Forumul Asociatiei Ro-Trans
Siemens IMPERIO => Siemens IMPERIO => Subiect creat de: IASMIN SANDU din 24 Octombrie 2011, 01:22:54
-
Urmarile introducerii in circulatie a vagoanelor Siemens Imperio la RATB
-
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BUCURESTI intentioneaza sa achizitioneze 30 de tramvaie SIEMENS IMPERIO produse in colaborare cu Astra Vagoane Arad la uzina "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU".
Tramvaiele vor avea "dotari de lux" care vor respecta normele europene de transport, printe care amintim: instalatie CLIMATRONICA de AC atat la vatman cat si la calatori, sisteme inteligente de diagnoza montate si pe ramele DESIRO si Locomotivele SIEMENS CFR CALATORI Clasa 45, sistem de franare pe rori independente.
Tramvaiul va fi adaptat pe calea de rurare Bucuresteana de circa 1435 mm primul vagon de tramvai va fi lansat oficial in mai putin de 4 luni.
La ora actuala, in "Fabrica de Tramvaie Lizeanu" se afla in stadiu de productie 4 tramvaie Imperio.
Tramvaiele SIEMENS imperio vor inlocuii tramvaiele "Cehoslovace" Tatra care se afla in exploatare de peste 40 ani, noile bijuterii vor ajunge in Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului RATB.
Dupa cum am amintit mai sus noil tramvaiele Siemens Imperio produse pentru RATB vor ajunge numai la Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului ratb astfel:
- tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Dudesti vor ajunge la Dep. Alexandria.
- o mare parte din tramvaiele V3A ale Dudestiului vor fi impartite intre Bucuresti Noi, Titan, Depoul Militari, exceptie facand Dep. Alexandria care va primi doar CHOPERE.
- Alexandria va avea parc complet numai de tramvaie CH-PPC+ V3A-93-CA.
- tramvaiele V3A-93 FAUR din Alexandria vor si repartizatre spre Militari inlocuind tramvaiele Tatra.
-
Ajung la Depoul Dudesti?! ce model comanda, cel cu patru burdufuri? daca e cel cu 4 burdufuri, ar trebui pus la un depou aproape de linia 41, care la unele ore ii supraglomerata, nu pe alta linie care poate trece si pe unde nu-i modernizata linia si e intr-o stare jalnica (ca un exemplu cum e linia pe Bulevardul Dimitrie Pompei, unde zici ca mananca tramvaiul din drum).
-
Ajung la Depoul Dudesti?! ce model comanda, cel cu patru burdufuri? daca e cel cu 4 burdufuri, ar trebui pus la un depou aproape de linia 41, care la unele ore ii supraglomerata, nu pe alta linie care poate trece si pe unde nu-i modernizata linia si e intr-o stare jalnica (ca un exemplu cum e linia pe Bulevardul Dimitrie Pompei, unde zici ca mananca tramvaiul din drum).
Modelul cu 2 burdufuri -- 3 tronsoane.
-
Nu s-ar putea duce toate FAUR-urile la Militari, sau n-are capacitate pentru 52 de tramvaie? Si cu EPC-urile, aceeaasi intrebare.
Mie mi-ar placea un parc uniform pentru depouri. Adica este mult mai simplu ca un depou sa detina un tip (sau 2, depinde) si este si mult mai ok. Toate EPC-urile (10 la numar) ar trebui sa fie trimise la Militari dupa parerea mea.
De exemplu, nu inteleg cum s-a ratacit un FAUR in parcul Colentinei, asa hai-hui.
Totusi sunteti 100% siguri ca cele 30 IMPERIO se duc la Dudesti, se zvoneste ca s-ar re-moderniza halele Alexandriei special pentru ele -- s-avem in vedere si ca se spunea la inceput ca vor circula pe 41, deci ar avea o logica. ;)
PS, nu puteau sa aleaga si ei un model mai lung?! Nu stiu de ce ne este asa frica de tramvaie lungi, de troleibuze/autobuze articulate... Intr-un amarat de Imperio scurt de abia daca incap 150 de persoane. ???
-
Terminati sa mai scrieti remarcile bolnave ale domnului '' pasaj basarab ''.
La Alexandria nu vor ajunge Imperio. ALEXANDRIA nu va avea parte de remodernizare!
-
Stiu ca nu este topic pt asa ceva dar Lf-urile 401-405 vor ramane in dudesti ?
