tanar de 24 de ani s-a aruncat in fata metroului la Romana, iar circulatia a fost perturbata.
LA REALITATEA TV:
O femeie a căzut miercuri în faţa metroului, la staţia Unirii.
"În jurul orei 15:10, o femeie a căzut în calea de rulare şi a fost lovită de garnitura de metrou. Medicii de la Institutul de Medicină Legală au ajuns la faţa locului",a spus directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.
Medicii au reuşit să scoată femeia de sub garnitua de metrou abia 30 de minute mai târziu, sub privirile a câteva sute de persoane care au renunţat la călătoria cu metroul şi au rămas să privească cazul.
"A avut mare noroc pentru că a căzut exact între şine. Femeia este în viaţă , nu are nicio plagă ci numai câteva vânătăi", a spus purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Servicii de Urgenţă, Anca Onofrei.
Circulaţia metroului a fost oprită în zona Unirii 2. Călătorii şi-au putut continua însă traseul în ambele direcţii, de pe cealaltă line.
La inceputul lunii decembrie 2009, circulatia metroului a fost intrerupta, dupa ce o femeie s-a aruncat pe sine. Din fericire, a suferit doar rani usoare. Pe 10 ianuarie 2009, un barbat s-a sinucis tot in statia Romana, aruncandu-se in fata metroului.
C.C., http://stiri.rol.ro/.
Am luat parte la asta, am ajuns in statia Universitate la 15:10 si ambele trenuri erau oprite si era aglomeratie. La 15:20 trenurile au schimbat sensul de mers, adica conductorii au intrat in celelalte capete. Eu am mers cu trenul catre Pipera, inainte de Romana a intrat pe linia lui pe un macaz. Pana la Romana a fost condus manual! Cand a plecat de la Universitate a anuntat ca urmeaza "Dimitrie Leonida", dupa Romana corectandu-se si totul revenind la normal.
Am poze si filmulete dar sunt cu telefonul, si nu ma risc.
Am pus un filmulet in legatura cu evenimentele de ieri, cand o femeie a alunecat pe sine la Unirii 2.
Mentionez din nou ca filmarea a avut loc in/intre statia Universitate (-> spre Romana). Trenul in care eram eu era 1007/2007, iar celalalt era 1006/2006. Trenurile au schimbat sensurile, astfel cel care initial mergea spre Romana plecand la Unirii 2, si invers. In filmulet puteti observa ca ATC-ul a incurcat statiile, spunand ca urmeaza Dimitrie Leonida.
Am si cateva poze cu aglomeratia de atunci, insa n-au 100% quality, asa ca nu o sa le pun.
[...]
Potrivit unor cititori evz.ro, s-a simţit miros de fum şi cauciuc ars în staţia de metrou. Un vatman alerga de la un capăt la celălat al trenului pentru a se asigura că în metrou nu a rămas niciun călător. Prin staţie, îi spunea unui coleg al său că ar fi vorba despre un incendiu în tunelul dintre staţiile Eroilor şi Izvor. Doi angajaţi Metrorex alergau cu extinctoare spre tunel.
[...]
"Sâmbătă, un tren a fost oprit în staţia de metrou Gorjului, după ce a făcut un scurt-circuit la unul dintre motoare."
Un incident strict autentic :D :D azi in statia Dristor II. Relatarea este conform cu originalul ( din pacate ) :'(Lasati, ca nu este singura. Metrorexul ar trebui sa introduca tabele de informare pt. persoanele de sex feminin cu culoare galbena a parului!!! :D
Asta seara pe la ora 19,00 o blonda originala coborata de la suprafata in statia Dristor II tinea morţiş sa ia metroul pana la Titan de la statia Dristor II ! Degeaba o indrumau oamenii / personalul de paza spre Dristor I, ea nu si nu, pe metroul de la Dristor II scrie "REPUBLICA" asa ca o duce DIRECT la Titan.
Din pacate eu am luat metroul spre Iancului asa incat nu stiu cum s-a terminat "aventura". Oricum in metroul "meu" nu a urcat.
