Forumul Asociatiei Ro-Trans

TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL BUCURESTI si JUDETUL ILFOV => Infrastructura rutiera, lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii => Subiect creat de: Matei din 30 Iunie 2011, 14:20:49

Titlu: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: Matei din 30 Iunie 2011, 14:20:49
In vara anului trecut au inceput lucrarile de constructie a pasajului denivelat care va face legatura intre Str. Nicolae Caramfil si Sos. Pipera; de asemenea, acest proiect include si supralargirea Soselei Pipera, astfel se va fluidiza traficul din acea zona aglomerata. Constructorul este firma Pa&Co.
Constructia acestui pasaj se va finaliza, cel mai probabil, pe la sfarsitul acestui an.

Stadiul lucrarilor la pasajul denivelat - 28 iunie 2011:
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: Matei din 30 Iunie 2011, 14:40:45
Stadiul lucrarilor la pasajul denivelat - 28 iunie 2011 (partea a doua):
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 05 Noiembrie 2011, 15:09:03
Se "trage tare" la acest pasaj pentru terminarea acestuia.Se lucreaza si la ora asta dupa cum se poate vedea.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 08 Noiembrie 2011, 14:37:14
Activitatea e intensa in continuare.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 11 Noiembrie 2011, 12:28:14
Se pare ca statia de tramvai a liniei 5 se va muta.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: IASMIN SANDU din 14 Noiembrie 2011, 23:00:36
Se pare ca statia de tramvai a liniei 5 se va muta.
Un lucru pozitiv sa reamplasezi statiile de tranvai in noua configuratie dupa constructia pasajului.  ;D
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 15 Noiembrie 2011, 15:23:50
Vin cu urmatoarele doua observatii din zona pasajului si anume:
1.In prima poza se poate observa cum autobuzul in cauza are probleme mari in a o lua la dreapta datorita noii statii amplasate(prost),astfel incurcandu-i si pe ceilalati participanti la trafic.
2.In a doua poza se poate observa cum autobuzul care face la dreapta ,nu poate lua virajul decat intrand si pe contrasens, astfel existand riscul foarte mare de a se produce un accident,deoarece cel care vine din sens-invers poate nu-l vede din timp sau alte cauze care pot produce un accident in aceea zona.Deci cu alte cuvinte un adevarat haos in aceea zona ,calcule proaste de fluidizare a traficului si mai nou statii prost amplasate astfel incurcand si mai tare traficul
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 19 Noiembrie 2011, 12:06:06
Se lucreaza destul de sustinut si astazi cu toate ca e o zi de sambata,ceea ce e foarte bine deci se poate.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 19 Noiembrie 2011, 13:37:11
Intrebare pentru lusica : deţii schema intersectiei la sol dupa terminarea santierului ? Daca o intuiesti si nu o poti transcrie intr-o schita contacteaza-ma pe MP. Sunt convins ca noul amplasament al statiei de tramvai corespunde cu schita finala a intersectiei, schita pe care sunt interesat sa o aflu.( Eu nu o stiu deocamdata ).
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 19 Noiembrie 2011, 14:09:21
Intrebare pentru lusica : deţii schema intersectiei la sol dupa terminarea santierului ? Daca o intuiesti si nu o poti transcrie intr-o schita contacteaza-ma pe MP. Sunt convins ca noul amplasament al statiei de tramvai corespunde cu schita finala a intersectiei, schita pe care sunt interesat sa o aflu.( Eu nu o stiu deocamdata ).

Poate fi adevarat ceea ce spui si anume ca noul amplasament al statiilor ar corespunde cu schita finala a intersectiei ,dar intrebarea ar fi de ce s-au grabit inca de pe acum cu statiile noi ? Pentru ca acum la ora actuala in zona e un adevarat haos.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 19 Noiembrie 2011, 14:58:49
1) Daca raspunzi la intrebarea de dinainte nu mai cita mesajul, este un non sens, este si cum ai citi o carte cu paragraful de dinainte tot timpul dublat, nu are logica.
2) Exista un plan de lucru - pe puncte / subpuncte / etape de lucru, aprobat de toti factorii implicati. Probabil se respecta acel plan de lucru. Daca nu-l stim, ne hazardam in supozitii fara suport. Pe de alta parte presiunea mare "de sus" este sa se dea drumul la circulatie la sol in mod normal cat mai repede posibil.
 Pe de alta parte trebuie sa ti cont ca s-a optat pentru varianta de neoprire totala a circulatiei pe timpul santieului. Nu stiu daca ai prins "Era Socialista" cand la o asemenea constructie se oprea total circulatia, deci nu mai era nici un fel de haos in santier. Spre exemplu cand s-au construit blocurile de locuinte de pe Soseaua Iancului ( si partial Sos Pantelimon ) s-a inchis pentru un an - un an si ceva toata Soseaua Iancului pur si simplu. De precizat ca toate blocurile s-au construit deodata, deci intr-un an au fost toate date in folosinta.
Asadar ce preferai, inchiderea totala a circulatiei in punctul de lucru, sau desfasurarea ei in continuare, dar evident in conditii de santier ?
Repet, detii  schema de circulatie acolo in final, ca ma intereseaza si pe mine ?.  Ar incapea un sensgiratoriu barosan acolo, sau nu ?  Sti sigur ca noul amplasament al statiei de tramvai este definitiv, sau tot provizoriu ? Te intreb pentru ca eu nu stiu si sunt interesat.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 20 Noiembrie 2011, 11:08:45
REPORTAJ: Pasajul Pipera, motivul de nervi din Nordul Capitalei - FOTO
De câte ori pe săptămână traversați nordul Capitalei pe bulevardul Barbu Văcăcrescu şi de câte ori nu vă enervați făcând acest lucru? Lucrările la pasajul Pipera pun la încercare la maximum răbdarea bucureștenilor. Capital a coborât în stradă pentru a vedea stadiul lucrărilor. Rezultatul? Ne mai așteaptă câteva luni de nervi.
Claxoane, aglomeraÈ›ie, moloz,  praf, pietoni care-È›i sar în față de te miri de unde. Nervi. Că este 8, 9 sau 9.30 dimineaÈ›a, tabloul este identic. DeÈ™i È™oseaua este prevăzută cu două benzi pe sens, de mai bine de un an de zile se circulă pe trei-patru, reducându-se la una când găurile È™i săpăturile din asfalt se întâlnesc cu refugiul de tramvai. Și atunci, din nou nervi. Cine trece primul? MaÈ™ina sau pietonul? Nu se È™tie niciodată, însă cu siguranță, PoliÈ›ia Rutieră nu pune piciorul în zonă.
Situația descrisă mai sus nu e de ieri, de azi; durează de 19 luni și, cel mai probabil, va mai dura încă trei luni. În urmă cu doi ani, Primăria Capitalei promitea locuitorilor – negru pe alb pe panourile metalice amplasate în apropierea intersecției Pipera cu Barbu Văcărescu - contruirea pasajului Pipera în 18 luni. Deadlineul perioadei era octombrie 2011. Șoferii și trecătorii care au drum zilnic pe Barbu Văcărescu mai au de așteptat pentru că primarul Sorin Oprescu a mutat termenul de finalizare către finalul anului 2011, însă, uitându-ne la stadiul lucrărilor, cel mai realist termen pare a fi februarie 2012, de altfel termenul din contract.
Până atunci, nervii sunt întinÈ™i la maximum, iar situaÈ›ia va fi mult mai dificilă odată cu venirea iernii. ÃŽn prezent, municipalitatea se chinuie să refacă refugiile de tramvai.  Linia de tramvai a devenit în ultimul an È™i jumătate o bandă în sine, spre dezamăgirea călătorilor obligaÈ›i să aÈ™tepte în staÈ›ie, în orele de vârf, chiar È™i jumătate de oră. Spre exemplu, dimineaÈ›a între orele 8 – 9.30, tramvaiul parcurge o staÈ›ie (de la Crystal Palace la intersecÈ›ia Pipera cu Barbu Văcărescu) în 15 minute.  Seara, când corporatiÈ™tii din nordul Capitalei se retrag de la job, autobuzul se deplasează la fel.
Din momentul apropierii termenului de finalizare, Capital a urmărit evoluția pasajului. În octombrie, încă se lucra de zor la pod. În prezent, prioritatea este infrastructura rutieră.

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/thsfgn-156674.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 20 Noiembrie 2011, 13:30:31
Chiar ca ne aflam in treaba cu asemenea reportaje. Da omleta fara sa spargi oua se poate ?
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 20 Noiembrie 2011, 14:57:10
Poate fi adevarat sau chiar este la ceea ce afirmi tu dar acum pot sa spun ca in zona este un adevarat haos.Mai bine o lasam asa deoarece chiar nu imi plac contradictiile si fiecare e liber la a spune si sustine ce parere are fiecare in parte.Multumesc.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 25 Noiembrie 2011, 12:09:58
Se lucreaza sustinut si anume au inceput montarea stalpilor de iluminat,acele borduri de montat.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 04 Decembrie 2011, 16:52:03
Cu toate ca azi este duminica se asfalteaza la "greu"bulevardul.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: Matei din 06 Decembrie 2011, 00:12:03
Se pare ca acest pasaj va fi inaugurat luna asta.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 08 Decembrie 2011, 13:26:47
O poza interesanta cu acest pasaj!
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 08 Decembrie 2011, 15:17:20
 ;D Si daca din intamplare camera "surprindea" un dinozaur ? Aceasta fotografie  trebuia sa apara la "Cafenea'' si nu la "Pasaj".
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 11 Decembrie 2011, 16:44:09
Cu toate ca astazi este duminca pasajul se asfalta,se trage tare ceea ce nu este rau .
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 17 Decembrie 2011, 16:28:20
Numărătoare inversă pentru inaugurarea Pasajului Pipera !