-
Stiu ca nu este topic pt asa ceva dar Lf-urile 401-405 vor ramane in dudesti ?
Productia de LF va ramane in Dep. Dudesti.
-
Ca o parere personala ar trebuie modernizat urgent in caz ca se vor aduce aceste vagoane la Depoul Dudesti calea de rulare de pe Calea Dudesti pentru ca linia de acces la acest depou nu este modernizata.Si doi la mana pe cand se preconizeaza venirea acestor vagoane la Dudesti ? In primavara!?...
-
Ca o parere personala ar trebuie modernizat urgent in caz ca se vor aduce aceste vagoane la Depoul Dudesti calea de rulare de pe Calea Dudesti pentru ca linia de acces la acest depou nu este modernizata.Si doi la mana pe cand se preconizeaza venirea acestor vagoane la Dudesti ? In primavara!?...
Care venire?! Ca nici nu s-a facut licitatia, si ne-oficial nici nu se stie de ea. S-asteptam mai intai prototipurile.
-
Care venire?! Ca nici nu s-a facut licitatia, si ne-oficial nici nu se stie de ea. S-asteptam mai intai prototipurile.
Mai vrei licitatie?
Ai fost si tu in hala de productie si sti bine ce se zvonea!
-
O curiozitate a mea ar fi vagoanele care vor fi produse pentru Bucuresti va fi mai lung decat cel prezentat la Arad (ca lungime) ca la latime sigur astea de Bucuresti vor fi mai late deoarece in primul rand terasamentul liniei nu e acelasi.
-
O curiozitate a mea ar fi vagoanele care vor fi produse pentru Bucuresti va fi mai lung decat cel prezentat la Arad (ca lungime) ca la latime sigur astea de Bucuresti vor fi mai late deoarece in primul rand terasamentul liniei nu e acelasi.
NU o sa fie nici mai lungi si in niciun caz mai late!! Poate vrei sa zici ECARTAMENT nu TERASAMENT. Uite iti dau un exemplu, la Bucuresti avem Tatre, dar si la Iasi si la Arad avem (am avut) Tatre desi au linie metrica (ecartament = 1m), si nici gand sa fie Tatrele noastre mai late. Tramvaiele sunt aceleasi, se schimba doar boghiurile.
Si nu o sa fie mai lungi modulele, deci daca se alege varianta cu 3 corpuri o sa fie la fel, daca se alege cu 3+n corpuri logic ca o sa fie mai lungi.
;)
-
NU o sa fie nici mai lungi si in niciun caz mai late!! Poate vrei sa zici ECARTAMENT nu TERASAMENT. Uite iti dau un exemplu, la Bucuresti avem Tatre, dar si la Iasi si la Arad avem (am avut) Tatre desi au linie metrica (ecartament = 1m), si nici gand sa fie Tatrele noastre mai late. Tramvaiele sunt aceleasi, se schimba doar boghiurile.
Si nu o sa fie mai lungi modulele, deci daca se alege varianta cu 3 corpuri o sa fie la fel, daca se alege cu 3+n corpuri logic ca o sa fie mai lungi.
;)
V-am atasat o pzoa cu fluxul tehnologic, dar se pare ca nimeni nu a observat=o sau deslusit-o. :o
-
V-am atasat o pzoa cu fluxul tehnologic, dar se pare ca nimeni nu a observat=o sau deslusit-o. :o
Ba da, am vazut ca-s cu 5 corpuri, dar tu cu trastatura ta ai zis ca-s cu 3.
-
Dupa parerea mea daca vagoanele vor fi lungi ca cele de la Arad nu prea fac mare realizare in sensul ca la ce aglomeratie este la noi.Viitoarele tramvaie la noi ar trebui sa fie mult mai lungi pentru a putea acoperi o statie" intreaga" de calatori.Ca daca acel tramvai nu i-a mai toti calatorii si in urma vine altul si ala la fel de plin,care mai este realizarea? Asta in cazul liniilor 1.41.32 deoarece mai tot timpul statiile sunt arhipline(cum stiti si voi de asemenea).