Astazi trenul BM 009 a trecut "Fara calatori" pe la Universitate. Am remarcat faptul ca avea si niste afise pe geamurile usilor din capul 2 ... a trecut in viteza deci n-am putut sa vad despre ce era vorba. L-am vazut mai tarziu pe sina secundara din Dep IMGB. Oricum am aflat imediat ca acesta se defectase intre Sudului si Brancoveanu, calatorii fiind obligati sa coboare. De mentionat ca NICI azi nu a functionat ATC-ul. ::)
[...]
Stateam linistit pe scaun, in Talin si vad un REM IVA cu luminile abia aprinse, urmat de... 3 sau 4 REM (care aveau luminile aprinse), era un TEM format din 4 sau 5 REM, care mergea spre Preciziei / Dristor 2, bineinteles ca acest TEM imens era gol !!! ???
Are cineva idee ce s-a intamplat ieri (inainte de statia Eroilor) ?
Astazi pe data de 17.11.2010. ora 20:50 am auzit pe postul Realitatea TV ca un metrou a deraiat intre statiile Piata Unirii si Timpuri Noi.
Astazi pe data de 17.11.2010. ora 20:50 am auzit pe postul Realitatea TV ca un metrou a deraiat intre statiile Piata Unirii si Timpuri Noi.
Un vagon de metrou a deraiat între staţiie Piaţa Unirii şi Timpuri NoiAcel tren deraiat este o rama IVA de pe M3 care i-a deraiat ultimul vagon.
17 nov 2010, 20:44 | Actualizat (acum 0 min), REALITATEA.NET
Un vagon de metrou a deraiat între staţiile Piaţa Unirii şi Timpuri Noi. Mai multe echipe de intervenţie ale ISU au fost trimise la faţa locului. Pasagerii unei garnituri de metrou sunt evacuaţi la staţia Timpuri Noi.
Din primele informnaţii, se pare că nu există victime.
Vom reveni cu amănunte
[...]
Sa nu aud scenarii schizoide, cum ca deraierea nu ar fi fost tocmai intamplatoare, tot incidentul fiind premeditat si avand un scop ascuns. Am auzit si asa ceva, insa asemenea prestatii ar trebui date la sectia de zambareti zdruncinati de la Spitalul Obregia, nu pe un forum cu oameni, cred eu, normali.
Chiar am fost astazi acolo, dar n-au vrut sa ma interneze.Linia naveta intre Piata Unirii si Timpuri Noi exista de mult,accea este linia 312. ;) :D
Am ramas tablou cand am auzit interviu acordat de catre Directorul General GH. Udristei: "Trenul a avut revizie in urma cu 2 zile, Alstom facand mentenanta trenurilor." De ce se da vina pe Alstom?
LAST EDIT: Or fi bagat vreo linie naveta? 6M1? :D :D :D
Linia naveta intre Piata Unirii si Timpuri Noi exista de mult,accea este linia 312. ;) :DOho, la ce flux de circulatie are... cred ca pune Metrorexul metroul deraiat pe linie si autobuzul tot n-a venit. Si intre Timpuri Noi - Piata Unirii?
Oho, la ce flux de circulatie are... cred ca pune Metrorexul metroul deraiat pe linie si autobuzul tot n-a venit. Si intre Timpuri Noi - Piata Unirii?E complicat pe acest sens de la Timpuri Noi calatorii trebuie sa ia liniile 19,323 o statie pana la Tineretului si de acolo M2 sau liniile 76,116,312,313,381(statia Bd.Marasesti).
Or fi bagat vreo linie naveta? 6M1? :D :D :D
Am urmarit si eu pe Antena3 cu sufletul la gura, m-am rugat din rasputeri "Da Doamne sa fie un Bm, nu o Iva"
Sincer cred ca este ceva premeditat (parerea mea) acum citand din mesajul lui "Adrian Benz"....
