Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul Feroviar (CAILE FERATE ROMANE) => Stiri si evenimente feroviare => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 17 Iunie 2009, 22:20:09

Titlu: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: IASMIN SANDU din 17 Iunie 2009, 22:20:09
Aspecte neplacute/placute.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 24 Septembrie 2009, 02:53:04
Haideti ca sparg eu gheata:

La vagonul 2 de dormit al A1821, Bucuresti - Arad & Venetia, am vazut un compartiment cu un geam intors. Halal conditii ne ofera CFR-ul...
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 30 Noiembrie 2009, 20:41:15
Pai sincer avand in vedere ca directia de vagoane de la Cfr nu mai are director de vreun an si nimanui nu ii pasa de ce se intampla pentru ca un lucru stricat e mai usor de vandut decat unul functional....nu ma mira nimic...maine-poimaine o sa vedem vagoane de personal pe ic si tot asa... :D
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: AlexYo din 30 Noiembrie 2009, 20:51:42
Haideti ca sparg eu gheata:

La vagonul 2 de dormit al A1821, Bucuresti - Arad & Venetia, am vazut un compartiment cu un geam intors. Halalt conditii ne ofera CFR-ul...

Sa stii ca la vagoanele noi, conditiile sunt MULT mai bune decat la DB, OBB, MAV, FS, SNCF. Acel vagon de dormit era un MU 1973 care a avut parte doar de vopsitorii . Iti dai seama ca cineva tot se va ocupa odata de acea problema. Totusi este urat ca apar asa vagoane pe internationale. Strica imaginea CFR-ului.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 30 Ianuarie 2010, 12:52:26
Am eu o chestie, la care este placut de neplacuta prostia afisata :D Poza este facuta pe un vagon clasa 26-16.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 31 Ianuarie 2010, 23:11:40
Personalul 7023, Bucuresti Nord - Wien West BF.?  :o :o :o
Incredibil, doar in Romania poti sa observi astfel de perle.  ;D :D Cate luni face pana in Viena? :D ::)
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 01 Februarie 2010, 10:46:57
Personalul 7023, Bucuresti Nord - Wiena West BF.?  :o :o :o
Incredibil, doar in Romania poti sa observi astfel de perle.  ;D :D Cate luni face pana in Viena? :D ::)

CFR INFRASTRUCTURA....mereu surprinzatoare compania asta :D (de ei tin tabelele astea la fel ca toata gara si toaaaatee liniile noastre de "mare viteza") 8)
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Martie 2010, 09:33:02
Cateva locomotive EA aveau la inceput un fel de toaleta, compusa dintr-un pisoar!
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 27 Martie 2010, 22:44:09
Toate drumurile duc la Sighisoara?  ???
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 28 Martie 2010, 20:33:53
Pai a devenit un gen de "toate drumurile duc la Roma" :D si nici macar nu a inceput festivalul medieval :D.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: Adrian Dorofte din 18 Aprilie 2010, 23:51:39
Cum in fiecare saptamana circul cu trenul pe ruta Bucuresti-Brasov, astazi, asteptand plecarea spre Capitala cu R 832, am fost extrem de surprins sa vad ca la ora 14:00, in Gara Brasov, a sosit R 347 Dacia Express, cu o intarziere de, ATENTIE, 2 ore si 40 de minute. Ca urmare, R 832 a plecat cu vreo 2-3 minute intarziere, pentru ca 347-le avea prioritate la plecare si in plus, trebuia sa ia un oarecare avans.

Frumos, nu? >:( >:( >:(
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: zofei.2006 din 19 Aprilie 2010, 14:55:36
003-1 se defectese si se mesterea de zor la el, cred ca au cazut capete ca a intarziat R 471- 472 Bucuresti Nord - Budapesta Keleti, via Satu Mare.
Titlu: Modificare orar R 346 si R 827/836
Scris de: Adrian Dorofte din 02 Mai 2010, 18:50:21
Pe cei de la departamentul de PR al CFR Calatori ii dor degetele si mainile, altfel nu inteleg de ce oare nu au anuntat printr-un comunicat oficial de presa despre modificarea orarelor de circulatie a rapidelor 346 Dacia Express (Wien Westbf.) si 827/836 (Sibiu/Cluj Napoca). Mai nou, R 346 pleaca la ora 15:15 din Bucuresti Nord, iar R 827/836 la ora 16:00. Practic, e un fel de viceversa. Dar tot trebuia anuntat.