-
Ca Tatra 4R nu vor mai exista tramvaie in Bucuresti, beliti bine ochii la cele din Oradea, ei au stiut sa le pastreze si alearga cu ele in fiecare zi, au calea de rulare impecabila, beneficieza de un transport in comun rapid si eficient, la noi nu va fi niciodata asa, uitati-va la cata lume valideza cardurile la urcarea in mijlocul de transport? In Oradea toti care se urca composteaza bilet, e cu totul o alta educatie, asa ca noile tramvaie vor fi facute tot "ROMANESTE" ca asta-i viata la noi, in loc sa REFACA calea de rulare ei cumpara sau se lauda ca fabrica vagoane noi, sunt atat de cretini in cat nu se pot uita la altii care au procedat logic: VREI VAGOANE NOI, INTAI REPARA CALEA DE RULARE, asta daca vrei garantie..sau le repari tot cu ranga ca acum 100 de ani?
Sa nu mai vorbesc de Tatra 4R care inca mai circula cu brio si in tara natala Slovacia, anul asta am fost in Bratislava, am circulat cu ele cateva zile la rand, merg de n-au treaba, dupa mine sunt cele mai nervoase tramvaie.
Astia de la RATB daca vroiau ceva nou nu se mai c**e pe ei cu fabrica de tramvaie Lizeanu, cumparau direct Siemens LF care e cu mult peste ce vor sa faca sau incearca sa faca.
Asa ca dragi pasionati asistam la distrugerea celor mai bune tramvaie bucurestene care fac serviciu din anii' 70 si care cand au fost aduse in Bucuresti la testele de circulatie au rulat cu viteza de 100 km/h.
Daca nu intelegi istoria, nu poti percepe viitorul...
-
Se stie ceva chiar ca si zvon cand va ajunge primul vagon de acest tip la Dudesti? La sfarsitul carei luni ceva in sensul asta informatii stie cineva?Intreb pentru ca chiar sunt curios sa vad cand intra un vagon pe poarta depoului Dudesti.
-
Se stie ceva chiar ca si zvon cand va ajunge primul vagon de acest tip la Dudesti? La sfarsitul carei luni ceva in sensul asta informatii stie cineva?Intreb pentru ca chiar sunt curios sa vad cand intra un vagon pe poarta depoului Dudesti.
Toate aceste informatii vor fi anuntate in prealabil la timpul potrivit.
-
Zboara un zvon cum ca primele 5 bucati de astfel de tramvaie ar ajunge la Depoul Dudesti pana la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie.Doi la mana ar mai circula un zvon cum ca s-ar dori modernizarea caii Dudesti pentru aducerea acestor vagoane in siguranta.Primul segment de modernizare ar fi cel de la intersectia Dristor cu Mihai Dristor cum ar fi si normal pentru ca pe acolo vor intra vagoanele.Nu ma intrebati daca e 100% la suta adevarat dar cel putin ca zvon asa se aude.Multumesc.
-
Zboara un zvon cum ca primele 5 bucati de astfel de tramvaie ar ajunge la Depoul Dudesti pana la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie.Doi la mana ar mai circula un zvon cum ca s-ar dori modernizarea caii Dudesti pentru aducerea acestor vagoane in siguranta.Primul segment de modernizare ar fi cel de la intersectia Dristor cu Mihai Dristor cum ar fi si normal pentru ca pe acolo vor intra vagoanele.Nu ma intrebati daca e 100% la suta dar asa umbla ca zvon.Multumesc.
-
Zboara un zvon cum ca primele 5 bucati de astfel de tramvaie ar ajunge la Depoul Dudesti pana la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie.Doi la mana ar mai circula un zvon cum ca s-ar dori modernizarea caii Dudesti pentru aducerea acestor vagoane in siguranta.Primul segment de modernizare ar fi cel de la intersectia Dristor cu Mihai Dristor cum ar fi si normal pentru ca pe acolo vor intra vagoanele.Nu ma intrebati daca e 100% la suta adevarat dar cel putin ca zvon asa se aude.Multumesc.
in mare parte acea portiune este modernizata doar curba ar mai trebui schimbata in fata depoului linia este schimbata si la intersesctie si cativa metri pe calea dudesti (din intersectie)
-
Dupa cum am amintit mai sus noil tramvaiele Siemens Imperio produse pentru RATB vor ajunge numai la Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului ratb astfel:
- tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Dudesti vor ajunge la Dep. Alexandria.
- o mare parte din tramvaiele V3A ale Dudestiului vor fi impartite intre Bucuresti Noi, Titan, Depoul Militari, exceptie facand Dep. Alexandria care va primi doar CHOPERE.
