22 Octombrie 2021, 01:03:17

Autor Subiect: Stiri din judetul Timis  (Citit de 6321 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

14 August 2009, 23:48:25
Răspuns #20

zofei.2006

  • Vizitator
Sunt venite cu 2-3 luni mai devreme decat primu lot de Citaro versiunea Euro 3 .
memorat
15 August 2009, 15:43:19
Răspuns #21

V3nt0R

  • Vizitator
Primul mesaj pe care il las "in afara Bucurestiului"...Deci, cine Dumnezeu i-a obligat pe bosorogii aia(ca numai dastia erau acolo), sa ramana in autobuz si sa nu coboare, daca autobuzul nu avea climatizarea functionala...Nu, ei au preferat sa faca pe vitejii si sa il injure pe soferul care NU avea absolut nici o vina.In locul lui, nu ma opream nici la garaj, ii duceam undeva pe un camp unde eu stiam sa ma intorc si ii lasam acolo.Parca ei, pe vremea lu' Pazvante-i Chioru s-au nascut in Aer Conditionat si autobuze moderne...Si tot ei sunt cu gura mare, jalnic, si mare dreptate pentru sofer !!!
memorat
17 August 2009, 02:26:07
Răspuns #22

Viktor

  • Mesaje postate: 110
  • Gen: Bărbat
Cred ca aceste instalatii de Clima au ramas fara freon.

Nu asta e problema. Era prea frumos ca sa fie adevarat. :D. La cele mai multe problema e urmatoarea.
Exista un furtun care face lagatura dintre teava de la  Ac si locul de evacuare a apei. Furtunul respectiv trece pe la motor, iar daca nu e fixat intr-un anumit mod, acesta se freaca de celelate componente si se sparge. Acesta e problema pe care o au, au avut-o si or vor avea autobuzele Mercedes Conecto
Intradevar unele dintre ele chiar au probleme foarte grave la clima, acelea ne fiind puse in circulatie.
Intradevar firma is cam bate joc. A fost o poveste ca RATT a avut contract cu o firma care sa repare climele. Aceasta l-ea reparat, dar RATT nu si-a mai onorat plata facturilor catre ei pentru piesele schimbate.

Viktor
memorat
17 August 2009, 02:42:39
Răspuns #23

Viktor

  • Mesaje postate: 110
  • Gen: Bărbat
Primul mesaj pe care il las "in afara Bucurestiului"...Deci, cine Dumnezeu i-a obligat pe bosorogii aia(ca numai dastia erau acolo), sa ramana in autobuz si sa nu coboare, daca autobuzul nu avea climatizarea functionala...Nu, ei au preferat sa faca pe vitejii si sa il injure pe soferul care NU avea absolut nici o vina.In locul lui, nu ma opream nici la garaj, ii duceam undeva pe un camp unde eu stiam sa ma intorc si ii lasam acolo.Parca ei, pe vremea lu' Pazvante-i Chioru s-au nascut in Aer Conditionat si autobuze moderne...Si tot ei sunt cu gura mare, jalnic, si mare dreptate pentru sofer !!!