"Sa nu aud scenarii schizoide, cum ca deraierea nu ar fi fost tocmai intamplatoare, tot incidentul fiind premeditat si avand un scop ascuns. Am auzit si asa ceva, insa asemenea prestatii ar trebui date la sectia de zambareti zdruncinati de la Spitalul Obregia, nu pe un forum cu oameni, cred eu, normali."
Adica acum 2 zile a avut revizia, si acum deraiaza... Cum vine asta?
Astia de la Metrorex, respectiv Alstom, fac tot posibilul sa puna trenurile Iva intr-o "lumina proasta"
Adica, uita usile de la cabina deschise, usile de la cabinele intermediare (cele nefolosite) deschise, usile dintre vagoane deschise, le lasa cu 3 - 4 neoane functionale, le repara de ochii lumii (daca le-o repara), nu se ingrijesc de ele, etc.
Defapt ce ma mira, orcum slava Domnului ca nu au fost victime, ma refer raniti, sau mai rau decedati.
Si culmea, daca stam s-o gandim logic, trenul ala a trecut pe acolo de cel putin 14 ori pe ziua de azi, de ce a deraiat tocmai la ora asta?
Dubios...
Sau altceva, de ce se pune totul pe seama trenului!!!
Poate a deraiat din cauza sinelor!!!
Poate a deraiat din alte motive cum ar fi: Plecarea smucita de pe loc, Depasirea vitezei pe sectiunea respectiva, Starea sinelor, etc.
Dupa cum am spus... DUBIOS.
LAST EDIT:
http://www.antena3.ro/romania/incident-la-metrou-un-tren-a-deraiat-intre-statiile-piata-unirii-si-timpuri-noi-113414.html
Un link de la Antena3, unde s-a pastrat si o filmare.
Corect, metrorex nu este o organizatie terorista, care pune iva intr-o lumina proasta... ca ai proasta de atat nu se poate.
Si pana la urma urme, cand or termina de facut ancheta detaliata, atunci putem sti cu siguranta care au fost cauzele accidentului.
Dar parerea mea este alta, daca estetic nu este la fel de sclipitoare ca un bm, nu trebuie imediat aratata cu degetul.
Mie mi se pare dubioasa partea cum ca a avut "ceva reparati acum 2 zile" din vorbele nustiu cui... de pe acolo, si faza cum ca in decursul zilei de astazi, a mai trecut pe acolo de cel putin 10 - 14 ori. Deci de ce acum si nu mai devreme?
Ca daca era din cauza trenului (la propriu, sa fi avut roata acceia ceva) deraia de la prima cursa.
Ehh.., acum sa stam cumintei si sa auzim verdictul. Care a fost cauza oficiala a accidentului.
Eu personal, refuz pana terminarea anchetei s-a cred ca iva a avut ceva.
Chiar am fost astazi acolo, dar n-au vrut sa ma interneze.
Am ramas tablou cand am auzit interviu acordat de catre Directorul General GH. Udristei: "Trenul a avut revizie in urma cu 2 zile, Alstom facand mentenanta trenurilor." De ce se da vina pe Alstom?
LAST EDIT: Or fi bagat vreo linie naveta? 6M1? :D :D :D
Trenurile Bombardie (Bombardie, fara r) sunt considerate o problema, o mica parte din puzzle. Mi-a placut ca Antena1 a avut tupeul de a spune adevarul despre BM-uri, si nu le-au laudat doar pt ca-s noi! :D Si mai mult imi place cum sunt laudate IVEle!! :P Plus ca ni se spune ca au garantie tehnica pana in 2030!!! ???
[...]
Uitati-va la clipurile astea doua incarcate de mine, au si scene din Dep Pantelimon si Industriilor! :-\
Vazusem asta seara intr-un repoartaj de la Antena 1 un bot de rama in tunel care avea numarul 242, ziceau ca sunt filmari de la incident, sa fie ea rama buclucasa?Incidentul cu REM 242 este unul destul de vechi, anii 2002/2003.
Last edit:Incidentul cu REM 242 este unul destul de vechi, anii 2002/2003.