- Alexandria va avea parc complet numai de tramvaie CH-PPC+ V3A-93-CA.
- tramvaiele V3A-93 FAUR din Alexandria vor si repartizatre spre Militari inlocuind tramvaiele Tatra.
A-si avea doua intrebari de pus si anume:
1.Nu era vorba ca si craiovencele vor ajunge la Militari?Doar cele de Faur?
2.Daca Alexandria va avea parcul format doar din CH-PPC,Dudestiul va avea parcul format doar din Bucur LF si Imperio ?
-
A-si avea doua intrebari de pus si anume:
1.Nu era vorba ca si craiovencele vor ajunge la Militari?Doar cele de Faur?
2.Daca Alexandria va avea parcul format doar din CH-PPC,Dudestiul va avea parcul format doar din Bucur LF si Imperio ?
1. Daca se incadreaza in gabaritul depoului vor ajunge si ele la Militar.
2. Aceasta mutare se va efectua in timp.
-
A-si avea...
aÈ™ avea ;)
-
Abia astept sa-l vedem si pe liniile din Bucuresti ! Arata chiar foarte bine.
http://www.youtube.com/watch?v=ybuYPsFbCOA
http://www.youtube.com/watch?v=9DAF0UlukdU&feature=related
-
Abia astept sa-l vedem si pe liniile din Bucuresti ! Arata chiar foarte bine.
http://www.youtube.com/watch?v=ybuYPsFbCOA
http://www.youtube.com/watch?v=9DAF0UlukdU&feature=related
Se mai aude ceva de proiect sau il inchide definitiv?
-
Se mai aude ceva de proiect sau il inchide definitiv?
Momentan proictul este suspendat.
-
Ce tramvaie puteau circula prin București
Bucureștenii ar fi putut circula cu un tramvai Siemens, care ar putea fi folosit și ca metrou de suprafață, dar vor călători cu unitățile Bucur, de producție locală.
RATB construieşte cu Astra Vagoane Călători Arad un tramvai cu licenţă Siemens, dar nu poate cumpăra unitățile mai performante. Regia pune pe şine tramvaiul Bucur pe care-l produce singură pentru că este mai ieftin, scrie rtv.net.
BucureÅŸtenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens, mult mai rapid, dar vor circula cu Bucur, de producÅ£ie locală. Regia de Transport BucureÅŸti lucrează de doi ani la realizarea prototipului „Imperioâ€, un tramvai modern realizat împreună cu Astra Vagoane după un patent Siemens.
Până în primăvara acestui an, modelul 0 de Imperio ar trebui să fie gata, însă Regia nu are bani să-l cumpere, după cum a declarat Viorel Popescu, directorul RATB.
Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră, fiind recomandabil şi pentru folosirea ca metrou de suprafaţă. Capacitatea lui este de 300 de pasageri.
Bucur are podea joasă, aer condiţionat şi o capacitate de 300 de locuri. Însă, spre deosebire de Imperio, viteza maximă pe care o atinge un tramvai Bucur este de doar 50 de km/h.
http://b365.realitatea.net/news/ce-tramvaie-puteau-circula-prin-bucuresti/
Sa inteleg ca nici o sansa sa vedem anul asta un astfel de tramvai prin Bucuresti ?!
-
Ce tramvaie puteau circula prin București
Bucureștenii ar fi putut circula cu un tramvai Siemens, care ar putea fi folosit și ca metrou de suprafață, dar vor călători cu unitățile Bucur, de producție locală.
RATB construieşte cu Astra Vagoane Călători Arad un tramvai cu licenţă Siemens, dar nu poate cumpăra unitățile mai performante. Regia pune pe şine tramvaiul Bucur pe care-l produce singură pentru că este mai ieftin, scrie rtv.net.
BucureÅŸtenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens, mult mai rapid, dar vor circula cu Bucur, de producÅ£ie locală. Regia de Transport BucureÅŸti lucrează de doi ani la realizarea prototipului „Imperioâ€, un tramvai modern realizat împreună cu Astra Vagoane după un patent Siemens.
Până în primăvara acestui an, modelul 0 de Imperio ar trebui să fie gata, însă Regia nu are bani să-l cumpere, după cum a declarat Viorel Popescu, directorul RATB.
Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră, fiind recomandabil şi pentru folosirea ca metrou de suprafaţă. Capacitatea lui este de 300 de pasageri.