Cu asta m-ai dat pe spate :o. Imi place ce ideie ai fi avut daca erai in locul soferului :D. Totusi nici el nu trebuia sa reactioneze in halul acesta. Cel mai bine mi s-ar fi parut daca el i-ar fi lasat nabii la fiecare statie, iar la ala care nu ii convine, il poftea jos si il trimitea la plimbare ori pe jos, ori cu taxiul, ca doar de aceea exista mai multe modalitati.
Dar sti ce al dracu sunt (scuzati de expresie). Am fost martor la o intamplare. Se facea ca merg spre centru, iar ca sa ajung acolo trebuia sa folosesc 33-ul.  Toate bune si frumoase. Urc in autobuz. E o atmosfera plecuta, clima mergea se auzea si putina muzica de la sofer, in oricecaz era placut. Plecam din statie, si de o data vad eu intamplator ca e deschis geamul din spate(din partea dreapta), apoi mai inca vre-o 2 destepti deschid geamul de din spate (din partea stanga) si pe cel de la mijloc. Soferul a vazut ca au deschis geamurile, si ii roaga sa le inchida pentru ca,  clima functioneaza. Sa fi vazut atunci ce harmalaie o iesit. O inceput una sa urle ca nebuna ca: "Ce domnule, clima functioneaza?, Dati drumu mai tare ca aici in spate nu se simte deloc", soferul zice catre aia: "Doamna clima are un singur buton, din care se porneste si din care se opreste." Ia catre sofer "Ca, ce nu dati drumul la clima ca sa furati voi motorina si sa murim noi de cald aici.". Intretimp se mai baga unul in urlete facand pe marele destept. Bolborosea si el pe acolo sa se afle in treaba. Atunci, soferul vazand asta, s-a suparat foc pe ei si de al naibii a oprit clima si i-ea spus: "Na, acum e oprita clima, ca sa vedeti si dvs." Sincer va zic, ca aia atat de tare a putut sa tipe, ca am crezut ca o sparga si gemurile >:(.
Deci acum trageti si voi o concluzie. Ac-ul functioneaza si calatorii deschid geamul. Ce parere aveti? Atunci pentru ce sa mearga clima aiurea? Numai de draagul de a functiona, si de a consuma mtorina aiurea? >:(

Viktor
memorat
17 August 2009, 03:28:42
Răspuns #24

V3nt0R

  • Vizitator
Ehe Timisorenilor, degeaba va laudati voi ca aveti oras curat si civilizat, la noi nu se mai intampla asa de mult timp, nici macar in cel mai rau-famat cartier:Ferentari, acolo unde merg 139 si 323, echipate cu autobuze cu A/C.Daca veti vedea in Bucuresti un autobuz cu A/C mergand cu geamurile deschise, inseamna ca aparatul este stricat.Iar aceste cazuri sunt extrem de rare, si sunt vazute numai pe linii extrem de aglomerate gen 105, 123, 335 sau 385...
memorat
17 August 2009, 18:16:56
Răspuns #25

Viktor

  • Mesaje postate: 110
  • Gen: Bărbat
Doamne V3ntOR, eu nu m-as lauda cu Timisoara pentru ca nu am cu ce. Ca Ciuhandu se lauda ca Timisoara e oras -***** , e o alta poveste. Curatenia bato vina. In centrul orasului nu e curat, dar mite la periferia lui. Sa te fereasca ce ii acolo.

Viktor
memorat
25 August 2009, 05:39:35
Răspuns #26

zofei.2006

  • Vizitator
Transportul metropolitan se va extinde.

Transportul metropolitan se bucură de succes printre vecinii Timişoarei

Deocamdată, există linii metropolitane către Ghiroda, Moşniţa Nouă şi Remetea Mare, dar alte cinci localităţi din imediata apropiere a Timişoarei şi-au exprimat dorinţa de a deveni membre ale Societăţii Metropolitane de Transport.

Este vorba despre Dumbrăviţa, Dudeştii Noi, Giarmata, Săcălaz şi Sânmihaiu Român.

Cât de curând, locuitorii acestor comune vor avea posibilitatea de a se deplasa la Timişoara cu cursele efectuate de RATT.

Primii pe listă ar putea fi cei din Săcălaz, prin prelungirea traseului liniei de troleibuz cu numărul 13, care se opreşte, la ora actuală, la pasajul de cale ferată de dincolo de Piaţa de Gros.

Daniela Damian, Renasterea Banateana, 20.08.2009
www.renasterea.ro
memorat
21 Septembrie 2009, 00:52:18
Răspuns #27

Viktor

  • Mesaje postate: 110
  • Gen: Bărbat
Beat criţă, a ajuns cu maşina în tramvai

Un bărbat aflat la volanul unui autoturism VW Golf a dat piept cu tramvaiul, sâmbătă seara, în zona Dâmboviţa din Timişoara. Şoferul a fost transportat la spital, căci era aproape... de comă alcoolică.


