28 Martie 2024, 12:00:53

Autor Subiect: Stiri din judetul Cluj  (Citit de 71939 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

06 Decembrie 2008, 21:17:26

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Tot ce inseamna stiri din judetul Cluj.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
Advertisement

06 Aprilie 2009, 16:13:40
Răspuns #1

Felix

  • Mesaje postate: 28
Am aflat de la cineva ca la Cluj ar fii ajuns inca 6 autobuze noi MJT :D
Viata e ca o jucatoare necinstita!!!
memorat
13 Mai 2009, 19:51:26
Răspuns #2

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Microbuzele private ravnesc la portia RATLului
Citat
Autor: Andi DAISZLER
Citeva zeci de soferi de maxi-taxi din Turda au protestat ieri in fata Primariei si au cerut autoritatilor locale sa le acorde licente de transport in oras.

Foto Andrei Gadalean
 
Dovada concurentei neloiale: un autobuz al Alis iese din refugiul unei statii RATL, desi nu are voie sa efectueze curse "locale
Soferii de maxi-taxi din Turda se pling ca sint impinsi in afara legii chiar de autoritatile locale, care mai apoi le aplica amenzi usturatoare.
     Marul discordiei il reprezinta, spun ei, faptul ca autoritatile locale nu le acorda celor 10-13 actionari ai firmei Maxi-Taxi SRL licente de transport in oras; astfel ca, desi au toate celelalte aprobari, fara cea data de Primarie nu au dreptul legal sa transporte calatori in oras. Motivul il constituie - reclama ei - faptul ca Regia Autonoma de Transport Local (RATL) Turda ar fi beneficiat de contractul pentru transportul local prin incredintare in mod direct si fara nici un fel de licitatie. Toti actionarii firmei Maxi-Taxi SRL, infiintata anul trecut pentru a putea participa la licitatia pentru concesionarea serviciului de transport local, sustin ca Politia Comunitara actioneaza "dupa modelul Gestapo-ului", urmarindu-i si amendindu-i chiar si cind au masinile in parcari.

    Amenzi "dupa ureche"

Soferii de maxi-taxi se pling ca amenzile Politiei Comunitare se aplica fara nici un fel de notificare, dovada fiind Ion Moldovan, care a incasat intr-o singura zi patru amenzi diferite, toate la aceeasi ora. "Ne pomenim cu amenzile lipite pe usa de la casa si noi nici macar nu stim pentru ce", spune Ion Moldovan, unul dintre participantii la protest. O atitudine mult mai categorica a adoptat ieri Buta Ovidiu, un alt protestatar, care promite sa ceara azil politic in SUA pe motiv de persecutare daca autoritatile nu revizuiesc hotaririle de Consiliu Local si nu le permit sa functioneze legal la fel ca anul trecut.

    Alis face legea

Dupa ce a obtinut anul trecut contractele de transport extraurban intre Cluj, Turda si Cimpia Turzii, consortiul de firme Alis Grup, compus din patru societati comerciale, printre care Tours Claus SRL, Auto Trust Corporation SRL si MV Trans SRL, a inceput sa opereze si in afara legii, acuza aceiasi protestatari nemultumiti. Astfel, autobuzele inscriptionate Alis Grup stationeaza si in statiile de calatori ale RATL-ului, singurul operator de transport public local din Turda. Dovada o reprezinta fotografiile efectuate ieri de fotoreporterul monitorul, care infatiseaza mai multe autobuze ale Alis Grup oprind in statiile RATL-ului.

    Primaria da vina pe politica

Viceprimarul Mircea Irimie, care s-a intilnit ieri cu protestarii, le-a promis oamenilor ca le va analiza situatia si i-a indemnat la calm pina "mai tirziu anul acesta, cind se va organiza licitatia publica pentru transport local". Printr-un comunicat, edilul turdean Tudor Stefanie i-a acuzat pe participantii la protest de "interese politice, pe fondul campaniei electorale in desfasurare", mai ales ca acestia au scandat lozinci la adresa sa.