P.S.: Nu stiu exact de cand a intervenit schimbarea, insa eu unul am observat-o astazi cand veneam dinspre Brasov cu R 832. Ma asteptam sa mai zabovim o vreme in Campina pentru a lasa cale libera lui 827/836 dinspre Ploiesti, pentru ca intre Campina si Floresti Prahova se circula pe un singur fir si de regula, 832-ul mai intotdeauna intarzie grosolan. Insa astazi nu a fost cazul sa mai stam in Campina dupa celalalt tren, ci am plecat. Ma asteptam sa vad 827/836-le asteptandu-ne la Floresti, insa nimic. Am vazut IDM-ul iesind din gara pentru a semnaliza permisiunea de trecere a celuilalt tren, insa in cele din urma, nu a trecut trenul la care ma asteptam ci Dacia. In schimb, 827/836 tocmai pleca din Ploiesti Vest cand am ajuns eu acolo.

Schimbarea poate fi vizualizata online pe Infofer (http://www.infofer.ro/).
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 08 Iulie 2010, 00:21:55
Trenurile "Dragonul Rosu" fac zilnic cate 4 curse intre Bucuresti Nord - Bucur Obor si retur. Pana la trenul de pranz (plecare din Bucuresti Nord la ora 13:12) vagonul incepe sa devina o pubela de gunoi:
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: Elful din 17 August 2010, 22:02:04
  Salutare.
  Aseara, la casa de bilete din Ploiesti Vest nu mi-am putut cumpara bilet de tren, pentru A1746 la reducere, pe motiv ca stampila universitatii este patrata si nu rotunda, iar doamna de la ghiseu mi-a spus ca s-a dat dispozitie de la minister sa nu se mai accepte astfel de legitimatii cu astfel de stampile. Aceeasi legitimatie am folosit-o si cu o saptamana in urma la P3001 si A1746 in Nord si in Predeal. Am fost apoi in Ploiesti Sud si acolo mi-am putut lua bilet fara probleme la A1656, nemaicontand forma stampilei de pe legitimatie.
  Stie cineva ceva despre asta?
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: Silviu88 din 17 August 2010, 23:21:19
Trebuia sa o iei tare pe proasta aia si sa-i zici ca vrei sa vorbesti cu seful de tura sau vreun sefut ca imediat se putea sa ai bilet la reducere.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 18 August 2010, 09:17:44
Nu primeai nimic. Asa e legea. Cele care ti-au dat bilet pana acum, erau de pe alta planeta(chestie care sincer nu ma mira). Toate facultatile din Romania au stampila ROTUNDA si nu PATRATA, deci chestia asta nu are nici o treaba cu CFR-ul, ci are cu facultatea.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 18 August 2010, 09:25:10
Nu primeai nimic. Asa e legea. Cele care ti-au dat bilet pana acum, erau de pe alta planeta(chestie care sincer nu ma mira). Toate facultatile din Romania au stampila ROTUNDA si nu PATRATA, deci chestia asta nu are nici o treaba cu CFR-ul, ci are cu facultatea.
Si ce lege este?!? Spuneti-o ca sa o cautam pe net. Este usor sa spui exista o lege (sa speram ca este si scrisa) decat sa eliberezi un bilet redus.
Nu vi se pare ca casierita respectiva (care doarme cu legile sub perna) incearca sa "construiasca" o filiera mita catre nas. In acest caz de fata m-as fi dus la nas si i-as fi dat dansului cei 9,7 lei de pe bilet dac statul nu doreste sa ii primeasca. De aceea se dezvolta bine privatii (inclusiv la marfa).