De beat ce era, şoferul nu a reuşit să controleze maşina când a luat virajul la dreapta, de pe strada Ana Ipătescu. El a s-a ciocnit frontal cu tramvaiul care venea din sensul opus. Spre norocul şoferului, care se pare nu avea nici centura de siguranţă, mijlocul de transport în comun nu avea viteză mare, întrucât urma să oprească în staţie.

 "Nici nu avea putere să sufle în fiolă. Era plin de sânge, după ce a dat cu capul de parbriz. L-au dus cu ambulanÅ£a la spital. O să vedem dacă nu cumva are ceva leziuni interne, iar medicii îi vor recolta probe biologice, să vedem nivelul alcoolului în sânge", a arătat unul dintre poliÅ£iÅŸtii aflaÅ£i la faÅ£a locului. La spital, medicii au constatat că ÅŸoferul scăpase ca prin minune, cu câteva zgârieturi. Avea însă o îmbibaÅ£ie alcoolică de peste 1,05 la mie.
Sursa:Tion.ro

Viktor
memorat
22 Septembrie 2009, 00:57:02
Răspuns #28

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Autoturism izbit de tramvai
Luni, 21 09 2009, 20:58

Accident de circulatie in aceasta seara in zona centrala a orasului, in apropierea Spitalului de Copii. Un tramvai care circula dinspre Catedrala inspre Piata 700 a lovit un autoturism.

Din fericire, atat soferul, cat si sotia lui, au scapat teferi. Masina insa va ajunge in atelierul de reparatii. Din cauza accidentului, circulatia mijloacelor de transport in comun inspre Piata 700 a fost blocata pret de cateva minute.
Intersectia cu pricina are o geometrie aparte, masinile traverseaza acolo liniile de tramvai, iar semafoarele incearca sa faca ordine intre vehicule. Vatmanul sustine ca a trecut pe verde. Spune ca mai avea 7 secunde de verde la semafor si si-a continuat drumul. Soferul, care venea dinspre Republicii si voia sa o faca la stanga, pentru a merge spre Catedrala, afirma insa ca el este cel care a trecut pe verde. Cand a ajuns la intersectia cu str. Nemoianu, s-a trezit izbit de mijlocul de transport in comun. Spusele ii sunt sustinute si de un motociclist care se afla in spatele autoturismului Ford. Acesta a fost pe faza si a oprit la timp, caci altfel este de parere ca ar fi fost si el lovit de tramvai.

Oamenii legii urmeaza sa clarifice cum s-a produs accidentul si cine se face  vinovat.                                       sursa www.agenda.ro
Cu respect si admiratie.
memorat
24 Septembrie 2009, 02:37:24
Răspuns #29

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Defectiunile tehnice, cauzele deraierilor tramvaielor, in peste 90% din cazuri
Cauzele care au dus la deraierea tramvaiului 8, marti seara, pe strada 1 Decembrie, din Timisoara, ar putea fi de ordin tehnic. In urma deraierii tramvaiului, o tanara a ajuns la spital cu rani usoare la cap, iar circulatia a fost blocata mai bine de zece ore. Reprezentantii R.A.T.T. declara ca inspectia tehnica a tramvaiului era la zi.

Tramvaiul de pe linia 8 circula pe strada 1 Decembrie, dinspre Calea Buziasului catre Sala Olimpia. Desi, la un moment dat vagonul din spate a sarit de pe sine, vatmanul nu a sesizat si a rulat mai bine de doua sute de metri pe asfalt, dupa care s-a izbit cu putere de un stalp de electricitate, aflat intre linii. Vagonul deraiat a fost complet distrus in partea din fata, iar stalpul, culcat la pamant. In momentul producerii accidentului, tramvaiul era foarte aglomerat, iar calatorii au cazut unii peste altii, lovindu-se usor. O tanara, care prezenta plagi deschise in zona capului, a fost transportata la Urgente pentru ingrijiri medicale.