Lucrările la pasajul Pipera au intrat pe ultima sută de metri. Asfaltul a fost deja turnat pe pasaj, iar la sol procesul este în plină desfășurare. Primarul general, Sorin Oprescu, spune că pasajul va fi inaugurat până la sfârșitul anului.
Lucrările se apropie de sfârșit la pasajul Pipera. Se asfaltează, se amenajează intersecții și se realizează scuaruri noi. “Până la sfârșitul anului pasajul Pipera va fi gata. Vă vom pregăti o surpriză”, a precizat pentru B365.ro, primarul general, Sorin Oprescu. Edilu-şef spunea în mai că pasajul va fi terminat chiar mai devreme, în luna octombrie.

Termenul oficial de finalizare a lucrării expiră la sfârșitul acestui an, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.


http://b365.realitatea.net/news/numaratoare-inversa-pentru-inaugurarea-pasajului-pipera-a-fost-asfaltat-vezi-pasajul-de-la-inaltime/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 20 Decembrie 2011, 01:20:58
Peste 11 zile circulăm pe aici!
Pasajul peste Bd. Văcărescu şi Calea Floreasca va fi gata până de Revelion


Mult a fost, puţin a rămas. Pasajul suprateran de la intersecţia Şos. Pipera-Bd. Văcărescu e gata pentru inaugurare. Asfaltul a fost turnat, iar muncitorii lucrau ieri la ultimele retuşuri.

Construcţia măsoară 474 de metri lungime, va avea patru benzi de circulaţie (două pe fiecare sens) şi e realizată în paralel cu lărgirea Şoselei Pipera.

Podul s-a înălţat până la etajul al doilea al blocurilor din zonă, însă, potrivit Municipalităţii, acesta va fi dotat cu panouri antizgomot pentru a nu-i deranja pe locatari. Ieri, muncitorii făceau ultimele retuşuri şi turnau asfalt pentru crearea mai multor benzi de circulaţie.

Din dreptul sediului Direcţiei de Permise Auto şi până la Pasajul Pipera-Tunari, inaugurat în decembrie 2009, Şoseaua Pipera va fi mai lată cu patru benzi (de la două la şase).
Aici, traficul auto a avut de suferit un an şi jumătate din cauza şantierului. Chinul va lua sfârşit până de Revelion. Primarul general Sorin Oprescu a declarat că pasajul va fi inaugurat până la sfârşitul anului, în termenul celor 18 luni prevăzute în contractul semnat cu constructorii.

Toate lucrările realizate aici costă 142 de milioane de lei şi au fost finanţate din bugetul Primăriei Capitalei. Dacă această construcţie e un exemplu,nu la fel se poate spune de alte şantiere abandonate de Municipalitate.

Åžantiere abandonate

Străpungerea Doamna Ghica-Bd. Chişinău: a fost gândită pentru a lega cartierele Colentina şi Pantelimon. A fost abandonată de edili, deşi trebuia să fie gata în 2008. Primăria Capitalei a decis să reia lucrările la începutul acestei luni, după ce a organizat o nouă licitaţie.

Pasajul pietonal Eroii Revoluţiei: La piaţa cu acelaşi nume era prevăzut un pasaj pietonal de acces la metrou, cu ieşire spre cimitirul Bellu. Lucrarea a fost blocată din cauza firmei constructoare.

Staţia RATB de pe Pasajul Basarab: Pe cel mai mare pasaj din Capitală, Basarab, tramvaiele nu pot opri deoarece staţia RATB care a fost prevăzută aici nu a fost dată încă în folosinţă.
Edili spun că nu vor face acest lucru până când nu vor realiza şi trotuarul rulant care îi va duce pe călători direct pe peronul Gării de Nord.


http://www.click.ro/news/bucuresti/zile-circulam-vacarescti-floreasca_0_1306669466.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 21 Decembrie 2011, 21:31:43
S-a dat drumul la iluminatul de pe pod.Arata bine!
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 28 Decembrie 2011, 00:51:20
Vom circula pe pasajul Pipera peste câteva zile


Pasajul Pipera este aproape gata. Asfaltul a fost turnat în totalitate, iar acum se mai lucrează la vopsit şi la finisaje. Peste câteva zile, pe aici vom putea circula.
Pasajul suprateran are o lungime de 470 de metri şi începe de la intersecţia străzii Elena Caragiani cu şos Pipera, trece peste Calea Floreasca şi peste bd. Barbu Văcărescu şi coboară aproape de Direcţia de Permise. Are două benzi pe sens. Ieri, se lucra de zor la montarea gardurilor de protecţie, se vopseau şi se făceau ultimele finisaje, astfel că s-ar putea da drumul circulaţiei auto aici peste câteva zile. Paralel cu ridicarea podului, proiectul Primăriei Capitalei prevede şi lărgirea la şase benzi a şoselei Pipera între Calea Floreasca şi calea ferată Bucureşti-Constanţa. Numai că finalizarea acestor bretele va mai dura câteva săptămâni. Proiectul a costat aproape 25 de milioane de euro.



http://www.libertatea.ro/detalii/articol/circulatie-pasaj-pipera-371706.html



Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 28 Decembrie 2011, 19:44:12
Deja doi stalpi de iluminat sunt "arsi".Cred ca e a treia oara cand s-a aprins iluminatul pe pasaj si deja acesta face figuri !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 31 Decembrie 2011, 03:20:17
Pasajul Pipera, la cateva zile de inaugurare. Ce mai trebuie facut pana la deschidere

Mos Craciun nu i-a uitat pe soferii care vor sa ajunga din Bucuresti in cartierul Pipera. Le va scurta drumul, pentru ca le-a lasat cadou un pasaj, de care se vor bucura cel mai probabil in cateva zile.
Podul Barbu Vacarescu e gata, dar pana sa fie deschis circulatiei, va trebui sa treaca proba rezistentei.

Cine voia sa traverseze cartierul Aviatiei din Bucuresti avea nevoie de mult carburant si timp.
Intr-o zi de vacanta, intr-un interval orar mai putin aglomerat, am facut cu masina 8 minute de pe strada Moeciu, de la Cimitirul Herastrau pana la podul Pipera. Am stat blocati in trafic si am fost nevoiti sa o luam pe rute ocolitoare, ca sa ajungem la destinatie. Intr-o zi obisnuita din an, acest traseu este parcurs de soferi chiar si in 40 de minute.
Calvarul dureaza deja de mai bine de vreo 5 ani. Miile de romani care au ales sa se mute in Pipera stiu cat de greu era sa plece dinspre Bucuresti inspre nord. Astazi, pentru prima data, vom trece peste intersectie in loc sa stam la semafoare.

Cat ne-a luat? 2 minute si 16 secunde, in conditiile in care am mers cu grija printre muncitori. Iata ca se poate sa ajungi in Pipera intr-un timp mai mult decat decent.

Reprezentantii primariei se lauda ca inceputul lui 2012 va pune capat acestui calvar.

Lucrarile la podul Barbu Vacarescu au inceput in octombrie, anul trecut.

Constructorii s-au plans la un moment dat ca primaria nu ii plateste. Acest lucru a intarziat finalizarea lucrarilor.


http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/pasajul-pipera-la-cateva-zile-de-inaugurare-ce-mai-trebuie-facut-pana-la-deschidere.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 03 Ianuarie 2012, 19:00:11
VIDEO Pasajul Pipera va fi inaugurat după 10 ianuarie

Pasajul Pipera va fi deschis circulaţiei după 10 ianuarie, dată la care primarul Capitalei, Sorin Oprescu, se va întoarce din concediu, a declarat pentru „Adevărul” viceprimarul general Victor Iovici, care a preluat atribuţiile edilului-şef în această perioadă.

„Pasajul e gata, primarul vine după 10 (ianuarie – n.r.), se mai face o inspecţie ca să vedem cum arată înainte şi până în 15 îi dăm drumul dacă nu mai apare vreo problemă”, a spus Iovici.

Muncitorii lucrau azi pe pasaj la ultimele finisaje. Astfel, la pasaj mai trebuie montaţi o parte dintre parapeţii de protecţie şi cei antifonici şi mai trebuie realizate unele reglaje la aceştia. În zilele următoare va începe şi trasarea marcajelor rutiere. De asemenea, mai este de turnat stratul de uzură pe o porţiune la capătul dinspre Pipera.

Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, dintre care partea suspendată va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe, 136 respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime. Astfel, pasajul va asigura o circulaţie fluent pe direcţia Pipera – strada Nicolae Caranfil, permiţând în acelaşi timp libera circulaţie la nivelul inferior atât pe relaţia Calea Floreasca – strada Avionului, cât şi pe Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu.
Proiectul vizează şi lărgirea şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, între Calea Floreasca şi Calea ferată Bucureşti-Constanţa, pe o lungime de 1.520 de metri. Lărgirea şoselei este necesară pentru asigurarea accesului în zona de nord a capitalei dinspre autostrada A3. Potrivit viceprimarului Victor Iovici, lucrările la supralărgire vor mai continua şi după deschiderea pasajului.