Este retrasa de mult; unii din voi care ati fost pe acolo in vizita trebuia sa o fi vazut ;).Raspunsul il gasesti aici: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,666.msg100046882.html#msg100046882 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,666.msg100046882.html#msg100046882).
...173 + 174 + 175. Iesise de la RK de circa 2 saptamani...
In presa se spunea ca iesise de la RK de doar 2 zile, nu saptamani. Sau o fi vreo alta infloritura a MediaFax-ului? :-\
Stiati ca in septembrie TEM 043-011-195 a deraiat la Anghel Saligny? ??? Tot din cauza unui boghiu! :-X
Raportul investigatiei complet + poze (nu stiam ca mai nou se pun si poze)
http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/incident%20metrorex.pdf
Din ce am citit reiese ca Alstom nu a prins capacul bordului decat in 3 suruburi din 12, lucru care a dus la miscarea capacului, implicit la blocarea controlerelor.
Un citat care mi-a atras atentia...
"mecanicul–ajutor intenÅ£ionează a acÅ£iona butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgenţă a trenului, dar se limitează la avertizarea mecanicul ,,ce faciâ€, acesta nu răspunde fiind preocupat de frânarea trenului...:D"
"mecanicul–ajutor intenţionează a acţiona butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgenţă .. ;D"
În această dimineață (26.11.2010) în jurul orei 7:20 rama de metrou "Magnolia" a fost retrasă din circulație.Trenul 1016 - 2016 "Magnolia" a avut parte de o eroare la computerul de bord, la statia Constantin Brancoveanu, Capatul 1016 nu mai comunica in parametri normali cu capatul 2016, defectiune vizibila (auzibila mai bine spus) era prin faptul ca sonorizarea nu se auzea decat in jumatatea 1016, jumatatea 2016 nu se auzea nimic, nici "Atentie se inchid usile, nici Urmeaza statia..., si nici vocea mecanicului... Va rugam sa coborati trenul se retrage din circulatie".
Rama părea a avea probleme deoarece a intrat în stație cu viteză redusă. Toată lumea a fost evacuată pe peron fără incidente și am umplut până la refuz următoarea ramă care era și așa plină.
Asta era cea mai rapida metoda , si mai era una , dar daca amindoi mincau seminte....
Dar nu era mai "Ca la carte" sa lase in pace selectorul de viteze decat in momentul in care ar fi oprit complet trenul?
Si inca o intrebare: care ar fi fost a doua varianta?
Undeva in dreapta sub robinetul KD2 are o supapa care goleste conducta principala
B.3.2. Pagube materialeSe pare ca linia distrusa nu a fost inclusa in pagube...
Avariile la opritorul fix au constat în:
- înlocuirea opritorului fix deteriorat în timpul impactului;
Conform devizului nr. M 05.501/5185/05.10.2010 al Secţiei LT 1 – în valoare de 1058 lei.
10
Avariile la REM 043 necesită remedieri estimate după cum urmează:
Conform devizului nr. MTXM-L-P-03359 al SC ALSTOM TRANSPORT- în valoare de 350000 lei
Total valoare pagube = 351 058 lei
În data de 29.09.2010 ora 13:50 conform programului de lucru şi a tabelului de prezentări, echipa deVoi a-ti simtit vreodata ca un tren de metrou, fie Iva sau BM sa faca eficacitatea la intarea in serviciu al mecanicilor? LA BM este o mica problema: Eficacitatea nu se poate face in timpul conducerii ATC, doar in ATP sau pe manual. ;D
conducere s-a prezentat la tura MR Piaţa Uniri I pentru remorcarea trenului 31. La ora 14:08 preia
trenul 31, trasa 15, format din TEM 043-011-195 de la firul 1. După preluarea trenului efectuează
proba de eficacitate a frânei pneumatice conform reglementărilor, menţionând în foaia de parcurs că
acesta corespunde.
Supapa respectiva nu o au si locomotivele ELECTRICE/LDE/LDH ??? ?
