02 Decembrie 2024, 18:23:55

Autor Subiect: Firme de Maxi Taxi care circula in Bucuresti si judetul Ilfov  (Citit de 7241 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

22 Decembrie 2008, 22:19:54

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Firme de Maxi Taxi care circula in Bucuresti si judetul Ilfov
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

19 Ianuarie 2010, 11:49:17
Răspuns #1

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
MADCOM DLS

Acum cateva zile am calatorit cu un microbus al firmei Madcom DLS pe ruta Bucuresti (Piata Matache) – Rosiorii de Vede. Nu a fost prima data si, cu siguranta, nici ultima, cand fac appel la serviciile acestei firme. De aceea imi permit sa o prezint atat cat stiu despre ea.
Microbuzele ei circula prin Rosiori de mai multi ani. Ruta este Caracal – Bucuresti. Au inceput cu cateva Sprintere destul de jerpelite si neincapatoare, intre timp au masini mai noi.
Nu stiu unde au baza la Caracal, am inteles ca e la gara CFR. La Rosiori au o oprire in fata garii de Nord si inca una in fata Primariei. Iau si lasa pasageri in ambele puncte. Se pot face si rezervari telefonice.
La Bucuresti si-au facut o autobaza / autogara la Piata Matache.
Biletele costa 20 de lei pana la Rosiori, celelalte tarife nu le cunosc.

Atasez cateva poze de la autogara Matache. Apare parcul, harta traseelor, si masina B-65-UBD, cea cu care am calatorit ultima data. Soferul, Nea Paul, era la prima incursiune pe traseul asta. Un tip de vreo cincizeci si ceva de ani, foarte sociabil, calm si cuminte in trafic. Masina nu era aglomerata, dar el a pastrat o viteza de croaziera destul de mica (75 – 80 km/h), spre deosebire de majoritatea soferilor de « dube », care fug cat poate masina si bruscheaza cat nu pot suporta calatorii. Culmea, mi-a dat si bilet, pe care o sa-l scanez si o sa-l arat aici.
memorat
29 Ianuarie 2010, 08:25:37
Răspuns #2

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Iata si biletul pe care mi l-a dat nea Paul inainte de a porni in cursa.
Sa spun, totusi, ca dupa cateva zile am refacut traseul. Alta masina, alt sofer, care nu mi-a inmanat biletul, desi stiu (am vazut) ca a actionat aparatul de taxat.
memorat
29 Ianuarie 2010, 09:44:44
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Iata si biletul pe care mi l-a dat nea Paul inainte de a porni in cursa.
Sa spun, totusi, ca dupa cateva zile am refacut traseul. Alta masina, alt sofer, care nu mi-a inmanat biletul, desi stiu (am vazut) ca a actionat aparatul de taxat.
Frauda?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Ianuarie 2010, 17:41:00
Răspuns #4

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Va savoir! Din partea mea, sigur nu, pentru ca nu m-ar fi lasat sa urc in masina. Din partea soferului? Ce stiu eu ce a tot tacanit la aparatul de pe bord (pe care eu il cred aparat de taxat)?
In tot cazul, a mai luat pasaegri de pe traseu, dar aparatul nu a mai tacanit.
A, in timp ce omul conducea (destul de repede) pe Soseaua Alexandriei, (prin zona "statiunii de odihna Rahova") ma gandeam la masina aia pocnita de tren la Iasi in august trecut, cand soferul isi numara banii ...
memorat
09 Februarie 2010, 17:02:24
Răspuns #5

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Prima companie de microbuze pe care am cunoscut-o a fost C&I. A inceput sa circule pe ruta Brasov - Bucuresti de vreo 10 ani, cu microbuze Sprinter. Pentru ca era ceva inedit mi-a placut si intotdeauna cand trebuia sa merg acasa la parinti si nu foloseam masina proprie apelam la ei. Biletul mai ieftin decat la tren, frecventa foarte buna (la 30 de minute) si timpul pierdut pe drum (cam 3 ore) ii facea atractivi.
La inceput operau dintr-o parcare de la Gara de Nord din Bucuresti si aveau doar doua sau trei linii. Acum s-au mai dezvoltat, si-au facut autogara undeva in Pantelimon (strada Ritmului), ceea ce le strica din atractivitate, pentru ca trebuia sa mai pierd niste timp de la gara la autogara lor.
La un moment dat au introdus spre Brasov midibuse Turquoise, dar eu nu le-am apucat decat de vreo 2 ori si gata.
Am surprins o masina a lor de Brasov pe Barbu Vacarescu acum cateva saptamani.
memorat
22 Martie 2010, 23:44:34
Răspuns #6

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Intr-o masina DLS
memorat
30 Martie 2013, 12:09:32
Răspuns #7

George

  • Mesaje postate: 112
Sunt destul de utile microbuzele fiindca nu avem inca o tara chiar asa bogata sa ne permitem autobuze care consuma 40-60 la suta. Cel putin nu atata timp cat baietii nostri destepti vand petrolul altora la fel de destepti. Pana nu ne-om schimba mentalitatea si nu mai facem lata revolutie sa alungam din parlament in mititica pe toti cu dosarele, trebuie sa ne multumim cu ce avem. 
memorat
30 Martie 2013, 18:46:57
Răspuns #8

Andrei

  • Mesaje postate: 4405
  • Gen: Bărbat
Sunt destul de utile microbuzele fiindca nu avem inca o tara chiar asa bogata sa ne permitem autobuze care consuma 40-60 la suta. Cel putin nu atata timp cat baietii nostri destepti vand petrolul altora la fel de destepti. Pana nu ne-om schimba mentalitatea si nu mai facem lata revolutie sa alungam din parlament in mititica pe toti cu dosarele, trebuie sa ne multumim cu ce avem.

Eu nu am atata incredere in aceste '' trochite pe 6 roti '' din cauza ca unele sunt foarte uzate si circula cu calatori peste media admisa, si in al 2-ilea rand unele ies in traseu si avariate. La noi nu-i nimic merge si asa.  >:(
memorat
Advertisement