19 Martie 2024, 08:59:00

Autor Subiect: Frecventa de circulatie, accesul si retragerea vehiculelor RATB  (Citit de 121215 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Iunie 2009, 01:29:54
Răspuns #40

zofei.2006

  • Vizitator
In data de 05.06.2009 in terminalul Piata Presei Libere la ora 17:28 se aflau amandoua masinile din linia 149 ( #896 si #904 ). E ceva putred la mijloc ca la vreo 15 minute sa retras #904 la autobaza. Stau si ma intreb controlorul de la capat nu a observat faza asta. ??? ??? ??? ??? ???
memorat
09 Iunie 2009, 22:06:00
Răspuns #41

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In data de 05.06.2009 in terminalu Piata Presei Libere la ora 17:28 se aflau amandoua masinile din linia 149 ( #896 si #904 ). E ceva putred la mijloc ca la vreo 15 minute sa retras #904 la autobaza. Stau si ma intreb controlorul de la capat nu a observat faza asta. ??? ??? ??? ??? ???
Pe la ora ~17.30 se termina ora de varf prin 149??? ??? ??? E foarte putred in aceasta treaba.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Iunie 2009, 19:30:09
Răspuns #42

CRAZY BOY

  • Vizitator
Probabil ca soferul care s-a retras la ora acea avea ceva probleme personale.
memorat
11 Iunie 2009, 15:31:59
Răspuns #43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe Siteul RATB-ului (www.ratb.ro) s-a afisat itinerariul liniei naveta 696:

     Linia 696

Piata Operei (05:06,23:11), Eroii Sanitari, Sos. Cotroceni, Str. C. Noica, Str. M. Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Barierei, (04:55,23:00)cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. C. Noica, Splaiul Independei, Bd. Eroii Sanitari.

Plecare cap de linie: primul vehicul la 4:55, ultimul vehicul la 23:11
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Iunie 2009, 18:02:32
Răspuns #44