Lucrările au început în luna august a anului trecut şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.


http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-pasajul_pipera-primaria_capitalei-sorin_oprescu-victor_iovici_0_620938220.html#
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 04 Ianuarie 2012, 11:34:55
Pasajul Pipera îl așteaptă pe Oprescu să vină din concediu, pentru inaugurare

Pasajul Pipera e gata. S-au montat panourile fonoabsorbante în dreptul blocurilor, s-au realizat și amenajările de la sol, mai trebuie doar să revină primarul Sorin Oprescu din concediu, iar pasajul va fi inaugurat. Lucrarea are însă termenul de finalizare expirat. Pasajul ar fi trebuit finalizat la sfârșitul anului trecut. Primarul promitea chiar în vară, că lucrarea va fi terminat în octombrie 2011.
“Dăm drumul la pasaj după sărbători, după 10 ianuarie”, spunea primarul general, Sorin Oprescu, la sfârștul anului trecut. 10 ianuarie este de altfel data la care edilul-șef este așteptat să revină din concediu. În rest, pasajul este gata. Muncitorii au terminat de instalat și panourile fonoabsorbante și balustradele de pe marginile pasajului.

Termenul oficial de finalizare a lucrării a expirat deja la sfârșitul lui 2011, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-asteptat-din-concediu-pentru-a-inaugura-pasajul-pipera/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 05 Ianuarie 2012, 15:36:36
Au fost trasate marcajele,doar sa vina Oprescu sa taie panglica de inaugurare !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: Matei din 05 Ianuarie 2012, 21:59:51
Mai este de lucru in zona pasajului (la supralargirea Soselei Pipera etc.). Pasajul vad ca e finalizat 100%. ;D
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 10 Ianuarie 2012, 21:30:45
AUTOSTRADA SUSPENDATĂ: UITE cum arată Pasajul Pipera, proaspăt finalizat! GALERIE FOTO

Lucrările de la Pasajul Pipera au fost finalizate, urmând ca după terminarea unor teste de rezistenţă în perioada următoare, Primăria să-l deschidă şi pentru circulaţia autoturismelor.
Pasajul va avea o lungime totală de circa 1,5 kilometri, în care este inclusă şi supralărgirea de pe şoseaua Pipera.

Costul contractului încheiat cu firma PA&CO Internaţional s/a ridicat la suma de 120 de milioane de lei.

Noua construcţie va asigura accesul dinspre viitoarea autostradă A3 către Capitală, împreună cu bulevardele paralele Fabrica de Glucoză şi Dimitrie Pompeiu.

Site-ul Skycam.ro a publicat o serie de fotografii care suprind pasajul proaspăt finalizat. Priviţi-l!


http://www.realitatea.net/uite-cum-arata-pasajul-pipera-proaspat-finalizat-galrie-foto_902831.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 10 Ianuarie 2012, 21:50:06
O noua prostie made "IRealitatea". De unde si pana unde acest pasaj face legatura intre A 3 si Capitala ? Asta este una dintre cele mai mari bazaconii pe care am auzit-o. Si ma rog frumos, ce traseu are celebra A 3 ca sa ajunga la pasajul cu pricina ? Asa pot spune bine mersi ca si A 1 ajunge la Pipera, sau bulevardul George Cosbuc din Baia Mare. Ca tot aia e, conform celor de la IRealitatea.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 12 Ianuarie 2012, 01:49:59
Unde s-ar putea bloca maşinile care urcă pe pasajul Pipera

Inaugurarea podului care ar decongestiona traficul din nordul Capitalei este aşteptată cu sufletul la gură. Numai că circulaţia ar putea fi din nou perturbată pentru că lucrarea nu este gata.
Pasajul ce va fluidiza circulaţia în zona de nord a Capitalei este tot închis, deşi lucrările au fost finalizate. Ediul-şef Sorin Oprescu a avansat, până în prezent, trei termene de inaugurare: octombrie şi decembrie 2011, dar şi 10 ianuarie 2012.

"Lucrările s-au finalizat, la fel şi testele. Am primit mare parte din rezultate şi este totul în regulă. După ce vor fi gata toate formalităţile, îl vom inaugura. Nu s-a stabilit data exactă, dar nu va mai dura mult ", a explicat şeful Direcţiei de Transport din cadrul Municipalităţii, Mădălin Dumitru.
Numai că, şoferii de pe pod riscă să rămână blocaţi acolo. Motivul: lucrările de lărgire a unei părţi din Şoseaua Pipera la şase benzi nu s-au finalizat.

Cât de repede se va ajunge în nordul oraşului

Dacă acum şoferii stau ore întregi pe bulevardele Floreasca, Aviatorilor şi Barbu Văcărescu, atunci când autorităţile vor inaugura pasajul, vor putea ajunge în Pipera în maximum 10-20 minute, dacă traficul este lejer.

60.000 de şoferi vor tranzita pasajul în fiecare zi

Cert este că muncitorii au terminat de montat panourile fonoabsorbante şi balustradele de pe marginea pasajului şi au fost trasate liniile benzilor. Când acesta va fi deschis, 60.000 de maşini îl vor tranzita zilnic. Potrivit viceprimarului Capitalei, Mircea Raicu, lucrarea nu este finalizată efectiv.

Proiectul va fi gata atunci când strada Pipera, de la intersecţia străzilor Elena Caragian şi Moeciu cu Şoseaua Pipera, până la intersecţia acesteia cu calea ferată Bucureşti - Constanţa, va fi lărgită la şase benzi. Tronsonul care ar trebui mărit are o lungime de 1,6 km.

"Oprescu a primit de la CGMB atâţia bani cât a cerut"

În timp ce viceprimarul Victor Iovici a declarat, recent, că trebuie să verifice ce buget există pentru a continua lucrările, celălat viceprimar - Mircea Raicu - a explicat că edilul-şef nu ar trebui să se plângă de bani.

"Consiliul General al Capitalei a aprobat atât cât a cerut primarul general. Nu am tăiat niciun leu de la pasajul Pipera. Normal ar fi fost să facă lucrările simultan, astfel încât, atunci când se inau gura pasajul, să fie gata şi lărgirea şoselei", a explicat Raicu.

Potrivit unor surse din cadrul munici palităţii, lucrările la şosea se vor relua în luna aprilie sau atunci când va permite vremea.

Totodată, proiectul, care este văzut de specialişti ca şi "autostrada lui Oprescu", va lega zona de nord a oraşului - unde s-au construit mii de vile din 1990 şi până în prezent - cu Autostrada A3, atunci când aceasta va fi gata. În prezent, doar 52 de kilometri din 583, cât va avea autostrada A3, sunt daţi în folosinţă.

Pasajul traversează Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, el fiind realizat de asocierea SC PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.
Pasajul Pipera în cifre

    Construirea lui a costat 25 de milioane de euro;
    pasajul are o lungime de 474 de metri;
    înălÅ£imea medie a pasajului este de 5,5 metri;
    o bandă de circulaÅ£ie are 3,5 metri.

14 pasaje supraterane
prevede proiectul de construire a Autostrăzii suspendate. Alte trei pasaje, gen celui din zona Basarab a Capitalei, vor fi construite în următorii ani

PROIECTE

Pasajele suspendate pe care le vrea edilul-ÅŸef

Potrivit proiectului privind construirea austostrăzii suspendate, în Capitală ar putea fi construite între 10 şi 14 pasaje supraterane noi.

Pe de altă parte, edilul a mai pus pe hârtie un pod, numit de specialişti al doilea Pasaj Basarab, care ar urma să fie construit aproximativ paralel cu bulevardul Iuliu Maniu din sectorul 6.

Drumul, care se va numi "Penetraţie Splaiul Independenţei- Ciurel-Autostrada Bucureşti- Piteşti", care merge până în Chiajna, ar urma să fluidizeze mai multe trasee, susţin specialiştii angajaţi de Municipalitate pentru a realiza acest proiect. Pe de altă parte, un pasaj care va fi gata în martie 2012 este pasajul Mihai Bravu - Văcăreşti.

Proiectul, cu o lungime totală de 644 de metri, cuprinde două pasaje supraterane pe direcţia inelului principal de circulaţie al Capitalei.

Ele vor supratraversa Splaiul Unirii şi Râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia dintre prelungirea Şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti.



http://www.evz.ro/detalii/stiri/unde-s-ar-putea-bloca-masinile-care-urca-pe-pasajul-pipera-961178.html




Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 13 Ianuarie 2012, 22:17:37
Veste proastă pentru șoferii bucureșteni: Pasajul Pipera va fi inaugurat abia peste o lună

Inaugurarea pasajului Pipera se amână cu cel puțin o lună. Deși pasajul în sine este gata, constructorii nu au terminat încă lucrările de la sol. Proiectul ar fi trebuit finalizat încă de la sfârșitul anului trecut.
Șoferii care circulă prin nordul Capitalei mai au de suportat restricții de trafic încă o lună, cel puțin. Atât mai durează până când Pasajul Pipera va fi deschis circulației. Asta în condițiile în care, lucrările ar fi trebuit finalizate încă de la sfârșitul anului trecut. “M-am consultat cu cei de la Infrastructură și am decis să mai așteptăm o lună, o lună și ceva până să deschidem pasajul. Mai sunt de terminat localele (n.r. bretelele laterale de lângă pasaj). Și nu putem inaugura pasajul până nu vor fi gata”, a precizat primarul general, Sorin Oprescu.

Între timp, au fost montate panourile fonoabsorbante, au fost trasate marcajele rutiere pe pasaj, iar la sol s-au montat și semafoare.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie 2011.


http://b365.realitatea.net/news/veste-proasta-pentru-soferii-bucuresteni-pasajul-pipera-va-fi-inaugurat-abia-peste-o-luna/


Pai da,este si normal toate pasajele vor fi deschise atunci in prag de alegeri,cate unul pe saptamana ca sa dea bine la CV !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 18 Ianuarie 2012, 11:23:07
Aştepţi să se termine protestele ca să deschizi podul?

Sorin Oprescu, primarul Capitalei, amână un proiect vital din raţiuni greu de înţeles.
Este singurul proiect din ultimi ani terminat la timp. E necesar, superb, genial chiar şi gata în proporţie de sută la sută. Dar are un defect: nu poate fi inaugurat fiindcă protestele de stradă din Capitală ar umbri momentul tăierii panglicii!

Pasajul Pipera, care asigură un trafic lejer în nordul Capitalei pentru zeci de mii de bucureşteni care lucrează sau locuiesc aici, este finalizat în proporţie de sută la sută.

Edilii Capitalei şi constructorii podului recunosc asta. E un proiect vital pentru şoferi şi aşteptat de mulţi ani de locuitorii din nord.

Cu toate acestea, reprezentanţii Municipalităţii au decis că el nu poate fi deschis încă din cauza unor noi lucrări care au apărut.

„Lucrările la pasaj sunt finalizate în proporţie de sută la sută încă din luna decembrie. Există întârzieri din cauza mai multor lucrări la reţelele de utilităţi, în special la reţelele electrice. Imediat ce lucrările menţionate vor fi terminate (în măsura în care condiţiile meteo vor permite acest lucru), constructorul va putea finaliza întreaga lucrare, permiţând darea în folosinţă atât a pasajului cât şi a benzilor de circulaţie din lateralul podului", ne-au răspuns reprezentanţii Municipalităţii.

Constructorii au o altă părere. „Nu mai sunt nici un fel de lucrări de făcut, podul e funcţional. Mâine (n.n. azi) dacă veniţi, veţi putea circula pe el fără probleme. Nu ştiu ce intenţii are primăria şi nu e treaba noastră", ne-au spus surse din cadrul companiei constructoare.

Nici noi, nici bucureştenii nu ştim care sunt intenţiile edililor, însă e cât se poate de evident că momentul deschiderii podului ar fi eclipsat de evenimentele zilei în Capitală: protestele din Piaţa Universităţii.

Pasajul Pipera are 474 metri lungime şi supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca. Concomitent cu realizarea lui, s-a executat lărgirea Şoselei Pipera, de la două la şase benzi. Lucrarea a costat circa 142 de milioane de lei.

Pasajul Pipera, amânat de două ori

Pasajul Pipera trebuia deschis înainte de Revelion, conform declaraţiilor primarului Oprescu. Momentul a fost amânat până la întoarcerea edilului din concediu, adică la 10 ianuarie. Acum, inaugurarea va avea loc, cel mai probabil, peste o lună.

Podul este dotat cu panouri antizgomot, pentru confortul locatarilor de pe Åžos. Pipera.


http://www.click.ro/news/bucuresti/astepti-termine-protestele-deschizi-podul_0_1324067680.html

Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 21 Ianuarie 2012, 12:28:21
Pasajul la prima zapada !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 15 Februarie 2012, 13:39:13
Șoseaua Pipera va fi lărgită la patru benzi până la Șoseaua de Centură

Lucrările de lărgire a Șoselei Pipera vor fi continuate de Primăria Voluntari. Astfel, după ieșirea din București, artera va fi lărgită pe o distanță de 5,5 kilometri. Costul estimat al lucrării este de 84 milioane lei (aprox. 19,4 milioane euro).
Lucrările vor consta în reabilitarea sistemului rutier existent, dar şi a reţelelor edilitare din zonă. Vor fi refăcute benzile de carosabil existente şi vor fi construite două benzi noi, câte una pe sens în zonele care nu necesită expropieri, pe o lungime de 5.000 de metri, şi o bandă nouă în zonele care necesită expropieri, pe o lungime de 572 de metri. De asemenea, vor fi amenajate trotuarele pe ambele sensuri de mers şi spaţiile verzi. Pe trotuare vor fi trasate piste pentru biciclişti, iar trecerile pentru pietoni vor fi semnalizate atât sonor, cât şi vizual.

Pe traseul lucrării, vor fi realizate opt pasarele pietonale metalice. În plus, vor fi amenajate giraţiile de la intersecţia Bulevardului Pipera cu Şoseaua Bucureşti, şi cea cu strada Erou Iancu Nicolae. De asemenea, este prevăzută realizarea unui drum de servitute la baza Pasajului Tunari.

Proiectul prevede şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare din zonă, precum şi a celor de telecomunicaţii şi iluminatul public.

Lungimea Bulevardului Pipera propusă spre reabilitare şi modernizare este de 5.580 de metri.


http://b365.realitatea.net/news/soseaua-pipera-va-fi-largita-la-patru-benzi-pana-la-soseaua-de-centura/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 02 Martie 2012, 11:51:17
Dom’ Primar, ne mai ţii mult aşa?

Pasajul Pipera din Capitală este gata încă de la sfârşitul anului trecut, însă nu se circulă pe el nici acum
Din amânare în amânare! Deşi e gata, pasajul Pipera, necesar îndeosebi zecilor de mii de bucureşteni care tranzitează zilnic zona de nord a Capitalei, încă nu e dat în folosinţă. Edilii au găsit şi vinovaţii: vremea nefavorabilă şi greutatea mutării utilităţilor.

Octombrie, decembrie 2011 şi ianuarie 2012. Trei luni, tot atâtea termene avansate de edilul şef Sorin Oprescu pentru deschiderea pasajului rutier Pipera.

Deşi obiectivul este finalizat încă din luna decembrie a anului trecut, nici astăzi şoferii nu se pot bucura de el. Chiar în ianuarie, edilul era încrezător că lucrarea va fi inaugurată în curând.

Postul de transformare ce aparţine Enel este gata, doar câteva cabluri electrice mai ies de sub pământ
Panourile antizgomot ÅŸi marcajele rutiere sunt de asemenea, gata
Pe lângă întârzierile legate de lărgirea la şase benzi a Şoselei Pipera, Municipalitatea aruncă vina pe compania Enel, dar şi pe vreme. „Sunt înregistrate întârzieri din cauza mai multor lucrări la reţelele de utilităţi, în special la reţelele electrice.În acest sens, a intervenit necesitatea realizării unui nou post de transformare, concomitent cu menţinerea în funcţiune a celui vechi, precum şi înlocuirea tuturor cablurilor de medie şi joasă tensiune, fără a fi afectată alimentarea cu energie a consumatorilor din zonă. Enel trebuie să finalizeze aceste lucrări. Imediat ce ele vor fi terminate (în măsura în care condiţiile meteo vor permite acest lucru), constructorul va putea finaliza întreaga lucrare, permiţând darea în folosinţă atât a pasajului, cât şi a benzilor de circulaţie din lateralul podului", ne-au răspuns reprezentanţii Municipalităţii.

Pasajul Pipera măsoară 474 de metri, are două benzi pe sens şi supratraversează Bd. Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca. Lucrarea a costat 142 milioane de lei şi a fost realizată în paralel cu lărgirea Şoselei Pipera.

Enel dă vina pe vreme

Enel spune că lucrările vor fi reluate în cel mai scurt timp, iar întârzierea a fost cauzată de ninsori. „Din cauza condiţiilor meteo deosebite înregistrate în luna februarie, lucrările complexe nu au putut fi continuate", se arată în răspunsul companiei.


http://www.click.ro/news/bucuresti/dom-primar-tii_0_1350465039.html

Pana in alegeri va fi data gata...acesta sa intre la capitolul realizari !!!
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 13 Martie 2012, 10:50:32
Când se deschide Pasajul Pipera. Un nou sens giratoriu va fi amenajat pe N. Caramfil

Bucureștenii vor putea circula pe Pasajul Pipera peste trei săptămâni, a anunțat luni primarul general, Sorin Oprescu. Odată cu deschiderea pasajului va fi amenajat și un nou sens giratoriu la intersecția Bd. Nicolae Caramfil cu Șoseaua Pipera.
nceputul lunii aprilie este noul termen oferit de Sorin Oprescu pentru deschiderea Pasajului Pipera. Este al cincilea termen anunțat de edilul-șef pentru inaugurarea acestei lucrări. Primul fusese octombrie 2011. Au urmat apoi decembrie 2011, ianuarie 2012, februarie 2012, și acum începutul lui aprilie. Conform contractului, lucrarea ar fi trebuit încheiată la sfârșitul anului trecut.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța prin construirea unui pasaj care supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu și Calea Floreasca. Șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens pe pasaj și câte o bandă la sol lângă pasaj.

În acest moment pasajul este finalizat, iar momentan se lucrează la amenajările de la sol, pe bretelele pasajului.

“Vom face și un mic sens giratoriu pe Nicolae Caramfil cu Șoseaua Pipera, cu sensul prioritar pe Caramfil, pentru că pe acolo se intră în oraș”, a anunțat edilul-șef.

Proiectul Pasajului Pipera datează încă din 2006 când a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București cu un cost de 32 milioane de lei. Indicatorii tehnico-economici au fost majorați de atunci de două ori, ajungând în 2007 la 228 milioane lei. Contractul de execuție a fost atribuit în 2009 asocierii PA&CO INTERNATIONAL și F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG. Valoarea contractului era de 105 milioane lei. În 2011 însă, costul lucrării a crescut printr-un act adițional cu încă 37,78 de milioane lei, ajungând la 143 milioane lei.

Deși lucrarea ar fi trebuit terminată încă de anul trecut, Primăria Capitalei o va plăti abia anul acesta. Astfel, în proiectul de buget pentru 2012, primarul general a alocat pentru Pasajul Pipera 130 milioane lei. Asta în condițiile în care întreaga lucrare costă 143 milioane lei.


http://b365.realitatea.net/news/in-sfarsit-se-va-deschide-pasajul-pipera-un-nou-sens-giratoriu-va-fi-amenajat-pe-n-caramfil/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: daf bus din 13 Martie 2012, 20:51:30
Daca pe Pasaj lucrarile sunt aproape gata sub pod mai sunt inca multe de facut si refacut,jos aratand ca dupa bombardament.Oricum astept deschiderea acestui nou pasaj al Bucurestiului si sa vad ce aduce el nou in traficului in aceasta zona a orasului.
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: daf bus din 14 Martie 2012, 21:01:56
Un articol si din ziarul Adevarul despre pasaj,aproape identic cu cel din b365, aici este articolul http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-stiri_din_bucuresti-pasajul_pipera-oprescu-bretele-enel-paste-reteaua_electrica_0_663533892.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 22 Martie 2012, 13:58:48
Pasajul Pipera, bucuria pietonilor!

Sunt şi oameni fericiţi că nu s-a dat drumul la circulaţie pe podul care traversează Bulevardul Barbu Văcărescu
Pasajul Pipera a devenit cea mai nouă scurtătură din oraş. Deşi trebuia să uşureze viaţa şoferilor bucureşteni, cei care au motive de bucurie sunt deocamdată pietonii. Ei i-au găsit o întrebuinţare: îl folosesc zilnic pentru a ajunge mai repede la serviciu.

Cea mai aşteptată lucrare din Capitală freamătă de lume. Zi de zi, bucureştenii fac potecă pe Pasajul Pipera-Barbu Văcărescu. Fie că scutesc câteva minute bune până la muncă, fie că ies la promenadă la orele amiezii, oamenii se bucură din plin de noua construcţie.

Mopedişti, biciclişti sau pietoni, toţi se îngrămădesc să scurteze drumul pe pasajul neinaugurat
Petru e fericit că are unde să îşi încerce noua jucărie. De două zile face ture cu bicicleta pe pod
Nicolae Dragomir e mulÅ£umit că  a găsit o cale de a ajunge mai repede la serviciu
Dacă şoferii scrâşnesc din dinţi, blocaţi în traficul infernal din zonă, pietonii nu sunt nerăbdători să fie inaugurat podul. Pentru ei, lucrarea e cea mai bună scurtătură. Pasajul s-a transformat şi în teren de joacă. Laura Cazan, bonă de profesie, îl scoate pe Petru să se plimbe cu bicicleta pe pod. Nicolae Dragomir e curier la reprezentanţa Porsche Nord. „Fac zilnic traseul ăsta. Lucrez la capătul podului şi economisesc câteva minute bune." Deşi obiectivul e finalizat, inaugurarea lui a fost amânată de patru ori. Săptămâna trecută, reporterii Click! au inaugurat simbolic pasajul.

Va fi inaugurat în aprilie
Pasajul Pipera a fost deschis circulaţiei de cel puţin patru ori. Doar pe hârtie însă! Peste doar două săptămâni, la începutul lunii aprilie, edilii promit că-l vor da şoferilor.

Deşi obiectivul este finalizat, inaugurarea lui a fost amânată de patru ori: octombrie 2011, decembrie 2011, ianuarie 2012 şi februarie 2012. Municipalitatea a aruncat vina pe vremea de afară şi pe compania Enel care nu a mutat încă utilităţile.

Trotuarele au doar 40 cm lăţime
Pe aici se vor îmbulzi pietonii după inaugurarea pasajului. Un trotuar pentru siluete trase ca prin inel, lat de 40 de cm. Pentru că este atât de îngust mersul în şir indian va fi singura variantă posibilă. Cei care se vor aventura la drum pe mini-trotuarul, vor trebui să menţină linie dreaptă până la destinaţie.


http://www.click.ro/news/bucuresti/pasajul-pipera-bucuria-pietonilor_0_1362463884.html#
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 22 Martie 2012, 21:02:45
Ziaristi cretini de pretutindeni !
Pasajul nu are in dotare trotuare !
Alea sunt trotuare de urgenta si nicidecum pentru folosinta pietonilor.
Cretinii [bip] de ziaristi de 2 bani cine v-a facut ziaristi "de investigatii" !!!!!
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 28 Martie 2012, 15:08:35
«Pasajul ăsta ne-a distrus casele»

Zeci de bucureşteni din cartierul Aviaţiei au declarat război pasajului Pipera-Barbu Văcărescu. Aceştia locuiesc în blocul cel mai apropiat de imensa construcţie şi acuză firma care a efectuat lucrarea că le-a distrus casele.

Blocul 5 A de pe str. Aviaţiei nr. 2 este situat la doar cinci metri de pasaj. Locatarii nu au visat niciodată că o să le treacă pe sub geamuri un pod şi cu atât mai mult că ridicarea acestuia le va pune în pericol proprietatea.Locatarii unui bloc din «Aviaţiei» spun că podul peste strada Barbu Văcărescu le aduce numai belele
Tanti Viorica şi Nea Fus sunt cei mai supăraţi. Amândoi se întrec în a ne arăta bucăţi de tencuială căzute de pe faţada blocului. „Uite aici a picat prima oară o bucată de tencuială. A urmat acolo, apoi şi dincolo şi încet-încet ne pică blocul", se plânge Paul Fus care trăieşte în imobil din 1986, când a fost dat în folosinţă.
„Au dat în clădire din toate părţile. Au turnat ciment, au spart cu picamărele, au trântit şi au buşit la temelia imobilului zi şi noapte. Cel mai rău a fost atunci când au turnat fundaţia pilonilor pentru pod. Vibrau balcoanele şi podeaua, iar tavanul şi pereţii ziceai că pleacă din loc", se plânge un alt vecin, Ion Traşcă. Situaţia este cu atât mai gravă cu cât pasajul nu a fost încă inaugurat de Primăria Capitalei. În momentul în care maşinile îl vor traversa, traficul va afecta şi mai mult structura de rezistenţă a imobilului.


http://www.click.ro/news/bucuresti/pasajul-ne-a-distrus-casele_0_1366063508.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 28 Martie 2012, 20:15:46
Imi pare rau, dar  Tanti Viorica ÅŸi Nea Fus se afla in treaba. Vorbesc ca sa se bage in seama.
Au uitat si de metrou, metroul nu-i deranjeaza ?
Inclusiv avioanele de pe Baneasa - si prin extensie chiar de la Otopeni.
Oameni de r___t Tanti Viorica ÅŸi Nea Fus
Altceva, ca aceste 2 reportaje ne-au lamurit pe deplin !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 30 Martie 2012, 17:41:18
Pasajul din Pipera va fi gata înainte de Paşti

Pasajul de la Pipera, liftul de la pasajul Basarab, aşezământul social de la Caritas sau adăpostul de câini din afara Bucureştiului sunt lucrări care vor fi gata în această primăvară, a declarat vineri primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
Pasajul Pipera va fi gata până la Paşti, a spus el. "Din punct de vedere fizic, deasupra este terminat, rămân localele (n.r. - străzile adiacente), să pot să am o circulaţie coerentă, nu să produc conflict de circulaţie şi când cobori după pasaj, la Caranfil, să te apuci să stai la coadă", a explicat primarul general, anunţă Agerpres.ro.

Potrivit edilului-şef, lucrările la pasaj au fost întârziate din cauza străzilor adiacente şi a operaţiunilor de mutare a firelor subterane. "Sper ca până la Paşti, să-i dăm drumul, să circule lumea liniştită", a spus Oprescu.

Tot în această primăvară, a spus el, va fi gata liftul de la Pasajul Basarab.


http://www.realitatea.net/pasajul-din-pipera-va-fi-gata-inainte-de-pasti_928317.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 30 Martie 2012, 22:41:50
Tot în această primăvară, a spus el, va fi gata liftul de la Pasajul Basarab.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 31 Martie 2012, 10:36:22
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Adica pana de pasti,deci in maxim 2 saptamani va fi functionala statia de tramvai al liniei 1 de pe pasajul Basarab !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 31 Martie 2012, 11:07:20
Se lucreaza la pasaj,se monteaza acei pereti de sticla antifonici,daca zic bine...
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 07 Aprilie 2012, 19:22:21
Se asfalteaza...
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 07 Aprilie 2012, 23:35:59
Adica pana de pasti,deci in maxim 2 saptamani va fi functionala statia de tramvai al liniei 1 de pe pasajul Basarab !
?? Adica cum, ce legatura exista intre statie si lift ?
Si statia de Metrou Obor / Muncii functioneaza bine mersi si fara lift. Si ambele sunt la aceeasi diferenta de nivel fata de sol ca si statia de pe Basarab. Unde e subtilitatea, ca nu inteleg. Adica ce i-a impiedicat sa dea drumul la statia de tramvai, ca nu liftul !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 11 Aprilie 2012, 13:50:41
Pasajul Pipera, blocat 6 luni la cheremul lui Oprescu. 170 de ore pierdute în trafic de fiecare șofer

Proiecte care ar putea decongestiona traficul rutier din Capitală sunt condiţionate de data alegerilor locale.
Cei care traversează zona de Nord a Capitalei cu maşina pierd între 80 şi 120 de minute în fiecare zi din cauză că nu pot traversa Pasajul Pipera. Deşi a promis că va inaugura "scurtătura" care ar economisi timpul şi banii cheltuiţi pe carburanţi de şoferi, încă de la sfârşitul anului trecut, pe pod nu se poate circula nici în prezent.

Până acum, pasajul a fost inaugurat pe hârtie de cinci ori. Ultimul anunţ privind deschiderea noului drum a fost făcut acum câteva săptămâni. Atunci, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, spunea că se va putea circula de Paşti pe pasaj. Acum, data inaugurării este învăluită în mister, dar cum mai sunt circa două luni până la locale, e lesne de înţeles când va tăia panglica primarul Oprescu. Biroul de presă al municipalităţii nu a putut oferi o dată certă a inaugurării.
Şeful drumurilor: "Eu nu ştiu când va fi gata, cei de la presă au strategia!"

Întrebat de EVZ când se va putea circula pe pasaj, Mădălin Dumitru, şeful Direcţiei infrastructură şi servicii publice, a replicat: "Nu ştiu. Sunaţi la biroul de presă al Primăriei Capitalei, ei au strategiile". Dumitru este cel care veghează toate lucrările de infrastructură.

Inaugurare cât mai aproape de locale

În timp ce lucrarea la pod este ca şi finalizată, arterele secundare blochează traficul. "Pentru a putea pune în funcţiune în condiţii optime de circulaţie este necesară finalizarea lucrărilor la localele adiacente. Acestea sunt condiţionate de finalizarea lucrărilor de către Enel la cablurile şi instalaţiile electrice existente în zona acestor locale". Aşa explică biroul de presă al municipalităţii de ce nu s-a dat încă în funcţiune noul pasaj rutier.
Nu s-a făcut bine proiectul

Şi, ca să fie siguri că nu vor fi traşi la răspundere pentru că nu au finalizat lucrarea de infrastructură la timp, autorităţile au prevăzut în contract ca obligativitate pentru constructor, doar finalizarea pasajului. "În contract nu sunt incluse în sarcina constructorului riscurile legate de problemele la reţelele electrice. Aceste probleme precum şi condiţiile meteo din această iarnă nu au permis realizarea asfaltării acestora", au mai explicat reprezentanţii Primăriei Capitalei.

Cu alte cuvinte, dacă nu au fost analizate toate aspectele şi problemele care pot apărea în urma acestui contract şi nu au fost trecute în proiect, constructorul nu poate fi trecut la răspundere pentru problemele care apar.

Hei-rupism pentru Oprescu, ca pe vremea lui CeauÅŸescu

"Trebuia să-l terminăm încă de anul trecut, de Ziua României, dar îi bine şi de Paşte!", spune unul dintre sefii de şantier care răspunde de finalizarea Pasajului Pipera. Tot pe vreme se dă vina: iarnă lungă şi pe urmă ploi şi vânt. Dar acum, că a ieşit soarele, zeci de muncitori robotesc cât e ziua de lungă de jur-împrejurul podului început încă din anul 2010. Cel puţin aşa se vede de departe!
Muncitorii spun că șoferii ar fi trebuit să circule pe acolo încă din decembrie 2011
FOTO: VLAD STÄ‚NESCU

Când te apropii, vezi feţele apatice ale muncitorilor dotaţi cu căciuli jerpelipe acoperite de caschete de protecţie, care scarmănă fară tragere de inimă cu lopata în pietrişul care se vrea baza bretelelor de acces pe pod. Cară câte doi-trei bolovani dintr-un loc în altul, doar ca să aibă ce face. Inutil gest, pentru că în urma lor vin vibrocompactoarele de mare tonaj care anihilează munca depusă. "Dar trebuie să ne vadă şeful că muncim, că doar d-aia ne pontează 16 ore pe zi", spune unul dintre lopătarii harnici. Dar, una peste alta, oamenii sunt încrezători că până în Vinerea Mare de dinaintea Paştelui, pasajul va fi gata. Cu o condiţie: ca vremea să ţină cu ei şi să nu cumva să dea vreo ploaie torenţială care să transforme în morcilă terasamentele abia nivelate!

Zeci de minute petrecute zilnic în maşină

Având în vedere că "scurtătura" trebuia inaugurată la sfârşitul anului trecut, iar în prezent şoferii străbat cartierul Aviaţiei în 40-60 de minute dimineaţa şi în alte 40-60 de minute seara, reiese că fiecare maşină stă în ambuteiaj între 80 şi 120 de minute în fiecare zi. De la prima dată anunţată ca fiind ziua în care se va deschide pasajul şi până în prezent au trecut nu mai puţin de 102 de zile. Un simplu calcul arată că fiecare şofer a pierdut, până în prezent, în medie, aproximativ 10.200 de minute, adică nu mai puţin de 170 de ore din cauza nedeschiderii pasajului.
"Reabilitarea drumurilor adiacente şi a reţelei electrice nu sunt lucrări suplimentare şi neprevăzute. Ele trebuiau prevăzute de la început în proiect", a explicat, pentru EVZ, un inginer constructor.

Cifre
Dimineaţa se stă în trafic pe Barbu Văcărescu între 40 şi 60 de minute din cauza ambuteiajelor

102 zile au trecut de la data de la care trebuia inaugurat pasajul

Pe trotuarele de doar 40 de cm, se poate circula doar în şir indian



Alt proiect întârziat

Un alt pasaj care ar trebui să decongestioneze traficul în zona de sud a Capitalei este cel suprateran Mihai Bravu- Splaiul Indendenţei. Deşi primul pod trebuia să fie gata încă din martie anul acesta, în prezent, doar pilonii sunt gata. Proiectul prevede construirea a două poduri care vor traversa Splaiul Unirii.

Potrivit proiectului, după ce podul va fi gata, şoferii nu vor fi nevoiţi să mai piardă zeci de minute în trafic, atât pe Splai cât şi în intersecţia Calea Văcărești-Mihai Bravu. Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, şi aici sunt întârzieri pentru că se lucrează la partea electrică.

"După finalizarea acestor lucrări, PMB va putea preciza cu cât timp a fost prelungit termenul de finalizare al lucrărilor. Stadiul de execuţie al lucrărilor este de aproximativ 30-35%, cu termen de finalizare în trimestrul IV 2012", susţine municipalitatea.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/170-oresofer-pierdute-in-trafic-cadoul-lui-oprescu-976252.html
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 12 Aprilie 2012, 17:34:01
Ce fac astia ?! Sterg din marcaje ? Asta se intampla acum...
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 12 Aprilie 2012, 18:56:29
Cine plateste pentru faptul ca au masurat gresit marcajele ?:D
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 13 Aprilie 2012, 12:34:14
Pasajul Pipera, la un pas de inaugurare

Pasajul Pipera va fi inaugurat în câteva zile, promite primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu. Invitat la Digi 24, edilul a evitat să precizeze o dată exactă, însă a dat asigurări că acolo se lucrează deja zi şi noapte. Oprescu a respins zvonurile potrivit cărora ar fi decalat inaugurarea cât mai aproape de alegerile locale.

 

Primarul general spune că lucrările realizate de furnizorul de electricitate la pod amână deschiderea acestuia. La un pas de finalizare este şi investiţia din Piaţa Universităţii.

”La începutul lui mai aduc înapoi statuile şi mă apuc să fac piaţa, timp în care parcarea suportă ultimele finisări”, a spus Oprescu.

Primăria nu poate începe alte lucrări, susţine Sorin Oprescu, din cauza refuzului consilierilor generali sau a birocraţiei. Printre acestea, s-ar număra reabilitarea Centrului Vechi şi autostrada suspendată.

Primarul general a promis că BucureÅŸtiul va avea ÅŸi o nouă sală de concerte, care va fi folosită pentru Festivalul George Enescu. Nu a spus însă unde va fi. Anul trecut, concertele au avut loc la Ateneul Român, Sala Palatului, Sala Radio, Opera NaÅ£ională, Teatrul NaÅ£ional ÅŸi Universitatea NaÅ£ională de Muzică din BucureÅŸti. 



http://www.digi24.ro/stire/Pasajul-Pipera-la-un-pas-de-inaugurare~8960
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 13 Aprilie 2012, 15:08:16
Aiurea, Oprescu nu stie pe ce lume se afla. Dar statia de tramvai de la Basarab cand o inaugureaza ? In 2016 ?
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 20 Aprilie 2012, 19:19:29
Se închide circulația în zona Pasajului Pipera, din această noapte. VEZI RUTE OCOLITOARE

Restricția de circulație este valabilă, începând de vineri – 20 Aprilie, până miercuri – 25 Aprilie 2012.
În scopul realizarii unor lucrări la Pasajul denivelat superior Pipera, se va închide circulația pe locala nord-estică a pasajului, între Str.Barbu Văcărescu și începutul rampei estice a pasajului, informează Primăria Capitalei.

Restricția este valabilă în perioada 20.04.2012, ora 24:00 -25.04.2012, ora 24:00.

Circulația autovehiculelor se va desfășura deviat pe Șos.Petricani și pe traseul Pipera-Tunari – Str. Erou Iancu Nicolae.

Pasajul Pipera trebuia înaugurat de la sfârșitul anului trecut. Primarul general, Sorin Oprescu, a anunțat până acum cinci termene de finalizare a lucrării, ultimul fiind sărbatorile de Paște. Pasajul în sine este finalizat, iar momentan se lucrează la amenajările de la sol. Reprezentanții municipalității spun că întărzierile au fost cauzate și de cei de la Enel care nu au finalizat lucrările cu rețelele electrice.


http://b365.realitatea.net/news/se-inchide-circulatia-in-zona-pasajului-pipera/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 21 Aprilie 2012, 17:22:14
Se lucreaza sustinut pe santierul din zona pasajului Pipera !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 24 Aprilie 2012, 18:55:02
Pasajul Pipera va fi gata în câteva zile. VEZI CUM ARATĂ

Traficul de coșmar din zona pasajului Pipera va lua sfârșit în câteva zile. Cel puțin așa a promis primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul unei vizite pe șantierul din nordul Capitalei. Probleme vor fi însă la rampa dinspre Șos. Nicolae Caramfil, unde șoferii care circulă spre Aviatorilor au la dispoziție doar o bandă pe sens. Primăria a vrut să facă un sens giratoriu la intersecția N. Caramfil cu Șoseaua Pipera însă pe ultima sută de metri acesta s-a dovedit imposibil de realizat.
“Mai trebui să terminăm localele dinspre Pipera și în câteva zile dăm drumul la pasaj. Nu a durat atât de mult, doar un an jumătate. Trebuia finalizat în octombrie anul trecut, dar a trebuit să terminăm cu firele electrice, cu canalizația, și apoi a venit iarna”, a explicat Sorin Oprescu.

Constructorul lucrează acum la segmentul dinspre Barbu Văcărescu spre Pipera, unde strada nici nu a fost încă asfaltată. De altfel, de câteva zile traficul a fost închis spre Pipera pentru ca arterele locale de sub pasaj să fie amenajate.

Pasajul a fost dotat cu panouri fonoabsorbante, acestea fiind montate în dreptul blocurilor de locuințe. Sub pasaj au fost amenajate mai multe locuri de parcare pentru locuitorii din zonă. “În zona pasajului vor fi disponibile aproximativ 200 de locuri de parcare”, a precizat Mădălin Dumitru, director general al Direcției de Infrastructură a Primăriei Capitalei.

Traficul din zona Pasajului Pipera supravegheat cu camere video

Pasajul Pipera va fi introdus în Sistemul de Management al Traficului. Camerele video vor supraveghea traficul de pe pasaj și de sub pod. “Vor fi montate camere video în intersecțiile cu Calea Floreasca și Barbu Văcărescu”, a spus primarul general.

Sorin Oprescu spune că Pasajul Pipera va rezolva problema traficului pentru 48.000 de mașini care tranzitează zona de nord a Capitalei. Pasajul ar putea crea însă și probleme. Astfel, în zona rampei spre Nicolae Caramfil, cei care vor dori să facă stânga spre Bd. Aviatorilor vor avea la dispoziție doar o singură bandă până după Ambasada Chinei. Asta în condițiile în care mașinile vin de pe trei benzi (2 pe pasaj și una locală). În urmă cu câteva luni, primarul general spunea că soluția în această zonă ar fi realizarea unui sens giratoriu la intersecția N. Caramfil cu Șos.Pipera. După ce s-au făcut câteva teste, s-a renunțat însă la această idee.

“Nu se mai face sens giratoriu. S-a încercat, dar nu este spațiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra în zidul bisericii. Vom avea stopuri în trei timpi. Ne gândim și să facem două benzi de intrare dimineață și două de ieșire seara, alternativ în funcție de trafic. Oricum, după deschiderea pasajului, traficul în zonă va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de poliție”, a spus primarul Sorin Oprescu.

Proiectul Pasajului Pipera vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța prin construirea unui pasaj care supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu și Calea Floreasca. Șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens pe pasaj și câte o bandă la sol lângă pasaj.

Proiectul Pasajului Pipera datează încă din 2006 când a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București cu un cost de 32 milioane de lei. Indicatorii tehnico-economici au fost majorați de atunci de două ori, ajungând în 2007 la 228 milioane lei. Contractul de execuție a fost atribuit în 2009 asocierii PA&CO INTERNATIONAL și F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG. Valoarea contractului era de 105 milioane lei. În 2011 însă, costul lucrării a crescut printr-un act adițional cu încă 37,78 de milioane lei, ajungând la 143 milioane lei.


http://b365.realitatea.net/news/pasajul-pipera-va-fi-gata-in-cateva-zile-vezi-cum-arata/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 25 Aprilie 2012, 16:47:00
Restricțiile de circulație la Pasajul Pipera se prelungesc

Primăria generală anunță menținerea restricțiilor de circulație.
In scopul continuarii unor lucrari la pasajul suprateran Pipera, se mentine restrictia de circulatie pe locala nord-estica a pasajului, intre str. Barbu Vacarescu si inceputul rampei estice a pasajului, in perioada 25.04.2012 ora 2400 – 27.04.2012 ora 2400.

Circulatia autovehiculelor se va desfasura deviat pe sos. Petricani si pe traseul Pipera-Tunari – str. Erou Iancu Nicolae.


http://b365.realitatea.net/news/restrictiile-de-circulatie-la-pasajul-pipera-se-prelungesc/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 26 Aprilie 2012, 16:45:46
Se lucreaza sustinut pe langa pasaj.Un aspect interesant este ca zona se pare ca va fi monitorizata video !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 29 Aprilie 2012, 17:42:09
Pe ultima suta de metri se trage tare in sensul ca si astazi se lucreaza ,se asfalteaza...
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 30 Aprilie 2012, 15:56:10
Pasajul Pipera e gata! S-a deschis circulația. FOTOGALERIE

Lucrările la Pasajul Pipera s-au încheiat, într-un sfârșit, după cinci termene de finalizare ratate. Circulația a fost deschisă în jurul orei 15:00.
Liniile de demarcație ale benzilor au fost trasate, iar semafoarele au fost montate. Mai mult, mașinile parcate la capătul Căii Floreasca au fost ridicate de firmele specializate, iar poliția rutieră este prezentă în număr important la Pasajul Pipera. Mașinile Romprest de curățenie au venit pentru a spăla carosabilul, iar barăcile organizării de cartier au dispărut, după cum se poate vedea din fotografiile postate pe forumul Skyscrapercity de către Baiazid (vezi galerie foto).

Primarul general Sorin Oprescu a vizitat È™antierul È™i a anunÈ›at că se dă drumul la circulaÈ›ie, fără tăiere de panglici. “M-aÈ›i văzut pe mine cu tăieri de panglici?” –  a spus primarul. “Beneficiile sunt pentru 48.000 de maÈ™ini care vin din Pipera È™i intră în BucureÈ™ti. Să vedem cum se va circula la Caramfil, pentru că acolo, oricât ne-am dorit, nu am putut să lărgim drumul. O să stăm cu ochii pe intersecÈ›ie” – a spus Oprescu. “Ne luăm jucăriile de aici, maÈ™inile de construcÈ›ii È™i ne ducem spre Doamna Ghica – ChiÈ™inău È™i Barbu Văcărescu” – a mai spus primarul, referindu-se la lucrările aflate în construcÈ›ie.

Constructorii vor mai rămâne totuși câteva zile la Pasajul Pipera. Asta pentru că sub pod mai sunt de terminat amenajările. De asemenea, tot în zilele următoare reprezentanții Primăriei Capitalei vor efectua testele de zgomot la blocurile din vecinătatea pasajului.

Primarul general Sorin Oprescu a declarat, la vizita de luni, că întârzierile au fost cauzate de lucrările Enel la rețelele electrice și de zăpezile mari din această iarnă.

Proiectul Pasajului Pipera vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța prin construirea unui pasaj care supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu și Calea Floreasca. Șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens pe pasaj și câte o bandă la sol lângă pasaj.

Proiectul Pasajului Pipera datează încă din 2006 când a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București cu un cost de 32 milioane de lei. Indicatorii tehnico-economici au fost majorați de atunci de două ori, ajungând în 2007 la 228 milioane lei. Contractul de execuție a fost atribuit în 2009 asocierii PA&CO INTERNATIONAL și F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG. Valoarea contractului era de 105 milioane lei. În 2011 însă, costul lucrării a crescut printr-un act adițional cu încă 37,78 de milioane lei, ajungând la 143 milioane lei.

Sorin Oprescu spune că Pasajul Pipera va rezolva problema traficului pentru 48.000 de mașini care tranzitează zona de nord a Capitalei. Pasajul ar putea crea însă și probleme. Astfel, în zona rampei spre Nicolae Caramfil, cei care vor dori să facă stânga spre Bd. Aviatorilor vor avea la dispoziție doar o singură bandă până după Ambasada Chinei. Asta în condițiile în care mașinile vin de pe trei benzi (2 pe pasaj și una locală). În urmă cu câteva luni, primarul general spunea că soluția în această zonă ar fi realizarea unui sens giratoriu la intersecția N. Caramfil cu Șos.Pipera. După ce s-au făcut câteva teste, s-a renunțat însă la această idee.

“Nu se mai face sens giratoriu. S-a încercat, dar nu este spațiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra în zidul bisericii. Vom avea stopuri în trei timpi. Ne gândim și să facem două benzi de intrare dimineață și două de ieșire seara, alternativ în funcție de trafic. Oricum, după deschiderea pasajului, traficul în zonă va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de poliție”, a spus primarul Sorin Oprescu.

Semafoarele în trei timpi vor fi programate și vor intra în funcțiune de marți, 1 mai. De asemenea, pe Calea Floreasca vor fi montate separatoare de sensuri.


http://b365.realitatea.net/news/pasajul-pipera-e-gata-de-taiat-panglica-se-va-da-drumul-la-circulatie-fotogalerie/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 30 Aprilie 2012, 15:58:13
...
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 30 Aprilie 2012, 16:11:39
Oprescu, spre o bucureșteancă nemulțumită: Sora mea, te duci la vot și rezolvăm!

