Forumul Asociatiei Ro-Trans
Atelier - modelism si diorame => Atelierul "Oleco Motors" => Subiect creat de: OLECO din 22 Octombrie 2010, 01:39:37
-
Am ajuns cu comenzile si la productia vagonului de tramvai dublu articulat V3A Clasic (1971).
Am unele nelamuriri si apelez la ajutorul celor care cunosc amanunte despre acest model de tramvai.
a) Am observat ca exista diferente la partea din fata, deoarece unele tramvaie au 4, 2 sau niciun semnalizator lateral. Care varianta este cea corecta?
Mai jos expun poze gasite pe net pentru a-mi sustine afirmatia.
fara semnalizatoare laterale
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/fata06farasemnalizatoare.jpg)
2 semnalizatoare laterale (postate stanga/dreapta deasupra farurilor)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/fata04-11semnalizator.jpg)
4 semnalizatoare laterale (postate stanga/dreapta 2 deasupra farurilor si 2 sub faruri)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/fata082semnalizatoare.jpg)
b) Tot in fata, farurile au rame cromate sau rosii?
c) Stiu ca in spate, intre cele doua blocuri optice, exista o lampa mai mica. Ce culoare era aceasta? Rosie, galbena sau gri?
Va multumesc anticipat pentru ajutor.
-
Avand schema de constructie, am inceput sa tai peretii laterali. Deocamdata am facut peretii de pe partea usilor. Urmeaza sa finisez marginile geamurilor si dupa aceea incep sa tai si peretii de pe partea geamurilor.
-
Am continuat sa decupez peretii de pe partea opusa usilor. Din greseala la unele colturi, am "sapat" cam mult, dar in final nu se va mai observa unde am gresit.
-
Presupun ca varianta cu 2 semnalizatoare este cea corecta.
-
Foarte interesant proiect, mult succes, Ovidiu ! ;)
-
:-[ :-X
-
Presupun ca varianta cu 2 semnalizatoare este cea corecta.
Si eu cred la fel.
-
Foarte interesant proiect, mult succes, Ovidiu ! ;)
Multumesc!
-
:-[ :-X
Merci frumos, Andrei! Sincer, eu le stiam de semnalizatoare, dar la cat ma pricep eu la date tehnice... ;D
-
Am definitivat rotile, urmand doar sa mai atasez autocolantul.
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OLECO%201/V3A01.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A15.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A16.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A17.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A18.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A19.jpg)
Urmeaza constructia boghiurilor.
-
Placa bordului este gata.
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20diverse/Detalii%20makete/V3A-bord.png)
-
Am construit primul boghiu, dar n-am fixat definitiv piesele pe el. Am vrut sa vad mai mult daca se integreaza pe latimea sinelor si daca se invart rotile.
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A20.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A21.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/OM%20-%20machete%20construite/Macheta%20tramvai%20V3A%20Clasic%20-%201971/V3A22.jpg)