Pai la faza cu jumate aprins jumate stins nu prea mai avea ce sa ii faca acolo in tunelCare tunel??? aia defecta 1011 - 2011 era la peron, ajunsese in statie OK, dar cand sa plece... a dat un rateu de zile mari.
Care tunel??? aia defecta 1011 - 2011 era la peron, ajunsese in statie OK, dar cand sa plece... a dat un rateu de zile mari.Sau in statie , aia se remedia doar la depou
In concluzie, inca o bila neagra pt bm-uri...
Ieri, 20 martie 2011, in jurul orei 16:50, in REM-ul 209 din cupla 209 - 179 - 182 functiona doar iluminatul de avarie (24V). Chiar daca mecanicul ajutor a incercat "resuscitarea" remului 209A si 209B, operatiune in zadar, am fost obligati sa calatoril pe bazna pana la capatul de SECTIE (Anghel Saligny). CHIAR daca la rugamintea calatorilor de a scoate trenul din circulatie, mecanicii au invocat lipsa unei linii de garare a trenului defect, l-am adus la cunostiinta cateva linii de garare a trenului defect: statia EROILOR la liniile 4 (remiza 1 EROILOR) si 5 (remiza 2 EROILOR), linia 3 Piata UNIRII 1 (remiza); circulatie fara calatori pana la Depoul Pantelimon sau rebrusarea la macazul Y2 Eroilor si retragerea in Depoul Ciurel sau Industriilor (Militari).
AMIN!!! :-\ :-\ :'(
In concluzie: daca trenul era BM tot la fel procedau mecanicii? :o 8) :'( :'( :'(
Va doresc vizionare placuta:
iluminatul ala nu e pe 24V si in principiu posibil sa se fi ars vre-o siguranta , siguranta aflata intr-o cutie sub podeaua vagonului si care nu putea fi schimbata acolo , aia se schimba doar prin depouri
Si de ce IVA 'mea' era formata din 3 TEM - uri si nu unul singur asa cum se obisnueste pe relatia 'Republica - Antilopa'?
Si eu stiam de asemenea ca pe relatia Republica-Antilopa circula un TEM intreg.
De ce nu s-a trecut la remedierea solutiei prin scoaterea trenului din circulatie? Linii de garare in caz de defectiune sunt "peste tot", sfinte DOMANE!
Pe data de 19 februarie 2011, tu ai mers cu 199-124-234 pe 'pendul', nu-i asa ?Exact.Daca nu ma insel 199-124-234 a avut RK,nu?
Exact.Daca nu ma insel 199-124-234 a avut RK,nu?
Si nu stiu cum naiba se intampla ca pe M1/3, eu cand merg cu un BM, mai intotdeauna se intampla cate ceva, cat de mic, care sa dea peste cap circulatia.Din doua una :
Ieri, 20 martie 2011, in jurul orei 16:50, in REM-ul 209 din cupla 209 - 179 - 182 functiona doar iluminatul de avarie (24V). Chiar daca mecanicul ajutor a incercat "resuscitarea" remului 209A si 209B, operatiune in zadar, am fost obligati sa calatorim in bazna pana la capatul de SECTIE (Anghel Saligny). CHIAR daca la rugamintea calatorilor de a scoate trenul din circulatie, mecanicii au invocat lipsa unei linii de garare a trenului defect, l-am adus la cunostiinta cateva linii de garare a trenului defect: statia EROILOR la liniile 4 (remiza 1 EROILOR) si 5 (remiza 2 EROILOR), linia 3 Piata UNIRII 1 (remiza); circulatie fara calatori pana la Depoul Pantelimon sau rebrusarea la macazul Y2 Eroilor si retragerea in Depoul Ciurel sau Industriilor (Militari).