Sursa http://www.monitorulcj.ro//cms/site/m_cj/news/microbuzele_private_ataca_ratl_turda_64154.html
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
12 Iulie 2011, 22:04:55
Răspuns #3

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Autocar Mercedes - Isuzu Turquoise cu blestem :

http://www.ziar15minute.net/?p=598
memorat
31 Martie 2012, 20:51:52
Răspuns #4

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
03 Aprilie 2012, 19:41:24
Răspuns #5

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
26 Noiembrie 2012, 10:15:48
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Atenţie la hoţii de buzunare: se fură în autobuze


Peste 200 de clujeni au reclamat, în primele nouă luni ale acestui an, la Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Cluj furturi din buzunare sau din poşete
Cele mai recente două cazuri de furt din poşete au avut loc, joi, după-amiaza între orele 16 şi 18.30. Două clujence au reclamat, vineri, la IPJ Cluj faptul că, în timp ce mergeau cu troleibuzul către cartierul Mănăştur, li s-au furat sumele de 600 de euro şi 200 de lei, respectiv 800 de lei, dar şi documentele de identitate şi cardurile bancare. Conform reprezentanţilor IPJ Cluj, în primele nouă luni ale acestui an, au fost reclamate peste 200 de furturi din buzunare sau poşete. Regia Autonomă de Transport Urban Călători (RATUC) şi IPJ Cluj au un protocol prin care, prin intermediul unor afişe, îi sfătuiesc pe clujeni să se ferească de hoţii de buzunare.

Alinei M. i s-a furat, joi după amiaza, portofelul cu toate documentele de identitate în care avea 600 de euro şi 200 de lei. „Mi-am cumpărat un bilet de autobuz din staţia Piaţa Mărăşti şi m-am urcat în troleibuzul cu numărul şase care mergea spre Mănăştur. Era foarte aglomerat şi toţi oamenii erau lipiţi unii de ceilalţi. Nu am simţit nimic, hoţul mi-a deschis geanta şi mi-a luat portofelul", a spus tânăra, de 27 de ani, care a depus, ieri, plângere la poliţie.

Şi clujeancei Corina D., de 35 de ani, i s-a portofelul joi. „ Eram cu copilaşul şi mi-am cumpărat un bilet de autobuz, am scos portofelul şi apoi l-am băgat în geantă. În moemntul când am urcat în autobuz am simţit îmbulzează în spatele meu, dar eram atentă la copil. Totul s-a întâmplat în câteva secunde, cât am ajutat copilul să se urce în autobuz. Hoţii, probabil, că stau în apropierea casei de bilete şi se uită la persoanele care au sume mai mari. Probabil că sunt mai mulţi cei care operează. Eu am luat autobuzul cu numărul 9 către Mănăştur", a declarat femeia, care speră, totuşi, să îşi recupereze documentele de identitate. „Nu am prea multe şanse să recuperez actele. Din câte am înţeles, hoţii aruncă portofelele sau le dau foc. Nu am şanse ca să recuperez nimic pentru că nu am putut să îi identific. Cei de la poliţie mi-au arătat un album cu poze, dar nu am putut să spun dacă vreuna dintre acele persoane mi-a furat portofelul", a spus Corina D. „Hoţii se uită la ce ai în portofel, ei nu se bagă să îi fure pe cei care au 20 sau 50 de lei la ei", a precizat clujeanca.

Sute de clujeni au sesizat astfel de furturi în acest an la IPJ Cluj. „În primele nouă luni ale anului, au avut loc 242 de infracţiuni de furt din buzunare sau din poşete la nivelul judeţului Cluj", a declarat Anca Bolba, purtător de cuvânt al IPJ Cluj.

RATUC Cluj a încheiat un parteneriat cu IPJ Cluj prin care se încearcă atenţionarea clujenilor cu privire la hoţi. „Împreună cu Poliţia am promovat nişte materiale publicitare prin care am încercat să prevenim populaţia. Controlorii dacă sesizează un furt sună la urgenţe la noi şi la 112. Nu e un lucru simplu. Am avut controlori care au fost pe fază şi au reuşit să imobilizeze hoţii", a explicat Liviu Neag, directorul RATUC. Hoţii care acţionează în autobuze sunt bine organizaţi.

