28 Martie 2024, 14:02:11

Mesaje Recente

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
91
In prezent, linia nu mai apartine de Autobaza Ferentari, apartinand de Autobaza Obregia.
92
Linia de autobuz, 124, a fost DESFIINTATA, pe data de 01.01.2020, datorita faptului ca aceasta avea un numar mic de calatori.
93
Linia a fost prelungita de pe data de 5 martie 2022, pana la Piata Unirii 1. Traseul fiind urmatorul:


– pe sensul spre „Piața Unirii”: Terminal „Zeţarilor”, Prelungirea Ferentarilor, Str. Toporaşi, Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Pod Timpuri Noi, Splaiul Unirii (malul stâng), Bd. Mircea Vodă, Str. Sfânta Vineri, Bd. Corneliu Coposu, rond Piaţa Unirii, capăt de linie „Piaţa Unirii 1”;

– pe sensul spre „Zețarilor”: Piaţa Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sfânta Vineri, Bd. Mircea Vodă, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Șos. Giurgiului, Str. Toporaşi, Prelungirea Ferentarilor, terminal „Zeţarilor”.

94
Atelierul GR@SSY / Re: Pregatiri, idei, propuneri
« Ultimul mesaj de Aguila Real 09 Noiembrie 2022, 06:32:38 »
Frumos, mult succes  ;D

Merci mult. Orice propunere / idee este bine venita.
95
Atelierul GR@SSY / Re: Pregatiri, idei, propuneri
« Ultimul mesaj de Aguila Real 09 Noiembrie 2022, 06:31:07 »
AM REUSIT in sfarsit sa inchid circuitul de sus. Ma duc sa ma imbat, revin...
96
Atelierul GR@SSY / Re: Pregatiri, idei, propuneri
« Ultimul mesaj de Andrei 31 Octombrie 2022, 15:34:02 »
Frumos, mult succes  ;D
97
Traseele si mobilitatea RATB / Re: Linii de autobuze naveta/temporare (6xx)
« Ultimul mesaj de Andrei 31 Octombrie 2022, 15:10:12 »
Începând de marți, 01 noiembrie 2022, linia de troleibuz 66 va fi suspendată, iar pentru preluarea călătorilor va fi înființată linia navetă de autobuz 667.

Detalii aici: https://tpbi.ro/linia-66-suspendata-temporar-tpbi-infiinteaza-linia-naveta-667/
98
Autobuze RATB / Mercedes-Benz Citaro Hybrid.
« Ultimul mesaj de Andrei 31 Octombrie 2022, 10:57:36 »
Date tehnice - Autobuz Mercedes Citaro C2 (O530) Hybrid
Locuri pe scaune:
Locuri în picioare:
Total: 108

Dimensiuni
Lungime [mm]: 12.135
Lățime [mm]: 2.550
Înălțime [mm]: 3.150
Ampatament [mm] 5.900
Dimensiune anvelope: 275/70 R 22,5
Consolă față [mm]: 2.805
Consolă spate [mm]: 3.430
Cerc de bracaj [mm]: 21.214
Unghi de gardă față [°] 7
Unghi de gardă spate [°] 7

Motor termic
Motor termic: Mercedes-Benz OM 936h
Normă de poluare UE: Euro VI
Sistem BlueEfficiency Power, tehnologie diesel SCR BlueTec®, sistem de injecție combustibil – Common Rail
Putere max. [kW]: 220 la 2.200 rpm (299 c.p.)
Cilindree [cm3]: 7.698
Nr. cilindri / dispunere: 6 / în linie
Cuplu maxim [Nm] la turația 1.200 Nm la 1.200 rpm
Transmisie, tip: Transmisie automată Voith, Voith DIWA 854.6, 4 trepte
Masa transmisiei [kg]: 334

Motor electric
Puterea nominală [kW]: 14
Cuplu maxim [Nm]: 220
Tensiunea nominală [V]: 48
Alimentare: supercapacitori montaţi pe acoperiş

Tren de rulare
Sistem de direcție: Servodirecție ZF
Punte față, tip ZF, suspensie independentă
Punte motoare, tip ZF punte portal

Frâne
Frână de serviciu: Sistem electronic de frânare cu frâne cu disc
Frână de încetinire: Retarder integrat
Sistem de frânare electropneumatic (EBS)
Sistem anti-blocare (ABS)
Program electronic de stabilitate (ESP®)
Cameră video pentru marșarier
Sistemul de control al presiunii din anvelope