Echipajele de interventii ale R.A.T.T. s-au straduit ore in sir sa degajeze linia. Circulatia tramvaielor intre Calea Buziasului si Sala Olimpia a fost blocata timp de peste zece ore.

Reprezentanti ai R.A.T.T. si politisti efectueaza cercetari pentru a stabili cauzele care au dus la deraiere si cine se face vinovat de accident. Desi nu exclud varianta unor probleme tehnice, reprezentantii R.A.T.T. infirma posibilitatea ca inspectia tehnica sa nu fi fost la zi. "N-au fost inca stabilite cauzele deraierii tramvaiului, ancheta va mai dura cateva zile. Dar inspectia tehnica asupra tramvaiului era la zi, altfel nu ar fi putut iesi in trafic. Din pacate, probleme tehnice pot interveni oricand pe traseu, indiferent de verificarile pe care le facem inainte. In 90% dintre cazurile de deraiere pe care le-am mai avut in trecut, cauzele au fost probleme tehnice", a declarat pentru TIMPOLIS, purtatorul de cuvant al R.A.T.T., Cosmin Bradu. Potrivit acestuia, si eventuale probleme de infrastructura, ca si cauze ale incidentului de marti, sunt excluse in zona respectiva.

Cosmin Bradu afirma ca tronsonul respectiv a fost reabilitat in urma cu cativa ani. "Tramvaiele sunt destul de vechi – media de varsta depaseste 20 de ani –, sunt cumparate din Germania la preturi destul de mici, dupa cum permite bugetul Municipalitatii, pentru ca unul nou costa peste doua milioane de euro. Sa nu se inteleaga gresit : chiar daca sunt foarte vechi, tramvaiele pot rula", precizeaza Cosmin Bradu.
sursa www.timpolis.ro
Cu respect si admiratie.
memorat
08 Februarie 2010, 20:33:06
Răspuns #30

CRAZY BOY

  • Vizitator
Regia Autonomă de Transport Timişoara ar putea intra în executare silită

Regia Autonomă de Transport în Comun Timişoara este în pericol de a fi executată silit. Datoriile regiei au ajuns la 4.200.000 de lei, sumă ce reprezintă obligaţii către bugetul de stat. Pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală au apărut informaţii potrivit cărora procedura de executare silită a demarat deja.

Şefii RATT spun că datoriile către stat datează din ultimul trimestru al anului trecut şi că le vor achita imediat după ce bugetul Timişoarei va fi aprobat. "Regia face plăţile în ordinea importanţei: salarii, credit, utilităţi şi plata datoriei la bugetul de stat", spune Alexandru Potcoavă, purtătorul de cuvânt al RATT.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a demarat deja procedura de executare silită, pentru recuperarea datoriilor. Aurelian Cândea, directorul adjunct al Direcţiei Finanţelor Publice Timiş, susţine că "dacă în 15 zile de la primirea somaţiei, contribuabilul nu îşi achită datoriile, organul fiscal procedează la poprirea conturilor bancare, identificarea bunurilor mobile şi imobile şi aplicarea sechestrului asupra acestora."

Între timp Regia Autonomă de Transport Timişoara are cheltuieli mari. Una dintre cele mai mari sume pe care RATT le plăteşte lunar, se ridică la 230.000 de euro şi reprezintă rata pentru cele 50 de troleibuze cumpărate. Uniformele angajaţilor, achiziţionate anul trecut au costat regia peste 100.000 de euro.