„Noi avem camere de luat vederi şi le vizionăm împreună cu poliţia. Sunt unii hoţi care nu ştiu de ele, dar sunt şi alţii care se poziţionează în aşa fel încât să nu fie filmaţi de camere", a explicat Neag. RATUC are un dispecerat (0264 - 436874), unde clujenii pot suna 24 din 24 de ore, pentru a-şi recupera obiecte pierdute sau, eventual, documente de identitate, în cazul în care acestea se găsesc de către şoferi în autobuze.

sursa www.ziuadecj.realitatea.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Noiembrie 2012, 09:01:05
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
“Suplimente” de două milioane de lei pentru linia de tramvai


Modernizarea căii de rulare pentru tramvai Gară – B-dul Muncii costă peste 64 de milioane de lei fără TVA.

Şantierul de la linia de tramvai pe tronsonul II Gară - B-dul Muncii este în grafic. Graficul este pe un calculator al biroului mass media, dar nimeni nu poate scotoci după el. Angajaţii responsabili cu proiectul sunt pe teren şi nu pot răspunde în cifre: cât l-a sută din cei 14,2 kilometri de cale de tramvai au fost modernizaţi sau câţi bani s-au achitat constructorilor.

Lucrările la tronsonul II al liniei de tramvai, proiect finanţat din bani europeni, au debutat în 26 iunie şi au ca termen luna iunie 2013. În luna septembrie şi noiembrie, administraţia locală a încheiat două contracte cu liderul asocierii care se ocupă de modernizarea traverselor, şi a câştigat licitaţia din cadrul proiectului European, Swietelsky Baugesellschaft pentru lucrări suplimentare aferente proiectului. Valoarea acestora este de peste 433.000 de lei, potrit datelor de pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Biroul mass media al Primăriei a menţionat, prin purtătorul de cuvânt, că este vorba despre lucrări neprevăzute, însă că nu poate preciza despre ce lucrări este vorba.

Şi pe tronsonul I al linie de tramvai, Bucium-Gară finalizat vara aceasta s-au încheiat două contracte pentru lucrări suplimentare de peste 1,7 milioane de lei, cu aceeaşi societatea care s-a ocupat şi de modernizare. Primăria nu a putut comunica de ce a fost nevoie de intervenţiile respective, după cum a motivat biroul mass media, pentru că angajaţii care se ocupă de proiect din cadrul Primăriei sunt pe teren şi nu pot fi "prinşi" pentru a furniza informaţiile cu pricina. "Lucrările sunt în grafic pe tronsonul doi", a asigurat purtătorul de cuvânt al Primăriei, Oana Buzatu, adăugând că se lucrează după graficul pe tronsoane stabilit cu constructorul în momentul lansării lucrărilor. Acest grafic este însă pe un calculator şi nu se poate scotoci după el, susţine structura de comunicare a Primăriei (deşi nimeni nu i-a cerut un astfel de grafic). Despre stadiul lucrărilor şi a plăţilor, cine doreşte să afle aceste informaţii are de aşteptat, pentru că, momentan sunt la fel de greu de adus la cunoştinţa clujenilor fiind ascunse într-un calculator, iar nici unul dintre cei peste 700 de angajaţi pe care Primăria îi are nu poate să scotocească după ele. Potrivit informaţiilor furnizate de instituţie în momentul demarării lucrărilor pe tronsonul II, graficul de lucrări prevede pentru segmentul Horea - Caragiale - Căii Ferate un termen maximal de execuţie de 10 luni. Aceasta nu înseamnă că vor trece 10 luni până la finalizarea segementului gară - Căii Ferate deoarece s-a lucrat deja câteva luni în cadrul respectivului grafic. Celelalte segmente au termene mai scurte: Căii Ferate - str. Gării - 2 luni, Gării - Maramureşului - 2 luni, Maramureşului - B-dul Muncii - 2 luni şi Bd. Muncii - Cpt. Grigore Ignat - 6 luni. Modernizarea liniei de tramvai este unul dintre cele mai scumpe proiecte cu finanţare europeană din Cluj: lucrările de reabilitare a ambelor tronsoane de tramvai din Cluj-Napoca ar urma să coste aproximativ 130 de milioane de lei plus taxa pe valoarea adăugată (TVA). Valoarea lucrărilor pe tronsonul I este de aproximativ 76 de milioane de lei cu TVA, iar restul sumei va fi plătită de primărie asocierii conduse de Swietelsky Baugesellschaft mbH pentru lucrările de pe tronsonul II.


