Forumul Asociatiei Ro-Trans
Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Automotoare DMU/EMU => Subiect creat de: Stakee din 03 Octombrie 2008, 21:12:09
-
Clasa 55 (RES 1870, RES 2720)
-
55-urile erau vagoanele de tractiune cu motor si pantograf, 56 la fel iar 57 erau cele 2 vagoane. Aceste EMU-uri au fost construite din 1974 si nu mai sunt in serviciu. Compunerea normala a unei asemenea rame era : 55 + 56 + 57 + 57 + 56 + 55
Date tehnice:
Putere: 1870 kW;
Viteza maxima: 120 km/h.
A mai existat o varianta "imbunatatita" construita prin anii '89-'90 tot la Electroputere Craiova.
Date tehnice:
Putere: 2720 kW;
Viteza maxima: 120 km/h.
Singurul lucru care se mai poate vedea din aceste rame sunt 55-urile care stau pe langa un gard in totala paragina prin Depoul de vagoane Grivita :(.
-
Fotografii cu aceste trenuri/automotoare nu deti?
-
Detin, da nu sunt ale mele :D risti? 8)
-
Detin, da nu sunt ale mele :D; risti? 8)
DA!
-
Gata :) sa traiti am inteles :D dar repet, nu sunt ale mele, le-am primit si eu la randul meu.
Prima poza este cu primul model, a doua poza cu cel imbunatatit, in a treia poza este la hala la Electroputere, unde se pot observa in fundal niste IVA galbele, iar ultima poza este cum au ajuns :(
-
55-urile erau vagoanele de tractiune cu motor si pantograf, 56 la fel iar 57 erau cele 2 vagoane. Aceste EMU-uri au fost construite din 1974 si nu mai sunt in serviciu. Compunerea normala a unei asemenea rame era : 55 + 56 + 57 + 57 + 56 + 55
Date tehnice:
Putere: 1870 kW;
Viteza maxima: 120 km/h.
A mai existat o varianta "imbunatatita" construita prin anii '89-'90 tot la Electroputere Craiova.
Date tehnice:
Putere: 2720 kW;
Viteza maxima: 120 km/h.
Singurul lucru care se mai poate vedea din aceste rame sunt 55-urile care stau pe langa un gard in totala paragina prin Depoul de vagoane Grivita :(.
Gata :) sa traiti am inteles :D dar repet, nu sunt ale mele, le-am primit si eu la randul meu.
Prima poza este cu primul model, a doua poza cu cel imbunatatit, in a treia poza este la hala la Electroputere, unde se pot observa in fundal niste IVA galbele, iar ultima poza este cum au ajuns :(
Ma scuza ca va intreb: Din datele tehnice observ ca era un automotor electric. Unde avea pantograful situat (pe ce vagon, clasa)?
-
Pe vagonul 2 si penultimul. Adica cele numerotate cu 55. In a doua poza se poate observa intr-un plan un pic mai indepartat pantograful.
-
Dar de obicei se mergea cu ele pe acelasi principiu ca la locomotive. Era ridicat doar pantograful din spate pentru a minimaliza pagubele in caz de rupere a sa ;)
-
Dar de obicei se mergea cu ele pe acelasi principiu ca la locomotive. Era ridicat doar pantograful din spate pentru a minimaliza pagubele in caz de rupere a sa ;)
Modul de amplasare a pantografului este asemenator cu ramele de metrou Bombardier Movia. Deschiderea pantografului este identica cu cel montat pe locomotivele clasa 43 si 44 (BOBICA).