28 Aprilie 2024, 17:53:20

Autor Subiect: Troleibuze Neoplan N6121 in Ploiesti (ex-Lausanne)  (Citit de 13323 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 August 2010, 23:08:22
Răspuns #40

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
  • 820 (PH 912) stationand in Depoul Podul Inalt. Troleibuzul avea parte de ultimele retusuri pentru a iesi in traseu cu calatori
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2010, 23:08:31
Răspuns #41

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2010, 23:08:45
Răspuns #42

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
  • 823 (PH 913) tranzitand Bd. Independentei din Ploiesti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2010, 23:08:48
Răspuns #43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
  • 824 (PH 922) stationand in Depoul Podul Inalt. Momentan mai stationeaza cateva zile prin depou avand parte de cateva modificari in salonul calatorilor.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2010, 11:23:49
Răspuns #44

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
  • 826 (PH 914) stationand in Depoul Podul Inalt.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2010, 11:29:40
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
  • 827 (PH 916) stationand in Depoul Podul Inalt.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
19 August 2010, 10:41:24
Răspuns #46

EA-895

  • Mesaje postate: 2
Buna ziua tuturor!!!!

  Imi place cum arata troleibuzele,chiar si dupa atatia ani de functionare si cu un nr. destul de mare de km.Totusi, se impun niste intrebari si astept niste raspunsuri,bineinteles daca se poate:Cine va asigura service-ul lor? Modelele arata destul de futurist.Cat credeti ca vor rezista, asa cum arata ele acum,pe strazile Ploiestiului?Nu putem compara Ploiestiul cu Laussane(sau cum se scrie),cum nu putem compara calatorii din Ploiesti cu cei din Laussane.Chiar credeti ca era nevoie sa le cumparam din strainatate,cand Rocarul nostru sta degeaba sau mai rau, poate a dat si faliment?
memorat
19 August 2010, 20:09:06
Răspuns #47

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Rautati prin presa.....:(

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Troleibuzele_de_150-000_de_euro_sunt_deja_defecte_0_319768225.html

PloieÅŸti: Troleibuzele de 150.000 de euro sunt deja defecte

Intrate de aproximativ o săptămână în circulaÅ£ie, cele 24 de troleibuze second-hand aduse din ElveÅ£ia nu s-au  â€žacomodat" încă pe meleagurile noastre.

Unele dintre acestea nu au mai vrut să pornească în mijlocul unor intersecţii sau la semafoare, altele au avut probleme cu uşile şi cu aerul condiţionat care nu funcţiona tocmai când aveam mai mare nevoie de el.
Conducerea RATP spune că aceste incidente sunt normale în primele săptămâni şi nu exclude şi producerea altor situaţii similare. „Ca orice maşină nouă, până se obişnuieşte şoferul cu ea mai durează.

Şoferii RATP încă nu s-au acomodat cu toate comenzile noilor troleibuze. Panoul de bord este mai mult electronic şi trebuie să ştii pe ce buton să apeşi", ne-a declarat directorul RATP, Radu Popescu.



Eleveţienii le-au tras pe dreapta

Călătorii sunt încântaţi de noile mijloace de transport, însă au experimentat pe propria piele deficienţele acestora.
„Arată bine troleibuzele, însă chiar când să mă urc într-unul nu i se mai inchidea o uşă. Am auzit că au fost aduse din Elveţia, pentru că pe acolo au luat foc. Cred că le-au luat pe degeaba", ne-a spus Elena Ioniţă, o pensionară din Ploieşti.
Femeia are parţial dreptate. În urma a două incendii care au avut loc în 2005, troleibuzele au fost trase pe dreapta şi retrimise de elveţieni constructorului german.

Acestea au fost repuse în vânzare ulterior şi au fost cumpărate de Primăria Ploieşti de la o firmă din Oradea, în schimbul sumei de 150.000 de euro bucata.
memorat
29 August 2010, 11:54:25
Răspuns #48

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Azi ,29 august 2010, pe strada  GH. GR. CANTACUZINO am vazut un Neoplan tras pe dreapta...:(
Se pare ca avea un captator rupt de la jumate!! :(
Nu stiu din ce motiv...posibil gropile imense.
Sa speram ca vor putea sa il repare...situatia parea destul de delicata!
memorat
01 Septembrie 2010, 09:01:13
Răspuns #49

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Troleibuzele au făcut impresie bună

După primele două săptămâni în care troleibuzele second hand, de 140.000 de euro bucata, au circulat prin Ploieşti, conducerea Regiei Autonome de Transport Public este mulţumită şi spune că vehiculele nu au avut probleme majore. Iar călătorii aprobă.