Reabilitarea în cifre

În total, după ce vor fi încheiate lucrările şi pe tronsonul II, ar urma să fie reabilitaţi peste 24 de kilometri de cale de rulare, dar lucrările prevăd şi refacerea a 2.000 de metri pătraţi de carosabil, refacerea a 26.000 de metri pătraţi de strat de uzură, construirea a 12 peroane de refugiu pentru pietoni şi amenajarea a 3.600 mp spaţiu verde.

Sursa www.iuadecj.realitatea.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Noiembrie 2013, 17:20:05
Răspuns #8

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Am aflat de la cineva ca la Cluj ar fii ajuns inca 6 autobuze noi MJT :D
Sunt doar 2 (800 si 801).
memorat
08 Noiembrie 2013, 16:50:15
Răspuns #9

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
http://www.citynews.ro/eveniment/ratuc-se-transforma-societate-pe-actiuni-cum-va-fi-denumita-1255874

Consiliul Local Cluj-Napoca va analiza în 14 noiembrie proiectul privind reorganizarea Regiei Autonome de Transport Urban de Călători Cluj-Napoca prin transformarea acesteia în societate pe acţiuni sub numele de Compania de Transport Public Cluj-Napoca.

Capitalul social subscris şi vărsat de acţionarul Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat de Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca este divizat în 159.000 acţiuni nominative, cu o valoare nominală de 1000 lei/acţiune. Patrimoniul propriu al RATUC Cluj-Napoca, în valoare de 159.000.000 lei va fi preluat de „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ NAPOCA S.A.”.

Acţionarul unic al societăţii este unitatea administrativ-teritorială Municipiul Cluj Napoca, reprezentată prin Consiliul Local în calitate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Consiliul de Administraţie este compus din 7 membri care sunt numiţi prin Actul Constitutiv.

Personalul RATUC Cluj-Napoca, existent la data reorganizării, va fi preluat în totalitate de către „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” şi îşi va păstra toate drepturile şi obligaţiile stabilite prin Contractul Individual de Muncă şi Contractul Colectiv de Muncă la nivelul regiei, în vigoare la data reorganizării.

Începând cu data înregistrării la Oficiul Registrului Comerţului „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” se subrogă în drepturile şi obligaţiile RATUC Cluj Napoca.
memorat
15 Noiembrie 2013, 18:32:28
Răspuns #10

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Citat
http://www.stiridecluj.ro/social/un-troleibuz-antic-a-luat-foc-pe-strada-motilor-foto

Un troleibuz numărul 25 a luat foc pe strada Moților. Incendiul a izbucnit la motor, iar pasagerii au fost coborâți din mijlocul de transport.

Șoferul a folosit un extinctor pentru a stinge flăcările, fără a mai aștepta să vină pompierii.

Troleibuzul care a luat foc este din generație veche, având peste 20 de ani de activitate. ”S-a simțit un miros puternic de fum în mașină. Pasagerii s-au impacientat și i-au strigat șoferului să oprească. Acesta a coborât, a deschis panourile din zona motoarelor și a luat un extinctor cu care a stins focul”, a spus un martor.

Pasagerii au fost preluați de un alt mijloc de transport RATUC.

Este vorba despre troleibuzul 051.
memorat
27 Noiembrie 2013, 18:24:25
Răspuns #11

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Interviu luat primarului comunei Apahida in care vorbeste despre preturile transportului in comun intre Cluj-Napoca si comuna Apahida, dar si intre satele comunei Apahida: http://www.youtube.com/watch?v=A5PkQsfeRJY
memorat
24 Decembrie 2013, 15:18:56
Răspuns #12

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
http://www.stiridecluj.ro/politic/benzi-unice-de-transport-in-comun-vor-aparea-in-centrul-clujului-si-pe-sensul-marasti-manastur

Citat
Primarul Emil Boc a anunțat că în Cluj-Napoca vor apărea benzi unice pentru transportul în comun și pe ruta Mărăști - Mănăștur.
 