Trebuia sa o iei tare pe proasta aia si sa-ai zici ca vrei sa vorbesti cu seful de tura sau vreun sefut ca imediat se putea sa ai belet la reducere.
Crezi ca mai exista vreun "sefut" la ora 19:15 ??? ?
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 19 August 2010, 10:13:54
Si ce lege este?!? Spuneti-o ca sa o cautam pe net. Este usor sa spui exista o lege (sa speram ca este si scrisa) decat sa eliberezi un bilet redus.
Nu vi se pare ca casierita respectiva (care doarme cu legile sub perna) incearca sa "construiasca" o filiera mita catre nas. In acest caz de fata m-as fi dus la nas si i-as fi dat dansului cei 9,7 lei de pe bilet dac statul nu doreste sa ii primeasca. De aceea se dezvolta bine privatii (inclusiv la marfa).

Ai de gand sa mergi pe incredere si sa accepti ce am zis, ok, nu ai de gand, nu mai este problema mea. Cand toti iti zic ca asa este, le accepti parerea mai ales fiind in necunostiinta de cauza. E ca in vorba aia romaneasca: "cand 2 iti zic ca esti beat, te duci si te culci". Nu pot fi toti prosti si doar unii destepti.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 19 August 2010, 13:26:06
Ai de gand sa mergi pe incredere si sa accepti ce am zis, ok, nu ai de gand, nu mai este problema mea. Cand toti iti zic ca asa este, le accepti parerea mai ales fiind in necunostiinta de cauza. E ca in vorba aia romaneasca: "cand 2 iti zic ca esti beat, te duci si te culci". Nu pot fi toti prosti si doar unii destepti.
Daca astazi am purtat discutia cu un sef de tren (care elibereaza si dansul bilete in tren) si a spus ca nu exista o astfel de directiva (cu stampila patrata, de culoare roz/albastru sau alte bazaconii de acest gen).
Ieri am vb cu un prieteni de la comercialul garii de nord si dansul a dezmintit acesta lege.
Eu tot cred ca, in curand, vom fi nevoiti de sistem sa platim calatoria direct la "nasi".
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: vlaicuandrei din 19 August 2010, 19:45:00
Bine frate, plateste tu ce vrei unde vrei, ca vad ca refuzi sa intelegi ca nu e stiuta legea si asa nu ajungem nicaieri.
Titlu: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 22 August 2010, 10:31:34
Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 22 August 2010, 10:31:51
Va doresc calatorie placuta!

FILM  (click pe imagine pentru a rula):
(http://i629.photobucket.com/albums/uu20/Iasmin_Sandu/CFR%20filme/th_8f3289c4.jpg) (http://s629.photobucket.com/albums/uu20/Iasmin_Sandu/CFR%20filme/?action=view&current=8f3289c4.mp4)
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Elful din 01 Septembrie 2010, 16:17:28
Ce mai vedem pe la CFR:  >:( >:( >:(

Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 04 Septembrie 2010, 17:09:42
"IMPEGATII GARII"  adulmecand ORIENTUL EXPRESS:-[:

Vorba unui calator: This is ROMANIA ??? ?
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Trainspotter Europe din 04 Septembrie 2010, 17:15:16
Bravo Elful ai fost pe faza :)
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Trainspotter Europe din 04 Septembrie 2010, 17:15:57
Iasmine, aia sunt "feroviarii" cei mai buni prieteni ;))
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 09 Septembrie 2010, 14:56:40
Vechiul scaun al fostului Ministru al Transportului Berceanu a fost adus in Gara de Nord pentru a fi casat!  ;D
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Elful din 16 Septembrie 2010, 18:20:48
Osii de vagon de marfa tip Rgs fara sabotii de frana ( noua tehnologie CFR Marfa este de a se opri... in primul tren din fata  :D :D )
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Elful din 16 Septembrie 2010, 18:35:02
S-au casat si discurile rosii? Sau au fost furate de tigani pentru fier vechi?
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Cristian din 16 Septembrie 2010, 18:38:42
Esti rau!  :D

Este noua tehnologie in materie de sisteme de franare pentru vagoanele de marfa: Batul de la matura si sarma.

Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 16 Septembrie 2010, 22:13:20
Esti rau!  :D

Este noua tehnologie in materie de sisteme de franare pentru vagoanele de marfa: Batul de la matura si sarma.


Abia astept orele de franare cu domnul PRODECAN!  :-*
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 20 Octombrie 2010, 21:31:23
Vagonul .... al trenului A 1644:
Titlu: Raspuns: Ce filme gasim pe net...
Scris de: Ilie Alexandru din 26 Octombrie 2010, 23:05:55
Asta-i mai tare ca LDH'u :D :D :D :D :D

Titlu: Raspuns: Ce filme gasim pe net...
Scris de: IASMIN SANDU din 26 Octombrie 2010, 23:17:08
Asta-i mai tare ca LDH'u :D :D :D :D :D



CE LDH, mai tare ca "mitica muncitorul!" O fi bagat si suntarile?!
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: Adrian Dorofte din 30 Octombrie 2010, 14:25:52
Ca de obicei, vinerea plec la Brasov. Cu IC 531, care imi dovedeste ca are o trasa destul de idioata, pentru ca de fiecare data opreste sa dea prioritate altor trenuri, cu toate ca acelea au rang inferior de cele mai multe ori(exceptie face R 347, care in putinele lui zile bune, nu ne pune probleme). Cu toate ca ieri Dacia a trecut spre Bucuresti inainte sa ajunga trenul in care eram sa ajunga la Ploiesti Vest (uau, oare de cand nu a mai circulat asa bine?), la un moment dat m-am trezit ca ne oprim in Campina. Si da-i si lupta si asteapta la un semnal care refuza sa mai indice libera trecere. A fost refractar la aceasta provocare "inedita" timp de vreo de 50 minute...

In tot acest rastimp, la cruce, au trecut pe langa noi automotorul de diagnoza Plasser & Theurer (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,2708.0.html), o izolata de la CFR Marfa si P 3004 tras 'la dubla' de 40-0781-1 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,130.msg100045821.html#msg100045821) ('la roata' era o portocala Clasa 82 ???). Intr-un final, ametita aia de IDM-ista din gara a catadicsit sa aduca foile pentru mecanic la semnat. E drept, si ea si-a dat seama ca a exagerat un pic cu intarzierea. Pe banii lu' MOI si ai altor zeci de nefericiti care asteptau precum bovinele in staul sa o ia din nou din loc. Evident ca, dupa aproape o ora de zacut degeaba, IC-ul si-a pierdut toata prioritatea. Asadar, de pe la 14:55 cand am parasit in sfarsit Campina, nu am mers foarte mult pana sa ne oprim din nou, de data aceasta in Comarnic, ca sa asteptam trecerea lui 832. Trecere care s-a petrecut pe la vreo 15:30-15:40. Povestea s-a repetat la Valea Larga cu P 3006, ajungand intr-un final la Sinaia pe la 16:20. De aici incolo am fost macar mai norocos(i), pentru ca trenul nu s-a mai oprit decat in statiile unde avea planificate opriri, recte Azuga si Predeal. La Brasov, am ajuns la 17:30, cu mult dupa ora normala de sosire - 15:51.

Fotografii din Campina, realizate pe 29 octombrie 2010:
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 31 Octombrie 2010, 09:13:06
Nunta in Gara CHITILA:

ANUNT VOCAL: (TATATATATATTT) CFR Calatori ureaza casa de piatra noilor insuratei!!!
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 31 Octombrie 2010, 09:13:45
Ca de obicei, vinerea plec la Brasov. Cu IC 531, care imi dovedeste ca are o trasa destul de idioata, pentru ca de fiecare data opreste sa dea prioritate altor trenuri, cu toate ca acelea au rang inferior de cele mai multe ori(exceptie face R 347, care in putinele lui zile bune, nu ne pune probleme). Cu toate ca ieri Dacia a trecut spre Bucuresti inainte sa ajunga trenul in care eram sa ajunga la Ploiesti Vest (uau, oare de cand nu a mai circulat asa bine?), la un moment dat m-am trezit ca ne oprim in Campina. Si da-i si lupta si asteapta la un semnal care refuza sa mai indice libera trecere. A fost refractar la aceasta provocare "inedita" timp de vreo de 50 minute...