AMIN!!! :-\ :-\ :'(
Ieri, 20 martie 2011, in jurul orei 16:50, in REM-ul 209 din cupla 209 - 179 - 182 functiona doar iluminatul de avarie (24V). Chiar daca mecanicul ajutor a incercat "resuscitarea" remului 209A si 209B, operatiune in zadar, am fost obligati sa calatorim in bazna pana la capatul de SECTIE (Anghel Saligny). CHIAR daca la rugamintea calatorilor de a scoate trenul din circulatie, mecanicii au invocat lipsa unei linii de garare a trenului defect, l-am adus la cunostiinta cateva linii de garare a trenului defect: statia EROILOR la liniile 4 (remiza 1 EROILOR) si 5 (remiza 2 EROILOR), linia 3 Piata UNIRII 1 (remiza); circulatie fara calatori pana la Depoul Pantelimon sau rebrusarea la macazul Y2 Eroilor si retragerea in Depoul Ciurel sau Industriilor (Militari).
[...]
Domnule DIRECTOR GH. UDRISTEI,
Subsemnatul Sandu Radu, domiciliat in Bucuresti pe in Bucuresti, Bd. XXXXXXX XXXXXXXX, nr. XXX, bloc XX, scara XX, apartament XX, sectorului 1, numarul de telefon 0726.XXX.XXX sau 0766.XX.XX.XX, doresc sa reclam urmatorul incident petrecut pe 20 Martie 2011 in jurul orei 16:50: la sosirea in statia Eroilor (linia 1) a cuplei Iva Astra 209-179-182 iluminatul din salonul calatorilor functionau doar in vagoanele 182 A, 182 B, 179 A is 179B. In REM-ul 209 A si B era aprins doar iluminatul de siguranta (24 de volti). Chiar daca mecanicii au fost anuntati de catre calatori de defectiunea petrecuta au refuzat scoaterea din circulatie a trenului invocand lipsa unei linii de garare a trenului defect.
In conformtitate cu prevederile actuale extrase din legea 150/2005 este interzisa circulatia trenurilor de metrou daca nu indeplinesc normele principalele norme de calatorie. Mentionez ca TEMUL IVA 209-179-182 putea fi retras din circulatie in statia EROILOR la liniile 4 (remiza 1 EROILOR) si 5 (remiza 2 EROILOR), linia 3 Piata UNIRII 1 (remiza); circulatie fara calatori pana la Depoul Pantelimon sau rebrusarea la macazul Y2 Eroilor si retragerea in Depoul Ciurel sau Industriilor (Militari).
Sper ca reclamatia depusa in posta online as nu fie ocolita, pe viitor, mecanicii sa respecte regulametul de ordine interioare. Va atasez cateva imagini video din REM-ul 209 A captate intre EROILOR - Piata Unirii 1: <<donwload>>.
Cu stima is respect,
Sandu Iasmin Radu
Domnului Director Generel Metrorex.
Tot pe data de 21.12.2011, aceasta pana de curent a mai fost si la statiile Aparatorii Patriei, Piata Sudului, Constantin Brancoveanu.IAR!!!
Undeva in jurul orei 17:30 - 17:45, nu mai tin minte cu exactitate, iar poze/video nu am mai facut, pentru ca deja mai vazusem astfel de situatii.
Pe data de 01.06.2011, a mai fost o astfel de pana, la Aparatorii Patriei si Piata Sudului, am poze postate pe forum:
http://www.forum.ro-trans.net/index.php/topic,722.msg100051429.html#msg100051429
Dar s-au pierdut, asa ca le mai pun o data.
Dacă deja șobolanii și șoarecii la metrou nu vă mai impresionează, asta sigur o va face. În stația de metrou Eroilor un șarpe a ieșit la o mică „plimbare†pe peron. E semn bun, zic eu E clar că vremea se încalzește și micile creaturi au ieșit din hibernare. Data viitoare când mai sunteți pe la metrou, aruncați o privire atentă în jur. Cine știe ce animale o să mai vedeți? Am înțeles că încă n-au prins crocodilul scăpat în Lăpuș, așa că… :D ;D
fiti cu bagare de seama!!!!!!!!!
sursa un prieten
Accident de persoana in statia Dristor 1, sensul spre Unirii. Se circula la paleta. Mai multe informatii nu am acum.Nu am cartela sa ma duc la investigati!