Edilul a explicat că această măsură are ca scop decongestionarea traficului în zona centrală, acum sufocat de numărul tot mai mare de autoturisme. Emil Boc a spus că a ”dat în lucru” această temă comisiei de sistematizare a circulației din cadrul Primăriei Cluj-Napoca.
 
”În acest moment avem o bandă unică pentru transportul în comun pe ruta Mănăștur - Mărăști, dar o soluție pentru decongestionarea traficului ar fi o astfel de bandă și în sens invers. Cu un transport în comun mai fluent, foarte mulți își vor lăsa mașinile acasă și vor circula cu autobuzul”, a spus primarul Emil Boc.
 
Întrebat dacă vor crește și tarifele de parcare pentru zona centrală, primarul a spus că ”nu se pune așa problema. Nu vom crește tarifele. Acestea rămân la fel, dar oamenii care vor veni în centru nu vor mai veni cu mașinile. Acum se merge până în ușa magazinului, ceea ce nu este normal. Cu un transport în comun rapid, noi credem că traficul se va ameliora”, a mai spus Emil Boc.
 
Edilul nu a putut spune care ar fi zona prin care să fie trasată noua bandă unică de circulație, dar a spus că așteaptă în prima parte a anului 2014 raportul comisiei de sistematizare a circulației.
memorat
08 Ianuarie 2014, 22:49:52
Răspuns #13

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
http://www.stiridecluj.ro/politic/emil-boc-cumparam-50-de-autobuze-noi-in-2014-cat-vor-costa

Citat
Primarul Emil Boc a anunțat că, în 2014, vor fi cumpărate 50 de autobuze noi pentru traficul din Cluj-Napoca.
 
Din cele 50 de autobuze, 40 vor fi cumpărate din fondurile Primăriei Cluj-Napoca, iar 10 de către RATUC. ”Investiția este de 60 de milioane de lei din fondurile locale, iar cele 10 vor costa 15 milioane de lei și vor fi plătite de RATUC din taxa specială de 6%. Este taxa pe care a fost scandal, dar care nu a dus la creșterea prețului biletelor, ci înseamnă că TVA -ul din prețul biletului este folosit pentru cumpărarea de autobuze”, a spus Emil Boc.
 
Fondurile alocate de Primăria Cluj-Napoca, 60 de milioane de lei, provin din creditul accesat de municipalitate de la CEC, în valoare de 300 de milioane de lei.
 
Emil Boc a spus că noua flotă de autobuze noi va putea fi folosită în zona metropolitană, comunele Florești, Apahida, Ciurila, Baciu și Chinteni. ”Depindem de sentința instanței, care poate anula licitația privind traseele județene. Dacă acest lucru se va întâmpla, noi vom intra pe aceste trasee”, a spus Emil Boc.
memorat
22 Mai 2014, 20:07:53
Răspuns #14

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Cele 10 autobuze nearticulate surprinse acum aproximativ 3 saptamani in Lagny Thorigny (France) sunt deja in garajul Plevnei din Cluj-Napoca: https://www.youtube.com/watch?v=svhsRpT-g4A
__________________________________________________________________________________________________

http://www.stiridecluj.ro/economic/mercedes-sau-solaris-vor-vinde-50-de-autobuze-la-cluj-sunt-singurele-firme-inscrise-la-licitatia-de-11-5-milioane-de-euro

Firmele Mercedes și Solaris au depus oferte la licitația pentru achiziția a 50 de autobuze noi în Cluj-Napoca.
 
Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj, Liviu Neag, a declarat că ambele firme sunt serioase, având la bază tehnologie germană.
 
”Mercedes este o firmă cu renume, iar polonezii de la Solaris folosesc tehnologie germană. Autobuzul Solaris este produs la Poznan, în Polonia, și cred că este o fabrică cu capital german.
 
Aceste autobuze sunt produse cu semifabrcate importate din Germania. Așadar, este o tehnologie germană, asamblată la Poznan, la granița dintre Polonia și Germania”, a spus Liviu Neag.
 
Oferele au fost deschise, iar acum comisia de licitație va analiza care sunt cele mai bune prețuri.
 
Primarul Emil Boc a anunțat în 5 martie 2014 că municipalitatea va lansa licitația pentru cumpărarea celor 40 de autobuze noi, conform proiectului avizat de Consiliul Local.
 