Costache Mihail

  • Mesaje postate: 121
Cum sa fiu de acord cu asa ceva??? Dar deja este total redus fata de acum 25 de ani. Cat sa il mai reduca??? Acest transport din Bucuresti care este o capitala europeana, nu se poate numi transport! Este deja o batjocura la adresa noastra a calatorilor, care pentru a putea merge dintr-un cartier in altul trebuie sa schimbam atatea mijloace! Asta inseamna sa asteptam in mai multe statii, sa perforam mai multe bilete, pentru ca nu se deranjeaza nimeni din conducerea acestei ramasite de transprt numit ratb sa mai infiinteze vreo linie noua de transport! Se cauta ca pe fiecare artera sa fie doar un sigur mijloc asa cum este de regula pe liniile 21, 32, 34, 41. Foarte rar se mai intersecteaza si cu alte linii! Si dupa ce ca s-au inmultit cetatenii fata de acum 25 de ani, nr mijloacelor de transport si al liniilor a scazut considerabil. Nu ar fi mai bine ca atunci cand asteptam prea mult un mijloc de transport in comun si vine greu sau este supraincarcat, nu ar fi mai bine sa nu perforam??? Pentru ca suntem in plus! Capacitatea unui mijloc este de regula locurile de pe scaune+cate un om in picioare langa fiecare scaun. Dar nu in halul in care vezi pe 335! Asa ca suntem in plus si nu mai este nevoie sa mai compostam! Ce!! Este vina noastra ca stam asa chinuiti??? Nu!!!!! Este vina lor, iar noi trebuie sa le dam o lectie!! De ce oare nu iesim in strada sa cerem si marirea parcului, si desfiintarea acestor jeguri de cotete pe roti,  microbuze care soferii nici bilet nu stiu sa mai dea??? Pentru aceasta mare infractiune ce o comit, trebuiesc desfiintati!!!!! Dar nu este asa! Ci infractori ne numim noi, amaratii care din diferite motive nu ne putem permite sa compostam un bilet! Fiti partenerul nostru pentru un transport civilizat! Asta spun ei ca sa perforam! Dar ei sunt partenerii nostrii!!!! NU NICI PE DEPARTE!!! De ce nu reinfiinteaza liniile 1, 17 , si altele, desfiintate fara motiv>??????? Sau cum spun ei, lipsa de calatori!!!! UNDE??????In acest Bucuresti supraaglomerat???? Pe linia de inel nu sunt calatori?????UNDE a mai ramas doar linia 34???? Nu sunt calatori???? Isi bat joc de noi cum vreau ei! Cate linii de tramvai circulau acum 25 de ani pe linia de inel, si era si atunci metrou, si cate mai circula acum????  
memorat
12 Iunie 2009, 18:44:54
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cum sa fiu de acord cu asa ceva??? Dar deja este total redus fata de acum 25 de ani. Cat sa il mai reduca??? Acest transport din Bucuresti care este o capitala europeana, nu se poate numi transport! Este deja o batjocura la adresa noastra a calatorilor, care pentru a putea merge dintr-un cartier in altul trebuie sa schimbam atatea mijloace! Asta inseamna sa asteptam in mai multe statii, sa perforam mai multe bilete, pentru ca nu se deranjeaza nimeni din conducerea acestei ramasite de transprt numit ratb sa mai infiinteze vreo linie noua de transport! Se cauta ca pe fiecare artera sa fie doar un sigur mijloc asa cum este de regula pe liniile 21, 32, 34, 41. Foarte rar se mai intersecteaza si cu alte linii! Si dupa ce ca s-au inmultit cetatenii fata de acum 25 de ani, nr mijloacelor de transport si al liniilor a scazut considerabil. Nu ar fi mai bine ca atunci cand asteptam prea mult un mijloc de transport in comun si vine greu sau este supraincarcat, nu ar fi mai bine sa nu perforam??? Pentru ca suntem in plus! Capacitatea unui mijloc este de regula locurile de pe scaune+cate un om in picioare langa fiecare scaun. Dar nu in halul in care vezi pe 335! Asa ca suntem in plus si nu mai este nevoie sa mai compostam! Ce!! Este vina noastra ca stam asa chinuiti??? Nu!!!!! Este vina lor, iar noi trebuie sa le dam o lectie!! De ce oare nu iesim in strada sa cerem si marirea parcului, si desfiintarea acestor jeguri de cotete pe roti,  microbuze care soferii nici bilet nu stiu sa mai dea??? Pentru aceasta mare infractiune ce o comit, trebuiesc desfiintati!!!!! Dar nu este asa! Ci infractori ne numim noi, amaratii care din diferite motive nu ne putem permite sa compostam un bilet! Fiti partenerul nostru pentru un transport civilizat! Asta spun ei ca sa perforam! Dar ei sunt partenerii nostrii!!!! NU NICI PE DEPARTE!!! De ce nu reinfiinteaza liniile 1, 17 , si altele, desfiintate fara motiv>??????? Sau cum spun ei, lipsa de calatori!!!! UNDE??????In acest Bucuresti supraaglomerat???? Pe linia de inel nu sunt calatori?????UNDE a mai ramas doar linia 34???? Nu sunt calatori???? Isi bat joc de noi cum vreau ei! Cate linii de tramvai circulau acum 25 de ani pe linia de inel, si era si atunci metrou, si cate mai circula acum????   
Devina e sistemul si mai ales Primarul Burestiului care dicteaza sa se reduca parcul, iar anul trecut iesea la televiziune si dadea in toti sefii Regiei spunand de ce sunt atatia oameni in medical.


Nu se scot ture daca nu sunt oameni, si mai ales exista sanse sa se ajunga la restructurari.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Iunie 2009, 20:42:35
Răspuns #46

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Nu cred ca la RATB se va ajunge la restructurari, pentru ca atunci inseamna ca tot sistemul de transport bucurestean este in faliment si atunci la ce bun ca s-au cumparat 1000 de "meteoriti" ;D ;D???Si apropo un calcul simplu daca un milion de calatori isi cumpara in medie un abonament de 50 de lei pe luna asta ar insemna un profit de 5 miliarde de lei vechi pentru RATB.Va las pe voi sa ganditi daca este mult sau putin!
P.S. Si asta doar din abonamentul pe toate liniile dar ce se intampla la bilete sau legitimatiile de calaorie pe o zi sau pe 7 etc ca si de acolo se scot ceva banuti.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
13 Iunie 2009, 14:26:14
Răspuns #47

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe Siteul RATB-ului (www.ratb.ro) s-a afisat itinerariul liniei naveta 696:

     Linia 696

Piata Operei (05:06,23:11), Eroii Sanitari, Sos. Cotroceni, Str. C. Noica, Str. M. Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Barierei, (04:55,23:00)cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. C. Noica, Splaiul Independei, Bd. Eroii Sanitari.