In tot acest rastimp, la cruce, au trecut pe langa noi automotorul de diagnoza Plasser & Theurer (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,2708.0.html), o izolata de la CFR Marfa si P 3004 tras 'la dubla' de 40-0781-1 (http://www.ro-trans.org/index.php/topic,130.msg100045821.html#msg100045821) ('la roata' era o portocala Clasa 82 ???). Intr-un final, ametita aia de IDM-ista din gara a catadicsit sa aduca foile pentru mecanic la semnat. E drept, si ea si-a dat seama ca a exagerat un pic cu intarzierea. Pe banii lu' MOI si ai altor zeci de nefericiti care asteptau precum bovinele in staul sa o ia din nou din loc. Evident ca, dupa aproape o ora de zacut degeaba, IC-ul si-a pierdut toata prioritatea. Asadar, de pe la 14:55 cand am parasit in sfarsit Campina, nu am mers foarte mult pana sa ne oprim din nou, de data aceasta in Comarnic, ca sa asteptam trecerea lui 832. Trecere care s-a petrecut pe la vreo 15:30-15:40. Povestea s-a repetat la Valea Larga cu P 3006, ajungand intr-un final la Sinaia pe la 16:20. De aici incolo am fost macar mai norocos(i), pentru ca trenul nu s-a mai oprit decat in statiile unde avea planificate opriri, recte Azuga si Predeal. La Brasov, am ajuns la 17:30, cu mult dupa ora normala de sosire - 15:51.

Fotografii din Campina, realizate pe 29 octombrie 2010:


Este ceva normal pe la CFR... Ce o fi facut "impiedicata" in acest timp?!
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: Adrian Dorofte din 31 Octombrie 2010, 09:34:50

Este ceva normal pe la CFR... Cio fi facut "impiedicata" in acest timp?!

Cred ca a juisat impreuna cu seful de statie... :D
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Adrian Dorofte din 04 Noiembrie 2010, 13:13:05
CFR se pliaza pe dorinta omului  ???

Ca urmare a "numeroaselor" solicitari primite din partea calatorilor, incepand cu data de 4 noiembrie 2010, CFR Calatori introduce in circulatie trenul Accelerat 1535 pe ruta Bucuresti Nord - Praga/Cracovia ...  :D
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 04 Noiembrie 2010, 21:16:55
CFR se pliaza pe dorinta omului  ???

Ca urmare a "numeroaselor" solicitari primite din partea calatorilor, incepand cu data de 4 noiembrie 2010, CFR Calatori introduce in circulatie trenul Accelerat 1535 pe ruta Bucuresti Nord - Praga/Cracovia ...  :D

Si ce garnitura credeti ca va circula pe acest TREN? O rama Z  :D :D!!!
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Ilie Alexandru din 04 Noiembrie 2010, 23:15:11
Saraca 895 ce a ajuns sa traga :'( :'(

Vorba autorului:"Pai...e tot o locomotiva :) ...aradeni nu tin cont daca e delfina, Taurus, Phoenix sau ce o mai fi....e locomotiva ? merge si e in stare buna ? ...la munca cu ea ;))"

Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 05 Noiembrie 2010, 08:38:37
Saraca 895 ce a ajuns sa traga :'( :'(

Vorba autorului:"Pai...e tot o locomotiva :) ...aradeni nu tin cont daca e delfina, Taurus, Phoenix sau ce o mai fi....e locomotiva ? merge si e in stare buna ? ...la munca cu ea ;))"


Si brasovenii fac personale cu ele, daca titularii sunt repartizati la duble + un tren de persoane spre Miercurea Ciuc sau Sf. Gheorghe... Pana cand nu le iau privatii.
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: Adrian Dorofte din 05 Noiembrie 2010, 20:52:38
Si brasovenii fac personale cu ele, daca titularii sunt repartizati la duble + un tren de persoane spre Miercurea Ciuc sau Sf. Gheorghe... Pana cand nu le iau privatii.