Administraţia ploieşteană a adus în acest an 24 de troleibuze la mâna a doua, din Elveţia, via Oradea, cu mare scandal. Criticile au fost legate de suma cheltuită, 15 milioane de lei, dar mai ales de starea tehnică a vehiculelor, după ce două dintre acestea au luat foc pe străzile din Lausanne, în 2005. De atunci, au fost retrase de pe străzi, reparate şi trimise în probe în Ungaria, unde au fost refuzate, înainte de a ajunge la un intermediar din România care le-a livrat, în urma unei licitaţii, către Primăria Ploieşti.După perioada de probe, Regia Autonomă de Transport Public le-a pus în circulaţie şi, după două săptămâni, reprezentanţii instituţiei se declară mulţumiţi de achiziţie. Mai sunt însă unele lucruri de pus la punct. Nu neapărat legate de starea tehnică a celor 24 de vehicule, ci de acomodarea şoferilor ploieşteni cu noile modele. „Pentru prima perioadă, au fost şi mici probleme, ca la orice vehicul care e la început. De asemenea, trebuie să se obişnuiască şi şoferii cu ele”, este de părere Radu Popescu, directorul RATP Ploieşti.Per total, conducerea Regiei spune că nu au apărut probleme tehnice... majore. „În mare, n-am avut probleme tehnice cu ele, ca dovadă că n-aţi văzut niciun troleibuz remorcat către garaj. Mai departe, rămâne să-şi spună cuvântul călătorii, care sper să meargă cât mai mult şi cât mai bine cu ele”, ne-a mai declarat directorul Regiei. În ciuda reputaţiei scandaloase, noile troleibuze s-au dovedit a fi şi pe placul călătorilor. E şi normal, dacă le comparăm cu vechea flotă! „Le-am admirat, arată foarte bine şi am văzut că au şi aer condiţionat. Ceea ce e un lucru bun pentru oraşul nostru”, ne-a spus Georgeta Niţu. „Mi se par bune, excelente. Dar de ce-au adus aşa puţine şi mai merg cu vechiturile alea. AU mai şi scumpit bilete de călătorie”, comenta Florian Dumitrescu.
Paradox

Cel mai important lucru este totuşi că, în ciuda reputaţiei, până acum niciunul dintre aceste troleibuze nu a luat foc şi nici nu a rămas blocat definitiv pe traseu. Iar primele două săptămâni de funcţionare pot fi considerate cea mai dificilă perioadă, dacă luăm în calcul explicaţiile privind nevoia de acomodare a şoferilor cu noile utilaje. Paradoxal, acest aspect transformă troleele rău-famate, care au luat foc la Lausanne, în cele mai moderne mijloace de transport în comun din parcul auto al RATP Ploieşti.

http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6295-Pentru-ca-n-au-luat-foc-in-primele-saptamani-troleibuzele-au-facut-impresie-buna
memorat
02 Septembrie 2010, 22:39:50
Răspuns #50

jayjay09

  • Mesaje postate: 11
Azi ,29 august 2010, pe strada  GH. GR. CANTACUZINO am vazut un neoplan tras pe dreapta...:(
se pare ca avea un captator rupt de la jumate!! :(
nu stiu din ce motiv...posibil gropile imense.
sa speram ca vor putea sa il repare...situatia parea destul de delicata!
Nu e niciunul cu  captator rupt..am verificat..
memorat
02 Septembrie 2010, 23:07:27
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          De astazi, RATP Ploiesti introduce noile troleibuze NEOPLAN si pe linia 44.
          In Depoul Podul Inalt au fost livrate aproximativ 20 troleibuze Neoplan care circula pe cele doua linii de troleibuze din oras: 202 si 44.

          Sa urmarim imagini foto/video cu troleibuzele 819 (linia 44) si 822 (linia 202):

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Septembrie 2010, 08:56:34
Răspuns #52

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Nu e niciunul cu  captator rupt..am verificat..

Inseamna ca l-au reparat...ce e asa greu
memorat
09 Septembrie 2010, 21:53:35
Răspuns #53

Adrian.B

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Troleibuzele neoplan pentru piese de schimb:
memorat
17 Septembrie 2010, 17:27:04
Răspuns #54

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Afisajul interior...(urmeaza statia), deocamdata doar in probe...doar la cateva troleibuze. In curand sa speram ca la toate vor fi functionale.

memorat
23 Septembrie 2010, 20:24:05
Răspuns #55

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Troleibuzele au fost vandalizate :(

Troleibuzele noi care circula in Ploiesti pe traseele 202 si 44 au fost puse in circulatie la inceputul lunii august. De atunci si pana acum cetatenii lipsiti de educatie au avut timp suficient sa zgarie, sa taie si sa inscriptioneze scaunele si geamurile din spatele troleibuzelor. Ploiestenii considera ca cei care au scrijelit si au inscriptionat scaunele troleibuzelor sunt lipsiti de educatie. Ei sustin de asemenea ca reprezentantii primariei ar trebui sa se ocupe mai mult de mentinerea in stare buna a mijlocelor respective de transport.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/77618/troleibuze-vandalizate
memorat
23 Septembrie 2010, 22:12:43
Răspuns #56