Ca să mai compenseze din pierderi, regia a stabilit un program de restructurare. Peste 200 de angajaţi au intrat deja în şomaj tehnic.

http://www.realitatea.net/regia-autonoma-de-transport-timisoara-ar-putea-intra-in-executare-silita_699111.html
memorat
14 Martie 2012, 21:09:56
Răspuns #31

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
18 Martie 2012, 11:10:49
Răspuns #32

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cu tramvaiul prin centrul Timișoarei: imagini istorice realizate de olandezul Oerlemans GALERIE FOTO

Fotograful olandez Hans Oerlemans, care era pasionat de tot ce înseamnă transport în comun, a lăsat o colecție impresionantă de poze istorice realizate în mai multe orașe din România, printre care se află și Timișoara.

Olandezul Hans Oerlemans a vizitat Timișoara în trei rânduri pentru a imortaliza tramvaiele din oraș. Prima dată a fost în 1968, apoi în 1973, revenind peste șapte ani, în 1980. Acesta a lăsat în urmă o colecție impresionantă de fotografii despre tramvaiele care circulau prin oraș în acele vremuri, surprinzând imagini cu vechile linii care existau pe atunci, dar și despre cum arăta orașul în timpul comunismului.

Una din cele mai frumoase amintiri lăsate de Hans Oerlemans este legată de perioada în care tramvaiul străbătea tot centrul orașului, strada Alba Iulia și Piața Libertății. Liniile care tarversau Piața Operei se despărțeau în zona Catedralei: una din ele trecea pe la Cinematograful Timiș, apoi prin fața Lacto-barului, actualmente McDonalds, iar cealaltă, pe partea opusă a corso-ului, trecând pe lângă restaurantele Palas și Loyd.
Liniile se împreunau din nou pe strada Alba Iulia, care ducea călătorii în stația următoare din Piața Libertății. Circulația tramvaielor în centrul Timișoarei a fost oprită la mijlocul anilor 80, când piața a devenit pietonală.

Tramvaiul 5 pentru RonaÈ›

Oerlemans a surprins și perioada în care tramvaiul 5 străbătea cartierul Ronaț, care încă arăta ca un sat, la fel și tramvaiul 2 care mergea în Freidorf. Tramvaiul 5 pleca din Piața Libertății, de pe locul unde se află acum garat tramvaiul turistic. "Cinciul" avea o singură linie, iar tramvaiele "Gemene” aveau dublă comandă. Pentru că nu exista buclă de întoarcere, vatmanul trebuia doar să urce în capatul celălalt și să continue drumul. Oerlemans a surprins Ronațul plin de noroi, în acele vremuri nefiind realizat încă drum asfaltat.
Hans Oerlemans nu mai trăiește, însă fiul acestuia a venit în România, în anul 2005, lăsând un CD cu fotografiile făcute de tatăl său la noi în țară. Pozele au fost postate pe diverse site-uri și forumuri, cu condiția ca sursa să fie precizată. Olandezul a realizat fotografii în diverse perioade la Timișoara, București, Oradea, Galați, Iași și Sibiu. Ultimele poze din România le-a realizat în 1992, în capitală.
Printre fotografi se află și un tramvai utilitar de spălat linia și strada. Acesta fost surprins pe strada Gh.Doja, în apropierea liceului pentru surdo-muți. Urmează un calu pde poze realizate în 1973, cu tramvaiele V56, Pionier, GB 2/2 și “Gemenele”. Urmează tramvaiele EP și Timiș. În 1980, Hans Oerlemans a surprins din nou “Gemenele”, dar și tramvaiul V56 și Timișul.


http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/tramvaiele-Timisoarei-Oerlemans-GALERIE-FOTO_0_665333735.html
memorat
07 Aprilie 2012, 21:43:45
Răspuns #33

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
RATT va functiona dupa un orar de vacanta incepand cu data de 9 aprilie conform www.ratt.ro,acolo vedeti toate detalile.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
12 Aprilie 2012, 20:55:58
Răspuns #34

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
Advertisement