Plecare cap de linie: primul vehicul la 4:55, ultimul vehicul la 23:11

Cautand pe Siteul RATB-ului un itinerariu al liniei 124 cu care doresc sa calatoresc peste cateva ore am observat o erata la linia 696. Nu circula Sambata si Duminica. Ce gluma Buna.  :D :D :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Iunie 2009, 14:36:08
Răspuns #48

V3nt0R

  • Vizitator
124 nu circula duminica??? Ori sunt eu prost, ori RATB e si mai prost.Ori eu am vazut stramb, ori RATB se contrazice singura(vezi cele doua itinerare...)
memorat
13 Iunie 2009, 23:30:23
Răspuns #49

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
124 nu circula duminica??? Ori sunt eu prost, ori RATB e si mai prost.Ori eu am vazut stramb, ori RATB se contrazice singura(vezi cele doua itinerare...)
Duminica nu circula. Azi trebuiau sa circule 2 autobuze, dar unu se defectase printr-o minune de la Dumnezeu, iar in statie Terminala Opera am stat vreo 30 minute. SI culmea, turul 1 era un Mercedes Citaro Euro 4.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Iulie 2009, 13:50:01
Răspuns #50

zofei.2006

  • Vizitator
Din cauza reducerilor masive a parcului R.A.T.B. soferii linilor 385 si 123 au fost si sunt agresati fizic si verbal de calatorii nemultumiti de intervalu de succedare a mijloacelor de transport in comun  :'( :'( :'( .
memorat
22 Iulie 2009, 14:32:59
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Din cauza reducerilor masive a parcului R.A.T.B. soferii linilor 385 si 123 au fost si sunt agresati fizic si verbal de calatorii nemultumiti de intervalu de succedare a mijloacelor de transport in comun  :'( :'( :'( .
+ 122, 126, 168, 226, 282, 182, 131, 335 si nu in ultimul rand 205 (l-am denumit rata de Strulesti).

Linia 205 are un orar de succedare de 15 minute in ora de varf, 20 in afara acesteia, ajungand la 35-50 de minute spre finalul zilei.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Iulie 2009, 14:43:14
Răspuns #52

CRAZY BOY

  • Vizitator
Si mai pun si eu una unde imi vine sa ii bat pe sefi nu pe soferi.253 in zi de weekend(15min intre masini).
memorat
22 Iulie 2009, 14:46:55
Răspuns #53

zofei.2006

  • Vizitator
E foarte bine sa vezi intervale la 331 sambata duminica de 20 de minute linie de centru.
memorat
22 Iulie 2009, 15:08:47
Răspuns #54

CRAZY BOY

  • Vizitator
Da dar pe 331 poti se il mai inlocui 131 si altele da pe 253 care e singur singurel mare parte din traseu ce sa-i mai faci?
memorat
22 Iulie 2009, 15:51:35
Răspuns #55

zofei.2006

  • Vizitator
Si de la Casa Presei Libere pana in Damaroaia in tiganimea aia . Ce faci ca de acolo ii iei si pe astia care stau in Mogosoaia, Chitila, Buftea si iti sparg geamurile astai daca vii tarziu.
memorat
22 Iulie 2009, 23:40:11
Răspuns #56

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Sper sa se termine odata cu criza aceasta ,implicit si cu reducerea parcului circulant RATB.
Cu respect si admiratie.
memorat
22 Iulie 2009, 23:41:38
Răspuns #57

zofei.2006

  • Vizitator
Ce am auzit ca grosu crizei de abia urmeaza sa vina .  >:(
memorat
01 August 2009, 17:33:19
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In urma cu doua ore, am observat lipita in statia de tramvai Banu Manta (liniile 34, 42 si 46) lipita in bataie de joc un afis cu orarul de succedare al liniei 34. Pe cel al liniilor 46 si 42 nu exista. Mentionez ca acest "itinerariu" era valabil numai in zilele de wekeend.

Vatmanii liniei 34 il respectau. Tramvaiul programat sa plece in cursa la ora 13:49 si-a respectat orarul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 August 2009, 00:12:26
Răspuns #59

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In urma cu doua ore, am observat lipita in statia de tramvai Banu Manta (liniile 34, 42 si 46) lipita in bataie de joc un afis cu orarul de succedare al liniei 34. Pe cel al liniilor 46 si 42 nu exista. Mentionez ca acest "itinerariu" era valabil numai in zilele de wekeend.

Vatmanii liniei 34 il respectau. Tramvaiul programat sa plece in cursa la ora 13:49 si-a respectat orarul.

Si itinerariul asezat in Terminalul Romprim S.A. Spre deosebire de celelalte orare afisate in statii acesta era lipit pe geamul din interiorul cabinei dispecerilor. Precizez ca mai multe linii din Bucuresti au primit aceste itinerare in statiile mai importante, toate indicand numai programul din wekeend.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat