Forumul Asociatiei Ro-Trans

Transportul subteran din Bucuresti - METROUL => Dezvoltarea metroului in bucuresti => Subiect creat de: andrei11 din 29 Noiembrie 2012, 20:23:30

Titlu: Magistrala Inelara
Scris de: andrei11 din 29 Noiembrie 2012, 20:23:30
Aici vom discuta despre viitoarea Inelara Sud, oprtunitati de constructie / daca este intr-adevar necesara acum sau in viitorul apropriat.
Titlu: Re: Magistrala Inelara
Scris de: andrei11 din 16 Februarie 2013, 14:54:50
Cateva aspecte ale statiei Crangasi.
Varianta 1
Statia Crangasi ramane nemodificata ca si configuratia macazelor.
Statia Crangasi cap de linie pentru M 1 si statie de tranzit pentru M Inelara.
Avantaje
- Cheltuieli 0 ( zero ) datorita nemodificarii statiei Crangasi.
-Deplasari minime ale persoanelor in cazul schimbarii celor 2 magistrale, singurii dezavantajati fiind cei care vin de la Petrache Poenaru si vor sa ajunga pe ramura sud a inelarei.
- Cheltuieli 0 ( zero ) datorita mentinerii a numai 2 statii "Dristor", statia Dristor 2 modificata numai la un capat, cel "sudic" ( capatul "Y" )
Dezavantaje.
La rebrusment apare o situatie de conflict, notata pe schita.
Titlu: Re: Magistrala Inelara
Scris de: andrei11 din 19 Februarie 2013, 15:16:29
O varianta la cea prezentata mai inainte, pe care o vom numi Varianta a II - a este cea din imaginea de mai jos.
Desi elimina inconvenientul primei variante, nemaiexistand "punctul de conflict" exista neajunsul  ca pentru continuarea calatoriei din directia Petrache Poenaru spre GdN trebuie urcate / coborate scarile fixe pentru a ajunge la peronul dedicat.