Mase
Capacitate rezervor combustibi/aditiv AdBlue [l] 210 / 27
Masă totală admisă [kg] 19.000
Punte față [kg]: până la max. 7.500
Punte motoare [kg]: 13.000

Climatizare
Putere sistem de răcire spațiu pasageri [kW]: treapta de bază: 32 kW / treapta de confort: 39 kW
Putere sistem de încălzire spațiu pasageri [kW] 38
Putere sistem de răcire spațiu șofer [kW]: 8 (4 electric)
Agent răcire: R-134a
Putere sistem de încălzire spațiu șofer [kW]: 22

Uși
Nr. uşi: 3
Înălțime urcare ușă [mm] 320
Lățime ușă [mm]: 1.250
Înălțime podea culoar central față de carosabil [mm]: 370
99
Atelierul GR@SSY / Re: Pregatiri, idei, propuneri
« Ultimul mesaj de Aguila Real 16 Octombrie 2022, 12:31:50 »
Se lucreaza intens la finalizarea traseului de jos.
Intre timp am hotarat ca pe traseul de sus sa fie o singura linie, dublata de o linie secundara doar sus de tot, la altitudinea maxima.
100
Atelierul GR@SSY / Pregatiri, idei, propuneri
« Ultimul mesaj de Aguila Real 10 Octombrie 2022, 04:35:12 »
Salutare tuturor,
Am lipsit vreo 10 ani din peisajul modelismului feroviar, dar sunt hotarat sa o iau din nou de la 0.
Fara intrebari tampite legate de trecut, am vandut absolut tot. Deci 0 barat!

Cu greu am reusit sa gasesc un loc propice pentru diorama, camera in care am inceput montajul este folosita ca si depozit...
In fine - placa osb 10mm - 2500 x 1250 mm, placa polistiren extrudat de 10mm si un "Covor iarba primavara verde de lunca" (Noch 00265).
Majoritatea produselor folosite (case, gari, etc), precum si marea majoritate a materialului rulant sunt luate (si vor fi luate in continuare) de la trennet si trains addicted.
O buna parte din sine (aproape toate) au fost luate de pe OLX de la Misu din Ghencea (pasionat de trenulete, in retragere).

Revenind - start set digital HO 59013 - 1 x loco  Diesel BR 218, 2 x vagon persoane IC, 1 x Elektrolok BR 185, 3 x vagon gondola.
Terasamentul din set nu va fi folosit, il voi face manual.

Plecam de la (totul este piko):
- Sina curba R1 HO 55211 - 20 buc
- Sina curba R2 HO 55212 - 30 buc
- Sina curba R9 HO 55219 - 20 buc
- Sina dreapta G231 mm HO 55201 - 40 buc
- Sina dreapta G239 mm HO 55200 - 15 buc
- Macaz drept stanga HO 55220 - 7 buc
- Macaz drept dreapta 55221 HO - 7 buc
- Macaz curb stanga HO 55222 - 5 buc
- Macaz curb dreapta HO 55223 - 5 buc
- Macaz WY HO 55226 - 1 buc
- Macaz 3 cai HO 55225 - 1 buc
- Incrucisare K15- HO 55440 - 1 buc
- Si multe altele care nu le am contorizate (R1 si R2 de 7,5g, R4, G107, 115, 119 - cate 5-6 din fiecare)

Am atasat ideea initiala, facuta cu WinTrack. Dar sunt cateva nemultumiri, lucru care m-a facut sa ma gandesc sa modific traseul acesta, din mai multe considerente:
1. nu este facut la scara 1:1, diorama mea este mai mica cu aproape 50 cm si pe lungime, dar mai ales pe latime (problema!)
2. am folosit pe alocuri linii R1, si nu e bine. EA60 HORA (care urmeaza sa apara) nu poate rula pe R1.

Luni sau marti o sa vina tovarasul meu vechi, Veterinaru', cu care am lucrat la diorama de acum 10 ani, si o sa ne sfatuim in privinta traseului final.
Pana atunci, cine are idei, sa le impartaseasca.

Poze
1. Planul inital complet
2. Planul parter (a se observa bucla de schimbare directie)
3-5. Poze incipiente (gara va fi cea principala - revin cu poze si la restul cladirilor pe care le-am facut in ultimele zile)
6. O mandrie de pod! Sa dea dreq daca il mai gasesc. Este faller parca. Probabil nu va avea loc pe diorama (e prea inalt, nu cred ca ajung la 24 cm).
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]