Bucur are podea joasă, aer condiţionat şi o capacitate de 300 de locuri. Însă, spre deosebire de Imperio, viteza maximă pe care o atinge un tramvai Bucur este de doar 50 de km/h.
http://b365.realitatea.net/news/ce-tramvaie-puteau-circula-prin-bucuresti/
Sa inteleg ca nici o sansa sa vedem anul asta un astfel de tramvai prin Bucuresti ?!
Fotografia mea!!!
Sunt un pic uimit de urmatoarea afirmatie: tramvaiul ese disponibi in 2 variante, cu un burduf, gen V2a si cu doua, V3A. De v2auri avem noi nevoie!?
-
Fotografia mea!!!
Sunt un pic uimit de urmatoarea afirmatie: tramvaiul ese disponibi in 2 variante, cu un burduf, gen V2a si cu doua, V3A. De v2auri avem noi nevoie!?
Poate cele ca V2a sunt mai ieftine. Dar spunea intr-un tipic "tramvaie lungi cat peronul" asta ar insemna V4a ?
-
Poate cele ca V2a sunt mai ieftine. Dar spunea intr-un tipic "tramvaie lungi cat peronul" asta ar insemna V4a ?
Normal ca sunt mai "ieftine" modelele cu doua tronsoane.
-
Fotografia mea!!!
Sunt un pic uimit de urmatoarea afirmatie: tramvaiul ese disponibi in 2 variante, cu un burduf, gen V2a si cu doua, V3A. De v2auri avem noi nevoie!?
Oricum anul asta e bine sa ne multumim cu cele 15 lf-uri promise,Imperio se lasa asteptat !
-
Oricum anul asta e bine sa ne multumim cu cele 15 lf-uri promise,Imperio se lasa asteptat !
Ce tot spuneam eu anterior! Productia de IMPERIO pt BUCURESTI NEM !!!
-
Inca O MARE TEAPA MARCA REGIA AUTONOMA DE TEMBELI DIN BUCURESTI ,ba luam proiectul si-l facem noi la Lizeanu cica impreuna cu Astra Arad,ba ca il facem la Arad ca este mai bine,ba ca amanam proiectul ca vom face noi LF-Bucur :D ,ba ca o sa-i lasam pe fraieri de calatori bucuresteni cu ochii in soare.Dar tineti minte am vazut ce scria mai sus colegul ranger tramvaie ca TATRA bucurestenul nu va mai vedea prea curand!!!!!Deci mai bine sa militam pe pentru modernizarea Tatrelor decat sa visam cai verzi pe pereti >:( >:(
-
tramvaie ca TATRA bucurestenul nu va mai vedea prea curand!!!!!Deci mai bine sa militam pe pentru modernizarea Tatrelor decat sa visam cai verzi pe pereti >:( >:(
+ 1 ;)
-
Ministrul pentru Mediul de Afaceri cere introducerea tramvaielor Astra Arad în București
http://b365.realitatea.net/ministrul-pentru-mediul-de-afaceri-cere-introducerea-tramvaielor-astra-arad-in-bucure-ti_186513.html
Ministrul delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, a transmis o scrisoare primarului general al capitalei, Sorin Oprescu, prin intermediul căruia i-a solicitat acestuia o întâlnire în care să discute posibilitatea achiziţiei de tramvaie produse de Astra Vagoane Arad pentru transportul în comun din Bucureşti, potrivit unui comunicat transmis vineri de Ministerul Economiei.
Tramvaiele produse de Astra Vagoane Arad nu sunt în funcţiune pe piaţa românească, însă au câştigat premiul I la o competiţie organizată la Berlin. Ministrul delegat Maria Grapini a avut o întâlnire cu reprezentanţii companiei arădene pentru găsirea unor soluţii pentru promovare tramvaielor produse de aceasta în România.
Unic fabricant de vagoane de călători în România, Astra Vagoane Arad este principalul furnizor de vagoane pe piaţa românească, pentru Căile Ferate Române. Compania colaborează şi cu firme de prestigiu din Europa, cum ar fi Alstom (Franţa) sau Siemens (Germania), livrând de asemenea vagoane şi componente de material rulant pentru Cehia şi Italia. Totodată, ASTRA Vagoane Arad s-a orientat către ţări din Orientul Mijlociu şi din Africa de Nord, derulând contracte atât pentru export de vagoane călători cât şi pentru transfer de know-how, prin stabilirea de relaţii de cooperare cu firme locale.