Aflat în vizită la șantierul de la Pasajul Pipera, Sorin Oprescu a fost abordat de o localnică nemulțumită de faptul că nu are canalizare și apă.
Femeia l-a oprit pe Sorin Oprescu în timpul vizitei la Pasajul Pipera, spunându-i că ea È™i vecinii săi nu mai pot îndura faptul că nu au canalizare È™i apă. Primarul general i-a promis că se va ocupa È™i de zona în care stă aceasta. Glumind, Oprescu a  adăugat: “Te duci la vot È™i rezolvăm!”

Sorin Oprescu l-a întrebat apoi pe directorul Mădălin Dumitru dacă este avută în plan canalizarea pentru strada respectivă, acesta explicându-i că sunt prevăzute racorduri la canalizare în zonă.

Cetățenii au început să strige la trecerea primarului general, iar acesta i-a întrebat pe ziariști: “A zis de bine, sau de rău? Dacă nu faci rost de mici…”


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-spre-o-bucuresteanca-nemultumita-sora-mea-te-duci-la-vot-si-rezolvam/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 30 Aprilie 2012, 20:23:38
De asemenea odata cu deschiderea pasajului liniile 112 si 135 au revenit pe traseele de baza !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 02 Mai 2012, 15:42:12
7 sfaturi să treci uşor de Pasajul Pipera

Click! îţi spune cum se circulă în zona podului care supratraversează Calea Floreasca şi Bd. Barbu Văcărescu

Te-ai bucurat când ţi s-a spus că îţi vor face un pasaj pe care să circuli în condiţii mai bune. Ai aşteptat cu sufletul la gură să se deschidă la timp, dar ai înjurat în barbă când şantierul s-a prelungit. Acum, că pasajul Pipera-Văcărescu e gata, Click! îţi spune la ce trebuie să fii atent când ajungi cu maşina în zona acestei construcţii.

Şoseaua Pipera nu a fost lărgită în întregime. De la intersecţia cu strada Nicolae Caramfil şi până la intrarea pe actualul pod sunt doar două benzi pe fiecare sens. Acest lucru va crea probleme celor care circulă pe banda laterală podului, venind dinspre Direcţia Permise şi Înmatriculări Auto.

Sub pod, în dreptul staÅ£iei de metrou Aurel Vlaicu, va funcÅ£iona o parcare.  Accesul se va face din breteaua laterală pasajului, iar ieÅŸirea va fi 50 de metri  mai în faţă, pe aceeaÅŸi arteră
Breateaua laterală de la intersecÅ£ia cu Calea Floreasca e  drum cu prioritate
De pe Calea Floreasca poÅ£i să intri pe  breteaua laterală (dreapta), să faci stânga  sub pod ori să mergi înainte pe strada  Avionului. E semn de „cedează trecerea”
Şoferii care circulă la sol vor fi puşi în dificultate de cei care vin, cu viteză, de pe pod, fiindcă banda laterală pasajului îi obligă să facă un viraj prea brusc pentru a se înscrie pe Şoseaua Pipera. Sub pasaj, în intersecţiile cu Bd. Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, circulaţia a fost uşurată prin amplasarea de semafoare pentru fiecare direcţie în parte.

Semaforul de pe str. Alex. Åžerbănescu, spre Bd.  Văcărescu, nu Å£i-e de prea  mare folos. Lipsesc  marcajele rutiere de direcÅ£ie
Pe breteaua laterală  (dinspre metrou spre DirecÅ£ia Permise)  ai semafor, „cedează trecerea”  ÅŸi trecere de pietoni chiar în  intersecÅ£ia cu Bd. Văcărescu
De pe Bd. Barbu Văcărescu, poÅ£i circula în orice direcÅ£ie pe sub pod. La dreapta ai verde intermitent  pentru accesul pe breteaua  laterală spre DirecÅ£ia Permise
Dinspre Direcţia Permise breteaua laterală îţi permite să faci dreapta pe str. Alex. Şerbănescu, să mergi înainte sau să virezi stânga spre Bd. Văcărescu. Nu scăpa din ochi semnul „cedează trecerea”
Click! a găsit, însă, o mare inadvertenţă. Cei care nu cunosc deloc zona descoperă cu greu semaforul pentru direcţia în care vor s-o apuce, iar şoseaua nu e marcată cu săgeţile albe corespunzătoare. Sunt, astfel, şanse mari să te trezeşti stând la semafor pe banda pentru stânga, deşi intenţionezi să mergi înainte. Grijă mare, aşadar!

Inaugurarea podului, amânată de cinci ori

Deschiderea pasajului Pipera-Văcărescu a fost aşteptată de zeci de mii de bucureşteni care locuiesc sau muncesc în zona de nord a oraşului.

Din motive tehnice şi din cauza vremii, podul nu a putut fi inaugurat la termenul oferit de constructor, decembrie 2011. Primarul Sorin Oprescu a decis deschiderea circulaţiei pe noua construcţie luni după-amiază, în urma unei vizite pe şantier, însă fără fast. Lucrarea a început în august 2010 şi a costat 143 de milioane de lei.

În paralel cu realizarea pasajului s-a executat lărgirea Şoselei Pipera, de la două la şase benzi.


http://www.click.ro/news/bucuresti/sfaturi-treci-usor-pasajul-pipera_0_1387061369.html#
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 04 Mai 2012, 19:18:52
Primele efecte ale Pasajului Pipera: Blocaje în trafic. FOTOGALERIE

Abia a fost inaugurat și a și blocat traficul. Deschiderea circulației pe Pasajul Pipera creează mari probleme șoferilor care au de traversat intersecția dintre Nicolae Caramfil și Șos. Pipera. În fiecare dimineață și seară, la orele de vârf, mașinile care vin dinspre pasajul Pipera și dinspre Băneasa se blochează în intersecție, fiind necesară intervenția poliției rutiere pentru dirijarea traficului.
Primarul general, Sorin Oprescu, spunea înainte de inaugurare că Pasajul Pipera va rezolva problema traficului pentru 48.000 de mașini care tranzitează zona de nord a Capitalei. În primele zile de la deschiderea circulației, pasajul a reprezentat doar o nouă sursă de stres pentru șoferi. Primele blocaje au apărut imediat după vacanța de 1 mai. Mai exact, în dimineața zilei de 2 mai, în jurul orei 8.30, traficul s-a blocat la intersecția N. Caramfil cu Șos. Pipera, coloana de mașini depășind rampa de urcare pe pasajul Pipera. O coloană de zeci de mașini s-a format și pe Nicolae Caramfil, pe direcția dinspre Băneasa. În final a fost nevoie de intervenția poliției rutiere pentru a debloca intersecția.

Situația s-a repetat în fiecare dimineață din această săptămână, dar și seara între orele 5 și 7. Mașinile se blochează în intersecție în condițiile în care, odată cu deschiderea Pasajului Pipera, mașinile vin de pe trei benzi spre Nicolae Caramfil, dar au la dispoziție o singură bandă imediat ce trec de intersecție spre Amabasada Chinei. Tot pe o bandă trebuie să strecoare și șoferii care vin dinspre Băneasa, de pe două benzi pe Nicolae Caramfil.

Primarul general, Sorin Oprescu, a știut încă dinainte de inaugurarea pasajului despre posibilitatea apariției unor astfel de blocaje. În urmă cu câteva luni, edilul-șef spunea că soluția ar fi realizarea unui sens giratoriu la intersecția N. Caramfil cu Șos. Pipera. După ce s-au făcut câteva teste, s-a renunțat însă la această idee.

“Nu se mai face sens giratoriu. S-a încercat, dar nu este spațiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra în zidul bisericii. Vom avea stopuri în trei timpi. Ne gândim și să facem două benzi de intrare dimineață și două de ieșire seara, alternativ în funcție de trafic. Oricum, după deschiderea pasajului, traficul în zonă va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de poliție”, spunea primarul cu câteva zile înainte de deschiderea pasajului.

Până acum, în afară de reprogramarea semafoarelor, în zonă nu s-a luat nicio măsură. Doar poliția rutieră incearcă să salveze situația direcționând traficul. B365.ro a trimis Primăriei încă din 2 mai o solicitare privind eventuale măsuri avute în vedere de instituție pentru rezolvarea acestei probleme. Până la această dată, Primăria Capitalei nu a transmis niciun răspuns.


http://b365.realitatea.net/news/primele-efecte-ale-pasajului-pipera-blocaje-in-trafic-fotogalerie/
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 05 Mai 2012, 15:11:17
Masuri logice care pot fi luate pentru descongestionare :
1. Tunel in intersectia Caranfil / Pipera ca in schitele de mai jos.

2
Punctul 1
- pasaj peste calea ferata si largirea Soselei Nordului la 2 benzi ( efective ) / sens ( deci nu o banda transformata in parcare ). Ceva defrisari pe granita Parcului Herastrau, dar am impresia ca nu prea multe.
Punctul 2-pasaj peste calea ferata
Punctul 3- daca pe acolo va ajunge A 3 in Bucuresti, automat pod si trifoi cu 4 foi. Nu stiu situatia la sol, dar trebuie neaparat pod cu trifoi cu 4 foi.
Sos. Fabrica de Glucoza cel putin cu 2 benzi pe sens ( nu stiu situatia actuala )
Punctul 4- Rerorganizarea din temelii ale acelei intersectii, renuntarea la str Gara Herastrau.
Poate cineva sa schiteze "Suspendata lui Oprescu" ce traseu are in zona ?
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: andrei11 din 05 Mai 2012, 17:47:36
Am trasat si suspendata lui Oprescu. Presupun ca o sa avem si niste trifoi la ea in zona, ca daca nu nu prea are sens !
Titlu: Raspuns: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera
Scris de: lusica din 08 Mai 2012, 14:05:04
Un euro 4 traversand pasajul,ceva mai devreme...