Forumul Asociatiei Ro-Trans
TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Tramvaie RATB => Subiect creat de: David din 04 Ianuarie 2014, 20:06:32
-
Noul BUCUR LF-CA #411 in probe la statia Bd.Ferdinand, orele 10:57.
-
#411 in DUDESTI in a doua zi de la livrare:
-
De iesit pe traseu a mai iesit? Sau de luni cand se va reveni la normal?
-
#411 in aceasta dimineata:
-
#411 in aceasta dimineata:
-
#411 in aceasta dimineata:
Noile senzori de pe usa ce impiedica inchiderea usilor atata timp cat calatorii stationeaza in dreptul usilor:
-
Un nou model de pasaj de trecere intre tronsoane (burduf):
-
Noile senzori de pe usa ce impiedica inchiderea usilor atata timp cat calatorii stationeaza in dreptul usilor:
Sa inteleg ca acei senzori nu dau voie usilor sa se inchida daca stau in ea,da? Ce facem cand e aglomeratie? Va dati seama cat se sta in statii pana poate inchide usile si pleca?
Un nou model de pasaj de trecere intre tronsoane (burduf):
Mi se pare o prostie acele scaune puse fata in fata la mijlocul vagonului.Cand e aglomeratie acolo nu se poate sta,dar daca se sta esti calcat in picioare,sau primesti genti in cap cu toate ca stai pe un loc...E prea stramt acolo,parerea mea scaunele trebuiau puse tot pe lung...
P.S: Cate vagoane avem trase pe dreapta in afara de #406? Un update?
-
Nu prea sunt de acord cu tine. Eu merg zilnci cu tramvaiul 1 si implicit si cu LF-uri si iti pot spune ca puhoiul de oameni stationeaza in dreptul usilor din segmentele A si B, dar odata trecut de puhoi ai sa vezi ca in capetele tramvaiului si in segmentul C este gol si prinzi locuri jos si la ora de varf. Asta se datoreaza in principal oamenilor in varsta ca prefera sa se posteze in fata scarilor decat sa urce pe acele scari.
-
Tronsonul B ar fi trebuit sa fie fara scaune.
Totodata lipsa usii din fata face ca in tronsonul A sa apara un "fund de sac'' unde nu se prea baga nimeni, poate numai cei care merg pe distante suficient de lungi si nu-i deranjeaza sa faca un drum de 2 ori - unul pana la vatman si al doilea sa coboare pe prima usa din fata disponibila.
-
Tronsonul B ar fi trebuit sa fie fara scaune.
Totodata lipsa usii din fata face ca in tronsonul A sa apara un "fund de sac'' unde nu se prea baga nimeni, poate numai cei care merg pe distante suficient de lungi si nu-i deranjeaza sa faca un drum de 2 ori - unul pana la vatman si al doilea sa coboare pe prima usa din fata disponibila.
Tronsonul C poate vrei sa zici... Trebuie plasate scaune....
-
nu.e gresit :o
-
Ce sa fie gresit ?
Am spus bine, in tronsonul B ar trebui sa nu fie scaune ( tronsonul din mijloc, acolo unde este boghiul purtator, acum e destul de clar ? ).
-
Din cate stiu, se aplica aceiasi numerotare ca si la V3A...
Adica, partea din fata, cea cu cabina vatmanului este A
Partea din spate, este B.
Iar partea din mijloc, este C.
Gen: A.C.B.
Si ca sa fac un mic offtopic, la care sper sa nu mai primesc raspunsuri, au fost construite total aiurea fara usa nr1, in fata chiar langa cabina vatmanului.
Faptul ca usa nr1 este putin mai in spate, face ca multi calatori sa nu urce pe acele trepte in incinta vagonului, de frica sa nu ramana acolo blocati, din cauza inghesuielii calatoriilor.
Iar daca in tronsonul C (ala din mijloc) daca nu puneau scaune, ce puneau? lasau loc liber?
Si daca lasau loc liber, tot inghesuit era, deoarece sub scaune, este boghiul ala mic si ciudat, zis si "truc purtator" sau cum i-o mai zice.
Care nu este chiar asa de... Low Flour.
Ce imi place la 411, este ca are amaratii aia de senzori la usi.
