Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Automotoare DMU/EMU => Subiect creat de: Stakee din 03 Octombrie 2008, 21:12:09

Titlu: Clasa 55
Scris de: Stakee din 03 Octombrie 2008, 21:12:09
Clasa 55 (RES 1870, RES 2720)
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 12:15:51
55-urile erau vagoanele de tractiune cu motor si pantograf, 56 la fel iar 57 erau cele 2 vagoane. Aceste EMU-uri au fost construite din 1974 si nu mai sunt in serviciu. Compunerea normala a unei asemenea rame era : 55 + 56 + 57 + 57 + 56 + 55 
Date tehnice:
Putere: 1870 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

A mai existat o varianta "imbunatatita" construita prin anii '89-'90 tot la Electroputere Craiova.
Date tehnice:
Putere: 2720 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

Singurul lucru care se mai poate vedea din aceste rame sunt 55-urile care stau pe langa un gard in totala paragina prin Depoul de vagoane Grivita :(.
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Ianuarie 2010, 15:50:47
Fotografii cu aceste trenuri/automotoare nu deti?
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 16:05:53
Detin, da nu sunt ale mele :D risti? 8)
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Ianuarie 2010, 16:15:24
Detin, da nu sunt ale mele :D; risti? 8)
DA!
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 16:21:50
Gata :) sa traiti am inteles :D dar repet, nu sunt ale mele, le-am primit si eu la randul meu.

Prima poza este cu primul model, a doua poza cu cel imbunatatit, in a treia poza este la hala la Electroputere, unde se pot observa in fundal niste IVA galbele, iar ultima poza este cum au ajuns :(
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Ianuarie 2010, 16:25:19
55-urile erau vagoanele de tractiune cu motor si pantograf, 56 la fel iar 57 erau cele 2 vagoane. Aceste EMU-uri au fost construite din 1974 si nu mai sunt in serviciu. Compunerea normala a unei asemenea rame era : 55 + 56 + 57 + 57 + 56 + 55 
Date tehnice:
Putere: 1870 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

A mai existat o varianta "imbunatatita" construita prin anii '89-'90 tot la Electroputere Craiova.
Date tehnice:
Putere: 2720 kW;
Viteza maxima: 120 km/h. 

Singurul lucru care se mai poate vedea din aceste rame sunt 55-urile care stau pe langa un gard in totala paragina prin Depoul de vagoane Grivita :(.
Gata :) sa traiti am inteles :D dar repet, nu sunt ale mele, le-am primit si eu la randul meu.

Prima poza este cu primul model, a doua poza cu cel imbunatatit, in a treia poza este la hala la Electroputere, unde se pot observa in fundal niste IVA galbele, iar ultima poza este cum au ajuns :(

Ma scuza ca va intreb: Din datele tehnice observ ca era un automotor electric. Unde avea pantograful situat (pe ce vagon, clasa)?
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 16:27:13
Pe vagonul 2 si penultimul. Adica cele numerotate cu 55. In a doua poza se poate observa intr-un plan un pic mai indepartat pantograful.
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 16:28:14
Dar de obicei se mergea cu ele pe acelasi principiu ca la locomotive. Era ridicat doar pantograful din spate pentru a minimaliza pagubele in caz de rupere a sa ;)
Titlu: Raspuns: Clasa 55
Scris de: IASMIN SANDU din 30 Ianuarie 2010, 16:35:11
Dar de obicei se mergea cu ele pe acelasi principiu ca la locomotive. Era ridicat doar pantograful din spate pentru a minimaliza pagubele in caz de rupere a sa ;)

Modul de amplasare a pantografului este asemenator cu ramele de metrou Bombardier Movia. Deschiderea pantografului este identica cu cel montat pe locomotivele clasa 43 si 44 (BOBICA).