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Troleibuzele au fost vandalizate :(

Troleibuzele noi care circula in Ploiesti pe traseele 202 si 44 au fost puse in circulatie la inceputul lunii august. De atunci si pana acum cetatenii lipsiti de educatie au avut timp suficient sa zgarie, sa taie si sa inscriptioneze scaunele si geamurile din spatele troleibuzelor. Ploiestenii considera ca cei care au scrijelit si au inscriptionat scaunele troleibuzelor sunt lipsiti de educatie. Ei sustin de asemenea ca reprezentantii primariei ar trebui sa se ocupe mai mult de mentinerea in stare buna a mijlocelor respective de transport.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/77618/troleibuze-vandalizate

Era de asteptat...!  :(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Octombrie 2010, 22:26:12
Răspuns #57

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
„Proiect Volosevici” e pagubă? Primarul acuză un atac politic


Consilierii din Opoziţie au calculat sumele pe care bugetul Ploieştiului le pierde din cauza inscripţiilor „Proiect Volosevici” postate pe troleibuze. Contestatarii susţin că închirierea acelor suprafeţe ca spaţiu publicitar ar fi putut aduce Primăriei peste 20.000 de lei pe lună.

 

La şedinţa ordinară a Consiliului Local Ploieşti, desfăşurată la mijlocul acestei săptămâni, social-democratul Gabriel Ionescu a făcut un calcul inedit, demonstrând că Opoziţia nu vrea să renunţe la a critica inscripţiilor cu „Proiect Volosevici”. Potrivit raţionamentului, spaţiile de pe troleibuzele recent cumpărate pe care a apărut această inscripţie ar fi putut fi mult mai bine valorificate. La punctul de pe ordinea de zi rezervat întrebărilor şi interpelărilor, consilierul local a solicitat ca Regia Autonomă de Transport Public să-l informeze câţi bani ar fi putut fi câştigaţi dacă aceste suprafeţe ar fi fost închiriate ca spaţiu publicitar, pe modelul binecunoscut al autobuzelor RATP. „După calculele mele, publicitatea pe un troleibuz ar fi echivalentă cu 10 milioane de lei vechi. Închirierea acestor spaţii ar fi putut aduce încasări la buget. Nu mi se pare corect ca pe un proiect al Consiliului Local să apară numele primarului. Dacă toţi primarii ar revendica realizările din vremurile respective, ar însemna să avem numele lor şi pe Halele Centrale, şi pe spitale, şi pe şcoli şi aşa mai departe. S-ar putea să nu-i convină domnului primar”, a punctat Gabi Ionescu în cadrul şedinţei de miercuri. Reacţia primarului la acest nou argument a rămas aceeaşi ca şi la restul discuţiilor pornite de la „Proiect Volosevici”. „Este un atac politic de la o Opoziţie care nu vine cu idei constructive. N-au avut cum să se lege de cheltuirea banului public, pentru că nu s-a consumat niciun ban din bugetul local, şi vin cu alte atacuri puerile. Nu am făcut altceva decât să iau modelul de la preşedintele Consiliului Judeţean şi de la Adrian Năstase. Mă refer la panoul care a apărut lângă podul de la Tătărani şi la clădirea Finanţelor (n.r. pe care există o plăcuţă de inaugurare unde apare numele fostului premier). Nu cred că este o chestiune incorectă ce au făcut aceşti oameni. E un proiect pe care şi l-au asumat, l-au făcut şi au scris despre el. La fel e şi în cazul meu”, a comentat primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici.


http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6772-Proiect-Volosevici-e-paguba-Primarul-acuza-un-atac-politic
memorat
05 Octombrie 2010, 10:08:05
Răspuns #58

FBW58

  • Mesaje postate: 250
  • Gen: Bărbat
  • De la est la vest prin nord si sud...
Troleibuzele neoplan pentru piese de schimb:

Din cate am inteles aceste troleibuze vor fi completate cu piese si vor circula. Nuvor fi canibalizate pentru piese dat fiind faptul ca aceste troleibuze sunt relativ noi si se gasesc piese la producator...
"Nu ne vindem tara' ... rau am facut
memorat
05 Octombrie 2010, 11:27:09
Răspuns #59

PREZIOSO

  • Mesaje postate: 25
  • Gen: Bărbat
 Ce-o sa faca RATP cu 24 astfel de trolee?! Plus cele 15 FBW ?! Mi se par destul de multe pentru doar 2 linii de troleibuze. Cate Neoplane circula zilnic la orele de varf? Cred ca pana in 20
memorat