Dar tot o data ma gandesc, si la cat de aglomerate pot fi, si la oameni care stau in usa (ca nu mai au unde sa urce), iar usa nu o sa se inchida... ca deh avem senzori.
Si daca tot fac offtopic, inca un lucru care le dezavantajeaza, in interior, observam ca sunt prea inalte (asta din cauza Low Flour)
Ceea ce face ca interiorul tramvaiului pe timp de iarna, sa fie un fel de container pe roti.
Aerotermele, nu fac fata sa incalzeasca vagonul, iar in tronsonul C, sunt niste aeroterme mai ciudate, care abia daca sufla un grad de caldura.
Parerea mea fata de Lf-urii, cel putin pe timp de iarna, este ca sunt niste frigidere pe roti.
-
411 va face azi poze pentru calendar 2014 in depou cu manipulanta ;D :D ;D :D
-
411 va face azi poze pentru calendar 2014 in depou cu manipulanta ;D :D ;D :D
De unde stii?Si cand va aparea calendarul 2014?
-
va aparea pe 12 martie.am aflat de la sefii ratb-ului
-
va aparea pe 12 martie.am aflat de la sefii ratb-ului
Destul de tarziu.
-
Astazi la ora 15 l-am vazut in traseu.
-
Este zilnic pe linia 1.
-
Este zilnic pe linia 1.
Ramura: Sura Mare-Pasaj Basarab-Iancului
-
I-a fost montata placuta originala de inmatriculare.
-
#411
-
#411 la datorie pe linia 1(Iancului)
-
#411 la datorie pe linia 1(Iancului)
De ce ii faci poze numai din spate?
P.S: De ce s-a facut topic separat pentru #411?
-
Pentru ca vagonul este diferit fata de cealalta serie. Va rog sa vorbiti in CAFENEAUA RO-TRANS despre cum realizati pozele. Multumesc.
-
#411 la Banu Manta 28-Ian-2014:
-
Momentan, sta pe dreapta de peste 2 saptamani din cauza bordurilor :D :D :D.
-
Arata bine #411 in reclama la bere.
-
411 astazi intre Apaca si Razoare.
(https://farm8.staticflickr.com/7362/14147024625_8afc671e1f.jpg) (https://flic.kr/p/ny8cxF)411 (1) (https://flic.kr/p/ny8cxF) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2905/14143709061_de76dcdd76.jpg) (https://flic.kr/p/nxQcWM)411 (2) (https://flic.kr/p/nxQcWM) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
-
411 astazi intre Apaca si Razoare.
(https://farm8.staticflickr.com/7362/14147024625_8afc671e1f.jpg) (https://flic.kr/p/ny8cxF)411 (1) (https://flic.kr/p/ny8cxF) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
(https://farm3.staticflickr.com/2905/14143709061_de76dcdd76.jpg) (https://flic.kr/p/nxQcWM)411 (2) (https://flic.kr/p/nxQcWM) by Ilie Alex (https://www.flickr.com/people/88606703@N05/), on Flickr
L-am vazut si eu pe la iancului si cu aceasta ocazie te felicit ! :)
-
#411 pe retragere azi
-
Dupa Testele si Probele cu Afer....
Capacul a fost scos pentru a se verifica purtatorul
-
Dupa Testele si Probele cu Afer....
Capacul a fost scos pentru a se verifica purtatorul
Vagonul a fost incarcat cu saci de nisip si oameni pentru a putea simula incarcatura maxima a tramvaiului. Sa vedem cateva imagini de pe 20.08.2014 de la Piata Rahova si Depou ALexandria cu #411:
-
Si acuma este la Depoul Alexandria sau sa intors la Dudesti?
-
Dudesti,Tot ce e nou ajunge la Dudesti.
-
#411 azi la Sura Mare
P.S : Dimineata a fost si 413 in traseu,dupa care s-a retras,iar 412 a circulat toata ziua dar n-am apucat sa-l pozez.Cu alta ocazie apropiata.
-
#411,azi,la traseu
-
#411 la mall vitan,azi
-
#411 azi la traseu
-
A revenit la traseu de vreo 2-3 zile si #411. Acesta circula alaturi de #412 si #413...momentan.Urmeaza sa revina si celelalate la traseu pentru ca intre timp au mai sosit din piese,si uleiuri...
-
#411 la traseu
A revenit s #409...era pe 1 viilor,ieri.