AZI DIMINEATA METROUL NU A CIRCULAT IN JURUL OREI 06.00-06.30 DIN MOTIVE TEHNICE DEFECTIUNEA ERA INTRE STATIILE UNIVERSITATE-PIATA PIEPTANARI SENS I.M.G.B GARNITURILE ERAU STATIONATE IN STATII IN SIR INDIAN.Circulatia metroului blocata pe magistrala doi timp de o ora
INCIDENT LA METROU. Un tren a rămas blocat între stațiile Mihai Bravu și Dristor. Oamenii sunt evacuați "Este vorba de un tren blocat între Mihai Bravu şi Dristor. E vorba de o frânare, o defecţiune tehnică. Din moment în moment trebuie să ajungă un tren de ajutor, să-l preia pe cel defect. Nu e un incendiu şi nu e pericol pentru pasageri", a declarat Ioan Rădoi, lider al sindicatului Metrorex.Unde ai preluat stirea?!
Circulatia metroului blocata pentru 20 minute in aceasta dimineata...
M-a anuntat un prieten care se afla la statia Piata Unirii 1 ca a avut loc o tentativa de sinucidere iar metrourile de pe Magistralele 1,2,3 vor ajunge in statoi cu intarziere.nu s-a aruncat pe toate magistralele?!
Ultimul incident de sinucidere la metrou s-a intamplat acum catea zile la Universitate.S-a aruncat pe sina un avocat al carui client era arestat sau cea de genul acesta.Da stiu. ''Dumnezeu sa-l ierte'' :(
Mancati rahat turcesc. Este vorba de un tren IVA ASTRA format din 6 vagoane (3 triple Iva), tren aflat pe post de garnitura, se faceau schimb de vagoane pt. a intra la revizie... A deraiat pe linia legatura pe M4/M1 intre Basarab2/Gara de Nord 2 -- >> Gara de Nord 1. Nu au fost victime, dar s-a cam facut macel prin tunel.Am urmarit filmuletul postat de dvs. si cred ca face parte din acelasi incident. AM citit vag pe reteaua de socializare FB despre incidentul din 4/06/2014, dar momentan asteptam punctul de vedere afer!!
Sa vedem ce spune presa: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-metrou-ar-fi-deraiat-intre-cele-doua-statii-de-la-gara-de-nord-primele-informatii-oficiale-de-la-metrorex.html
Neconformităti privind siguranÄ a feroviară în activitatea de transport cu metroul:
Accidente sau incidente:
Încadrare preliminară conform HG nr. 117/17.02.2010: art. 8, grupa B, pct. 2.4.
- La data de 04.06.2014, ora 11:30, pe raza de activitate a METROREX SA, pe linia de legătură
dintre Gara de Nord 1 - Gara de Nord 2, în zona semnalului YP2, garnitura trenului de metrou nr.
53 (ramele 34 / 72 / 130) la manevra de introducere la revizie la Depoul Ciurel, a depăúit
semnalul YP2 úi a deraiat peste sabotul fix S2 cu acces spre Gara de Nord 1. Urmare acestei
situaÄ ii s-a circulat permanent cu pendule, iar la ora 12:11 circulaÄ ia s-a reluat conform graficelor
de circulaÄ ie. Rama deraiată a fost ridicată cu ajutorul trenului de intervenÄ ie din Depoul
Pantelimon în data de 05.06.2014, ora 04:40.
Nu au fost victime, dar s-a cam facut macel prin tunel.Adica ce intelegi prin "macel" ? Nu e usor exagerat cuvantul ?
Datorita unei încercări de suicid circulația trenurilor se metrou se desfășoară cu dificulate. Trenul pr care l-am luat eu de la Gorjului, de la linia 1 (pt direcția Anghel Saligny) s-a liniat pana la statia Lujerului. Din statia lujerului am luat tren pentru direcția Anghel Saligny de la linia vecină (pt direcția Preciziei)
[/quoteCirculatia metroului se desfasoara cu greutate pe M3 intre statiile Eroilor si Preciziei. Tentativa de suicid la Pacii. Revenim cu informatii.