Investiția va fi de 11,5 milioane de euro.
 
”Am validat caietul de sarcini pentru cumpărarea de autobuze. De azi vom demara procedurile legale pentru cumpărarea celor 40 de autobuze, pe care Primăria le va cumpăra pentru RATUC.
 
De azi o trimitem la ANRMAP pentru validare, va sta acolo 10 zile, și apoi se va face licitația. În toamnă sperăm ca primele autobuze să poată sosi în municipiu.
 
Dorim să cumpărăm cele mai bune autobuze existente pe piață pentru transportul din Cluj-Napoca. Sunt condiții care să ne asigure că vom avea cele mai moderne autobuze din Europa”, a declarat primarul Emil Boc.
 
”Vom impune, potrivit directivei europene, condiții de EURO 6. Există o directivă europeană ca în cazul achiziționării de autobuze noi trebuie să aibă standardul EURO 6. Garanția va fi de minim 3 ani, o durată de funcționare de 15 ani.
 
Vor fi dotate cu aer condiționat, la fel ca și cele existente, camere video, pentru a împiedica violențele din mijloacele de transport, podea joasă, rampă pentru persoane cu dizabilități, loc pentru fotoliu rulant, și o lungime cerută de 18 metri.
 
Sistemul de informare a călătorilor, sistem de numărare a călătorilor la uși. Autobuzele vor avea sistem de transmisie a datelor radio, sistem de urmărire prin GPS, validatoare electronice duale a cardurilor de călătorie”, a mai spus Emil Boc.
 
Autobuzele vor avea 150 de locuri și vor costa 280.000 de euro. ”Ne așteptăm să vină cele mai importante firme de profil din lume. Prețurile pe piață sunt de 250.000 de euro - 300.000 de euro, dar sperăm ca în urma licitației să reducem din preț”, a mai spus Emil Boc.
memorat
26 Mai 2014, 00:14:11
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
cand le-au cumparAT si daca sunt sh?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Mai 2014, 20:25:41
Răspuns #16

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Pentru cele 10 autobuze nearticulate second hand licitatia a avut loc prin februarie-martie.

Pentru celelalte 40 de autobuze articulate noi licitatia este la inceput. Ofertantii sunt Mercedes si Solaris. Primele autobuze din cele 40 vor sosi la toamna.
memorat
28 Mai 2014, 07:56:56
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pentru cele 10 autobuze nearticulate second hand licitatia a avut loc prin februarie-martie.

Pentru celelalte 40 de autobuze articulate noi licitatia este la inceput. Ofertantii sunt Mercedes si Solaris. Primele autobuze din cele 40 vor sosi la toamna.
Nu inteleg de ce inca cumparasm SH. Mia multe informatii despre autobuzele SH noi achizitionate:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Mai 2014, 21:33:10
Răspuns #18

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Nu inteleg de ce inca cumparasm SH.
Aceste 10 autobuze SH au fost cumparate din banii stransi din taxa speciala ce se ia din pretul biletelor si abonamentelor. Spre exemplu la fiecare 4,00 lei, 0,25 lei reprezinta aceasta taxa speciala (6,65%). Acesta taxa a intrat in vigoare de la 1 ianuarie 2014, deci eu cred ca au cumparat autobuze SH, din cauza ca s-au strans putini bani din aceasta taxa speciala

Mia multe informatii despre autobuzele SH noi achizitionate:
Aceste autobuze sunt Renault Agora S cu 2 usi din Paris. Din cele citite de mine pe alt forum aceste autobuze sunt la revopsire (li se va pastra schema de culoare din Paris), dupa care vor fi inmatriculate, iar apoi vor iesi la traseu. Imediat ce le voi prinde, voi posta pozele pe forum
memorat
29 Mai 2014, 18:16:22
Răspuns #19

darius 23

  • Mesaje postate: 76
  • Gen: Bărbat
Pe un alt forum tocmai am citit ca azi au fost la inmatriculat 4 autobuze Renault Agora S.

Atasez o poza cu unul din aceste autobuz. (poza a fost luata de pe forumul TramClub si apartine lui BusFan)
memorat