Vrei sa fii glumet, nu? Banuiesc...

Brasovenii nu trimit niciodata pe personale Delfine, caci nu au cum, fiind deja prea ocupati cu acceleratele, rapidele si IC-urile. Pe personalele care pleaca din Brasov catre Transilvania poti vedea masini gen 105, 242, 008, 004, tricolore si altele.
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 06 Noiembrie 2010, 12:24:44
Vrei sa fii glumet, nu? Banuiesc...

Brasovenii nu trimit niciodata pe personale Delfine, caci nu au cum, fiind deja prea ocupati cu acceleratele, rapidele si IC-urile. Pe personalele care pleaca din Brasov catre Transilvania poti vedea masini gen 105, 242, 008, 004, tricolore si altele.
In fine!
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 31 Ianuarie 2011, 09:11:35
A 1895 Bucuresti Nord - Titu - Deva?  :D ;D :D ;D
Pardon, A 1895 Bucuresti Nrd - Titu - Craiova...  ;D
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: Shinkasen din 13 Octombrie 2011, 20:52:46
Unul din lucruriile neplacute pe care le face CFR-ul este ca baga vagoane destinate trenuriilor personale, pe trenuri accelerat sau rapid (20-31, 26-16 spre exemplu), plus ca unele modernizari sunt facute de mantuiala si probabil ca mai presus de toate trebuia modernizata calea de rulare a trenuriilor, ca sa nu mai circule trenu prin unele locuri cu 20-30 km/h, desi prin acelasi loc se putea circula cu 80-100 km/h acum cativa ani.
Acum mai bine de o saptamana am circulat pana la Reghin, intr-un vagon 20-49 in care am cam inchetat de frig, ca mergea aerul conditionat care autoclimatiza (daca s-ar putea numi asa) vagon la 24 de grade Celsius conform spuselor cotrolorului, desi daca erau 18 grade si fiind ca eram la acel compartiment comun de la mijloc in unele statii era curest ca stateau usiile deschise (cele de la capatele de coridorului fiind defecte), intr-o statie in care am facut cruce cu acceleratul de Sighetul Marmatiei (care are in compunere si vagoane de Vatra Dornei), vagoanele 1 si 3 dupa locomotiva erau vagoane 20-31 pe un accelerat de noapte (in gandul ma gandeam ce naspa). Cand m-am intors acu cateva zile, surpriza pe la clasa a doua erau vagoane 20-31, care sunt oribile nu ai loc unde sa pui un bagaj ceva mai mare, aspect de autobuz in interior (daca nu de maxi-taxi), scaune tari, daca esti o persoana scunda, cu anumite probleme fizice iti e greu sa te urci in acest vagon de pe un peron care e la nivelul sinei, desi recent modernizat acel vagon in care eram scartaia din toate incheieturile si se auzea o bateaie in podea in anumite momente, pana si controlori se chinuiau cu acest tip de vagon, ca dupa ce l-au cuplat cu trenul de Baia Mare, unele cabluri stateau iesite aiurea pe la garnitura aceea dintre vagoane si dupa aia controlori s-au apucat de desfundat closetul, care aparent din ce vorbeau ei nu era prima oara, mai apoi m-am dus in alt vagon un 20-49 in care ma tras curentul la urechea stanga. In orice caz ti se face sila sa mai calatoresti cu CFR-ul, e chinuitor si ia foarte mult sa ajungi dintr-un loc intr-altu, in urma cu 15 ani iti lua 7 ore cu acceleratul de la Bucuresti la Deda acuma iti ia cu 2-3 ore mai mult.
Titlu: Raspuns: Ce mai vedem pe la CFR (ASA da... ASA NU)
Scris de: IASMIN SANDU din 26 Decembrie 2011, 00:04:15
Cu vidanja in GARA DE NORD:  :D ;)
S-a cam imputit CFR-ul...  :-\ :'(
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute
Scris de: IASMIN SANDU din 04 August 2012, 08:22:24
Calatoresc la ora actuala cu Regio 9011 si-am ramas tablou cand supracontrolul a taiat bilet la toti calatori!
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: IASMIN SANDU din 06 August 2012, 15:04:30
Afisiaj...
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: IASMIN SANDU din 02 Septembrie 2012, 14:38:51
Cum sa te urci cu canapeaua in tren?
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: IASMIN SANDU din 26 Decembrie 2012, 08:20:47
Hotie la drum mare pe bani calatorilor


In urma cu cateva minute am dorit sa cumpar un bilet Cfr Calatori de la Automatul de bilete din Gara de Nord.
Cert este faptul ca la finalizarea tranzactiei nu mia fost eliberat nici biletul nici chitanta.
Amabilitatea  unei angajate Cfr calatori m-a ajutat sa imi elibereze biletul cu pricina si sa prind trenul din Gara Basarab.
Cert este faptul ca nu sunt singurul pagubit dupa spusele sefei de la Comercial.
La intoarcere catre capitala voi lua privati. (Rt, Tfc)
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Adrian RATB din 26 Decembrie 2012, 09:37:08
Hotie la drum mare pe bani calatorilor


In urma cu cateva minute am dorit sa cumpar un bilet Cfr Calatori de la Automatul de bilete din Gara de Nord.
Cert este faptul ca la finalizarea tranzactiei nu mia fost eliberat nici biletul nici chitanta.
Amabilitatea  unei angajate Cfr calatori m-a ajutat sa imi elibereze biletul cu pricina si sa prind trenul din Gara Basarab.
Cert este faptul ca nu sunt singurul pagubit dupa spusele sefei de la Comercial.
La intoarcere catre capitala voi lua privati. (Rt, Tfc)
In automate si... femei sa n-ai incredere.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: IASMIN SANDU din 03 Ianuarie 2013, 00:21:14
GENIAL!!!!


Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Andrei din 03 Ianuarie 2013, 10:59:22
3 locomotive, pentru 2 vagoane? Am uitat ca in Romania se poate orice. Putea sa cupleze macar 1 singura locomotiva ca avea tractiune suficienta. Da nu 3.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Adrian RATB din 03 Ianuarie 2013, 11:11:50
3 locomotive, pentru 2 vagoane? Am uitat ca in Romania se poate orice. Putea sa cupleze macar 1 singura locomotiva ca avea tractiune suficienta. Da nu 3.
Unde-s multi, puterea creste :P :o
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Andrei din 03 Ianuarie 2013, 18:08:39
Unde-s multi, puterea creste :P :o

Da adevarul asta este, dar era suficienta 1 singura locomotiva.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Adrian RATB din 03 Ianuarie 2013, 18:26:30
Da adevarul asta este, dar era suficienta 1 singura locomotiva.
Eu am vazut o data o locomotiva pentru 20 si ceva de vagoane :o
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Andrei din 03 Ianuarie 2013, 20:10:35
Eu am vazut o data o locomotiva pentru 20 si ceva de vagoane :o

Pai vezi? Aia cum putea sa traga 20 de vagoane, si asta nu poate sa traga macar 2 vagoane? Romania tara tuturor posibilitatilor.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Adrian RATB din 03 Ianuarie 2013, 20:39:44
Pai vezi? Aia cum putea sa traga 20 de vagoane, si asta nu poate sa traga macar 2 vagoane? Romania tara tuturor posibilitatilor.
Te-ai convins, da? :o 8)
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Andrei din 03 Ianuarie 2013, 20:44:33
Te-ai convins, da? :o 8)

Intr-un fel da.
Titlu: Raspuns: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: Adrian RATB din 03 Ianuarie 2013, 20:48:01
Intr-un fel da.
Off topic incheiat.
Titlu: Re: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: IASMIN SANDU din 01 August 2013, 07:42:38
Vagonul 26-16 113 modernizat in anul 2009 a avut parte de niste peticiri cu vopsea de culoare NEAGRA.

Pacat de ele ca au ajuns in aceasta stare dupa nici 4 ani de exploatare:
Titlu: Re: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: mariusm2009 din 20 Septembrie 2013, 15:17:19
Atentie cand fotografiati de pe pasarela dintre Calea Giulesti (Prunaru) si Calea Grivitei, mai exact la Griro spre zona unde se formeaza trenurile. Am avut intentia sa fotografiez o locomotiva LDH, m-a vazut un angajat al CFR care probabil se ocupa cu schimbarea macazului si a vrut sau chiar a aruncat cu o piatra din terasament spre mine. Nu am apucat sa vad deoarece a fugit repede dupa ce a strigat "Pleaca ba de acolo!". Avand in vedere ca eu am facul Liceul CFR, mama a lucrat in CFR, bunicul meu ar fi fost chiar sef de gara pe undeva pe la Pasarea, cunosc foarte bine ca la calea ferata regulile de siguranta circulatiei si a muncii sunt foarte stricte. Probabil acest individ nu stie de aceste reguli. Incidentul a avut loc in data de 27 august a.c. Mentionez ca pana la acea data nu am mai avut nici un incident cu angajatii CFR. Recunosc ca in ultima vreme numai astfel de mesaje am postat dar observ ca de la o vreme lumea devine din ce in ce mai reticienta si mai agresiva la vederea unei persoane cu aparat foto. :(
Titlu: Re: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: mariusm2009 din 20 Septembrie 2013, 15:29:11
In date de 8 septembrie 2013, m-am intors de la Brasov cu trenul IR1636. Procurasem bilete cu ceva timp inainte, 2 locuri fata in fata la fereastra fiind impreuna cu sotia mea - locurile 76, 77. Cand am urcat in vagon am constatat ca unul din locuri nici nu era in vagon, locul 77, dar in schimb era 78. Fiind primii in vagon am intrebat conductorul care ne-a raspuns ca s-a schimbat vagonul si ne-a redistibuit pe alte locuri, binenteles... despartiti. Asa au patit si ceilalti calatori. Scandalul mare a inceput de la Busteni cand s-a urcat "grosul" calatorilor spre Bucuresti. Dupa o serie de mutari de pe un loc pe altul ca la scoala, unii calatori au constatat ca se dadusera chiar si 2-3 bilete pe acelasi loc, iar unii care urcasera de la Predeal sau Brasov au fost nevoiti sa se mute cu tot cu bagaje in alt vagon unde... binenteles locurile erau ocupate de alti calatori mutati din alta parte :-[
Titlu: Re: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: andrei11 din 21 Septembrie 2013, 20:56:25
Recunosc ca nu am mai circulat de foaaaarte mult timp cu trenul, dar biletele nu se elibereaza computerizat pe intreaga retea ? Cel putin pe M 200 / M 300 ?
Dublarea locurilor mi se pare imposibila... 8)
Precizez, nu neg evenimentul, dar calculatorul nu poate elibera de 2 / 3 ori acelasi loc.
Incurcatura cred ca provine ca au schimbat tipul vagonului, si presupun ca vagonul aflat in circulatie efectiva avea mai putine locuri decat cel programat sa circule.
Titlu: Re: Aspecte neplacute/placute. Carcoteli.... // Asa DA, asa NU
Scris de: roby123 din 21 Septembrie 2013, 22:42:06
Recunosc ca nu am mai circulat de foaaaarte mult timp cu trenul, dar biletele nu se elibereaza computerizat pe intreaga retea ? Cel putin pe M 200 / M 300 ?
Dublarea locurilor mi se pare imposibila... 8)
Precizez, nu neg evenimentul, dar calculatorul nu poate elibera de 2 / 3 ori acelasi loc.
Incurcatura cred ca provine ca au schimbat tipul vagonului, si presupun ca vagonul aflat in circulatie efectiva avea mai putine locuri decat cel programat sa circule.

Si eu cred ca tot la fel s-a intamplat.